Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ο Νέος Κιθαρωδός

Σελίδες: 1 ... 33 34 35 [36] 37
876
Νομίζω (μην βαράτε αν είναι λάθος), ότι ο τραγουδοποιός γράφει μουσική και στίχους και τραγουδά τα τραγούδια του ο ίδιος.

877
Το "Διάφοροι" είναι καλό κατά τη γνώμη μου, σε περίπτωση που το τραγούδι έχει τραγουδηθεί πάρα πολύ και από πολλούς τραγουδιστές, σε σημείο που όλες οι εκτελέσεις να θεωρούνται το ίδιο σημαντικές.

Στις περισσότερες άλλες φορές νομίζω ότι η αναφορά δύο ή το πολύ τριών εκτελέσεων είναι αρκετή. Για τραγούδια που τα έχουν τραγουδήσει πάρα πολλοί (π.χ. σε διάφορα live ή ποτ πουρί), δεν νομίζω ότι έχει νόημα να αναφέρουμε όλες τις πιθανές εκτελέσεις.

878

Καταχώριση "Παπαϊωάννου":
4. Όσο για το τραγούδι με τη Βιτάλη "Γλέντα τη ζωή" (εναλλακτικός τίτλος: "Τι τα θέλεις τα λεφτά"), δεν γνωρίζω το μικρό όνομα του συνθέτη. Πάντως αρχίζει από "Ι.".


Βιεννέζο, είσαι αξεπέραστος!

Επέτρεψέ μου μια διευκρίνηση: Ο Ι. Παπαϊωάννου είναι πάλι ο γνωστός Γιάννης (= Ιωάννης) Παπαϊωάννου, αν και το τραγούδι είναι γνωστό τουρκικό...

879
Ανέβασα και το καινούργιο συμβόλαιο με την ΑΕΠΙ, μπορείτε να το απολαύσετε από αυτό το link.

Τα χρήματα πληρώνονται σε δύο δόσεις, ανά εξάμηνο. Η δόση του πρώτου εξαμήνου πρέπει να πληρωθεί τώρα.

880
Βασίλη, να ποιοι είμαστε οι ΑΛΛΟΙ:


Λοιπόν από 28/7 ως 11/8 θα λείπω για διακοπές στην Σκόπελο (όσοι θέλουν αυτόγραφα του Προ να το δηλώσουν όσο προλαβαίνουν) και Ευβοια.
Οπότε μην περιμένετε ανανεώσεις στα τραγούδια, διορθώσεις, απαντήσεις σατο forum κλπ γιατί οι άλλοι δεν κάνουν τίποτα  :P :P :P
Αν βρω κάνα internet cafe εκεί που πάω θα τα πούμε πιο σύντομα

881
Οι ΑΛΛΟΙ πρόσθεσαν καμιά πενηνταριά ακόμα τραγούδια στη συλλογή...

882
Η ΑΕΠΙ μας έστειλε το λογαριασμό για το 2002. Το ποσό που πρέπει να πληρώσουμε για όλο το χρόνο είναι 1115 €.

Ας ξηλωθούμε λοιπόν! :-\

Θα ανεβάσω το νέο συμβόλαιο στις σελίδες, ακόμα περιέχουν το προπερσινό...

883
Η μίξη ενικού και πληθυντικού "Γειά σου ...., έχετε ..." μάλλον δεν κόλλαγε...

884
Σιγά μην πω ότι έκανα εγώ μόνος μου τη μετάφραση... :P
Σπύρο, μάλλον ξέχασες!

885
Όχι, ελληνικό πακέτο δεν υπήρχε, και αναγκαστήκαμε και κάναμε δική μας μετάφραση.

886
Πάτησε το κουμπί "Προφίλ" στο πάνω μέρος των σελίδων. Στη σελίδα που θα ανοίξει, πήγαινε στο πεδίο "Όνομα".

