Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 106
1
Υπήρχε μια εποχή που θα καθόμουν να απαντήσω ένα-ένα αυτά που γράφεις. Όχι πια. Θα μείνω σε 2 πράγματα:

1-Όσο και να θες, κανένα από τα παραπάνω δεν δικαιολογεί αυτό.
Πραγματικά πρέπει να είσαι τέρμα βλάκας όμως. Ειλικρινά. ΤΕΡΜΑ ΒΛΑΚΑΣ. Πανίβλακας. Ένας άσχετος πανίβλακας ξερόλας. Έχεις και το θράσος να γράφεις αυτά τα ψεύδη. Βλάκα, έ βλάκα.
Κανένα απολύτως. Για να το πούμε απλά. Τίποτα ΓΕΝΙΚΑ δεν δικαιολογεί μια τέτοια συμπεριφορά. Το ότι είναι ενάντια στους όρους χρήσης του forum, το προσπερνάω.

2-Κάθε ένα από αυτά που μου παρέθεσες, είναι μια απάντηση σε κάτι που του έχεις πει εσύ. Αν αντιλήφθηκες επιθετικότητα χωρίς λόγο, πες μου ειλικρινά, πιστεύεις ότι η λύση είναι τα βρισίδια? Τι περίμενες να πετύχεις με αυτά?

Κάπου γράφεις ότι ο συγκεκριμένος, τσακώνεται/ειρωνεύεται σε άλλα threads. Δεν με ενδιαφέρει. Από κει και πέρα, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια για το τι θεωρεί "ανεκτή" συμπεριφορά.
Το intonation το ρυθμίζουμε απο την ΓΕΦΥΡΑ. Εδώ μιλάμε για το tailpiece. Τα μπέρδεψες φίλε.

Ότι να ναι "φίλε". Μάλλον εσύ τα έχεις μπερδέψει ή καταλαβαίνεις ότι να ναι, [...] Δεν είναι πυρηνική φυσική, απλή λογική χρειάζεται
Χρησιμοποίησε τη λογική που λες ότι διαθέτεις, και πες μου ποιο από τα δύο είναι πιο πιθανό να εμπίπτει ή να οδηγήσεις σε "μη ανεκτή συμπεριφορά".

2
Προς Mods : οκ τον αφήνετε να μιλάει για κουφάρια, για περιφορές του νεκρού, να μιλάει με ομοφυλοφιλικά προσβλητικά υπονοούμενα
Πραγματικά πρέπει να είσαι τέρμα βλάκας όμως. Ειλικρινά. ΤΕΡΜΑ ΒΛΑΚΑΣ. Πανίβλακας. Ένας άσχετος πανίβλακας ξερόλας. Έχεις και το θράσος να γράφεις αυτά τα ψεύδη. Βλάκα, έ βλάκα.

Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι ξεπερνάς όρια. Θα μπορούσες να μας υποδείξεις στο συγκεκριμένο thread τι ειπώθηκε από τον panixgr και οδηγεί σε αυτή τη συμπεριφορά?

3
ότι να ναι, πραγματικά. Και επειδή δεν έχω χρόνο για βλακείες σε αφήνω να συνεχίσεις να περιφέρεις το κουφάρι σου στο διαδίκτυο και να βρίζεσαι με κόσμο

Αρκετά επίκαιρη η λέξη "περιφορά", αλλά κρίμα να υπάρχει τέτοια απάντηση σε μήνυμα που γράφει
Αν έχεις διάθεση να δείς το λάθος σου, μετα χαράς να σε βοηθησω. Δεν έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

4
Καλησπέρα σας και από εμένα

Η παρούσα ηχογράφηση έγινε με 2 στόχους. Ο πρώτος, ήταν να φτιάξω μια σόλο εκτέλεση αυτού του κομματιού, γιατί έτσι. Όπως με όλες τις δουλειές μου αυτής της φιλοσοφίας, βαριόμουν-να-παίξω-ή-απλά-είμαι-ανίκανος-να-παίξω-όσες-φορές-χρειάζεται-χωρίς-λάθος όλο το σκελετό, και απλά έπιασα τα βασικά μέρη και τα έπαιξα με μια σειρά που να έχει νόημα. Το δεύτερο, και πιο σημαντικό σκέλος αυτής της ηχογράφησης ήταν να φτιάξω έναν live ήχο με layers.

