Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Θοδωρής

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 34
26
Συναυλίες ΔΕΘ - Disc Festival 2011
  76η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης10 έως 18 Σεπτεμβρίου 2011

 
Ιδιαιτέρως πλούσιο είναι το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της διοργάνωσης:
13/9: «Μέλισσες» και Ήβη Αδάμου
14/9: Ελευθερία Αρβανιτάκη
15/9:Κωστής Μαραβέγιας & Maraveyas Ilegal και Πάνος Μουζουράκης 
16/9: Λ.Μαχαιρίτσας, Γ.Ζουγανέλης, Δ.Σταρόβας, Αλ.Κωνσταντόπουλος και Ζ.Αρβανιτίδη
17/9:Χρήστος Νικολόπουλος, Μελίνα Ασλανίδου, Γεράσιμος Ανδρεάτος και Γιώτα Νέγκα
18/9: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

  Στις παράλληλες εκδηλώσεις της 76ης ΔEΘ περιλαμβάνονται επίσης το   «Planet Cinema» 3D Show με προβολές ελληνικών και ξένων ταινιών,   παρουσίαση της νέας τεχνολογίας των κινηματογράφων κ.ά. Θα παρουσιαστεί   επίσης η διαδραστική έκθεση πολυμέσων «Ο πλανήτης σε χρειάζεται…».

 
τιμής του εισιτηρίου εισόδου  στα 4€   φέτος. 
 Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
ΜΕΛΙSSΕS& ΗΒΗ ΑΔΑΜΟΥ
  «ΜΙΑ POP ΜΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΡΟΚΑΡΕΙ»
 
   
   


 
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
 
 

 

Πέμπτη 15        Σεπτεμβρίου 2011
  ΜΑΡΑΒΕΓΙΑΣ ΚΩΣΤΗΣ - MARAVEYAS ILEGAL


 
ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗΣ ΠΑΝΟΣ



 
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ
  ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ
  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΡΟΒΑΣ
  ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
  ΖΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ

 
 


 
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΝΑΥΛΙΑ
  ΧΡΗΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Τραγουδούν:
  ΜΕΛΙΝΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ  ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ
  ΓΙΩΤΑ ΝΕΓΚΑ

 
   


  Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
 
   
 
   
  Ωρα έναρξης συναυλιών 21:30
  Χώρος: στο «τόξο»
  Πύλη της ΧΑΝΘ

 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  Εγνατία 154,
  Θεσσαλονίκη 54636
  +302310291111

27
Ark Festival 2011
  «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων

  Δευτέρα 12 καιΤρίτη 13 Σεπτεμβρίου
 
 
  To ARK Festival, το μοναδικό φεστιβάλ με αμιγώς ελληνική σφραγίδα που   έγινε θεσμός από την πρώτη του μόλις εμφάνιση, επιστρέφει για δεύτερη   συνεχή χρονιά στην Αθήνα, μετά το περσινό sold out διήμερό του, που   έκανε όλη την πόλη να μιλάει γι' αυτό και την πρόσφατη παρθενική   εξόρμησή του στη Θεσσαλονίκη.

Με   σημαία του την αγάπη και την υποστήριξή του για τη μουσική που δεν   προσβάλλει τη νοημοσύνη και την αισθητική μας, το ARK Festival 2011   δίνει για άλλη μια χρονιά το εναρκτήριο λάκτισμα για το μεγαλύτερο   ομαδικό πάρτυ που σηματοδοτεί την έναρξη της επόμενης σεζόν στην πόλη   μας. Όπως και πέρσι, το κλίμα της «Τεχνόπολις» θα μεταφερθεί παντού σε   πραγματικό χρόνο, με συνεχή live updates και φωτογραφίες σε Facebook,   Twitter και το iPhone app του φεστιβάλ.
Τη   Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου, το ARK Festival θα καταλάβει   και πάλι το χώρο της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων με ένα πλούσιο   line-up και τη γνώριμη πανηγυρική του διάθεση, χρησιμοποιώντας με πείσμα   τη μουσική  ως μοναδικό, ίσως, αντίδοτο στις δύσκολες αυτές μέρες.
Μερικοί   από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της σύγχρονης ελληνικής μουσικής,   οι οποίοι θα ανακοινωθούν σύντομα, θα τραγουδήσουν για τις χαρές και θα   ξορκίσουν τις λύπες μας. Θα τραγουδήσουν πάνω απ' όλα για τη ζωή,   υιοθετώντας το ρόλο που θέλει ο καθένας από εμάς να τους δώσει:   εμψυχωτικό, συγκινητικό, παρήγορο, αισιόδοξο, ταξιδιάρικο, επίμονο,   πάντα όμως ουσιαστικό.
 
  ARK Festival 2011. Γιατί ό,τι κι αν συμβαίνει, in music we trust.
 
  Line-up!
 

  Δευτέρα 12/9
Locomondo
  The Burger Project feat. Φοίβος Δεληβοριάς
  Λεωνίδας Μπαλάφας
  Πάνος Μουζουράκης
  Ska Bangies


 
Τρίτη 13/9

Mόνικα
  Maraveyas Ilegal
  Νατάσσα Μποφίλιου
  Imam Baildi
  Gaudi

 

 
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:
  PUBLIC – IANOS – TICKETSERVICES.GR


  Τα πρώτα 500 εισιτήρια κοστίζουν 15 ευρώ.

Προπώληση: 17 ευρώ.
  Ταμείο: 20 ευρώ.
  Διήμερο 30 ευρώ.
 
  Aπό Δευτέρα 25/7 στα Public, Ianos,
 
  LINKS:
  Official Site: www.arkfestival.gr
  Facebook: THE ARK FESTIVAL
  Twitter: www.twitter.com/ark_festival
  Contact:    info@arkfestival.gr
   

Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων
  Πειραιώς 100, Γκάζι
  Τηλέφωνο: 210 3461589, 210 3467322
  E-mail:      info@athens-technopolis.gr

 

