Το Στέκι των Κιθαρωδών
Περι μουσικής => F.A.Q. μουσικής γενικά => Ακόρντα => Μήνυμα ξεκίνησε από: mleo στις 13/10/03, 11:53
-
Τα άκορντα και οι συγχωρδίες είναι το ίδιο πράγμα? ??? Υπάρχουν πολλοί τρόποι να παίξει κάποιος 1 συγχωρδία. π.χ. η C ή η F παίζεται και ώς ανοικτή και ως μπαρέ. Παίζουμε ότι βολεύει ή υπάρχει καλύτερη και χειρότερη? :-\ Ευχαριστώ.
-
Ναι, ακόρντα και συγχορδίες είναι ακριβώς το ίδιο!
Υπάρχουν κάμποσοι τρόποι να παίξει κάποιος μια συγχορδία, και συνήθως επιλέγεις αυτό το πιάσιμο που θέλεις ανάλογα με
1) την ευκολία σου, π.χ. πιο πιάσιμο σε βολεύει στο χέρι, ανάλογα βέβαια και με το υπόλοιπο παίξιμο του τραγουδιού
ή
2) τον ήχο. Δεν ακούγονται όλα τα πιασίματα της ΙΔΙΑΣ συγχορδίας το ίδιο, υπάρχουν μικρές διαφορές, και ίσως να υπάρχει λόγος για το ένα ή άλλο πιάσιμο.
-
Βασικά, πρέπει να παίζουμε αυτή που ίσως θα ακουγόταν καλύτερα, αλλά πιθανόν μη μπορούμε να τη παίξουμε, οπότε παίζουμε αυτή που μας βολεύει...
Δες τις συγχορδίες και τα διαφορετικά πιασίματα τους στο πολύ καλό http://www.chordbook.com
-
Έχει σημασία και με τι κιθάρα παίζεις. Πχ, στην ηλεκτρική οι ανοιχτές συγχορδίες δεν ακούγονται τόσο καλά όσο οι μπαρέδες.
-
Πάντως εκτιμώ ότι το σωστό είναι το μπαρέ.. το Ρε- με ανοιχτές χορδές ή το Σολ+ που παίζουνε σχεδόν όλοι είναι μοναδικές θέσεις, δηλαδή δεν μπορεί να παιχτεί και Λα+ με την ίδια διάταξη...
Γιατί δεν περνάς από το "Θεωρία και Πράξη" υπάρχουνε αρκετά θέματα που θα σε ενδιαφέρουν..
-
Hello everyone.
Antimetwpizw ena problhma me ta akornta. Den mporw na paijw. den briskw ry8mo kai anagkazomai na paizw pio arga gia na mporei na akoygetai armonika me ta logia. to paidi poy moy kanei ma8hma moy proteine na paizw me daktylismoys, alla xrhsimopoiwntas ton "pimiaimi" moy akoygontai ola ta idia kai syn tois allois den mporw na brw poy peftoyn ta logia.
epishs, stis allages twn akorntwn akoygetai pali keno.
help me giati exw apogohtey8ei!
-
το πρόβλημά σου μάλλον είναι ότι δεν μπορείς να "πιάσεις" σωτά στις συγχορδίες. Είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Στην αρχή θα ακούγονται λίγο άσχημα, αλλά με τον καιρό θα σου φαίνονται όλο και πιο εύκολα.
σχεδόν τα πάντα στην κιθάρα είναι θέμα εξάσκησης. ;)
-
ta akornta, ektos apo to Fm kai to Gm opoy moy akoygetai tzoyfia h trith xordh, pisteyw ta pianw kala. bebaia otan paizw me pena akoygontai xalia, profanws giati den jerw pws na paijw, alla me ta daxtyla (k daktylismos k arpisma) akoygontai mia xara. basika den jerw thn taxythta twn arpismatwn. gia na eimai akribhs to paw sylla bh kai arpisma giati alliws bgainw ektos toy kommatioy.
-
ta akornta, ektos apo to Fm kai to Gm opoy moy akoygetai tzoyfia h trith xordh, pisteyw ta pianw kala.
Προφανώς δεν πατάς αρκετά δυνατά ή καλά το μπαρέ και η "φάλαγγα" του δαχτύλου σου δεν πατάει σωστά πάνω στην χορδή.
