Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Mistral

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 35
51
Εγώ σαν κάτοχος Victory

Και γιατί δεν μας έχεις κάνει ένα review βρει?? :) :)

52
ένας ενισχυτής που θεωρώ ότι καλύπτει τις ανάγκες μου, με βάση την έρευνα μου, είναι ο Victory Countess 30w.

Σηκώνεις πολύ ψηλά τον πήχυ. Ο victory είναι ένας καινούριος ενισχυτής που ακούγεται πολύ ωραία στο Youtube θυμίζοντας φυσικά Fender, αλλά αν φύγεις σε τόσα χρήματα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβεις υπ'όψιν (και πολλές επιλογές). Παραπέρα, μιας και είναι πολύ καινούριος δεν ξέρω αν θα επένδυα τα χρήματα. Γενικότερα υπάρχει μία διάθεση από τους andertons και Daniel TheGigRig να τον προμοτάρουν πολύ. Αλλά... κρατάω και μία πισινή που λέμε. :)

Τώρα αν δεν υπάρχει θέμα οικονομικό, πρέπει να σκεφτείς όχι τόσο πόσα μπορείς να δώσεις, αλλά τί ανάγκες έχεις και τί ήχο ψάχνεις καθώς ξεφεύγεις από το αρχικό σου post :)

53
κατά πόσο αυτές οι παλαιές χορδές συνέβαλαν στην "ποιότητα" του ήχου της:
Είχε το χαρακτηριστικό "μπουμ" των Martin σε πιο "φτωχό" επίπεδο,
Τι λέτε?
Με ενα σετ καινουργιες χορδές, θα μπορούσαν να αλλάξουν κατά πολύ, τα παραπάνω αρνητικά???

Προφανώς, εννοείται, ναι :)
Με καινούριες χορδές θα αναδειχτεί όλη η κιθάρα. Θα ήθελα όμως να σε πληροφοροήσω πως και η δικιά μου η Fender ηλ/ακουστική έχει το χαρακτηριστικό 'μπουμ' που έχουν οι Martin, το ίδιο και η φθηνή Ibanez του κολλητού, το ίδιο και οι πιο ακριβές. Με άλλα λόγια, ποιο μπουμ βρε συ που έχουν οι martin? Γιατί παραμυθιάζεστε έτσι? Είναι δυνατόν να έχουν συγκεκριμένο 'μπουμ' οι Martin??? :) :)

Επίσης, με 500$ όσο και να χτυπιέσαι δεν υπάρχει περίπτωση ν' ακούσεις Martin ήχο. Είτε μπουμ, είτε μπαμ, είτε μπιμ, Martin ΔΕΝ είναι.

Τώρα στο θέμα μας...

Οι καινούριες χορδές θα κάνουν αισθητή διαφορά. Το τί θ'ακούσεις είναι ένα θέμα. Συνήθως σε αυτή την κατηγορία τιμών, θ'ακούσεις πιο πριμαριστό ήχο που θα γεμίζει περισσότερο το δωμάτιο ενώ τα χέρια σου θα γλυστρούν στην ταστιέρα. Το θέμα είναι να σε βόλεψε εσένα λοιπόν. Αν σου άρεσε και σου 'έκατσε', πες του παλικαριού ν'αλλάξει χορδές, να την παίξεις πάλι κι αγόρασέ την :)

Φιλικά και με κάθε δόση ευγένειας (εκεί στα μπουμ :) :) )

Υ.Γ Με μπουμ ενδεχομένως να εννοείς αυτή τη 'μουντίλα' που βγάζουν οι Martin. Αν εννοείς αυτό, περισσότερο άκουγες τις 3 ετών χορδών παρά τον χαρακτήρα των Martin.

54

Σχειτκά με τον ήχο της οι περισσότεροι λένε πως είναι "γνήσιος" Martin, εκτός εκείνων που την κατηγορούν για "χαμηλή ένταση"....

Γνήσιος ήχος Martin... Ούτε να γελάσω δεν μπορώ πλέον με αυτούς που ακούν τέτοιους ήχους... πόσο μάλλον στα 500$.

Όπως και να έχει, προσωπικά θ' απέφευγα τέτοιες εταιρείες σε φθηνά όργανα. Περισσότερο το όνομα στο headstock θα πληρώσεις για να νοιώσεις καλά εσύ. Ψάξε λίγο το forum. Έχει αναφερθεί πολλές φορές το θέμα για φθηνές ακουστικές. Να πάρεις τουλάχιστον κάτι καλύτερο με τα ίδια χρήματα :)


55
Αυτό που είναι κοινώς αποδεκτό είναι το γεγονός πως την 'ζεστασιά' στον ήχο που σου δίνει η λάμπα δεν θα την βρεις πουθενά. Επίσης, την διαφορά θα τη νοιώσεις όταν παίξεις με λάμπα καιρό και μετά επιστρέψεις σε modelling ή solid state. Από εκεί κ πέρα, το λάθος σου είναι το internet. Διαβάζεις, διαβάζεις, διαβάζεις. Δεν ξέρεις όμως ποιος γράφει αυτά που γράφει, τί απαιτήσεις έχει ο καθένας, κλπ, ενώ κρατάς μόνο την μία άποψη όπως δείχνεις. Παραπέρα, επίσης λάθος να βλέπεις με τί παίζει ο καθένας, αν προτιμάει solid state ή όχι. Ο καθένας έχει τις ανάγκες του. Ακόμα κι έτσι όμως, το μεγαλύτερο ποσοστό παίζει με λάμπα.

