Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Witchking

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 57
1
Το πληροφορήθηκα μόλις σήμερα. Απλά προσυπογράφω στο θέμα . Καλό ταξίδι....

2
Τα παιδιά αναγκάζονται να μην έχουν χρόνο για την εφηβική τους ζωή, πιέζονται απο παντού για την 'επιτυχία' στις παπαγαλίστικες μεθόδους που αναγκαστικά ακολουθούν και πρακτικά δεν ζούν τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια του λυκείου. Πόσα απο αυτά δεν υποχρεώνονται να παρακολουθήσουν μαθήματα σε σχολές που ουσιαστικά δεν διάλεξαν αυτοί αλλά εκεί πέρασαν με τις μονάδες που έπιασαν.

Δεν γνωρίζω πόσα χρόνια έχεις να ασχοληθείς με την λυκειακή εκπαίδευση , αλλά οφείλω να σου πω , ότι στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχουν εισαχθεί και οι λεγόμενες ερωτήσεις αντιστοίχισης , Σωστού-Λάθους , πολλαπλών επιλογών πέρα από τις παραδοσιακής ερωτήσεις/ασκήσεις ανάπτυξης. Επίσης έχουν εισαχθεί κάποια καινούργια βιβλία προσαρμοσμένα σε αυτό το στυλ. Δυστυχώς ακόμη δεν έχουν αλλάξει όλα τα βιβλία , επίσης δε , δεν έχει περάσει αυτός ο τρόπος στο ποσοστό που θα έπρεπε , επίσης δε , δεν εφαρμόζεται από τους εκπαιδευτικούς στο ποσοστό που θα έπρεπε.

Σε κατώτερες δε βαθμίδες (Δημοτικό-Γυμνάσιο) η εισαγωγή νέων βιβλίων αλλά και μεθόδων προσέγγισης είναι πλέον σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.

Κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να πάει εκεί που δεν θέλει.
Το αν ο Γιωργάκης θέλει να μπει στην ιατρική μαζί με 10000 ακόμη υποψήφιους , αλλά υστερεί σε σχέση με τους υπόλοιπους 9999 και έτσι δηλώνει και μια άλλη σχολή για να έχει καβάτζα , δεν αποτελεί υποχρέωση για τον Γιωργάκη να πάει στην καβάτζα. Ας πάει να γίνει υδραυλικός.

Γνωρίζουμε όλοι, πως στα γυμνάσια και στα λύκεια λειτουργούν τμήματα πρόσθετης στήριξης,όπου διδάσκουν έμπειροι ,καταξιωμένοι εκπ/κοί και παρ΄όλα αυτά δεν προτιμούνται από τους γονείς κατά πρώτον και εν συνεχεία από τα παιδιά.

Γνωρίζετε , αλλά δεν γνωρίζετε.
Όταν κατά βάση τα τμήματα πρόσθετης διδακτική στήριξης γίνονται στις 2 το μεσημέρι , αμέσως μετά από το 7ωρο του σχολείου (ή σε κάποιες περιπτώσεις στις 7 το πρωί , πριν από την έναρξη) , για πες μου με ποιον ακριβώς τρόπο θα τα παρακολουθήσουν?
Ας μην αστειευόμαστε. Ο θεσμός σαν θεσμός είναι καλός , αλλά η υλοποίηση έτσι όπως γίνεται , σχεδόν τον καθιστά ανενεργό.
Πέραν αυτού , σε πολλές περιπτώσεις , την πρόσθετη διδακτική την έκαναν οι ίδιοι (ανεπαρκείς πολλές φορές) καθηγητές του σχολείου , μάλιστα δε κάμποσες φορές λειτουργούσαν και εκβιαστικά με την έννοια ότι έβαζαν βαθμούς σε παιδιά που παρακολουθούσαν ώστε να μην φύγουν και σταματήσει το τμήμα και χάσουν τα επιπλέον ευρώπουλα που έπαιρναν.


