Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - guitalele

Σελίδες: [1] 2
1
Καλησπέρα,


μια εκδοχή του "La vie en rose" από την κοπέλα μου, Κατερίνα Τσιαλού με φωτογραφίες/timelapse του πολύ καλού φίλου και φωτογράφου Βασίλη Μεταλληνού. Η ηχογράφηση έχει γίνει live σε συναυλιακό χώρο και είναι raw, όπως βγήκε από το καταγραφικό.


Ελπίζω να σας ταξιδέψει όπως ταξίδεψε και μένα,


καλή συνέχεια :)


! No longer available

2
Καλημέρα!


Ένα βίντεο που έκανα στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας.


Συνέθεσα την μουσική και έκανα το μοντάζ και οι φωτογραφίες είναι του J-P Metsavainio.


Στην περιγραφή του βίντεο γράφω σχετικά με την προσέγγιση μου στην μουσική κάτι που με προβλημάτισε στην αρχή.


Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!


https://youtube.com/watch?v=MLqqKiA_oxs

3
Καλησπέρα!

Έχω το macbook pro i5 13,3" mid 2012 με Yosemite και την κάρτα ήχου E-mu 0204.

Για κάποιο λόγο όταν συνδέω το μικρόφωνο στην κάρτα και ανοίγω το Logic ακούγεται ένα φύσημα μόνο, καθόλου ήχο...

Δοκίμασα και με άλλο μικρόφωνο και με άλλο καλώδιο πάλι τα ίδια. Δοκίμασα και το Line της κιθάρας, ξανά...

Επίσημο update στα drivers δεν υπάρχει από την e-mu, αλλά ούτε στα mavericks υπήρχε και δούλευε μια χαρά...

Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει;

4
~ Το τραγούδι του κομήτη ~

Ένα παράξενο τραγούδι από τον κομήτη 67P/Churyumov-Gerasimenko κατέγραψε το όργανο RPC, (Rosetta’s Plasma Consortium). Πρόκειται για ταλαντώσεις του μαγνητικού πεδίου στην συχνότητα των 40 με 50 μιλιχέρτζ, πολύ πιο κάτω από το εύρος της ανθρώπινης ακοής (20 χερτζ με 20 κιλοχέρτζ)Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οφείλεται στον ιονισμό των ουδέτερων σωματιδίων που απελευθερώνει ο κομήτης.



Για περισσότερα: http://blogs.esa.int/rosetta/2014/11/11/the-singing-comet/


Πηγή: ΟΦΑ (Όμιλος Φίλων Αστρονομίας)

5
Καλησπέρα!


Φαντάζομαι πολλοί από εσάς (όπως και εγώ) είδαν το Interstellar του Cristophen Nolan με μουσική του Hans Zimmer που βγήκε αυτές τις μέρες.


Δεν θέλω να αναλύσω το αν μου άρεσε η όχι (Spoiler: μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολύ). Αυτό που θα 'θελα να συζητήσω μαζί σας είναι μία παρατήρηση που έκανα όσο έβλεπα την ταινία.


Προειδοποιώ ότι ίσως υπάρξουν κάποια Spoilers για την ταινία, γι αυτό αν δεν την είδε κάποιος καλύτερα να την δει και μετά να διαβάσει το post μου.  :up


Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι ότι όταν ακούγαμε την μουσική που θύμιζε τον χτύπο του ρολογιού ο ρυθμός ήταν στα 60bpm. Έβγαλα το ρολόι μου στον κινηματογράφο και το μέτρησα, μου φάνηκε just.