28
4th Athens Hip Hop Festival
  Τεχνόπολις, Γκάζι

  Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου
 
  Το Χιπ Χοπ γεννήθηκε στην πόλη. Τη γνωρίζει από την καλή και από την   ανάποδη. Γι’ αυτό και έχει κάθε δικαίωμα να την «αλώσει». Τα γκρουπ του   καταγγέλλουν, προειδοποιούν, ραπάρουν, επιτίθενται, χλευάζουν, απαιτούν,   «πυροβολούν» με ρίμες και διαθέσεις, αποτελώντας το πιο καυστικό υλικό   για να διεκδικήσουν την «ανάσα» τους σε μια πρωτεύουσα που ασφυκτιεί   ανάμεσα σε μουσικά στεγανά και αναζητάει το καινούργιο.
  Το   4th Athens Hip Hop Festival, το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου στην Τεχνόπολη   στο Γκάζι, έρχεται να μοιραστεί μαζί μας την πρόκληση για κάτι νέο στον   απόηχο ενός δύσκολου καλοκαιριού και μιας σεζόν που έρχεται γεμάτη   αβεβαιότητες. Ραψωδοί του σήμερα με τα δυνατότερα συναυλιακά   συγκροτήματα και χορευτές του δρόμου σ’ έναν αυθεντικό διαγωνισμό   μπέικντανς, θα αναμετρηθούν με τον εαυτό τους «ντύνοντας» σε ένα εφτάωρο   πάρτι την Τεχνόπολη με τις δικές τους μουσικές και χρώματα.
Μπορεί   το Χιπ Χοπ να γεννήθηκε στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης στις αρχές της   δεκαετίας του ΄70, αλλά το ελληνικό Χιπ Χοπ φέρει τη δική του υπογραφή,   μιλάει τη δική του γλώσσα και έχει το δικό του στυλ. Έχοντας πάνω από   δύο δεκαετίες στο ενεργητικό του απέδειξε ότι έχει ιστορία και μέλλον.   Το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου διαχρονικά συγκροτήματα και «διάδοχοι» θα   γίνουν ένα στη σκηνή της Τεχνόπολης σε ένα ασταμάτητο εφτάωρο πάρτι με   χορευτικές ακροβασίες και νευρώδεις ρίμες αποδεικνύοντας ότι το μουσικό   ένστικτο της πόλης μας είναι ζωντανό.
  Στη σκηνή θα «διασταυρωθούν» οι διαχρονικοί «Αρτέμης/Ευθύμης», ο   δυναμικός «Τάκι Τσαν», τα κυρίαρχα «Βόρεια Αστέρια» από τη Θεσσαλονίκη,   οι «αμαρτωλοί» «Professional Sinnerz» και ο «Κόμης Χ», οι πάντα φωτεινοί   «Σκιές», ο άρχοντας του stage «Phyrosun», ο ασταμάτητος «Ραψωδός   Φιλόλογος», ο καταιγιστικός «Λόγος Απειλή», οι αποκαλυπτικοί «B-Muzic»,   οι χαοτικοί «Outkast Exellence», οι διαφορετικοί «Fly By Wire» και   φυσικά οι 8 καλύτερες ομάδες μπρέικντανς που θα τα δώσουν όλα για να   κερδίσουν το Battle of Athens ’11, τον απόλυτο διαγωνισμό μπρέικντανς   που διοργανώνει ο εμπειρότερος και ουσιαστικότερος στη χώρα μας αλλά και   στο εξωτερικό Τόλης Αριστείδου.

Πολύ   συχνά λένε πως το Χιπ Χοπ δεν είναι μόνο μουσική, είναι ιστορία. Και   δεν έχουν άδικο αν δεχτούμε πως είναι η ιστορία των «θέλω» μας σε μια   πόλη που διαρκώς μεταλλάσσεται.
 
  Έναρξη: 5.30 μ.μ.
  Οι πόρτες ανοίγουν στις 5.00 μ.μ.
 
  Τιμή εισιτηρίου:
  15 ευρώ προπώληση, 20 ευρώ ταμείο

Προπώληση:
  Public, Metropolis
 
  athenshiphopfestival.gr
 

 
 Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων
  Πειραιώς 100, Γκάζι
  Τηλέφωνο: 210. 3461589, 210. 3467322
  e-mail:
       info@athens-technopolis.gr

29
Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου
«Υπηρέτης δύο αφεντάδων» του Κάρλο Γκολντόνι . Θεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα με τους Βασίλη Χαραλαμπόπουλο κ.α.
Παραγωγή: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΡΗΤΗΣ
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου

Συναυλία με το Θάνο Μικρούτσικο, Χρήστο Θηβαίο, Μιλτιάδη Πασχαλίδη
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου

Συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου
"Η Αλίκη στη ώρα των θαυμάτων" του Lewis Carroll, παιδικό θέατρο
Παραγωγή: ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΥΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΑΣ
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου
«Εκείνος   και εκείνος» θεατρική παράσταση του Κώστα Μουρσελά σε σκηνοθεσία του   Γιάννη Καραχισαρίδη με τους Τάσο Χαλκιά, Πάνο Σκουρολιάκο κ.α.
Παραγωγή: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου

Active Member συναυλία
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.  Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου
Μήδεια του Μποστ, με τη Θεατρική Ομάδα Ιλίου
Ώρα έναρξης 9:30 μ.μ.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου

«Μαραν Αθα» του Θωμά Ψύρρα, θεατρική παράσταση με τους Δήμο Αβδελιώδη και τη Γιασεμί Κηλαηδόνη.
Παραγωγή: Θέατρο Μεταξουργείο
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου
«Κατσαρίδα» του Βασίλη Μαυρογεωργίου, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μαυρογεωργίου με τους Θοδωρή Πετρόπουλο, Σεραφείμ Ράδη κ.α.
Παραγωγή: Θέατρο του Νέου Κόσμου
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου
Συναυλία της Γλυκερίας
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου

«Έξω από την πόρτα» του Βόλφγκανγκ Μπόρχερτ, θεατρική παράσταση
Παραγωγή: Θεατρική Σκηνή ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟ
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ. με ελεύθερη είσοδο
Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου
Συναυλία του Τρίφωνο με τη Χορωδία Δήμου Πετρούπολης
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.
Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου
Θεατρική παράσταση "Τα μάγια της Πεταλούδας" του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου
"Παραμύθια στα μέτρα σας" της Μαίρης Πίσια, θεατρική παράσταση
Παραγωγή: Θεατρική Ομάδα ΕΡΩΤΕΧΝΕΣ
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ. με ελεύθερη είσοδο

