Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - JimTemoe

Σελίδες: 1 [2]
26
B1 & B2

27
-Ποια η διαφορά αυτών που έχουν περισσότερες χορδές ;

Περα απο αυτα το εχω ξαναπει brian moore απο τις καλυτερες μαρκες το thunderbird ποτε δεν μου αρεσε Fender αξεπεραστα ibanez μετρια προς καλα Gibson τα υπολοιπα ειναι για τα μπαζα music man πολυ καλα
Και μια που το ανάφερες για την music man, να πω ότι βγάζει και φοβερούς ενισχυτές για μπάσα.

28
Για τον λίγο καιρό που ασχολείσαι το budget σου φαίνεται μεγάλο... Τί κιθάρα έχεις? Η πρόταση μου θα ήταν να πάρεις έναν φτηνό ενισχυτή, μικρό solid state, να μάθεις τα μυστικά της ενίσχυσης και όταν κατασταλάξεις στο πώς σου αρέσει να παίζεις και να ακούγεσαι να τα σπρώξεις σε κάτι που θα σου ταιριάζει. Όσο για τις προτάσεις 60Watt full λάμπα, έχε υπόψη σου ότι δεν θα μπορέσεις ποτέ να τον ακούσεις όπως αξίζει (δυνατά) και παραείναι δυνατός για σπίτι. Αν έχεις studio ή είσαι ερημίτης μια χαρά, αλλιώς τσάμπα λεφτά...

Θα συμφωνήσω ότι τα 60watt full λάμπα είναι δυνατό μηχάνημα, αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι τσάμπα λεφτά.
Τώρα, η γνώμη μου είναι ότι αν μπορείς να πάρεις ένα λαμπάτο μηχάνημα, αυτό είναι μια πολύ καλή επένδυση.

29
Και εγώ ενδιαφέρομε για active studio monitors και έχει εδώ και δυο μήνες και, που έχω φαΐ στην κυριολεξία τα μαγαζιά, αλλά στο φινάλε αυτό που κατάφεραν ήταν να με μπερδέψουν. Τέλος μιλούσα με ένα φίλο που έχει studio και μου πρότεινε τις JPL κάτι active studio monitors που είχε και θα έλεγα ότι με εντυπωσίασαν και σαν ήχο αλλά και σαν 350 € που έχουν
Τώρα θα ήθελα την γνώμη σας αν τα ξέρετε και είναι καλά, ή υπάρχει κάτι καλύτερο γύρω στα 400 €.

30
Τα καλύτερα... / Απ: Λυχνίες
« στις: 18/10/05, 20:45 »
Η γνώμη μου παιδιά είναι μακριά από CELESTION.

και για πες μας και το γιατι? Η αληθεια ειναι οτι τα ηχεια των 100 της CELESTION ειναι πλεον κινεζικα, και θες 150+ ευρα για να παρεις κανονικο Αγγλικο. Βεβαια θα ειναι αδυνατον να εντοπισεις διαφορες στο κινεζικο και το αγγλικο, οσοι εχουν κανει συγκρισεις αυτο λενε.
Είσαι σίγουρος ότι είναι Κινέζικα, γιατί εγώ ξέρω ότι βγαίνουν εδώ Θεσσαλονίκη από το εργοστάσιο που ήδη υπάρχει τις  CELESTION

31
Τα καλύτερα... / Απ: Λυχνίες
« στις: 17/10/05, 20:48 »
Η γνώμη μου παιδιά είναι μακριά από CELESTION.

