Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kαλησπέρα και πάλι!!Έχω κάνει μια παραγγελία από thomann και την παρακολουθώ μέσω DHL german.Μέχρι και σήμερα από της 22 του μηνός όλα βαίνουν καλώς.Σήμερα όμως είδα ότι γράφει αυτό 28.01.09 09:06 Erfolgloser Zustellversuch (Empfänger wurde nicht angetroffen) Erfolgloser Zustellversuch (Empfänger wurde nicht angetroffen) Το έβαλα σε translator και βγήκε Failed delivery (receiver was not encountered) Failed delivery (recipient has not been encountered)Εν τω μεταξύ, δεν ΄έχω λάβει ούτε τηλέφωνο ούτε καποιο e-mail..Μένω ηράκλειο κρήτης και στα στοιχεία μου αποστολής το έχω γράψει μαζί με ότι έχει ζητηθεί..Να στείλω κανένα mail στο thomann??Ή απλώς να περιμένω να ξαναπάει στην Γερμανία !!!!!!
Μετά απο τρεις μήνες που έχω το μπάσο το πήγα σε τεχνικό για να κοιτάξει κάποια βασικά πράγματα και να το σετάρει. Ο τεχνικός μου είπε πως το μπάσο είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του, μου ανέφερε συγκεκριμένα που εντοπίζονται τα προβλήματα και έτσι σκέφτομαι να το στείλω πίσω είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση.
Έστειλα mail στον Έλληνα αντιπρόσωπο, στο οποίο τον ρώτησα για όλα τα διαδικαστικά και μη.
Θέλω να ρωτήσω αν από τη δική σας εμπειρία υπάρχει περίπτωση να μου το αλλάξουν. Προφανώς θα μου πουν ότι χρειάζεται να το ελέγξει και δικός τους τεχνικός. Αυτός ο έλεγχος και η πιθανή επισκευή δεν πρόκειται να κοστίσει κάτι, έτσι; Μιλάμε για πρόβλημα που όπως με ενημέρωσε ο τεχνικός, δεν οφείλεται σε δική μου μεταχείριση αλλά είναι εργοστασιακό. Η όλη κατάσταση αποστολής πίσω-ελέγχου-αποστολής πόσο λέτε να διαρκέσει; Τα έξοδα αποστολής υπάρχει περίπτωση να τα αναλαμβάνουν εκείνοι;Ευχαριστώ.
Θα μπορούσες να αναφέρεις έστω και συνοπτικά τα προβλήματα που βρήκε ο τεχνικός, για να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε;
Δεν ξέρω αν κάποιο άλλο μέλος είχε παρόμοια εμπειρία, ούτε είμαι σίγουρος ποιά είναι η νομική πλευρά του ζητήματος, δεδομένου ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από την αγορά. Η λογική μου όμως λέει ότι εφόσον τεκμηριωθεί ότι το όργανο έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, υποχρέωση του καταστήματος είναι να σού το αντικαταστήσει χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση. Εγώ αυτό που θα σκεφτόμουν ότι πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις από τον τεχνικό που εξέτασε το όργανο μια γραπτή αναφορά των κατασκευαστικών προβλημάτων που εντόπισε προκειμένου να τη στείλεις στον Thomann. Πάντως νομίζω ότι πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα σού απαντήσουν και αναλόγως πράττεις.
Για το mail που πρέπει να στείλω στο service, το ισοπέδωμα και κουρμπάρισμα πως να το διατυπώσω στα αγγλικά; Ρωτάω μήπως είναι κάτι στάνταρ.
Το φιλαράκι μου 3 μήνες έχει το μπάσο και τώρα που το πήγε για σετάρισμα φάνηκε η καφρίλα.
Ξεκίνησε από vibrato Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από VampireLestrat « 1 2 ... 7 8 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από Poseras « 1 2 3 4 5 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από B.C. Rich Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από Streamline Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από Pandemonium Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Vaggelis... Μπάσο
Ξεκίνησε από music massacre Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από christos1995 Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από christos1995 Καταστήματα, αγορά