Τέλος, δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις ΣΩΣΤΟ και ΓΑΜΑΤΟ ήχο με λίγα χρήματα. Για παράδειγμα ακόμα και το Axe Fx / Kemper να πάρουμε που κατά την άποψή σου 'χτυπάει' τους ενισχυτές και είναι το μέλλον, κοστίζει 1500Ε και περισσότερο. Από που θ'ακούς όμως? Άλλο κεφάλαιο εκεί. Υπολόγισε ένα σεβαστό ποσό για τα ηχεία. Αν πάρεις πεταλιέρα τύπου HD500X / GT100, πάλι έρχεται το ερώτημα από πού θ'ακούς. Οπότε πάλι ξεπερνάς τα 1000Ε.

Τις λύσεις modelling προσωπικά τις θεωρώ ημίμετρα. Ταυτόχρονα όμως τις θεωρώ πολύ καλές λύσεις για κάποιον που έχει συγκεκριμένες ανάγκες ή απλά ψάχνεται γιατί δεν έχει βρει τον ήχο που του ταιριάζει.

Γενικότερα λοιπόν, έχουν γραφτεί πολύ ωραία άρθρα στο forum αυτό από άτομα που πραγματικά γνωρίζουν αρκετά. Με όλο το θάρρος λοιπόν, θα σου πω με κάθε σεβασμό 'ξεκόλλα το μυαλό σου', διάβασε αυτά τα άρθρα, κάνε μία γύρα και στο internet στα ξένα forum, να είσαι δεκτικός σε όλες τι απόψεις, πήγαινε σε κάποιο μαγαζί και δοκίμασε με την κιθάρα σου, μην βιάζεσαι κι όλα θα γίνουν. Μην έχεις όμως απόλυτες απόψεις όπως 'η λάμπα είναι παρελθόν' γιατί σίγουρα θα χάσεις. ;) :)

Φιλικά,

56
Φίλε pampos94 αρχικά να σου πω το κλασσικό, όλοι στη θέση σου βρεθήκαμε κι αρκετοί από εμάς ακόμα ψαχνόμαστε. Οπότε μη νοιώθεις μειονεκτικά ούτε και να μετανοιώνεις. Δυστηχώς αν δεν πάθεις, δεν μαθαίνεις :)

Να σου απαντήσω τα εξής στα θέματα που βάζεις.
1. Μην σε απασχολεί τί ακούει ο κόσμος. Παίζεις για εσένα, οπότε σημασία έχει τί ακούς εσύ. Παραπέρα, σαφέστατα κι ακούει ο κόσμος. Ένα ωραίο delay για παράδειγμα προφανώς και θ'ακουστεί. Τώρα αν παίζει δυνατά ο drummer κι ο ηχολήπτης είναι χάλια, δεν σε σώζει τπτ :)

2. Εννοώ πως θα ήταν καλύτερο ν' αγοράσεις ένα λαμπάτο. Να δεις μέχρι που σε ικανοποιεί ο ήχος του και ν'αρχίζεις να χτίζεις τον ήχο σου με πετάλια (ή πεταλιέρα). Αρχικά μπορείς να χρησιμοποιείς το πετάλι που ήδη έχεις ή να πάρεις ένα για τα metal. Εν συνεχεία και με τον καιρό βλέπεις τί έφέ χρειάζεσαι (π.χ delay, chorus, phaser κλπ) κι αγοράζεις αναλόγως με την ησυχία σου. Μπορεί να μην χρειαστείς τπτ άλλο κι απλά να πάρεις ακόμα καλύτερο ενισχυτή για παράδειγμα στο μέλλον :) .

3. Τονίζω πως ο modelling δεν είναι κακός. Εξαρτάται όμως πόσο ικανοποιημένος θα είσαι εσύ από όλο αυτό που περιγράφεις ότι θες να κάνεις.

4. Υπάρχει και η λύση που δεν αναφέρεις, αγορά σύγχρονης πεταλιέρας (τύπου HD500X / Boss Gt100). Για το σπίτι την συνδέεις κατευθείαν στον υπολογιστή και κάνεις τις ηχογραφήσεις σου. Σε live είτε την στέλνεις κατευθείαν στο pa κι ακούς από τα monitor του μαγαζιού είτε αγοράζεις κάποιον στο μέλλον ώστε να τα έχεις όλα μαζί. Βέβαια, θα χρειαστείς καλά ηχεία στο σπίτι (monitor) για ν'ακούς σωστά.

Όλα λοιπόν έχουν πλην και συν. Ενδεχομένως για την περίπτωσή σου ο modelling να είναι η καλύτερη λύση μιας και δεν έχεις κατασταλάξει ακριβώς στο τί θες, ενώ σε περιορίζουν και τα χρήματα (το τελευταίο απόλυτο λογικό, σεβαστό και σωστό φυσικά). Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο. :)


Edit: Βγάλε από την εξίσωση την αγορά μικροφώνου.  ;D

57
Προσωπικά, εφαρμόζω το κάτωθι που το έχω δει χρόνια πριν από luthiers (σε video στο youtube ντε).
Κιθάρα: Strat.
Κλειδιά: Κλασσικά strat. Τα modern όχι τα vintage-kluson-type. Ακόμα και σε αυτά όμως ίδια πρακτική χρησιμοποιούν.