Αυτό συνεχίστηκε και στην υπόλοιπη ταινία ο ρυθμός ήταν στα 60bpm όσο δηλαδή ένα Γήινο δευτερόλεπτο. Λέω Γήινο γιατί όπως αναφέρθηκε και πολλές φορές στην ταινία και για όσους ασχολούνται λίγο με αστρονομία-φυσική, η Θεωρία της Σχετικότητας του Άινσταϊν η οποία λέει ότι η βαρύτητα καμπυλώνει τον χρόνο (με πολύ απλά λόγια). Άρα αλλιώς μετράει ο χρόνος στην Γη αλλιώς σε ένα σύστημα με μεγαλύτερη, μικρότερη βαρύτητα. Το δευτερόλεπτο δηλαδή διαρκεί διαφορετικό χρόνο εδώ απ' ότι π.χ. στον Κρόνο. Στην ταινία ακουγόταν συνέχεια το τέμπο των 60bpm (του Γήινου δευτερολέπτου) και το συνδύασα ως μία ανάμνηση της Γης στην ταινία, όταν ο πρωταγωνιστής και η ομάδα βρίσκονταν σε άλλα πλανητικά και μη συστήματα με άλλη βαρύτητα άρα και με άλλη εμπειρία του χρόνου. Αν και τα δευτερόλεπτα σε εκείνα τα συστήματα ήταν μικρότερα-μεγαλύτερα στην μουσική εξακολουθούσαν σταθερά τα 60 Γήινα bpm.


Αυτό όμως άλλαξε την στιγμή που ο πρωταγωνιστής μπήκε στον 5-διάστατο χώρο. Εκεί το τέμπο αλλοιώθηκε. Προσωπικά το προσδίδω στο ότι εκεί στις 5 διαστάσεις το δευτερόλεπτο μας ήταν αδιάφορο, δεν είχε σημασία και ίσως γι αυτό και η αλλαγή του τέμπο. Και ήταν και δεν ήταν στην Γη εκείνη τη στιγμή άρα δεν μας ένοιαζε σε πιο χωροχρονικό συνεχές βρίσκονταν.


Μπορεί βέβαια να το υπερ-αναλύω, να 'ναι όλα αυτά στο μυαλό μου, αλλά μιας και είναι το αντικείμενο που σπουδάζω προσπαθώ πάντα να μπω στο μυαλό του συνθέτη και να καταλάβω πώς σκέφτεται...


Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό; Πιστεύετε ότι θα μπρούσε να κρύβεται κάτι τέτοιο πίσω από την σύνδεση της ιστορίας και της μουσικής ή λέτε να 'ναι τελείως τυχαίο;

6
Ένα βίντεο με την κίνηση της Σελήνης του Βασίλη Μεταλληνού το οποίο έντυσα μουσικά... :)


Δείτε το οπωσδήποτε σε 1080p full-screen! ;) :)


https://www.youtube.com/watch?v=oSambbhv-LU&feature=youtu.be


7
Το Xhail το οποίο θα είναι διαθέσιμο για το κοινό σε λίγο καιρό ισχυρίζεται ότι... συνθέτει μουσική.


Πιο συγκεκριμένα ο χρήστης μπορεί να εισάγει λέξεις κλειδιά όπως π.χ. "happy", "sad", "fantasy" και το Xhail να του φτιάξει ένα κομμάτι πάνω στο συγκεκριμένο "mood" το οποίο κομμάτι θα είναι μοναδικό, δεν θα έχει υπάρξει στο παρελθόν.


Για να το καταλάβετε καλύτερα μπορείτε να δείτε εδώ το trailer στο vimeo.


Επίσης η επίσημη ιστιοσελίδα εδώ.


Ποιές είναι οι σκέψεις σας;

8
Καλησπέρα σας.


Ως συνάδελφος μουσικός θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας κάτι που με προβληματίζει τα τελευταία χρόνια όλο και πιο πολύ.  :)


Ξεκινώντας,


υπάρχει η σχολή που λέει πώς για να είσαι καλός σε κάτι πρέπει να επικεντρωθείς σε εκείνο καθώς οι τέχνες/επιστήμες σήμερα έχουν αναπτυχθεί τόσο που δεν μπορεί κανείς να "δαμάσει" πολλές όπως παλιότερα.


