Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Kay

Σελίδες: [1] 2
1
Η 1η ελληνική μουσική κοινότητα που απευθύνεται σε ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ μουσικούς είναι γεγονός από 23/3/2007!
Το FreeMuse είναι μια απολύτως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ κοινότητα ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ μουσικών που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα και να κάνουν την αγάπη τους για τη μουσική - ΚΑΡΡΙΕΡΑ!

Tο FreeMuse Δεν είναι ΜΟΝΟ ένα site στο Internet! Το FreeMuse θα είναι υπαρκτό και δίπλα σας, στην πραγματική ζωή!

Στα πλαίσια της υποστήριξης της Ελληνικής Ενωτικής Κίνησης Ερασιτεχνών Μουσικών - σας προσκαλούμε ΟΛΟΥΣ στο νεοσύστατο site.

Απευθύνουμε επίσης έκκληση για συντονισμό της προσπάθειας με το Kithara.gr με στόχο την καλύτερη δυνατή δική μας ενότητα ώστε να προωθηθούν τα συμφέροντα των ερασιτεχνών μουσικών και ΜΟΝΟ. Είμαστε ανοιχτοί για επικοινωνία ώστε να δούμε πως μπορούμε από κοινού να ενισχύσουμε τη θέση των Ερασιτεχνών στην ελληνική κοινωνία.

Για περισσότερα http://www.freemuse.gr

2
- ΕΕΚΕΜ (OFFICIAL SUPPORTING SITE)

H Ελληνική Ενωτική Κίνηση Ερασιτεχνών Μουσικών υποστηριζόμενη από την online ανεξάρτητη διαδραστική μουσική κοινότητα για ερασιτέχνες δημιουργούς FreeMuse.Gr και το CD του Φοιτητή – βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουν την εκκίνηση της μεταξύ τους συνεργασίας και την δημιουργία μιας νέας ενότητας στo CD του Φοιτητή φέρουσα τον τίτλο FreeMuse. Απώτερος σκοπός μας:

  • η ενημέρωση & ευαισθητοποίηση της ελληνικής μουσικόφιλης φοιτητικής νεολαίας γύρω από θέματα που αφορούν στα ελληνικά μουσικά δρώμενα,

    η ενίσχυση των ερασιτεχνών δημιουργών

Για περισσότερα επάνω στην πρώτη κίνηση/δράση: http://www.freemuse.gr


3
Η Ελληνική Ενωτική Κίνηση Ερασιτεχνών Μουσικών είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει ότι αγοράστηκε ο χώρος (1GB) και το domain του ιστοτόπου που θα υποστηρίζει την Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. και θα λειτουργεί ως κύριος φορέας ενημέρωσης και επικοινωνίας μεταξύ των ερασιτεχνών (και όχι μόνο!).

H εκδήλωση ενδιαφέροντος για τον ερασιτεχνικό σύλλογο απλοποιήθηκε και απαιτείται από εσάς η συμπλήρωση του ονοματεπώνυμου και του e-mail σας, σε ειδική φόρμα που θα βρείτε στην διευθυνσή μας http://www.freemuse.gr

4
Νεότερα απ' το "μέτωπο":

 - Η διαδικασία κατοχύρωσης μέσω ταχυδρομείου ισχύει μόνο με τη μεσολάβηση δικαστικού επιμελητή. Δηλαδή μπορεί κάποιος να στείλει ένα γράμμα στον εαυτό του, αλλά την επιστολή(η οποία δεν πρέπει να ανοιχτεί κτλ.) την επικυρώνει ο επιμελητής.

Αν και η ιστορία μάλλον συνοψίζεται στο ότι κανείς δεν μπορεί να κατοχυρώσει απόλυτα στο όνομά του οποιαδήποτε εργασία. Εκτός αυτού, δε γλίτωσαν από τις "διασκευές" μεγάλα ονόματα και έργα, πόσο μάλλον μπορούν οι "ανώνυμοι"... :-X

Τα παραπάνω είναι τα σωστότερα που έχουν γραφεί σε όλο το thread. Συγχαρητήρια kain για την ενημερωσή σου.

Θα ήθελα να προσθέσω μερικά πράγματα για να αφαιρέσω κάποιους αδικαιολόγητους φόβους που παρατήρησα ότι υπάρχουν αλλά και να ξεκαθαρίσω κάποια αδιευκρίνιστα θέματα. Αυτό μπορώ να το κάνω γιατί έχω εμπειρία σε θέμα κλοπής πνευματικών δικαιωμάτων γνωστού μου και γνωρίζω από πρώτο χέρι τι αποτελούσε πειστήριο για το δικαστήριο και τι όχι.

Καταρχάς, η συμβολαιογραφική πράξη θεωρείται αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τρόπος απόδειξης των πνευματικών σας δικαιωμάτων. Φροντίστε να συμπεριλάβετε μέσα στον φάκελο που παραδίδετε:

α) τις παρτιτούρες των κομματιών (μια γραμμή μπάσου, μια μελωδίας οργάνων και μία μελωδίας φωνής)
β) τους στίχους με τα ακόρντα γραμμένα επάνω τους
γ) ένα υλικό φορέα ήχου ο οποίος περιέχει τα δημιουργήματά σας
δ) Σε περίπτωση που μιλάμε για γκρούπ με διαφορετικούς συνθέτες, στιχουργούς ανά κομμάτι απλώς προσθέτετε ένα χαρτί υπογεγραμμένο από όλους μέσα στο φάκελο στο οποίο λέτε ποιος είναι ο δημιουργός σε κάθε κομμάτι που υπάρχει στο cd σας αναλυτικά. Το χαρτί αυτό θα πρέπει να έχει τη μορφή συμφωνητικού μεταξύ των μελών.

Οι πράξεις κατάθεσεις είναι πάντοτε προσωπικές, τις κρατά ο συμβολαιογράφος και ανοίγονται μόνο σε περίπτωση που ο κάτοχος του φακέλου το επιθυμήσει (πχ δικαστική διαμάχη). Έχετε υπόψιν ότι μόνο ο ιδιοκτήτης του φακέλου έχει το δικαίωμα ανοιγματός του. Αν είστε γκρούπ καλό θα είναι για να μην έχετε προβλήματα σε περίπτωση διάλυσης, ο κάθε δημιουργός να έχει το δικό του φάκελο - έστω και αν πρόκειται για πανομοιότυπο αντίγραφο και να καταθέσετε την πράξη ίδια ημέρα και ίδια ώρα.

Αυτό όπως καταλαβαίνετε σημαίνει διπλό ή τριπλό κόστος - (η ταρίφα είναι γύρω στα 35-45 Ευρώ για κάθε φάκελο - ο φάκελος μπορεί να περιέχει μόνο ένα κομμάτι ή όλη τη δισκογραφία σας).

Όλα τα παραπάνω αποτελούν αδιάσειστα στοιχεία και δεν τίθεται θέμα στο δικαστήριο. Υπάρχει βέβαια νομοθεσία η οποία επιτρέπει σε κάποιον συνθέτη να χρησιμοποιήσει 8 μέτρα από οποιοδήποτε κομμάτι ακόμη και αν πρόκειτα για πανομοιότυπη μελωδία. Εκεί τα πράγματα περιπλέκονται και δεν θα βρείτε το δίκιο σας, αφού ακόμα και αν σας έχει κλέψει, ο συνθέτης αυτός θα υποστηρίξει ότι το όλο θέμα ήταν τυχαίο και ο δικαστής βάσει νόμου θα τον αθωώσει - εκτός και αν έχει βεβαρυμμένο ιστορικό.

Αν θέλετε τηλέφωνο συμβολαιογράφου που έχει εμπειρία στο θέμα κατοχυρώσεων επικοινωνήστε μαζί μου με προσωπικό μήνυμα.

5
Το κακό στην περίπτωση της ΑΕΠΙ είναι ότι τα εκδοτικά δικαιώματα που ζητάει από τις δισκογραφικές εταιρείες είναι υπέρογκα και δεν επιστρέφει και τίποτα στους καλλιτέχνες από όσα παίρνει. Σαν αποτέλεσμα η ελληνική μουσική βιομηχανία έχει πάρει την κάτω βόλτα γιατί δεν μπορεί εύκολα κάποια δισκογραφική να συμπεριλάβει τους καλλιτέχνες της σε συλλογές πχ εξωτερικού, όπου απαιτείται έκδοση των δικαιωμάτων σε τρίτη εταιρεία.

Τρέχα γύρευε...

6
Παρότι το θέμα έχει εξαντληθεί πρίν από αρκετό καιρό - θα ήθελα απλώς να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του NewBie.

Ο τρόπος είναι σαφής και έχει ήδη περιγραφεί από τον προηγούμενο με ακρίβεια και δεν τίθεται θέμα περαιτέρω αντίλογου.

Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι ο πλέον οικονομικός τρόπος κατοχύρωσης ονόματος συγκροτήματος είναι αυτό που αναφέρθηκε με το λογότυπο και ισχύει.

Μπορείτε να σχεδιάσετε ένα λογότυπο (το οποίο αποτελεί το σήμα σας) και να γράψετε και το όνομα του συγκροτήματος - να τα βάλετε εξώφυλλο στο cd που περιέχει τα κομμάτια σας και να το στείλετε στον εαυτό σας συστημμένο.

Αυτομάτως κατοχυρώνετε και το σήμα/επωνυμία του γκρουπ σας και δεν τίθεται κανένα νομικό θέμα. Κανείς δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το όνομα ή το σήμα αυτό πλέον για χρήση σαν μουσικό γκρούπ.

Σαφώς και κάποιος μπορεί να ονομάσει Metallica την εταιρεία του που πουλάει σιδηροπλαστικά υλικά - αλλά κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει που θέλει να φτιάξει ένα γκρουπ.

7
Είχα πεί ότι δεν θα συμμετάσχω σε ότι και αν ειπωθεί και έτσι είναι.

Θα κάνω απλώς μια παρέμβασή ζητώντας με την σειρά μου την παρέμβαση του διαχειριστή ο οποίος μπορεί να επιβεβαιώσει τα λεγομενά μου.

Αυτό που θεωρώ παράλογο και εξόχως ανόητο είναι να πιστεύουν μέλη του kithara.gr ότι επειδή κάποιοι βρέθηκαν να συμφωνούν με τις αρχικές θέσεις του συλλόγου ότι είναι το ένα και το αυτό πρόσωπο. Δηλαδή αποκλείεται να υπάρχουν άτομα που να συμφωνούν με τον αντίλογο;

Αν ισχύουν τα λεγόμενα ορισμένων και εγώ είμαι το ίδιο άτομο, τότε θα πρέπει οι γράφοντες να έχουν την ίδια IP διεύθυνση. Για αυτούς που δεν γνωρίζουν - αν μιλάμε για απλές συνδέσεις η IP διεύθυνση δείχνει ακόμα και τον τόπο από τον οποίο συνδέθηκε και έγραψε ο χρήστης. Στην δική μου περίπτωση γράφω από δύο IP διευθύνσεις συγκεκριμένες - η μία στην Αθήνα της μορφής 87.203.... (DSL) και η άλλη από το εξοχικό μου της μορφής 127.194.... (DIALUP).

Όπως είπα ο διαχειριστής - ο οποίος βλέπεις τις IP μπορεί να επιβεβαιώσει την μοναδικότητα των ατόμων που γράφουν στο παρόν thread.

Εν κατακλείδι, θα παρακαλέσω - για δεύτερη φορά - να υπάρχει κάποιο επίπεδο στη συζήτηση εν απουσία των συνομιλητών. Η αγένεια τέτοιου επιπέδου, όπου κάποιος προσβάλει κάποιον που δε συμμετέχει στη συζήτηση είναι ενδεικτική της αφερεγγυότητας του συνομιλητή.

Επίσης, θέλω να παρακαλέσω κάποιους παράγοντες εμπλεκόμενους με δημόσιους φορείς, άτομα με connections, διαχειριστές επισήμων site τηλεοπτικών καναλιών κτλ αν θέλουν να συνεχίσουν να συμμετάσχουν στη συζήτηση να αποκαλύψουν πρώτα την ιδιότητά τους και κατόπιν να συνεχίσουν τη συζητήση.

Ευχαριστώ

8
Αγαπητοί Συνάδερφοι,

Εγώ ήρθα εδώ με όλη την καλή διάθεση με σκοπό βάλουμε κάτω τα πράγματα και να συζητήσουμε και να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα που θα ικανοποιεί ακόμα περισσότερους.
[/u]

Αν αυτά όλα που έχω πεί είναι αόριστα - τότε πραγματικά δεν μπορώ παρά να θεωρήσω ορισμένους από εσάς προκατειλλημένους. PDI... Ναι, έχεις δίκιο, πίσω από εμένα κρύβεται ένα υποχθόνιο σχέδιο για την κατάκτηση του κόσμου. Όλα αυτά τα κάνω για να επιβάλλω και πάλι τη δικτατορία... Κοινώς, "Άντε Γειά!"

Νομίζω ότι έχουν ήδη ειπωθεί αρκετά πράγματα γύρω από την Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. ώστε να υπάρξει μια πρώτη στοιχειώδης ενημέρωση γύρω από αυτήν και δεν μπορείτε στην παρούσα και εφόσον δεν αντιλαμβάνεστε σε ποιούς απευθύνετε αυτός ο σύλλογος, να μου ζητάτε να σας αποκαλύψω μέρος ή ολόκληρο το καταστατικό. Αν κάποιοι έχετε την υπομονή θα τα μάθετε όλα από το επίσημο site της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. το οποίο θα έχει φτάσει στην τελική του μορφή μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.

Λόγω της τροπής που έχει πάρει η συζήτηση και επειδή κρίνω προσωπικά ότι το διαλογικό επίπεδο στο παρόν forum είναι σημαντικά κατώτερο των περιστάσεων - προσωπικά δεν θα μιλήσω περαιτέρω για τους σκοπούς της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ και δεν θα συμμετάσχω στην παρούσα συζήτηση θεωρώντας ότι την βλάπτω με το να το κάνω. Η αληθειά είναι ότι δεν περίμενα καλύτερες αντιδράσεις - όπως προείπα - αλλά οι αντιλογούντες στο παρόν φόρουμ δεν έχουν σαφή επιχειρήματα να αντιτάξουν - παρά περιορίζονται σε χρήση ύβρεων και προσωπικούς προπυλακισμούς.

Παρακαλώ να έχετε τη στοιχειώδη ευγένεια να μην καταφύγετε σε προπυλακισμούς και ύβρεις εν απουσία του συνομιλητή σας. Δεν θα απαντήσω σε ότι και αν ειπωθεί. Όταν έρθει η ώρα θα ενημερώσω μέσα από το παρόν post για την web address του επίσημου site της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. και αυτή θα είναι και η τελευταία φορά που θα συμμετάσχω στο παρόν post.

Εύχομαι να βρείτε τον δρόμο σας - εμείς θα προσπαθήσουμε να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ τον δικό μας.

Καλή Συνέχεια Σε Όλους!

9
1. Εν καιρώ - Εφόσον έχεις διαβάσει τα προηγούμενα έχω ήδη αναφερθεί στο θέμα και σε όσες καθυστερήσεις έχουν προκύψει.

2. Μπορείς να γίνει λίγο πιο αναλυτικός στο τι ακριβώς θες να μάθεις? Το ΠΟΙΟΙ είμαστε καλύπτεται από το καταστατικό - δες το 1. Το ΠΟΙΟΣ θα μας εκπροσωπήσει δεν το ξέρω ούτε εγώ - θα προκύψει κατόπιν εκλογών μέσα στο σύλλογο και θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα - τα οποία αν θες μπορώ να στα αναφέρω.

3. Δες το 2 και το 1. Και πάλι αναφέρεσαι σε θέματα τα οποία θα καλυφθούν πλήρως στο καταστικό του συλλόγου.

4. Το χρονοδιάγραμμα ενεργείων είναι ένα θέμα το οποίο δεν μπορεί να συζητηθεί εκτός του συλλόγου, ούτε μπορεί να αποτελεί μέρος ενός απλού thread σε κάποιο forum - στο site του συλλόγου αυτές οι πληροφορίες θα καλύπτονται πλήρως, με την σοβαρότητα που αρμόζει και θα υπάρχει και σχετικό FAQ, όπου θα μπορείτε να καταθέτε ερωτήσεις/προτάσεις που πιστεύεται ότι δεν έχουν ήδη καλυφθεί.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτό που δυστυχώς αντιλαμβάνομαι από τα λεγόμενα των περισσοτέρων που γράφουν εδώ είναι ότι αντί να βλέπετε αυτή την κίνηση με θετική σκοπιά και να προσπαθείτε να την ενισχύσετε με την ενεργό παρουσία σας - ακολουθείτε μια τακτική παρόμοια με αυτή του άπιστου Θωμά που περιμένει να αγγίξει τις πληγές για να πειστεί, επιπλέον την αντιμάχεστε σαν να είσασταν εχθροί της. Πιστεύεται ότι το θέμα είναι προσωπικό, ότι  το θέμα είναι του Kay και της παρέας του, και ότι εγώ έχω κάποιο προσωπικό όφελος από όλο αυτό και δίνω τόση από την ενέργειά μου, το χρόνο και το χρήμα μου. Όπως είπα και στο προηγούμενο post μου: απευθυνόμαστε σε όσους ενδιαφέρονται...