3
Ποιος νοιάζεται για τα μαθήματα γενικής παιδείας ή για καμιά χρήσιμη συζήτηση στην τάξη όταν πρέπει να παπαγαλίσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί για να μπεί στο Πανεπιστήμιο;

Εγώ προσωπικά ουδέποτε κατάφερα να "παπαγαλίσω" τα μαθηματικά , ίσως και λόγω πιθανών μειωμένων ικανοτήτων μου.

4
αλλά δυστυχώς αφ' ενός υπάρχει ήδη βιομηχανία παραπαιδίας

Δεν υπάρχει "παραπαιδεία" αλλά συμπληρωματική εκπαίδευση. Ο όρος είναι παντελώς αδόκιμος και χρησιμοποιείται για να προσδώσει την εικόνα του "κακού" όπως παραοικονομία κλπ.

Το φροντιστήριο δεν είναι παιδεία αλλά εκπαίδευση. Παιδεία αποτελεί το όλο σύστημα εκπαίδευσης αλλά και ακόμη περισσότερα.


5
Παπαγαλάκια θέλουν που να αποστηθίζουν 500 σελίδες και να τα γράφουν στις πανελλήνιες.

Με ποιον ακριβώς τρόπο , τα "παπαγαλάκια" θα μπορούσαν να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά η φυσική η χημεία η Ανάπτυξη εφαρμογών , αλήθεια?

Με ποιον ακριβώς τρόπο τα "παπαγαλάκια" θα μπορούσαν να εισάγονται στην Ιατρική στα Πολυτεχνεία κλπ?

Με ποιον ακριβώς τρόπο μπορεί να "παπαγαλοποιηθεί" ο απαιτούμενος τρόπος σκέψης , άκρως απαραίτητος για την επιτυχία σε μαθήματα που προανέφερα?

Πως ακριβώς νοείται ο "παπαγαλισμός" σε μαθητές που επιτυγχάνουν άριστους βαθμούς στα μαθηματικά?

Όλοι "παπαγάλοι" λοιπόν κάτι που συνεπάγεται ότι και το εκπαιδευτικό σύστημα είναι "παπαγαλοποιημένο".


6


Ποτέ δεν κοιτούσα πχ. το 4ο θέμα στα μαθηματικά κατεύθυνσης, παρά μόνο όταν είχα λύσει τα άλλα 3!
Είναι κάτι που έβλεπα σε συμμαθητές μου κ που μου δημιουργούσε άγχος μόνο στη σκέψη.



Αυτό που γράφει ο αγαπητός μου Ευθύμης , δεν θα το συνιστούσα και τεχνικά και διαδικαστικά.

Αφενός το 3ο και 4ο θέμα είναι περίπου ισοδύναμα. Υπήρξαν πολλές φορές που το 4ο ήταν ευκολότερο από το 3ο. Επίσης έχει να κάνει μαι με την ύλη την οποία καλύπτουν και ως εκ τούτου άνετα μπορεί κάποιος να βολευτεί περισσότερο με αυτήν του 4ου παρά του 3ου.

Επίσης επειδή τα θέματα έχουν υποερωτήματα (α, β,γ,δ) έχει συμβεί πολλές φορές κάποιο υποερώτημα ακόμη και του 4ου θέματος να είναι εύκολο ή και ευκολότερο από κάποια που προηγούνται και να μπορεί να απαντηθεί.Έχει συμβεί πολλές φορές το δ π.χ υποερώτημα του 4ου θέματος να είναι εύκολο πατώντας σε κάτι από τα προηγούμενα.

Η σωστή αντιμετώπιση των μαθηματικών κατεύθυνσης κατά την άποψή μου είναι:

α) Η όσο το δυνατόν αρτιότερη θεωρητική κατάρτιση  , ώστε να μην υπάρχει απώλεια μονάδων στο 1ο θέμα.
β) Η όσο το δυνατόν αρτιότερη κατάρτιση στους μιγαδικούς ,εφόσον από εξαιρετικά λίγη ύλη(μόλις δύο παραγράφων) συνήθως μπαίνει ένα ολόκληρο θέμα 5 μονάδων. Συνηθίζεται να είναι το 2ο (άρα το ευκολότερο) ,όμως μπορεί ακόμη και σαν 2ο να έχει κάποιο δύσκολο υποερώτημα. Αν οι μιγαδικοί κάτσουν 3ο θέμα , μάλλον θα είναι δυσκολούτσικοι.