Στη παρούσα ηχογράφηση το signal chain πάει ως εξής:
Η κιθάρα πάει σε ένα EHX C9 Organ machine στη ρύθμιση του shimmer. O κιθαριστικός ήχος μπαίνει σε ένα EHX Deluxe memory Boy, με ένα Pigtronix EP2 στη λούπα του delay. Ο Shimmer ήχος περνάει από ένα Pigtronix Quantum Time Modulator. Τα σήματα ενώνονται σε ένα EHX Cathedral Reverb, και φτάνουμε σε έναν ήχο με τριπλό layer:
1) Ήχος κιθάρας με Reverb
2) Phasered επαναλήψεις από το Delay με Reverb
3) Shimmer με Reverb

Η όλη συνδεσμολογία βασίζεται ουσιαστικά στην δυνατότητα του EHX Cathedral να παίρνει στέρεο (διπλό) σήμα, και να το βγάζει μονοφωνικά.

https://www.dropbox.com/s/bo0f5vr77jjusje/Wish-you-were-here-test.wav?dl=0

Γνώμες, ιδέες και λύσεις για το σπίτι, καλοδεχούμενα, μην πω απαραίτητα. Η ηχογράφηση έγινε με ένα tablet ακουμπηγμένο στον ενισχυτή.

5
Καλή φάση, και με έψησες και μένα

Από σένα είναι η κιθάρα μόνο?

6
Καλησπέρα @tolisguitar12

Αν μου επιτρέπεις, να σου κάνω 2 σχόλια, 1 για κάθε χέρι:

Όσον αφορά το αριστερό σου χέρι, το χέρι της ταστιέρας, αυτό που με προβλημάτισε είναι το εξής: Βλέποντάς σε, νιώθω πως τα δάχτυλα 2 και 4 έχουν μια εξάρτηση από τα διπλανά τους, 1 και 3 αντίστοιχα (σε συνδυασμό με το Black Night video που έχεις στο κανάλι.). Σε κάθε περίπτωση, βλέπω ότι όταν ΔΕΝ τα χρησιμοποιείς, και δε πρόκειται να τα χρησιμοποιήσεις σύντομα, τα διπλώνεις, και όταν έρθει η ώρα να τα χρησιμοποιήσεις, υπάρχει ένα μικρό lag μέχρι να τα φέρεις πάλι στην ετοιμοπόλεμη θέση. Οπότε, όταν κάνεις τις τεχνικές σου ασκήσεις, προσπάθησε να δώσεις βάση σε αυτό, στο να μη διπλώνουν προς τα μέσα, και να είναι μόνιμα έτοιμα. Το πιο κλασικό πράγμα που κάνει κανείς για αυτό είναι η άσκηση 1-2-3-4, προσέχοντας να ΜΗΝ σηκώνεις τα δάχτυλα σου. Οταν δλδ κάνεις το sequence 1-2-3-4, όταν φτάνεις στο "3", τα "1" και "2" μένουν πάνω στη ταστιέρα.

Όσον αφορά το δεξί χέρι, νιώθω ότι σου λείπει ένα σημείο αναφοράς. Κολλάς τον καρπό πάνω στη κιθάρα, και προσπαθείς να κάνεις όλες τις κινήσεις με αυτό το περιορισμό. Προσωπικά, ξέρω πολύ λιγότερο πένα από ότι fingerpicking, οπότε δεν μπορώ να υποστηρίξω πλήρως τη λογική μου. Αυτό λοιπόν που θα πρότεινα θα ήταν το εξής: Γύρνα λίγο τον καρπό σου, μέχρι το μικρό δάχτυλο να έχει μια καλύτερη επαφή με τη γέφυρα, και ελευθέρωσε λίγο τον καρπό σου. Γιατί αυτά τα 2? Για 2 λόγους. Το να ελευθερώσεις τον καρπό (λίγο) το λέω γιατί στα μάτια μου τουλάχιστον, είδα λίγο τον βραχίονα να εξαρτάται από αυτό το κλείδωμα του καρπού. Προτιμάς να κρατήσεις το καρπό ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ στην κιθάρα, και για να το καταφέρεις ψιλοκουνάς αγκώνα. Σωστό? Λάθος? Αν το συνδυάσεις με το επόμενο, θα καταλάβεις. Το να γυρίσεις τον καρπό και να κολλήσεις το μικρό δάχτυλο στη γέφυρα, θα σου δώσει μια καλύτερη αίσθηση του χώρου, του τί συμβαίνει γύρω από το χέρι σου. Θα νιώσεις καλύτερα που βρίσκεται η κάθε χορδή, και θα τη χτυπήσεις τη κατάλληλη στιγμή, αντί να την ψάχνεις.

Επειδή με έπιασε λογοδιάρροια, 2 πράγματα:
1) Χαμήλωσε μετρονόμο στις τεχνικές σου ασκήσεις, και δώσε βάρος στο να μη διπλώνεις δάχτυλα του αριστερού χεριού.
2) Βρες έναν τρόπο να στηρίζεις το χέρι σου, και να νιώθεις που βρίσκεται η κάθε χορδή. Αυτό είναι και 50% εμπειρικό, μην απογοητεύεσαι. Βρες μια θέση ώστε να αντιλαμβάνεσαι καλύτερα που βρίσκεται κάθε χορδή.

