Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Mistral

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35
1
Καθήστε ρε παιδιά, να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

1. Καταρχήν, γιατί συγχέουμε κλασσική με ακουστική ? Άλλο το ένα, άλλο το άλλο...
2. Δεύτερον, οι τύπου fender sonoran έβγαιναν και παλαιότερα. Αν δεν κάνω λάθος τις αποκαλούσαν Stratacoustic. Ούτε μπράτσο ηλεκτρικής έχουν, ούτε τπτ. Απλά έχουν το headstock της ηλεκτρικής. Σαφέστατα έχουν και πιο στενό nut width. Από την άλλη όμως, κοιτάξτε την τιμή της. Δεν απευθύνεται σε κάποιον που θέλει να παίξει fingerpicking, αλλά και να θέλει μια χαρά θα το κάνει.
3. Η δικιά μου η παλιά η ακουστική (Fender) έχει το ίδιο μπράτσο και nut width με της strat, χωρίς να έχει αυτό το headstock (43 mm). Τουλάχιστον έχει το ίδιο feeling.
4. Κιθάρα ακουστική για fingerpicking δεν βρίσκει κανείς εύκολα. Υπάρχουν μερικές (π.χ taylor 514ce την οποία κι έχω) αλλά οκ. Με όσες ακουστικές έχω παίξει, με διαφοεριτκό nut width η κάθε μία, μια χαρά άνετα παίζω ό,τι και στη δικιά μου.
5. Μην τρελαινόμαστε. Η κιθάρα στην οποία αναφερόμαστε κοστίζει 369Ε. Δεν απευθύνεται ούτε σε βιρτουόζους στο finger picking ούτε σε βιρτουόζους γενικότερα. Εϊναι μία ωραία κιθαρίτσα (αν αρέσει σε κάποιον εμφανισιακά) να παίζει στις παρέες και να χαβαλαδιάζει. Σέβομαι ότι κάποιος το ποσό αυτό μπορεί να το θεωρεί αρκετό, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η συγκεκριμένη αποτελεί entry level κιθάρα. Εμένα φυσικά δεν μ'αρέσει αυτό το συγκεκριμένο headstock στην ακουστική, αλλά οκ.

2
Γνώμη μου πάντως, αν το tremolo arm 'δουλεύει' πλέον καλά, απλά βάλε λίγο τεφλόν για τον τζόγο όπως γράφει κι ο φίλος saved (ή κάποια στιγμή πάρε ένα ελατηριάκι - μπαίνει μέσα στο block και ουσιαστικά σταθεροποιεί το tremolo bar). Από εκεί και πέρα, παίζει ρόλο το σετάρισμα που θα κάνεις ώστε να κρατάει το κούρδισμα μέχρι και σε τύπου 'dive bombs' ή πιο βίαιη χρήση του γενικότερα. Εντύπωση μου έκανε που έσπασε το tremolo arm πάντως τόσο εύκολα. Στην δικιά μου MIM του 2000, στην οποία βασανίζω ανελέητα το τρέμολο, δεν λέει κουβέντα τόσα χρόνια. Για τις 'βόλτες' του τρεμολο αρμ, χρησιμοποιώ λίγο τεφλόν που και που.

Καλή συνέχεια με την επισκευή!


3

Α,ε,δικος μας παιδι εισαι εσυ
Γενημα θρεμα μπασιστας.Απλα ακομα δεν το ξερεις.
Ομως μην πτωεισε!!ο θεις saved ειναι εδω για να σε βοηθισει να ανακαλιψεις και εξερευνισεις τον κρημενο σου εαυτο.lets call it mistralbass :P


χαχααχχαχα η ασχετοσύνη μου πάντως με το μπάσο είναι τόσο μεγάλη, σε βαθμό που αναρωτιέμαι πώς παίζουν με δαύτο... :P Λες να με δυσκολεύει η πένα και να προτιμώ με δάχτυλα τελικά? Ρε λες??? :P  :o :o ::)

4

Πωπωπωπω μιστραλ εισαι παικτης.Τοσες φορες που διαβασα "κομενα πριμα" βγηκε ξα να ο ηλιος στην συνεφιασμενη μου ζωη.Βραζιλη.Αγαλμα στον μιστραλ τωρα.Μιστραλ,επομενο βημααα..ξες,ε;αφου ξες..ελα τωρα..δεν ξες;αφου ξες..
Αρχηνα μπασο  ;D ;D ;D


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Βρε συ saved λες τελικά να είμαι κρυφο-μπασίστας ???? Πραγματικά αυτά τα πρίμα δεν τα μπορώ καθόλου. Ίσα - ισα να κόβουν την απόλυτη μουντίλα χρειάζονται. :P Εντάξει, είναι και φορές που τα θέλουμε λίιιιιγο παραπάνω σε κανά σολάκι, να ξυρίσουμε κανά hipsterά klp, αλλά γενικός κανόνας... ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΠΡΙΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ !  >:D ;D 8)

5
Ωωωωω μα τί ωραίο θέμα!

