Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αλκιβιαδης

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση eternauta για τα "λαμόγια" έχει πολύ χρήμα μη γελιέσαι.

Άμα σού πω εγώ που ασχολούμαι επαγγελματικά με χτίσματα κι άλλα τέτοια
το τι κομπίνα πέφτει στις λεγόμενες "τοπικές αυτοδιοικήσεις"
και το τι μασάνε στην ψύχρα τα "παληκάρια" αυτά ,
μπορεί και να θες να πας αμέσως στην τουαλέτα σου , ξέρεις γιατί .
Βρέθηκα πριν από 2 χρόνια στη "δημόσια"  ;D μελέτη μιας κατασκευής
που είχε να κάνει με τη διαμόρφωση ενός παραθαλάσσιου χώρου 10μ επί 5μ
σε κάτι που έμοιαζε και μοιάζει τώρα που τέλειωσε με ηρώο κατάθεσης στεφάνων.
Ξέρεις πόσο πήγε το "μαλλί" γι' αυτή την κακόγουστη αλλά φανταχτερή μαλ***α ?
1.000.000 ευρώπουλα , ένα εκατομμύριο ευρώ δηλαδή !!!
Είχαν μάλιστα αναρτήσει στη γνωστή μεγάλη και κίτρινη πινακίδα το κόστος
που θα είχε ο παραθαλάσσιος αυτός δήμος , κάπου εκεί στην Εύβοια .

Πάρε και κατάλαβε φίλε MACMISIAS , αν και απ' ό,τι διαβάζω έχεις ήδη καταλάβει.

 

2
...
α) Έγινε ηδη: Απ: Μέχρι 5 μηνύματα και 1 νέο θέμα ανά 24ωρο σε αυτόν τον πίνακα!


Δε γνώριζα τα λόγια σου στο θέμα αυτό , το λινκ σου μού τα έκανε γνωστά ,
και μπράβο σου που έβαλες το όλο ζήτημα στη σωστή του θέση .
Ωστόσο είχα διαβάσει τους περιορισμούς στη σχετική ενότητα.

...
β) Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις όπου χρειάζεται κάποια διευκρίνηση ή το ποίημα γίνεται αφορμή για συζήτηση πάνω σε ένα θέμα...


Μα , αυτό δεν είναι φυσιολογικό κι αναμενόμενο ?
Εκατομμύρια συζητήσεις και μύρια βιβλία εκδόθηκαν με αιτία ή αφορμή
τα ποιήματα ή τα οποιαδήποτε λογοτεχνικά έργα .
Και ειπώθηκαν , και γράφτηκαν , χίλιες-μύριες αναλύσεις κι εξηγήσεις ,
και παρερμήνειες διάφορες , κι η/ο δημιουργός το πιο συχνά σιωπούσε ,
φρονίμως ποιούσα ή ποιων επειδή άμα βγεις και πεις το τι είχες εσύ στο μυαλό σου
όταν έγραφες αυτά που έγραφες τότε θα ξενερώσεις τις/τους αναγνώστριές/στές σου .

...
δ) Καλο θα ηταν να εχουμε εναν καταξιωμενο ποιητη να κυκλοφορει στον πινακα, αλλά δεν ξερω αν μπορει ευκολα να βρεθει καποιος (πιθανον να υπαρχει ηδη, αλλα ινκογνιτο).


Και που ξέρουμε ότι δεν είναι ανάμεσά μας ... ινκογκνίτο ?
Μπορεί και να είναι Βασίλη , αλλά αν είναι καλό είναι να μάς το πει .
Η λογοτεχνία , κι όλες οι Καλές Τέχνες , καλό είναι να έχουν ένα όνομα .
Πολλά σπουδαία ονόματα χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν ψευδώνυμα ,
αλλά όλες κι όλοι ξέρουμε την αληθινή ταυτότητά τους .
Το ιδιαίτερο ταλέντο , γαρ . δεν κρύβεται το άτιμο .

...
ε) Τα προσβλητικα μηνυματα επι προσωπικου θα διαγραφονται αμεσως (Δειτε όρο Νο. 7 στους όρους χρήσης του kithara.gr).
Τα υπόλοιπα (τυχόν σχόλια αμφιβόλου προαίρεσης περί της κριτικής ή το ποιον κάποιου)
θα αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση.


Τα προσβλητικά , με την έννοια τής χυδαίας προσβολής ,
ασφαλώς και πρέπει να διαγράφονται αλλά όχι αμέσως ,
μετά από μια-δυο μέρες πιστεύω , έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να δουν
κι οι άλλοι το γιατί διαγράφηκαν .
Εκτός κι αν κάποια ή κάποιος είναι πολύ ευερέθιστη/ος
και δεν αντέχει να τα βλέπει ούτε για μια στιγμή .
Οπότε Βασίλη νομίζω ότι όλα τα υπόλοιπα σχόλια που δεν είναι εμφανώς χυδαία
κι εμφανώς προσβλητικά επί προσωπικών υποθέσεων ,
αλλά είναι απλώς κριτικά ή επικριτικά ή και σφόδρα επικριτικά ,
μπορούν να παραμένουν .

Στα πρακτικά τής Βουλής διαγράφονται αμέσως από τον γενικό γραμματέα
μόνο τα σχόλια που έχουν να κάνουν με την προσωπική ζωή κάποιας/κάποιου.
Αν και την άλλη μέρα όλα μα όλα αυτά είναι πρωτοσέλιδα στις εφημερίδες
αφού οι δημοσιογράφοι κρατάνε στα χέρια μαγνητόφωνα κι όχι μολύβια .
Στα δε δικαστήρια ο πρόεδρος δίνει εντολή να μην περάσει στα πρακτικά
κάτι επί προσωπικού εάν , και μόνο εάν , δεν έχει σχέση με την υπόθεση
που εκδικάζεται.