7
Βραζίλη, αν βλέπεις/ακούς/διαβάζεις, καθάρισε το νήμα. Δεν βλέπεται.

Γιατί ρε φίλε, μπήκα καομπόης να επιβάλλω τάξη, μη με ευνουχίζεις, έτσι στο 5λεπτο, παίχτε το λίγο τρομαγμένοι κανά μισάωρο.

Και ο Βραζίλης θα το δει ευκολότερα αν γράψεις @Βραζίλης;)

8
αν ξαναμπώ θέλω να δω τι θα απαντήσεις και γιατί κανένας σας μουσικός δεν απάντησε σ’ αυτά…

Χωρίς να εκφράζω τους μουσικούς, γιατί τέτοιος δεν είμαι, θα ήθελα να επισημάνω εδώ το εξής: Όποιο "άρθρο" σου έχω δει, αποτελείται από ένα παράλογο όγκο αλληλοεπικαλυπτώμενης πληροφορίας, συνδυασμένης με μια απίστευτη ποσότητα από συνδέσμους τύπου α) ηχογραφήσεις σου χωρίς μετρονόμο, β) 50λεπτα βίντεο, γ) άλλα άρθρα σου με άλλους τόσους συνδέσμους. Ανεξάρτητα από την ποιότητα της πληροφορίας που διατίθεται μέσω των άρθρων σου, ο τρόπος που αυτή παρουσιάζεται στο φόρουμ είναι το λιγότερο άσχημος, δυσνόητος. Υπό άλλες συνθήκες, δε θα τα έγραφα, αλλά για πρώτη φορά είδα κάποιον να σου παραθέτει βίντεο για απάντηση, και η ανταπόκρισή σου ήταν "Θα το δω άλλη ώρα, μαλλον δεν είδες το δικό μου βίντεο, πάρε και μια φωτογραφία". Το οποίο το θεωρώ πολύ προσβλητικό, σε επίπεδο " ο δικό μου χρόνος είναι πιο πολύτιμος από τον δικό σου".

Από τη στιγμή που δεν είσαι διατεθειμένος να εκφράσεις τη θέση/ερώτησή σου σε μια παράγραφο, ένα μήνυμα, χωρίς 200 βίντεο και παραπομπές1, λυπάμαι, και θεωρώ το λιγότερο ηλίθιο, όποιον μπει στο κόπο να απαντήσει στη παιδιάστικη προτροπή σου. Αν δεν καταλαβαίνεις ότι με τη παραπάνω πρόταση σου το μόνο που θα καταφέρεις είναι περαιτέρω καυγάδες, κρίμα τα ερεθίσματα 70 ετών που κατέληξαν στο δικό σου μυαλό, ενώ θα μπορούσαν να είχαν κάνει κάτι πιο χρήσιμο.


Προς mcKay
**Αν προσβάλεσε επειδή κάποιος δικαιολογημένα χαρακτηρίσει την συμπεριφορά σου αυτιστική, αυτομάτως προσβάλεις όλους τους αυτιστικούς που υπήρξαν , υπάρχουν και θα υπάρξουν, συμπεριλαμβανωμένων και όλων των αυτιστικών που κάποιοι επίσης δικαιολογημένα χαρακτηρισαν ιδιοφυίες.Για το κλαρί είπε και ο ίδιος οτι το έχει κάνει ήδη...
Φίλε @talfarlow, δεν σε ξέρω, δε με ξέρεις. Ως εκ τούτου πχ, δεν ξέρω αν είσαι γιατρός για να ξέρω αν χρησιμοποιείς το "αυτιστικός" δικαιολογημένα, και κατόπιν διάγνωσης. Απλά θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Αν δε χρησιμοποίησες αυτόν τον χαρακτηρισμό υποτιμητικά όπως αντιλήφθηκαν οι περισσότεροι, ποιος ακριβώς ήταν ο στόχος σου όταν πληκτρολόγησες αυτή τη λέξη? Τι προσπαθούσες να πετύχεις? Σε παρακαλώ, μη πετάξεις το μπαλάκι όπως κάνεις στον ΜcKay, απλά πες τι σκεφτόσουν, αν θες βέβαια.


 1: Σε παρακαλώ, μην μπεις στον κόπο να σχολιάσεις την πρόταση για 200 παραπομπές. Δεν χρειάζονται, και στο λέει άνθρωπος που η μισή δουλειά του είναι παραπομπές. Ειδικά από τη στιγμή που παραπέμπεις τον αναγνώστη σε δικά σου βίντεο και αυτοσχεδιασμούς, χάνεται κάθε νόημα.