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου
«Το μεγαλείο του γελοίου» του Ανδρέα Παπαδόπουλου
Θεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία Ανδρέα Παπαδόπουλου, με τους Ανδρέα Παπαδόπουλο, Γρηγορία Πασχάλη κ.α
Παραγωγή: Σύλλογος Πελοποννησίων Πετρούπολης
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ. με ελεύθερη είσοδο
        Θέατρο Πέτρας      Νταμάρια Πετρούπολης, Τηλ: +302105012402
               Γενικές Πληροφορίες       Αποστάσεις
Το Θέατρο Πέτρας απέχει 18 χμ. από το αεροδρόμιο (25 λεπτά), βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τα βόρεια προάστια (15 λεπτά)
και απέχει 20 λεπτά από την πλατεία της Ομόνοιας.
Διαδρομές
Βουλιαγμένης – Συγγρού – Χαμοστέρνας – Ιερά οδός – Θηβών Λ.Πετρουπόλεως.
Εθνική οδός προς Περιστέρι/Ίλιον – Α. Παπανδρέου  - Ανατ. Ρωμυλίας.
Λένορμαν – Π.Τσαλδάρη – Θηβών – Λ.Πετρουπόλεως.
Αττική Οδός έξοδος Λ. Δημοκρατίας – Αγ. Αναργυροι – Ίλιον – Λ.Πετρουπόλεως
Parking: Το Θέατρο Πέτρας διαθέτει το δικό χώρο στάθμευσης.
Λεωφορεία
Τα αστικά λεωφορεία Α11, Β11, 717 από την πλατεία Βάθης, σας   μεταφέρουν σε μισή ώρα, δίπλα στο θέατρο. Τα λεωφορεία αυτά περνούν   δίπλα από τον ηλεκτρικό σταθμό της πλατείας Αττικής, στον οποίο φτάνετε   και με όλες τις γραμμές του Μετρό.
Από Αγία Παρασκευή – Χαλάνδρι – βόρεια προάστια, παίρνετε την αστική   γραμμή 421 προς Πειραιά, και αλλάζετε στην πλατεία των Αγίων Αναργύρων   με την Α11 ή Β11.
Η ίδια αλλαγή γίνεται αν έχετε φύγει και από τον Πειραιά προς τα βόρεια προάστια με τις γραμμές 705 και 420
Από Πειραιά – Αιγάλεω με την αστική γραμμή 703, αλλάζετε στο τέρμα  Θηβών με την Α11 ή Β11.
Μετρό: Άγιος Αντώνιος – Λεωφορειακή  Γραμμή 700 με κατάληξη το Θέατρο Πέτρας
Σας Θυμίζουμε:
Δεν επιτρέπεται η είσοδος μετά την έναρξη των θεατρικών παραστάσεων.
Το Θέατρο Πέτρας διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής του προγράμματος σε περίπτωση ανάγκης.
Για   οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα   τηλέφωνα: 210 5062166 (Δήμος Πετρούπολης), 2105012402 (Θέατρο Πέτρας).
 

30
Ημερομηνία : [/t][/t][/t][/t][/t]
[/t]
Έναρξη 04/09/2011     Λήξη 04/09/2011
  Ώρα 20:30               
Τόπος διεξαγωγής :
Θέατρο πάρκου «Αντώνης Τρίτσης»       
Είδος εκδήλωσης :
Αλλο
              
 
Στα πλαίσια του «Πολιτιστικού Σεπτέμβρη 2011»,
το Δημοτικό Κέντρο Πολιτισμού και Άθλησης Δήμου Ιλίου - ΔΗ.ΚΕ.Π.Α.
σας προσκαλεί στο
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΖΑΖ   2ο «Jazz στο Πάρκο»
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής jazz σκηνής, υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Τρανταλίδη, συναντιούνται στο Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης» για να μας χαρίσουν μια ακόμα αξέχαστη μουσική βραδιά.Συμμετέχουν τρία groups:1) Τάκης Μπαρμπέρης (κιθάρα), Μάνος Σαριδάκης (πλήκτρα), Γιώργος Γεωργιάδης (μπάσο),    Μιχάλης Καπηλίδης (τύμπανα).2) Παντελής Μπενετάτος (πιάνο), Τάκης Πατερέλης (σαξ), Κώστας Κωνσταντίνου (μπάσο),Σπύρος Παναγιωτόπουλος (τύμπανα).3) TRILOGIA: Γιώργος Τρανταλίδης (τύμπανα),  Γιώτης Σαμαράς (κιθάρα), Γιώργος  Κοντραφούρης (πλήκτρα).
ΚΥΡΙΑΚΗ 4 Σεπτεμβρίου
Στο Θέατρο του πάρκου «Αντώνης Τρίτσης»,
ώρα 8.30 μμ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Μεγάλη ευκολία στην πρόσβαση και στάθμευση
http://www.parkotritsi.gr/prosvasi-autokinito.htm
Πληροφορίες:
    ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΣΗΣ - ΔΗ.ΚΕ.Π.Α.
τηλ: 210-2637395   210-2613899, Αγίου Φανουρίου 99, Ίλιον, ΤΚ 13122
ΦΑΞ 210-2626007  e-mail: politistiko@ilion.gr URL: www.ilion.gr
         
   
[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

31
Καλό του ταξίδι ...
Μακάρι οι νέοι δημιουργοί να συνεχίσουν το έργο , όλων των μεγάλων που φεύγουν ......................

33
Την Τετάρτη 22/6/11 και ώρα 21.00 στο πολιτιστικό κέντρο εργαζομένων ΟΤΕ   ,Ν Αττικής ,3 ης Σεπτεμβρίου 110 ,η ορχήστρα έντεχνης μουσικής ,θα   παρουσιάσει ένα αφιέρωμα στον μεγάλο ερμηνευτή Γρηγόρη Μπιθικώτση .Θα   τραγουδίσουν ο γιός του Γρηγόρης Μπιθικώτσης ,ο Θοδωρής Αντωνίου ,ο   Παύλος Καρποδίνης ,η Τζίνα Καλομοίρη ,ο Θανάσης Παπαβασιλείου και η Κέλυ   Κουνάκη .Η είσοδος είναι ελεύθερη .

34
Απο τις μέχρι τώρα συζητήσεις που έχω παρακολουθήσει , πιστεύω ότι πολλά μέλη αυτού του χώρου ,συμμετέχουν σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις .Απλά δεν δήλωσαν συμμετοχή σε αυτή την μορφή ,για δικους του ο καθένας λόγους .

35
Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να έρθω .Εχουμε συναυλία για τα χωριά SOS στην Ν.Σμύρνη .Χτυπήστε και για εμένα ...

36
Τα παιδικά χωριά SOS και ο δήμος Ν.Σμύρνης ενώνουν τις δυνάμεις τους ,με κοινό στόχο << την προστασία των παιδιών και του φυσικού τους περιβάλοντος >> .
Για τον σκοπό αυτό διοργανώνουν ολοήμερες εκδηλώσεις στον Δημοτικό Πολυχώρο << Γαλαξίας >> ,στην κεντρική πλατεία της Ν Σμύρνης την Κυριακή 28 Μαϊου .Το πολιτιστικό κέντρο εργαζομένων Ν.Αττικής ,συμμετέχει με την έντεχνη ορχήστρα παίζοντας τραγούδια των Μάριου Τόκα και Γρηγόρη Μπιθικώτση .Εναρξη της συναυλίας 20:30 .
Είσοδος ελεύθερη .

37
Εγώ έχω παίξει πολλές φορές σε συναυλίες την κανονική εκέλεση ,αλλά παρ όλα αυτά δεν ρίσκω την εκέλεση σαν ιεροσυλία .Πάντως θα μπορούσε μελωδικά στην εισαγωγή να πλησιάσει την βασική μελωδία περισσότερο .Αν βελτιωθεί ο συγχρονισμός ρυθμού με τραγούδι ,θα το θεωρούσα ακόμα καλλίτερη διασκευή .Καλή συνέχεια .