...
στ) Τι διαφορά έχει η δήλωση "μου άρεσε" ή "δεν μου άρεσε" από καταχώρηση ενός βαθμού στην αξιολόγηση του ποιήματος;


Εδώ τώρα κάνεις αναφορά σε θέμα καθαρά προσωπικό .
Για μένα , ας πούμε , είναι πολύ ψυχρό το να βάλω απλώς ένα αστεράκι κάπου .
Αυτό μοιάζει , και είναι , ως :
" 'ντάξει μωρέ ,πέρασα κι από 'δω, είδα και το δικό σου ,
πάρε κι εσύ ένα αστεράκι να έχεις να πορεύεσαι .
Εμένα έτσι μού μοιάζει .

Σχολίασα όσο καλλίτερα και πιο αντικειμενικά μπορούσα τα όσα έγραψες .
Ελπίζω να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις σ' ένα τέτοιο θέμα πολύ πλατύ .

3
...Παρωδία. Εσύ το λες...

Άντε πάλι με το πολύ ενδιαφέρον θέμα που άνοιξε ο φίλος kuiper
κι εγώ το συνεχίζω παραθέτοντας ένα μικρό λαθάκι του
που εύκολα οδηγεί σε παρεξηγήσεις μέσα σε ιντερνετικούς χώρους .

Τη λέξη "παρωδία" την ανάφερε η Βάγια κι όχι ο αγαπητός Νέος Κιθαρωδός
καλέ μου kuiper .
Βάζοντας τη λέξη αυτή κάτω από τα λόγια τού Λεωνίδα δημιουργείς σύγχιση ,
χωρίς να το θέλεις βέβαια , για το ποιος είπε τι .
Εγώ , τουλάχιστον , χρειάστηκα να ξαναδιαβάσω 3 φορές τα πριν
για να καταλάβω τι γίνεται και ποιο νόημα είχε η λέξη παρωδία .
< μόνο όταν διάβασα όλο το κείμενο τής φίλης Βάγιας κατάλαβα >

Ο χώρος εδώ είναι ιντερνετικός κι ο κάθε διάλογος εδώ είναι εικονικός .
Άρα είναι πανεύκολο να δημιουργούνται παρεξηγήσεις ,
όπως εξίσου πανεύκολο είναι το να γίνεται εδώ "χάβρα Ιουδαίων" ,
που θα πει ότι μπορεί να προκύψει ξαφνικά όλες κι όλοι να φωνάζουν
το μακρύ και το κοντό τους .
Αυτό είναι φυσιολογικό σε ιντερνετικούς χώρους όπως αυτός εδώ .

Δεν είναι εδώ συζήτηση ζωντανή με παρούσες και παρόντες
τις/τους συνομιλήτριες και συνομιλητές ώστε να μπει μια τάξη
όταν ένα θέμα παρεκτρέπεται κατά πολύ .
Εξάλλου ούτε καν στη Βουλή δε συμβαίνει αυτό .
Πάρα πολύ συχνά οι βουλευτές μας και αρπάζονται μεταξύ τους
και ξεφεύγουν από το συζητούμενο νομοσχέδιο ,
και άμα λάχει  ;D πετάνε τα ... "Γαλλικά" τους .  :P

Χτες στην "Παλαιά Βουλή" γινόταν μια ελεύθερη κι ανοιχτή συζήτηση ,
μεταξύ διαφόρων φορέων και λοιπών αξιότιμων κυριών και κυρίων ,
για το μεταναστευτικό θέμα και για το τι είναι σωστό να κάνουμε .
Πλάκωσαν ξαφνικά τα παιδάκια τής "χρυσής αυγής" και τα χάλασαν όλα.
Ανέβηκαν στο βήμα , άρχισαν να ουρλιάζουν , έγινε ένας μικρός χαμός.
Αναγκαστικά πλάκωσε η αστυνομία και απομάκρυνε τα "παιδάκια" αυτά
προκειμένου να συνεχιστεί η συζήτηση , πράγμα που και έγινε .
< δεν ήμουν εκεί , σήμερα το πρωϊ τα διάβασα on-line αυτά >

Το ανάφερα αυτό επειδή έχει να κάνει με αυτά που έγραψα πιο πάνω.
Δεν είμαστε σε ζωντανή επαφή και σε ζωντανή συζήτηση εδώ ,
έτσι ώστε να χρειαζόμαστε την αστυνομία να πετάξει έξω όσα "παιδάκια"
μπουκάρουν και λένε τα δικά τους με τρόπο εξαιρετικά βίαιο .
Εξάλλου δεν είδα να εκφράζονται ακραίες ιδέες στο θέμα τού kuiper .
Το μόνο που είδα ήταν το γνωστό μου :
συζήτηση ελληνική και ιντερνετική με τα γνωστά της στοιχεία .

Ο kuiper που άνοιξε το θέμα εξακολουθεί να κρατάει χαμηλούς τόνους
και να μην έχει διάθεση να καλέσει ... την αστυνομία
για να διώξει αυτές ή αυτούς που λένε τα δικά τους.
Η "αστυνομία" γιατί πλάκωσε από μόνη της σε μιαν ανοιχτή
κι ελεύθερη  ιντερνετική συζήτηση ?
Επαναλαμβάνω το "ιντερνετική" επειδή έχει τεράστια σημασία αυτό .

Με την ευκαιρία ,
σε τόσα άλλα θέματα όπως το "ζουν ανάμεσά μας" <τα ζόμπι :(>
το ίδιο δε γίνεται ?
Αν θέλετε κύριοι administrators τού site αυτού να το διατηρήσετε
έτσι όπως λέτε ότι επιθυμείτε να είναι , δηλαδή ζωντανό και σφριγηλό ,
τότε ας μην προσπαθείτε να το έχετε υπό διαρκή έλεγχο κι αστυνόμευση ,
διαγράφοντας ποστ ή στέλνοντας στον κάδο ό,τι δεν σάς αρέσει.
Καλό είναι να υπάρχει κάποι τάξη για να μη γίνουμε μπάχαλο ,
αλλά υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ τού "κάποια τάξη"
και τού ... "επιβάλώ εγώ την τάξη" .

Για το τέλος ας πω ότι συμφωνώ απόλυτα το να μην παρεκτρέπονται
οι συζητήσεις σε γλώσσα χυδαία και πρόστυχη .
Όταν η γλώσσα είναι γραφτή δε μπορεί να ειναι σαν αυτό που ο καθένας μας
μπορεί να πει ζωντανά σε κάποιαν ώρα τής ζωής του , δλδ το γνωστό :
"αει χάσου ρε μ......α " , κ.α κ.α τέτοια παρόμοια .