Λοιπόν...

Εγώ 'καθαρά' καταλαβαίνω ΚΑΘΑΡΟ ήχο, καρφί στον ενισχυτή χωρίς τπτ πάνω. Για τη δουλειά αυτή χρησιμοποιώ είτε τη Les Paul είτε τη Strat. Γενικά σε τέτοιο 'καθαρό' μ'αρέσει ο neck μαγνήτης με κομμένα αρκετά τα πρίμα (από την κιθάρα, παίζω πολύ με vol and tone knobs). Αν μάλιστα βάλουμε κι ένα compressor-άκι στην στρατ και πλησιάσουμε σε John Mayer φασούλα, μούρλια. Στην στρατ φυσικά τρέλα είναι και η δεύτερη θέση αλλά και o bridge (με κομμένα πριμάκια πάλι) για πιο funky φασούλες.

Από εκεί κ πέρα, θα συμφωνήσω με τον φίλτατο kkmspm. Προτιμώ γενικότερα να είναι το drive κανάλι ενεργοποιημένο (συνήθως ο ενισχυτής παίζει σε gain καταστάσεις) και ρυθμίζω εγώ από το volume το πόσο 'καθαρός' θα είναι ο ήχος, κάτι σε frusciante style δηλαδή. Για εμένα αυτό το καθαρό βολεύει πολύ. Ακούγεται πολύ ωραία και δένει καλύτερα στο συγκρότημα, ειδικά όταν ο drummer βαράει και λίγο, ενώ τρελαίνομαι ν'ανεβάζω volume και να 'μουγκρίζει' η ρουφιάνα. Σε κάτι πιο χαλαρό όμως, συνήθως volume τέρμα, καθαρό κανάλι ενισχυτή, κομμένα πρίμα κι αναλόγως το άσμα επιλέγω pickup position.

No need to argue my friends. Both worlds can be equally useful λέμεεεεε. ;D

Αυτάααα ;D

6
Ακόμα καλύτερα μπες στα γνωστά σοκάκια του youtube (andertons, session, κλπ) κι έχει πολλά αποκλειστικά. Σου δίνουν και μία γεύστη ακουστική εκτός από παρουσίαση των προϊόντων και συνεντεύξεων :)

7

Ο δε Σλας,αν και ακουσα gnr για κανα 2 χρονια,εκφραστικος,ωραιος αλλα για πολλες μπατσες.Μου εχει δοσει την εικονα του τυπα που θα τον εγδερνα και θα τον σκεπαζα με αλατι,και στο τελος και μια καρπαζια.Συγνωμη,ξερω ΔΕΝ ειναι σωστες σκεψεις,ξερω οτι κανονικα πρεπει να τον αγαπαω οπως και ολο τον κοσμο μαζι του,αλλα ανθρωπος ειμαι και εγω.Εχω αδιναμιες που ακομα δεν εξαλιφθικαν απο πανω μου.Συγνωμη φιλε Σλας,(προσ)ευχομαι να απαλαχθω απο τα ασχημα αισθηματα μου λιαν συντομως

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Πολύ κλάμα saved!  ;D

Δεν ξέρω τί χορδές χρησιμοποιεί. Σίγουρα όμως είναι μισό τόνο κάτω (αν όχι ένα). Ό,τι και να έχει όμως βρε σεις, δεν είναι και τόσο δύσκολα τα bends που κάνει με χαμηλότερο tuning. Αν μάλιστα έχει και 10άρες, super. Το έχω δει (και καμαρώσει) το εν λόγω video όταν είχε βγει. Με είχε εντυπωσιάσει αλλά δεν μου είχε φανεί περίεργο. Μάλιστα, την δεύτερη ακουστική την είχα κάποια στιγμή μισό τόνο κάτω και είχα εντυπωσιαστεί από την ευκολία παιξίματος. Τότε είχα καταλάβει και τη σημασία του να έχεις μεγαλύτερου gauge χορδές σε αυτές τις περιπτώσεις.

8

Έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω, όλες τις συμβουλές και τους τρόπους επίλυσης του προβλήματός σου, θα σου προτείνω την σωστή μέθοδο...


