Ειδικά θέματα > Τα καλύτερα...

Περι πενας...

<< < (6/6)

filipposifa:
εγω παλι εχω μαθει να παιζω αρκετα γρηγορα την κιθαρα με την πενα ομως οταν παιζω τη σολ τη σι τη μι το χερι μου ακουμπαει στις αλλες χορδες και οταν παιζω τη μι τη λα τη ρε τοτε το χερι μου ακουμπα στην κιθαρα... προσπαθω να μην ακουμπαω καπου το χερι μου αλλα ετσι παιζω πιο αργα... ειναι λαθος να ακουμπαω καπου το χερι μου και αν ναι υπαρχει καποιος τροπος για να το σταματησω?

Fourier:
Όταν λες "ακουμπάει το χέρι" φαντάζομαι εννοείς το μέρος της παλάμης με το οποίο κάνεις palm mute (ή αλλιώς το τμήμα της παλάμης με τον οποίο χτυπας τον αντίπαλο με την γνωστή καράτε κίνηση  :) ). Είναι γενικά καλή πρακτική να ακουμπάς στις μπάσες χορδές όταν παίζεις τις πρίμες γιατί έτσι τις συγκρατείς από το να ακουστούν κατά λάθος (βασικό όταν παίζεις με παραμόρφωση).

Αυτό που μου ακούγεται περίεργο είναι οτι λες πως "ακουμπάς την κιθάρα" όταν παίζεις τις μπάσες χορδές. Δεν είμαι σίγουρος που ακριβώς εννοείς. Θα συνιστούσα πάντως να διατηρείς την παλάμη σου στο ίδιο σημείο και στις μπάσες χορδές χωρίς όμως να κάνεις palm mute (αν δεν χρειάζεσαι αυτόν τον ήχο). Έτσι αποφεύγεις "μεγάλες" κινήσεις του χεριού όταν εναλλάσσεσαι γρήγορα μεταξύ των χορδών.

Προσωπικά το μικρό μου δάκτυλο (και ενίοτε ο παράμεσος) του δεξιού χεριού μου ακουμπούν πάντα στο σημείο της κιθάρας ακριβώς κάτι από την μι καντίνι χορδή έτσι ώστε να παρέχουν στήριξη και σταθερότητα στο χέρι όταν η παλάμη δεν ακουμπάει της χορδές.

Βέβαια, αυτά ισχύουν για εμένα. Ο καλύτερος τρόπος είναι πάντα αυτός που σε βολεύει και σου επιτρέπει να βγάλεις τον ήχο που επιθυμείς. Να ξέρεις οτι σε τέτοιου είδους θέματα το τελικό αποτέλεσμα προκύπτει κυρίως από προσωπικό πειραματισμό με τις διάφορες δυνατές τεχνικές.

filipposifa:

--- Παράθεση από: Fourier στις 31/05/10, 22:18 ---Όταν λες "ακουμπάει το χέρι" φαντάζομαι εννοείς το μέρος της παλάμης με το οποίο κάνεις palm mute (ή αλλιώς το τμήμα της παλάμης με τον οποίο χτυπας τον αντίπαλο με την γνωστή καράτε κίνηση  :) ). Είναι γενικά καλή πρακτική να ακουμπάς στις μπάσες χορδές όταν παίζεις τις πρίμες γιατί έτσι τις συγκρατείς από το να ακουστούν κατά λάθος (βασικό όταν παίζεις με παραμόρφωση).

Αυτό που μου ακούγεται περίεργο είναι οτι λες πως "ακουμπάς την κιθάρα" όταν παίζεις τις μπάσες χορδές. Δεν είμαι σίγουρος που ακριβώς εννοείς. Θα συνιστούσα πάντως να διατηρείς την παλάμη σου στο ίδιο σημείο και στις μπάσες χορδές χωρίς όμως να κάνεις palm mute (αν δεν χρειάζεσαι αυτόν τον ήχο). Έτσι αποφεύγεις "μεγάλες" κινήσεις του χεριού όταν εναλλάσσεσαι γρήγορα μεταξύ των χορδών.

Προσωπικά το μικρό μου δάκτυλο (και ενίοτε ο παράμεσος) του δεξιού χεριού μου ακουμπούν πάντα στο σημείο της κιθάρας ακριβώς κάτι από την μι καντίνι χορδή έτσι ώστε να παρέχουν στήριξη και σταθερότητα στο χέρι όταν η παλάμη δεν ακουμπάει της χορδές.

Βέβαια, αυτά ισχύουν για εμένα. Ο καλύτερος τρόπος είναι πάντα αυτός που σε βολεύει και σου επιτρέπει να βγάλεις τον ήχο που επιθυμείς. Να ξέρεις οτι σε τέτοιου είδους θέματα το τελικό αποτέλεσμα προκύπτει κυρίως από προσωπικό πειραματισμό με τις διάφορες δυνατές τεχνικές.

--- Τέλος παράθεσης ---

ευχαριστω πολυ για την αποψη σου και θα προσπαθησω να παιξω ετσι οπως ειπες μηπως με βολευει καλυτερα :)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View