Το Στέκι των Κιθαρωδών

Ειδικά θέματα => Καταστήματα, αγορά => Μήνυμα ξεκίνησε από: themos στις 14/01/09, 14:05

Τίτλος: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 14/01/09, 14:05
Η γκαντεμιά μου δεν έχει τέλος  ::).
Παραγγέλνω ανήμερα Χριστούγεννα έναν Blackheart Handsome Devil Combo καθώς και διάφορα μικροπράγματα (καλώδια, slide, πένες κλπ.) από Thomann.
Στις 27.12.08 λαμβάνω e-mail επιβεβαίωσης καθώς και e-mail από τον Αγγελόπουλο με οδηγίες σχετικά με την πληρωμή κλπ. (πλήρωσα με έμβασμα).
Ο Blackheart ήταν out of stock, διαθέσιμος μόνο "on request", με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής, το ήξερα, δεν είχα κανένα πρόβλημα να περιμένω.
Στις 8.1.09 ξυπνάω με το φανταστικό SMS "Your order has been shipped", και χαίρομαι...πρόωρα. Μπαίνω στο site, βλέπω ότι όντως έχουν σταλεί δύο πακέτα, το ένα με τον ενισχυτή και το άλλο με όλα τα "ψιλά".

Χτες το πρωί φτάνουν τα πράγματα- το ένα είναι όντως το μικρό πακέτο, ολόσωστο, και το άλλο...ένα παθητικό 15άρι ηχείο P.A. μάρκας "The Box" και αξίας 68 Ευρώ!
O courier των ταχυμεταφορών δεν το έπαιρνε πίσω. Έστειλα κατευθείαν e-mail στο international τμήμα του Thomann, προσωπικά στο Αγγελόπουλο στα ελληνικά αλλά και το ίδιο στα αγγλικά. Μέχρι το απόγευμα δεν είχα λάβει απάντηση, οπότε προώθησα το ίδιο ακριβώς mail στα αγγλικά και στο customer service. Καμία απάντηση έως τώρα.

 Επίσης, το χαρτί που συνοδεύει το πακέτο από τη Deutsche Post λέει ότι το βάρος του πακέτου είναι 25 κιλά (που είναι κανονικά το μικτό βάρος του Blackheart), ενώ το ίδιο το κουτί του ηχείου αναφέρει μικτό βάρος 19,7! Και η απόδειξη αναφέρει κανονικά τον Blackheart.

Πρόσθετο "μυστήριο": Η συσκευασία του ηχείου είχε σε ένα σημείο ένα αυτοκόλλητο (το οποίο είχε αφαιρεθεί όταν το έλαβα), στο οποίο όμως ακόμα διακρίνεται ένα άσχετο όνομα αποστολέα ημερομηνία αποστολής!

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο; Πως να το στείλω πίσω; Να περιμένω πρώτα απάντηση στα e-mail ή να το στείλω κατευθείαν; Στα FAQ λέει ότι ο thomann καλύπτει και τα μεταφορικά επιστροφής σε περίπτωση που πρόκειται για λάθος τους ή παρεξήγηση, ισχύει όντως;