32
Τα καλύτερα... / Απ: Λυχνίες
« στις: 15/10/05, 01:21 »
Πολλή σωστά αυτά που ανάφερε ο fenderiarhs.
Τώρα στους  Fender τους ενισχυτές που γνωρίζω καλά, υπάρχουν τρις διαφορετική τύποι του ίδιου του μοντέλου 6L6. Αλλάζοντας τον τύπο αλλάζει και ο ήχος του ενισχυτή,(έχουν τρία διαφορετικά μοντέλα και για να της ξεχωρίζουν, η μια είναι σε λευκό χρώμα, η άλλη σε μπλε, και η άλλη σε κόκκινο) δηλ.
Αν βάλεις τις λευκές της λάμπες τότε ο ήχος σου θα είναι καθαρός.
Αν βάλεις τις μπλε θα έχεις καθαρό ήχο μέχρι τα μισά τις εντάσεις και αν άνοιξης την ένταση πάνω από το μισό θα δεις ότι ο ήχος θα αρχίσει να παραμορφώνει.
Και τέλος η κόκκινες η  λάμπες έχουν παραμορφωμένο ήχο σε όποια ένταση και να είναι.
Ανάλογα τη γούστα έχεις και τη είδος μουσικής παίζεις βάζεις και της ανάλογες.
Τώρα όσο αφορά για την αλλαγή στις τελικές τις λάμπες, θέλει μεγάλη προσοχή (γιατί η άγνοια σκοτώνει), καλύτερα θα ήταν να πας σε ένα τεχνικό και να τις αλλάξεις αυτός, παρά να πιάσεις μόνος σου και να πεις τον Δεσπότη Παναγιώτη.

33
Για σου Βάγια.
Άκουσα και εγώ το τραγούδι σου, το οποίο ήταν φανταστικό & από στίχο & μελωδία.
Τώρα όσο για την ερμηνεία του, θα έλεγα ότι έχει αυτό το κάτι που σε καθηλώνει & σε μαγεύει. Με λίγα λόγια θα έλεγα ότι είσαι μια πόλη καλή ερμηνεύτρια.
Θα το δώσω & στον Παναγιώτη να το ακούσει & θα σου πω εντυπώσεις.

Jim TEMOE…

34
Εγώ πάλι δεν θα μίλαγα για 4 ώρες  αλλά για 2 με 2,5, άντε με τα βίας 3,γιατι θα γουστάρω και εγώ και μερικά φιλαράκια που θα είναι εκεί. Όσο για τα φράγκα ανάλογα το μαγαζί και όχι πάλι κάτω τον 50 €.


Μετά από εκεί και ύστερα θα είχα απαίτηση από το μαγαζί, όχι τόσο για το μεροκάματο, αλλά για τον ήχο,
(γιατί χάλια ήχος = αποτυχία) και μην μου πείτε ότι λέω βλακείες, διότι λίγο πολύ σε όλους έχει συμβεί.

35
Τα καλύτερα... / Απ: Service hlektrikhs Salonika
« στις: 14/09/05, 00:03 »
Ένας άλλος πάλι αριστερά στην παράλληλη της Ναυαρίνου είναι ο Γιώργος ο Παππάζογλου.
Τηλ.2310282771 από της 8 έως και της 5

36
Άνω Τούμπα, τέρμα στα Κωνσταντινουπολίτικα.

37
Φίλε σου συνιστώ και εγώ την Boss η την Digitech την Gnx-3  και όχι την Gnx-4. Η διαφορές της  Gnx-4 είναι ότι έχει επάνω 15Guitar &10Bass AMP MODELING ενώ η Gnx-3 δεν έχει και ότι ξεφεύγει στην τιμή κατά 300€ περίπου, κατά τα αλλά έχουν τα ίδια εφε τις ίδιες προσομοιώσεις ενισχυτών και καμπίνων
Σου στέλνω τιμές από τον καταλογω του BON STUDIO
Gnx-4=820€,
Gnx-3 =556€
Gnx-2=530€
Η τιμές αυτές είναι με 18% και όχι 19%ΦΠΑ

38
Δεν κατάλαβα φίλε Candlemass, γιατί δεν κολλάει σε αυτό το θέμα το SX, το γνωρίζεις τόσο καλά το πρόγραμμα, έτσι ώστε να λες …. (δεν κολλάει σε αυτό το θέμα το SX).
Το παλικάρι ο Sleep_walker ρώτησε, αν κατάλαβα καλά, θέλει να αφαιρέσει τον ήχο από βίντεο, έτσι ώστε να το γράψει σε ένα cd ή να το κάνει οτιδήποτε τέλος πάντων.