Υπάρχει βέβαια και η άλλη σχολή που λέει ότι ένας άνθρωπος πρέπει να κάνει πολλά πράγματα, να ασχοληθεί με πολλές τέχνες/επιστήμες έτσι ώστε να έχει σφαιρική γνώση για πολλά πράγματα και ενδεχομένως να εμβαθύνει σε αυτά που του κεντρίζουν περισσότερο με το ενδιαφέρον.


Και τέλος υπάρχει και η σχολή που λέει να δρούμε ενστικτωδώς. Να μην σκέφτομαι ότι αν κάνω κάτι άλλο θα με αποσπάσει και θα καταλήξω να 'μαι μέτριος ή κακός στο προηγούμενο που έκανα, απλά να δρω ανάλογα με τις αισθήσεις μου και όπου με βγάλει.


Οι σχολές αυτές βέβαια όπως καταλάβατε είναι στο μυαλό μου, δεν ξέρω αν τις ασπάζονται όντως πολλοί.



Κατά τη γνώμη σας ένας άνθρωπος (στην περίπτωση μας π.χ. μουσικός) θα πρέπει να αφιερωθεί σε ένα πράγμα κι έτσι να καταφέρει να 'ναι πολύ καλός σε αυτό ή θα πρέπει να κάνει πολλά πράγματα στην διάρκεια της ζωής του; Εσείς τι κάνετε;


Υ.Γ. Όταν λέω πράγματα το εννοώ φυσικά ω χόμπι, ενασχολήσεις ακόμα και επαγγέλμα.

9
Έπαιζε κιθάρα και τραγουδούσε, και απλά έβαλα το κινητό μπροστά, την ηχογράφησα και έκανα μία βασική επεξεργασία...


Τι λέτε; Να το ηχογραφήσουμε και καθώς πρέπει;  :) >:D


https://soundcloud.com/jmiliad/hallelujah

EDIT: επειδή το link δεν μου δουλεύει όταν το πατάω, αν δεν δουλεύει και σε σας μπείτε στο προφίλ μου https://soundcloud.com/jmiliad είναι το πρώτο. "Hallelujah (iPhone Recording)"

10
Καλησπέρα!
[/size]
[/size]Την μουσική αυτή την έγραψα για ένα σύντομο περιβαντολογικό spot.
[/size]
Link

11
Η γνωστή εταιρεία Gibson που κατασκευάζει κυρίως ηλεκτρικές κιθάρες και εξοπλισμό για μουσικούς, σε συνεργασία με την εταιρεία Tascam παρουσίασε το Memory Cable, ένα καλώδιο με... "μνήμη".
Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα καλώδιο ήχου 1/4" για κιθάρα, μπάσο, συνθεσάϊζερ, keyboard ή drum machine το οποίο ενσωματώνει σύστημα εγγραφής ήχου (audio recorder).

Είναι ικανό να καταγράψει έως και 13 ώρες όταν "τζαμάρετε" ή κάνετε πρόβα και αποθηκεύει τα δεδομένα σε κάρτα μνήμης microSD σε ποιότητα CD, 44.1kHz/ 16-bit, και που αργότερα μπορείτε να "κατεβάσετε" για να τα επεξεργαστείτε στον υπολογιστή με το λογισμικό ήχου που διαθέτετε.

Η Gibson -οι ηλεκτρικές κιθάρες Les Paul, SG και Flying V είναι από τα γνωστότερα και πλέον αναγνωρίσιμα σχέδια της- δεν ανακοίνωσε επίσημα τη τιμή του αξεσουάρ, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα κοστίζει περίπου 100 δολάρια. Στην συσκευασία του "memory cable" περιλαμβάνεται κάρτα μνήμης microSD 4GB ενώ το καλώδιο έχει μήκος περίπου πέντε μέτρα.