να πας την κιθάρα σου σε μάστορα / τεχνικό να δεις και τί έχει συμβεί κι άσε τα DIY για καμία άλλη περίπτωση  ;D ;D

όταν πριν χρόνια είχα δει τους τιμικαταλόγους γνωστών μαστόρων είχα κόψει δρόμο. Το να φτιάχνει κανείς τις κιθάρες του είναι ενδιαφέρον και ευχάριστο, ιδίως αν το αποτέλεσμα είναι καλό. Για πολύ σοβαρές καταστάσεις φυσικά, πάμε στον μάστορά μας. Το πρόβλημα είναι οτι για κάποιον που δεν έχει άκρες, το να βρεις τον σωστό μάστορα (και φθηνό και τίμιο) είναι καμια φορά σαν να κερδίζεις το λότο.

Γενικά μιλώντας, ναι, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, εικάζω πως το πρόβλημα είναι σοβαρότερο από ένα truss rod adjustment / action setup / intonation. Προσωπικά λοιπόν, από το να προσπαθώ να κάνω κάτι μόνος μου διαβάζοντας εικασίες στο forum, θα προτιμούσα ν'απευθυνθώ σ'έναν ΚΑΛΟ τεχνικό. Γι'αυτό και η τοποθέτησή μου αυτή. Έχοντας διαβάσει τις προηγούμενες απαντήσεις, μάλλον σύγχυση αποκομίζω παρά σιγουριά. Οφείλω λοιπόν να γράψω αυτό που σκέφτομαι. Από εκεί και πέρα, ο φίλος sfanfan θ'αποφασίσει τί επιθυμεί και τί τον συμφέρει καλύτερα. Άλλωστε είμαι σίγουρος πως γνωρίζει τους όποιους κινδύνους του εγχειρήματος, αφού δεν είναι νέος στο χώρο :) Αν ήταν πιο συγκεκριμένο το πρόβλημα όμως και η λύση ήταν σίγουρη (π.χ πώς αλλάζω τάστα μόνος μου), τότε θα συμφωνούσα να προχωρήσει μόνος του.

9

Έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω, όλες τις συμβουλές και τους τρόπους επίλυσης του προβλήματός σου, θα σου προτείνω την σωστή μέθοδο...


να πας την κιθάρα σου σε μάστορα / τεχνικό να δεις και τί έχει συμβεί κι άσε τα DIY για καμία άλλη περίπτωση  ;D ;D

10
Το "καπάκι" του selector είναι από tele :-)

Κι έλεγα 'τί μου θυμίζει'... Μάλιστα :)

11
... Μέχρι και το 'dot' είναι φαγωμένο... Το δε τάστο δεν το αναφέρουμε καν...

Κρίμα γιατί είναι κι ομορφούλα ρε γμτ... Είναι να κλαις πραγματικά...

Modfori πόσο την δίνει έτσι από περιέργεια?


P.S Στη δεύτερη φώτο, τί pickup selector έχει βάλει ο τύπος... ??

12
Πολύ όμορφη και να φανταστείς ότι δεν μου αρέσουν οι Les Paul γενικότερα! Ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις, ειδικά με το Bigsby, που είναι πράγματι κάτι που λίγοι καταλαβαίνουν ότι με το σωστό σετάρισμα θα δουλέψει όπως πρέπει να δουλέψει.

Έχεις παίξει με άλλη Studio που δεν είναι chambered? Πόση διαφορά έχει στην χροιά?
Καλόπαιχτη!
Σ'ευχαριστώ πολύ! Έχω παίξει με gibson les paul standard καθώς κι αντίστοιχη epiphone. Δυστηχώς όμως πάει καιρός. Επίσης, αν δεν τις έχω δίπλα - δίπλα δεν μπορώ να κάνω σύγκριση γιατί αφενός ξεχνάω, αφετέρου όπως και να έχει θα την φέρω στα μέτρα μου. Θα είχε ενδιαφέρον όντως όμως ένα συγκριτικό. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως δεν διαπίστωσα καμία διαφορά στον ήχο πριν το bigsby και μετά. Θα περίμενα με το bigsby να είναι λίγο πιο πριμαριστή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. :)

μεγεια σου το κουκλί.
(την πρόλαβες όταν τη σκότωνε στα 560κάτι το thomann; )
Ευχαριστώ επίσης modfori! Έχει ιστορία η συγκεκριμένη. Είναι μοντέλο του 2011 (όχι οι καινούριες που έβγαλε η Gibson). Την είχε πάρει μεταχειρισμένη σε κατάσταση καινούρια ο άλλος κολλητός φίλος από το παραδιπλανό forum πριν χρόνια (ο αρχικός αγοραστής την είχε πουλήσει άμεσα μετά με την αγορά). Στη συνέχεια αυτός την πούλησε στον τρίτο κολλητό της παρέας (και τεχνικό κιθάρας), τον οποία έπεισα εγώ να μου την δώσει. Δυσκολεύτηκα, αλλά ευτυχώς για μένα του έπεσε στα χέρια μια SG και την βόλεψα. Ε όταν την είδα, σκέφτηκα 'οκ! Αλλαγή knobs σε top hat και Bigsby' !