Όπως πάντα, όμως, η ιστορία θα επαναληφθεί (όπως σε όλες τις παρόμοιες κινήσεις) - όταν κάποια στιγμή ο σύλλογος θα έχει αποκτήσει δύναμη τότε όλοι θα τρέχουν να γίνουν μέλη, τότε όλοι θα θέλουν να στηρίξουν αυτή την κίνηση... Τότε όλοι θα προσπαθούν να αποδείξουν ότι εκείνοι πρώτοι ανακάλυψαν την Αμερική... Πάντα θα υπάρχει όμως το "αυγό του Κολόμβου"...

 :)

10
4.Μου αρέσει που φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μία δηλώνεις το ενδιαφέρον σου σε όλα τα καημένα παιδιά που εμείς με την κίνησή μας θα οδηγήσουμε στον κακό δρόμο & από την άλλη λές ότι η κίνηση που κάνουμε σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Εξακολουθείς επίσης να πιστεύεις ότι η κίνηση ξεκίνησε ως κόντρα στο Φεστιβάλ. Τι να πώ... Μάλλον είναι ενδεικτικό του ότι έχεις μεγαλώσει πολύ και ο επιχειρηματικός σου διάλογος στηρίζεται επάνω σε αναμνήσεις και προσωπικές εμπειρίες. Άσε εμάς τους νέους που ενδιαφερόμαστε για το μέλλον μας να προσπαθούμε για κάτι καλύτερο και εσύ αν θές πάρε τη συνταξή σου και πήγαινε στα νησιά Φίτζι για διακοπές.

5. Δεν σχολίασα ποτέ και δεν με ενδιαφέρει αν απέρριψες ΕΣΥ ή κάποιος άλλος τη δουλειά μου. Μόνο το 2 να κοιτάξεις θα δεις και εσύ και ο κάθε ενδιαφερόμενος ότι προσέβαλλες τους ανθρώπους που αποτελούν την κεντρική ομάδα της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ., μέχρι τώρα, και την κίνηση σύστασης του συλλόγου.  Έχω μάθει να ακούω σε κριτική και όχι σε σχόλια του τύπου "Απορρίπτω τη δουλειά σου". Πως είναι δυνατόν να είσαι μουσικός και να το λές αυτό; Πέρα από αυτό αν θές να κάνεις κριτική κάντην στη σελίδα μου - όχι εδώ. Τέλος, θα ήθελα αν είναι δυνατόν να δώσεις στο κοινό να ακούσει και κάποια δική σου δουλειά - μιας και εσύ ως μεγαλύτερος θα πρέπει να γράφεις μόνο αριστουργηματικά έργα.

6. Άλλο ένα λάθος εκ μέρους σου είναι ότι πιστεύεις ότι ακολουθώ τον δρόμο του συνδικαλισμού για προσωπική αναγνώριση και για να ικανοποιήσω προσωπικές μου φιλοδοξίες. Δεν ψάχνω την προσωπική αναγνώριση - μόνο τα "ψώνια" λειτουργούν με αυτό τον αυτοσκοπό. Προσπαθώ να κάνω καρριέρα στη μουσική, όπως όλοι οι ερασιτέχνες, ώστε να ζώ μέσα από αυτό που αγαπώ, χωρίς να χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου (κάποια δεύτερη,τρίτη δουλειά) για να ζήσω.

7. Ευτυχώς τα νέα παιδιά είναι αυτά που μπορούν και θέλουν να φέρουν την αλλαγή στον κόσμο μας. Το να προτρέπεις εμένα ή οποιοδήποτε άλλο νεαρότερο να μην ασχοληθεί με κάτι για να αποφύγει την ταλαιπωρία, ούτε καλό είναι ούτε σοβαρό.

Αν δεν προσπαθήσουμε να κάνουμε ΤΩΡΑ κάποια πράγματα για το μέλλον μας - πότε ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? Αν σου αρέσει η κατάσταση όπως είναι τώρα - δεκτόν. Σε εμένα και με όσους έχω συζητήσει που ασχολούνται με το θέμα λίγο σοβαρότερα - δεν μας αρέσει και πιστεύουμε ότι χρειάζεται πολλές βελτιώσεις.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. απευθύνεται σε αυτούς που ενδιαφέρονται να αλλάξει κάτι στην ελληνική μουσική πραγματικότητα. Εσύ αν είσαι βολεμένος στην κατάσταση που βρίσκεσαι είναι δικαιωμά σου και μπορείς να απέχεις. Με το ζόρι δεν θέλουμε κανέναν μέσα στους κόλπους μας - και δεν είμαστε 5 άτομα που θέλουμε να φτιάξουμε το σύλλογο - να είσαι σίγουρος για αυτό.

Αν απέτυχαν προηγούμενες απόπειρες που έγιναν για σύσταση συλλόγου ερασιτεχνών ή για παρόμοια εγχειρήματα, αυτό πιθανώς οφείλεται σε ανθρώπους σαν εσένα, που δεν πιστεύουν ούτε στη δική τους δύναμη ούτε στο ρητό "ισχύς εν τη ενώσει" & ενδεχομένως πήραν στο λαιμό τους και άλλους που ήταν αναποφάσιστοι ή λιγότερο αποφασιστικοί. Είναι γνωστό ότι οι Έλληνες πάσχουμε από το σύνδρομο του "Ωχαδερφισμού" και για να μπορέσεις να βγάλεις τον Έλληνα από αυτή την κατάσταση πρέπει να του παρουσιάσεις μια πολύ συγκεκριμένη πρόταση και πάνω από όλα να είσαι αισιόδοξος.

Η κάθε απόπειρα/εγχείρημα που γίνεται είναι τόσο σοβαρή όσο σοβαρά την αντιμετωπίζουν και τα άτομα που την απαρτίζουν.

Καθήσαμε, λοιπόν, κάναμε την ερευνά μας και σκεφτήκαμε πολλούς τρόπους (όχι έναν) για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να αλλάξουμε την πορεία που έχει πάρει η ελληνική μουσική πραγματικότητα.

Αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ και θέλουν να ΚΑΝΟΥΝ κάτι για να ΑΛΛΑΞΕΙ η ελληνική μουσική πραγματικότητα. Σκοπός δεν είναι να είμαστε 10 - 15 και να μείνουμε τόσοι...

Όσοι πιστοί προσέλθετε - δημοκρατία έχουμε!

11
1. Θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι αυτοί που χρησιμοποιούν το internet και είναι ερασιτέχνες μουσικοί είναι πολύ λίγοι. Αυτοί που χρησιμοποιούν το internet για την ενημερωσή τους λιγότεροι. Αυτοί που χρησιμοποιούν το internet και το kithara.gr και βλέπουν αυτό εδώ το thread και το συγκεκριμένο post για να ενημερωθούν μετριούνται στα δάκτυλα. Ότι και να λές αυτό που χρειάζεται είναι ένας σύλλογος για την ενημέρωση των ερασιτεχνών σε φυσικό επίπεδο.

2. Και εσύ επιμένεις, παρότι στο προηγούμενο post σου είπες ότι δεν θα έδινες συνέχεια, να με προσβάλεις. Δεν μπορείς να μου λές ότι δεν έχω γνώση απλώς και μόνο επειδή είμαι μικροτερός σου. Τι μυαλό είναι αυτό? Έχω κάνει 2 χρόνια ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ έρευνα και έχω συζητήσει - όχι με 100 & 200 - αλλά με 500 & 1000 πρίν να πάρω την απόφαση μαζί με άλλους φέτος να ξεκινήσουμε αυτό το σύλλογο.

Αν θές να κάνεις κάτι πραγματικά σοβαρό ΔΕΝ πρέπει να μαζευτούν πολλά άτομα και να αρχίσουν τη συζήτηση ΓΙΑΤΙ - "όπου λαλούν πολύ κοκόροι αργεί να ξημερώσει"! ΠΡΩΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑ & ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΣ! Και το ίδιο συνέβη και με την περίπτωση αυτή που ανέφερες - το λές και μόνος σου ότι "είδαν ότι δεν προχωράει το όλο θέμα και λειτουργικά είναι αδύνατη η δημιουργία ενός τέτοιου συλλόγου, το ματαίωσαν το όλο project.". Αυτό δεν είναι σοβαρή προσπάθεια σύστασης συλλόγου - αυτό είναι - μαζεύτηκαν 50 άτομα ήπιανε καφέδες και αποφάσισαν μέσα σε μια μέρα ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα... Άστο...

Τέλος, και πάλι δείχνεις ότι η αδυναμία στην ανάγνωση δεν είναι ενδεικτική της ηλικίας
.