γ) Από τα 2,3,4 αρχικά ρίξτε τους μια ματιά ώστε να σχηματίσετε μια πρώτη άποψη περί του τι πραγματεύονται και τι σας βολεύει.

Μετά το 2ο θέμα λοιπόν εμπλακείτε και με τα άλλα 2 χωρίς αποκλεισμούς λόγω σειράς (π.χ αν δεν κάνω 3ο δεν πάω 4ο) , όπως επίσης αν συναντήσετε δυσκολία σε υπορεώτημα του 2ου , αφήστε το και πάτε παρακάτω.

7

Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο δυστυχώς. Το μόνο καλό είναι ότι κλειδώνω τώρα στα 15mbit αντί τα 10 που είχα.  8)


Ε..όχι και το ίδιο. Τσίμπησες 50% παραπάνω. Για δώσε και τα λοιπά στοιχεία τώρα. Λογικά πρέπει να άλλαξε και το Attenuation.

Από εκεί και έπειτα , θα πιέσεις τον ΟΤΕ ακόμη και με καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Εγώ το είχα κάνει πάντως και έστω και μετά από δύο περίπου μήνες μου έστειλαν έναν Laptopά από τον ΟΤΕ για να κάνει έλεγχο.


8
Αυτό που γράφεις δεν είναι attenuation. Το noise margin σου , δεν είναι noise margin για 24άρα γραμμή.
Σίγουρα έχει πρόβλημα η γραμμή σου!!!

Δες αρχικά αυτό το θέμα http://adslgr.com/forum/showthread.php?t=21205 το οποίο όμως αφορά μετρήσεις για απλό Adsl
Έπειτα δες αυτό http://adslgr.com/forum/showthread.php?t=48807 που αφορά συμπεριφορά adsl2+

Με αυτά τα noise margin σίγουρα δεν είσαι adsl2+. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου έκαναν υποβιβασμό της γραμμής σου σε adsl2 , εαν διαπίστωναν αποσυγχρονισμούς κλπ. Το κάνουν αυτό όλοι τους.

Δες και στατ στατιστικά adsl του router σου. Γράφει adsl2+ ή σκέτο adsl2

Επίσης έχεις π.μ

9
Και ναι, η forthnet έκανε και πάλι το θαύμα της. Ενώ είχα πάρει το ρούτερ και όλα πήγαιναν καλά, ξαφνικά η ταχύτητα μειώθηκε στα 10 πάλι όπως με το παλιό. Η φόρθνετ μου είπε ότι έχει πρόβλημα η γραμμή μου και ότι δεν μπορεί να κάνει τπτ γι'αυτό.
Επίσης από χτες κόπηκε τελείως το ίντερνετ σε όλη την Ελλάδα γιατί έπεσε ο σέρβερ τους.
Επίσης όταν τους είπα ότι θα αλλάξω εταιρεία μου είπαν ότι πρέπει να τους καταβάλω ένα ποσό των 75 ευρώ γιατί δεν έκλεισα χρόνο.
Εγώ ήδη έκανα αίτηση στην HOL και αν επιμένουν να θέλουν λεφτά θα τους τα στείλω μαζί με την 53η μήνυση που έχουν ήδη.