9
Αυτάρεστο Καθίκι, μία λέξη: Respect!
Φίλε @vegos , ελπίζω αυτά που έγραψα να βοηθήσουν. Τα respect πάνε σε αυτόν που τα έδειξε σε εμένα τον άμπαλο.

Αυτό το κείμενο αποτελεί ουσιαστικά μια συμπύκνωση της θεωρητικής προσέγγισης που πρόλαβε να μου κάνει ο τότε καθηγητής μου, μέχρι να βυθιστώ στο μαγικό κόσμο της μεταπτυχιακής και να σταματήσω κιθάρες κλπ. Από τότε προσπαθώ να τα κρατάω φρέσκα. Το όλο thread ήταν μια καλή ευκαιρία να τα οργανώσω - φρεσκάρω σε ένα κείμενο.

Ερωτήσεις και σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Πιθανές διορθώσεις είναι 2 φορές πιο ευπρόσδεκτες. Συζήτηση κάνουμε.

10
Α οκ. Τώρα κατάλαβα. Πρέπει δηλαδή να μάθω καλά τις συγχορδίες του κομματιού και να τις έχω στο μυαλό μου ούτως ώστε ανά πάσα στιγμή να ξέρω ποια συγχορδία ακολουθεί για να κάνω σωστά τη μετάβαση από το Α στο Β παίζοντας τις "σωστές" νότες και να ενώσω τις 2 συγχορδίες όσο καλύτερα γίνεται
Α, γειά σου. Αυτό που έχω καταλάβει, και προσπαθώ να μεταδώσω, το κατάλαβες. Το αν είναι σωστό, είναι άλλη ιστορία. Και τα αυτάκια που έβαλες στο "σωστές", εξαιρετικότατα!!

11
Απ ότι κατάλαβα δηλαδή στη jazz προσπαθούμε να αναδείξουμε την κάθε συγχορδία ξεχωριστά.
Όχι. Τουλάχιστον, βάση αυτών που ξέρω και καταλαβαίνω. Πιστεύω ότι προσπαθούμε να αναδείξουμε τη ΜΕΤΑΒΑΣΗ από τη μια συγχορδία στην άλλη.

Δεν σκεφτόμαστε τόσο το σε ποια κλίμακα βρισκόμαστε(και απλά σολάρουμε πάνω σε αυτήν)
Η κλίμακα είναι κάτι το οποίο μπορεί να αλλάζει έστω και για 2 μέτρα. Και έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σημασία σε ποια κλίμακα βρισκόμαστε.. (Άφησα κάπου να εννοηθεί το αντίθετο???)

...αλλά τι συγχορδίες παίζουν από πίσω
Οι συγχορδίες που παίζουν από πίσω αναδεικνύουν τη κλίμακα στην οποία βρισκόμαστε.

(και παίζουμε αρπίσματα κτλ για να τις αναδείξουμε)
Εδώ 2 πράγματα. Αρπίσματα παίζουμε όπου γουστάρουμε. Το αν η εκτέλεση του αρπέτζιο είναι κατάλληλη για να αναδείξει κάτι αρμονικά είναι μια άλλη ιστορία. Τα αρπέτζια στα πρότεινα κυρίως για την εξάσκηση του χεριού, και τη κατανόηση της ταστιέρας.

Και δεύτερον, αρχίζω και φοβάμαι ότι χρησιμοποιούμε διαφορετικά τη λέξη "αναδεικνύω". Αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής: Έχεις ένα κομμάτι στη κλίμακα της Ρε ματζόρε. Και, κάποια στιγμή, έχεις τη συγχορδία Α7, που είναι η 5η βαθμίδα. Αυτό που σε ενδιαφέρει, δεν είναι να πεις "Κοίτα κόσμε, παίζω Α7." Χέστηκε ο κόσμος. Όταν βλέπεις μια dominant συγχορδία σαν αυτή οι σκέψεις σου είναι η εξής:

1) Α. Εχω dominant συγχορδία. Άρα, αφού είναι dominant, είναι η 5η βαθμίδα (Κανόνας), άρα σιγουρεύομαι, ότι το κλειδί μου είναι Ρε ματζόρε.
2) Εφόσον είμαι στη dominant=5η, το πιο πιθανό (όχι σίγουρο) είναι ότι μετά έρχεται η Ι, άρα η Dmaj7. Ισχύει? Πως θέλω να κάνω αυτή τη μετάβαση?
3) Τι προηγήθηκε? Εm7? Τότε κάνω μια κίνηση ii7-V7-IΔ7.  Ή μήπως ήταν Gmaj7, οπότε ΙVΔ7-V7-IΔ7?