Λες "Το ότι βιάζεσαι υπερβολικά φαίνεται και από τα απανωτά λάθη που κάνεις στις απαντήσεις που δίνεις. Πχ. Ποτέ δεν θα ξεχάσω το ότι με κατηγόρησες από που ξέρω κάποια πράγματα για σένα και πώς κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η μουσική σου δεν είναι ωραία, τη στιγμή που εσύ ο ίδιος έχεις βιογραφικό και τραγούδια σου ανεβασμένα στο internet. Τραγικότατο λάθος εκ μέρους σου!"

Κοίτα τι είχες γράψει
(scripta manent):  "Μιας και από όσο γνωρίζω οι 3-4 που έχουν μαζευτεί δεν έχουν κάποιο σοβαρό μουσικό background, ούτε κατά τα αυστηρά προσωπικά μου κριτήρια καλή μουσική ( κοινώς, κατά την άποψή μου δεν είναι ταλέντα του χώρου και επίσης κατά την άποψή μου δικαίως τους έκοψαν από το φεστιβάλ τους συγκεκριμένους )  και δεν έχουν τραγουδήσει ποτέ έξω από το μπάνιο τους και το studio που πήγαν για ηχογράφηση, αλλά, ούτε και πανεπιστημιακές μουσικές σπουδές και τεράστια γνώση της ελληνικής μουσικής αγοράς έχουν. Ορισμένους δε, δεν θα τους αποκαλούσα ούτε ερασιτέχνες, μιας και δεν έχουν φτάσει ακόμα ούτε σε αυτό το επίπεδο. Κάντε μια real βόλτα προς τα εκεί και θα το διαπιστώσετε."

Δες τι σου απάντησα: "Πέρα από αυτά, τα υπόλοιπά που γράφεις είναι προσβολές και σου ζητώ εξονόματι των υπολοίπων να ζητήσεις δημόσια συγγνώμη και να πείς αν θές πως και με ποιο τρόπο υποτίθεται ότι γνωρίζεις προσωπικά στοιχεία για εμάς."

Αν και πάλι αδυνατείς να καταλάβεις
το νόημα των παραπάνω, πράγμα διόλου απίθανό από αυτό που έχεις δείξει από τα γραπτά σου, εσύ ΜΙΛΗΣΕΣ για 3-4 και είπες πολύ βαριά πράγματα ΚΑΙ εγώ απάντησα εξονόματι των υπολοίπων - όχι εμού! Στο ξαναλέω...

Τώρα πάντως μπορείς να το ξεχάσεις - όπως έκανες και με άλλα πράγματα που σου απάντησα με επιχειρήματα σε προηγούμενο post και δεν είπες κουβέντα :)

3. Ασχολίαστο. Εξακολουθείς να μιλάς για έξοδα και σου έχω απαντήσει επαρκώς. Είμαι μικρότερός σου, μάλλον, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι λειτουργώ εν θερμώ, ούτε ότι είμαι τόσο μικρός ώστε να μην έχω αναπτύξει κριτική σκέψη. Απο εκεί και πέρα, σε ευχαριστώ πολύ αλλά o πατέρας μου ζεί και μπορεί ακόμη να μου δώσει συμβουλές & δε χρειάζομαι δεύτερο - πόσο μάλλον κάποιο διαδικτυακό.

12
"Στις μέρες μας, κυκλοφορούν πολλοί επιτήδειοι που παρουσιάζονται ως παραγωγοί μεγάλων εταιριών κλπ και από κάτι τέτοιους πρέπει να προστατευόμαστε. "

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που είναι επιτακτική η ανάγκη ενός συλλόγου για τους ερασιτέχνες.

"Θέλω επίσης να σου πω ότι, ναι, και στο παρελθόν έχουν γίνει παρόμοιες κινήσεις και έχουν αποτύχει."

ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ στο παρελθόν δεν έχει γίνει προσπάθεια σύστασης συλλόγου ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ή τουλάχιστον ποτέ δεν επισημοποιήθηκε το όλο θέμα. Αυτό που αναφέρεις είναι μια προσπάθεια που από την αρχή φαινόταν ότι θα προέβαινε άκαρπη και δεν έχει να κάνει με σύσταση συλλόγου.

"Ακόμη, η ενοικίαση και συντήρηση ενός γραφείου, ακόμα κι αν βρίσκεται στην πιο υποβαθμισμένη περιοχή της Αττικής, δεν κοστίζει ούτε 100 ούτε 200 ούτε 300 ευρώ μηνιαίως."

Αν χρειαστεί θα τα καλύψουμε με ίδιον κόστος. Δεν θα επιβαρυνθεί κάποιο μέλος περισσότερο - επαναλαμβάνω.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πέρα από όλα αυτά - όπως έχω πεί και σε άλλους που είχαν αμφιβολίες αν θές επικοινώνησε μαζί μου στο τηλέφωνο που δίνεται και θα χαρώ να σου εξηγήσω με σαφήνεια τις θέσεις μας, όπως θα χαρώ όταν καταλάβεις ότι είναι και δικές σου θέσεις (αν είσαι ερασιτέχνης μουσικός), ότι δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε και ότι αυτή η κίνηση θα πετύχει γιατί είναι οργανωμένη και έχει γίνει έρευνα.

Τέλος δε με ενοχλεί να προσβάλλουν εμένα προσωπικά  ή τη δουλειά μου, όσο με ενοχλεί να προσβάλλουν τα ιδανικά και τους σκοπούς πίσω από μια τέτοια ανιδιοτελή κίνηση όπως είναι η σύσταση της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ.

Συνέχεια σε αυτό δε θα δώσω και θεωρώ πως το μήνυμα σου είχε τον χαρακτήρα που έπρεπε να έχει μετα από τα πρώτα σου σχόλια.


13
Παρόμοιες προσπάθειες έχουν γίνει και στο παρελθόν και μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν και έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Παρακαλώ, ανέφερε ονομαστικά. Στοιχηματίζω ότι όπως και τα υπόλοιπα που γράφεις κινείσαι με οδηγό τις προσωπικές σου εκτιμήσεις/φαντασιώσεις.

"Κατά την προσωπική μου εκτίμηση σε παταγώδη αποτυχία θα καταλήξει και η συγκεκριμένη κίνηση, μιας και έχει έλλειψη από καλλιτέχνες πολύ υψηλού και ποιοτικού επιπέδου ( ταλέντα με ή χωρίς σπουδές ), από καλλιτέχνες με πανεπιστημιακή μουσική μόρφωση, από ανθρώπους που έχουν γνώση της ελληνικής μουσικής πραγματικότητας και βιομηχανίας."


Έχεις κάνει ένα πολύ σημαντικό λάθος. Κάνεις προσωπικές ΑΣΤΗΡΙΚΤΕΣ εκτιμήσεις, δημιουργώντας εντυπώσεις και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ...δίνεις την εντύπωση ότι δεν ξέρεις ούτε καν για τι πράγμα μιλάμε. Οι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ που κολλάνε σε όλα τα παραπάνω που αναφέρεις? Αν θές να επανιδρύσεις τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ είσαι ελεύθερος αν θές να το κάνεις με όλες τις νομικές κυρώσεις...


"Είναι πραγματικά αστεία όλα αυτά και απόρροια εφηβικής αν όχι αρρωστημένης φαντασίας. Σταματώ εδώ. Χάνω το χρόνο μου ασχολούμενος περισσότερο με το συγκεκριμένο θέμα."

Τότε γιατί τον έχασες και κάθησες και έγραψες εξαρχής? Όσο για τα πρώτα σχόλια - ισχύουν τα προαναφερόμενα -. Ζητώ σε πρώτη φάση τη διαγραφή τέτοιων σχολίων από τον ίδιο. Δεν έχεις το δικαίωμα να αποκαλέις έτσι κανέναν!



"Δεν πόσταρα για να ανάψω φυτίλια. Κάθε άλλο. Απλά, ορισμένοι που δεν έχουν τί να κάνουν και σκέφτονται ό,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι, μπαίνουν σε διάφορα sites, δημιουργούν συλλόγους, Grin ομοσπονδίες, Grin ελληνικές και πολυεθνικές δισκογραφικές εταιρίες, Grin αυτοχρίζονται κορυφαίοι μουσικοί παραγωγοί, Grin ως άτομα με ατέλειωτες γνωριμίες στο χώρο Grin κλπ κλπ, προσπαθώντας να συμπαρασύρουν - ευτυχώς ελάχιστους - όσους περισσότερους μπορούν. Καμιά φορά μέσα σε αυτούς τους 2-3 υπάρχει και ένα ταλέντο που για χ, ψ, ω λόγους το πιάνουν στον ύπνο. Ας μην παρασυρόμαστε από εξαρτώμενα από τους γονείς τους, σε οικονομικό επίπεδο και όχι μόνο, 20χρονα και 25χρονα που δεν έχουν με τί άλλο να ασχοληθούν παρά να μπαίνουν στο internet για χ,ψ,ω λόγους και από ουσία μηδέν."