Κατ' αρχήν δεν είναι κομμένο το Internet σε όλη την Ελλάδα , εφόσον στη δουλειά έχω Forthnet και δεν παρατήρησα κάποια διακοπή.
Τώρα ότι μπορεί να φταίει η γραμμή σου αντιμετώπισε το λίγο πιο σοβαρά διότι.
Όταν ενεργοποιήθηκε η δική μου 24άρα είχα πάρα πολλά προβλήματα. Ξεκινούσε κλειδώνοντας στα 17-18 και σιγά σιγά με πολλές αποσυνδέσεις έφτανε στα 13,5 περίπου και αποκτούσε σταθερότητα. Αφού διάβασα άπειρες ώρες στο adslgr αποφάσισα πριν αρχίσω και καλώ τηλέφωνα διάφορα , να ελέγξω την γραμμή μου , από τον κατανεμητή του ΟΤΕ και προς τα εμένα.
Αποσύνδεσα λοιπόν την επαφή που συνέδεε το καλώδιο που έβγαινε από τον κατανεμητή και συνδεόταν με αυτό που έδινε τηλέφωνο στο σπίτι και πέρασα για δοκιμή ένα άλλο καλώδιο και το έδωσα απευθείας στον router.
Αποτέλεσμα? Ο Router κλείδωσε στα 21756 με τη μια και σταθερά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα το attenuation από 17,5 έπεσε στα 15.
Συμπέρασμα , είχε πρόβλημα η γραμμή μου και κανένας άλλος. Πέρασα λοιπόν αυτό το καλώδιο και είμαι πλέον μια χαρά.
Αλήθεια τι στατιστικά έχει η γραμμή σου.
Γράψε τα
attenuation
Noise margin
Attenable line rate

Τουλάχιστον βεβαιώσου ότι δεν φταίει κάτι σε εσένα πριν αρχίσεις να τα βάζεις με θεούς και δαίμονες.


10
Χρησιμοποιούσα το siemens μέχρι πρόσφατα. Τώρα έχω έναν USR-9113.
Επειδή δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα το download αλλά το upload έχω στήσει proxy με περιορισμούς bandwidth σε κάθε pc και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει δοκιμές. Άλλωστε ποιο το νόημα εφόσον η κίνηση στο Internet δεν είναι πάντα σταθερή.

11
Έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Άλλο πράγμα ο router και άλλο πράγμα το Ap.
Ο router είναι εκείνη η συσκευή που αναλαμβάνει να συνδέσει δύο διαφορετικά δίκτυα μεταξύ τους. Αν ο router είναι dsl router τότε συνδέει το τοπικό μας δίκτυο με το internet.


To ap είναι εκείνη η συσκευή που χρησιμοποιείται για την διασύνδεση σε τοπικό δίκτυο , ασύρματα , δικτυακών συσκευών.

Στην αγορά υπάρχουν συσκευές που τα κάνουν και τα δύο (ασύρματοι routers) , δηλαδή κάνουν και routing αλλά είναι και Ap ταυτόχρονα επιτρέποντας την ασύρματη διασύνδεση υπολογιστών σε τοπικό δίκτυο.

Άρα ως συμπέρασμα , αν έχεις έναν wifi dsl modem/router δεν χρειάζεσαι άλλο Ap αφού ο ίδιος ο router είναι και Ap.


12
Αν θες την άποψη μου αν σου δώσαν το Siemens CL110 πέτα το στα σκουπίδια και πάρε κανά καλό ρούτερ.
Εγώ πιάνω 11mbit και είμαι δίπλα στο DSLAM. Δοκίμασα 2 καλά 2 φίλων και κτύπησα 22mbit, οπότε πάω για άλλο ρούτερ.
Επίσης μακάρι να μην έχεις πρόβλημα ποτέ γιατί η τεχνική τους υποστήριξη είναι για τα πανηγύρια.

Τα Siemens-cl110 είναι από τα καλύτερα router πάντα σε συνάρτηση του κόστους τους. Ιδιαίτερα στον τομέα συγχρονισμού-κλειδώματος. Φοράνε τσιπάκι Broadcom το οποίο έχει πολύ καλή συμπεριφορά ακόμη και σε συνθήκες θορύβου της γραμμής ή μεγάλης απόστασης από το κέντρο των D-slam. Αυτό το λέει και η δική μου εμπειρία αλλά και μια ματιά στο forum του Adslgr.com.

Μάλλον στην περίπτωσή σου κάτι άλλο παίζει (προβληματική συσκευή ίσως) και όχι γενικά ότι δεν είναι εντάξει το μοντέλο.