Για να το πούμε πιο απλά: Το Autumn Leaves θα μπορούσε να βγάλει τη δίεση από τον οπλισμό, να ξεκινάει από Dm, και να είναι ίδιο. Ίδιο, ίδιο, ίδιο. Η ουσία του κομματιού δεν είναι να αναδείξεις ότι ξεκινάει από Am7. Είναι να αναδείξεις ότι μετά την Am7, 1) ανεβαίνεις μια 4η, αρα πας σε D, και  2)ο συγκεκριμένος οπλισμός δίνει D7.

Πρόσεξε λίγο πού είναι η μαγκιά: Am7=A-C-E-G & D7=D-F#-A-C. H Am7, από μόνη της, υπάρχει σε 3 διαφορετικούς οπλισμούς (Κλίμακα C, F, G). Άπαξ όμως και παίξεις την D7, έκλεισες. Αυτή υπάρχει μόνο στην G κλίμακα. Οπότε, μια συγχορδία μόνη της δε στέκεται. Δεν ορίζει το περιβάλλον που κινείται η μουσική. Χρειάζεσαι τουλάχιστον μια 2η συγχορδία, για να πεις ότι "κύριοι εδώ είμαστε, τάδε κλίμακα, λετς γκετ του μπιζνες". Για αυτό σου λέω. Δε σε νοιάζει να αναδείξεις μια ΛΑ καθαυτή, αλλά να αναδείξεις μέσω κάποιων κινήσεων ότι είμασταν Gm και ήρθαμε Am, ή είμασταν Dm και ήρθαμε Am. Αμα λες σκέτο "Ειμαι στην Αm7" σκέτο, θα σε ρωτήσω: Τη Φα πως την παίζεις? Τη Σι? Οι μεταβάσεις όμως, που ισχυρίζομαι ότι πρέπει να πέφτει το βάρος, ορίζονται από 2 συγχορδίες, και συνεπώς απο πολύ πιο καλά ορισμένη κλίμακα.

12
1) Πιστεύετε ότι αξίζει αυτό το course? Θα με βοηθήσει?
2) Έχετε να μου προτείνεται κάποια άλλη ιστοσελίδα κτλ που θα με βοηθήσει να μάθω jazz(σε σύγκριση με rock κτλ δυσκολευομαι να βρω καλό υλικό για jazz)

Το justinguitar στο ΥΤ που σου πρότειναν έχει εξαιρετικό υλικό, και η πιο άμεση συμβουλή θα ήταν να επικεντρωθείς και εμβαθύνεις στα βίντεο που κάνει αρμονική ανάλυση. Έχω βρει και αυτό το οποίο για μένα είναι η απάντηση στο "Τι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μπορώ να κοιτάξω?".

3)Έχετε κάποια συμβουλή να μου δώσετε που θα με βοηθήσει να ξεκινήσω?

Δώσε όσο το δυνατόν περισσότερο βάση στην θεωρία/αρμονία. Τα ακόρντα είναι το παν. Μάθε 4φωνα ακόρντα. Μάθε όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις για να τα πιάνεις.


Υ.Γ. Αφήνω εδώ ένα mp3 όπου παίζω το κομμάτι Autumn Leaves. Την πρώτη φορά το παίζω όπως είναι στο jazz standard και τη δεύτερη φορά κάνω αυτοσχεδιασμό.

Πολύ ωραία προσπάθεια και προσέγγιση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να "στραγγίξεις" ένα κομμάτι. Θα σου προτείνω κάποια πράγματα που μπορείς να τα εφαρμόσεις πρακτικά σε οποιοδήποτε κομμάτι, και θα σου δώσουν τα ερεθίσματα να δεις το εκάστοτε κομμάτι από διαφορετικές πλην χρήσιμες οπτικές γωνίες.

1) Μάθε να παίζεις τα ακόρντα του κομματιού. Ναι, ακούγεται χαζό, μέχρι να πάμε στα υπόλοιπα βήματα. Δώσε βάση στο δεξί σου χέρι, ενδεχομένως πένα+δάχτυλα. Οι "καλές" νότες κάθε συγχορδίας είναι η 3η και η 7η.
2) Μάθε να παίζεις τα ακόρντα σε τουλάχιστον 2 θέσεις. Προσωπικά, όταν το κάνω αυτό, αποφεύγω θέσεις με ανοιχτές χορδές.Μάθε να το παίζεις στη 1η θέση, στη 2η, 3η, κλπ.
3) Σε αυτό το στάδιο, θα κάνεις πιο έξυπνα πιασίματα. Δες το σαν έναν κουλό πιανίστα. Μη χοροπηδάς πάνω κάτω στη ταστιέρα, και προσπάθησε κυρίως η πιο ψηλή νότα της κάθε θέσεις να είναι κοντά στην πιο ψηλή νότα της επόμενης συγχορδίας.
4) Προσωπικός μου στόχος σε κάθε νέο jazz standard που διαβάζω είναι να βγάλω μια solo guitar βερσιόν, που να έχει ΚΑΙ τη βασική μελωδία ΚΑΙ ακόρντα. Πιο εύκολο από ότι ακούγεται.
5) Αυτό και το επόμενο είναι για μερακλήδες. Ξύπνα τον μεταλλά μέσα σου, και κάντα αρπίσματα. Κράτα τη λογική ότι οι ψηλότερες νότες θα είναι κοντινές, και μη φοβηθείς μικρά αρπίζματα 3 χορδών ξέρω γω. Η ιδέα είναι να μάθεις να παίζεις κάθε συγχορδία σε όλη τη ταστιέρα.
6) Ξέρεις ήδη πένα+δάχτυλα? Συγχαρητήρια, βγάλε το κομμάτι σε walking bass βερσιόν.