Έψαχνε σπίτι η φουκαριάρα, θέλω να πιστεύω πως θα είναι καλό κορίτσι και δεν θα φύγει! :) :)

13
Κουκλί! Καλές πενιές!

Σ'ευχαριστώ πολύ Καθόδιος! Να είσαι καλά!

Ομορφιές και μπράβο για τις επεμβάσεις σου, τόσο στο οπτικό όσο και στο ουσιαστικό-playability, έχουν αναβαθμίσει το όργανο. Έχεις τόσο δίκαιο για το Bigsby, μεγάλη παραφιλολογία κυρίως λόγο άγνοιας, το ίδιο συμβαίνει συχνά και με τα floyd rose, που οι περισσότεροι τα φοβούνται επειδή δεν ξέρουν να το σετάρουν σωστά. Σου εύχομαι καλόπαιχτη η κούκλα!

Σ'ευχαριστώ πολύ sfanfan! Να πω την αμαρτία μου, την κιθάρα αυτή την κράτησα σπίτι, έπαιζε απίστευτα και την αγόρασα με κλειστά μάτια. Έπαιζε μόνη της. Εμφανισιακά όμως δεν μπορούσα να ξεπεράσω τα knobs. Εύκολη αλλαγή. Είχα διαπιστώσει πως το σώμα είναι ελαφρύ, αλλά δεν ήταν κάτι το τόσο σοβαρό ώστε να μην την πάρω. Παικτικά (ηχητικά και Playability) ήταν απίστευτη. Ε μετά ήρθε το Bigsby και πλέον όπως το λες, έχει αναβαθμιστεί το όργανο απ'όλες τις απόψεις. Νομίζω η φράση 'με προκαλεί να παίξω μαζί της καθημερινά' τα λέει όλα. Να πω όμως και την αμαρτία μου... όταν πιάνω τη strat, ίιιιισως χαμογελάω λίιιιγο περισσότερο :)

Ένας λόγος που άνοιξα καινούριο thread είναι κι αυτός με την παραφιλολογία. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, να βρει το θέμα πιο εύκολα. Ίσως αμάθεια δεν είναι η σωστή λέξη που έπρεπε να χρησιμοποιήσω στο αρχικό post. Ημι-μάθεια ταιριάζει καλύτερα. Και για να είμαι πιο σαφής, πέρασα χορδές για πρώτη φορά στο Bigsby και η κιθάρα είχε κουρδίσει τόσο γρήγορα κι αποτελεσματικά όπως και στη strat με floating tremolo. Για το floating tremolo τα ίδια λέγονται στα διάφορα forum, όπως επίσης και για το floyd που σωστά αναφέρεις. Είχα μία μικρή εμπειρία με κιθάρα ενός φίλου με floyd και δεν ήταν τίποτα το δύσκολο προφανώς. Οπότε το μόνο που χρειάζεται είναι έρευνα, σωστό διάβασμα και φυσικά practice :)

Να είσαστε καλά παιδιά! Ευχαριστώ!


Υ.Γ Η κιθάρα ήταν έτσι...
http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/guitarplanet/cabinet/gibson2/lp_st_16_wc_all.jpg


 ;D ;D

14
Πανέμορφη, και με τον Koch ταιριάζει απίθανα.. καλόπαιχτη!
Ευχαριστώ Ανδριανέ! Ναι όντως με τον Koch κάνουν απίστευτο δίδυμο!

Κούκλα. Φανταστικό χρώμα και ταιριάζει το Bigsby απίστευτα.

Κι εγώ, την Special Faded SG μου, με Bigsby και Vibramate την έχω!

Οπότε εσύ καταλαβαίνεις ακόμα καλύτερα τη χαρά που έχω! :)  Ωραία και η SG με το Bigsby! Τις έχω ζαχαρώσει στο youtube, αλλά η LP με καλύπτει αρκετά πλέον. Νομίζω προέχει μία Gretsch κάααααποια στιγμή να φύγει το απωθημένο! :)

Να είσαστε καλά παιδιά! Ευχαριστώ!! :)

15
Καλησπέρα στο όμορφο forum,

Αφορμή για το post αυτό αποτελεί το νέο μου - σχετικά - απόκτημα, μία Gibson Les Paul Studio Faded. Δεν μπορώ να γράψω πολλά για τα stock μοντέλα, καθώς την συγκεκριμένη την πήρα από έναν καλό φίλο. Η κιθάρα είχε υποστεί ήδη fret levelling, είχαν αλλαχτεί τα ηλεκτρικά, ενώ ο bridge μαγνήτης είχε αλλαχτεί με SD custom custom. Neck παραμένει ο Burstbucker pro (δένουν πολύ όμορφα μαζί). Επίσης, ο bridge σπλιτάρεται.

