Σελίδες:
  • #51 από Guitar Fan στις 01 Dec 2015
  • αυτό το σύμβολο που έχω μέσα στο κόκκινο περίγραμμα δεν είναι το quick slide;
    αν μέσα στην παρένθεση είχε 3 αντί για 4, δηλ (3) αντί για (4) δεν θα με παραξένευε,
    αλλά quick slide από 4 σε 4 δεν το καταλβαίνω, γι' αυτό λέω μήπως είναι τυπογραφικό λάθος
  • #52 από Spyros Delta στις 01 Dec 2015
  • Δεν ειναι slide. Χρονικη διαρκεια υποδηλωνει.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ornament_%28music%29#Acciaccatura
    Mε bend το κανεις (συμβολο: τοξο πανω 1/2).
     Ακουγεται το 5 δηλαδη. Με αυτο το συμβολο απο πανω, το 4 ακουγεται για ελαχιστο χρονο πριν κουρδισει στο 5 τo bend.
    Δεν εχεις το ηχητικο να το ακουσεις?
  • #53 από Fourier στις 01 Dec 2015
  • Στην "γραμμή" που εμφανίζεται εντός του κόκκινου περιγράμματος αναφερόμουν πριν.
  • #54 από Guitar Fan στις 01 Dec 2015
  • ΟΚ, κατάλαβα, πάλι μπερδεύτηκα χωρίς λόγο, αμα κολλήσει το μυαλό σου αυτά γίνονται,

    SD,
    εχω ηχητικό και ακούγεται σαν απλό quick bend,
    πάλι ευχαριστώ
  • #55 από Spyros Delta στις 01 Dec 2015
  • εχω ηχητικό και ακούγεται σαν απλό quick bend,
    πάλι ευχαριστώ
    Αυτο που περιεγραψα λοιπον.
  • #56 από Guitar Fan στις 02 Dec 2015
  • εχω ηχητικό και ακούγεται σαν απλό quick bend,
    πάλι ευχαριστώ
    Αυτο που περιεγραψα λοιπον.


    ακριβώς, πάλι χάθηκα στα σύμβολα γιατί στα βιβλία του stetina έχει άλλο συμβολισμό, ένα quick halfstep bend είναι όπως είπες εσύ και ο fourier,
  • #57 από Spyros Delta στις 02 Dec 2015
  • Γενικα μπορει να συναντησεις διαφορετικους τροπους γραφης σε λεπτομερειες ταμπλατουρας.
    Αν δεν εχει index με εξηγηση των συμβολων το βιβλιο ή η σελιδα, πρεπει να επιστρατευει ο καθενας γενικες θεωρητικες γνωσεις, αλλα πιο πολυ να επιστρατευσει τα αυτια του.
  • #58 από Guitar Fan στις 02 Jan 2017
  • Κατ' αρχήν, Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους και σε όλες εδώ στο φόρουμ.




    Θα ήθελα να ρωτήσω πως ακριβώς παίζεται αυτό το HammerOn-PullOff που βλέπετε στην φώτο που έχω επισυνάψει.


    Εγώ το παίζω ως εξής, αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό:


    Παίζω πρώτα το F# (Key of D), μετά κάνω HammerOn στο G, και μετά κάνω PullOff στο F# ενώ ταυτόχρονα παίζω το D στην 2η χορδή.
    Μήπως πρέπει να παίξω με την πένα και το F# ταυτόχρονα με το PullOff.

    Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί το PullOff δεν βγαίνει πολύ δυνατό και επισκιάζεται από το D, ενώ όταν παίζω και το F# (την ώρα που κάνω το pullOf) με την πένα τότε ακούγεται και το F#.