Τώρα όσον αφορά τον αυτοσχεδιασμό, θα σου πω 2 πράγματα που κατάλαβα από το mp3 που άκουσα. Αρχικά, πολύ καλά κάνεις, και εφαρμόζεις τη συμβουλή "less is more". Σε αντιλαμβάνομαι ότι προσπαθείς να κρατηθείς, και καλά κάνεις. Ένα πολύ σωστό βήμα, που προσωπικά, συχνά αποτυγχάνω να εφαρμόσω. Αυτό που επίσης κατάλαβα είναι ότι δεν δίνεις επαρκές βάρος στο τι υπάρχει ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ από κάθε συγχορδία/μέτρο. Αντιθέτως, όταν φτάνεις στο ν-οστό μέτρο λες "ΟΚ, είναι ξέρω γω Ε7, άρα έχει αυτές τις νότες. Που βρίσκομαι, εδώ, θα κάνω μισή κλίμακα προς τα πάνωκάτω μέχρι να βρω μια νότα της συγχορδίας και κομπλέ.".

Τι θα σου έλεγα λοιπόν, για το συγκεκριμένο κομμάτι. 1ο, και βασικότερο. ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΤΟ. Πάρε το χαρτί, πάρε μολύβι, και σε κάθε ακόρντο σημείωσε τις νότες. Πάντα 4φωνα. Αφού το κάνεις, θα δεχθείς ότι στα 4/4 που είναι, θα παίζεις μια νότα στο "1" και μια στο "4". Και εκεί, θα κάνεις τη εξής μελέτη. Για κάθε ΖΕΥΓΑΡΙ μέτρων (1-2, 2-3, 3-4, κλπ) θα κάνεις την εξής διεργασία, την οποία στη μεταφέρω σαν παράδειγμα:

Ξεκινάς το κομμάτι. Πρώτη συγχορδία Αm7. Αυτή είναι A-C-E-G. H C=3η και G=7η. Αυτές είναι οι "καλές" σου νότες.
Επόμενο μέτρο είναι D9=D-F#-A-C-E.
Εσύ λοιπόν, αυτό που θες να φωνάξεις δεν είναι "ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑΔΕ ΜΙΝΟΡΕ!!". Αυτό που θες να φωνάξεις είναι "ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ!!". Για να το καταφέρεις αυτό πάνω στον αυτοσχεδιασμό, έχεις 2 τρόπους:
-Το κάνει το backing track για σένα. Και πάνω σε αυτό βρίσκεις τις ΚΟΙΝΕΣ νότες στο ζευγάρι μέτρων σου. Στη προκειμένη περίπτωση, η νότα "Α" είναι μια κοινή νότα. Υπάρχει και στις 2 συγχορδίες. Στην Αm7 είναι 1η βαθμίδα και στην D είναι 5η βαθμίδα. Μμμ... Άλλη κοινή νότα είναι η C. Και για δες.  Στην Αm7 είναι 3η βαθμίδα και στην D είναι 7η βαθμίδα. Γαμό? (In your face, λογοκρισία του kithara). Και με αυτό το τρόπο έχεις ΕΝΏΣΕΙ το 1ο και το 2ο μέτρο. Επόμενο βήμα, να ενώσεις το 2ο με το 3ο, κλπ.. Αλλά αυτός είναι ο βαρετός τρόπος.
-Το κάνεις εσύ, γιατί εσύ παίζεις και κάνεις ότι γουστάρεις. Φτιάχνεις εσύ τη μετάβαση. Αλλά πρέπει να προσέξεις. Μπορείς να ξεκινήσεις από οποιαδήποτε νότα της πρώτης συγχορδίας στο τέλος του πρώτου μέτρου, και να πας σε οποιαδήποτε νότα της δεύτερης συγχορδίας στην αρχή του δεύτερου μέτρου. Ότι συνδυασμό γουστάρεις. Η ουσία όμως είναι να αναδείξεις τη μετάβαση. Αν εσύ πας από G σε Α, πάει στράφι. Η Α υπάρχει και στις 2. Ο ακροατής δε θα καταλάβει "μετάβαση". Αν όμως πας από G σε F#, τότε γαμό!. Η F# δεν υπάρχει στη πρώτη. Το γεγονός ότι η μετάβαση αυτή είναι ημιτόνιο είναι ένα επιπλέον +, αλλά για την ώρα μείνε στο ότι πήγες σε μια νότα που δεν υπάρχει στη πρώτη συγχορδία. Είναι καταραμένο να ακουστεί ωραία. Πήρες νότες που δεν υπάρχουν εκατέρωθεν, είναι ωραίες βαθμίδες (απο 7η σε 3η), είναι ημιτόνιο. Δεν έχει επιλογή να ακουστεί άσχημα. Άλλη μετάβαση είναι από Ε σε F# ή D. Δεν είναι 3ες ή 7ες αλλά και πάλι θα κάνουν τη δουλειά.