Πηγές
Insomnia
Endaget

12
Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Κέρκυρα 22 - 28 Ιουνίου 2014

Πληροφορίες και αιτήσεις:  http://cemacademy.wix.com/cemacademy

Στα πλαίσια της Θερινής του Ακαδημίας, το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου οργανώνει εντατικά εργαστήρια Ηλεκτροακουστικής Μουσικής και Ηχητικής Διάδρασης και Τεχνολογίας. Καθημερινά, θα εστιάσουμε σε τεχνικές σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής, ηχητικής διάδρασης και ηχητικής διάχυσης με πολυκάναλο σύστημα ηχείων (sound spatialisation). Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει συναυλίες οι οποίες θα γίνουν στην Ιόνιο Ακαδημία και στον χώρο τεχνών Πολύτεχνο.
Τα φετινά εργαστήρια διαρκούν 7 ημέρες και περιλαμβάνουν: πρακτική εκμάθηση λογισμικών και ψηφιακών περιβαλλόντων για τη σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής και Live Electronics, τεχνικές σύνθεσης της ηλεκτροακουστικής μουσικής, τεχνικές διάδρασης, Live Electronics, ανάπτυξη ζητημάτων που αφορούν στην αισθητική της ηλεκτροακουστικής μουσικής και στις σύγχρονες τάσεις, εργαστήριο ηχητικής διάχυσης (sound spatialisation) σε πολυκάναλο σύστημα ηχείων, καθημερινές συναυλίες με έργα ηλεκτροακουστικής μουσικής που θα πραγματοποιηθούν στη μεγάλη αίθουσα της Ιονίου Ακαδημίας, σε πολυκάναλο σύστημα ηχείων, συναυλία Live Electronics στο χώρο σύγχρονης τέχνης «Πολύτεχνο». Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα ενεργητικής συμμετοχής στα εργαστήρια και στις συναυλίες.
Προσκεκλημένη Συνθέτρια: Αnnette Vande Gorne. Καλλιτεχνική διευθύντρια του οργανισμού Musiques et Recherches. Διευθύντρια του φεστιβάλ Espace du Son και του Διεθνούς Διαγωνισμού Σύνθεσης Mιtamorphoses.
Διδάσκοντες: Θεόδωρος Λώτης (σύνθεση - live electronics - MaxMSP), Απόστολος Λουφόπουλος (σύνθεση - live electronics), Ανδρέας Μνιέστρης (σύνθεση), Φίλιππος Θεοχαρίδης, (live electronics - MaxMSP), Μυρτώ Κορκοκίου (live electronics – φλάουτο).
Ομιλητής: Πάνος Αμελίδης "Ελληνική προφορική ιστορία και ηλεκτροακουστική μουσική"

Επικοινωνία: Θεόδωρος Λώτης, Επ. Καθηγητής Τ.Μ.Σ.Ι.Π.
email: lotis@ionio.gr
www.lotis.gr
Σελίδα στο FaceBook: https://www.facebook.com/cemacademy?ref=hl

13
Το πρώτο κομμάτι που 'χα κάνει ποτέ στο Logic. Ήταν στα πλαίσια μιας εργασίας για την σχολή (να γράψω μουσική χρησιμοποιώντας μόνο τις βιβλιοθήκες του Logic).


Είναι ωραίο να τα βλέπει κανείς αυτά. Μπορείς να δεις από που ξεκίνησες και που έφτασες. Αν έχεις κάνει κάποια ουσιαστική πρόοδο και τι στοιχεία έχεις κρατήσει... τι χρειάζεται ακόμα να διορθώσεις...


Καλή ακρόαση :)


https://www.youtube.com/watch?v=QzZXdd2DEFE&index=4&list=PL080579E8B39011A4

14
Πρόσφατα είχα την τιμή να συνεργαστώ με τον αστροφωτογράφο Βασίλη Μεταλληνό και να γράψω την μουσική πάνω σε αυτήν την παραγωγή του. Το βίντεο είναι ένα 4Κ Timelapse 60.000 φωτογραφιών που απεικονίζουν μαγευτικά τοπία της Κέρκυρας. Καλή προβολή!!


