Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - paradoxologos

Σελίδες: [1] 2 3
1
Αγαπητοί φίλοι, ένα ακόμη λιτό, περιεκτικό και ιστορικό CD, το τρίτο της σειράς, είναι έτοιμο και από 5.12.2023 διαθέσιμο!
«Μουσικός Χρονοχώρος – Musikalischer Chronochoros 1917 - 2023»
Πάρτε μια οπτικοακουστική γεύση εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=4kCyvCYDSg4

Ένας ψηφιακός δίσκος, που δεν θα πρέπει να απουσιάζει από καμία μουσική βιβλιοθήκη.

Επτά ηχογραφήσεις από τις ιστορικές του 1917 στο Γκοέρλιτς (Görlitz) της Γερμανίας, μιας μοναδικής καταγραφής της προφορικής, μουσικής μας παράδοσης (βλέπε: http://www.paradoxon.gr/paramithi/goerlitz.html ) και επτά διασκευές τους, συμπληρώνουν τα 14 κομμάτια του δίσκου (περιεχόμενο, συντελεστές βλ. εξώφυλλο).

Αυτή τη φορά κυριαρχεί η Κρήτη με 4 τραγούδια (κοντυλιές, συρτά), ένα από Πελοπόννησο-Ρούμελη, ένα αστικό της Σμύρνης κι ένα εκκλησιαστικό (Πολυχρόνιον Βασιλέως Κων/νου).

Όσοι ενδιαφέρεσθε, στείλτε μήνυμα εδώ ή στο paradoxologos@gmx.net

Η ανταπόκριση και η κοινοποίηση, θα βοηθήσει την παραγωγή του τέταρτου ψηφιακού δίσκου της σειράς, που ακολουθεί σε λίγους μήνες!

2
Όλες Οι Δάφνες – Oles I Dafnes – Alle Lorbeerbäume
Oι ηχογραφήσεις για το τρίτο δισκάκι επί του θέματος «Ηχογραφήσεις ελληνικού ενδιαφέροντος στο Görlitz το 1917» από την Πρωσική Φωνογραφική Εταιρία, που βασίζονται σε 20 χρόνια δικής μου έρευνας, συνεχίζονται (σε Ελλάδα και Γερμανία).
«ΜΟΥΣIΚΟΣ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ 1917 – 2023».
Συνέχεια πάλι με τον μεγάλο ερμηνευτή και δάσκαλο του δημοτικού μας τραγουδιού Παναγιώτη Λάλεζα και τον σπουδαίο Ανδρέα Νιάρχο στην φλογέρα.
*Η παραγωγή 2023 αναζητεί χορηγό-γούς!
Αγαπητοί φίλοι, μπορείτε με μια μικρή οικονομική βοήθεια στην πρωτοβουλία ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ να προμηθευτείτε τα δυο πρώτο δισκάκια (Μουσικός Χρονοχώρος 1917 – 2021 και 2022) και έτσι να βοηθήσετε την χρηματοδότηση της παραγωγής  αυτών που ακολουθούν. Φυσικά, η κοινοποίηση και τα θετικά σχόλια/αντιδράσεις, βοηθούν επίσης. :)
https://www.facebook.com/1832151957/videos/1274517883454740/

3

Oι ηχογραφήσεις για το τρίτο δισκάκι επί του θέματος «Ηχογραφήσεις ελληνικού ενδιαφέροντος στο Görlitz το 1917» από την Πρωσική Φωνογραφική Εταιρία και 20 χρόνια δικής μου έρευνας συνεχίζονται  (σε Ελλάδα και Γερμανία).
«ΜΟΥΣIΚΟΣ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ 1917 – 2023».
Σειρά είχε ο μεγάλος ερμηνευτής και δάσκαλος του δημοτικού μας τραγουδιού Παναγιώτης Λάλεζας με τον σπουδαίο Ανδρέα Νιάρχο στην φλογέρα. Με τιμούν με την φιλία τους και την συμμετοχή τους!
Ο Τριτσιμπίδας ή Η Μαριωρή Παντρεύεται (Μπαρμπάσαινα) 

https://www.facebook.com/1832151957/videos/257658566914000/

4
Oι ηχογραφήσεις για το τρίτο δισκάκι επί του θέματος «Ηχογραφήσεις ελληνικού ενδιαφέροντος στο Görlitz το 1917», από την Πρωσική Φωνογραφική Εταιρία και πάνω σε 20 χρόνια δικής μου έρευνας, συνεχίζονται (σε Ελλάδα και Γερμανία).
«ΜΟΥΣIΚΟΣ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ 1917 – 2023».
Ένας Μιχάλης Πολυχρονάκης τότε
(https://www.facebook.com/groups/229136393792815/permalink/5935411196498611)
κι ένα Μιχάλης Πολυχρονάκης σήμερα!
Βλ. βίντεο:
https://www.facebook.com/1832151957/videos/1965469630488162/

5
Αγαπητοί φίλοι, το δεύτερο, λιτό, περιεκτικό και ιστορικό CD είναι έτοιμο και από σήμερα διαθέσιμο!
Δείτε και κυρίως ακούστε το βιντεάκι!
https://www.youtube.com/watch?v=bkLFli2A8fM 6

«Μουσικός Χρονοχώρος – Musikalischer Chronochoros 1917 - 2022»

Όσοι ενδιαφέρεσθε, στείλτε μήνυμα στο paradoxologos@gmx.net

Ένας ψηφιακός δίσκος, ο δεύτερος της σειράς, που δεν θα πρέπει να απουσιάζει από καμία μουσική βιβλιοθήκη.