38
Και εγώ δεν κατάλαβα την πρόταση .Αν την ξεκαθαρίσεις λίγο ,θα μπορέσουμε να την συζητήσουμε .

39
Καλώς μας ήρθες .Νομίζω ,ότι αν ψάξεις θα βρείς πολύ ενδιαφέροντα θέματα και συζητήσεις .

40
Συνεργασίες μελών / Απ: A Minor Affair Jam
« στις: 08/05/11, 23:05 »
Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους για το όμορφο αποτέλεσμα .

41
Βραβεύσεις-

Ο Θανάσης Βέγγος έχει τιμηθεί με τα παρακάτω βραβεία:

1962 Ένωση Ελλήνων κριτικών 1971 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Α' Ανδρικού Ρόλου Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; 1971 Ένωση Ελλήνων κριτικών Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; 1972 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ερμηνείας Α' Ανδρικού Ρόλου* Θανάση, πάρε τ' όπλο σου 1991 Κρατικό βραβείο Ερμηνείας Β' Ανδρικού Ρόλου Ήσυχες μέρες του Αυγούστου 1993 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ειδικό βραβείο για το σύνολο του έργου του 2008 Πρόσωπα 2008

Ειδικό βραβείο για το σύνολο του έργου του *Το βραβείο αυτό του δόθηκε και ως αντίδραση στο τότε καθεστώς.

* Το 2002 ο Δήμος Κορυδαλλού τίμησε τον καταξιωμένο ηθοποιό δίνοντας το όνομά του στο 1.900 θέσεων, δημοτικό αμφιθέατρο της περιοχής.

-Φιλμογραφία-

* Μαγική πόλις (1954) * Καταδικασμένη κι απ' το παιδί της (1955) * Ο δράκος (1956) * Κυριακάτικοι ήρωες (1956) * Το κορίτσι με τα μαύρα .... αστυνομικός * Έχει θείο το κορίτσι (1957) .... ταξιτζής * Το κορίτσι με τα παραμύθια * Μαρία Πενταγιώτισσα * Τσαρούχι, πιστόλι, παπιγιόν * Ο Μιμίκος και η Μαίρη (1958) * Κάθε εμπόδιο για καλό * Χαρούμενοι αλήτες * Η φτώχεια θέλει καλοπέραση * Διακοπές στην Αίγινα * Το εισπρακτοράκι * Ο θείος από τον Καναδά (1959) .... Πάνος * Η μουσίτσα * Καραγκιόζης, ο αδικημένος της ζωής .... Μελέτης Μελετόπουλος * Για το ψωμί και τον έρωτα .... Θανάσης * Ανθισμένη αμυγδαλιά * Το αγοροκόριτσο .... σερβιτόρος * Ο Ηλίας του 16ου .... Θωμάς * Περιπλανώμενοι Ιουδαίοι * Τα ντερβισόπαιδα (1960) .... Πολύδωρος * Οικογένεια Παπαδοπούλου * Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα .... Μήτρος * Το κλοτσοσκούφι * Ποτέ την Κυριακή * Μια του κλέφτη * Μανταλένα .... χωροφύλακας * Ζητείται ψεύτης (1961) .... Βρασίδας * Ποια είναι η Μαργαρίτα .... Γρηγόρης * Η Λίζα και η άλλη .... Πέτρος Βαλδής * Η κατάρα της μάνας * Ευτυχώς τρελάθηκα .... Μανώλης * Το πιθάρι (1962) * Ψηλά τα χέρια Χίτλερ .... Παναγής * Ζήτω η τρέλα .... Ρωμαίος * Ο βασιλιάς της γκάφας .... Φρίξος * Αστροναύτες για δέσιμο * Μην είδατε τον Παναή .... Παναής * Γαμπρός για κλάματα * Η νύφη το 'σκασε * Δουλειές του ποδαριού .... Μήτρος * Ο ατσίδας .... Θρασύβουλας * Ο Ιππόλυτος και το βιολί του (1963) .... Ιππόλυτος * Τύφλα να 'χει ο Μάρλον Μπράντο .... Στέφανος Αυγερινός * Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης .... Θανάσης * Ο τρελάρας (1963) .... Ερρίκος Δελαπόρτας * Το τυχερό πανταλόνι * Σχολή για σωφερίνες (1964) * Οι φτωχοδιάβολοι * Ο πολύτεκνος * Θα σε κάνω βασίλισσα .... Αντώνης Τσιλιβίκης * Έξω φτώχεια και καλή καρδιά .... Θανάσης Κούτρας * Τα δίδυμα .... Σταμάτης / Μπούλης * Ο καταφερτζής .... Κανέλλος * Είναι ένας τρελός, τρελός, τρελός Βέγγος (1965) .... Θανάσης Θανασάκης * Ο παπατρέχας (1966) .... Πολύδωρος Λαγός * Φανερός πράκτωρ 000 (1967) .... Αθανάσιος Βόμπας (Θου Βου) * Πάρε κόσμε .... Αγαθοκλής * Τρελός, παλαβός και Βέγγος .... Θανάσης * Δόκτωρ Ζι-Βέγγος (1968) .... Θανάσης * Ποιός Θανάσης (1969) .... Θανάσης * Ένα ασύλληπτο κορόιδο .... Θανάσης * Θου-Βου: φαλακρός πράκτωρ, επιχείρησις Γης Μαδιάμ .... Αθανάσιος Βόμπας (Θου Βου) * Ένας Βέγγος για όλες τις δουλειές (1970) .... Θανάσης Χατζηκαραθανάσης * Ο Θανάσης, η Ιουλιέτα και τα λουκάνικα .... Θανάσης * Διακοπές στο Βιετνάμ (1971) .... Θανάσης * Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; (1971) .... Θανάσης * Ξένοιαστος παλαβιάρης .... Θανάσης * Θανάση, πάρε τ' όπλο σου (1972) .... Θανάσης * Ο άνθρωπος που έτρεχε πολύ (1973) .... Θανάσης Ζεβεδαίος * Δικτάτωρ καλεί Θανάση .... Θανάσης * Ο τσαρλατάνος * Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας (1976) .... Θανάσης * Από πού πάνε για τη χαβούζα; (1978) .... Θανάσης Παπαθανάσης * Βέγγος ο υπέροχος * Ο παλαβός κόσμος του Θανάση (1979) .... Θανάσης * Ο φαλακρός μαθητής .... Θανάσης * Θανάση, σφίξε κι άλλο το ζωνάρι (1980) .... Θανάσης * Ο τρελλός καμικάζι * Το μεγάλο κανόνι (1981) .... Θανάσης Απαλοχέρης * Ο Θανάσης και το καταραμένο φίδι (1982) .... Θανάσης * Τρελός και πάσης Ελλάδος (1983) .... Θανάσης * Ο Θανάσης στη χώρα του «Θα» (1988, βίντεο) .... Θανάσης * Τρελοκομείον η Ελλάς (βίντεο) * Θανάσης ο αισιόδοξος (1989, βίντεο) .... Θανάσης * Το δίδυμο της συμφοράς (βίντεο) * Κρεβάτι για πέντε (βίντεο) * Ο πρωταθλητής (βίντεο) * Θανάσης ο βομβιστής (1990, βίντεο) * Ήσυχες μέρες του Αυγούστου (1991) .... Νικόλας * Ζωή χαρισάμενη (1993) .... Μάρκος * Το βλέμμα του Οδυσσέα (1995) .... ταξιτζής * Βήματα (1996, τηλεταινία) * Όλα είναι δρόμος (1998) .... θηροφύλακας * Το αίνιγμα .... Λίνος * Η ιστορία της Λίλυ (2002) -Τηλεόραση-
* Αστυνόμος Θανάσης Παπαθανάσης (ΑΝΤ1, 1990) .... Θανάσης Παπαθανάσης * Έρωτας, όπως έρημος (ΝΕΤ, 2003) .... Αναστάσης * Περί ανέμων και υδάτων (Mega, 2002) .... Λύσανδρος * Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου (ΑΝΤ1, 2006)