Αγπητέ Kuiper ευελπιστώ ότι δεν βγήκα κι εγώ έξω από αυτό
που είχες εσύ στο μυαλό σου όταν ξεκίνησες το θέμα .


4
Κι εγώ τι να πώ που είμαι μεθοδικός , κι όλο ψάχνω την άκρη ?
Είδα τούς πανεύκολα μελοποιήσιμους στίχους σου ivikos
και πολύ μού άρεσαν .  :)
Σχεδόν αμέσως τούς μετάφρασα μέσα μου σε μουσική .
Η μουσική , ασφαλώς και βέβαια , φέρνει σε στυλ ελληνικής rap ,
αλλά εμένα αυτό δε με χαλάει άμα έχει καλούς στίχους .
Κι εσύ ταίριαξες καλά τούς στίχους σου .
< μια-δυο αλλαγές ίσως , αλλά μονάχα στην ευφωνία >
Προφανώς ακολούθησες τη συμβουλή τού φίλου σου
που σού είπε να προσέξεις περισσότερο τον στίχο .

Λοιπόν , τώρα στρωθείτε στη δουλειά να το κάνετε και τραγούδι .
Άντε !

5
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι μία από τις αρτιότερες μεταφορές του κομματιού σε κιθάρα που παίζει στο Youtube τη δεδομένη στιγμή (με μια επίσης αξιόλογη εδώ)...


schizm είδα , κι άκουσα βέβαια , τον Ισπανό στο λινκ σου.
Είναι όντως μια πολύ αξιόλογη και ήρεμη εκτέλεση πάνω σε καθαρόαιμη κλασσική κιθάρα.
Με λίγα στοιχεία καθαρά σπανιόλικα στο παίξιμο , ασφαλώς .
Ωστόσο εμείς βέβαια προτιμάμε τον δικό μας Κώστα .
< πώς να το κάνουμε , και στο μπάσκετ προτιμάμε Παναθηναϊκό
   παρά Ρεάλ Μαδρίτης  :P >
 

6
Μουσουλμάνος εξτρεμιστής ...

Ένας άντρας περπατά στη Νέα Υόρκη όταν βλέπει ένα κοριτσάκι καταματωμένο και ένα σκύλο να είναι από πάνω του. Τρέχει και χτυπάει τον σκύλο στο κεφάλι, και σώζει το κορίτσι.
Η μητέρα τρέχει γρήγορα κοντά του :
- Σε ευχαριστώ, είσαι ήρωας, αύριο όλες οι εφημερίδες θα γράφουν για τον γενναίο ΝεοΥορκέζο που έσωσε τη ζωή μικρού κοριτσιού.
- Μα δεν είμαι ΝεοΥορκέζος.
- Τότε θα γράφουν για τον γενναίο Αμερικάνο που έσωσε τη ζωή μικρού κοριτσιού.
- Μα ούτε Αμερικάνος είμαι.
- Και τι είστε τότε;
- Ιρανός, απαντά.
Την επομένη βλέπει πρωτοσέλιδο σε όλες τις εφημερίδες:
"Μουσουλμάνος εξτρεμιστής δολοφόνησε Αμερικανό σκύλο"

7
...που να αποδεικνύει πως οι Ιάπωνες ουσιαστικα είναι φύλο ελληνικό, μια και παρατηρήθηκε χαρτί υγείας που διαθέτει μαιάνδρους για πιο απαλή αίσθηση.

Ναι , ναι  ;D  Δε θυμάμαι πού διάβαζα τις προάλλες για κάποιους άλλους μουρλούς που ανάπτυξαν ολόκληρη θεωρεία κατά την οποία οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν κι αυτοί ελληνική καταγωγή .  ::)
< υποθέτω ότι άμα τούς έπεφτε στα χέρια καμιά μούμια θα τής έκαναν εξέταση DNA :P >

8
...Αν κανείς εκ των μιαρών μεταναστών τύχει και τα φτιάξει με καμιά αδελφή τους, μπορεί να κάνουν και χαρακίρι.

Όχι κύριέ μου , το χαρακίρι είναι ξενικό έθιμο αυτοκτονίας , άρα σε καμμία περίπτωση
δε θα το επέλεγαν .
Θα διάλεγαν , πολύ πιο ελληνικά και αρχαιοπρεπώς . το να πηδήξουν απ' την Ακρόπολη.  8)

9
Παππού , που δεν ξέρω αν είσαι αληθινά παππούς ή απλώς σού αρέσει ο τίτλος ,
έστειλες κάτι επιτηδευμένα άσχετο με την ενότητα αυτή .
Και λέω επιτηδευμένα επειδή μάς ζητάς να κρίνουμε κάτι που έγραψες
και το θεωρείς ποιήμα και ταυτόχρονα μάς βάζεις σε μια θέση
που κανείς δε θέλει να είναι .
Η Γεωργία <gkou> ήδη πρόλαβε να σού το πει αυτό με άλλα λόγια.
Επιθυμείς , λες , ν' ανοίξεις μια συζήτηση δήθεν σχετική με την ενότητα
αλλά όμως ξεκαθαρίζεις εξαρχής ότι αυτό που σε νοιάζει τελικά είναι το :
ποιήμα ή ποιήμα" σου .
Ωραία , βγάλε σκέτο το ποιήμα ή "ποιήμα" σου και περίμενε να δεις πως θα κριθεί.
Γιατί ανακατεύεις άλλα στοιχεία με αυτό που θες να προβάλλεις ?
Θες να σιγουρέψεις το ότι ο Βασίλης ή κάποιος άλλος θα το στείλει στον Κάδο?
Και για ποιο λόγο θα το κάνει ?
Μα επειδή απλούστατα είναι εκτός ενότητας .
Ήδη εδώ μέσα υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που άνοιξε ο kuiper
με τίτλο "Η Γειτονιά μας" και που ασφαλώς δεν είναι ποιήμα
αλλά τείνει να γίνει και αυτό ένα είδος survivor guide για την ενότητα.
Γράψανε ήδη πολλά άτομα εκεί κι ακόμα γράφουν , έγραψα κι εγώ ,
τι νόημα έχει ν' ανοίξεις εσύ κάτι που άμεσα έχει να κάνει με τα γραφτά σου?
Με άλλα λόγια , γιατί δεν ανοίγεις ένα δικό σου θέμα κάπου αλλού
κι από εκει να λες ό,τι θέλεις σχετικά μ' αυτά που γράφεις ?