Εγώ βρίσκομαι σε απόσταση 449 μέτρων από το dslam σε επίπεδον οπτικής επαφής και περίπου στα 1000 μέτρα καλωδιακά και συγχρόνιζε στα 21700. Ειδικά όταν κατέβασα το Snr στα 8 Db μέσω του DMT tool πήγε στα 23.000 σταθερότατα χωρίς αποσυγχρονισμούς.

Βέβαια σαφώς υπάρχουν και καλύτεροι routers. Το USR-9113 για παράδειγμα που φοράει επίσης τσιπάκι Broadcom κλείδωσε  στα 24531 , αλλά αυτό κοστίζει περίπου στα 170 ευρώ ενώ το Siemens περίπου 60.


13
Και γίνεται και δεν γίνεται.
1ο βασικό πρόβλημα , η κατακόρυφη κάλυψη. Το wifi σήμα είναι αλήθεια ότι δεν βολεύεται και τόσο πολύ όταν πρέπει να μεταδοθεί κατακόρυφα , ιδιαίτερα δε όταν παρεμβάλλεται οπλισμένο σκυρόδεμα (πλάκες μπετόν).

Οι λύσεις που έχεις είναι αρκετές πάντα σε συνάρτηση του κόστους.

Επειδή δεν έδωσες επαρκείς πληροφορίες , υποθέτω ότι ο dsl router θα μπει στον επάνω όροφο όπου θα έχεις τους 3 υπολογιστές. Υποθέτω ακόμη ότι ο dsl router θα είναι και wifi , δηλαδή θα μπορεί να δημιουργήσει ασύρματο δίκτυο.
Οπότε στους 3 υπολογιστές βάζεις ασύρματες κάρτες και καλύφθηκες.

Πως θα πάμε κάτω τώρα.
Α] Τρόπος. Δοκιμάζεις με ασύρματες κάρτες δικτύου , μήπως και είσαι τυχερή και πιάσουν τα κάτω(λίγο απίθανο). Αν όχι (όπως αναμένω) τότε....

Β] Περνάς ένα καλώδιο δικτύου και συνδέεις τον dsl router σου με ένα Ap στον κάτω όροφο. Έπειτα το κάτω Ap δημιουργεί 2ο ασύρματο δίκτυο και τα άλλα 2 pc με ασύρματες κάρτες συνδέονται σε αυτό.

Γ] Τρόπος. Πολύ μπέρδεμα και αρκετά πολυδάπανος. Χρειάζεσαι ακόμη 3 Ap εκτός από τον Dsl router και σίγουρα τρύπημα τοίχων ωστε να βγουν κεραίες κατευθυντικές ώστε αυτή του επάνω ορόφου να κοιτάζει αυτήν του κάτω ορόφου. Δεν γλυτώνεις τίποτα όμως σε σχέση με τον Β τρόπο εφόσον θα έχεις και πάλι κάποια καλώδια και τρύπημα τοίχου.

Σε ότι αφορά ασφάλεια και προστασία , όλα τα ap προσφέρουν κλασσικά κλειδώματα Wep ή Wpk , mac filters , Ip filters και επιπλέον από τα windows (ειδικά αν είναι Xp pro) μπορείς να ορίσεις ποιοι χρήστες θα έχουν πρόσβαση και σε τι.

Γενικά όλα αυτά που θέλεις γίνονται , αλλά χρειάζονται κάποιες γνώσεις παραπάνω από του απλού χρήστη και κυρίως καλή γνώση δικτύων.

Κάποια πράγματα βασικά σε σχέση με τα δίκτυα μπορείς να βρεις εδώ
http://wiki.activeradio.gr/

στην κατηγορία "τεχνικά θέματα" και πολύ περισσότερα στις σελίδες του Awmn (http://www.awmn.gr) αρκεί να έχεις όρεξη για ψάξιμο.


14

Με τους διαχειριστές τα καθήκοντα είναι τα ίδια, μόνο που οι διαχειριστές έχουν και την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας του site από τεχνικής πλευράς καθώς και την τεχνική ανάπτυξη νέων κατηγοριών του site (πχ. music.kithara.gr, wiki.kithara.gr, palia.kithara.gr και άλλα).

Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές. Οι διαχειριστές του Κιθάρα ως ιδιοκτήτες του δεν έχουν μόνο την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας του site από τεχνικής πλευράς αλλά και τον τελικό λόγο και τις τελικές αποφάσεις για μια σειρά από ζητήματα ή θέματα στα οποία ο ρόλος των συντονιστών είναι γνωμοδοτικός , δίνοντας ουσιαστικά την μορφή και το πλαίσιο λειτουργίας του. Η μορφή η φιλοσοφία και ο χαρακτήρας του κιθάρα εξαρτάται πρωτίστως από τους διαχειριστές.

Παράθεση
εφ' όσων υπάρχει η σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων συντονιστών

Ούτε αυτό είναι απόλυτα ακριβές.

15
Ιάσονα είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να θαυμάζει έναν ή περισσότερους καλλιτέχνες. Δεν μπορεί όμως να έχει την απαίτηση να αρέσουν αυτοί οι καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο και να επιτίθεται σε όσους έχουν διαφορετική άποψη χρησιμοποιώντας και χαρακτηρισμούς που δεν στέκουν. Αυτό λέμε δυο μέρες, αλλά...  :-\

Αλήθεια??   

Παράθεση από: margarita p(ersona non grata)
Α, αυτό - παραλείποντας την τελευταία πρόταση - θα το τυπώσω και θα το κορνιζάρω! Γιατί κι εμένα προσπάθησαν κατά καιρούς να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου οι αγόμενοι και φερόμενοι ΘανασοΜαλαμικοί, αλλά οι προσπάθειες στέφθηκαν από πλήρη αποτυχία. Δεν ξέρω αν θα τους εκτιμήσεις περισσότερο ακούγοντας - αν δεν το έχεις ήδη ακούσει - εκείνο το καταπληκτικό "Μια μοσχαροκεφαλή, γεια σου Διονύση μου". Στο χωριό μου τις μοσχαροκεφαλές τις κάνουμε σούπα, όχι τραγούδι! Άσε που όταν το άκουσα για πρώτη - και τελευταία - φορά γέλαγα μέχρι δακρύων γιατί θυμήθηκα μια ταινία με το Βέγγο που κουβαλούσε μια μοσχαροκεφαλή με τα κέρατα κι έλεγε "Πολύ κατιμά βάζει αυτός ο χασάπης"  Grin

 :-X :-X :-X :-X




16
Αθλητισμός / Απ: F12007
« στις: 09/07/07, 00:42 »
Με ποδόσφαιρο δεν ασχολούμαι! Μόνο αν πάρει η Πανάθα το πρωτάθλημα! ;D

α...εντάξει.Τουλάχιστον βλέπω ότι ασχολείσαι με F1...κάτι είναι και αυτό... :D

17
Αθλητισμός / Απ: F12007
« στις: 09/07/07, 00:22 »
Μα είχε καταντήσει βαρετή επειδή τα τελευταία χρόνια έπαιρνε συνέχεια το πρωτάθλημα! :P
Το 98 αν δεν κάνω λάθος το έχασε (απ τον Κούλθαρντ? ??? - δε θυμάμαι καλά), και πέρυσι!
Η αλήθεια είναι ότι το πρωτάθλημα έχει γίνει πιο ανταγωνιστικό όσο αφορά τη βαθμολογία! ;)

Έμαθες τίποτα για τον Καστίγιο? Σε ποια ομάδα θα πάει?

18
Είναι ένας "δύσκολος" δίσκος. Χρειάστηκα κάμποσες ακροάσεις για να συνηθίσω τον ήχο του και την αισθητική του.
Ναι είναι πολύ καλός αλλά και δύσκολος συνάμα. Για όσους επιζητούν το "άλλο" , σίγουρα συστήνεται ανεπιφύλακτα.


19
Πράγματι πρόκειται για έναν ικανοποιητικό δίσκο. Δεν θα τον έβαζα μέσα στους κορυφαίους , αλλά είναι απολύτως έντιμος και κινείται σε υψηλό επίπεδο.


20
δημιουργώντας ένα μουσικό τοπίο που σίγουρα θα σας ενθουσιάσει.


Εμένα προσωπικά...όχι μόνο δεν με ενθουσίασε...αλλά μάλλον με απογοήτευσε.
Πλήρης έλλειψη ενορχηστρωτρικής φαντασίας , σχεδόν άνευρες συνθέσεις , μετριότατος στίχος.
Δεν βρίσκω ούτε και σε αυτόν το δίσκο (όπως και στον προηγούμενο) , κάποια σχέση με ότι μας έχει δώσει στο παρελθόν του.

21
Ένας μάλλον κακός δίσκος , θα τολμούσα να πω...Κάπως το HUMMUS SAPIENS μου κλίκαρε. Πολύ φτωχός και σε στίχους και σε ενορχήστρωση και ας μην μιλήσω για ερμηνεία καλύτερα...

22
Πολύ όμορφη αφηγηματική ερμηνεία Βαγγέλη, ήταν το πρώτο που μου έκανε εντύπωση. Ωστόσο και σαν σύνθεση είναι πολύ όμορφη. Φυσικά πολύ καλή παραγωγή...

24
Τα σέβη μου "ποιητά" μου!!!

25

   Με την ιδια λογικη λοιπον αξιολογωντας(το κατα δυναμιν παντα) τα βιβλια που μου παρειχε το κρατος οταν πηγα στο ΤΕΕ και δεδομενου οτι υπηρχε γραφοσκοπειο το οποιο παρεμενε σκονισμενο στην αποθηκη, δεν μπορω να μην αναρωτηθω γιατι οι καθηγητες μου δεν καταφεραν να με διδαξουν τα προβλεπομενα και να αναπτυξουν εστω και σε ενα μικρο βαθμο, την κριτικη μου σκεψη, την διψα μου για μαθηση, να με κανουν να δω καποια μαθηματα ως καινουργιες εμπειριες κι οχι σαν αναγκαστικες αγγαρειες, κλπ

Διότι φίλε μου , δεν πρέπει να λησμονείς ότι οι καθηγητές σου αλλά και οι περισσότεροι ακόμη από τους ενεργούς εκπαιδεύτηκαν και οι ίδιοι σε ένα εν πολλοίς αυταρχικό αντιδημοκρατικό σχολείο (όπως και ο ομιλών) και κατά συνέπεια εφαρμόζουν αυτά που έμαθαν. Το κράτος και πάλι δεν φρόντισε να είναι κοντά σε αυτούς τους ανθρώπους ώστε με την συνεχή του παρέμβαση να αλλάξει τροποποιήσει την διδακτική τους συμπεριφορά (κάτι σαν την χλωρίνη κλινέξ , αυτήν ξέρετε αυτήν εμπιστεύεστε). Φυσικά και θα μου πεις , γιατί δεν φρόντισαν να το κάνουν οι ίδιοι και θα σου ανταπαντήσω ότι ποιος τους είπε ότι έπρεπε , αφενός  και αφετέρου όταν έχουν ήδη μια τέτοια παιδεία σαν αυτήν που θέλουμε να αλλάξουμε πως από μόνοι τους θα έπρεπε να το αντιληφθούν (εννοώ ότι βίωσαν ένα σχολείο και ένα πανεπιστήμιο το οποίο δεν ανέπτυξε στον επαρκή βαθμό την κριτική τους σκέψη , αλλά αν θέλεις και παραπέρα την συνείδησή τους και την αυτογνωσία τους).
Εγώ πάντως συνεχίζω να επιμένω ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι..