887
...συνέχεια από το προηγούμενο μήνυμα:

Το τραγούδι χάνεται σιγά-σιγά από τα χείλη μας και γίνεται όλο και περισσότερο μαζικό εμπόρευμα. Παλιότερα οι άνθρωποι τραγουδούσαν και χόρευαν περισσότερο, όπως μπορούν να σας διαβεβαιώσουν οι γονείς σας ή οι παππούδες σας. Και εγώ ο ίδιος θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, την εποχή των δίσκων 45 στροφών, από τα παράθυρα στα σπίτια ακουγόταν φωνές που τραγουδούσαν. Σήμερα, την εποχή των CD που δίνονται δωρεάν μαζί με τα περιοδικά, από τα ίδια παράθυρα ακούγονται μόνο σουξεδάκια. Το τραγούδι και ο χορός, βασικά στοιχεία του ελληνικού πολιτισμού, χάνονται σιγά-σιγά από τα στόματα και τις καρδιές και γίνονται πλαστικό εμπόρευμα μιας χρήσης. Και όλη η ελληνική μουσική σιγά-σιγά εξαφανίζεται, τουλάχιστο στη μορφή που την ξέραμε για δεκαετίες. Την θέση της παίρνουν ποπ τραγουδάκια, κακά αντίγραφα αντίστοιχων ξένων επιτυχιών δύσης και ανατολής, με ελληνικό στίχο, έτοιμα για γρήγορη κατανάλωση.

Η μουσική φέρνει κοντά τους ανθρώπους, πέρα από εθνικότητες, γλώσσες και ιδεολογίες. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, δεκάδες άτομα μη-ελληνικής καταγωγής από όλες τις γωνιές του κόσμου επισκέφτηκαν και επισκέπτονται αυτό το site, και έχουμε πάρει πολλά ευχαριστήρια mail, ακόμα και από την άλλη πλευρά του Αιγαίου! Το Internet φέρνει και αυτό τους ανθρώπους κοντά, εκμηδενίζοντας το χρόνο και τις αποστάσεις. Νοιώθω πάντοτε ένα περίεργο συναίσθημα όταν βλέπω άτομα από δύο και τρεις διαφορετικές ηπείρους να συνομιλούν στο chat για τον τελευταίο δίσκο κάποιου έλληνα καλλιτέχνη, σαν να ήταν το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο. Και φυσικά, το πάντρεμα μουσικής και Internet συνδυάζει και τα δύο ατού μαζί.

Το site αυτό έχει πάψει εδώ και πολύ καιρό να είναι μόνο οι τρεις ιδρυτές του. Έχει γίνει μια ζωντανή κοινότητα, στην οποία και οι ίδιοι οι επισκέπτες είναι ένα σημαντικό, ίσως το σημαντικότερο τμήμα. Χαίρομαι, όταν βλέπω άτομα να γνωρίζονται και να γίνονται φίλοι μέσα από το kithara.gr. Επίσης χαίρομαι κάθε φορά που κάποιος αναφέρεται στο site «μας», τις σελίδες «μας», την συλλογή «μας», πράγμα που δείχνει ότι δεν αισθάνεται σαν ξένος ή επισκέπτης αλλά σαν ένα ισότιμο μέλος της κοινότητας. Όπως ένας ραδιοφωνικός σταθμός δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ακροατές, έτσι και οι επισκέπτες είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι όλων αυτών των σελίδων, της συλλογής και των συζητήσεων. Ας μην ξεχνάμε πως και όλα αυτά τα τραγούδια δεν θα ήταν τίποτα και θα είχαν προ πολλού ξεχαστεί στα ράφια κάποιου δισκοπωλείου, αν δεν υπήρχαν όλοι αυτοί που τα αγάπησαν, τα τραγούδησαν και τα διέδωσαν ο ένας στον άλλο.