Περνάς την χορδή και την κόβεις εκεί που συνατάει το μεθεπόμενο 'κλειδί'. Δηλαδή, περνάς την B. Τότε την κόβεις εκεί που συναντάει το κλειδί της χορδής D. Στην συνέχεια, φέρνεις το τέλος της χορδής στο κλειδί της B και τυλίγεις. Οι στροφές επομένουν αντιστοιχούν στην απόσταση μεταξύ των κλειδιών B και D. Απλά πράγματα. Δεν κλειδώνεις, δεν στρίβεις χορδές, δεν κάνεις τπτ.

Από εκεί κ πέρα, αν έχεις καλοκομμένο nut και δεν υπάρχουν άλλα θέματα, τότε σίγουρα δεν θα έχεις προβλήματα κουρδίσματος. Πολλοί φανατικοί του τρέμολο using, χρησιμοποιούν ακόμα λιγότερες στροφές. Η λογική λέει πως όσο λιγότερες στροφές, τότε σταθερότερο το κούρδισμα. Προσωπικά, χρησιμοποιώ ασύστολα στο τρέμολο και πλέον δεν έχω ξεκούρδισμα ακόμα και σε βίαιη χρήση.

Τον ίδιο τρόπο εφαρμόζω και στην ακουστική με την μόνη διαφορά πως κόβω την χορδή εκεί που συναντάει το κλειδί της αμέσως επόμενης χορδής (π.χ από B σε G). Δεν ασχολήθηκα ποτέ με γωνίες, την στιγμή που υπάρχει το string tree γι'αυτήν ακριβώς την δουλειά. Δεν θα προσφέρει τπτ απολύτως στο κούρδισμα κατά την γνώμη μου και με βάση όσο διάβασμα και πρακτική έχω εφαρμόσει. Τονίζω πως λόγω χρήσης τρέμολο, έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα κι έχω βρει την υγειά μου με τον τρόπο αυτό. Φυσικά όπως σε όλες τις περιπτώσεις, το ίδιο ισχύει κι εδώ. Περί ορέξεως ... :)


58
Φίλε pampos94 ωραία η έρευνά σου και σεβαστή. Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα. Απ'όσα έγραψες για τους λαμπάτους, έχεις σχετική άγνοια επί του θέματος. Δεν είναι κακό αυτό φυσικά. Μπορείς όμως να ενημερωθείς. Όπως ειπώθηκε και στην πρώτη σελίδα, υπάρχουν έτοιμα θέματα ώστε να δεις τί σου ταιριάζει και να προσανατολιστείς προς μία μεριά.

Παραπέρα, συγχέεις τα πράγματα. Για παράδειγμα, βάζεις στην εξίσωση το μικρόφωνο την στιγμή που απ'όσο καταλαβαίνω δεν κάνεις ακόμα live. Παραπέρα, μικρόφωνο φέρνει ο ηχολήπτης. Στην τελική ανάλυση όμως, ακόμα κι αν πάρεις μικρόφωνο εσύ και είναι καλό, από που θα βγαίνει ο ήχος? Από το pa φυσικά. Θεωρείς πως τα ηχεία του μαγαζιού θα είναι τόσο ποιοτικά ώστε να αναδειχτεί ο ήχος σου? Αντίστοιχα κι έχοντας τα παραπάνω υπ'όψιν, θεωρείς πως ο ηχολήπτης θα είναι τόσο καλός ώστε να σου βγάλει σωστά τον ήχο που θες?

Συνεχίζουμε. Θες κάτι που να τα κάνει όλα. Αυτό δεν υπάρχει. Αν βρεις κάτι τέτοιο για live, δεν θα σε ικανοποιήσει στη μελέτη στο σπίτι για παράδειγμα. Θα ζητάς συνεχώς παραπάνω πράγματα. Παραπέρα, αν παίξεις με κάποιον καλό λαμπάτο και μετά επιστρέψεις στον modelling κλπ, τότε πάλι θ'αναθεωρήσεις.

Το θέμα το χρηματικό σαφώς και είναι ένα ζήτημα. Αν εξαιρέσουμε τα μεταχειρισμένα όπου βρίσκεις πραγματικά διαμάντια, ισχύει πως σε καινούρια θα πρέπει ν'ανέβεις στα 650 - 700Ε ώστε να πάρεις κάτι που θα σε καλύψει, για παράδειγμα Marshall DSL15 combo, Blackstar HT Studio 20, orange dual terror ή dark terror (αν και νομίζω δεν βγαίνουν σε combo), marshall SL5 (o signature του Slash αλλά 5 Watt σε αντίθεση με τους άλλους), κλπ.

Δεν είναι δυνατόν όμως να σου προτείνει κάποιος λύσεις αν δεν διαβάσεις λίγο τα θέματα που έχουν χιλιογραφτεί ώστε να κατανοήσεις την όλη φιλοσοφία. Οι ενισχυτές modelling δεν είναι κακοί. Προσωπικά όμως τα θεωρώ πολλά τα χρήματα και θα προτιμούσα να χτίσω τον ήχο μου σιγά - σιγά, μεθοδικά και σωστά.