-
patwntas me tis akres tou mikroy kai toy paramesoy tis antistoixes xordes, wste ma mporw na kanw me ton meso diplo mpare akoygetai kala. bebaia mexri na to kanw... teleiwse to kommati.
to basiko moy problhma einai oti denmporw na brw ton ry8mo toy kommatioy
-
πρώτα μάθε να αλλάζεις εύκολα τις συγκορδίες και μετά θα σου είναι πιο εύκολο να βρεις το ρυθμό. ;)
-
oi sygxordies pou me dyskoleyoyn sthn allagh einai oses exoyn mpare me megala anoimata (Bb+, B+, G-, F-), alla ry8mo den mporw na brw oyte me tis aploysteres sygxordies.
sto losing my religion sygekrimena, poy einai kai to agaphmeno moy tragoydi, to jerw ap'ejw, apo thn isia, apo thn anapodh kai se tesseris glwsses(!), kai pali den mporw na brw to ry8mo twn sygxordiwn me ta logia!
-
??? ???
Καλά με έχεις ζαλίσει στην κυριολεξία τώρα!!
Καταρχήν πώς προσπαθείς να κάνεις το μπαρέ, κάτι δεν πάει καλά εδώ! Δεν καταλαβαίνω αυτό με το διπλό μπαρέ, τα μπαρέ είναι δύο ειδών, ή μικρό ή μεγάλο (πιάνεις όλες τις χορδές) δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Προφανώς διπλό μπαρέ εννοείς να 'σπας' τον μέσο πιάνοντας δύο χορδές (?) ενώ ταυτόχρονα έχεις κάνει μπαρέ με τον δείκτη. Αυτό είναι λίγο 'κομπογιαννίτικο' πάντως και προσπάθησε να το αποφύγεις.
Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς το B+ τo B+ το G- ή το F- είναι μπαρέ με "μεγάλα ανοίγματα". Ανοίγματα πού; τα πιασίματά τους είναι ακριβώς τα ίδια για τις ματζόρε και ίδια για τις μινόρε και δεν χρειάζεται να κάνεις κανένα άνοιγμα!! Προσπάθησε να παίξεις μπαρέ σωστά πρώτα και καθαρά και μετά να τα βάλεις σε τραγούδια. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν ασκήσεις. Αν γνωρίζεις νότες μπορώ να σου προτείνω κάτι πολύ καλό που θα σου λύσει το πρόβλημα ταχύτατα (αρκεί να δουλέψεις λίγο βέβαια :)) αν θες στείλε μου mail βάζοντας θέμα όμως οπωσδήποτε και θα σου απαντήσω το ταχύτερο προτείνοντάς σου βιβλίο είτε στέλνοντάς σου περισσότερες "πληροφορίες" ;)
-
Από τα λεγόμενα του Lux aeterna εγώ κατάλαβα οτι πιάνει μπαρέ και με τον δείκτη και με τον μέσο, προφανώς γιατί ο δείκτης δεν έχει ακόμη δύναμη για να συγκρατήσει το μπαρέ. Θέλει γύμνασμα το χέρι, με προσοχή όμως (βλέπε θέματα για την Υγεία (http://forum.kithara.gr/yabbse/index.php?board=50))
"Μεγάλο άνοιγμα" στα ακόρντα στα "ψηλά" τάστα, σου φαίνεται γιατί το χέρι σου δεν έχει ακόμα έκταση και ευλιγισία. Γι'αυτό, μαζί με το γύμνασμα, κάνουμε και τεντώματα (και για να αποτρέψουμε την εμφάνιση τενοντίτιδας κιόλας)
Για να καταλάβεις τον ρυθμό, άκου και ξαναάκου και ξαναάκου το τραγούδι, απομονώνοντας στο μυαλό σου τη κιθάρα ή/και το μπάσο.
-
Γεια χαρα,επαναφερω το 8εμα γιατι εχω μια απορια.
Αν θελετε να παιξετε πχ το ΡΕμιν στην κιθαρα με μπαρε το κανετε στο 5 ταστο ή στο 10?
E --5------
B --6------
G --7------
D --7------
A --5------
E --x------
ή ετσι?
E --10------
B --10------
G --10-----
D --12----
A --12----
E --10------
Ειναι θεμα ευκολιας η κατι αλλο που δεν ξερω? ???