Κάτι άλλο που αυτό το site προσπαθεί να δείξει, είναι ότι με μια μικρή συνεισφορά από τον καθένα, είτε με τη μορφή ενός τραγουδιού, μιας διόρθωσης, μιας πληροφορίας ή μιας γνώμης, μπορεί με τον καιρό να μαζευτεί ένας μικρός θησαυρός. Φτάνει μόνο, ο καθένας που παίρνει 10, 20, 50 ή 100, να είναι διατεθειμένος να προσφέρει και αυτός μόνο 1 από την πλευρά του. Αν π.χ. καθένας που έβρισκε ένα λάθος μάς το δήλωνε για να το διορθώσουμε, το site θα είχε πάψει προ πολλού να έχει λάθη.

Από την πλευρά μου μπορώ να πω ότι η όλη ενασχόληση μου με αυτό το site ξεκίνησε από ένα πείσμα και ένα καπρίτσιο και σιγά-σιγά μεταμορφώθηκε σε μια ευχάριστη περιπέτεια προς το άγνωστο (αφού το μέλλον του site συνεχίζει να είναι αβέβαιο). Κατά τη διάρκεια της ως τώρα διαδρομής χαίρομαι που γνώρισα πάρα πολλά αξιόλογα άτομα μέσα από αυτές τις σελίδες, που είχαν κέφι και μεράκι, αλλά και πολλές γνώσεις και κοφτερό μυαλό, και που δεν θα τα γνώριζα ποτέ με άλλο τρόπο. Διάβασα και συμμετείχα σε δεκάδες ενδιαφέρουσες συζητήσεις, που πολλές φορές με έκαναν μέχρι και να φωνάξω «μπράβο παιδιά» από τον ενθουσιασμό μου. Και αν αυτές οι σελίδες βοήθησαν κάποια άτομα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην κιθάρα και το τραγούδι, ή έστω έδωσαν το καλό παράδειγμα σε κάποιους, τότε νομίζω ότι άξιζε τον κόπο!

Προτιμώ 100 άτομα που γρατζουνάνε την κιθάρα τους με κάποιο «τραγουδάκι» που αγαπάνε, παρά 5 Francisco Tarrega ή Jimmy Page και 95 που ακούν σκουπίδια. Ναι, «αυτό θέλουμε κι εμείς», να μπορέσει ο κάθε αρχάριος να πιάσει την κιθάρα στα χέρια του και να τραγουδήσει κουτσά-στραβά το τραγούδι που έχει μέσα του, και μετά ακόμα ένα, και ακόμα ένα, και ακόμα ένα... Τα υπόλοιπα είναι απλά θέμα χρόνου.

888
...3000 τραγουδάκια...
...γελοίο για όποιον έχει έστω και στοιχειώδεις γνώσεις μουσικής...
...τα τραγούδια είναι γεμάτα ελλείψεις και λάθη...
...θα έπρεπε να ντρέπεστε που ονομάσατε το site αυτό kithara.gr...

Πολλές φορές μηνύματα σαν και τα παραπάνω μας έκαναν να αμφιβάλλουμε για το αν θα πρέπει να συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με αυτές τις σελίδες και αν αυτό που κάνουμε αξίζει τον κόπο. Ποιος είναι ο στόχος και ο λόγος ύπαρξης αυτού του site και τελικά είναι πράγματι όλο αυτό μια σαπουνόφουσκα; Τι θέλουμε, και σε ποιον ή ποιους απευθυνόμαστε τελικά;

Να μια πρόχειρη απάντηση: Απευθυνόμαστε:
- σε αυτόν που είναι αρχάριος και δεν μπορεί να βγάλει ένα τραγούδι μόνος του
- σε αυτόν που η μνήμη του δεν τον βοηθάει για να θυμάται λόγια ή ακόρντα από εκατοντάδες τραγούδια
- σε αυτόν που ψάχνει να βρει ένα ξεχασμένο τραγούδι
- σε αυτόν που ψάχνει να βρει άλλα άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα και ανησυχίες και να ανταλλάξει γνώσεις και απόψεις
Σίγουρα, ο φτασμένος επαγγελματίας και ο κιθαρίστας κονσέρτου δεν θα βρει τόσο πολλά χρήσιμα όσο ένας που ξεκινάει. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολλοί οι πεπειραμένοι που δήλωσαν ότι βρήκαν κάτι που τους βοήθησε, είτε αυτό ήταν μια ξεχασμένη στροφή από ένα τραγούδι, είτε μια αρχική έκδοση ενός τραγουδιού, πάνω στην οποία πρόσθεσαν αυτά που ήθελαν