Γενικότερα, σε βρίσκω πολύ μπερδεμένο, θες να πάρεις κάτι καλό που να κάνει πολλά πράγματα μαζί και ταυτόχρονα με λίγα χρήματα. Μην βιάζεσαι για την αγορά, διάβασε, ψάξε, παίξε κι εδώ είμαστε εμείς για όποιες απορίες έχεις. :)

Φιλικά,

59
Με τη σειρά μου θα διαφωνήσω κι εγώ με την 'λανθασμένη' εικόνα που παρουσιάζεις για τους λαμπάτους. Σεβαστή η άποψή σου όμως. Δυστηχώς δεν έχω γνώμη (κι εμπειρία πλέον) για modelling και γενικότερα τρανζίστορ ενισχυτές, μου έχει αφήσει όμως πολύ καλή εντύπωση το review του @adr1anos για τον blackstar ID60. Ρίξε μία ματιά στο αντίστοιχο thread αν και είμαι σίγουρος πως οι υπόλοιποι θα έχουν περισσότερες προτάσεις :)

http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87936.msg707417#msg707417

60
Παίζει να είναι έτσι γιατί υπάρχει το μπάτζετ των 500 Ευρώ. Δύσκολα βρίσκεις λαμπάτο στα 60 Watt με κάτω από 500 Ευρώ.

Βασικά θέλει να τον καλύπτει από το υπνοδωμάτιο μέχρι μικρή συναυλία. Επομένως με κάποιον λαμπάτο 5-15 Watt, θα είναι πολύ καλά. Εικάζω πως δεν έχει στο μυαλό του την σχέση ένταση - Watt σε λαμπάτους ενισχυτές, οπότε θεωρεί πως τα 60 είναι καλά για να τον καλύψουν παντού (σε transistor). Αυτό όμως είναι μέγα λάθος όπως έχει συζητηθεί πολλές φορές. Προέχει λοιπόν να πει πώς παίρνει τον ήχο του, αν όντως έχει αποκλείσει τους λαμπάτους και θέλει modelling αποκλειστικά, κλπ κλπ

Επειδή δεν είναι ο πρώτος σου ενισχυτής, το καλό είναι ότι τώρα ξέρεις τι χρειάζεσαι (και τι όχι ενδεχομένως  ;) ). Διάβασε το πολύ καλό θέμα του Αντριανού και τα ξαναλέμε  :)

http://forum.kithara.gr/index.php?topic=86642.0


Αυτό βασικά :)

61
Βασικά...
1. Γιατί 60 Watt?
2. Γιατί όχι λάμπα?
3. Πώς παίρνεις τον ήχο? Έχεις πετάλια ή θες αποκλειστικά να τα παίρνεις όλα από τον ενισχυτή??

62
και να προτιμώ τις πιο "βαριές" μόνο σε ηχογραφήσεις επιπέδου δίσκου ώστε να δίνω υλικό το οποίο θεωρητικά θα μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα / ευκολότερα ο ηχολήπτης !;!  :eee
 

Ο Richie Sambora επιλέγει σε ηχογραφήσεις 9άρες και σε live 10άρες γιατί θέλει στα live να νοιώθει πως ... 'δίνει μάχη'.
Επιμένω στην δική μου άποψη πάντως. Οι διαφορές (για standard tuning) δεν είναι σημαντικές ή τουλάχιστον δεν είναι τέτοιες ώστε να χρειάζεται να πάω στα άκρα για να έχω όγκο στον ήχο κι άλλα τέτοια φούμαρα που ακούω και διαβάζω (όχι από τα μέλη εδώ, γενικότερα). Αν ξέρεις να παίζεις θα έχεις ωραίο ήχο. Αν τώρα κάποιος ακούει διαφορές τόσο έντονα, τότε προφανώς κι ας πάρει ό,τι πιστεύει ο ίδιος.

Προσωπικά αρκούμαι σε 10άρες στην ηλεκτρική και 12άρες στην ακουστική. Όσο για την κούραση στα χέρια, παίζει ρόλο και το setup. Του κολλητού η Taylor 810ce που έχει σεταριστεί υπερβολικά χαμηλά με 12άρες, είναι πιο εύκολη κι από την ηλεκτρική (χωρίς να λείπει buzzάρισμα βέβαια σε δυνατό strumming).

Περί ορέξεως... :)

63
Δεν ξερω αν συναναστρεφομαι λαθος μουσικους, αλλα υπαρχει μια δαιμονοποιηση γυρω απο τις λεπτες χορδες. Με αυτο δεδομενο τις ειχα αποκλεισει για χρονια. Λαθος μου. Εντελως υποκειμενικα.
Δεν πιστεύω πως φταίει αυτό. Φταίει το γεγονός πως το ίντερνετ και τα διάφορα forum μας έχουν παραμυθιάσει τόσο πολύ, που όπως είχε πει κι ένας ΚΑΛΟΣ επαγγελματίας μία φορά κι έχω αναφέρει πάλι 'κι εμένα αν την κιθάρα την κατουρίσει η γάτα μου θα έχει καλύτερο ήχο'.

Ο καθένας λοιπόν ψάχνει στο ίντερνετ, βγάζει συμπεράσματα χωρίς να έχει δοκιμάσει ο ίδιος και θεωρεί πως ο ήχος του κάθε καλλιτέχνη βγαίνει από τις χορδές, τον ενισχυτή, την κιθάρα του, το neck shape, κλπ κλπ. Μιας κι αναφέρθηκε παραπάνω, είναι κουτό να πιστεύει κανείς πως αν ρίξει μισό τόνο την κιθάρα του και βάλει και 12άρες χορδές ή 13 άρες χορδές θ'ακούγεται σαν τον SRV.

Γενικότερα λοιπόν, μιας και συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες, προφανώς και είσαι σε καλό δρόμο. Δοκιμάζεις ο ίδιος, κρίνεις το αποτέλεσμα και ... συνεχίζεις παίζοντας παρά διαβάζοντας στο ίντερνετ (αν π.χ. οι 12άρες έχουν 'καλύτερο' ήχο από τις 9άρες). Και φυσικά ακόμα καλύτερα, μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου μήπως βοηθηθεί και κάποιος άλλος ή ακόμα κι εσύ με κάτι που θα μάθεις και μπορεί να μην έχεις σκεφτεί.