Ευχαριστω
-
Είχα παλιά ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα. Κοίτα, είναι ότι σε βολεύει εκείνη την ώρα. Μουσικά είναι το ίδιο πράγμα.
-
το ακουσμα του ακκορντου διαφερει απο θεση σε θεση...
πχ. η δευτερη θεση του Dm που δειχνεις εχει την τονικη νοτα ΡΕ στη μελωδια ενω η πρωτη θεση εχει τη νοτα ΛΑ.. ετσι μπορεις να επιλεξεις τη θεση βασει τη ψηλοτερη νοτα που θες να ακουστει...
επισης, επειδη και στη κιθαρα ισχυει η ''αρχη της ελαχιστης'' ενεργειας ;D μπορεις να επιλεξεις θεση αναλογα με το που παιζεις τα υπολοιπα ακκορντα, ωστε να μην αλλαζεις μακρινες θεσεις...
τελος αν εχεις εξασκησει το αυτι σου, θα καταβαινεις οτι ακομα και ακριβως τις ιδιες νοτες να παιξεις στις δυο θεσεις, υπαρχει διαφορα στο ακουσμα επειδη στη δευτερη θεση παιζεις πιο χοντρες χορδες απ'οτι στη πρωτη θεση (εχει πιο πολυ ογκο και πιο μουντο ακουσμα)...
ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο
-
Ευχαριστω παλικαρια ;)
-
Βρε αδέρφια, ξέρει κανείς πώς πιάνεται η F0;
-
H Fo ή αλλιως Fdim (η F ντιμινουιτα δηλαδη) ειναι η συγχορδια που εχει μια τριτη μικρη και μια ελλατωμενη πεμπτη. Συνεπως η Fdim αποτελειται απο τις νοτες F - Β - Αb. Οι μοντερνοι :P σχεδον παντα παιζουμε την ντιμινουιτα με 6 δηλαδη για την Fo εχουμε νοτες F - B - Ab - D. Μια ντιμινουιτα μπορει να ονομαστει απο οποιαδηποτε νοτα της, δηλαδη Fo=Bo=Abo=Do. Αυτο σημαινει επισης οτι το ακκορντο αυτο (το εκαστοτε πιασιμο) επαναλαμβανεται καθε 3 ημιτονια πανω ή κατω και εξακολουθει να ειναι το ιδιο ακκορντο (απλως σε αλλη κατασταση, αναστροφη).
Αν βεβαια ηθελες απλα να πιασεις το ακκορντο με συγχωρεις για τις απεραντολογιες... παρε μερικες θεσεις...
Fdim
(1x0101)
(4x343x)
(xx3434)
(x2313x)
(x5646x)
(x8979x)
κλπ.. αν ακολουθησεις τον κανονα με τα 3 ημιτονια (λογω συμμετριας: ολες οι νοτες απεχουν τριτες μικρες) σε καθε μορφη πιασιματος θα βγαλεις παρα πολλες θεσεις...
αν εχεις αποριες μη διστασεις...
-
H Fo ή αλλιως Fdim (η F ντιμινουιτα δηλαδη) ειναι η συγχορδια που εχει μια τριτη μικρη και μια ελλατωμενη πεμπτη. Συνεπως η Fdim αποτελειται απο τις νοτες F - Β - Αb. Οι μοντερνοι :P σχεδον παντα παιζουμε την ντιμινουιτα με 6 δηλαδη για την Fo εχουμε νοτες [b]F - B - Ab - D. [/b] Μια ντιμινουιτα μπορει να ονομαστει απο οποιαδηποτε νοτα της, δηλαδη Fo=Bo=Abo=Do. ...
Φίλε Πάνο αφού έκανες τον κόπο να τα αναλύσεις κάπως, επίτρεψέ μου τις διορθώσεις που είναι σημαντικές εδώ (όχι επί του πρακτικού βέβαια αλλά για χάρη της θεωρητικής εξήγησης).
H Fo ή αλλιως Fdim (η F ντιμινουιτα δηλαδη) ειναι η συγχορδια που εχει μια τριτη μικρη και μια ελλατωμενη πεμπτη. Συνεπως η Fdim αποτελειται απο τις νοτες F - Β - Αb.