Και πριν το θέμα πάει σε άλλη ενότητα ή στον Κάδο ας σου πω κάτι ακόμα .
Σε ώρες μου κενές περιδιάβηκα παλιότερες σελίδες τού Κιθάρα.
Φυσικά στάθηκα σε όσες είχαν περισσότερες επισκέψεις.
Μία από αυτές με πάνω από 3500 επισκέψεις ήταν ένα σωστό θέμα μιας κοπελιάς .
Τμήμα μικρό από τα λόγια της που διάβασα είναι αυτό :
...Οι οποιοι παρεξηγώντας την ποιητικη αδεια ξεσπουν πολλες φορες στο πληκτρολογιο τους
γραφοντας ασυναρτησιες και παραληρηματα του τυπου :
"στο αδιορατο απλανες θεμα του διαβοητου εσωτερικου χωρου της ευθύνης
 οπου συναντωνται τα ψυχικα αποθεματα του κοινου αισθηματος
 βλεπω ...εναν καστορα"

Νομίζω ότι η φίλη μας έβαλε το θέμα της στη σωστή του ενότητα : "Άνθρωπος κλπ".
Είχα χρόνο να δω στα δικά σου σχόλια και τ' ότι δε σ' άρεσαν διόλου τα λόγια της .
Σε κάποιους άλλους άρεσαν όμως , όπως εδώ :

στο αδιορατο απλανες θεμα του διαβοητου εσωτερικου χωρου της ευθηνης οπου συναντωνται τα ψυχικα αποθεματα του κοινου αισθηματος βλεπω εναν καστορα

Τελειο!!!!  :o :o :o :o :o

Ως επίλογο στα σχόλια μου για το γραφτό σου παράθεσα τα λόγια τού Στέργιου .

...Μετά υπάρχουν απλά άνθρωποι που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο κάποια φορά 
   στη ζωή τους (φιλολογία κλπ)...

Αγαπητέ MACMISIAS επίτρεψέ μου να θυμίσω κάτι βασικό που έχει ειπωθεί
από πάμπολλους .
Δηλαδή τ' ότι λογοτεχνία ή ποίηση είναι το να γράφεις ,
και φιλολογία είναι το να κρίνεις , να συγκρίνεις , να αξιολογείς ,
και να καταλήγεις στο συμπέρασμα <π.χ> ότι αυτά τα εδάφια
από την Ιλιάδα δεν είναι τού Ομήρου είναι κάποιου άλλου .
Ο λόγος ? Το γενικό ύφος τους ή λεπτές αποχρώσεις στον λόγο κλπ ,
δεν ταιριάζουν με το υπόλοιπο κείμενο , ξεχωρίζουν .
Το ίδιο πράγμα έκαναν , και κάνουν ακόμα , με τη Βίβλο πολλοί φιλόλογοι ,
όχι από λόγους θρησκευτικής έξαρσης αλλά από λόγους φιλολογικής έρευνας.
Με διάφορες τεχνικές είμαστε σε θέση μέχρι και το να καθορίσουμε ,
μέσα σε κάποια χρονικά όρια ,
το πότε γράφτηκε εκείνο ή το άλλο κείμενο εκείνου ή τού άλλου συγγραφέα .
Αυτό είναι Φιλολογία και δεν είναι υποκειμενική ,
εάν ήταν δε θα τη δίδασκαν στα πανεπιστήμια ως επιστήμη.
Αν και σπούδασα μία από τις λεγόμενες "θετικές επιστήμες"
δε βλέπω σε τι υστερούν οι λεγόμενες "θεωρητικές επιστήμες'.
Me p.m θα σού στείλω κάτι σχετικό και καλό που διάβασα πρόσφατα
σε μιαν εφημερίδα. :)

10
Κάδος ανακύκλωσης / Απ: Δασκαλε
« στις: 06/02/10, 02:13 »
Παιδιά συγγνώμη αλλά μπαίνω και πάλι στην ενότητα αυτή επειδη είναι αλήθεια
ότι στα πρώτα 10 μντ δεν είδα κάτι το ενδιαφέρον κι έτσι στράφηκα και πάλι εδώ.
Εντάξει , τα παιδιά που ασχολούνται με τις ηλεκτρικές κιθάρες και είναι φαν
είναι αναμενόμενο ν' ασχολούνται μ' αυτές 24 ώρες το 24ωρο .
Το ίδιο αναμενόμενο είναι ν' ασχολούνται όλη μέρα κι όλη νύχτα με τη μπάλλα
οι φανατικοί της .
 < ενημερωτικά , είμαι ΑΕΚτζής στο ποδόσφαιρο αλλά ΠΑΟ στο μπάσκετ  :),
    ο καθένας στο είδος του κι ο Λουμίδης στούς καφέδες ,
    άλλο ποδόσφαιρο κι άλλο μπάσκετ >

Τώρα εδώ στους φαν τής ποίησης και τών στίχων δε βλέπω κάτι αλλιώτικο
Έγραψε ένα παληκαράκι τα δικά του , με μάλλον άσχημο τρόπο ,
αλλά εντάξει πολύ νέο είναι και ψάχνει κι αυτό το δρόμο του .
Ο Σαββόπουλος όταν έλεγε "είμαι 16άρης σάς γ..μώ τα λύκεια" ήταν λάθος
επειδή δεν είχε στο νου την τέχνη αλλά τον γιόκα του για τον οποίο καμάρωνε
κι ακόμα καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι .
Κι ήταν λάθος όχι μόνο απο πλευράς τέχνης αλλά κι από πλευράς γονεϊκής .
Δηλαδή άμα κάποτε αποκτήσω γυιο θ΄αντιγράψω εγώ τα φερσίματά του και τα λόγια του , όποια κι αν είναι αυτά , για να το παίξω και καλά νέος σαν αυτόν ?

