Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - aragorn23984

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Καλημέρα!!όπως λέει και ο τίτλος είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 σετάκια μαγνητών... Η κιθάρα που θέλω να τα βάλω είναι αυτή http://www.ibanez.co.jp/products/eg_page11.php?area_id=3&data_id=241&color=CL01&year=2011&cat_id=1&series_id=486, μιας και οι μαγνήτες που έχει πάνω είναι τουλάχιστον εκνευριστικοί στα αυτιά μου...
Το δίλημμά μου είναι αν το σετάκι του Petrucci εχει πιο περιορισμένο εύρος, εννοώ δηλαδή αν θα ακούγεται καλά και σε classic κομμάτια του 70', 80'....
Απο την άλλη το SD το κλασσικό σετάκι είναι απ'οτι βλέπω δοκιμασμένη λύση και έλεγα αν το προτιμήσω, να δοκιμάσω και το liberator της Seymour Duncan... Επίσης, στο σετάκι της Duncan ποιον προτιμάμε σε bridge και ποιον σε neck???
αν κάποιος άλλος έχει να προτεινει κάποιον μαγνήτη (Bareknuckles ξεφέυγουν οικονομικά), καλοδεχούμενος...
Ευχαριστώ!!!!

2
Η συστροφή του λαιμού οφείλεται σε υγρασία που είχε το ξύλο πριν γίνει λαιμός, σε συνδυασμό με την λανθασμένη (συνήθως πλάγια) κοπή του σε σχέση με τα νερά του αρχικού κομματιού ξύλου από όπου προήλθε.
Όταν συμβεί αυτό, είναι δυστυχώς Game Over η κιθάρα... Λυπάμαι.
Τότε, αφού είναι κατασκευαστικό το σφάλμα, λογικά δεν θα καλύπτεται απο εγγύηση??

3
σου δίνει κ το Gibson headstock,

και? ;D

λογικά θα βρεις πολύ καλύτερες από άλλη μάρκα....και αρκέτα φτηνότερες....
δες στο ίντερνετ...

Το λέω απο την άποψη ότι ο φίλος θέλει κάτι σε Gibson, και το καταλαβαίνω γιατί κ εγώ για το λόγο αυτό την πήρα... Πές το διαστροφή/ψώνιο/κόμπλεξ κτλ κτλ, γούσταρα να είναι Gibson...Απο αυτή και μόνο την άποψη το λέω και για το ότι στα λεφτά της είναι μια πολύ τίμια κιθάρα...Τώρα το ότι υπάρχουν και καλύτερες είναι το μόνο σίγουρο...!!!

4
Κοίτα, εγώ είμαι της άποψης οτι αξίζει, σου δίνει κ το Gibson headstock, έχει κ καλά χαρακτηριστικά, προσωπικά δεν το μετάνιωσα που την πήρα...Άσε που είναι κ διαχρονικό μοντέλο, δεν είναι κάτι πολύ extreme ούτε κάτι που περιορίζεται σε death metal...Σε μεταλ κ χαρντ ροκ καταστασεις είναι ότι πρέπει!!Κ εγώ επειδή πάντα ήθελα ένα V σχήμα την πήρα άρχικά, δεν έψαχνα την σούπερ ντούπερ κιθάρα...

5
Την έχω εδώ και 2 χρόνια αυτή την κιθάρα, προσωπικά έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος!!!Θεωρώ ότι είναι απο τις πιο value for money κιθάρες που κυκλοφορούν, έχει καλά ξύλα, έχει πολύ καλούς μαγνήτες, γενικά είναι στιβαρή κατασκευή!!!!Αν δεν σε ενοχλέι το γεγονός ότι δεν έχει βερνίκι απο πάνω και έχει το feeling ξύλου (με ότι αυτό συνεπάγεται και στην ταχύτητα παιξίματος...) τότε προσωπικά θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή. Επίσης πρεπει να ξέρεις και τι σε βολεύει, γιατί το μπράτσο της είναι λίγο πιο φαρδύ απο πχ μιας Les Pau ή μιας κλασικής Strat...!!

6
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!!Επίσης κάτι που σκέφτηκα τώρα που διάβαζα την απάντησή σου, με τον επιλογέα των μαγνητών τι γίνεται??? Εκεί πάλι δεν χρειάζεται soldering???Δεν είδα κάτι παρόμοιο για τον επιλογέα...