Είμαστε σε καλό δρόμο πάντως :)

64
@Απόλλων
Σίγουρα ισχύει. Στο video κι εγώ ακούω διαφορές, οι οποίες μάλιστα είναι αισθητές. Το θέμα είναι απλώς αν αυτές οι διαφορές αξίζουν τον κόπο σε κούραση για κάποιον ή όχι για τον πιο μπάσο ήχο. Προσωπικά, στην ακουστική βάζω 12 και δεν το συζητάω. Λίγο συνήθεια, λίγο το feeling, λίγο ο ήχος που μου αρέσει και δεν έχω διάθεση ν' αλλάξω / πειραματιστώ, λίγο που η κιθάρα έχει καλό setup και δεν κουράζει, κλπ κλπ Στα δικά μου αυτιά να το θέσω αλλιώς λοιπόν, δεν βρίσκω το λόγο να βάλω 13αρες / 14αρες γι'αυτό το λίιιιγο που θα κερδίσω. Σίγουρα όμως αξίζει η όποια διαφορά από το να βάλω 10άρες.

@Spyros Delta
Βέβαια ο SRV ήταν και μισό τόνο κάτω κουρδισμένος. Οπότε υπήρχε και σοβαρός λόγος να το κάνει από άποψη σεταρίσματος της κιθάρας του. Βέβαια δεν σε κοντράρω επί του θέματος. Είμαι σίγουρος πως θα γνωρίζεις περισσότερα, οπότε απλά μία μικρή σημείωση κάνω. :) Παραπέρα, είμαι επίσης σίγουρος πως με 10άρες πάλι τον ίδιο ήχο θ'ακούγαμε :)
 


65
Ναι προφανώς έτσι είναι. Μάλιστα είχα πετύχει και το ακόλουθο video παλαιότερα κι όπως μπορείτε να δείτε, το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του...

https://www.youtube.com/watch?v=4sZb9YjL-N8

Το θέμα είναι τί σου αρέσει ως αίσθηση λοιπόν. Στην ηλεκτρική προτιμάω 10άρες και στην ακουστική 12άρες. Νομίζω είναι η μέση λύση για standard tuning αν και όποτε δοκιμάζω κιθάρα σε κατάστημα (που συνήθως έχουν 9άρες ή 8άρες) πάντα γοητεύομαι :)

66
Φίλε kosthrash ξύνεις πληγές τώρα! :)
Η Custom 24 με την οποία κι έχω παίξει παλαιότερα είναι διακαής πόθος. Βασικά δεν έχω παίξει με καλύτερο όργανο από άποψη κατασκευής, playability, ήχου, εμφάνισης. Δύο πράγματα με κρατάνε από την αγορά της.
1. Η τιμή προφανώς. Δύσκολοι καιροί και είμαι και σε διαδικασία που φτιάχνω τον ήχο μου με πετάλια κλπ, οπότε πάω με προσεκτικά βήματα αν αναλογιστείς και τα υπόλοιπα έξοδα που τρέχουν.
2. Αν εξαιρέσουμε το 1, αυτό που με κρατάει με τις PRS είναι το γεγονός πως δεν μπορείς να τις τοποθετήσεις κάπου. Είναι κάτι μεταξύ σε fender και gibson. Τα κάνουν όλα καλά. Σίγουρα αυτό δεν είναι αρνητικό, αλλά δεν έχεις ούτε strat ούτε και gibson. A/B tests μόνο στο youtube έχω δει αρκετά (π.χ les paul vs prs singlecut) και η διαφορά είναι αισθητή. Έχω φάει όμως ένα κολληματάκι και με τη σειρά mira, έτσι για την διαφορά. Οπότε το σκεπτικό είναι, αν πάω σε prs, δεν παίρνω μία les paul?

Άλλο κεφάλαιο οι PRS πάντως :)



67
Ξέχασα να απαντήσω σε αυτό. Προσωπικά μ'εχει πιάσει έντονο GAS για jazzmaster. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει χώρος στον οπλοβαστό (  ;D ) και δεν περισσεύουν και λεφτά (λεπτομέρεια το τελευταίο, ξέρω).
Αν πήγαινα τώρα θα πήγαινα ή για vintage modified ή για J Mascis (και οι δύο Squier). H VM είναι πιο αυτθεντική και σε specs και σε ήχο ενώ η Mascis έχει πιο καλό μπράτσο απ'ο,τι λένε και πιο προσεγμένη γενικά αλλά δεν είναι και απολύτως αυθεντική (η απόσταση τρέμολο γέφυρας είναι μικρότερη, η γέφυρα είναι tunomatic και οι μαγνήτες είναι στην ουσία P90s σε περίβλημα Jazzmaster). Αν σκέφτεσαι για P90s και δεν θες τα αυθεντικά specs σε γέφυρα/τρέμολο (που για άλλους είναι η χάρη της κιθάρας για άλλους είναι κατάρα) πας για J Mascis καρφωτός.