Τέσπα , ο Νιόνος λόγω παρωχημένης ηλικίας δικαιούται ν' αναμασάει τα ίδια και τα ίδια
διότι ... "ουκ γαρ το γήρας έρχεται μόνο" και στα πίσω-πίσω να μάς λέει ότι μαλ.κ.ούλα
τού 'ρχεται για να κλείσει τις τρύπες του.

Εδώ όμως στην ενότητα αυτή βλέπω νέους ανθρώπους , όχι 16χρονα-18χρονα-20χρονα ,
να βγαίνουν και να λένε απολύτως σοβαρά διάφορα και ποικίλα αστήριχτα επί πολλοίς.
Πώς γίνεται αγαπητέ "παρατηρητή" να υιοθετείς ένα τέτοιο nickname που δηλώνει
ψυχρή αποστασιοποίηση τού στυλ "παιδιά εγώ σάς παρατηρώ από μακριά και κάνω χάζι"
και ταυτόχρονα να θέλεις να προβάλλεις σοβαρές απόψεις επί παντός επιστητού
χωρίς καν να μάς λες την ηλικία σου ή έστω το πού μένεις ?
Λες στο προφιλ σου : "μένω κάπου" κι ως ιντερνετική διεύθυνση μάς δίνεις το site τού Ελλύτη .
Σε καλλιτεχνικό-λογοτεχνικό site μπήκες κι όχι στα γραφεία τής CIA ή τής ΓΑΔΑ .
Προς τι τόση κρυψίνοια ?
Μπορείς να κρύβεσαι όσο θες στο ίντερνετ αλλά άμα βγαίνεις και κρίνεις άλλα πρόσωπα
για τα λόγια ή τα έργα τους μια κάποια στοιχειώδη επωνυμία οφείλεις να την έχεις.
Ας είναι και τού στυλ "με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω" , κάτι είναι κι αυτό.

Κι εσύ αγαπητέ φίλε "αναγνώστη" ειδα να κάνεις μία από τα ίδια .
Υιοθετείς ένα nickname που δηλώνει :
"εγώ παιδιά απλώς σάς διαβάζω και κάνω χάζι , δεν έχω ιδέα από ποίηση ή μουσική" .
Πλην όμως είσαι λαλίστατος στις κρίσεις σου περί τού ενός ή τού άλλου .
Αν είσαι όπως λες άσχετος κι απόμακρος αναγνώστης κι αποστασιοποιημένο μέλος
τού site αυτού , τότε διάβαζε απλώς κι αν θέλεις πότε-πότε λέγε και κάτι έτσι κάτι
ως : "παρών" .

Δεν έχω απολύτως τίποτα προσωπικό με κάποιον από εσάς ή με άλλα άτομα
κι ούτε επιθυμώ να σάς θίξω . Όμως ετούτη η ενότητα δεν είναι ποδόσφαιρο .
Οπότε ας μην την κλωτσάτε πότε εδώ και πότε εκεί μ' αδιαφορία σαν να ήταν μπάλλα.
Αν έχω κάτι προσωπικό είναι οι βαρύγδουπες και σοβαροφανείς εκφράσεις που λένε πολλά αλλά στο τέλος φαίνεται πως είπαν το τίποτα .

Κι όσο για σένα "δενξέρωκιθάρα' εγώ σού αναγνωρίζω το θάρρος να παραδέχεσαι
ότι αγνοείς τα περί κιθάρας κι ότι απλώς βγάζεις εδώ την όμορφη νεανική ψυχή σου , έστω κι άαεμνα .
Δε βαριέσαι , σήμερα πια πέφτουν που..λικια μέχρι και στα καλλίτερα σαλόνια  ;D
Ναι σού λέω.  :)

11
denisgiann, οι νότες που λες ότι είναι οι ίδιες, αφορά το Δυτικό σύστημα.Στην ανατολίτικη μουσική αλλάζει το πράγμα.

Πάνο , όταν λες ανατολίτικη μουσική εννοείς την Τουρκία και όλη την Αραβία ,
ή γενικά βάζεις μέσα και την ινδική ή κινέζικη ή ιαπωνική μουσική που όντως έχουν εντελώς άλλα όργανα και νότες ?

12
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
...Το συγκεκριμένο post είχε σκοπό να δώσει κάποιες κατευθύνσεις στο θέμα της αγοράς
   πρώτης κιθάρας (και του απαραίτητου ενισχυτή), με συνολικό κόστος (για κιθάρα και
   ενισχυτή) γύρω στα 200 με 300 Ευρώ ή λίγο παραπάνω.

Καλέ μου Γιώργο εσύ δεν έγραψες απλώς ένα ποστ , εσύ έγραψες ολόκληρη βιβλιοθήκη :)
Μπράβο σου με τα χίλια , κατέβασα ήδη όλο το θέμα σου για να κάνω σε άλλη ώρα browsing σε όλα όσα πολύ ενδιαφέροντα παραθέτεις , links κλπ .
Καλημέρα  :D

13
...Απλα κουραγιο και οποιος εχει ορεξη και υπομονη θα αμειφθει...
...O παρονομαστης ειναι παντα ενας, θεληση για μαθηση και αγαπη για την κιθαρα...
   ολα τα υπολοιπα θα ερθουν ;)

Ε , ναι , τι άλλο ?

14
νομιζω του αξιζει ενα θεματακι

Μόνο ένα "θεματάκι" αξίζει σ' αυτόν τον χάρμα οφθαλμών και ώτων υπαίθριο κιθαρίστα?
Μια θεματάάάρα τού αξίζει και κάτι παραπάνω .
Το δεξί του χέρι δεν πάσχει από κάτι , μια χαρούλα είναι , μακάρι να ήταν έτσι και το δικό μου  >:(
Ο άνθρωπος δεν παίζει ακκοπανιαμέντα ή φλαμένγκο , αν προσέξατε τσιμπάει κάποιες στιγμές τις χορδές ,
σαν να παίζει βιολί , και χρησιμοποιεί όλα τα δάχτυλά του ξεχωριστά σε άλλη χορδή
το καθένα .
Οπότε , κι αφού παίζει χωρίς πένα , είναι φυσικό να κάμπτει το χέρι του .
Για δοκιμάστε να κάνετε το ίδιο με το χέρι αλύγιστο ή ελαφρά λυγισμένο .