[/size]
Corfu Nightscapes - A Company of Stars, 4Κ-Timelapse, Music: John MiliadisΜια παρέα Αστεριών, σε μια στιγμή του χρόνου ~60.000 φωτογραφίες από μαγικά νυχτερινά νυχτερινά τοπία της Κέρκυρας του Βασίλη Μεταλληνού συναντούν τις μουσικές εμπνεύσεις του Γιάννη Μηλιάδη, σε ένα ταξίδι απ'το Παλαιό Φρούριο και τις ομορφιές της Κέρκυρας εως την Πανσέληνο και τα Άστρα!

Μια παρέα αστεριών, σε μια στιγμή του χρόνου ~60.000 φωτογραφίες από μαγικά νυχτερινά τοπία της Κέρκυρας του Βασίλη Μεταλληνού , συναντούν τις μουσικές εμπνεύσεις του Γιάννη Μηλιάδη, σε ένα ταξίδι από το Παλαιό Φρούριο και τις ομορφιές της Κέρκυρας έως την πανσέληνο και τα άστρα!
Εάν σε κάποια πλάνα βλέπετε την Σελήνη ή τον Ήλιο πιο μεγάλα, ενώ σε κάποια άλλα πλάνα πιο μικρά αυτό έχει να κάνει με την μεγέθυνση του τηλεσκοπίου ή του φακού. Στα πλάνα όπου η Σελήνη φαίνεται τεράστια , η απόσταση από το επίγειο στόχο είναι πολύ μεγάλη ~8+χλμ , ενώ οι φωτογραφίες είναι μέσα από το τηλεσκόπιο με εστιακή απόσταση 1000 mm. Όταν βλέπετε την Σελήνη να ανατέλλει πίσω από το Παλαιό Φρούριο , ενώ τα βουνά στο βάθος από πλάνο σε πλάνο αλλάζουν , είναι γιατί η Σελήνη κινείται πάνω στην εκλειπτική ±5°
Στα πλάνα με τα αστρικά ίχνη , μπορείτε να παρατηρήσετε την κίνηση που κάνουν τα αστέρια, όπου ουσιαστικά είναι η Γη αυτή που κινείται γύρω από τον εαυτό της με ταχύτητα 1.674,4 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια η περίοδος περιστροφής της γης γύρω από τον άξονα της είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4,09 δευτερόλεπτα και ονομάζεται αστρική ημέρα. Έτσι παρατηρώντας από την Γη τα ουράνια σώματα, η κύρια φαινόμενη κίνησή τους είναι από τα ανατολικά προς τα δυτικά με μία ταχύτητα 15°/ώρα = 15'/λεπτό ή για παράδειγμα μία ηλιακή ή σεληνιακή διάμετρο ανά δύο λεπτά.

A company of stars, ~60,000 images of magical nightscapes of Corfu by Vasilis Metallinos paired with John Miliade's musical creations on a journey from the old Fortress and the beauty of Corfu to the Full Moon and to the Stars!
If in some shots you can see the Moon or the Sun bigger, while in some other shots smaller it has to do with the magnification of the telescope or lens. In shots where the moon looks huge, the distance from the ground target is very large ~ 8+ km , while the photographs is through the telescope with a focal length of 1000 mm. When you see the moon rising behind the Old Fort, while the mountains in the distance of up to up change is because the moon moves along the ecliptic ± 5 °.
In shots with stellar tracks , you can notice the movement that make stars, which essentially is the Earth that revolves around itself with speed 1674.4 km . / Hr. In fact , the rotation period of the Earth around its axis is 23 hours , 56 minutes and 4.09 seconds and called stellar day . Thus observing the Earth from celestial bodies , the main apparent motion is from east to west with a speed of 15 ° / h = 15 ' / min or for example a solar or lunar diameter every two minutes .