Ωχ, πάλι θα ξημερoβραδιάζομαι στο ίντερνετ μέχρι να δω τί παίζει με αυτές, διαφορές στα specs κλπ. Οι P90s με εξιτάρουν λίγο παραπάνω. Θα είναι μία κιθάρα με τελείως διαφορετικό ήχο από την strat. Όχι ότι μία les paul δεν θα είναι, αλλά άλλη φάση. Δεν το έχω ψάξει καθόλου. Πρέπει να το δω. Thanks for the info :)

Μια les Paul και μια stratocaster νομίζω ότι θα σε καλύψουν απόλυτα. . Μην πάρεις δύο παρόμοιες κιθάρες.
Ναι έχεις δίκιο στο να μην έχω δύο ίδιες κιθάρες. Προφανώς η strat μου κάνει 'κάτι' που μία δεν αρκεί. Δύσκολες εποχές όμως για τέτοια πολυτέλεια :)

68
Προσωπικά δεν έχω εμπειρία με τέτοιες λεπτομέρεις καθώς μόνο σε κατάστημα έχω παίξει. Μπορώ να πω όμως πως αυτά τα kluson type tuners μου αρέσουν τρελά, σε σημείο που θέλω να τα βάλω στη δικιά μου, για την ομορφιά και μόνο. :)

69
και σαν τυπικός κιθαρίστας λέω τι να ασχολούμαι με τα τάστα κι έβαλα ένα μπράτσο από Baja ;D . Τελευταία έβαλα και saddles από Marc Rutters (γιατί την είχα αφήσει πολύ καιρό ήσυχη).


Η γενικότερη εικόνα που αποκόμισα ήταν ότι όλες οι CV είναι από αξιοπρεπέστατες έως πολύ καλές (ανεξαρτήτως τιμής). Στις mexican που έχουν πέσει στα χέρια μου (και Tele και Strat) υπάρχουν διαμαντάκια αλλά η παραγωγή δεν είναι τόσο σταθερή με αποτέλεσμα να βγαίνουν και αρκετά ... λεμονάκια στην αγορά. Στις american είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα, αλλά οι standard δε με ενθουσιάζουν από specs και είναι και πολλά τα λεφτά. Τώρα αν πάμε σε american vintage / pure vintage σειρά μιλάμε για κορυφαία όργανα με κορυφαίες τιμές που δεν προτίθεμαι να πληρώσω.

Γενικά συμφωνώ μαζί σου. Την cv που περιγράφεις με το baja μπράτσο την είδα και στις photos (αν δεν κάνω λάθος η δικιά σου ήταν, μ'εντυπωσίασε :) )

Και για το mistral που ψάχνει προτείνω Jazzmaster. Το πιο smooth tremolo και πολύ προσωπικότητα στον ήχο (και τιμές για όλα τα βαλάντια από vintage modified σε Squier μέχρι Custom shop).
Λες ε? Μου βάζεις ιδέες τώρα. Το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά ποτέ δεν το έχω δει σοβαρά. Ίσως είναι μία πολύ καλή εναλλακτική, ειδικά αν την συνδυάσω και με τπτ p90s.

70
Από την άλλη όμως δεν βλέπω κάποιο νόημα στο να πάρεις μια ακόμα Stratocaster, δεδομένου του ότι η MIM σου είναι κομπλέ.
You got that right :) Ακριβώς αυτό σκέφτομαι κι εγώ. Δεδομένου πως έχω ήδη μία 'καλή' που την έχω φέρει στα μέτρα μου, γιατί να μπω στην διαδικασία δεύτερης στρατ. Έλα μου όμως που κατά βάση είμαι fenderakias αλλά δεν το φωνάζω! :) Γενικά πάντως - και για όλους τους παραπάνω λόγους - δεν βιάζομαι για την αγορά (ούτε και με πιέζει κάτι, απλά θέλω μία δεύτερη). Οπότε είτε θα είναι μία στρατ που θα με συναρπάσει, είτε θα πρέπει να στραφώ σε άλλο τύπο, telecaster / les paul / prs (που συνδυάζει τα πάντα).

Περισσότερο πάντως το thread αυτό ξεκίνησε σαν συγκρίσεις στρατ γιατί πολύ κουτόχορτο τρώμε όλα αυτά τα χρόνια, παρά σαν επίλυση των προσωπικών μου αναγκών, ασχέτως αν συνδυάζω τις γνώσεις για δικό μου όφελος :)

71
@animapura
Συμφωνώ για tele και το σκέφτομαι καιρό τώρα. Έχω ένα σημαντικό θέμα όμως κι ακούει στη μαγική λέξη.. Tremolo (vibrato, whammy bar, πες το όπως θες) :) Γενικά δεν το αποχωρίζομαι και το χρησιμοποιώ διαρκώς. Ο μόνος λόγος που με κρατάει από non tremolo κιθάρα. Τώρα εντάξει υπάρχουν λύσεις όπως το bigsby ή les paul με τρέμολο αλλά όχι... δεν μπαίνω στην διαδικασία αυτή :) Ένας ακόμη λόγος είναι πως 'θέλω να παίζω' κι όχι να σκέφτομαι 'Να παίξω με tele ή με strat το εν λόγω άσμα??' Θέλω να παίζω και να έχω την δυνατότητα να επιλέξω εκείνη την στιγμή αν θα ακουστεί τρέμολο ή όχι. Ξέρω, είμαι κολλημένος αλλά πρέπει να το ξεπεράσω :)