Raz ανακάλυψες θησαυρό , όχι μικρό , μεγάλο για μάς όλους πιστεύω ,
newbie σαν εμένα αλλά και πεπειραμένους .
Μπράβο σου  :D

15
...Τα ονόματα των μουσικών που παίζουν, θα τα αναφέρω μόλις ολοκληρωθούν οι μίξεις και το mastering.

ΟΚ , το κατέβασα λίγο μετά που εσύ το ανέβασες  :)
Τα σχόλια τώρα και οι κριτικές είναι λίγο δύσκολες για μένα
μετά απ' όλα όσα ειπώθηκαν εδώ.
Μ' άρεσε βέβαια η φωνή σου αν και δεν ξεπερνάει τις τρεις βασικές οκτάβες ,
ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω .
Δεν κάνεις όμως παραφωνίες κι αυτό είναι ένα συν .
Στρωτή η φωνή σου και στιγμές ανεβαίνει ψηλά σε ένταση .
Ασφαλώς και μού θύμισε άλλα τέτοια κομμάτια με γυναίκες ερμηνεύτριες ,
δε χρειάζεται ν' αναφέρω ονόματα πιστεύω , δεν κάνουμε διαφήμιση εδώ ,
αλλά μ' άρεσε  :)
Αυτό νομίζω σού φτάνει στην προσπάθειά σου αυτή .
Περιμένουμε να μάθουμε και τους μουσικούς .



16
...Όποιος από εσάς πιστεύει ότι είμαι ψώνιο θα ήθελα να μου το πει στα ίσα...

Λοιπόν εγώ στο λέω στα ίσα : είσαι ψωνάρα ,
κι άμα θες παλεύουμε στα μαρμαρένια αλώνια ρε Διγενή Ακρίτα ;D
Όμως η δική μου γνώμη δε μετράει Πάνο μου επειδή σ' αγαπάω μωρέ . :)
Ετούτη η ενότητα Παναή πάει όπως κι όλα τ' άλλα στο site αυτό , ανθρώπινα δλδ ,
αν και μάλλον αυτή το παρακάνει στην υπερβολή και στο δήθεν .
Είναι ώρες που προτιμώ να διαβάζω για πετάλια ηλεκτρικά από τα παιδιά
που γράφουν στα θέματα τα οποία έχουν να κάνουν με ηλεκτρικές κιθάρες ,
παρά για νεφέλες κι αιθέρες κι άλλα χίλια "ρομαντικά" που πέφτουν εδώ ωσάν χιόνι
ή ωσάν χαλάζι .

Βγαίνει και χτυπιέται το κάθε άτομο , ανεξάρτητα από το φύλο του ,
για το πόσο πολύ "ερωτικό" ή "παθιάρικο" ή "φλογισμένο" είναι .
Ωραία , ας είναι αλήθεια αυτά που ισχυρίζεται , και τι μ' αυτό ?
Εμείς οι άλλοι δηλαδή που δεν πετάμε δήθεν "ερωτικές" στρακαστρούκες
είμαστε ανέραστοι ?
Και σε τι να με νοιάζει εμένα , ας πούμε , το αν "φλέγεται ερωτικά"  το κάθε άτομο ?
Ας το να καεί να ησυχάσουμε επιτέλους .
Την ποίηση δε βλέπω σ' ένα τοσο φθαρμένο θέμα από μύριες μεριές.
Καβαλλώντας ένα άλογο που εσύ το βαφτίζεις "βουκεφάλα" δε γίνεσαι αυτόματα
Μ. Αλέξανδρος .

17
Sticky ASAP.
Αν και ολοι ξερουμε οτι ελαχιστοι απο αυτους στους οποιους απευθυνονται τα διαβαζουν... :P

Βαλε κι εμένα ανάμεσα στους ελαχιστους ,
αν και δε νομίζω ότι ο Johnie που "πήρε το όπλο του" είχε στο νου του κι εμένα.
<το φιλμ "ο Τζόνυ πήρε το όπλο του" είναι παλιό και πολύ καλό , να το δείτε>
Ο Γιάννης μας εδώ , αποφεύγοντας τα πολλά τεχνικά που θα απωθούσαν τους πολλούς
έκανε μια πολύ καλή δουλειά .
Χρησιμοποιήστε την φίλοι καλοί .  :)

18
Φταιω στο οτι δεν ξεκαθαρισα απο την αρχη το τι συμβαινει μ εμενα ,
οτι δηλαδη περναω φαση...

Και ποιο είναι το πρόβλημα και ποιος από εμάς δεν έχει περάσει από "φάσεις" ?
Γράψε κάτι καλλίτερο και πιο ώριμο καλέ μου και φέρτο εδώ να το κρίνουμε .
Αν είναι καλό να είσαι σίγουρος ότι θ' ακούσεις παλαμάκια πολλά από εμένα
κι ίσως κι από κάποιους δήθεν φαρμακόγλωσσους :P  .
Δεν είναι αυτοί οι λίγοι αληθινά φαρμακόγλωσσοι , πειρακτικά στοιχεία είναι  :P

Εσύ τώρα να μη φύγεις ,
"...εδώ να μείνεις..." , και : "...τής καλυνύχτας τα φιλιά μη μάς τα δίνεις..." ,
που τραγουδάει κι η καλή μας  Ε. Αρβανιτάκη .  :)

19
...Λυπαμαι μονο που "ξεβρακωθηκα" σε λαθος ματια...