Observation Team of Astronomic Society of Corfu -- Ομάδα Παρατήρησης Αστρονομικής Εταιρείας Κέρκυρας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο τμήμα Μουσικών σπουδών - Ionian University Music Department

Video Produser Bill Metallinos - Powered by Elpis Metallinou

Photographer Bill Metallinos

Music Composed John Miliadis

Music Orchestration John Miliadis
Music Production John Miliadis

Equipment
ChronoCon dolly slider
Canon eos 40D, Canon eos 400D, Canon eos 30D, Canon eos 700D, Canon eos 5Dmk2,
Ef 100-400 is usm, Ef 100L Macro 100mm, Ef 15mm Fisheye 2.8, Efs 17-55 is usm f2.8, Samyung 8mm Fisheye
SW ED80 600mm f7.5, Takahashi Toa130 1000mm f7.7
Sony Vegas Pro 12
Logic Pro


Special Thanks Natasa
[/color]

15
Καλησπέρα!

Πρόσφατα στα πλαίσια μιας εργασίας μου για το πανεπιστήμιο είχα να κάνω ένα παραμύθι και να γράψω την μουσική πάνω σε αυτό.
Σαν παιδί που μεγάλωσε με τις ιστορίες του Χάρι Πότερ αποφάσισα να κάνω την ιστορία των τριών αδελφών από τις ιστορίες του Μπιντλ του Βάρδου.
Μην περιμένετε κάτι σπουδαίο αλλά ήταν διασκεδαστική η διαδικασία και είπα να το μοιραστώ και μαζί σας !

Το βίντεο

16
Καλησπέρα,


Θέλω να πάρω ένα ακορνεόν άμεσα!! :)


Το budget μου είναι μέχρι 400 γι αυτό θα κινηθώ σε μεταχειρισμένο. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι οικείος με τις μάρκες και δεν ξέρω τι να επιλέξω... Μπορείτε να μου προτείνετε μερικές μάρκες να ξέρω τι να ψάξω; Και γενικά ότι άλλο είναι καλό να προσέξω...


Με εκτίμηση,
Γιάννης

17
Εφέ / iPad vs Pedals
« στις: 01/09/13, 21:01 »
Καλησπέρα!


Πρόσφατα ένα παλικάρι μου 'δωσε το iRig του και τον κωδικό του στο App Store και έβαλα στο iPad μου όλους σχεδόν τους μεγάλους τίτλους προγραμμάτων, εφέ κλπ.


Το αποτέλεσμα μου άρεσε τόσο πολύ που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις ακόμα και να πουλήσω όλα μου τα πεταλάκια αφού από τότε δεν τα 'χω χρησιμοποιήσει ποτέ.


Εσείς τι λέτε από την προσωπική σας εμπειρία; Τι θεωρείτε καλύτερο;

18
Καλησπέρα... Θέλω να κάνω ένα βήμα παραπέρα και να βελτιώσω λίγο την ποιότητα των ηχογραφήσεων μου  καθώς ηχογραφώ με το μικρόφωνο του υπολογιστή και δεν με ικανοποιεί πλήρως.


Από μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα αυτό και αυτό και μου φάνηκαν απίστευτα βολικά. Ωστόσο το μικρό τους κόστος με προβλιματίζει κι έτσι σκέφτομαι και αυτήν την κάρτα ήχου η οποία κοστίζει όσο περίπου τα άλλα δύο μαζί και μάλιστα δίνει δώρο και ένα version του pro tools. Τι θα μου προτείνατε και γιατί;




Να συμπληρώσω ότι ηχογραφώ με Mac χρησιμοιποιώντας Garageband ίσως και Logic Pro.

19
Εφέ / Αγορά pedal board στην Αθήνα
« στις: 14/06/12, 13:32 »
Καλησπέρα παίδες!

Την άλλη βδομάδα κατεβαίνω Αθήνα για μερικές μέρες και θελω να ρωτήσω αν ξέρει κανείς που ακριβώς μπορώ να πάρω μια θήκη για τα πετάλια μου; Θέλω να χωράει γύρω στα 7-8 πετάλια (το ένα wah) και θέλω να δώσω γύρω στα 50-60 ευρώ. Δεν με ενδιαφέρει να παρέχει τροφοδοσία ρεύματος.

Μήπως ξέρετε αν πωλείται κάπου αυτή η συγκεκριμένη ή γενικότερα μία παρόμοια ή στο ίδιο στυλ;






Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

20
Είναι επίσημο σύμφωνα με τον κιθαρίστα των Queen Brian May ότι θα πραγματοποιηθεί η αναπαράσταση του Freddie Mercury σε συναυλία χρησιμοποιώνας ολόγραμμα.


Όπως αναφέρει είναι ατυχές το ότι χρησιμοποιήθηκε το ολόγραμμα του Tupac την στιγμή που αυτοί εδώ και καιρό σχεδιάζουν να το κάνουν.


Ο ντράμερ αναφέρει ότι δεν του είναι αρεστό να δει σε ολόγραμμα τον φίλο του Freddie Mercury ωστόσο δεν θα κάνει κάποια ένσταση για να το αποτρέψει.


Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό; Θα θέλατε να δείτε τον θρυλικό Freddie Mercury ξανά στην σκηνή έστω και με αυτόν τον τρόπο;


Πηγή

21
Εφέ / Marshall Guv'nor
« στις: 17/04/12, 03:12 »
Καλησπέρα. Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό το πεταλάκι; Η τιμή του στα 60 ευρώ είναι αρκετά καλή πιστεύω.


Θα μπορέσω να βγάλω distortion
τέτοιου
στυλ;

22
Εφέ / Behringer PB10 Pedalboard
« στις: 18/03/12, 12:00 »
Έχει δοκιμάσει κανείς το εν λόγω pedalboard? Σκέφτομαι να το πάρω απλά φοβάμαι μήπως δεν μπορέσω να βάλω πάνω το Route 66 επειδή είναι λίγο μεγαλύτερο από τα άλλα (boss,mxr klp)

23
Εφέ / Behringer RV600 vs Line 6 Verbzilla
« στις: 25/02/12, 10:02 »
Γεια χαρά!


Ο τίτλος τα λέει όλα. Το Behringer είναι κλώνος του Verbzilla. Και η ερώτηση που γεννιέται είναι φυσικά η εξίς: Αξίζει να δώσει κάποιος τα 3πλάσια χρήματα για το Verbzilla;


Εγώ προσωπικά το θέλω μόνο για το
Octo Effect
καθώς έχω reverb από τον fender μου και με καλύπτει πλήρως.

24
Είναι γεγονός: Link


Διαβάστε περισσότερα εδώ

25
Εφέ / Κομπρεσσορας για κιθαρα
« στις: 26/01/12, 23:22 »
Χρειάζομαι εναν κομπρεσσορα για την κιθαρα. Τον θελω κυριως για το clean. Θελω για να καταλαβετε να βγαλω ηχο σαν αυτον της ηλεκτρικης
εδω
,
εδω
και
εδω
...κατι τετοιο...τουλαχιστον να τον πλησιασω... Με τρελαινει ο ηχος τους. Εχω εναν fender fm 100W ενισχυτη, digitech digidelay,noise surpressor behringer,mxr booster και για βρωμα χρησιμοποιω του ενισχυτη μου η οποια με τρελαινει. Απ'οτι καταλαβα χρειαζομαι εναν compressora εξ'αρχης (στο μελλον ισως και καποιο reverb αν και με καλυπτει προς το παρον του ενισχυτη μου και ενα eq). Οι κομπρεσσορες για τους οποιους μου λενε ολοι ειναι οι εξης:

Marshall Ed-1

Visual Sound Comp 66

MXR Super και Dyna Comp

Και τις boss αλλα ειναι ο μονος που εχει στα μαγαζια εδω αλλα δεν μ'αρεσε καθολου.

Εσεις τι μου προτεινετε; Εγω απ'οτι ειδα πιο πολυ προς τον Marshall κλεινω γιατι εχει τις περισσοτερες επιλογες για διαμορφωση του ηχου και φυσικα ειναι και πιο κοντα στα λεφτα μου...

Ευχαριστω εκ των προτερων!
 

Σελίδες: [1] 2