Αρχικά στην κιθάρα αλλάχτηκαν τα απαράδεκτα - για μένα - speedknobs, κυρίως λόγω εμφάνισης, με τα top hat knobs. Λειτουργικά, άξιζε ακόμα περισσότερο η αλλαγή, αν και το αντιλήφθηκα στο παίξιμο. Το τελευταίο 6μηνο παίζω αποκλειστικά στο gain κανάλι του ενισχυτή, οπότε χρησιμοποιώ volume and tone controls διαρκώς. Τα top hat knobs βολεύουν για τη δουλειά αυτή μιας και το μικρό δάκτυλο αγκαλιάζει τα knobs, κάτι που δεν συνέβαινε με τα προηγούμενα.

Ένα μειονέκτημα που έχει η κιθάρα αυτή είναι το chambered σώμα της. Η κιθάρα λοιπόν είναι ουσιαστικά headstock heavy, οπότε σε όρθιο παίξιμο με strap, το μπράτσο γέρνει προς τα κάτω. Επιτακτική ανάγκη ήταν η προσθήκη ελάχιστου βάρους στο σώμα. Σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το τρέμολο, αποφάσισα να βάλω Bigsby. Μαζί, αγόρασα και το vibramate ώστε να μην γίνουν τρύπες στην κιθάρα και να μπορεί να επανέλθει στην αρχική της μορφή, πράγμα απίθανο για μένα πλέον. Η εγκατάσταση διήρκησε λιγότερο από 10 λεπτά. Το αποτέλεσμα φαίνεται στη photo...

Για όσους δεν έχουν παίξει με Bigsby, να τονίσω πως είναι διαφορετικό από το κλασσικό strat tremolo. Όσο για το κούρδισμα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα. Ομοίως με το σετάρισμα μιας strat με floating tremolo, αρκεί να είναι κομμένα σωστά το nut και οι χορδές να έχουν περαστεί σωστά. Υπάρχει αρκετός προβληματισμός στο internet σχετικά με το bigsby - out of tune, αλλαγή χορδών μία τη φορά, κλπ - τα οποία περισσότερο έχουν να κάνουν με την αμάθεια του κόσμου παρά με την πραγματικότητα.

Αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορώ να γίνω πιο αναλυτικός. Η κιθάρα πλέον 'μιλάει'. Είμαι κάτι περισσότερο από χαρούμενος. Θα δούμε πως θ'ανταποκριθεί στα πρώτα της live το χειμώνα.

Αυτά  8)

16
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον @sfanfan  Το ίδιο έχω κάνει με ό,τι έχω αγοράσει κι ένοιωσα πως η εταιρεία μ'έχει κοροϊδέψει. Μάλιστα σ'ένα πεταλάκι από thomann της mxr, αρνιόμουν να μου στείλουν ίδιο. Τους είχα πει ξεκάθαρα πως δεν εμπιστεύομαι την εν λόγω εταιρεία και πιο συγκεκριμένα το πετάλι εκείνο. Τελικά μου πίστωσαν πίσω τα χρήματα (έχω αναφέρει την ιστορία πάλι εδώ).

Από την άλλη όμως συμφωνώ και με τον @neeckos Πήρες έναν ενισχυτή που σε καλύπτει και σου αρέσει. Είσαι απογοητευμένος από την εταιρεία (το brand) και την συμπεριφορά του, αλλά από την άλλη όποια προβλήματα προκύψουν επισκευάζονται (λογικά) εύκολα. Αντί να μπεις στην διαδικασία του ψαξίματος λοιπόν, παίζεις να τον ευχαριστηθείς, αν χρειαστεί κάτι το φτιάχνεις εσύ ξεχνώντας εγγύηση κλπ και συνεχίζεις το παίξιμο. Why not?

Πέρα από τα παραπάνω όμως, είναι τραγική αντιμετώπιση στο service την στιγμή που υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τί να πω...

17
Βασικα κουβεντα κανουμε, μια χαρα ειναι ο ενισχυτης, δεν χαλιεμαι με τετοιες μικροζημιες.

Ναι σε κατανοώ πλήρως, προφανώς κουβέντα να γίνεται :) Πάντως ίσως πρέπει να στείλεις ένα e-mail στον Thomann και να τους ζητήσεις αφενός να σου πουν τί γίνεται στην περίπτωση αυτή, αφετέρου να σου στείλουν κάτι που ν'αποδεικνύει πως αγόρασες από αυτούς το συγκεκριμένο προϊόν με το συγκεκριμένο serial number. Δεν έχω καταλάβει από τα παραπάνω αν το έχεις κάνει ήδη ή αν έχεις στείλει e-mail μόνο στο Νάκα. Όπως και να έχει, μας ενημερώνεις για ό,τι νεότερο :)

Καλορίζικος και πάλι :)

18
Mα αυτό ακριβώς μου κάνει εντύπωση. Υπάρχει ο εισαγωγέας και το επίσημο σέρβις της Laney στην Ελλάδα. Πως όμως να αποδείξω ότι τον έχω αγοράσει 1 μήνα πριν? Θα έπρεπε κάπως, δεν ξέρω πως, ίσως απο το serial number? να υποστηρίζει τους πελάτες της η ίδια η εταιρεία.