< μ' αυτή την έρμη ενότητα τού Κιθάρα είπα να μην ασχοληθώ εξαρχής όχι μόνο
   επειδή εγώ μπήκα εδώ για να πάρω γνώσεις περί κιθάρας αλλά κι επειδή
   είδα φαινόμενα γνωστά μου από τη ζωή που έζησα μέχρι τα 32 μου .
   Έλα μου όμως που κιθάρα χωρις μουσική και στίχο είναι σόλο κιθάρα
   κι έτσι αναγκαστικά εμπλέκομαι και στα άλλα καθαρά ανθρώπινα >

Φίλε Νικόλα απ' ό,τι κατάλαβα από τα γραφτά σου είσαι γύρω στα 17-18-19 ,
μια πολύ ευαίσθητη ηλικία που ζητάει να βγάλει ό,τι έχει , κανένα πρόβλημα .
Όμως εσύ γιατί το θεωρείς αυτο "ξεβράκωμα" κι όχι απλή έκθεση τών εσώψυχών σου
σ' ένα δημόσιο ιντερνετικό φόρουμ ?
Γιατί περιμένεις ότι θα βρεις μόνο παλαμάκια και σχόλια θετικά για την τέχνη σου
όταν μιλάς και γράφεις αποκλειστικά και μόνο για τον εαυτό σου και για τα εσώψυχά του ?

Αν πρόσεξες , που μάλλον δεν πρόσεξες , ο μέσος όρος ηλικίας εδώ είναι τα 25-26-27 χρόνια.
Κι εδώ θα πεις , πιθανόν , σιγά τη μεγαλη διαφορά ηλικίας .
Είναι πραγματικά μικρή η διαφορά αλλά είναι μια διαφορά σε ηλικίες όπου μέχρι
και τα 2-3 χρόνια μετράνε , και μ' αυτό θέλω να σού πω φιλε Νικόλα ότι είναι φυσιολογικό
άτομα έστω και 4-5-6 χρόνια μεγαλύτερά σου να βλέπουν ως και σαχλές τις αναζητήσεις σου
και τα ψαξίματά σου που έχουν να κάνουν με τον εαυτό σου και μόνο.
Να το θυμάσαι αυτό μερικά χρόνια μετά που κι εσύ θα κοιτάς με την ίδια ματιά.

Κατά τ' άλλα ούτε εσύ ξεβρακώθηκες ούτε εμείς όλοι είμαστε "λάθος μάτια" όπως λες .
Καλημέρα. :)

20
Αναλογίζομαι το πόσο άσχετος είμαι!!! ...

Αν σου πω ότι ίδιο σκέφτομαι κι εγώ , θα τα βρούμε ?

Πάντως ανάφερα τον Καββαδία όχι για να κάνω σύγκριση τού εδώ δημιουργήματος
τής φίλης μας Ανθής με τα ... "ποιηματάκια" <!!!> τού φτηνιάρη <!!!> Καββαδία ,
για τον οποίο ο καθένας απορεί πώς έγινε κι αναγνωρίστηκε διεθνώς ως ποιητής. :)

Ένας άλλος φίλος μας εδώ :
...Πάντως, αν μου επιτρέπετε, και ο Ν. Καββαδίας την ποιητική συλλογή ''Μαραμπού'' [1933]
την έγραψε πριν ταξιδέψει ...
ανάφερε τον αγαπημένο Καββαδία , κάνοντας ένα χρονικό λάθος ,
μένοντας όμως ο φίλος μας "χωριάτης" στο βασικό πνεύμα τών σχολίων μου
που μιλούσαν για βιώματα και για ψυχικές τάσεις καθαρά προσωπικές.

Εσύ προφανώς είσαι αλλού φίλε "επισκέπτη" κι όχι στη δημιουργική συζήτηση
για το δημιούργημα τής φίλης μας Ανθής .



21
ετσι Μητσο ,στηριξε με

Βρε παραπονιαρη  :) , κι εγω σε στηριζω , βγηκα για να παω για νανι κι ειδα τελευταια στιγμη το ποστ σου και ξαναμπηκα για να σου ανταπαντησω.
Δεν καταλαβα εξαρχης το αν ξεχωριζεις η οχι τους λαμπατους απ' τους αλλους
που μπορει και να ειναι υβριδικοι , δλδ στην προενισχυση να εχουν λυχνιες και στο τελικο σταδιο τρανζιστορ .
Αυτη η διαταξη βοηθαει επειδη εκει στ΄αρχικα σταδια ενσχυσης του σηματος εισοδου
οι τασεις ειναι πολυ χαμηλες κι αρα μια λυχνια ειναι σε θεση να κανει προενισχυση
καλιτερα απο ενα τρανζιστορ , πιο ομαλα και με λιγοτερες αποτομες κορφες.
Τα μειονεκτηματα των λυχνιων , περα απο το κοστος , ειναι και τ' οτι για να βγαλουν μεγαλη ισχυ πρεπει να ειναι τεραστιες , αρα πανακριβες και μαζι δυσχρηστες.

Αυτα τα λιγα , και παντα φιλικα ... παραπονιαρη  :)
Καληνυχτα .

22
ναι αλλα το ποσο καλα παιζω η μπορω να καταλαβω εναν ενισχυτη δεν εχει καμια σχεση με το αν εχω ασχοληθει με τεχνικα θεματα.

Φιλε Σακη φοβαμαι οτι ειμαι υποχρεωμενος να συμφωνησω με τον Απολλωνα .
Αν δε μπορεις να ξεχωρισεις τον λαμπατο ηχο απο τον τρανζιστορατο ,
κι αυτο ανεξαρτητα απο τις τεχνικες γνωσεις που εχεις η δεν εχεις
αφου ειναι θεμα αυτιου κι ηχητικης αντιληψης κι οχι κατι αλλο ,
τοτε σιγουρα δεν ειναι φρονιμο να χαλασεις χρηματα για κατι που δε γνωριζεις σωστα.
Κι αυτα στα λεει ένας σχετικα ασχετος με την ηλεκτρική κιθαρα , εγω δλδ ,
<μονο κλασσικη κι ακουστικη παιζω εδω και λιγους μηνες >
που ομως ξερει πολλα απο τεχνικα κι ειναι ενδιαφερομενος ν' ασχοληθει και με την ηλεκτρικη ,
κι εμαθε πανευκολα απο το ιντερνετ αυτο : Marshall all-valve Class5 combo .
Ειναι ενας λαμπατος βεβαια ενισχυτης , τον ακουσα προ ημερων σ' ενα μαγαζι
στη Μεσογειων , λιγο πριν την πλατεια Αγ. Παρασκευης.