Σωστά , από αυτές τις νότες αποτελείται η dim μόνο που η ελλατωμένη 5η είναι η Cb και όχι η B (άσχετα αν ακούγονται το ίδιο). Αρα οι νότες της συγχορδίας είναι F-Ab-Cb .
Οι μοντερνοι :P σχεδον παντα παιζουμε την ντιμινουιτα με 6 δηλαδη για την Fo εχουμε νοτες [b]F - B - Ab - D. [/b]
Όχι , ποτέ με την 6η, με την 7η πάντα και συνήθως τη γράφουμε και έτσι ( Fdim7) και αποτελείται από τις ίδιες νότες με την άλλη συν τη μικρή έβδομη ελλατωμένη κατά ένα ημιτόνιο και συνεπώς έχουμε 1η=F - 3η=Ab - 5η=Cb - 7η=Ebb (μι διπλή ύφεση αφού η μικρή έβδομη της F είναι η Eb, βεβαίως ακούγεται και αυτή σαν τη D που είπες αλλά η σωστή εξήγηση για να το καταλάβει είναι αυτή).
-
fatses asteies> Και βεβαια εχεις δικιο... και φανταζομαι καταλαβαινεις οτι ξερω την σωστη αναλυση και θεωρια των ακκορντων... προφανως απλουστευσα τα πραγματα ωστε να τα καταλαβαινει καθε επιπεδου αναγνωστης... αν εγραφα Cb και ελλατωμενη μικρη εβδομη θα μπερδευα περισσοτερο καποιον που δεν ξερει καν πως πιανουμε το ακκορντο... τουλαχιστον ετσι νομιζω με μια πρωτη σκεψη...
anyway.. :P :)
-
Αδέρφια fatses asteies και Panos1984, σας ευχαριστώ πολύ!
Τις ντιμινουϊτες τις ξέρω ;D Ποιός διεστραμένος αποφάσισε να γράψει Fo... >:(
Δεν μπορούσε να γράψει Fdim ;D Ισα - ίσα για να μπερδεύουνε έναν δυστυχή οργανογρατζουνιστή... ;D
-
Αδέρφια fatses asteies και Panos1984, σας ευχαριστώ πολύ!
Τις ντιμινουϊτες τις ξέρω ;D Ποιός διεστραμένος αποφάσισε να γράψει Fo... >:(
Δεν μπορούσε να γράψει Fdim ;D Ισα - ίσα για να μπερδεύουνε έναν δυστυχή οργανογρατζουνιστή... ;D
Ε, πες το ρε και έχουμε γράψει το νεο τονικό σύστημα για να σου εξηγησουμε ;D
-
;D ;D ;D
Κι εγώ κατέβασα όσα βιβλία είχα για να βρω τη ρημάδα την F0!
Sorry για την ταλαιπωρία φιλαράκι και πάλι ευχαριστώ πολύ :)
-
Μια που έκανα την αρχή και μια που υπάρχουν πρόθυμα φιλαράκια - δάσκαλοι ;D, να σας ρωτήσω και κάτι άλλο (με δικά μου λόγια, γιατί είμαι και ολίγον...καλά εντάξει πολύ άσχετος) ::)
Όταν παίζουν δυό κιθάρες υπάρχει τρόπος η μία να παίζει διαφορετικές αλλά αρμονικές συγχορδίες;
Κι αν ναι, υπάρχει τρόπος να τις βρίσκεις; Π.χ. η μια κιθάρα παίζει σ' ένα τραγούδι Dm A Gm, η άλλη μπορεί να παίζει διαφορετικά και ποιά;
Αν λέω καμιά βλακεία να με συμπαθάτε...Είμαι ασχετούλης...άσχετος...καλά ντε ΑΣΧΕΤΑΡΑΣ...αλλά έχω...δίψα για μάθηση και δημιουργική φαντασία ;D ;D ;D
-
Βασικα φιλε Ιανε δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα τι εννοεις με το αρμονικες συγχορδιες... υποπτευομαι οτι εννοεις διατονικες... ή σχετικες...?
δηλαδη το ερωτημα ειναι αν γινεται δυο οργανα ταυτοχρονα να παιζουν διαφορετικες συγχορδιες...?