«Ο σωστός μουσικός τα ξέρει όλα απ’ έξω, έχει όλη τη μουσική στο μυαλό του, δεν έχει ανάγκη να διαβάζει από πουθενά», αναγκαστήκαμε πολλές φορές να ακούσουμε. Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω... Ακόμα και στα μεγαλύτερα κονσέρτα και τις μεγαλύτερες συναυλίες, το αναλόγιο δεν λείπει από κανένα μουσικό, όπως μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε και μόνοι σας. Και ναι, το μουσικό αυτί μπορεί να βοηθάει να βρούμε τι πρέπει να παίξουμε παρακάτω, αλλά η μνήμη του ανθρώπου έχει και αυτή τα όριά της. Πόσα τραγούδια μπορεί να ξέρει κανείς απ’ έξω, με όλα τα ακόρντα, τους στίχους και τη μελωδία τους; Παλιότερα υπήρχαν άνθρωποι που ήξεραν απ’ έξω όλη την Ιλιάδα και την Οδύσσεια, σήμερα προτιμάμε να τις διαβάζουμε από το βιβλίο. Μην ξεχνάτε ότι η γραφή είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση της ανθρωπότητας.

Και φυσικά, σε όποιον δεν φτάνουν οι στίχοι και τα ακόρντα του site, δεν έχει παρά να ψάξει στο εμπόριο για «πραγματικές» παρτιτούρες και να βρει πραγματικούς δασκάλους για να μάθει. Έτσι κι αλλιώς, μόνο μέσα από το Internet δεν μπορεί να μάθει κάποιος να παίζει ένα όργανο. Όσο και αν χρειάζεται μοναχική μελέτη, θεωρία και διάβασμα, η μουσική δεν παύει να είναι «ομαδικό άθλημα», και χρειάζεται πνεύμα ομάδας, συνεργασία, αλληλοκατανόηση και ανοιχτό μυαλό.

Όποιος αγαπάει κάτι πραγματικά, θέλει να το διαδώσει και να το κάνει γνωστό σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο. Οι «πραγματικοί γνώστες», αν αγαπάνε πραγματικά αυτό που κάνουν, θα μπορούσαν να συνεισφέρουν κάποιες γνώσεις τους, π.χ. στην περιοχή «Θεωρία και Πράξη», αντί να περιφρονούν τους αρχάριους και να περιφρουρούν ζηλότυπα αυτό που ξέρουν. Προσφέροντας γνώση δεν φτωχαίνουν, αντίθετα γίνονται πολύτιμοι σε κάποιους άλλους που την έχουν ανάγκη.

Η συνέχεια αμέσως παρακάτω...

889
Αν χρησιμοποιείτε τον Microsoft Internet Explorer για να επισκέπτεστε αυτές τις σελίδες, τότε βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει το πρωτόκολλο HTTP 1.1, με τον παρακάτω τρόπο:

Μενού: Tools->Internet Options->Advanced
HTTP 1.1 settings:
Ενεργοποιήστε: Use HTTP 1.1
Ενεργοποιήστε: Use HTTP 1.1 through proxy connections

Ενεργοποιώντας το HTTP 1.1, οι σελίδες έρχονται συμπιεσμένες στον υπολογιστή σας, με αποτέλεσμα πολύ ταχύτερη εμφάνιση (πάνω-κάτω διπλάσια ταχύτητα :o).