@vasilisgeo72
Συμφωνώ μαζί σου. Προσωπικά (κάπου το αναφέρω και παραπάνω) δίνω μεγάλη βάση στο playability, καθώς τον ήχο θα τον φέρεις εκεί που θες (αλλαγή μαγνητών, ενισχυτής). Με αυτές που αναφέρω από την αρχή του post, δεν εντυπωσιάστηκα με καμία περισσότερο από τη δικιά μου. Ενδεχομένως να έχω όντως πέσει σε πολύ καλή κιθάρα, ενδεχομένως πάλι να μην έχω την πολυτέλεια να δοκιμάσω πολλές διαφορετικές μεταξύ τους ώστε να δω ποιο μπράτσο με βολεύει περισσότερο. Για παράδειγμα πολύ βολικό είχα θεωρήσει της Highway (όχι της one, της πρώτης του 2003-2004 αν θυμάμαι καλά), καθώς και μία american std ενός φίλου (που αναφέρω επίσης παραπάνω). Κάτι αντίστοιχο όμως δεν έχω ξανασυναντήσει στην μέχρι τώρα αναζήτησή μου. Η εταιρεία το αναφέρει modern C shape, αλλά και το δικό μου έτσι το χαρακτηρίζει και είναι διαφορετικό.

Και το ψάξιμο συνεχίζεται... :)

72
Kαι για να ξεφύγουμε λίγο από τα Fender μοντέλα
Ναι, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα (που έχω κολλήσει σε fender). Περισσότερο βέβαια μ'έχει απασχολήσει αν θα πρέπει η δεύτερη κιθάρα να είναι strat ή tele / les paul (οπότε είχα και tokai στο μυαλό μου), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα :)

73
Bλέποντας όσα έχεις αναφέρει σε αυτή τη συζήτηση, αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν καλύτερα να επενδύσεις σε περισσότερες αναβαθμίσεις για την Μεξικάνα Strat που έχεις ήδη. Ένα καλό κοκκάλινο nut, ένα σετ ποιοτικών κλειδιών, μια καινούργια γέφυρα ή τουλάχιστον ένα tremolo block, είναι πράγματα που δεν κοστίζουν ακριβά, είναι εύκολα στην εγκατάσταση και μπορούν να δώσουν νέο αέρα και καλύτερο playablity σε μία στρατ. Επιπλέον είναι αναβαθμίσεις πλήρως αναστρέψιμες αν για κάποιο λόγο δεν σε ικανοποιήσει το τελικό αποτέλεσμα.


Εδώ σε πρόλαβα :) Η κιθάρα έχει αλλαχτεί ολοκληρωτικά. Νέα τάστα φέτος (από vintage που είχε έβαλα τα 6105, λίγο ψηλά αλλά ο τεχνικός τα έφερε σε medium jumbo ουσιαστικά ύψος), νέο κοκκάλινο nut, αλλαγή του Jb Junior στη γέφυρα με SSL-1 (όπως και οι άλλοι δύο που έχω) και ταυτόχρονα σύνδεση του tone pot για τον bridge. Το μόνο που μένει είναι ένα full block στη γέφυρα καθώς έχει το μισό (παλαιότερα όλες οι μεξικάνες στρατ έτσι ήταν), αλλά δεν ξέρω τί διαφορά θα κάνει στον ήχο. Θεωρητικά θα δώσει sustain αλλά έχω ήδη αρκετό. Έχω το tremolo floating με τη μέθοδο του carl verheyen και μένει σταθερά κουρδισμένη με διαρκή χρήση του τρέμολο, το οποίο είναι σχεδόν ένα με το χέρι μου :) Κλειδιά θέλω κάποια στιγμή να βάλω τα kluson type, περισσότερο για το vintage ύφος κι όχι τόσο για τη λειτουργικότητά τους, αλλά πρέπει να πάρω απόφαση να δώσω 70Ε για την εμφάνιση :) Γενικά πάντως, είναι πλέον ένα ΚΑΛΟ όργανο.

Από την άλλη πλευρά πάλι, και επειδή θέλεις και μια δεύτερη κιθάρα, σκέφτομαι ότι παρόμοια με την Roadworn αλλά χωρίς το relicing είναι η Classic Player '60s strat. Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά απ' ό,τι διαβάζω οι Custom '69 μαγνήτες της πρέπει να είναι καλύτεροι από αυτούς που έχει το '50s μοντέλο. Και αν δεν σε χαλάνε τα εντελώς vintage specs (όπως η ταστιέρα με radius 7,25 και τα vintage τάστα), υπάρχουν ακόμα και τα μοντέλα Classic Series '50s και '60s. Για να πω την αλήθεια, την Classic Series '50s έψαχνα στο ebay όταν πέτυχα την Classic Player. Επίσης αν θέλεις κάτι με ακόμα καλύτερες προδιαγραφές, υπάρχει και η Classic Series '50s Lacquer (nitro βερνίκι), η οποία όμως διατίθεται μόνο σε Candy Apple Red χρώμα.
 

Κάτι τέτοιο έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Θα πρέπει να τις δω διεξοδικά πλέον καθώς προφανώς δεν υπάρχει λόγος να δώσω περισσότερα χρήματα. Οπότε πρέπει να δω τα μοντέλα αυτά (50s vs 60s) και ν' αποφασίσω. Όπως τα λες εν ολίγοις. Δεν επείγομαι, αλλά θέλω / χρειάζομαι μία δεύτερη ηλεκτρική (ας ξεκουράζεται κι αυτή λίγο. 15 χρόνια μόνο αυτή παίζει η δόλια :) ). Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Απόλλωνα :)   

74
Φίλε Μistral, βλέπω ότι ενάμιση χρόνο μετά από την αρχή αυτής της συζήτησης, είσαι ακόμα στο ψάξιμο. Ας συνεχίσουμε λοιπόν...