Κοιτα αν το δει καποιος επιπολαια, θα πει... "οχι βεβαια.. τι? εγω θα παιζω Am και ο αλλος G...? φαλτσαρα..." ισως να ισχυει αυτο οταν μιλαμε για τραγουδια τυπου Πυξ Λαξ κλπ...
Κοιτα τι γινεται... η συγχορδια που ακουγεται στα αυτια ενος ακροατη αποτελειται απο το συνολο των νοτων που παιζουν ολα τα οργανα μαζι τη συγκεκριμενη στιγμη. Το τι νοτες θα παιζει απο αυτη τη συγχορδια το καθε οργανο ειναι θεμα ενορχηστρωσης. Τωρα πρακτικα, πες οτι εχουμε 2 κιθαρες, ο ενας παιζει Am (Α-C-Ε) και ο αλλος C (C-E-G). Οπως καταλαβαινεις ο ακροατης θα ακουσει τις νοτες C-E-G-A, που αποτελουν τη συγχορδια C6 ή Am7 (αναλογως την σειρα τον νοτων). Αν το σκεφτεις αναποδα... θελουμε να ακουστει η συγχορδια C6 ή Am7 και μοιραζουμε τις νοτες στις 2 κιθαρες, ετσι φαινονται να παιζουν διαφορετικα ακκορντα. Πραγματι, παιζουν τις πρωτες σχετικες. Παρομοιως μπορει να παιζουν τις δευτερες σχετικες πχ. C , Em... ετσι τελικα θα ακουγεται η συγχορδια Cmaj7 ή Em(b6). Αυτο μπορει να γινει και με αλλα ακκορντα ωστε να δημιουργουνται 4φωνα, 5φωνα ή και λοιπα αλλοιωμενα ακκορντα. Στην jazz ειναι συνηθες να παιζει καποιο οργανο αρπεζ ή συγχορδια που δεν ανηκει στη κλιμακα που υπονοει το ακκορντο του αλλου οργανου... λεγεται bitonality, δηλαδη ταυτοχρονα συνυπαρχουν 2 τονικοτητες. αν γινει σωστα αυτο δεν ακουγεται καθολου φαλτσο (καλα σε μερικους μπορει.. ;D).
Στη πραξη αυτα ειναι καπως δυσκολο να ακουστουν καλα σε κομματια... ειδικα για καποιον αρχαριο...
μη το δοκιμασετε μονοι στο σπιτι... κινδυνος - θανατος.. ;D
ελπιζω να βοηθησα... (και ελπιζω να μην εγραψα καμια βλακεια και γινουμε και ρεζιλι ;D)
-
Να προσθεσω στον Πανο, οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο στην περιπτωση που και οι 2 μουσικοι αναλυουν ευκολα στο μυαλο τους μια βασικη συγχορδια με τις 7ες, 9ες, 13ες, κλπ. Το δυσκολο ειναι ο συγχρονισμος του ρυθμου ( υποψιν οτι αν και οι 2 χτυπανε θεσεις ολη την ωρα, γινεται κουραστικο ), καθως και το σωστο πιασιμο μιας θεσης στη κιθαρα ( ευτυχως στο πιανο ειναι ευκολο, γι'αυτο και συνανταμε πιο ευκολα "ελευθερες" συγχορδιες )...
-
Σας ευχαριστώ πολύ αδέρφια Panos1984 και freemind !
Με καλύψατε πλήρως...Δε φτάνει που δε ξέρω που πάνε τα τέσσερα θέλω και...τσαλιμάκια!
Λοιπόν συνεχίζω ακάθεκτος το γρατζούνισμα...Άτιμη F0...μου'χεις βγάλει τη ψυχή ;D
-
Έχω τα ακόρντα από δίαφορα κομμάτια. Όπως έχω διαπιστώσει όμως δεν έχουν όλα τον ίδιο τρόπο παιξίματος. άλλα έχουν δακτυλισμό -και υπάρχουν πολλοί δακτυλισμοί...- και άλλα έχουν αυτο το γρατζούνισμα που δεν ξέρω πως λέγεται. Θα ήθελα κάποιος να μου πει κάποιους δακτυλισμούς και κάποιους ρυθμούς "γρατζουνισμάτων" και πως αποφασίζω ποιο απ' όλα ταιριάζει. Πχ. Ο προσκυνητής του Αλκίνοου δεν παίζεται με τον ίδιο ρυθμό που παίζεται το ερωτικό του Μητσιά. Επισης, μου έχει πει ένα παληκάρι ότι παίζοντας μισή συγχορδια και μισό σόλο-μελωδία ακούγεται πιο όμορφο και λιγότερο μονότονο. Πχ. (ξανά) Λα μινόρε με δακτυλισμό "p i m i a i m i" να παίξουμε
"p i m i + καποια μελωδία (4 νότες)". Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό? Μ
Μπορείτε να μου στείλετε αυτές τις μελωδίες για τις βασικές συγχορδίες (Ντο...Σι Μινόρε & Ματζόρε συν το Σιb Μινορέ & Ματζόρε)?