39
Σου προτείνω χωρίς δισταγμούς και εγώ την E-MU.
Η 0101εχει στα 100 € περίπου. Είναι 24/96 και άμα την κάνεις update πάει στα 24/192. Έχει και τρις επεξεργαστές (DSP).
Άμα είναι για φορητό υπολογιστή πάλι θα σου προτείνω E-MU αλλά αυτή την φορά την 1616Μ.

40
Οι βασικές κλίμακες τις μουσικής είναι 4:

1: ΜΑΤΖΟΡΕ              Τ Τ Η Τ Τ Τ Η
2: ΜΙΝΟΡΕ                 Τ Η Τ Τ Η Τ Τ
3: ΦΡΥΓΙΚΗ ή ΟΥΣΑΚ   Η Τ Τ Τ Η Τ Τ
4: ΧΙΤΖΑΖ                 Η Ι Η Τ Η Τ Τ

Τ = ΤΟΝΟΣ
Η = ΗΜΙΤΟΝΙΟ
 Ι = ΤΡΙΗΜΙΤΟΝΙΟ

Παράδειγμα με την Ματζόρε σε τόνο C:

C – D – E – F - G – A – B – C

Παράδειγμα με την Μινόρε σε τόνο C:

C – D – Eb – F – G – Ab – Bb - C

41
Λιπών φίλε Fteo, πριν κανένα μήνα είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Η λύσεις που αναφέρουν οι προλαλήσαντες είναι κοινός "μπακαλίστικες" όπως αναφέρει & ο Βασίλης.
Θα πάρεις την κιθάρα σου και θα πας σε ένα μαραγκό – ξυλουργό & θα του δείξεις το πρόβλημα σου. Είναι ο μόνος που θα σου δόση την καλύτεροι & την ποιο αποτελεσματική λύσει.
Σε εμένα πήρε & έβαλε δυο χημικά υλικά: Tο ένα ήταν ένα σπρέι & το άλλο ένα υγρό, σαν την logo, αλλά σε ποιο μεγαλύτερο σωληνάριο, περισσότερα δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν γνωρίζω.Το μόνο που ξέρω είναι ότι τώρα δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα.
Αν θες περισσότερες λεπτομέρειες για τα δυο τα υλικά πες μου να ρωτήσω το μαραγκό & να σου πω!

42
Αν θες κάτι καλό και προπάντων επαγγελματικό  θα σου προτείνω Cubase SX ή Nuendo. Θα μπορείς να κανείς Import video file σε ότι μορφή και να είναι και να το κανείς extort όπως το θες.

43
Αγαπητέ φίλε την να την κάνεις την ένταση, να σου πάρει τα αυτιά σου και των γύρων σου. Το θέμα είναι να προσπαθήσεις να παίξεις σε χαμηλές εντάσεις για να το γουστάρεις και εσύ και η παρέα σου. Για να μπορείς να καταλάβεις τα λάθη σου ρε αδελφέ και να τα διορθώσεις.
Θα μου πεις τώρα ότι άμα έχεις των ΄Χ΄ (μαλ…α.) ντραμίστα δίπλα σου να τα χώνει τι θα κανείς εσύ δεν θα τα χώσης και όχι τίποτα άλλο, για να ακούγεσαι και εσύ ρε αδελφέ.
Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι με των λαμπάτο, στις νορμάλ εντάσεις θα βγάλεις την γλυκάδα τις λάμπας και όχι απαραίτητα στα φουλ γκάζια.