Ναι η αλήθεια είναι πως ψάχνομαι γενικότερα ώστε να βρω το βέλτιστο για εμένα και τα γούστα μου. ΑΛΛΑ επειδή είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτήν που ήδη έχω - ειδικά μετά τα νέα τάστα, τo γενικότερα setup - κάνω υπομονή. Οπότε μιας και τις είδα κρεμασμένες, λέω ... ας δοκιμάσω! :)

Τώρα, η Eric Johnson όχι δεν μου άρεσε και συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφεις, ειδικότερα για τα χρήματα που κοστίζει και τις διαφορές της με τα φθηνότερα μοντέλα. Να το θέσω διαφορετικά, αν και περίμενα να συναντήσω baseball bat για μπράτσο, περίμενα ότι γενικότερα θα μου έκανε κάτι. Δεν μου έκανε όμως. Απεναντίας, με την σειρά μου κι εγώ δεν είδα τόσες διαφορές από την classic player που ν'αξίζει το επιπλέον χιλιάρικο. Η road worn ήταν σαφώς καλύτερη για τα γούστα μου, αλλά συμφωνούμε επίσης στο relicing. Οπότε ψάχνω... Κύριος σκοπός είναι να έχω μία δεύτερη ηλεκτρική, αφενός για δεύτερη, αφετέρου ώστε να έχω διαφορετικό tuning / setup στην άλλη. Βέβαια τώρα προέχουν κάποια πετάλια, οπότε έχω όλο το χρόνο να ψαχτώ.

Τέλος, επειδή βλέπω να λες ότι έχεις καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα ως προς το nut width σε σχέση με το profile του μπράτσου, θα έλεγα από προσωπική εμπειρία ότι είναι δύσκολο να διαχωρίσεις εντελώς αυτά τα δύο ως προς την αίσθηση και το playability. Όλες όμως οι παραπάνω κιθάρες έχουν nut width 42 χιλιοστά, οπότε πιθανολογώ ότι οι διαφορές που επεσήμανες έχουν περισσότερη σχέση με το σχήμα και το πάχος του μπράτσου απ' ό,τι με το πλάτος της ταστιέρας.

Πιθανολογώ πως έχεις δίκιο. Ενδεχομένως το πολύ παχύ μπράτσο της Eric Johnson ή γενικότερα η διαφορά στο πάχος ακόμα και σε ίδιο neck shape (π.χ C shape δικιάς μου vs C shape ενός φίλου) να μου κάνει την διαφορά και να θεωρώ πως είναι μικρότερο το nut width, ενώ το θέμα βρίσκεται στο neck shape. Δυστηχώς δεν βοηθάει η έλλειψη ποικιλίας στα ελληνικά μαγαζιά ώστε να τις βάλω δίπλα - δίπλα και να εντοπίσω τις διαφορές.

75
Επαναφέρω το θέμα μιας και πριν καμιά εβδομάδα πέρασα από γνωστό κατάστημα της Αθήνας. Είδα να κρέμονται δύο κιθαρίτσες που ήθελα να δοκιμάσω, οπότε και το έκανα.

1. Fender Stratocaster Eric Johnson
Ωραία κιθάρα. Προσεγμένη πολύ και καλοσεταρισμένη. Για την φήμη που έχει όμως, ως μία από τις καλύτερες στρατ που κυκλοφορεί, περίμενα περισσότερα. Δεν με ενθουσίασε κυρίως το μπράτσο της, πολύ χοντρό ρε παιδιά, αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Γενικά όμως προσεγμένη κιθάρα, όχι όμως για τόσα λεφτά που ζητούν.

2. Fender Stratocaster Road worn 60's
Καταπληκτική. Ωραία, 'δαρμένη' σε βαθμό κακουργήματος, μου έκανε τεράστια εντύπωση μέχρι και η 'σκουριά' στη γέφυρα. Δεν μ'ενθουσίασε που είναι ματ το σώμα κι αμφιβάλλω αν γίνεται έτσι με την πάροδο του χρόνου ένα όργανο. Το μπράτσο της perfect αν και συνειδητοποιώ όσο περνάει ο καιρός πως δεν με συγκινεί τόσο το neck shape, όσο το nut width. Το μόνο μείον για εμένα ήταν αφενός οι παλιές χορδές (σε εξοργιστικό σημείο που κολλούσαν τα χέρια) κι αφετέρου το setup της, ίσως είχε πάρει από την υγρασία όμως (truss rod relief, action). Γενικά φαινόταν πως καθόταν για πολύ καιρό. Γενικά όμως ωραία κιθάρα. Θα την προτιμούσα από την eric johnson.

Δοκίμασα πάλι την classic vibe και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως είναι μία τίμια κιθάρα που αξίζει κάθε ευρώ σε σχέση με τις άλλες ακριβότερες, ασχέτως αν και πάλι... δεν μ'ενθουσίασε  ;D ;D

Θέλω κάποια στιγμή να πάρω μία νέα strat, αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια (ακόμα) που να είναι καλύτερη από τη δικιά μου (mexico std 2000). Άλλαξα τάστα φέτος, σεταρίστηκε και πλέον πετάει (μαγνήτες ssl-1, είχα τον JB Jr στη γέφυρα και τον άλλαξα με SSL1. Τί έκανα τόσο καιρό με τον JB Jr αναρωτιέμαι... ). Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω σε american vintage / hot rod μεριά αλλά ...

P.S Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές και προφανώς υποκειμενικές απόψεις :) :)

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 35