Επίσης κάποιους ρυθμούς γρατζουνισμάτων
Σας ζάλισα :-\
Ευχαριστώ :D
-
Βοηθήστε έναν νέο κιθαρίστα. :'(
Σε παρτιτούρες τραγουδιών που κατεβάζω από το internet βλέπω ότι έχουν διαφορετικά κλειδία.πχ Am, G, Gm.Αυτό παίζει ρόλο στο κούρδισμα της κιθάρας, στα ακόντα που παίζεις η πού αλλού? Το ακόρντο Αm είναι διαφορετικό με κλειδί τραγουδιού G και διοαφορετικό με κλειδί τραγουδού Am? Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω στο παίξιμο όταν τα τραγούδια έχουν διαφορετικό κλειδί.Τα παίζεις το ίδιο ανεξαρτήτως κλειδιών? ??? ??? ???
Ευχαριστώ όσους και όσες θα ασχοληθούν μαζί μου. :) ;) :D
-
Πάντως εκτιμώ ότι το σωστό είναι το μπαρέ.. το Ρε- με ανοιχτές χορδές ή το Σολ+ που παίζουνε σχεδόν όλοι είναι μοναδικές θέσεις, δηλαδή δεν μπορεί να παιχτεί και Λα+ με την ίδια διάταξη...
Γιατί δεν περνάς από το "Θεωρία και Πράξη" υπάρχουνε αρκετά θέματα που θα σε ενδιαφέρουν..
Μετά από 7 (!) χρόνια αποφάσισα να ξαναπιάσω την κιθάρα στα χέρια μου και είδα πως είχα ξεχάσει όλα όσα είχα μάθει. Ακόμη και τις νότες!! Έχω ήδη ξεκινήσει μελέτη κ βλέπω πως δεν θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα να τα ξαναθυμηθώ αλλά (επειδή δεν βρίσκω τις σημειώσεις μου), μπορεί ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποιος να με βοηθήσει δίνοντας μου αναλυτικά τις συγχορδίες? Δηλαδή: ποια η διάταξη για τη συγχορδία Ρε- κλπ? Επιπλέον, ποια η αντιστοιχεία των συγχορδιων Ρε-, Σολ+ κλπ με τα γράμματα C, C#, D, κλπ.
Ζητάω απεγνωσμένα τη βοήθεια κάποιου υπομονετικού ατόμου που θα' θελε να βοηθησει....
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!!!
Άσπα
:)
-
Πάντως εκτιμώ ότι το σωστό είναι το μπαρέ.. το Ρε- με ανοιχτές χορδές ή το Σολ+ που παίζουνε σχεδόν όλοι είναι μοναδικές θέσεις, δηλαδή δεν μπορεί να παιχτεί και Λα+ με την ίδια διάταξη...
Γιατί δεν περνάς από το "Θεωρία και Πράξη" υπάρχουνε αρκετά θέματα που θα σε ενδιαφέρουν..
Μετά από 7 (!) χρόνια αποφάσισα να ξαναπιάσω την κιθάρα στα χέρια μου και είδα πως είχα ξεχάσει όλα όσα είχα μάθει. Ακόμη και τις νότες!! Έχω ήδη ξεκινήσει μελέτη κ βλέπω πως δεν θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα να τα ξαναθυμηθώ αλλά (επειδή δεν βρίσκω τις σημειώσεις μου), μπορεί ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποιος να με βοηθήσει δίνοντας μου αναλυτικά τις συγχορδίες? Δηλαδή: ποια η διάταξη για τη συγχορδία Ρε- κλπ? Επιπλέον, ποια η αντιστοιχεία των συγχορδιων Ρε-, Σολ+ κλπ με τα γράμματα C, C#, D, κλπ.