42
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν λόγια να μπορέσουν να αποδώσουν το μεγαλείο αυτού του χαρισματικού Ανθρώπου .Δυστυχώς σήμερα είναι ελάχιστοι σαν Αυτόν .Καλό ταξίδι .

44
Ο Νίκος στηρίζει τη μουσική με το δικό του τρόπο, δίνοντας ευκαιρίες σε καλλιτεχνικά διαμάντια σαν τον Σωκράτη Μάλαμα, τον Θανάση Παπακωνσταντίνου, τις Μικρές Περιπλανήσεις, τον Ορφέα Περίδη, τη Μελίνα Κανά και αρκετούς άλλους.
Του ανωτέρω απόδειξη είναι οι δίσκοι «ΑΓΡΥΠΝΙΑ», «Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ», «Ο ΧΑΣΟΜΕΡΗΣ», «ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΥΝΕΝΤΗ», «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ», «ΝΥΧΤΕΣ ΜΑΓΙΚΕΣ».
Όλα αυτά τα χρόνια, υποστηρίζει τις μουσικές του δημιουργίες με ένα τρόπο που άλλοι καλλιτέχνες δε θα τολμούσαν φοβούμενοι το ρίσκο.
Τα καλοκαίρια μαζί με τους συνεργάτες του, το γκρουπ «Λοξή Φάλαγγα» οργώνει την Ελλάδα δίνοντας συναυλίες. Συνήθως επισκέπτεται ξεχασμένες από τους πολλούς περιοχές, δίνοντας τη δυνατότητα για πραγματική διασκέδαση σε ανθρώπους που ζουν μακριά από τις μεγαλουπόλεις. Το αποτέλεσμα των εμφανίσεων είναι πάντα το ίδιο. Σε όποιο χώρο και αν επιλέξει να εμφανιστεί δημιουργείται το αδιαχώρητο και ο κόσμος δείχνει την αγάπη του για το γνήσιο τραγούδι.
Αποφεύγει να εμφανίζεται στην τηλεόραση και δεν δίνει συνεντεύξεις χωρίς ουσιαστικό λόγο. Λίγοι καλλιτέχνες δείχνουν στη μουσική το σεβασμό με τον οποίο εκφράζεται ο Παπάζογλου. Ψύχραιμη, ήρεμη και ουσιώδης προσωπικότητα, πρότυπο και δάσκαλος για πολλούς νεότερους που θέλησαν να βαδίσουν στα χνάρια του.
Η φωνή του είναι προικισμένη με ιδιαίτερη χαρακτηριστική χροιά. Βαθύς λυγμός το άκουσμά της, τραγουδοποιός που νιώθει ό,τι με μελωδία ξεστομίζει. Η πορεία και το ύφος του πιστοποιούν όχι απλά τη γνησιότητά του.
Ο Νίκος Παπάζογλου άνοιξε το δρόμο για μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών, όπως ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, ο Ορφέας Περίδης, ο Σωκράτης Μάλαμας.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο, στις 4 το απόγευμα, από τον Ιερό Ναό του Αγ. Θεράποντα της γενέτειράς του Τούμπας.

45
Καλό ταξίδι Νίκο ............