Βοήθεια!  :-\
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: faser στις 14/01/09, 14:29
Μην στεναχωριέσαι καθόλου.. Έχει γίνει λάθος είτε από τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ είτε από το shipping division του Thomann και αφού τους το ανέφερες με email θα σου απαντήσουν και θα αναλάβουν αυτοί το κόστος μεταφοράς του "Box" προς αυτούς (ή προς τον παραλήπτη, αν είναι Έλληνας) και φυσικά του δικού σου ενισχυτή προς το μέρος που τους δήλωσες.. Δεν παίζουν με αυτά οι Γερμανοί, απλά σε καταλαβαίνω ότι όντως είναι λίγο ξενέρα η όλη φάση.. Έχει τύχει και σε γνωστό μου να πάρει λάθος παραγγελία επειδή όπως του εξήγησαν έκαναν αναγραμματισμό του αριθμού παραγγελίας (π.χ. έστειλαν το πακέτο 123123 στην παραγγελία 123132 και το ανάποδο) και φυσικά ανέλαβαν όλα τα έξοδα.. Απλά η όλη διαδικασία πήρε κοντά 3 εβδομάδες..
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 14/01/09, 14:49
Ευχαριστώ πολύ faser...είναι καλό να μαθαίνεις ότι είναι κάτι που όντως συμβαίνει καμιά φορά. Λογικό είναι εξάλλου, με τις χιλιάδες παραγγελίες που λαμβάνει ο thomann. Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω κι άλλο, εξάλλου όπως έγραψα εφόσον ο ενισχυτής είναι out of stock και το δηλώνουν καθαρά, πρέπει να κάνω υπομονή.  :)
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: Serviani στις 14/01/09, 17:41
themos με DHL στα έστειλαν;
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: Fteo στις 14/01/09, 20:01
Μια φορά σε εμένα είχε τύχει να λείπει κάποιο προιόν από μια παραγγελία ενώ το είχα πληρώσει κανονικά. Τους έστειλα email και μου το έστειλαν αμέσως χωρίς να ρωτήσουν ούτε πως και γιατί, ζητώντας παράλληλα συγνώμη.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 16/01/09, 11:02
Λοιπόν έλαβα σήμερα mail από το customer service,που ζητούσε συγγνώμη και έλεγε ότι θα επικονωνήσει μαζί μου η UPS και θα έρθουν οι ίδιοι να το παραλάβουν χωρίς να πληρώσω τίποτα- θα λάβω άλλο e-mail από την UPS σε 4 εργάσιμες για τα διαδικαστικά. Καλό αυτό, αλλά ούτε λόγος για το πότε θα φτάσει ο ενισχυτής που έχω όντως παραγγείλει (φαντάζομαι πρώτα πρέπει να επιστραφεί η λάθος παραγγελία;).

themos με DHL στα έστειλαν;

Δεν ξέρω αν τη διεθνή μεταφορά την ανέλαβε η DHL, πάντως σπίτι μου το έφεραν οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ και από τη Γερμανία είχε αρχικά αποσταλεί με Deutsche Post Business Paket international- το γερμανικό ταχυδρομείο δηλαδή.

Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: faser στις 16/01/09, 23:31
Δεν ξέρω αν τη διεθνή μεταφορά την ανέλαβε η DHL, πάντως σπίτι μου το έφεραν οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ και από τη Γερμανία είχε αρχικά αποσταλεί με Deutsche Post Business Paket international- το γερμανικό ταχυδρομείο δηλαδή.
Οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ έχουν μονοπώλιο την υπηρεσία εξωτερικού (EMS Καταληκτικά όπως την αναφέρουν) στην Ελλάδα, δηλαδή ότι έρχεται από εξωτερικό, μόλις περάσει τα σύνορα μεταφέρεται από τις Ταχυμεταφορές και μόνο.. Για παράδειγμα, στέλνει η Royal Mail ένα δέμα για Θεσσ/κη.. Το πάει κάπου στα Βόρεια σύνορα της Ελλάδας και δικαίωμα να το παραλάβει από τα σύνορα και να το παραδώσει στη Θεσσ/κη έχει μόνο η Ταχυμεταφορές.. Εξαίρεση αποτελούν οι θυγατρικές ξένων εταιριών courier (όπως UPS Greece, ΤΝΤ Skypac, κ.λπ.) οι οποίες αναλαμβάνουν όλη τη μεταφορά από τη χώρα τους-σύνορα-θυγατρική.. Επειδή η Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ έχουν αρκετό κόσμο σε σχέση με άλλες εταιρίες, εξυπηρετούν σχετικά γρήγορα και όπως πιθανόν να έχετε διαβάσει αναμένεται η μερική ιδιωτικοποίηση τους οπότε οι ταχύτητες θα ανέβουν και άλλο!! ;D

Themos, δεν θέλω όμως να σε στεναχωρήσω, αλλά το email της UPS θα αργήσει λίγο να σου σταλεί.. Εμένα (σε μια επιστροφή στο Thomann που είχα ζητήσει εκ μέρους ενός φίλου) έκανε πάνω από 1 εβδομάδα και δυστυχώς δεν περνάει από το χέρι σου να τους πιέσεις να κάνουν πιο γρήγορα.. Το πρόβλημα δεν πηγάζει από την UPS αλλά από το Thomann το οποίο αργεί να στείλει την εντολή στην UPS ότι υπάρχει ένα δέμα κάπου για pickup, στείλτε email στον αποστολέα και πηγαίνετε να το πάρετε.. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η επιστροφή είναι πολύ πιο χρονοβόρα από την αποστολή..
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 18/01/09, 22:11
Themos, δεν θέλω όμως να σε στεναχωρήσω, αλλά το email της UPS θα αργήσει λίγο να σου σταλεί.. Εμένα (σε μια επιστροφή στο Thomann που είχα ζητήσει εκ μέρους ενός φίλου) έκανε πάνω από 1 εβδομάδα και δυστυχώς δεν περνάει από το χέρι σου να τους πιέσεις να κάνουν πιο γρήγορα.. Το πρόβλημα δεν πηγάζει από την UPS αλλά από το Thomann το οποίο αργεί να στείλει την εντολή στην UPS ότι υπάρχει ένα δέμα κάπου για pickup, στείλτε email στον αποστολέα και πηγαίνετε να το πάρετε.. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η επιστροφή είναι πολύ πιο χρονοβόρα από την αποστολή..