Ζητάω απεγνωσμένα τη βοήθεια κάποιου υπομονετικού ατόμου που θα' θελε να βοηθησει....
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!!!
Άσπα
:)
www.all-guitar-chords.com Θα βρείς εκεί ό,τι θέλεις για συγχορδίες.
-
Sta grhgora....
.......C=nto D=re E=mi F=fa G=sol A=la B=si
.......+=matzore -=minore
.......dim=ellatwmeno aug=au3hmeno
auta gia ta sxetika vasika...yparxoun vevaia kai merika akoma (maj,add,sus.....klp) alla de 3erw an 8a endiefere h analysh tous edw...:)
-
Ρε παιδιά κάποτε υπήρχε μία σελίδα με όλα τα ακόρντα. Τώρα δεν υπάρχει. Μπορεί κάποιος ή κάποια να μου τα στείλει στο nikntint@yahoo.gr?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Δες εδώ: http://www.chordbook.com/guitarchords.php
-
Δες εδώ: [url]http://www.chordbook.com/guitarchords.php[/url]
Θεός! Κανένα link σαν και αυτό για κλίμακες υπάρχει;
-
Δες εδώ: [url]http://www.chordbook.com/guitarchords.php[/url]
Θεός! Κανένα link σαν και αυτό για κλίμακες υπάρχει;
Εχω ενα προγραμματακι που ισως σε βολεψει αν το θες πες το μου...
-
Βασικά, πρέπει να παίζουμε αυτή που ίσως θα ακουγόταν καλύτερα, αλλά πιθανόν μη μπορούμε να τη παίξουμε, οπότε παίζουμε αυτή που μας βολεύει...
Δες τις συγχορδίες και τα διαφορετικά πιασίματα τους στο πολύ καλό [url]http://www.chordbook.com[/url]
Πάω στο σιτε αυτο και μου βγάζει την C9 ως Χ32333 (C-E-Bb-D-G). δλδ εχει : 1η-3η-7η ελαττωμένη-9η-5η). Η 7η ειναι παντα ελαττωμένη εκτος αν η συγχορδια περιεχει τον ορο "maj7" ? Συνηθως οταν παιζουμε συγχορδιες με πολλες νοτες (πχ. 9ης) μπορουμε να παραλειψουμε καποια απο τις 3,5,7 ?
Δευτερον, η C11. Γιατί υπάρχει αυτή η ονομασία εφόσον η 11η είναι ουσιαστικά η 4η νοτα της κλιμακας?
Το σιτε εχει την C11 ως Χ323011 δηλαδη 1η-3η-7η-5η-8η-11η Παραλείπει την 9η λογω δυσκολιας στο δακτυλισμο?
Ευχαριστω
-
Η 7η είναι πάντα μικρή (όχι ελαττωμένη) εκτός αν περιέχει τον όρο maj7 (μεγάλη 7η)
Η πρώτη βαθμίδα που μπορείς να παραλείψεις είναι η 5η εκτός και αν είναι αλοιωμένη και βασικός φθόγγος της μελωδίας που εναρμονίζεις,μετά η 7η.
Αν σε μία συγχορδία υπάρχει πχ 11η ή 13η και δεν υπάρχει 7η τότε στον τίτλο γράφεται ως 4 και 6 αντίστοιχα.
-
Συνηθως οταν παιζουμε συγχορδιες με πολλες νοτες (πχ. 9ης) μπορουμε να παραλειψουμε καποια απο τις 3,5,7 ?
Το να παραλείπεις την 3η δεν είναι είναι καλή ιδέα.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως αντικαθίστανται με την 2η ή 4η, οπότε στο όνομα προστίθεται το sus2 ή sus4, πχ. C7sus4 (φυσικά, δεν υπάρχει Cm7sus4). H 2η και η 4η είναι η 9η και 11η, αλλά αν γράψεις πχ C9 τότε εννοείται ότι παίζεις και την 3η (1-3-5-7-9)
-
Σε ορισμενες περιπτωσεις ( Fusion, Metal/Hard Rock ) παραλειπουμε επιτηδες την 3η, ειτε γιατι δεν μας ενδιαφερει να δωσουμε το χαρακτηρα της συγχορδιας ( ματζορε ή μινορε ), ειτε γιατι με αυτη την ελλειψη δινουμε μια "ασαφεια" στο ηχητικο αποτελεσμα και ο ακροατης αισθανεται πως "κατι γινεται, αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι.." ( fusion ).