7
Καλημέρα! Πρόσφατα έπεσε το μάτι μου σε αυτό εδώ το μαραφετάκι http://www.seymourduncan.com/liberator/, το οποίο αν έχω καταλάβει καλά (επειδή δεν έχω γνώσεις ηλεκτρονικών) στην ουσία αντικαθιστά το ποτενσιόμετρο και μετά μπορείς απλά να συνδέεις το γυμνό καλώδιο στο ποτενσιόμετρο χωρίς soldering, απλά βιδώνοντάς το (όπως σε κάποια hifi συστήματα..). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το κατα πόσο είναι συμβατό με όλες τις εταιρείες μαγνητών (λέει βέβαια universal, αλλα ποτέ δεν ξέρεις) και επισης θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας για μια τέτοια τοποθέτηση (η οποία αν ισχύει λύνει τα χέρια πολλών απο εμάς που δεν κατέχουμε το άθλημα του soldering)
Thank you!! :)

8
Αν λοιπόν είσαι κιθαρίστας που τού αρέσουν τα χοντρά (σε στυλ ροπάλου) μπράτσα όπως εγώ, τότε μάλλον θα σού αρέσει περισσότερο μια PRS, ενώ αν προτιμάς τα πιο λεπτά και «γρήγορα» μπράτσα σε βλέπω να πηγαίνεις για Schecter.
Κατι τέτοιο κ εγώ είχα στο μυαλό μου...Μάλλον για την Hellraiser C1 με κόβω...

9
Καλημερα!! Λοιπόν, είμαι ανάμεσα σε 4 κιθάρες.
Το πρώτο ζεύγος είναι:
http://www.thomann.de/gr/prs_se_torero_bch.htm
http://www.thomann.de/gr/schecter_diamondc1_hellraiser_fr_bch.htm


Και το δεύτερο είναι:
http://www.thomann.de/gr/schecter_hellraiser_solo_006_bch.htm
http://www.thomann.de/gr/prs_se_mike_akerfeldt.htm (ή την single cut χωρίς την υπογραφή του Mike)


Ακόμα δεν έχω καταλήξει στο σχήμα που θα πάρω, θα τις δοκιμάσω και θα αποφασίσω εκείνη τη στιγμή...
Επειδή οι κιθάρες ανα ζεύγη είναι πολύ κοντά σε χαρακτηριστικά, θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν, τυχόν διαφορές στην ποιότητα PRS SE και Schecter...Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο να γνωρίζω απο πρίν (καθώς δεν έχω παίξει ούτε σε PRS ούτε σε Schecter) είναι η ποιότητα κατασκευής, αλλα και το value for money.
Οφείλω να ομολογήσω ότι στην PRS με προβληματίζει το SE, το έχω συνδυάσει με ποιότητα Epiphone (χωρίς επαναλαμβάνω να εχω παίξει προσωπικά).
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!


10
Καλά, αυτό εξυπακούεται, δεν θα δεί ένα dvd και μετά θα γράψει το The Wall, αλλα βοηθάει γιατί σου δείχνει μια μεθοδολογία δουλειάς, κάποια κολπάκια κτλ...Εννοείται οτι αμα δεν "το έχεις" κιόλας, ότι και να κάνεις..!! ;D

11
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι πως άμα δεν έχεις έμπνευση να γράψεις...όσο και να το ζορίζεις δεν θα γράψεις..σίγουρα η θεωρία και τα συναφή βοηθάνε για να ταξινομήσεις τη "μουσική σου σκέψη"...αλλά απο εκεί και πέρα είναι όλα θέμα έμπνευσης...δεν γίνεται να πεις "τώρα θα γράψω ένα τραφούδι" και να σου βγει αβίαστα....στις πιο άκυρες στιγμές θα σου έρθει....
Θα συμφωνήσω οτι ειναι σε ένα μεγάλο ποσοστό θέμα έμπνευσης, αλλα δεν σου έρχεται ουρανοκατεβατα... Απαιτεί αρκετές ώρες δουλειάς, παίζοντας τραγούδια που ήδη ξέρεις, παραλλάσσοντάς τα και προσπαθώντας να τα φέρεις σε ένα μοτιβο που σου αρέσει κτλ...Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον και διαφωτιστικό dvd της Lick Library που αφορά τη σύνθεση κομματιών. Η θεωρία και οι κλιμακες ασφαλώς αποτελούν την πρώτη ύλη για να γράψεις κάτι που να στέκει, αλλα δεν ειναι μόνο αυτό..Αν ήταν έτσι, τα μισά συγκροτήματα δεν θα υπήρχαν..Τσέκαρε το dvd, νομίζω θα σε βοηθήσει!!