Και μετά πας στα μέτρα 2 και 3, δλδ από D9 σε Gmaj7. Και πάλι ψάχνεις καλές μεταβάσεις. Και βρίσκεις σταδιακά όλες τις πιθανές μεταβάσεις. Και βλέπεις ποιες ταιριάζουν με ποιες. Τι μπορείς να κάνεις στα ενδιάμεσα? Αρπέζ. Walking bass. Τα panda. Το θέμα είναι να φύγεις από τη λογική "Τώρα έχω λα, τώρα έχω μι, τώρα παίζω λα, τώρα παίζω μι", αλλά να το δεις με συνέχεια. Ξεκινάς από μια μινόρε 7, ανεβαίνεις μια 4η, μετά άλλη μια, μετά άλλη μια. Και αυτό που θες, είναι να αναδείξεις αυτή την ακολουθία.

Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα. Ότι σε μπερδεύει, το συζητάμε. Αυτό που θα ήθελα να μείνει από όλα αυτά είναι ότι όλα τα παραπάνω εφαρμόζονται μάλλον σε οποιοδήποτε κομμάτι evah. Τέλος, ελπίζω να μη φάνηκε κάποιο υφάκι. Αυτά που γράφω είναι μια απλοϊκή προσέγγιση που απευθύνεται σε άτομα που προσπαθούν να φτιάξουν μια βάση. Και πρακτικά, όσα ξέρω. Αν όλα αυτά σου είναι ήδη γνωστά, συγχωράτε με, και ας τα αφήσουμε μπας και βοηθήσουν κάποιον άλλο.

13
Καλή φάση, και αν θες, 2 προτάσεις:

1) Στο 2ο μέρος του ριφ, δοκίμασε να το κάνεις στο 3ο τάστο, που είναι ο ίδιος δακτυλισμός, απλά το μικρό πρέπει να τεντώσει μέχρι το 7ο τάστο στη 2η χορδή.
2) Δοκίμασε να βάλεις και παύσεις στα ρυθμικά, να το ζωηρέψεις λίγο.

14
η επιλογή χρώματος όπως είπα έγινε με βάση της red strat του Gilmour

Δεν ξέρω για σένα, αλλά για μενα, τα τάστα που μοιάζουν πράσινα στη τελευταία φωτό, σε συνδυασμό με το κόκκινο είναι κόλαση.

15

16
Κρουστά / Απ: Handpan Drum
« στις: 20/04/18, 16:12 »
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=hang+handpan&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xhang+panart.TRS0&_nkw=hang+panart&_sacat=0

Μια διαστημική τιμή που προκαλεί γέλιο!

In their defence πάντως, από το επίσημο site:
"Please note that in 2014 PANArt Hang Manufacturing Ltd. stopped building the sound sculpture Hang®.[..]On eBay and other sales platforms on the Internet second-hand Hanghang are offered at excessively high prices."

17
Άλλη μια χαζή ερώτηση! Τι ζώνη για τη κιθάρα αυτή; Για να πω την αλήθεια, όπως στις φωτογραφικές μηχανές (φιλμάτες) δε μου αρέσουν τα πολλά, αλλά μου έχουν πέσει πράγματα από τα χέρια με καταστροφικά αποτελέσματα.
Είναι λίγο απελπιστική η κατάσταση με τα χοντρά μου δάχτυλα να παιδεύονται ανάμεσα στις χορδές, αλλά που θα πάει, ο δάσκαλος λέει πως σιγά-σιγά θα τα καταφέρω.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω για διαφορές από ζώνη σε ζώνη. Αυτό που βρήκα απίστευτα χρήσιμο είναι ένα ζευγάρι strap lock, να μη φεύγει η όποια ζώνη αποφασίσεις να πάρεις.