Τα παραπάνω πρέπει είτε να διαγραφούν είτε να προστεθεί το σχόλιο ότι μιλάς γενικά και δεν αναφέρεσαι στην ομάδα μας.

Και να κύριοι οι βασικοί σκοποί/θέσεις του κυρίου που γνωρίζει περισσότερα από εμάς τα ατάλαντα πιτσιρίκια, τους ερασιτέχνες.

  • "Κλείνω, ευχόμενος να μην παρασυρθεί κάποιο από τα παιδιά εδώ."
    "Ας αφήσουμε τους συνδικαλισμούς για τους πολιτικούς."
    "Ας χρησιμοποίησουμε στο έπακρο τα ήδη υπάρχοντα πάμπολλα ελληνικά, αλλά και ξένα μουσικά sites, όπου μπορούμε να ανεβάσουμε τη δουλειά μας και να ακουστούμε λίγο περισσότερο, με την ελπίδα ότι ίσως ενδιαφερθεί κάποιος και για μας από τα "ανώτερα μουσικά στρώματα" ."
    "Ας μην εκθέτουμε τους εαυτούς μας σε ανόητες κινήσεις που ίσως μελλοντικά μάς φέρουν προβλήματα που δεν τα υποψιαζόμασταν καν !!!"


Κανένα περαιτέρω σχόλιο - Αφήνω στους αναγνώστες και στον διαχειριστή να κρίνει τα γραφόμενα.

14
Music Journey,

Δυστυχώς για εσένα αυτά τα άτομα που απαξιώνεις και άποψη έχουν και χειροπιαστές αποδείξεις μπορούν να προσφέρουν και να διαβάζουν ξέρουν. Σε αντίθεση με εσένα, που είσαι μεγαλύτερος, σοφότερος και που στα 10 πράγματα που είπες, τα 11 είναι αβάσιμα και προσωπικές εκτιμήσεις.

Απαντώντας, λοιπόν:

"Τα 4, άντε 5 άτομα που προσπαθούν να κάνουν ό,τι τελοσπάντων είναι αυτό που θέλουν να κάνουν, δεν μπόρεσαν να με πείσουν για κάτι σοβαρό. Προφανώς, είναι άτομα που απορρίφθηκαν από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ( όπως οι ίδιοι αναφέρουν στο blog τους ) και θέλουν να πάνε κόντρα στο
θεσμό του Φεστιβάλ."


Μάθημα 1ο:
Πρώτα μαθαίνουμε να διαβάζουμε και μετά ξεκινάμε την κριτική - έστω και σε "πιτσιρικάδες" όπως λές... Σε παραπέμπω:

"Δεν είμαστε ενάντια σε κάποιο συνδικάτο ή στα λεγόμενα "γκέτο" - δεν είμαστε ενάντια σε κανέναν, ο οποίος σέβεται τα δικαιώματά μας και εμάς."

Η παραπάνω κόντρα που επικαλείσαι υπάρχει μόνο στο δικό σου μυαλό και δεν υπάρχει κανένα θέμα δημιουργίας αντίπαλου θεσμού.


"Μάλιστα δε, πολύ φοβάμαι, ότι τα άτομα που θα δεχτούν να γίνουν μέλη θα είναι τα "μαύρα πρόβατα" της όλης υπόθεσης και έχοντας δημοσιοποιήσει και τα ονοματά τους ως μέλη του συλλόγου, θα τους κλειστούν πάρα πολλές πόρτες μελλοντικά."

Μάθημα 2ο:
Αυτά ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι ότι κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας σου - μήπως έχεις λόγους (όντας για παράδειγμα παράγοντας) να μην επιθυμείς τη σύσταση ενός τέτοιου συλλόγου για ερασιτέχνες? Οι λίστες με τα ονόματα των μελών του συλλόγου δεν θα δημοσιοποιούνται στο κοινό - προστατεύονται από την αρχή διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Επείδη, λοιπόν, δεν γνωρίζεις ούτε τα βασικά σου δικαιώματα σε παραπέμπω στο www.dpa.gr και σου εύχομαι καλή ανάγνωση...


1. Κάτι άκουσα για ενοικίαση γραφείου ( που κοστίζει τουλάχιστον 800 ευρώ μηνιαίως, μαζί με λογαριασμούς κλπ ), αμοιβή λογιστή ( αρκετά χρήματα σας πληροφορώ ) κλπ κλπ.. Είναι δυνατόν αυτά τα έξοδα να καλυφτούν από τα μέλη δίνοντας 15-20 ευρώ το χρόνο (!!!) και όχι το μήνα Huh Που και πάλι δεν θα καλύπτονταν αν δίνονταν 15-20 ευρώ το μήνα.


Μάθημα 3ο:  Γραφείο με 800 Ευρώ μηνιαίως? Να ρωτήσω ποιός σου τα έχει πεί αυτά ή αν νομίζεις ότι θα ξεκινήσουμε με γραφείο σε ρετιρέ της Κηφισιάς? Όλα ξεκινούν να ταπεινά και ανδρώνονται... Αν ανησυχείς για τα χρήματα - πέρα από τα 15-20 ευρώ/ετησίως δεν θα ζητείται ούτε ευρώ περισσότερο από τα εγγεγραμμένα μέλη. Ευτυχώς αυτά τα 5 πιτσιρίκια που εσύ απαξιώνεις, που δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο, που είναι ατάλαντοι κτλ. έχουν την πίστη και την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τα πρώτα κρίσιμα έξοδα.


2.Κάτι άκουσα ότι οι δισκογραφικές θα ζητούν τη γνώμη του συλλόγου για να διαλέγουν τους νέους τους καλλιτέχνες!!! ( Huh ) Παρακαλώ Huh Πώς είπατε??? Θα έρθουν τα διευθύνοντα στελέχη μιας γιγανταιαίας ή ακόμα και μικρότερης εταιρίας για να συμβουλευτούν πέντε και δέκα και δεκαπέντε 20χρονα και 25χρονα παιδαρέλια που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα όσον αφορά τη μουσική Huh  Cheesy Μιας και από όσο γνωρίζω οι 3-4 που έχουν μαζευτεί δεν έχουν κάποιο σοβαρό μουσικό background, ούτε κατά τα αυστηρά προσωπικά μου κριτήρια καλή μουσική ( κοινώς, κατά την άποψή μου δεν είναι ταλέντα του χώρου και επίσης κατά την άποψή μου δικαίως τους έκοψαν από το φεστιβάλ τους συγκεκριμένους )  και δεν έχουν τραγουδήσει ποτέ έξω από το μπάνιο τους και το studio που πήγαν για ηχογράφηση, αλλά, ούτε και πανεπιστημιακές μουσικές σπουδές και τεράστια γνώση της ελληνικής μουσικής αγοράς έχουν. Ορισμένους δε, δεν θα τους αποκαλούσα ούτε ερασιτέχνες, μιας και δεν έχουν φτάσει ακόμα ούτε σε αυτό το επίπεδο. Κάντε μια real βόλτα προς τα εκεί και θα το διαπιστώσετε.


Μάθημα 4ο: Αν ο σύλλογος κάποια στιγμή μετά από χρόνια, έχοντας ωριμάσει, έχει αποδείξει ότι είναι αντικειμενικός φορέας ανάδειξης ταλέντων, να είσαι σίγουρος ότι οι δισκογραφικές θα ενδιαφερθούν. Πέρα από αυτά, τα υπόλοιπά που γράφεις είναι προσβολές και σου ζητώ εξονόματι των υπολοίπων να ζητήσεις δημόσια συγγνώμη και να πείς αν θές πως και με ποιο τρόπο υποτίθεται ότι γνωρίζεις προσωπικά στοιχεία για εμάς. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζεις ότι είναι συνταγματικό μου δικαίωμα να ζητήσω τέτοια σχόλια να διαγραφούν από το site αλλά και αν γνώριζα τα προσωπικά σου στοιχεία να σου κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, γιατί περι αυτού πρόκειται.

Τα παραπάνω ισχύουν και για το 3 και το 4 που έχεις γράψει - Αν αφαιρέσει μόνος σου τα προσβλητικά - ΑΣΤΗΡΙΚΤΑ - σχόλια επιφυλάσσομαι να ζητήσω από τον Admin να τα διαγράψει.

15
Απαντώ στο 5, το οποίο είναι και το μόνο νέο ερώτημα - δε θα σχολιάσω γιατί δεν απαντώ στα υπόλοιπα[/u] - έχω ήδη δώσει επαρκείς εξηγήσεις σε άλλο post.