    Πως είναι το σωστό σύμφωνα με αυτήν την παρτιτούρα;
  • #59 από Guitar Fan στις 03 Jan 2017
  • ρε παιδιά, πείτε και σε μένα, δεν ξέρει κάποιος;;;
  • #60 από panixgr στις 03 Jan 2017
  • το έχεις σε tab ή το αυθεντικό audio?
  • #61 από Fourier στις 03 Jan 2017
  • Μάλλον θα το έπαιζα έτσι:

    e:--2--3--2
    B:--3-------

    Το D πρέπει να ακουστεί ακριβώς πάνω στο beat γιατί αποτελεί το "αρμονικό υπόβαθρο". Αν το παίξεις καθυστερημένα χάνει αυτή την λειτουργία.
  • #62 από Guitar Fan στις 03 Jan 2017

  • panixgr

    το έχω σε audio



    Μάλλον θα το έπαιζα έτσι:

    e:--2--3--2
    B:--3-------

    Το D πρέπει να ακουστεί ακριβώς πάνω στο beat γιατί αποτελεί το "αρμονικό υπόβαθρο". Αν το παίξεις καθυστερημένα χάνει αυτή την λειτουργία.



    αν το παίξω έτσι μετά το ΗammerOn-PullOff δεν θα ακουστεί σαν grace notes


    EDIT


    μάλλον ακούγεται όπως λες εσύ Fourier, to HoPo ακολουθεί
    θα το ακούσω πάλι και θα μετρήσω beats και θα πω αύριο πιο σίγουρα
  • #63 από Guitar Fan στις 04 Jan 2017
  • το άκουσα σε χαμηλό tempo και τελικά είναι όπως λες Fourier,
    ευχαριστώ


    επίσης ευχαριστίες στον panixgr που ενδιαφέρθηκε.
  • #64 από saved στις 04 Jan 2017
  • Εμενα δεν μου κολαει ετσι.Αλλα αν ετσι ειναι και στο audio τοτε κανω λαθος
  • #65 από Guitar Fan στις 04 Jan 2017
  • Εμενα δεν μου κολαει ετσι.Αλλα αν ετσι ειναι και στο audio τοτε κανω λαθος




    δηλ. εσύ πως θα το έπαιζες;;
  • #66 από saved στις 04 Jan 2017
  • Δωσε μου λιγη ωρα να δοκιμασω και θα σου ρξηγησω και νομιζω πως βλεπω
  • #67 από saved στις 04 Jan 2017
  • Λοιπον.Δεν ξερω ποσο θα καταφερω να εξιγησω τι εννοω.
    Η καμπηλη ειναι συζευξη.Δηλαδη θα πρεπει να παιχτουν οι νοτες ενομενες.
    Οι φα και σολ,ειναι πιο μικρες σε μεγεθος,δηλαδη ειναι κατι σαν fade in,τις παιζεις,αλλα λιγο πιο χαμηλα.Συνηθος συναντατε στο πρωτο μετρο και ειναι κατι σαν εισαγωγη,και μετα με την επαναληψη δεν παιζοντε.
    Τα νουμερα 1321 ειναι τα δακτηλα.Δεικτης,παραμεσος,μεσος,δεικτης.
    Αν τα τελευταια ρε+φα ηταν μια νοτα αντι για διπλη,θα επαιζα τις 3 hammer on,αλλα ετσι διαβαζω hammer on φα-σολ και double stop ρε+φα.
    Αν μετσησεις τις αξιες,βγαινει κανονικα το μετρο?Εψαξα να βρω εναν ντοσιε με κατι τετοιες ασκησεις απο το ωδειο,αλλα εχω μετακομησει τον Αυγουστο,και ειναι ολα παντου.Θα ψαξω καποια αλλη στηγμη να κανω ενα φρεσκαρησμα την μνυμη μου.
    Αν το παιξεις
    e:--2--3--2
    B:--3-------
    παιζεις πρωτα το double stop ενω ειναι γραμμενο δευτερο.
    Θα δοκημασω να κανω μια ηχογραφηση μπας και σε βοηθησει
  • #68 από saved στις 04 Jan 2017
  • Καπως ετσι θα το επαιζα εγω.
    μετα το εκανα intro απο μεταλια αν θες συνεχισε το ::) (ξες,ακολουθει παυση στην κιθαρα και για κανα 3-4 μετρα παιζει μονο το μπασο ενα θεματακι,και χωνεις power chords μετα ;D )

    https://soundcloud.com/tsompanos/dsfssss
  • #69 από Guitar Fan στις 04 Jan 2017
  • φίλε saved,
    το άκουσα το συγκεκριμένο σημείο ξανά και ξανά, τελικά είναι όπως λέει ο fourier.
    Τα ho-po ακολουθούν,