Δεν με πειράζει, αρκεί να μου στείλουν τον ενισχυτή...μέχρι τότε το ηχείο τους μπορεί να περιμένει υπομονετικά στη συσκευασία του ως ακουμπιστήρι κλειδιών δίπλα στην πόρτα.  ;D
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 23/01/09, 14:44
Με την επιστροφή του ηχείου όλα ΟΚ. Βέβαια δεν επικοινώνησε η UPS μαζί μου, αλλά μου έστειλαν από thomann τα labels με το ταχυδρομείο (σε μία μόλις μέρα), πήρα την UPS και έρχεται αυθημερόν να το παραλάβει. Άντε να δούμε πότε θα έρθει ο ενισχυτής τώρα.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: PossessedB.E. στις 24/01/09, 10:08
Εγώ παράγγειλα τη κιθάρα έστειλα τα λεφτά και χρειάζονται 1 με 2 μέρες να τα λάβουν.
Έπειτα έστειλαν τη κιθάρα με DHL που συνεργάζεται και με Ελλάδα(αθήνα θεσαλλονικη και πάτρα νομίζω.).
Η κιθάρα για να έρθει απο Γερμανία έκανε 3 μέρες. και για να έρθει απο αθήνα κέρκυρα 4 :P
Πάω τέλοσπάντων τη παρασκεύη να δώ αν ήρθε και λένε όχι δεν έχει ερθει.
Πάω τη δευτέρα και λενε ααα εχει ερθει απο τη παρασκευη.
έλεος... :(
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 29/01/09, 21:40
Update στο σήριαλ του Blackheart  :)

Αφού ήρθε και πήρε η UPS το (άσχετο) ηχείο που μου είχαν στείλει, περίμενα 4 εργάσιμες και έστειλα ένα e-mail ζητώντας είτε να μου δώσουν μία έστω κατά προσέγγιση ημερομηνία παράδοσης για τον ενισχυτή, ή τα χρήματά μου πίσω. Έλαβα απάντηση αυθημερόν ότι θα μου πιστώσουν το λογαριασμό μου μόλις παραλάβουν το ηχείο (ούτε λόγος για τον ενισχυτή).

Σήμερα (δύο μέρες μετά), λαμβάνω SMS (από άλλον υπάλληλο) ότι η παραγγελία μου έχει σταλεί! Κάνω login στον thomann και βλέπω ότι έχει όντως σταλεί ο ενισχυτής, ο οποίος είναι και in stock!

Ελπίζω να μη χαίρομαι άδικα και να είναι όντως καθοδόν ο Blackheart...πάντως πρέπει να έπεσα στην περίπτωση γιατί τα είχαν μπλέξει άσχημα!
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 02/02/09, 17:13
Επιτέλους ήρθε ο ενισχυτής! Τέλος η αγωνία.  ;D
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: hot_sauce (φλουτσ) στις 02/02/09, 17:23
Μπράβο, καλόπαιχτος!
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: RoyBatty στις 03/02/09, 12:52
αφού τελείωσε η...οδύσσεια,βάλε και κανένα soundclip να τον ακούσουμε  8)
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: themos στις 03/02/09, 14:40
αφού τελείωσε η...οδύσσεια,βάλε και κανένα soundclip να τον ακούσουμε  8)

Το έχω υποσχεθεί ήδη  :). Θα γίνει μάλλον στο thread για τον Blackheart στους "Ενισχυτές"...ελπίζω σήμερα ή αύριο.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με Thomann - Λάθος παράδοση παραγγελίας!
Αποστολή από: Vicarious στις 03/02/09, 15:05
Και καμία Φωτογραφία....καλλιτεχνική!!!
Καλόπαιχτος..!