18
να αναψω και 3 λαμπαδες ισα με το μπασο μου

Tι λαμπάδες? Τετραφίτιλες ή Πενταφίτιλες?

19
Δεν έχει σχέση με Πανεπιστήμιο, είναι απλά ένα ωδείο... που δεν λέει σε τι επίπεδο θα σε πάνε και αν θα πάρεις κάποιο δίπλωμα αναγνωρισμένο από το κράτος (για να μην λέει, προφανώς όχι).

Η ηλεκτρική κιθάρα από όσο γνωρίζω δεν έχει δίπλωμα αναγνωρισμένο από το Ελληνικό κράτος.

20
Πλέον και Caparison και Ormsby. Έχει φέρει μπόλικο "εξωτικό" πράμα.

21
Λοιπά / Απ: Δισκάδικο
« στις: 20/11/17, 18:46 »
Και μπαινεις google earth street view και βλεπεις οτι το καταστημα δεν ειναι και τοσο καταστημα οπως το περημενες..αγοραζεις μετα η οχι;
Και μετά βλέπω ότι οι περισσότερες εικόνες του Google street view έχουν ημερομηνία το 2014.  Οπότε ψάχνω να βρω κριτικές για το μαγαζί ;).

22
Λοιπά / Απ: Δισκάδικο
« στις: 20/11/17, 12:38 »
Ναι ομως και σε ενα ηλεκτρονικο καταστημα,πρεπει να δυλωσεις εδρα επιχειρησης.
Οκ,αν ησουν επαρχεια,νοικιαζες μια αποθηκη απο την εποχη του κολοκοτρωνη με 100€/μηνα και ξεμπερδευες.Αλλα για Αθηνα,δεν νομιζω να υπαρχει κατι τετοιο.

Από όσο θυμάμαι, μπορείς να δηλώσεις ένα δωμάτιο του σπιτιού σου (συγκεκριμένα τετραγωνικά), είτε σε ιδιοκατοίκηση, είτε ως νοικάρης. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται απλά μια υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη. Στη δική μου περίπτωση που έκανα παροχή υπηρεσιών, αυτό έκανα. Δεν ξέρω αν διαφορετικοί Κ.Α.Δ. έχουν διαφορετικές απαιτήσεις.

23
Καθόλου ίσα ίσα το video (ποστ στις 29-10-17) του μη ειδικού αναφέρεται αναλυτικά στην τενοντίτιδα. Απλά επειδή είπες μη ειδικός έδωσα το link όπου φαίνεται ότι ο άνθρωπος έχει όχι μόνο καλές γνώσεις μπουζουκιού και παίζει σωστά αλλά ασχολήθηκε και με την τενοντίτιδα και θα το ξαναδιαφημήσω, χωρίς να τον γνωρίζω τον άνθρωπο, να το δουν όλοι μέχρι τέλους.
Εντάξει, αφού παίζει καλό μπουζούκι, θα ακούσω τις συμβουλές του για την τενοντίτιδα.

24
...ναι δεν είναι ειδικός, είναι όμως παθών και καλός μουσικός μπουζουκιού  που προσφέρει αφειδώς τις γνώσεις του κι έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια. Εδώ δεκάδες μαθήματα του για το μπουζούκι:
http://youtube.com/results?search_query=%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%A1%CE%95%CE%91%CE%A3+%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A6%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%97%CE%A3
Νομίζω ξεφεύγετε από το θέμα  0:) 0:) 0:)

25
Ο συγκεκριμένος πιανίστας σίγουρα κάποια στιγμή, αν συνεχίσει έτσι, θα πάσχει!!
Δεν συμφωνώ. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο πλήθος παραγόντων οι οποίοι μπορεί, μπορεί και όχι να οδηγήσουν σε μια τέτοια κατάσταση, και δεν μπορούν να αναλυθούν από έναν μη-γιατρό.

Αντί περαιτέρω απάντησης δείτε το πολύ καλό video για την τενοντίτιδα, για να είμαστε και εντός θέματος,  από έναν λαϊκό μουσικό και όχι από γιατρό
Δε θα πω ψέματα, σας ζηλεύω που έχετε το χρόνο να βλέπετε βίντεο της μιας ώρας από μη-ειδικούς. Εγώ προσωπικά δεν έχω το χρόνο να το κάνω. Το άφησα να παίζει στο background πάντως, και στο 8ο λεπτό, που περιγράφει το πως η μαγιά της μπίρας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο συμπλήρωμα διατροφής, εντυπωσιάστηκα. Εντός θέματος. Λάθος μου που αναφέρθηκα σε μια υπερβολή που διάβασα σε ένα δελτίο τύπου ιατρικής ανακοίνωσης.


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 106