  • #70 από saved στις 04 Jan 2017
  • Δεν ξερω βρε παιδι.Απο αριστετα προς δεξια δεν διαβαζουμε;για βαλε το μετρο ολοκληρο + το πρωηγουμενο μια
  • #71 από Fourier στις 04 Jan 2017
  • Αφού το επιβεβαίωσε και ακουστικά ο Guitar Fan, το συγκεκριμένο notation (θεωρώ ότι) είναι περίπτωση επέρεισης (appogiatura). Είχα αρχικά αμφιβολίες γιατί τυπικά οι φθόγγοι που προηγούνται του τελικού στην appogiatura είναι διαφορετικοί, ενώ εδώ η appogiatura ξεκινά και καταλήγει σε F.
     

     Κάποιες διευκρινήσεις:
     
     - Η καμπύλη σύζευξης που υποδηλώνει την appogiatura αφορά μόνο τους μελωδικούς φθόγγους μίας "φωνής" (στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτής που αντιστοιχεί στην χορδή e). Οι φθόγγοι των υπόλοιπων "φωνών" (στην συγκεκριμένη περίπτωση, η χορδή B) δεν επηρεάζονται. Επομένως,  ο φθόγγος D της χορδής B θα πρέπει να παιχτεί ακριβώς πάνω στο beat με διάρκεια 1/4, όπως υποδηλώνεται και στο πεντάγραμμο.
    - Οι φθόγγοι που συμμετέχουν σε μια appogiatura θα πρέπει να έχουν συνολική διάρκεια ίση με την διάρκεια με την οποία αναγράφεται ο τελικός φθόγγος (στην συγκεκριμένη περίπτωση, ενός τετάρτου), με τον πρώτο φθόγγο να παίζεται ακριβώς πάνω στο beat. Το πως θα μοιραστεί η διάρκεια των φθόγγων είναι στην ευχέρεια του εκτελεστή (διαφορετικά η παρτιτούρα θα είχε "κανονική" σημειογραφία για κάθε φθόγγο με την ζητούμενη διάρκεια)
  • #72 από Guitar Fan στις 06 Jan 2017
  • παίδες, πολλές ευχαριστίες και πάλι
  • #73 από Guitar Fan στις 20 Feb 2017
  • μήπως μπορεί κάποιος να μου ονομάσει αυτά τές τις συγχορδίες;;


    7
    7
    5
    χ
    χ
    χ




    7
    5
    5
    χ
    χ
    χ


    8
    7
    7
    χ
    χ
    χ

    5
    3
    4
    5
    χ
    χ


    ευχαριστώ
  • #74 από adr1anos στις 20 Feb 2017
  • Βάλε τις εδώ και θα σου τις ονομάσει:
    http://chordbook.com/guitar-chords/
    Παίρνεις τις τελίτσες που έχει αριστερά και τις τοποθετείς όπου θέλεις στην ταστιέρα μαζί με τα Χ στον καβαλάρη. Λειτουργεί σχετικά καλά, αν και -σωστά- δίνει πολλές πιθανές λύσεις και διαλέγεις εσύ την πιο αρμόζουσα ανάλογα με τα συμφραζόμενα.
  • #75 από Spyros Delta στις 20 Feb 2017
  • Για να εχεις καλυτερο αποτελεσμα, βαζε και τη νοτα που παιζει το μπασο.
    Αν και νομιζω οτι δεν προκειται να βρεις ακρη.
    Πχ στο τελευταιο που εχεις βαλει
    5
    3
    4
    5
    χ
    χ
    Το ονομαζει Gm7 (♭13) ή Bm7/G
    Καμια σχεση.
    Gadd2 ειναι η συγχορδια
    Αν δεν μαθεις θεωρια δεν προκειται να βγαλεις ακρη σε πολλα θεματα. Και δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο ακουγεται. Συστημα θελει. Δεν χρειαζεται να γινεις φον καραγιαν δλδ σε επιπεδο γνωσεων.
     Η θεωρια βασιζεται στη λογικη. Το ενα πραγμα που μαθαινεις σε οδηγει στο επομενο. Και μονος σου μπορεις να μαθεις.
Σελίδες: