Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > Μπάσο

Απορίες για το μπάσο

(1/3) > >>

Apatilos:
Καλημέρα. Παίζω ηλεκτρική κιθάρα (7χορδη κυρίως και αυτοδίδακτος) και synthesizer.
 Σκέφτομαι μήπως πάρω ηλεκτρικό μπάσο.
 Επειδή είμαι άσχετος με το μπάσο έχω κάποιες απορίες:
1) Επειδή αν πάρω μπάσο θα είμαι αυτοδίδακτος. Θα μπορέσω να μάθω σωστά ή κάποιες τεχνικές θέλουν οπωσδήποτε δάσκαλο;
2) Ενδείκνυται να ξεκινήσω με 6χορδο;
3) Μπορώ να παίξω μπάσο με τον ενισχυτή της ηλεκτρικής κιθάρας; Αν ναι θα χρησιμοποιήσω τον παλιό μου, έναν Marshal MG15CD-R.
4) Για rock και metal χρειάζεται μπάσο με humbuckers και active eq;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Uriah:
Σε ολα ναι εκτος το τελευταιο, οχι. Φυσικα τα παντα ειναι σχετικα και υποκειμενικα.

panixgr:

--- Παράθεση από: Apatilos στις 15/02/19, 12:00 ---Καλημέρα. Παίζω ηλεκτρική κιθάρα (7χορδη κυρίως και αυτοδίδακτος) και synthesizer.
 Σκέφτομαι μήπως πάρω ηλεκτρικό μπάσο.
 Επειδή είμαι άσχετος με το μπάσο έχω κάποιες απορίες:
1) Επειδή αν πάρω μπάσο θα είμαι αυτοδίδακτος. Θα μπορέσω να μάθω σωστά ή κάποιες τεχνικές θέλουν οπωσδήποτε δάσκαλο;
2) Ενδείκνυται να ξεκινήσω με 6χορδο;
3) Μπορώ να παίξω μπάσο με τον ενισχυτή της ηλεκτρικής κιθάρας; Αν ναι θα χρησιμοποιήσω τον παλιό μου, έναν Marshal MG15CD-R.
4) Για rock και metal χρειάζεται μπάσο με humbuckers και active eq;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

--- Τέλος παράθεσης ---

καλως ήρθες στο κλάμπ των πολλών χορδών!

saved:
Προσωχη στο 3.χαμηλες εντασεις και μην τον μπουκωνεις.

Μπασοοοο

Apatilos:
Καλησπέρα. Πήρα την απόφαση να πάρω μπάσο αυτές τις μέρες.
 Δοκίμασα εξάχορδο και δεν μου άρεσε το τεράστιο μπράτσο. Μετά δοκίμασα ένα 5χορδο το οποίο μου φάνηκε ότι είναι ο σωστός αριθμός χορδών για εμένα  :)

 Το μπάσο που δοκίμασα ήταν το LTD B-55, μου άρεσε πολύ το μπράτσο του και έχει 299 euro.

Είναι καλό μπάσο? Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο σε αυτά τα χρήματα?