Γεννήθηκε το Μάρτιο του 1948 στη Θεσσαλονίκη. Έκανε τα πρώτα του μουσικά βήματα στη δεκαετία του '60. Τότε έγραψε τα πρώτα του τραγούδια.
Από τα γνήσια παιδιά της Μακεδονίας ο Νίκος Παπάζογλου, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονίκης, ξεκινά τη συστηματική του απασχόληση με τη μουσική στα τέλη της δεκαετίας του '60.
Σε ένα μικρό στούντιο γράφει τα πρώτα του τραγούδια και κάποια από αυτά τραγουδιούνται από τον Πασχάλη, τον οποίο αντικατέστησε στους OLYMPIANS για να κάνει τη στρατιωτική του θητεία!
Οι αρχές της δεκαετίας του 1970 τον βρίσκουν στο Aachen της Γερμανίας με το Σαλονικιώτικο συγκρότημα ZEALOT (ΖΗΛΩΤΗΣ). Κάνει προσπάθειες να προωθήσει τη δουλειά του στον ευρωπαϊκό χώρο και ηχογραφεί κάποια κομμάτια στο Μιλάνο.
Επιστρέφει στα πάτρια εδάφη το 1976.
Το 1977 συμμετέχει στην παράσταση «Αχαρνής ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια», γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τους Διονύση Σαββόπουλο και Μανώλη Ρασούλη. Με αφορμή αυτή την παράσταση κυκλοφορεί ο ομώτιτλος δίσκος στον οποίο επίσης συμμετείχε.
Δυο χρόνια μετά, οι τρεις τους και ο Νίκος Ξυδάκης δημιουργούν αυτό που έμελλε να αφήσει σφραγίδα στη νεοελληνική μουσική σκηνή, το δίσκο "Η εκδίκηση της Γυφτιάς" με την χαμογελαστή εικόνα του Νίκου σε πρώτο πλάνο.
«Τρελλή κι αδέσποτη», «Κανείς εδώ δεν τραγουδά» και άλλα έντεκα κομμάτια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν όσο λίγα. Έχει ήδη με προσωπική εργασία και μεράκι "οικοδομήσει" το στούντιο του στην Κάτω Τούμπα, το γνωστό ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ το οποίο γίνεται γι' αυτόν εργαλείο δημιουργίας μερικών από τα καλύτερα τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα.
Έπεται λοιπόν συνέχεια, το 1979 με το «ΔΗΘΕΝ» των Ξυδάκη - Ρασούλη, στο οποίο τραγουδά μαζί με τον Δημήτρη Κοντογιάννη και τη Σοφία Διαμαντή.
Το 1983 πραγματοποιεί μερικές εμφανίσεις στο ΖΟΟΜ στην Αθήνα με την «Ταχεία Θεσσαλονίκης» που δεν είχαν την αναμενόμενη από το κοινό ανταπόκριση.
Την ίδια χρονιά συγκεντρώνει ότι είχε βγάλει από το πλούσιο υλικό της ψυχή του σε μελωδία με στίχο στο γνωστό σε όλους μας δίσκο «ΧΑΡΑΤΣΙ». Με αυτή τη δουλειά δεν κάνει απλά μια ακόμα έκπληξη αλλά σφραγίζει την ελληνική μουσική των νεότερων χρόνων.
Δίσκος σταθμός, επηρεάζει αρκετούς νεότερους τραγουδοποιούς και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που κυκλοφορεί ο Παπάζογλου αργότερα, δημιουργείται η «σχολή της Σαλονίκης», το «ρεύμα Παπάζογλου»... Ο χαρακτηρισμός αφορά καλλιτέχνες που ακολουθούν τα χνάρια του και διδάσκονται από το ύφος του.
Στο «ΧΑΡΑΤΣΙ» ο Νίκος παντρεύει τη ροκιά με το «αχ», το μπαγλαμαδάκι με την ηλεκτρική κιθάρα και το τσέλο με το μπουζούκι σε ένα εκπληκτικό άκουσμα, αποδεικνύοντας πως ότι είναι γνήσιο δεν έχει όρια και κανονισμούς.
Είκοσι χρόνια μετά και το κλασικό πλέον τραγούδι «ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ» στάζει μέλι, αγαπιέται, σκουπίζει δακρυσμένα μάγουλα.
Όπως επίσης ο «Υδροχόος», «Λεμόνι στην πορτοκαλιά» του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλαγιάννη, το «Χαράτσι» του Σιμώτα (στίχος) και τα «Καρυάτιδα», «Στάλα-στάλα», «Με το τραγούδι», «Ευχή», «Χθες βράδυ», «Πέρασα έτσι», «Χτυπάει τηλέφωνο».
Εκτός όμως από τις προσωπικές του δουλειές, τον συναντάμε στη Ρεζέρβα (1984) και στο «Ζήτω το ελληνικό τραγούδι» (1986) του Σαββόπουλου. Επίσης στο «Πότε Βούδας πότε Κούδας» δίσκος του Μ. Ρασούλη (1986) όπου τραγουδά το ομότιτλο κομμάτι. Αλλά και στο «Σείριο υπάρχουνε παιδιά» του Χατζιδάκι το 1988. Στο δίσκο «Ολοι δικοί μας είμαστε» με τους Μ. Ρασούλη, Χ. Νικολόπουλο και Π. Τερζή και στο «Σκόρπια 1» του Μ. Ρασούλη με τη Γλυκερία.
Παράλληλα κυκλοφορούν και οι δικοί του δίσκοι ΜΕΣΩ ΝΕΦΩΝ το 1986 και ΣΥΝΕΡΓΑ το 1991. Την ίδια χρονιά 30 Σεπτέμβρη 1991 ηχογραφεί και κυκλοφορεί την ΕΠΙΤΟΠΙΟΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ από το θέατρο του Λυκαβηττού.
Διαχρονικές σιωπηλές επιτυχίες, τα τραγούδια των δίσκων του, «Ένα κι ένα», «Ο μοναχός ο άνθρωπος», «Στη ρωγμή του χρόνου», «Φύσηξε ο Βαρδάρης», «Καλημέρα», «Είναι αργά», «Απόψε σιωπηλοί», «Δεν είμαι ποιητής», «Νυκτερινό Α' και Β», «Όμως εγώ», «Μάτια μου» και άλλες.
Το 1995 κυκλοφορεί η τελευταία του δουλειά "ΟΤΑΝ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΟΥΔΑ" (πουρούδα: στα κυπριακά το κλάξον του ποδηλάτου).
Όλες οι δουλειές του έχουν ηχογραφηθεί στο ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ με την ετικέτα «Στρόγγυλοι δίσκοι».
Άξιες αναφοράς είναι και οι συνεργασίες του (στις περισσότερες είχε την επιμέλεια) με το Μανώλη Λιδάκη, τη Γλυκερία, τη Χορωδία Αιγαίου, τη Σαραγούδα Γιασεμή, τους Παλαιολόγους, το Λουδοβίκο των Ανωγείων, τη Νένα Βενετσάνου, τη Λιζέτα Καλημέρη, την Κατερίνα Σιαπάντα, τη Όλγα Δεραινίτη κ.ά.
 

46
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 01/04/11, 20:28 »
Δεν ξέρω αν η συζήτηση έχει νόημα να συνεχίζεται για να γίνεται ανταλλαγή απόψεων μεταξύ 3-4  μελών για τις ίδιες  συνεχώς χιλιοειπωμένες απόψεις τους
.

47
Τον κατηγορούν ότι είναι εγκέφαλος της 17 Ν. Αυτός δηλώνει για πολλοστή φορά ότι  από φύση και θέση είναι ενάντια στη βία, ιδίως ενάντια στην ατομική τρομοκρατία. Όμως με τις δηλώσεις του τρομοκρατεί κάποιους και οι οποίοι τον υποδεικνύουν ως ιδεολογικό τρομοκράτη.

Συνεχίζει να παράγει έργο επειδή επιθυμεί και επειδή είναι  μέτρο σύγκρισης για τη συνέπεια των ιδεολογικών και ηθικών πεποιθήσεων. Δηλώνει όμως ότι η οντότητα του είναι πιο ενδιαφέρουσα από το έργο του, τα προϊόντα του.

Η κόρη του Ναταλί σπουδάζει μουσική και αποκαλύπτεται  ως ακραίο μουσικό φαινόμενο σαν τραγουδίστρια λαϊκών τραγουδιών, χέβι μέταλ και στις ’ριες των κλασσικών. Γίνεται γνωστή και στο εξωτερικό με το συγκρότημα Septic Flesh, αλλά συμμερίζεται εντός της Ελλάδος την εσκεμμένη απομόνωση του πατέρα της Μανώλη Ρασούλη.

Με κεντρικό στόχο μια νέα συνείδηση πλανητική και μια νέα προσέγγιση στο τρίπτυχο ζειν ευζειν γνώθι σεαυτόν, παρεμβάλλεται στο εγχώριο αλλά και όσο μπορεί στο διεθνές γίγνεσθαι.