Α μάλιστα δεν το κατάλαβα πως υπάρχει επίσημο service της Laney στην Ελλάδα. Προφανώς κι έχεις δίκιο γενικότερα. Απλά προσπαθώ να μπω στην παράλογη λογική και να δώσω μία εξήγηση.

Πιο συγκεκριμένα όμως, με την απόδειξη αγοράς από Thomann και ίσως κάποια απάντηση από πλευρά των Γερμανών (με το serial number ίσως του ενισχυτή), δεν πιστεύω να έχεις θέμα. Όπως γράφει κι ο @vegos παραπάνω δηλάδη, με το serial number και την απόδειξη αγοράς από Thomann θα είσαι κομπλέ.

Είναι λίγο κρίμα πάντως ρε γμτ. Αντιλαμβάνομαι πόσο τον χαίρεσαι τον ενισχυτή και είναι κρίμα να συμβαίνουν τέτοια σκηνικά από τις εταιρείες. Τί να πω. Υπομονή και φυσικά μας ενημερώνεις για την εξέλιξη.

19
Καταρχήν καλορίζικος ο ενισχυτής κι από εμένα!

Τώρα στο θέμα της εγγύησης, προφανώς αφού ο Thomann προσφέρει την εγγύηση, τότε ισχύει μόνο στον Thomann αφού το προϊόν δεν συνοδεύεται από κάποιο άλλο πιστοποιητικό. Προσωπικά δεν μου κάνει εντύπωση πάντως. Θα μου έκανε εντύπωση αν υπήρχε Laney στην Ελλάδα και ΔΕΝ αναλάμβανε την εγγύηση. Είναι σα να πάθει κάτι μια strat που πήρα από Νάκα και να την στείλω στον Thomann. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον.

Τώρα αφού διάβασα πως είχες κάποια θεματάκια, είτε στείλε τον πίσω στον Thomann γι'αντικατάσταση, είτε όπως είπες κι εσύ ο ίδιος, φτιάξτον, ξέχασέ τα όλα περί εγγύησης κι απόλαυσέ τον :)

20
@sfanfan
Σ ευχαριστω πολυ για τα λίγα λόγια που έγραψες :)

Ναι σε καταλαβαίνω σε αυτο με τη les Paul. Απέκτησα κ γω φέτος μια studio. Αν και καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, προσωπικά το παλεύω λιγο παραπάνω. Εγω εχω το θεμα του τρέμολο καθώς ειναι απαραίτητο για το παίξιμο. Σύντομα θα της βάλω κ ενα bigsby. Εμένα δεν ειναι οτι δεν με Βολεύει τοσο, απλα δεν ειναι strat η οποια feels like home...Η les Paul ταιριάζει γάντι σε πολλα τραγούδια βέβαια, αλλα είπαμε, δεν ειναι strat :) πάντως η slash ειναι κούκλα! Να την προσεχεις :)

Σ ευχαριστω για τις πληροφορίες περί victory. Διανυω περίοδο αναθεώρησης πολλων πραγμάτων στα του ήχου και νομίζω πως αργα η γρήγορα θα καταλήξω σε one channel amp. Πάντως σε οποίο review εχω ακούσει victory ο ήχος ειναι μαγεία, ανεξαρτήτως παίκτη.

Σ' ευχαριστω και παλι για την άμεση απάντηση. Είσαστε ωραίοι :) πάντα καλα παιξίματα εύχομαι :)

21
Sfanfan απολαυστικότατοι! Μπραβο σας!!

Δυο ερωτήσεις, ετσι για το gas του πράγματος...
1. Δεν συμπαθείς τις les Paul η την slash signature? ωραιο κιθαρίτσα. Πες λίγα λόγια :)

2. Victory. Τον έχετε παρει με κλειστά μάτια απο εξωτερικό η τον ακούσατε πρώτα; Τελευταία σκέφτομαι πολυ σοβαρά να κατευθυνθώ σε one channel amp. Ο victory dutchess με γοητεύει (απο YouTube ομως άκουσμα δυστυχώς). Οποτε ποιες οι εντυπώσεις γενικοτερα απο victory? βέβαια, δεν μπορω να ξεπεράσω με τπτ τον Marshall 2061x. Την χροιά του, που ειναι ο ορισμός του ηλεκτρικού ήχου για εμένα. Συνεπως ως one channel amp εκει με βλεπω, αλλα πολλα τα λεφτα 'Αρη'! :(

Μπραβο σας και παλι! Το διασκεδάζετε, περνάτε καλα κ αυτο βγαίνει προς τα εξω :)

22
εγω πάλι ξεδίνω στην κιθάρα, όχι στο κιθάρα ;) ...  διότι κάποιος θα παρεξηγηθεί (και με το δίκιο του).