Τα στοιχεία που προανέφερες θα είναι στη δημοσιότητα αφού συσταθεί ο σύλλογος, και θα δίνονται σε κάθε ενδιαφερόμενο χωρίς να υπάρχει ως προαπαιτούμενο το να είναι μέλος κάποιος ή όχι.

Πέρα από τα παραπάνω,

Είναι αναφαίρετο δικαιωμά σου να δίνεις τα προσωπικά σου στοιχεία στη δημοσιότητα, όπως και για εμένα, αναφαίρετο δικαίωμά μου είναι να θέλω να διατηρήσω την ανωνυμία μου σε ένα διαδικτυακό φόρουμ - όσο αυτό είναι δυνατόν - τη στιγμή που δεν γνωρίζω κατ' ιδίαν αυτούς που απευθύνομαι ή αυτούς που διαβάζουν το thread. Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία που προστατεύει αυτό το δικαιωμά μου & είναι λάθος να μου το ζητάς.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τις κινήσεις του συλλόγου, για τον ίδιο το σύλλογο, για αυτούς που απαρτίζουν το σύλλογο, ή απλώς σου έχουν δημιουργηθεί απορίες που δεν μπορεί να λύσει η διαδικτυακή συνομιλία μας, μπορείς μέσω του κινητού τηλεφώνου το οποίο δίδεται στο blog να επικοινωνήσεις μαζί μου για να μιλήσουμε επ'αυτού ή να κανονίσουμε ένα ραντεβού και να συστηθούμε δια χειραψίας.

Φιλικά.

16
Απαντώντας κατά σειρά:
1. Τι ακριβώς περιμένεις να δείς; Το ότι δεν βλέπεις κάτι συγκεκριμένο, όπως λές, είναι πάντα σχετικό. Αν έχεις την υπομονή και θες να διαβάσεις κάτι που θα έχει τη μορφή συντάγματος - περίμενε την τελική μορφή του καταστατικού του συλλόγου.

2. Ασχολίαστο - Δεν απευθύνεται σε εμένα ή την Ε.Ε.Κ.Ε.Μ., απλώς διατυπώνεις μια προσωπική εκτίμηση για τη Eurovision. Προσωπικά δεν τη συμμερίζομαι - ο διαγωνισμός θα μπορούσε να έχει πραγματικό νόημα - τόσο για τη χώρα όσο και για τους ερασιτέχνες μουσικούς. Το δυστυχές είναι ότι η διοργανωσή του ειδικά τα τελευταία χρόνια δεν περνά από κανέναν έλεγχο διαφάνειας.

3. Καταρχάς αν θές να κάνεις διάλογο δεν μπορείς να βασίζεσαι σε γενικεύσεις. Δεν απαντάω στις ερωτήσεις χρησιμοποιώντας μόνο άλλες ερωτήσεις. Το κάνω όπου νομίζω ότι χρειάζεται, όπως στο νούμερο 1, όπου ο συνομιλητής μου κάθε άλλο παρά συγκεκριμένος είναι σε αυτά που ρωτάει.

Για να σταματήσω να απαντάω με ερωτήσεις, όπου αυτό γίνεται, θα πρέπει πρώτα από όλα να μάθουν οι συνομιλητές να διατυπώνουν σαφή ερωτήματα, που δεν αφήνουν περιθώρια πολλαπλών απαντήσεων στον αντίλογο. Επίσης, το ότι λέω ότι σε κάποια ερωτήματα πως έχω ήδη απαντήσει είναι κυριολεκτικό και δεν είναι υπεκφυγή.

Υπόκειται στην ευφυία και στην παρατηρητικότητα του συνομιλητή, εφόσον τον ενδιαφέρει, να αναζητήσει σε ποιά σημεία του παρόντος thread έχω ήδη απαντήσει.

4. Εγώ από τη μεριά μου κάνω το χρέος μου τονίζοντας τα σημεία του κειμένου με έντονα γράμματα και υπογραμμισμένα σημεία ώστε να φαίνονται οι θεματικές ενότητες που καλύπτονται σε κάθε παράγραφο. Δεν μπορεί, επομένως, κάποιος να μου χρεώσει ότι δεν γράφω με ευκρινή τρόπο τις απαντήσεις μου και ότι είναι αναγκαίο να επαναλαμβάνομαι [Δες και το 3].

Αν εσύ ενοχλείσαι από αυτό και πιστεύεις ότι το μανιφέστο έχει να κάνει με την εμφάνιση ενός γραπτού και όχι με το περιεχομένό του, προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι αστειεύεσαι. Όστις έχει την υπομονή ας καθήσει να διαβάσει τα posts ένα προς ένα.

5. Η διεύθυνση των γραφείων θα ανακοινωθεί όταν το καταστατικό θα λάβει την τελική του μορφή, όπως και τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητάς.

6. Το τελευταίο ερωτημά σου δεν είναι ειρωνικό - περισσότερο κωμικό μου ακούγεται. Η απάντηση είναι όχι. Αυτή τη στιγμή όλα τα έξοδα τα έχουμε αναλάβει ΜΟΝΟ 4 άτομα και αυτό γιατί μας ενδιαφέρει αυτοί που θα αποτελούν τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου να ενδιαφέρονται πραγματικά για το σύλλογο, να είναι ερασιτέχνες μουσικοί και να μην είναι απλώς άτομα που έχουν χρήματα - γιατί σε μια τέτοια τελευταία περίπτωση θα μπορούσαμε να θεωρηθούμε υποκινούμενοι - καθοδηγούμενοι.

Ο σύλλογος θα ξεκινήσει με προσωπικό κόστος - από εκεί και πέρα η συντηρησή του από ένα σημείο και μετά θα εναποτεθεί και στα ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΑ μέλη - αναγκαστικά - γιατί δεν έχουμε καμία πηγή που να γεννά χρήματα.

Ευχαριστώ για την υπομονή κατά την ανάγνωση.

18
Φίλε Kay επειδή ασχολούμαι με τον συνδικαλισμό στο χώρο των μουσικό θα ήθελα μόνο να προσέξετε το σημείο εκείνο του καταστατικού σας που θα αναφέρει πιθανή συμμετοχή ημιεπαγγελματιών αλλά και επαγγελματιών. Υπάρχουν κάποια κεκτημένα του κλάδου που καλό θα ήταν ο νομικός σας σύμβουλος να τα λάβει υπ' όψιν. Αυτή τη στιγμή ο αντιπροσωπευτικότερος συνικαλιστικός φορέας των μουσικών στην Ελλάδα είναι ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος, μοναδικό μέλος από την Ελλάδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μουσικών (F.I.M.) μέλος της Γ.Σ.Ε.Ε. και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος. Μπορείς με ένα e-mail στο pmu@pmu.gr να λάβεις όποιες πληροφορίες θέλεις έτσι ώστε η κίνησή σας αυτή να έχει τις ποιό σωστές βάσης.

Aquagr

Η επικοινωνία του νομικού μας συμβούλου με τον "Πανελλήνιο Μουσικό Σύλλογο" αλλά και με τον "Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρησης Δικαιωμάτων Ελλήνων Μουσικών" θα ξεκινούσε μέσα στον μήνα ούτως ή άλλως, καθώς το να αποφύγουμε οποιουδήποτε είδους σύγκρουση με τα καταστατικά των ήδη υπαρχόντων συλλόγων αποτελεί πρώτο μας μέλημα.

Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν γνώριζα για την e-mail διεύθυνση που δίνεις παραπάνω και θα φροντίσω να την στείλω σήμερα κιόλας στον δικηγόρο ώστε να προχωρήσουμε σε επικοινωνία μέσω διαδικτύου.

Πέρα από όλα αυτά, συζητώντας το και με τους υπόλοιπους, πιστεύουμε ότι η βοηθειά σου στην όλη αυτή κίνηση θα ήταν πολύτιμη εφόσον ήδη συνδικαλίζεσαι στο χώρο των μουσικών, και αυτό σημαίνει ότι γνωρίζεις πως αντιμετωπίζει το όλο θέμα και ο σύλλογος των επαγγελματιών. Καταλαβαίνω πως ίσως να υπάρχει κώλυμμα στο να γίνεις μέλος αλλά ίσως θα μπορούσες να λειτουργήσεις ως συνδετικός κρίκος μεταξύ των συλλόγων, ώστε να αρχίσουμε να συζητάμε και σε μια πιο ενιαία δράση στο μέλλον.

Γενικώς μπορείς να μου πείς τι σκέφτεσαι επ'αυτού σε e-mail ή τηλεφωνικά (δίνεται στο blog).