-
...επισης υπαρχουν και τα λεογομενα power chords σε κατα βαση μεταλ παιξιματα τα οποια εχουν μονο 1η και 5η (1-5η-8va)....χρησιμοποιουνται ως επι το πλειστον με drive.
-
Μετά από 7 (!) χρόνια αποφάσισα να ξαναπιάσω την κιθάρα στα χέρια μου και είδα πως είχα ξεχάσει όλα όσα είχα μάθει. Ακόμη και τις νότες!! Έχω ήδη ξεκινήσει μελέτη κ βλέπω πως δεν θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα να τα ξαναθυμηθώ αλλά (επειδή δεν βρίσκω τις σημειώσεις μου), μπορεί ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποιος να με βοηθήσει δίνοντας μου αναλυτικά τις συγχορδίες? Δηλαδή: ποια η διάταξη για τη συγχορδία Ρε- κλπ? Επιπλέον, ποια η αντιστοιχία των συγχορδιών Ρε-, Σολ+ κλπ με τα γράμματα C, C#, D, κλπ.
Ζητάω απεγνωσμένα τη βοήθεια κάποιου υπομονετικού ατόμου που θα' θέλε να βοηθήσει....
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!!!
Άσπα
Εδώ έχω κάποια από τα πολλά free αρχεία PDF που υπάρχουν στο internet και θα σε βοηθήσουν πάρα πολύ με το θέμα των Chords – Ακόρντων.
http://www.thecipher.com/Basic_Guitar_Chords.pdf
http://www.thecipher.com/Basic_GuitarChordsCipherLRG.pdf
The original Ultimate Guitar Chords pdf was created by Phillip J Falcoline.
http://www.tabguitarlessons.com/downloadchords.cgi/ultimate-guitar-chords.pdf
http://www.guitarnotes.com/guitar/notes2/ultimate.pdf
http://www.guitarchordsmagic.com/Ultimate-Guitar-Chord-Chart.PDF
http://www.free-guitar-chords.com/Basic-Caged-Guitar-Chords.pdf
και
http://www.silvergray.com/moneychords/chordchart2.pdf
Τα «κατεβάζεις» εύκολα και τσάμπα στο P.C. σου και τα τυπώνεις ακόμα πιο ευκολότερα…
Από εκεί και πέρα αν θέλεις να μάθεις πως σχηματίζονται τα Chords – Ακόρντα πρέπει να μελετήσεις Αρμονία…
Ελπίζω να σε βοήθησα…
Μετά τιμής, Spartan.
-
Μετά από 7 (!) χρόνια αποφάσισα να ξαναπιάσω την κιθάρα στα χέρια μου και είδα πως είχα ξεχάσει όλα όσα είχα μάθει. Ακόμη και τις νότες!! Έχω ήδη ξεκινήσει μελέτη κ βλέπω πως δεν θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα να τα ξαναθυμηθώ αλλά (επειδή δεν βρίσκω τις σημειώσεις μου), μπορεί ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποιος να με βοηθήσει δίνοντας μου αναλυτικά τις συγχορδίες? Δηλαδή: ποια η διάταξη για τη συγχορδία Ρε- κλπ? Επιπλέον, ποια η αντιστοιχία των συγχορδιών Ρε-, Σολ+ κλπ με τα γράμματα C, C#, D, κλπ.
Ζητάω απεγνωσμένα τη βοήθεια κάποιου υπομονετικού ατόμου που θα' θέλε να βοηθήσει....
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!!!
Άσπα
Ελπίζω να σε βοήθησα…
Μετά τιμής, Spartan.
Talking about the right timing!!....... :D ;D (εντάξει 3 χρόνια δεν είναι δα και τόσο μεγάλος χρόνος... ;D)
-
Γεια σας παιδια. Αν εχει καποιος καποιο site με παρτιτουρες για πιανο που μπορω να ψαξω να το κατεβασει.
please ..!!