44
Η γνώμη μου είναι ότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση το ένα με το άλλο. πχ. << Πάρε ένα λαμπάτο με 60watt και ένα τρανζίστορ 100watt και βάλτους δίπλα – δίπλα. Μετά βαλε και στους δυο ίδιες εντάσεις….  ;DΕίμαι σίγουρος ότι την διαφορά θα την καταλάβεις.
Αν κατάλαβες καλά σου συνιστώ τα 60watt τις λάμπα παρά τα 100 του τρανζίστορ. ;D

45
Λοιπών φίλε Andreouli.
 
Υπάρχουν πολλές λύσεις, μια από αυτές είναι & ο υδρόψηκτος τρόπος,αυτός που ανάφερες & εσύ, αλλά αν θυμάμαι καλά ακόμα κοστίζει (euro).
Τώρα όσο αφορά για τα ανεμιστηράκια ότι & να βάλεις πάλι θα ακούγεται. Η μόνη λύση φίλε μου είναι να είναι σε διαφορετικό δωμάτιο ο Η/Υ με αυτόν που ηχογραφείς, είναι ο ποιο σίγουρος & ποιο αποτελεσματικός τρόπος & προπάντων ο ποιο οικονομικός.

46
Για σας παιδία. Εγώ θα συμφωνήσω με τον Great Cornholio που λέει ότι, << αν δεν έχεις συμβιώσει με έναν ενισχυτή, δεν μπορείς να τον εκτιμήσεις σωστά >>.
Μετά πάλι, για να έχεις ολοκληρωμένοι άποψη πρέπει να έχουν περάσει, (γνώμη μου) 5 με 6 ενισχυτές τουλάχιστον από τα χέρια σου. Εμένα ο πρώτος μου ενισχυτής ήταν foul λάμπα, (τι άλλο Fender), μετά από κι και ύστερα είχα και τρανζίστορ και υβριδικούς. (Θα κάνω μια μικρή παρένθεση εδώ. Περίπου στην δεκαετία του 1990 με 1995 θα έλεγα υπήρχε μια τάση από τους επαγγελματίες κιθαρίστες μα και από του Έμπορους, πωλητές΄ φυσικά¨ τη λάμπα θα πάρεις είσαι τρελός, ένας τρανζίστορ, έχει αυτό έχει το άλλο, το τρανζίστορ είναι για μια ζωή και τέτοια). Τώρα πάλη τα πράγματα έχουν αλλάξει την τελευταία πενταετία όλοι μιλάνε για την λάμπα (οι περισσότεροι). Αυτή τη στιγμή έχω έναν foul λάμπα και ένα τρανζίστορ. Παιδία σαν την λάμπα δεν υπάρχει. Σε τι να αναφερθώ, στον γλυκό ήχο, στο όγκο που δίνει. Όπως και να το κάνουμε η λάμπα είναι για μια ζωή και όχι το τρανζίστορ. Της λαμπάς θα της αλλάξεις στα 3 με 5 χρόνια μια σειρά τετράδα, (ανάλογα πόσες τελικές έχει) και δεν είναι ακριβές όπως έλεγε ένας φίλος παραπάνω, αν έχει το πάρα πολλή στα 150euro και έναν ηλεκτρολύτη αν θυμάμαι καλά, έτσι πρέπει να λέγεται, αλλά 50euro και είναι πάλι καινούριος. Ένα άλλο παράδειγμα θα φέρω γενικά για την λάμπα. Οι ποιο πολλοί, για να μην πω όλοι σας, έχετε πάει σε στούντιο. Για ρωτήστε με τι θα ήταν καλύτερα να γράψετε μια φωνή, με ένα πυκνωτικό μικρόφωνο τρανζίστορ, ή με ένα λαμπάτο. Πιστεύω τέλος ότι συμφωνείτε με το περί λαμπάς, αλλά θα μου πεις τι γίνεται με τα Euro; Αυτό είναι ένα άλλο θέμα παιδία τι να κάνουμε, ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

Σελίδες: 1 [2]