Φιλικά

19
Το μέγεθος των γραμμάτων θέλει να πεί κάτι? Νομίζω δεν έχω δείξει ότι δεν μπορώ να δώ και να απαντήσω σε ένα ερώτημα...

Η απάντηση στο "τεραστίου μεγέθους" ερώτημά σου είναι: Ναι! Όσο και αν σου φαίνεται, ίσως παράξενο (που δεν θα έπρεπε), με το δελτίο τύπου που είχε βγάλει η ΕΡΤ ζητούσε από κάθε συνθέτη/στιχουργό που το επιθυμούσε να συνδράμει στέλνοντας την προτασή του για να βρεθεί το καλύτερο κομμάτι που θα τραγουδούσε η κ. Άννα Βίσση. Επίσης, η ίδια η κ. Βίσση είχε ζητήσει σε τηλεοπτικό δελτίο τύπου να στείλουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι την προτασή τους.

Επομένως η πλήρης απάντηση στο ερωτήμά σου είναι "Ναι... Η Eurovision είχε σα σκοπό να αναδείξει ΚΑΙ ερασιτέχνες ΣΥΝΘΕΤΕΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΥΣ σε επαγγελματίες". Το ότι τα πράγματα δεν ήταν τόσο διαφανή και ότι ο σκοπός αυτός που διαφήμιζαν οι διοργανωτές δεν ετελέσθη με επιτυχία είναι ενδεικτικό και της θέσης που τελικά πήρε η Ελλάδα.

20
Προσωπική Εκτίμηση Στα Παραπάνω:

Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις αποτελούν γενικότητες και περιλαμβάνεις ερωτήματα τα οποία δεν προωωθούν ούτε τον υγιή διάλογο αλλά ούτε και οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα.  Το να επιμένεις να σου απαντήσω πόσοι ειναι αυτοί που έχω συζητήσει μαζί τους και ποιοί είναι ή γιατί δεν ήρθα εδώ πριν 2 χρόνια να σου θέσω τις προτάσεις μου, το βρίσκω αντίστοιχα παιδαριώδες, ανούσιο και έχει ήδη απαντηθεί. Αν και πάλι θές μια απάντηση για κάθε ερώτημα και αυτό σε βοηθήσει να απευθύνεσαι πιο συγκεκριμένα στο μέλλον: α) Πολλοί, β) Ερασιτέχνες μουσικοί, Δικηγόροι, Οικονομολόγοι, Λογιστές, Συμβολαιογράφοι, Web Designers, Προγραμματιστές κτλ.

Όπως είπα και στο προηγούμενο post μου:

"Αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θες να πείς, που πιστεύεις ότι είναι προχειρότητα, που δεν σου αρέσει και που πιστεύεις σαν ερασιτέχνης μουσικός ότι θα ήθελες να δείς να συμπεριλαμβάνεται στις θέσεις του συλλόγου και δεν το βλέπεις, τότε πες το μου για να μπορέσουμε να συζητήσουμε.

Σε διαφορετική περίπτωση θα είμαι αρκετά ευγενικός τόσο μαζί σου όσο και ως προς τον εαυτό μου ώστε να μην απαντώ σε παρόμοιες "προτάσεις"."



21
Θα απαντήσω μόνο σε αυτά που θεωρώ ότι έχουν κάποιο νόημα από το παραπάνω "παραλήρημα", και σε όσα δεν έχω ήδη απαντήσει.

Προσωπική μου άποψη (χωρίς να μιλώ για την Ε.Ε.Κ.Ε.Μ.) πρέπει να προσπαθήσεις να διαβάζεις σωστότερα αυτά που γράφονται και να μην θες να δείς τα πράγματα μόνο από τη δική σου οπτική γωνία. Το ότι δεν μπορείς να διαβάσεις κάποια πράγματα που έχουν ήδη απαντηθεί και εξακολουθείς να ρωτάς τα ίδια, δείχνει έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης, υποκειμενισμό και έλλειψη στοιχειώδους ευγένειας προς τον συνομιλητή σου. Τέλος, στα περισσότερα που θέτεις βλέπω και έλλειψη στοιχειώδους ενημέρωσης.

Για την ιστορία από όλα όσα έγραψες παραπάνω - θεωρώ σεβαστή κατηγορία ερωτημάτων τα παρακάτω:

"Μπορεί να είναι αποτέλεσμα δομημένης λογικής η ρήση σου περί βελτίωσης της ελληνικής δισκογραφίας? Για ανέπτυξέ μου σε τι ακριβώς αυτό συνίσταται? Τι αποτελεί βελτίωση?"

Βελτίωση αποτελεί:

  • το να πάψουν οι εταιρείες να αντιμετωπίζουν την ελληνική μουσική ως αρπαχτή.
    το να πάψουν οι εταιρείες να βλέπουν βραχυσκοπικά τα κέρδη τους και κάποιος φορέας να τις οδηγήσει σε μια μακροσκοπική λογική και να τις βγάλει από τον κυκεώνα της λογικής των μεταξύ τους "μεταγραφών".
    το να υποχρεώσουμε τις εταιρείες να αναλαμβάνουν όλα τα έξοδα παραγωγής ενός δίσκου και να μην επιβαρύνεται ο καλλιτέχνης.
    το να ενημερώνουμε και να μπουκοτάρουμε εταιρείες "βιτρίνες" που στήνονται για να εκμαιεύσουν χρήματα από ερασιτέχνες.
    το να εξηγούμε το νόημα της ανάγκης ενός manager σε όλες τις κινήσεις ενός advanced ερασιτέχνη (ημι-επαγγελματία) και να τον βοηθάμε να βρεί κάποιον που να είναι καλός στη δουλειά του και να αποφεύγει τους απατεώνες (που βρύθουν).
    η ανάπτυξη της προώθησης καλλιτεχνών μέσω internet σε τέτοιο βαθμό ώστε οι εταιρείες να υποχρεωθούν σε αλλαγή τακτικής.
    το να υπάρχει κάποιος προθάλαμος για τους ερασιτέχνες που θέλουν να κάνουν δισκογραφία, ο οποίος θα φροντίζει να ενημερώνει τις δισκογραφικές ποιοι από τους προηγούμενους μπορούν να αποτελέσουν καλή επένδυση για αυτές.
    το να ξεφύγουμε από την "ελληνική" λόγική ότι μόνο μεμονωμένοι καλλιτέχνες μπορούν να αποτελέσουν καλή επένδυση και να ενισχύσουμε την παρουσία των group στην ελληνική μουσική.

....τα παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις βελτιώσεις που χρειάζεται να γίνουν στην ελληνική δισκογραφία. Υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο και μεθόδοι για να επιτευχθεί το καθένα από τα παραπάνω που βλέπεις, αλλά είναι σαφές ότι δεν προτίθεμαι να δώσω τα αποτελέσματα ερευνών και τον ιδρώτα 2 χρόνων στον αέρα έτσι απλά. Πολύ περισσότερο σε κάποιον που δεν είναι εγγεγραμμένο μέλος του συλλόγου.


"Είναι αποτέλεσμα δομημένης λογικής η απαίτηση για διαφάνεια σε διαγωνισμούς? Ποιούς διαγωνισμούς? Που τους είδες?"

Μερικοί από τους φετινούς διαγωνισμούς που έλαβαν/λαμβάνουν χώρα και είχαν/έχουν ως σκοπό την ανάδειξη ερασιτεχνών σε επαγγελματίες.

  • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2006
    Eurovision - Athens 2006
    Εurovision - Junior 2006
    Otenet - Synch Festival 2006
    Mad TV - Mad For Bands/ Mad For Positive Energy - Διαγωνισμός τραγουδιού & σύνθεσης για συγκροτήματα και μεμονωμένους ερμηνευτές
    Ωδείο Νάκα - Διαγωνισμός Pop & Rock Τραγουδιού για συγκροτήματα & τραγουδιστές
    Going Through By Milko - Διαγωνισμός Hip-Hop Jamming
    Top Fm 106,4 Digital - Διαγωνισμός "New Artist Show"
    Cms Records - Παγκύπριος Διαγωνισμός Ερμηνείας Τραγουδιού
    International Art Society/Ωδείο Φουντούλη -  Διαγωνισμός Σύνθεσης Τραγουδιού World Music & 4ος Διεθνής Διαγωνισμός Σύνθεσης Μουσικών 'Εργων

...Και πάλι τα παραπάνω είναι μερικοί από τους διαγωνισμούς που έλαβαν χώρα στην επικράτεια φέτος. Όπως είπα και αρχικώς, η έλλειψη ενημέρωσης είναι σοβαρό μειονέκτημα - σε ότι και αν θές να κάνεις ή να συζητήσεις.

