Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτρική κιθάρα για αρχάριο  (Αναγνώστηκε 5027 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fotis83

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Γεια σας,
Είμαι νέος στο forum και ήθελα να με βοηθήσετε να αγοράσω μια ηλ. κιθάρα και έναν ενισχυτή με προϋπολογισμό 300€ το πολύ 350€ και για τα δύο!

Διάβασα κάποια θέματα εδώ όπως: Οδηγος επιβιωσης, Προτάσεις για πακέτο κιθάρας (και κάποια άλλα) στο οποίο και είδα την κιθάρα η οποία μου άρεσε εμφανισιακά και για την οποία είδα πολλά καλά σχόλια, την Ibanez GRG 170 DX
Επίσης στο ίδιο θέμα (προτάσεις για πακέτο κιθάρας...) είδα και την Ιbanez GSA-60 για την οποία όμως δεν έχω κάνει κάποια αναζήτηση. Από την εικόνα είδα ότι έχει διαφορετική διάταξη στους μαγνήτες της οπότε φαντάζομαι και διαφορετικό ήχο (είμαι άσχετος με ηλεκτρικές... ό,τι λέω το λέω από αυτά που διάβασα στον οδηγό επιβίωσης).

Γενικώς θα ήθελα (ελπίζω να μη μείνω στη θέληση  :P αλλά να καταφέρω κιόλας) να παίζω Metal και Rock κομμάτια διαφόρων συγκροτημάτων (Metallica, GnR, Slayer, Blind Guardian, Opeth, Black Sabbath, Dimmu, Pink Floyd, Aerosmith, AC/DC, Nightwish είναι κάποια από τα συγκροτήματα που ακούω.... Δηλαδή χέσε μέσα... από Heavy σε Rock σε Thrash σε Epic σε Progressive, κτλ ;D )

Από όσα έχω δει πιστεύω ότι εκτιμάτε την πρώτη Ibanez. Θα ήθελα:
1 Να μου συγκρίνετε/προτείνετε μια από τις 2 αυτές κιθάρες ή κάποια άλλη που θεωρείτε καταλληλότερη
2 Να μου προτείνετε έναν ενισχυτή. Ο λαμπάτος με φόβησε λίγο από τον οδηγό επιβίωσης λόγω συντήρησης και μη-σταθερότητας αλλά πάλι θέλω και έναν όμορφο ήχο για παιξίματα χωρίς gain κι έτσι έχω μπερδευτεί.

Με δεδομένο τον παραπάνω προϋπολογισμό πάντα :)

Με εκτίμηση για το έργο σας,
Φώτης
« Τελευταία τροποποίηση: 03/05/11, 00:14 από Fotis83 »

Αποσυνδεδεμένος fedstog

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ηλεκτρική κιθάρα για αρχάριο
« Απάντηση #1 στις: 03/05/11, 09:51 »