Φιλικα μιλαμε , ετσι ?

23
Παίρνει μάκρος το πράγμα με το δημιούργημα τής Ανθής ή Ανθίας και με τα σχόλια
επί σχολίων αλλά αυτό είναι φυσιολογικό σε κάθε κοινωνική συζήτηση.
Διότι από τη στιγμή που ένα πρόσωπο παρουσίαζει δημόσια κάτι δικό του ,
με οποιοδήποτε μέσο κι αν το κάνει αυτό , ανοίγει πόρτα στην κοινωνική επαφή και
κατά έναν τρόπο εκτίθεται , και μ' αυτό εννοώ ότι εκτίθεται στην κριτική και τα σχόλια
που άλλοτε μπορεί να είναι ευμενή , άλλοτε δυσμενή , και άλλοτε αδιάφορα .
Πέρα από τις κρίσεις και τα σχόλια , εκείνο που παρουσιάζεται οδηγεί πολύ συχνά
σε παράπλευρες συζητήσεις που δε θεωρούνται άσχετες με το θέμα αφού με αιτία αυτού
ξεκίνησαν οι συζητήσεις , κι όχι από άλλη αιτία .

Διάβαζα σήμερα σε μια εφημερίδα για την παράσταση στο Παλλάς τής "Όπερας τής Πεντάρας" .
Ο συντάκτης έγραφε για το πόσο επίκαιρο είναι στην εποχή μας το έργο αυτό ,
κι έκανε συσχετισμό τής οικονομικής κρίσης <Κραχ> τού 1929 με τη σημερινή κρίση ,
και έκανε λόγο για το πώς το κοινό αντιδρούσε ενεργητικά με παλαμάκια ή φωνές
στα μηνύματα τού συγγραφέα , τού Μ. Μπρεχτ δηλαδή , που τα έγραψε στην τοτε εποχή του .
Ποιος θα έλεγε ότι το κοινό ήταν "off topic" επειδή συσχέτιζε τα όσα λέει ο Μπρέχτ
με τις σημερινές κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες τής χώρας μας ?
Για μήπως ήταν "off topic" κι ο συντάκτης που έδωσε περισσότερο βάρος στο κοινό
και στις αντιδράσεις του και λιγότερο στο πασίγνωστο αυτό θεατρικό έργο ?
Άρα ο,τιδήποτε γράφεται ή παρουσιάζεται εδώ ή όπου αλλού στο Κιθάρα είναι αναμενόμενο
να έχει μιαν ανταπόκριση μικρή η μεγάλη , κι όσο πιο μεγάλη είναι η ανταπόκριση
τόσο πιο μεγάλη θα είναι και η ικανοποίηση τής ή τού δημιουργού .
Η αδιαφορία σκοτώνει την ή τον καλλιτέχνη κι όχι το ενδιαφέρον.

Τώρα άλλο ένα σχόλιο που μοιάζει με "off topic" αλλά δεν είναι στην ουσία .
Ο Ν. Καββαδίας ξεκίνησε να γράφει ποιήματα ήδη από το Γυμνάσιο.
Η θάλασσα κι οι ναυτικοί ήταν ήδη μέσα στην ψυχή του γι' αυτο και μπαρκάρισε στα 19 του , το 1929 , τέσσερα χρόνια πριν το "Μαραμπού" .
Περισσότερα για τον αγαπημένο από πολλούς , κι από εμένα , ποιητή θα βρείτε εδώ :
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%82

Δε γνωρίζουμε βέβαια τα βιώματα και την ψυχή τής Ανθής αλλά νομίζω ότι κι εγώ έπεσα μέσα όταν έγραφα πως όλο και κάτι δικό μας βγάζουμε με κάθε τρόπο.
Η ανταπάντηση τής Ανθής το επιβεβαιώνει .

ΥΓ
Τι γίνεται με τη μελοποίηση και το τραγούδι ? Πότε θα το ακούσουμε ?
Διότι είναι άλλο να διαβάζεις κι άλλο ν' ακούς , έτσι δεν είναι ?  :)

24
...Δηλαδή, γιατί θα πρέπει ό,τι μα ό,τι γράφουμε να αφορά εμάς προσωπικά;...

Καλημέρα Γεωργία ,
δε γίνεται να γράφουμε αληθινή λογοτεχνία ή ποίηση
χωρίς αληθινά βιώματα .
Σε κάθε άλλη περίπτωση γράφουμε μόνο ... "φαντασία" κι ό,τι μάς κατέβει ,
κάτι όπως "ο Πόλεμος τών Άστρων" .
Αλλά και πάλι τότε η φαντασία δε μπορεί να είναι ξεκομμένη από τα βιώματα
κι απ' ό,τι κουβαλάμε μέσα μας.
Με κάποιον τρόπο , έστω κρυμμένο , αυτά θα εμφανίζονται σ' αυτά που γράφουμε .

Αν εσύ θέλεις να λες ότι αυτά που γράφεις δεν αντιπροσωπεύουν δικά σου βιώματα
και λοιπά ,
δικαίωμά σου , όμως δε βλέπω σε ποια βάση στέκει αυτό .
Εντελώς αντιεπιστημονικό μού μοιάζει και δε συμφωνεί με αυτό που λένε όλοι οι καλλιτέχνες :
"τα όσα έφτιαξα είναι παιδιά μου" , με την έννοια ότι βγήκαν από την ψυχή τους
κι όχι από τη φαντασία τους απλώς και μόνο .

Τα σχόλια μου για το ποιήμα τής Ανθούλας τα έγραψα ήδη , περιμένω κι εγώ τη μελοποίησή του .

25
βαρεθηκε  :P  ;D

Μπήκα κι εγώ να δω το λινκ μάς έστειλε ο φίλος "χοληδόχος" κι είδα ότι έχει φύγει.
Βαρέθηκε το λινκ το ίδιο η αυτός που το συντηρούσε στη ζωή ? ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 5