12
Αθλητισμός / Απ: Ολυμπιακος
« στις: 20/02/11, 11:31 »
Ναι, μίλησα για το χτεσινό γιατί υπερέβη κατα πολύ το τι έχει συμβεί κατα καιρούς στο ελληνικό πρωτάθλημα...Σ'υμφωνοι, είναι συλλογική προσπάθεια το χάλι που επικρατεί, αλλα κάποιος πρέπει να την πληρώσει...
Όταν είπα για το πρωτάθλημα, το είπα σε συνάρτηση με την προβλεπόμενη ποινή, δλδ την αποβολή του Ολυμπιακού απο το υπόλοιπο του πρωταθλήματος...Μένουν 7 αγωνιστικές, με 3 τρείς νίκες παίρνεις θεωρητικά πρωτάθλημα...Γι'αυτό λέω ότι δεν με νοιάζει, ας τιμωρηθούν και ας κατεβούμε με την Golden Team..
Και σίγουρα ο Παναθηναϊκός δεν έχασε το πρωτάθλημα απο αυτόν τον αγώνα, αλλα δεν του δίνεται κάν το δικαίωμα να το διεκδικήσει...Υποτίθεται είναι παιχνίδι, οκ, ο Παναθηναϊκός έκανε κακό ξεκίνημα αλλα βελτιώθηκε στην πορεία, με την διαφορά στους 4 βαθμούς και με τον Ολυμπιακό να έχει να παίξει ακόμα με Παοκ και Αεκ, ποιος μας λέει οτι δεν θα κρινόταν τελευταία αγωνιστική....
Πάντως το πιο θλιβερό είναι η συμπεριφορά του Μαρινάκη...Πραγματικά Πρόεδρος-Χουλιγκαν...Και το χειρότερο είναι ότι τον θαυμάζουν κάποιοι Ολυμπιακοί...

13
Αθλητισμός / Απ: Ολυμπιακος
« στις: 20/02/11, 11:07 »
Εμ, νομιζω πως βαζεις ολους τους Ολυμπιακοφιλους στο ιδιο τσουβαλι με τους Ολυμπιακοφανατισμενους ;)

Κι εγω δηλωνω Ολυμπιακος, ομως τα κακως κειμενα τα αναφερω, γιατι παν'απ'ολα πρεπει να υπαρχει η αισθηση του δικαιου ( οχι του κ.Μαρινακη βεβαια ) και της αθλησης! ;) Οποτε μη μας βαζεις ολους στην ιδια κατηγορια!

Δυστυχώς στην Ελλάδα η αίσθηση του δικαίου έχει χαθεί προ πολλού...Επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας και αναποφευκτα το δίκαιο του ισχυροτέρου...Αν υπήρχε αθλητική δικαιοσύνη, ο πειθαρχικός κώδικας είναι πολύ συγκεκριμένος για το τι πρέπει να συμβεί (σε περίπτωση που μπουν στο γήπεδο φίλαθλοι και χτυπήσουν παίχτες η διαιτητές ή οποιονδήποτε άλλον που να έχει σχέση με τις 2 ομάδες που παίζουν, ΄τιμωρείται η ομάδα με 1-3 μήνες αποβολή απο όλες τις διοργανώσεις...Αρα ο ολυμπιακός μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος δεν θα ξανάπαιζε...). Βεβαια αυτά όλα είναι θεωρητικά, αφού ζούμε στη χώρα που η αθλητική δικαιοσύνη δέχτηκε οτι το κάθισμα που είχε φάει κάποτε απο οπαδό ο τερματοφύλακας του Ηρακλή, το είχε πάρει ο αέρας...
Προσωπικά, είναι παναθηναϊκός και θέλω επιτέλους να τιμωρηθεί κάποιος γι'αυτό το αίσχος που συνέβη χτές...Να τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός όπως προβλέπεται και ας κατεβαίνει στους αγώνες η Golden Team, δεν με νοιάζει το πρωτάθλημα...
Όσο για τον πρόεδρο του ολυμπιακού και της Superleague, τι να πεί κανείς...Κάτι πίνει και δεν μας δίνει, δεν εξηγείται αλλιώς...Είναι επικίνδυνος ο άνθρωπος...Και δεν θέλω να πώ οτι οι δικοί μας ήταν καλύτεροι κτλ...αλλα πχ πέρσι ο Πατέρας είχε ποτέ εκτεθεί έτσι??Είχε πάει να βρίσει αντιπάλους???Και ο Κόκκαλης είχε κάνει τα αίσχη, αλλα ο άνθρωπος και κύριος ήταν και αίσθηση του χιούμορ είχε...Δεν ήταν χουλιγκάνος...