Και φυσικά, βοηθάτε και εμάς, αφού η κίνηση δεδομένων στο site μειώνεται  ;)

890
Πολύ σωστός, Μάριε! :)

891
Μια και το ανάφερε ο Βασίλης, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα με τα πνευματικά δικαιώματα! Ξέρετε ότι είμαι κέρβερος πάνω σε αυτά τα θέματα, όπως μπορείτε να διαβάσετε και εδώ.

Φυσικά, τα πνευματικά δικαιώματα χρεώνονται ανά pixel...

892
Πωπω ρε Σπύρο, είσαι πιο γρήγορος και από τον άνεμο... :D

Να προσθέσω ότι μέσω του Winamp μπορείτε να γράψετε το wav file στο δίσκο σας με την αλλαγμένη ταχύτητα για να το επεξεργαστείτε μετά με άλλα προγράμματα. Τα αποτελέσματα της αλλαγής ταχύτητας είναι πολύ καλύτερα από π.χ. το CoolEdit που έχει την ίδια δυνατότητα.

893
... είναι στις 30 Ιουλίου (και μια ματιά στην "Ιστορία του site" θα σας πείσει!)

894
Στην περιοχή "Θεωρία και Πράξη" προστέθηκαν οι παρακάτω νέες σελίδες:

  • Οι δρόμοι σε εικόνες για τρίχορδο / τζουρά / μπαγλαμά
  • Οι βασικές συγχορδίες για τρίχορδο / τζουρά / μπαγλαμά
  • Οι βασικές συγχορδίες για λαούτο
  • Οι βασικές συγχορδίες για μπουζούκι


Ελπίζουμε να φανούν χρήσιμες...


895
Είναι γεγονός ότι το άκουσμα των λέξεων αυτών (ουσάκ, χιτζάζ, νιαβέντ, χουσάμ, κλπ) δημιουργεί κάποια έκπληξη. Αν και δεν ξέρω ακριβώς :-\, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω...

Τα ονόματα αυτά είναι μάλλον περσικής ή αραβικής προέλευσης, και πέρασαν μέσω Τουρκίας και σε μας (τα ονόματα χρησιμοποιούνται σχεδόν αυτούσια και στα τουρκικά).

Οι κλίμακες που κρύβονται πίσω τους πάντως χρησιμοποιούνται από τα πανάρχαια χρόνια σε όλες τις χώρες της ανατολικής Μεσογείου, και μέχρι Αραβία, Περσία και Ινδία. Φυσικά χρησιμοποιούνται από ανέκαθεν και στην Ελλάδα, στη βυζαντινή μουσική και στα δημοτικά, ρεμπέτικα και λαϊκά τραγούδια. Δεν είναι υπερβολή αν πούμε ότι το 99% των βυζαντινών, δημοτικών, ρεμπέτικων και λαϊκών μελωδιών ακολουθεί κάποια από αυτές τις κλίμακες.

Οι "δρόμοι", ή "μακάμια", όπως λέγονται στην καθομιλουμένη των λαϊκών μουσικών, είναι γνωστοί σαν "ήχοι" στη βυζαντινή μουσική (π.χ. ήχος πρώτος, ήχος δεύτερος, κλπ). Κάπου είχα ακούσει ότι υπάρχει μια αντιστοιχία 1 προς 1 ανάμεσα στους βυζαντινούς και τους λαϊκούς δρόμους, όποιος την ξέρει ας την στείλει...

Επίσης, ευπρόσδεκτες είναι οτιδήποτε άλλες πληροφορίες σχετικές με δρόμους, ήχους, κλίμακες, κλπ...