Παράθεση
Δεν διαφωνουμε στο οτι η παιδεια νοσει, τοι υπαρχουν πολλα προβληματα , στο οτι οι κυβερνησεις τα τελευταια 30 χρονια εχουν σταθει αναξιες των περιστασεων κι ανικανες να βρουν καποια λυση.....
....Παρολα αυτα ομως εγω παραμενω αισιοδοξος γιατι αν το καλοσκεφτεις εχουμε δημοκρατια και ειμαστε ελευθεροι σαν χωρα , μολις 33 χρονια....μεχρι το 74 και τα τελευταια 2000 χρονια περιπου , δεν ειχαμε καταφερει να σταθουμε στα ποδια μας....βλεπε ρωμαιους, βυζαντια, ωθομανους, γερμανους , βουλγαρους, εμφυλιους, βασιλιαδες, χουντες.....Η πρωτη φορα που βιωσαμε αληθινη δημοκρατια κι ελευθερια ηταν το 74 κι απο τοτε πιστευω οτι εχουμε κανει πολυ μεγαλη προοδο σαν χωρα, κι οτι μερα με τη μερα γινομαστε ακομα καλυτεροι....ετσι πιστευω οτι οσο τα παιδια θα μορφωνονται ακομα κι ετσι οπως μορφωνονται τα πραγματα θα πηγαινουν προς το καλυτερο......μεχρι τοτε ομως τα προβληματα που εχουμε ως παιδεια χρειαζονται αντιμετωπιση κι αυτοι την στιγμη οι εκπαιδευτικοι ειναι αυτοι που ειναι στην πρωτη γραμμη πυρος ....και κατα την ταπεινη μου γνωμη , αλλα και τα βιωματα που εχω ως μαθητης νομιζω οτι οφειλουν (εφοσον μονοι τους επελεξαν να γινουν εκπαιδευτικοι) να μας προστατευσουν οσο καλυτερα μπορουν.

Το γεγονός της μικρής ζωής της δημοκρατίας μας , δεν μπορεί να αποτελεί συνεχώς άλλοθι για το ότι δεν γίνονται επιτέλους ουσιαστικές αλλαγές σε αυτό τον τόπο. Επιπλέον δεν είναι αληθές ότι οι εκπαιδευτικοί μόνοι τους επέλεξαν να γίνουν εκπαιδευτικοί εφόσον στην χώρα μας συνεχίζει να ισχύει το ο καθένας όπου βρει να βολευτεί.
Ένα εκ των σημαντικών προβλημάτων είναι ότι κανένας δεν βγαίνει εκπαιδευτικός από το πανεπιστήμιο και αλήθεια για πες μου ποια ακριβώς επαναστατική ρύθμιση θα χρειαζόταν ώστε εφόσον είναι γνωστό εδώ και χρόνια , ότι η πλειοψηφία των μαθηματικών π.χ θα ασχοληθεί με την εκπαίδευση  (αφού μάλλον δε θα έχει να κάνει κάτι άλλο) , να έμπαιναν μαθήματα διδακτικής και παιδοψυχολογίας στα προγράμματα των πανεπιστημίων? Εαν τώρα μου πεις ότι και για αυτό δεν ευθύνεται εν τέλη το κράτος , που και για τι ακριβώς τελικά ευθύνεται? Είναι ανήκουστο δηλαδή.Εγώ τελείωσα το 88 και ήλπιζα ότι εν έτη 2007 θα είχαν ενταχθεί τέτοιου είδους μαθήματα , αλλά προσφάτως πληροφορήθηκα πως αυτό ακόμη δεν έχει γίνει.
Μήπως φταίμε εγώ και εσύ τελικά που δεν έχει γίνει αυτό?

Τέλος πάντως ας κλείσω κάπου εδώ , διότι φυσικά και δεν τελειώνει ποτέ μια τέτοια κουβέντα. Ωστόσο να παρατηρήσω και κάτι ακόμη που είπες για δημοκρατία που έχουμε. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε πολύ ψωμί ακόμη ώστε αυτή η δημοκρατία να είναι λειτουργική δημοκρατία και να μην είναι απλά ένα ορισμός του πολιτεύματος...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 57