Νομίζω όλοι αυτό κάνουμε. Ασχέτως αν η μέρα είναι καλή ή όχι για τον καθένα μας. Μπορεί όμως κανείς να ξεδίνει με το να διαβάζει κάποια άρθρα που τον ενδιαφέρουν στο kithara.gr ή σε αντίστοιχα φόρα, όπως επίσης και να γράφει τις απόψεις του. Ξεδίνεις γιατί ξεφεύγεις από την καθημερινή δουλειά στο όποιο διάλειμμά σου. Τώρα αν οποιοσδήποτε από εμάς θέλει να τσακωθεί / παρεξηγηθεί ή ν' ανάψει φωτιά χωρίς να υπάρχει καπνός, δικαίωμά του (αναφέρομαι γενικά κι όχι στην συγκεκριμένη κουβέντα). Αυτά τα γράφω για να είμαι ακόμα πιο ξεκάθαρος στα γραφόμενά μου μιας κι ανέφερα την λέξη 'ξεδίνω' και σαφέστατα μπορεί ο καθένας να αποδώσει την δική του ερμηνεία στα γραφόμενα.

23
Και για να μην είμαι τόσο off-topic, θα επανέλθω με ερώτημα...

Έστω, παίζουμε rock - hard rock. Έχουμε έναν ενισχυτή δικάναλο (με δικό του gain και eq settings) και έναν ενισχυτή μονοκάναλο τύπου Deluxe Reverb όπου τα παίρνουμε όλα από πετάλια. Αν δεν βγούμε μπροστά στη μίξη, 'λογικά' παίζει ρόλο το EQ. Όταν μιλάμε λοιπόν για ΚΑΛΟΥΣ λαμπάτους ενισχυτές από τους οποίους δεν 'ακουγόμαστε' συχνοτικά, φταίει ο εκάστοτε ενισχυτής που δεν βγαίνει στη μίξη ή μήπως τα settings στο EQ? Αν παίρνουμε gain από κανάλι ενισχυτή, προφανώς μπορούμε να ρυθμίσουμε τo EQ. Αυτό από μόνο του δεν θα μας φέρει εκεί που θέλουμε? Αν πάλι έχουμε μονοκάναλο ενισχυτή, έχουμε την δυνατότητα να ρυθμίσουμε EQ από τα πετάλια για να μην αναφερθώ σε EQ πετάλι.

Όπως σωστά όμως (για εμένα) αναφέρθηκε στην προηγούμενη σελίδα του thread, πολλοί προσπαθούμε να έχουμε ένα αρεστό 'tone' ακούγοντας τον ενισχυτή μας μόνο του, απουσίας άλλων οργάνων. Στη μπάντα όμως, ή ακόμα και σε cover tracks σε bedroom use, τα πράγματα είναι διαφορετικά όταν παίξουν και τα υπόλοιπα όργανα. Μήπως φταίει λοιπόν το πώς στήνουμε τον ήχο μας εμείς?

Τέλος, στο youtube κανάλι 'that pedal show' υπάρχουν video σχετικά με eq pedals, treble boosters, mid boosters, κλπ. Αναφέρουν διάφορα πετάλια για να βγει κανείς καλά στη μίξη. Οι ενισχυτές που παίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων (marshall JTM 45, vox ac30) κι άλλους πιο bootique (Lazy J, Two rock, mesa 5:25). Αναρωτιέμαι λοιπόν και πάλι, είναι δυνατόν αυτοί οι ενισχυτές να έχουν πρόβλημα (θεωρητικά) να βγουν μπροστά στη μίξη? Μήπως τέλος, το ερώτημα που θέτει ο kosthrash δεν είναι τόσο απλό ν'απαντηθεί ή έστω, μήπως δεν υπάρχει απάντηση ακόμα κι αν περιοριστούμε σε συγκεκριμένα όργανα και συγκεκριμένο είδος μουσικής??