14
Και εγώ έχω την ίδια με τη μια που έχεις στις φωτογραφίες, με τα Χ !!Φανταστική ζώνη, είναι η πιο βολική που έχω δοκιμάσει!!!

15
http://www.thomann.de/gr/news_msg_exclusive_deal_all-tube_thunder.html


Εχει αναφερθεί ξανά αυτος ο ενισχυτής, και η προσφορά ισχύει ακόμα!

16
Πολύ ωραίο το προτζεκτ φίλε!!!Έδειξε πολύ στην κιθάρα και νομίζω οτι έκανες πολύ καλή επιλογή με την sg, πχ δεν νομίζω οτι σε μια strat θα εδειχνε τόσο πολύ..!!
Μια ερωτησούλα...Τα inlays απ'οτι κατάλαβα είναι αυτοκόλλητα...Δεν φθείρονται με το παίξιμο??Ξερεις, εννοώ φθορά σε γωνίες, να χαλάσει το σχέδιο κτλ...

17
Πήρα τον Peavey Classic 30W (την κεφαλή..) και οφείλω να ομολογήσω οτι είναι πάααρα πολύ καλός και πιστεύω οτι θα ταιριάζει σε όλα τα είδη μουσικής που θέλεις να παίξεις...Και το καθαρό και το βρώμικο κανάλι είναι εξαιρετικά (βέβαια το βρώμικο δεν φτάνει σε high gain καταστάσεις, αλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα και με ένα καλό πεταλάκι πιστεύω ότι λύνεται)!!Θα έχεις λίγο πρόβλημα βέβαια με την ένταση...Το ποτενσιόμετρο φτάνει μέχρι το 12 και πάνω απο 3 δεν έχω τολμήσει να το βάλω γιατί τρίζει όλο το σπίτι...!!!
http://www.thomann.de/gr/peavey_classic30_tweed_head.htm

18
Και εγώ με τόσα που έχω ακούσει για τους BK έχω αρχίσει να το ψήνω αν και έρχονται σε 2πλάσια τιμή απο τους Dimarzio που ζαχάρωνα...!!!

20
Αυτό που δεν έχω καταλάβει (και το σκέφτηκα αργότερα..) είναι το ΠΩΣ θα βγεί το nut??Αν το "ξεβιδώσω" δεν θα γυρίσει και το truss rod μαζί???

21
Thanx  για τα tips!!! Απλά διαβάζοντας αυτές τις αναλύσεις που κάνεις, βλέπω ότι (δυστυχώς) άτομα τα οποία ασχολούνται και επαγγελματικά με την εκμάθηση κιθάρας (όχι απαραίτητα απόφοιτοι μουσικών πανεπιστημίων) δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες αναλύσεις!!ακόμα και εκεί κυριαρχεί η παπαγαλία και το "ωχ αδερφέ"!!Και πάλι τα συγχαρητήριά μου!!
Μακάρι να είχα (ή να έχω κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον) το χρόνο να κατσω να μελετήσω αυτά τα βιβλία που προτείνεις!!

22

Μου άρεσε η αναφορά σου περί "μουσικού αδιεξόδου". Ακριβώς σε ένα τέτοιο σημείο έπιασα και εγώ τον εαυτό μου κάποια στιγμή. Πολλές ώρες τεχνικής εξάσκησης (και μάλιστα με αμφίβολης ποιότητας αποτελέσματα!) και μηδενική δημιουργική/συνθετική δραστηριότητα. Όταν αποφάσισα ότι είναι καιρός να γράψω ένα κομμάτι διαπίστωσα ότι έχω δύο επιλογές: ή θα φτιάξω κάτι τετριμμένο και περιορισμένο στα ακούσματά μου (λόγω έλλειψης ταλέντου :-\ ), ή θα κάνω τον κόπο να μάθω λίγο θεωρία/αρμονία δίνοντας μου έτσι την δυνατότητα να πάρω ιδέες και από περισσότερα μουσικά ιδιώματα.

