Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια συνεχιστε να προσπαθειτε και θα τα καταφερετε!Θα διαφωνησω με τον Υπνοβατη, για τοσο νωρις νομιζω ασκησουλες 1234 και μερικες απλες catchy μελωδιες στα 5 πρωτα ταστα (αρχικα με e,B και κατοπιν σιγα σιγα με ολες τις χορδες) ειναι απαραιτητες.1) Για να "παρουν" τα δακτυλα στην ταστιερα. Πρεπει να ανεξαρτητοποιηθουν, να σκληρυνουν οι ακρες τους (νομιζω ολοι θυμομαστε ποσο ποναγαν αυτες οι ασκησεις στην αρχη, στην ακουστικη τουλ), να αποκτηθει μια ανεση στο να κινουνται σε ολες τις χορδες στην πρωτη κ δευτερη θεση (δεικτης στο 1ο κ 2ο ταστο αντιστοιχα) και φυσικα να μαθουν κ πως να κρατανε το οργανο, καθετοτητα δακτυλων και θεση του αντιχειρα. {ξερω οτι το τελευταιο θα ξεσηκωσει θυελλα αντιδρασεων, αλλα μην ξεχναμε οτι απευθυνομαστε σε πληρως αρχαριους... ας μαθουν τα βασικα κ πως να ειναι καθετα τα δακτυλα με ενα καλο πιασιμο στην κιθαρα, και αργοτερα κανουν κ τις αλτερνατιβιες }2) Να μαθουν καταρχην να κρατανε την πενα σωστα, να συνηθισουν στο alternate picking και στην κινηση του καρπου και οχι του αγκωνα, να ξεχωριζουν τις χορδες μεταξυ τους.Νομιζω ειναι δυσκολο σε καποιον παντελως αρχαριο να ξεκινησει κατευθειαν με συγχορδιες. Τα δακτυλα πονανε, δεν εχουν "σπασει" ακομα, οι εναλλαγες φαινονται γρηγορες και δυσκολο να τις πετυχεις ακριβως και καθαρα, να μαθεις να χειριζεσαι σωστα το ρυθμικο χερι (αυτα που ειπα παραπανω) και να κανεις κ strumming με ρυθμο...Ολα στην ωρα τους, δε χρειαζεται βιασυνη. Υπαρχει πολυ υλικο στο νετ, και η παρεα εδω στο Κιθαρα ειναι παντα προθυμη Μην τα παρατατε! Θελει υπομονη και επιμονη!
Να διαφωνήσεις ελεύθερα και όσο θες μάλιστα. Θα επιμείνω λόγω εμπειρίας ότι μέχρι να στοχοποιηθεί ένα παιδί που δεν ξέρει τι ζητάει από το όργανο είναι πολύ πιο σημαντικό να βγάζει ήχο αρεστό και μελωδικό από οτιδήποτε άλλο.Αν κάποιο παιδί έρθει και σου πει "εγώ θέλω να παίζω σαν τον Sagreras και αυτό είναι δε σηκώνω κουβέντα" ας ξεκινήσει έτσι.Η πλειοψηφία των μαθητών ξεκινάει να παίζει κιθάρα γιατί την ακούει και του αρέσει/γιατί φαντάζεται ότι θα βγάλει γκόμενες και όλα τα λοιπά που ακούμε κατά καιρούς. Η καλύτερη άσκηση που συνδυάζει άψογη εφαρμογή του αριστερού χεριού σε οποιαδήποτε ταστιέρα (είτε κλασική είτε ακουστική/ηλεκτρική) ενδυνάμωση των καμπτήρων, δημιουργία κάλων στην πρώτη φάλαγγα αλλά αίσθηση και μελωδίας και ρυθμού (κοινώς ο μαθητής μαθαίνει να βγάζει ήχο αλλά και τι να περιμένει από τα χέρια του και το όργανο) είναι η εναλλαγή Em-Am σε 4/4.Τούτα.
Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους "παλιούς" συμφορουμίτες αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα συντονισμού των δύο χεριών.Κάνω κάτι ασκησούλες(edit: Κατηρτζόγλου σελ. 10) με μισά και τέταρτα παίζοντας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. (i-m, m-a κλπ). Ε, Δεν τις βγάζω πάντα σωστά!Πότε θα ανέβω νότα αντί να αλλάξω δάχτυλο, πότε το αντίθετο. Και το πιο τραγικό: όταν η άσκηση έχει και δεύτερη χορδή.... ψάχνω να τη βρώ! Εννοείται πως δεν κοιτάω την ταστιέρα αλλά το πεντάγραμμο, γι'αυτό και συνήθως ειδικά το pinky αντί να πάει στο 4ο τάστο της ίδιας χορδής, πάει στης από πάνω!!!Υπάρχει περίπτωση κάποτε στο μακρυνό μέλλον (έχω ολόκληρη ζωή μπροστά μου ) να καταφέρω να βρίσκουν τα δάχτυλα τη σωστή χορδή στα τυφλά ή μήπως χρειάζονται άλλου είδους ασκήσεις; (για την ώρα, μόνο όταν οι νότες είναι στη σειρά -χρωματική 1234 αν το λέω σωστά - πάει καλά).
Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 02:11Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους "παλιούς" συμφορουμίτες αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα συντονισμού των δύο χεριών.Κάνω κάτι ασκησούλες(edit: Κατηρτζόγλου σελ. 10) με μισά και τέταρτα παίζοντας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. (i-m, m-a κλπ). Ε, Δεν τις βγάζω πάντα σωστά!Πότε θα ανέβω νότα αντί να αλλάξω δάχτυλο, πότε το αντίθετο. Και το πιο τραγικό: όταν η άσκηση έχει και δεύτερη χορδή.... ψάχνω να τη βρώ! Εννοείται πως δεν κοιτάω την ταστιέρα αλλά το πεντάγραμμο, γι'αυτό και συνήθως ειδικά το pinky αντί να πάει στο 4ο τάστο της ίδιας χορδής, πάει στης από πάνω!!!Υπάρχει περίπτωση κάποτε στο μακρυνό μέλλον (έχω ολόκληρη ζωή μπροστά μου ) να καταφέρω να βρίσκουν τα δάχτυλα τη σωστή χορδή στα τυφλά ή μήπως χρειάζονται άλλου είδους ασκήσεις; (για την ώρα, μόνο όταν οι νότες είναι στη σειρά -χρωματική 1234 αν το λέω σωστά - πάει καλά).Αυτά που γράφεις είναι "προβλήματα" που αντιμετωπίζει κάθε αρχάριος.Αν μελετάς σοβαρά και συστηματικά,όλα θα πάρουν το δρόμο τους..
Παράθεση από: rodort1 στις 27/10/12, 12:29Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 02:11Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους "παλιούς" συμφορουμίτες αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα συντονισμού των δύο χεριών.Κάνω κάτι ασκησούλες(edit: Κατηρτζόγλου σελ. 10) με μισά και τέταρτα παίζοντας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. (i-m, m-a κλπ). Ε, Δεν τις βγάζω πάντα σωστά!Πότε θα ανέβω νότα αντί να αλλάξω δάχτυλο, πότε το αντίθετο. Και το πιο τραγικό: όταν η άσκηση έχει και δεύτερη χορδή.... ψάχνω να τη βρώ! Εννοείται πως δεν κοιτάω την ταστιέρα αλλά το πεντάγραμμο, γι'αυτό και συνήθως ειδικά το pinky αντί να πάει στο 4ο τάστο της ίδιας χορδής, πάει στης από πάνω!!!Υπάρχει περίπτωση κάποτε στο μακρυνό μέλλον (έχω ολόκληρη ζωή μπροστά μου ) να καταφέρω να βρίσκουν τα δάχτυλα τη σωστή χορδή στα τυφλά ή μήπως χρειάζονται άλλου είδους ασκήσεις; (για την ώρα, μόνο όταν οι νότες είναι στη σειρά -χρωματική 1234 αν το λέω σωστά - πάει καλά).Αυτά που γράφεις είναι "προβλήματα" που αντιμετωπίζει κάθε αρχάριος.Αν μελετάς σοβαρά και συστηματικά,όλα θα πάρουν το δρόμο τους..Ωραία!Αυτό ήθελα να ακούσω(=διαβάσω) [size=78%]! [/size][size=78%](υπάρχει ορισμός του "σοβαρά και συστηματικά" ; γιατί από τη μία ο πόνος στα δάχτυλα και από την άλλη η κούραση για prima vista ... [/size] )
Να ξέρεις ένα πράμα: Το πρώτο πράγμα που κάνεις σαν δάσκαλος (ειδικότερα τέχνης και όχι μαθημάτων)είναι να αφουγκραστείς τους στόχους του μαθητή γιατί εκείνος 99% θα σου πει είτε ψέμματα είτε κάτι αρεστό στα δικά σου αυτιά.
Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 20:08Παράθεση από: rodort1 στις 27/10/12, 12:29Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 02:11Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους "παλιούς" συμφορουμίτες αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα συντονισμού των δύο χεριών.Κάνω κάτι ασκησούλες(edit: Κατηρτζόγλου σελ. 10) με μισά και τέταρτα παίζοντας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. (i-m, m-a κλπ). Ε, Δεν τις βγάζω πάντα σωστά!Πότε θα ανέβω νότα αντί να αλλάξω δάχτυλο, πότε το αντίθετο. Και το πιο τραγικό: όταν η άσκηση έχει και δεύτερη χορδή.... ψάχνω να τη βρώ! Εννοείται πως δεν κοιτάω την ταστιέρα αλλά το πεντάγραμμο, γι'αυτό και συνήθως ειδικά το pinky αντί να πάει στο 4ο τάστο της ίδιας χορδής, πάει στης από πάνω!!!Υπάρχει περίπτωση κάποτε στο μακρυνό μέλλον (έχω ολόκληρη ζωή μπροστά μου ) να καταφέρω να βρίσκουν τα δάχτυλα τη σωστή χορδή στα τυφλά ή μήπως χρειάζονται άλλου είδους ασκήσεις; (για την ώρα, μόνο όταν οι νότες είναι στη σειρά -χρωματική 1234 αν το λέω σωστά - πάει καλά).Αυτά που γράφεις είναι "προβλήματα" που αντιμετωπίζει κάθε αρχάριος.Αν μελετάς σοβαρά και συστηματικά,όλα θα πάρουν το δρόμο τους..Ωραία!Αυτό ήθελα να ακούσω(=διαβάσω) [size=78%]! [/size][size=78%](υπάρχει ορισμός του "σοβαρά και συστηματικά" ; γιατί από τη μία ο πόνος στα δάχτυλα και από την άλλη η κούραση για prima vista ... [/size] )ναι....καθε μερα εστω κ 10'
Παράθεση από: noe13 στις 27/10/12, 20:43Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 20:08Παράθεση από: rodort1 στις 27/10/12, 12:29Παράθεση από: cbk στις 27/10/12, 02:11Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους "παλιούς" συμφορουμίτες αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα συντονισμού των δύο χεριών.Κάνω κάτι ασκησούλες(edit: Κατηρτζόγλου σελ. 10) με μισά και τέταρτα παίζοντας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. (i-m, m-a κλπ). Ε, Δεν τις βγάζω πάντα σωστά!Πότε θα ανέβω νότα αντί να αλλάξω δάχτυλο, πότε το αντίθετο. Και το πιο τραγικό: όταν η άσκηση έχει και δεύτερη χορδή.... ψάχνω να τη βρώ! Εννοείται πως δεν κοιτάω την ταστιέρα αλλά το πεντάγραμμο, γι'αυτό και συνήθως ειδικά το pinky αντί να πάει στο 4ο τάστο της ίδιας χορδής, πάει στης από πάνω!!!Υπάρχει περίπτωση κάποτε στο μακρυνό μέλλον (έχω ολόκληρη ζωή μπροστά μου ) να καταφέρω να βρίσκουν τα δάχτυλα τη σωστή χορδή στα τυφλά ή μήπως χρειάζονται άλλου είδους ασκήσεις; (για την ώρα, μόνο όταν οι νότες είναι στη σειρά -χρωματική 1234 αν το λέω σωστά - πάει καλά).Αυτά που γράφεις είναι "προβλήματα" που αντιμετωπίζει κάθε αρχάριος.Αν μελετάς σοβαρά και συστηματικά,όλα θα πάρουν το δρόμο τους..Ωραία!Αυτό ήθελα να ακούσω(=διαβάσω) [size=78%]! [/size][size=78%](υπάρχει ορισμός του "σοβαρά και συστηματικά" ; γιατί από τη μία ο πόνος στα δάχτυλα και από την άλλη η κούραση για prima vista ... [/size] )ναι....καθε μερα εστω κ 10'Ευχαριστώ!!!(παρ'ότι δεν είμαι αγύμναστος, παρατηρώ μια κούραση - λόγω βάρους - στο αριστερό χέρι μετά από κάμποση ώρα... μάλλον χρειάζονται και διαλείμματα κάθε λίγο)Ο αντίχειρας πρέπει να σηκώνει και το βάρος του χεριού ή λειτουργεί μόνο σαν κόντρα στα 4 δάχτυλα που πατούν τις νότες; Με συλλαμβάνω μετά από κάποια λεπτά να τον χρησιμοποιώ και σαν "κρεμάστρα" του βάρους του χεριού επάνω στην ταστιέρα...)
Ξεκίνησε από ερεβος « 1 2 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από Paladin « 1 2 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από MACMISIAS Υγεία
Ξεκίνησε από Nexis Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από vaggelis140 « 1 2 » Εφέ
Ξεκίνησε από tomkarachris Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από cbk Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Τρόποι παιξίματος, τεχνικές