Μέσα στην οδύσσειά του ο OSHO εκβράζεται και στην Κρήτη. Εκεί βρίσκει τον Ρασούλη να μένει στην ίδια περιοχή. Ήταν σαν ένα μήνυμα ύπαρξης. Ο Ρασούλης σαν Κρητικός κάνει το παν να προστατεύσει τον δάσκαλό του από τις επικείμενες επιθέσεις. Πληγώνεται όταν δεν το κατορθώνει και ο δάσκαλός συλλαμβάνεται και απελαύνεται.

Το γεγονός αυτό υπερδιπλασιάζει την εγρήγορση του, την ευθύνη του, την ερευνά του, την αυτοπαρατήρησή του, συνάμα υπερδιπλασιάζεται η προσπάθεια των απαράτ κράτους και παρακράτους για να τον παροπλίσουν και να τον φιμώσουν, με κινήσεις έμμεσες ή άμεσες με κλασσικά ή πρωτότυπα τρικ.

Συνεχίζει να παράγει έργο, τραγούδια, βιβλία  ραδιοπρογράμματα , άρθρα σε εφημερίδες της πρωτεύουσας και της επαρχίας.

Η Μελίνα Μερκούρη τον καλεί να πάρει μέρος στις εκδηλώσεις  για την πολιτιστική Αθήνα και να τις δώσει ιδέες αλλά αρνείται γιατί δεν θεωρεί την Αθήνα άξια για να γίνει πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης. Έκτοτε μπαίνει στη μαύρη λίστα και του υπουργείου πολιτισμού. Προσπαθούν με δικαστικές καταδίκες να τον πτοήσουν και να τον βγάλουν εκτός ρινγκ., ο Ρασούλης κάνει συναυλίες στο Βερολίνο και στην Κωνσταντινούπολη και μιλά στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Βαρκελώνης καθώς είναι φιλοξενούμενος του δήμου για ένα φεστιβάλ μεσογειακής ποίησης καθώς και στη Μαγιόρκα.

Τα τραγούδια του γίνονται γνωστά κι αγαπητά στο Ισραήλ, την Τουρκία, Τη Σερβία, στις Χώρες όπου υπάρχουν Έλληνες αλλά και για κάποιο μυστήριο λόγο και στην Ιαπωνία.

Τα τελευταία χρόνια στο απώγειο της προσπάθειας του και αφού το κατεστημένο το οποίο έχει ρίξει την Ελλάδα στον άκρατο αμοραλισμό, επικεντρώνεται να μπει τελειωτικά στη διεθνή αρένα έχοντας εκπαιδευτεί, από το εγχώριο στάτους που αποπνέει  την πιο ιλουστρασιόν παρακμή σ� όλο το γκλόμπαλ βίλατζ. Όμως και με παράπλευρο στόχο να εκφράσει τη βαθύτερη ψυχή της Ελλάδας με την οικουμενική ψυχή και της παγκόσμια δυναμική στην ανακάλυψη του αντίδοτου και την παραγωγή μιας νέας ιδεολογίας, ενός νέου κώδικα αξιών, που αυτή τη στιγμή αναζητά ο κάθε έξυπνος ευαίσθητος και έντιμος πολίτης κάθε χώρας κάθε φυλής, κάθε τάξης, και φύλλου.

Τα τελευταία τρία χρόνια γίνεται νονός και κηδεμόνας ενός μικρού αγοριού του Πασχάλη που αγαπά ιδιαίτερα, και του φωτίζει τον ορίζοντα συνειδητοποίησης του νοήματος του κόσμου.

Η τελευταία σημαντική εμπειρία του υπήρξε η επίσκεψη στη μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας στης 22-9-2001, επίσκεψη που του τροφοδότησε στα μέγιστα το κουράγιο για τη συνέχιση της έρευνας και του έργου του.

48
1974 - 1978
Τον καλεί ο φίλος του Μάνος Λοίζος και τραγουδά στον δίσκο «Τα νέγρικα» μαζί με την Μαρία Φαραντούρη. Επίσης ο ίδιος συνθέτης τον επιβάλει και τραγουδά το τραγούδι στα κομέρσιαλ ενός σίριαλ που γίνεται επιτυχία. Ο συνθέτης Νίκος Μαμαγκάκης του προτείνει και τραγουδά σ' ένα δίσκο του σε ποίηση Πρεβελάκη "Ο νέος Ερωτόκριτος". Τυπώνει τα τρία πρώτα του βιβλία: "Η μπαλάντα του Ιασαάκ", ένα σύνθετο ποίημα επηρεασμένο από τον αγώνα της νεολαίας, στο οποίο βιβλίο αναποδογυρίζει τον μύθο της θυσίας του Αβραάμ και έτσι ο Ισαάκ την παραμονή της Θυσίας το σκάει στα βουνά με κάποιους δούλους, αρχίζει πόλεμο ενάντια στον Αβραάμ τον οποίο και σκοτώνει. Έπεται το βιβλίο με διηγήματα "Μεγάλος ήρωας σε μικρή χαρτοσακούλα και ένα ανάμοικτο με διηγήματα και ποιήματα "κβο βαντις στατους κβο".
1978 - 2002
Αρχίζει να προσαρμόζεται στην ελληνική πραγματικότητα και να καταδύεται στην πεμπτουσία της. Το ένστιχτο και η μοίρα τον οδηγούν στον πυρήνα του ελληνικού τραγουδιού. Παραιτείται από το κόμμα μια μέρα που οι σύντροφοι υποστήριζαν τις ερυθρές πυρηνικές βόμβες ενάντια στις αντίπαλες. Βλέποντας έναν παραλογισμό ρίχνεται στη μελέτη των ανατολικών φιλοσοφιών . Ανακαλύπτει ή του αποκαλύπτεται μέσω μιας γνωστής του τον OSHO. Αναστατώνεται θετικά, διαβάζει βιβλία του, γοητεύεται, βαθαίνει, πηγαίνει στην Ινδία και τον συναντά.

Συνεχίζοντας τις καλλιτεχνικές του δραστηριότητες τις εμπλουτίζει στο έπακρο με τη  νέα του εμπειρία. Συστήνει στους Έλληνες τον OSHO εκδίδοντας το βιβλίο του «κρυμμένη αρμονία � ομιλίες πάνω στον Ηράκλειτο».

Οι προτάσεις του συναντούν μια ανταπόκριση των πολιτών που με μπαγκράουντ την κοινωνικοπολιτική μεταστροφή υπάρχει μια φρέσκια και θετική ενέργεια στην ατμόσφαιρα.

Μελετά, γράφει, ερωτεύεται ξερωτεύεται, διαλογίζεται, αυτοπαρατηρείται, παλινδρομεί , ορμά, ωριμάζει, ανοίγεται, ρισκάρει, πληρώνει το τίμημα. Αναπόφευκτη η αντιπαράθεση με τα πάσης φύσεως κατεστημένα που βλέπουν σ� αυτόν ένα κίνδυνο για την πόζα και την ανεπάρκεια τους.