Αυτό τον καιρό είμαι σε διαδικασία εκμάθησης και για αυτό θεωρώ τον χαρακτηρισμό "άριστος γνώστης αρμονίας" υπερβολικό (αλλά, σίγουρα αποδεκτό και ιδιαίτερα κολακευτικό! ;D ). Όπως ανέφερα και στο πρώτο post, η ιδέα μου για αυτά τα άρθρα είναι πρώτα να βοηθήσουν τον συγγραφέα (εμένα) να εμπεδώσει κάποιες θεωρητικές έννοιες και, γιατί όχι, να μεταδώσει κάποιες από αυτές και σε όσους τυχόν ενδιαφέρονται.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! ;D ;D
Παρόλο που μικρός έκανα αρκετά χρόνια πιάνο, επειδή ίσως τότε τα ψιλομαθαίναμε μηχανικά (Τ-Τ-Η-Τ-Τ-Τ-Η) χωρίς να μπούμε καν στη διαδικασία να καταλάβουμε τι σημαίνει πχ τόνος, έχω ξεχάσει σχεδόν τα πάντα απο θεωρία και όταν παίζω κιθάρα αναλώνομαι στα ίδια και στα ίδια..
Αλλα ακόμα και πρόσφατα που έκανα μαθήματα κιθάρας, ελάχιστοι ξέρουν να σου απαντήσουν σε απορίες τέτοιου είδους (πάλι μου απαντούσαν: μάθε το έτσι απέξω και εισαι οκ..)
Επειδή αναφέρεις ότι είσαι σε διαδικασία εκμάθησης, θέλω να σε ρωτήσω αν διαβάζεις μόνος ή πας σε ωδείο...Αν διαβάζεις μόνος, η δουλειά σου είναι τρομακτικά καλή και έχεις εμβαθύνει πάρα πολύ!!!Keep on the excellent work!!!!
Επίσης αν έχεις κανένα βιβλιαράκι να προτείνεις...!!!

23
Εγώ σου προτείνω να βρείς μια λύση για να βγάλεις το παξιμάδι του truss rod και να περάσεις καινούριο...
Δεν πολυγουστάρω τις πατεντοειδείς λύσεις πάνω σε όργανα... ;)
Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη.. Έκανα ένα googlαρισμα και βρήκα κάτι εργαλεία απο stewmac τα οποία βέβαια κόστιζαν πιο πολύ και απο custom μπράτσο απο warmoth..!!
Επειδή δεν θέλω να σκάψω το μπράτσο σκεφτόμουν μήπως βρώ κάποιο τρόπο να βγάλω το μαύρο πλαστικό που βρίσκεται στο headstock (δηλαδή την υποδοχή ας πούμε του άλλεν) ώστε να έχω περισσότερο χώρο...Μετά να ρίξω λίγο σπρέι (λίγο..) σαν αυτό που βάζουν στις αλυσίδες μηχανών νομίζω για να χαλαρώσει το παξιμάδι και μετά να επιχειρήσω να το ξεσφίξω με κάποια τσιμπίδα...Όλα αυτά σε θεωρητικό επίπεδο..
Αυτό με την εποξική για προσωρινή λύση καλό ακούγεται, αλλα φοβάμαι μήπως σε τόσο περιορισμένο χώρο γίνει καμιά ζημιά..!!

24
αν και δε νομίζω να πάει 200ε η αλλαγή .... πολλά μου ακούγονται  ::)


μπορείς να ''χαλάσεις'' ένα ίσιο κατσαβίδι διαμορφώνοντας το έτσι ώστε να σφηνώνει στη χαλασμένη αλενόβιδα ... και να κάνεις τη δουλειά σου μ'αυτό.

Κοίτα, λέω 200 γιατί εδώ ένα σετάρισμα πάει κοντά 70...
 
Δεν κατάλαβα το πως να χαλάσω το κατσαβίδι...

25
Επιχειρώντας να κάνω μια επιδιόρθωση και σετάρισμα στην Stratocaster (μεξικάνα..), ενώ όλα πήγαιναν πολύ καλά (μέχρι και τους μαγνήτες έβαλα μόνος!!), επιχείρησα να χαλαρώσω λίγο το truss rod μιας και η κιθάρα για 1-2 χρόνια δεν είχε χορδές και είχε πάρει προς τα πίσω το μπράτσο. Το θέμα είναι ότι μάλλον έχει φαγωθεί το παξιμάδι στο truss rod και δεν πιάνει το allen...Τώρα τι κάνουμε????
Απ'οτι βλέπω και στο google η διαδικασία αλλαγής του παξιμαδιού είναι λίγο ζόρικι και θέλει στάνταρ μάστορα...Αλλά, αν είναι να δώσω 200 ευρά στον μάστορα, παίρνω με τα ίδια και καινούριο μπράτσο (το οποίο παίζει να είναι και πολύ καλύτερο...)
Έχετε καμιά λύση για να αποφευχθούν τα παραπάνω??Αλλιώς τι προτείνετε???
Ευχαριστώ παίδες!

Σελίδες: [1] 2 3 4 5