22
Ακριβώς! Δεν μπορεί να υπάρξει (σύμφωνα με το ελληνικό σύνταγμα) και δεν υπάρχει καμία δέσμευση.

Η συμμετοχή μας είναι σημαντική και από όλους μας εξαρτάται η επιτυχία του κινήματος. Αν δεν υπάρξει συσπείρωση - δεν θα υπάρξει καμία πρόοδος. Αυτό που πρέπει όλοι να κατανοήσουμε και να αντιληφθούμε είναι το κέρδος του να έχουμε ένα συλλογικό όργανο το οποίο νοιάζεται για τα συμφεροντά μας και είναι πρόθυμο να μας υποστηρίξει.

Στην Ελλάδα δεν έχει σημειωθεί αντίστοιχη προσπάθεια στο παρελθόν
και αυτός είναι και ένας λόγος παραπάνω για να το υποστηρίξετε - καθώς δεν είναι κάτι που δοκιμάστηκε και απέτυχε.

Τώρα δοκιμάζεται ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ!


23
Αν αυτό αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ πρότασης τότε δεν ξέρω πραγματικά τι άλλο να πω. Έχω όλη την καλή διάθεση να συζητήσω μαζί σου, αλλά αυτό που μου έγραψες δεν μπορώ να το θεωρήσω και δεν είναι κάποιου είδους πρόταση πάνω στην οποία μπορούμε να στηριχτούμε, να ανοίξουμε διάλογο και να εκμαιεύσουμε κάποια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ συμπεράσματα.

Δεν είναι καν απορία γύρω από τη δράση της Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. - είναι απλώς μια δική σου πεποίθηση που αναφέρεται σε πρώτο πρόσωπο. Τι εννοώ...
1) Αναφέρεσαι προσωπικά σε εμένα και δείχνεις να έχεις βαθιά ριζωμένη μέσα σου την πίστη ότι είμαι ανίδεος, ότι ήρθα από το πουθενά και ότι όλα αυτά που γράφω αποτελούν επιφοίτηση.

2) Πιστεύεις ακόμη και μετά από όλες αυτές τις απαντήσεις ότι δεν έχουμε ψαχτεί, ότι δεν έχουμε ρωτήσει, ότι δεν έχουμε κουβεντιάσει πριν αποφασίσουμε μαζί με άλλους να δημιουργήσουμε αυτό που ονομάσαμε Ενωτική Κίνηση Ερασιτεχνών Μουσικών. Θα πρέπει να γνωρίζεις, ότι μέχρι και η ονομασία έχει συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και έχει γίνει θέμα συζήτησης εβδομάδων πριν να αποφασιστεί και να επιλεγεί σαν ονομασία για το όνομα του συλλόγου...

3) Κάποιος που δεν έχει κάνει τα προηγούμενα (δεν έχει ψαχτεί, δεν έχει ρωτήσει κτλ) δεν μπορεί να είναι συγκεκριμένος στις απαντήσεις του - believe me...

Αν το πρόβλημα πίσω από όλα αυτά είναι ότι δεν ήμουν μέλος του kithara.gr πρίν δύο χρόνια που πρωτοσκεφτήκα την ίδεα και δεν είχα τίποτα άλλο πέρα από γενικότητες μέσα στο μυαλό μου, τότε θα σου πώ με λίγα λόγια ότι αυτό δεν είναι η δική μου ιδέα περι δομημένης λογικής.

Στο πανεπιστήμιο, αυτό που διδάχτηκα είναι να φτάνω πρώτα σε ένα αποτέλεσμα έστω και σε πρώιμη μορφή... Να το συντάσσω και να το μορφοποιώ κατάλληλα ώστε να μπορεί να παρουσιαστεί και να εξηγηθεί σε άλλους και κατόπιν να ενεργώ συμπληρωματικά διορθώνοντας ή αλλάζοντας μέρη του μέχρι να φτάσω στο τελικό προιόν. Εννοείται πως υπάρχουν πηγές που χρησιμοποίησα για την ερευνά μου και εννοείται πως υπήρξαν και αυθεντίες που συμβουλεύτηκα μέχρι να εξάγω ακόμη και αυτά τα πρώιμα συμπεράσματα. Δεν ξεκινάς να κάνεις κάτι σοβαρό χωρίς αυτά τα παραπάνω και χωρίς να βασιστείς σε κάποια συγκεκριμένη μεθοδολογία - εγώ τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι.

Αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θες να πείς, που πιστεύεις ότι είναι προχειρότητα, που δεν σου αρέσει και που πιστεύεις σαν ερασιτέχνης μουσικός ότι θα ήθελες να δείς να συμπεριλαμβάνεται στις θέσεις του συλλόγου και δεν το βλέπεις, τότε πες το μου για να μπορέσουμε να συζητήσουμε.

Σε διαφορετική περίπτωση θα είμαι αρκετά ευγενικός τόσο μαζί σου όσο και ως προς τον εαυτό μου ώστε να μην απαντώ σε παρόμοιες "προτάσεις".

Φιλικά.



24
fatses asteies:

Ευχαριστώ για τη διόρθωση (και είχα την εντύπωση ότι το είχα γράψει λάθος...). Όποτε και αν θελήσεις να ενεργοποιηθείς εμείς εδώ θα είμαστε. Θα προσπαθήσω να κρατώ ενήμερους τους ενδιαφερόμενους.

Witchking:

Αν πιστεύεις ότι έχουμε πάρει λάθος δρόμο ή ότι υπάρχει προχειρότητα θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σου. Πως θα ήθελες εσύ να γίνει?

25
Απαντώντας κατά σειρά:

1) Σκοπός δεν είναι να αντικαταστήσουμε το ρόλο των δισκογραφικών εταιρειών, ούτε να μετατρέψουμε το σύλλογο σε δισκογραφική εταιρεία, αλλά να δημιουργήσουμε τις προυποθέσεις εκείνες, ώστε η Ε.Ε.Κ.Ε.Μ. να θεωρείται σεβαστός φορέας από τον οποίο οι εταιρείες θα μπορούν να αντλήσουν νέα ταλέντα και γιατί όχι, να συμβουλεύονται όταν πρόκειται να προβούν στην επιλογή ενός νέου καλλιτέχνη. Ο μόνος ρόλος που θα μπορούσαμε στην πράξη να αποκτήσουμε σαν σύλλογος, σε συνεργασία με τις δισκογραφικές εταιρείες, θα ήταν ίσως αυτός του κυνηγού ταλέντων.

2) Ένας από τους κύριους σκοπούς μας είναι να συσπειρώσουμε τους ερασιτέχνες καλλιτέχνες προκειμένου να μειωθούν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν στο δρόμο προς την καρριέρα. Αυτό για να γίνει χρειάζεται κάτι πολυ πιο συγκεκριμένο από αυτή την παρέα που ανέφερες και κάτι που θα αποτελεί πραγματική καινοτομία αν μιλάμε για το διαδίκτυο. Μπορώ να σου πώ οτι υπάρχει η καινοτόμος ιδέα και δράση - δεν μπορώ προς το παρόν να σου αποκαλύψω κάτι περισσότερο...

Το σίγουρο είναι ότι σκοπός μας δεν είναι να αντικαταστήσουμε sites όπως το musicheaven.gr, το kithara.gr κτλ.. Τουναντίον, θα τα θέλαμε αρωγούς και υποστηρικτές της προσπάθειας συνένωσης των ερασιτεχνών υπό ΕΝΑ νομικό πρόσωπο.

3) Όπως καταλαβαίνεις και από τις παραπάνω απαντήσεις, το τρίτο σου ερώτημα έχει ήδη απαντηθεί, από την άποψη ότι απευθυνόμαστε σε όλους τους ερασιτέχνες μουσικούς, χωρίς να έχουμε μιλήσει ή να προσπαθούμε να διαχωρίσουμε τα είδη μουσικής, το είδος και μέτρο των στίχων, το ύφος, τη χροιά και την έκταση του ερμηνευτή ή το αν κάποιος είναι αυτοδίδακτος οργανοπαίκτης ή έχει τελειώσει το Berkley College Of Music.

Το site του συλλόγου θα διαθέτει τις ανωτέρω ανάλογες κατηγορίες και θα γίνεται διαχωρισμός. Για τον σύλλογο δεν υπάρχει κανείς ανώτερος του άλλου ή διαφορετικός. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα κατανοούμε τις ξεχωριστές ανάγκες του καθενός, αλλά αν θέλουμε να μιλήσουμε για ισομεταχείριση θα πρέπει πρώτα να υπάρχει αυτό μέσα στο σύλλογο.

Θα χαρούμε να τα πούμε από κοντά και να σε δούμε και ως ενεργό μέλος, φίλε Σταύρο.


Σελίδες: [1] 2