896
Να πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε την υποστήριξη ελληνικών για τις διάφορες εκδόσεις των Windows:

Win 98
- Start->Settings->Control Panel->Add/Remove Programs->Windows Setup->Multilanguage Support->Greek->OK->OK
- Start->Settings->Control Panel->Keyboard->Language->Add->Greek->OK->OK

Win NT
- Start->Settings->Control Panel->Keyboard->Input Locales->Add->Greek->OK

Win2k
- Start->Settings->Control Panel->Regional Options->General->Language Settings for the system->Greek->OK
- Start->Settings->Control Panel->Keyboard->Input Locales->Add->Greek->OK

WinXP
- Start->Control Panel->Regional Options->Languages->Details->Add->Greek->OK->OK

- Σε όλες τις περιπτώσεις αλλάζουμε μεταξύ του ελληνικού και του ξένου πληκτρολογίου πατώντας τα πλήκτρα Αριστερό-Alt και Αριστερό-Shift (κεφαλαίων) μαζί.
- Για Windows NT/2000/XP είναι απαραίτητο να έχουμε πρόσβαση διαχειριστή (Administrator) στο σύστημα.
- Κατά την εγκατάσταση των ελληνικών θα χρειαστείτε κατά πάσα πιθανότητα το αντίστοιχο CD των Windows που είναι εγκατεστημένα στον υπολογιστή.

897
Νέα και όχι μόνο / Re:Forum Upgrade
« στις: 10/06/02, 20:50 »
Ελπίζω τα μεγέθη των γραμμάτων να διορθώθηκαν τώρα...

898
Νέα και όχι μόνο / Re:Forum Upgrade
« στις: 10/06/02, 13:31 »
Σήμερα, 10 Ιουνίου, το forum ξαναανανεώθηκε, στην έκδοση 1.4. Ελπίζουμε να δουλεύουν όλα εντάξει...

899
Και βέβαια γίνεται στο ίδιο τραγούδι να υπάρχουν οι συγχορδίες C και Cm ταυτόχρονα, μόνο που η απάντηση δεν είναι στην "κλασική" θεωρία των κλιμάκων, αλλά εκεί που δεν την περιμένεις! Για ένα παράδειγμα πήγαινε στο "Κυρ διευθυντά των δίσκων" ή στο "Τα Σμυρνέικα τραγούδια".

Για ευκολία, ας ανεβάσουμε τις συγχορδίες ένα τόνο (Ρε ματζόρε και Ρε μινόρε), και ας το δούμε με λίγο περισσότερη λεπτομέρεια:
Η Ρε ματζόρε περιέχει τις νότες Ρε-Φα δίεση-Λα
Η Ρε μινόρε περιέχει τις νότες Ρε-Φα-Λα
Άρα η κλίμακα του τραγουδιού πρέπει να περιέχει όλες τις παραπάνω νότες, δηλ. Ρε-Φα-Φα δίεση-Λα. Αν κοιτάξεις τη σελίδα "Δρόμοι της Ελληνικής μουσικής" στην περιοχή "Θεωρία και πράξη", θα δείς ότι οι νότες αυτές περιέχονται στους δρόμους Χουζάμ, Σεγκιάχ και Σαμπάχ. Άρα, όλα τα τραγούδια που είναι γραμμένα σε αυτούς τους δρόμους περιέχουν (ή θα μπορούσαν να περιέχουν) και τις δύο συγχορδίες ταυτόχρονα. Υπάρχουν βέβαια και πολλά άλλα παραδείγματα...

900
Πάντως, Βιεννέζο, μαθαίνοντας ότι δεν είσαι Έλληνας σου βγάζω μερικές φορές ακόμα το καπέλο:

- Για τον κόπο που έκανες να στείλεις τόσα τραγούδια ένα-ένα (υπήρχε και πιο εύκολος τρόπος...)
- Για το ότι είναι σωστά και προσεγμένα.
- Για το ότι ασχολείσαι με τέτοιου είδους τραγούδια, που δείχνουν ότι έχεις εμπειρία στην ελληνική μουσική.
- Και φυσικά για τα τέλεια ελληνικά σου, πολύ καλύτερα από πολλούς άλλους "γνήσιους" Έλληνες.

Ελπίζω να συνεχίσεις να μας υποστηρίζεις και να σε βλέπουμε τακτικά στο forum.  :)

Σελίδες: 1 ... 33 34 35 [36] 37