Ο OSHO, μεταβαίνει στο Όρεγκον. Χίλια δυο λαμβάνουν χώρα. Μια έρημος μετατρέπεται σε πόλη για 30000 ανθρώπους. Η Αμερικάνικη κυβέρνηση μετατρέπεται σε ταύρο σε  γυαλοπωλείο. Τον καταδιώκει τον συλλαμβάνει τον φυλακίζει τον δηλητηριάζει, τον εκδιώχνει. Ο Ρασούλης συνεχίζοντας με συνέπεια αυτό που θεωρεί αναγκαίο, συγκρούεται και σιγά σιγά απομονώνεται, καθώς κόμματα, εκκλησία, ιδιωτικά κυκλώματα θεωρούν κίνδυνο τις προτάσεις του. Ακόμη και με το κέντρο του OSHO στο Όρεγκον ήρθε σε ρήξη. Γεμάτος αγωνία και περιεχόμενο κάνει μια επίσκεψη στη Νέα Υόρκη. Τρεισήμισι μήνες πρωτόγνωρη και αξέχαστη εμπειρία, τον αναγκάζει να προσθαφαιρεί στοιχεία προκειμένου να  φτάσει στην Ιερή Φόρμουλα Χι τη χρυσή τομή του κόσμου, την κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Πτοείται, πολλάκις απελπίζεται αλλά παραμένει στο ρινγκ χρησιμοποιώντας τακτικές του Ρομπέν του Δασών του Μπρους Λη και του Χριστού.

49
1945 - 1963
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 28 Σεπτεμβρίου του 1945, μεγάλωσε στο Ηράκλειο, έψαλε στον Πολιούχο ’γιο Μηνά ο οποίος και τον επηρέασε αισθητικά και ιδεολογικά, βοηθούσε τον πατέρα του στο χρυσοχοείο όπου και από εκεί επηρεάστηκε από τα ρολόγια και τον χρυσό, ήταν σημαιοφόρος στο σχολειό του, από μικρός ανήκε στην νεολαία της αριστεράς - αφού ο πατέρας του ήταν για χρόνια στις ιταλικές φυλακές και ο θείος του στο Μαουτχάουζεν - κέρδισε δυο βραβεία στους μοντέρνους χορούς, ήρθε τέταρτος στα τετρακόσια μέτρα στους σχολικούς αγώνες του νομού και γενικά πέρασε πολύ όμορφα παιδικά χρόνια με τα αδέλφια του και τους φίλους του. Το όνομά του, Εμμανουήλ, είναι εβραϊκό και σημαίνει άνθρωπος του Θεού, το επίθετό του προέρχεται από το ιερό όνομα του κορανίου «ρασούλ»  και το τρίτο το σανσκριτικό του το έδωσε ο �Οσσο και είναι «ντέβα παρινίτο» και σημαίνει ερωτευμένος με την θεικότητα.
1963 - 1974
 Τελειώνοντας το γυμνάσιο ένοιωθε ότι τα πάντα τον έσπρωχναν να κολυμπήσει στα βαθιά. Στην Αθήνα σπουδάζει σκηνοθεσία κινηματογράφου, γράφει ποιήματα, σενάρια, τραγουδάει ερασιτεχνικά στις μπουάτ της Πλάκας, δουλεύει στην εφημερίδα της αριστεράς "Δημοκρατική Αλλαγή", παίρνει μέρος στους αγώνες του 114, περπατάει όλες τις πορείες ειρήνης, γνωρίζει όλη την τότε πνευματική πρωτοπορία και δεν σταματάει να ονειρεύεται να γυρίσει ταινία βασισμένη σε ένα βιβλίο του Νίκου Καζατζάκη με μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, συνθέτοντας μέσα του τους δυο αυτούς μεγάλους δημιουργούς, κάτι το οποίο αργότερα πέτυχε. Στις 21 του Απρίλη συλλαμβάνεται από την Δικτατορία και περνάει μερικές ώρες στην «Μπουμπουλίνας». Φεύγει για το Λονδίνο όπου μένει 6 χρόνια. Εκεί διαμορφώνεται ιδεολογικά συμμετέχοντας στον αντιδικτατορικό αγώνα, αλλά και στο Τροτσκιστικό κίνημα στο οποίο ήταν στέλεχος και η Βανέσσα Ρεντγκρέιβ με την οποία δυο φορές συνεργάστηκε σε παραστάσεις με αγωνιστικούς στόχους. Στο Λονδίνο γράφει τα πρώτα του βιβλία και γίνεται συνεκδότης της εφημερίδας Σοσιαλιστική Αλλαγή, στην οποία γράφει άρθρα και επιφυλλίδες, παίρνει μαθήματα πολιτικής οικονομίας και φιλοσοφίας και πουλάει για 6 χρόνια την εν λόγω εφημερίδα στους δρόμους, συμμετέχοντας ασταμάτητα στους αγώνες των εργατικών συνδικάτων. Τον Μάη του '68 παίρνει μέρος στην μεγάλη εξέγερση των φοιτητών στο Παρίσι και τραυματίζεται θανάσιμα από τους SRS. Το Λονδίνο τον αναδιαμορφώνει άνισα αλλά δημιουργικά. Το 74, λίγο μετά από το Πολυτεχνείο με απόφαση της οργάνωσης κατεβαίνει στην Αθήνα, όπου λόγω συλλήψεων από την Μυστική Αστυνομία, κρύβεται. Μετά τα γεγονότα στην Κύπρο το καλοκαίρι του 74 και την πτώση της Χούντας συνεχίζει τον πολιτικό αγώνα. Δουλεύει στα ναυπηγεία του Ανδρεάδη στο Πέραμα όπου κινδυνεύοντας να σκοτωθεί καθημερινά μπαίνει στην απεργιακή επιτροπή και πρωτοστατεί στο εργατικό κίνημα που ανατρέπει όλο το μέχρι τότε καθεστώς στα μεγάλα ναυπηγεία της Ελευσίνας. Στο Λονδίνο τον Ιούνιο του 1973 γεννιέται κατά την βούληση της διαλεκτικής της φύσης ένα κοριτσάκι, η κόρη του, που της έδωσε το όνομα Ναταλία, τιμής ένεκεν στη γυναίκα του Τρότσκι.

50
«Έφυγε» από τη ζωή, σε ηλικία 66 ετών, ο γνωστός Κρητικός καλλιτέχνης, Μανώλης Ρασούλης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο μουσικός βρέθηκε νεκρός στο   διαμέρισμά του στη Θεσσαλονίκη. Τα αίτια του αιφνίδιου θανάτου του   παραμένουν αδιευκρίνιστα.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 34