 
 

24
Μήπως πρέπει με την σειρά σου κι εσύ λοιπόν, όσο έχουμε μιλήσει είτε μέσα από threads είτε με προσωπικά μηνύματα κι αξιολογώντας την γενικότερ στάση μου στο forum τελευταία 14 χρόνια, ν΄αναθεωρήσεις μερικά πράγματα προτού προβείς στην τοποθέτησή σου για το πόσο λυπάμαι για την στάση μου??
Όντως η ιστορία δεν συνάδει με τον τρόπο που εκφράστηκες εδώ και με εξέπληξε η αυστηρότητα σου.. για να πάρω την μισή ευθύνη πάνω μου, πιθανόν να περνάμε και οι δύο μία δύσκολη μέρα, εγώ σίγουρα..

Αγαπητέ Ανδριανέ,

για εμένα το θέμα θεωρείται λήξαν. Και για εμένα είναι δύσκολη η σημερινή ημέρα και βρίσκω το forum ως ένα τρόπο να 'ξεδώσω' διαβάζοντας και γράφοντας. Επειδή όμως δεν θέλω να νοιώσει κανένα μέλος προσβεβλημένο από αυτά που έγραψα, προφανώς εν αγνοία μου, έχω όλη την διάθεση να είμαι πιο ξεκάθαρος σε ό,τι έγραψα. Οφείλω όμως να παραδεχτώ πως ήμουν off-topic εξαρχής. Οπότε το αφήνω πάνω σας :)

Με εκτίμηση,
Παναγιώτης

25
Παναγιώτη λυπάμαι για την τοποθέτηση σου. Έχεις "γμώ" τους ήχους επειδή κάποιος άλλος που κάνει αυτή την έρευνα επί χρόνια, ασχολείται με το θέμα, ψυρίζει τα πάντα και διυλίζει τον κώνωπα  σε βοήθησε να διαλέξεις τον κατάλληλο ενισχυτή για τις απαιτήσεις σου. Τώρα αυτή η αναζήτηση στα του ήχου είναι ξαφνικά ανούσια?..

Αν μην απαξιώνοουμε τις αναζητήσεις του καθενός, όποιες και να είναι. Ναι το παίξιμο είναι σημαντικό, αλλά κάποιοι άλλοι ασχολούνται και με τον εξοπλισμό τους. Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε σε κανέναν, ούτε στους "άμπαλους" να προβληματίζονται και να ρωτούν που θα ήταν καλύτερο να ρίξουν τα χρήματα τους. Εάν έχεις μπουχτίσει όπως λες και είναι υπερβολή, απλά μην συμμετέχεις.



Αγαπητέ Ανδριανέ,

Λυπάμαι κι εγώ με τη σειρά μου καθώς έχεις αντιληφθεί εντελώς λανθασμένα την τοποθέτησή μου. Ενδεχομένως ο γραπτός λόγος να μην βοηθάει στην αποτύπωση της σκέψης μου. Τέλος, αν θεωρούσα ανούσια την συζήτηση, τον OP και τις όποιες τοποθετήσεις των μελών (με την κακή έννοια τουλάχιστον που έχεις αποκομίσει εσύ από τα γραφόμενά μου) δεν θα συμμετείχα στο εν λόγω thread. Μήπως πρέπει με την σειρά σου κι εσύ λοιπόν, όσο έχουμε μιλήσει είτε μέσα από threads είτε με προσωπικά μηνύματα κι αξιολογώντας την γενικότερ στάση μου στο forum τελευταία 14 χρόνια, ν΄αναθεωρήσεις μερικά πράγματα προτού προβείς στην τοποθέτησή σου για το πόσο λυπάσαι για την στάση μου??

Συγγνώμη προκαταβολικά αν κόποιος νοιώσει / ένοιωσε προσβεβλημένος. Εξακολουθώ να παρακολουθώ την συζήτηση μ'ένδιαφέρον...


EDIT Τον γ**άτο ήχο μου δεν τον έχω αποκτήσει επειδή κάποιος ΑΛΛΟΣ πρότεινε σ'εμένα έναν ενισχυτή. Τον γ**άτο ήχο τον έχω επειδή εγώ ο ίδιος διυλίζω τον κώνωπα και δεν κάθομαι σε ησυχία μέχρι να βρω αυτό που θέλω. Από εκεί και πέρα, σαφέστατα και είμαι τυχερός που άλλοι συμφορουμίτες, όπως εσύ, έχετε τις γνώσεις και μοιράζεστε με τους υπόλοιπους τις εμπειρίες σας, ανιδιοτελώς. Εσένα προσωπικά, σ' έχω ευχαριστεί ουκ ολίγες φορές και δημοσια κι όχι μόνο στο συγκεκριμένο forum. Και μόνο το γεγονός όμως πως με αναγκάζεις ΕΣΥ προσωπικά να γράψω τ' αυτονόητα, και τόσο λεπτομερώς το αν πρέπει να ευχαριστήσω εσάς τους υπόλοιπους που διυλίζετε τον κωνωπα για εμάς, με στεναχωρεί και με κάνει να λυπάμαι πολύ... 

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35