6
Ακούστε, διαβάστε κι όσοι θέλετε, προμηθευτείτε.

https://www.youtube.com/watch?v=9hUER0t2H3s

7
Αγαπητοί φίλοι, ένα λιτό, περιεκτικό και ιστορικό CD είναι έτοιμο και από σήμερα διαθέσιμο!

«Μουσικός Χρονοχώρος – Musikalischer Chronochoros 1917 - 2021»

Ένας ψηφιακός δίσκος, ο πρώτος της σειράς, που δεν θα πρέπει να απουσιάζει από καμία μουσική βιβλιοθήκη.

Επτά ηχογραφήσεις από τις ιστορικές του 1917 στο Γκοέρλιτς της Γερμανίας,
(βλέπε: http://www.paradoxon.gr/paramithi/goerlitz.html μιας μοναδικής καταγραφής της προφορικής, μουσικής μας παράδοσης)
και επτά επανεκτελέσεις τους, συμπληρώνουν τα 14 κομμάτια του δίσκου (περιεχόμενο, συντελεστές βλ. εξώφυλλο).

Όσοι ενδιαφέρεσθε, στείλτε μήνυμα εδώ ή στο paradoxologos@gmx.net

Υ.Γ.: Το 2004, δημοσιεύοντας στην ιστοσελίδα μου τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνάς μου για τις ηχογραφήσεις του 1917, σημειώνω για την «ΧΗΡΑ»: «Μιά ηχογράφηση που μέχρι αποδείξεως του εναντίου θεωρείται η πρώτη ηχογράφηση μπουζουκιού...». Ε λοιπόν, το επαναλαμβάνω και τώρα για τον ταμπαχανιώτικο μανέ, το άγνωστο ποντιακό τραγούδι (μουσική και στίχο) αλλά και όλα τα τραγούδια του δίσκου! Παλαιότερες ηχογραφήσεις μέχρι αποδείξεως του εναντίου!

8
To (Glasmaster) CD SAPPHO – TETRALOGIE – ΣΑΠΦΩ ΤΕΤΡΑΛΟΓΙΑ είναι έτοιμο!
Περισσότερες πληροφορίες και ακουστικό δείγμα στο βίντεο που επισυνάπτω.
Παραγγελία μέσω ηλεκτρ. ταχυδρομείου paradoxologos@gmx.net.
Κόστος 10, 15 και 20 ευρώ, το ένα, τα δύο και τρία Σιντί αντίστοιχα, συμπεριλ. αποστολής σε όλη την Ευρώπη.
https://www.youtube.com/watch?v=h1ldjJxgg3k

9
Τιμώντας την εθνική μας γιορτή, τους αγώνες και τους αγωνιστές για ελευθερία, εθνική ανεξαρτησία και άμεση δημοκρατία... Αφιερωμένο λοιπόν το νέο μου τραγούδι μου σε όλους αυτούς που θυσιάστηκαν αλλά δεν ξεχάστηκαν και ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστούν καθώς και σ΄ αυτούς που σίγουρα θα ακολουθήσουν.
«ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΝΟΗ» / “Freier Atem“
Μουσική: Κωνσταντίνος Ανδρικόπουλος, στίχοι: Ιωάννης Παπαλεξανδράκης
Musik: Konstantinos Andrikopoulos, Text: Ioannis Papalexandrakis 

https://www.youtube.com/watch?v=vm9ruYdg8CI

11
Χαιρετώ από τα γερμανο-ολλανδικά σύνορα! Αν σας αρέσει το τραγούδι μου, βοηθήστε να ακουστεί.
Σαν ανεξάρτητη παραγωγή χρειάζεται την βοήθειά σας...κάθε θετικό σχόλιο και κοινοποίηση.
Πληροφορίες, στίχοι, συντελεστές κ.λ.π. ακολουθούν δίγλωσσα.
Gema Werk-Titel: Apelpismeno Zeimpekiko
Datenbank Nr.: 11930054
Facebook (HD):  https://www.facebook.com/konstantinos.andrikopoulos/videos/10210555675888097/
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=N5T8xmoWE1s

12
 „EPIKLESIS“ «ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ»,
Ποίηση: Σαπφώ, Μουσική: Κωνσταντίνος Ανδρικόπουλος
Αγαπητοί φίλοι σας παρουσιάζω το τραγούδι «ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ»
«Δεύτέ νυν άβραι Χάριτες
καλλίκομοί τε Μοίσαι»
Η μουσική είναι δική μου και γεννήθηκε με το που διάβασα το δίστιχο αυτό της ΣΑΠΦΟΥΣ.
Η Δανάη Ανδρικοπούλου το τραγουδά στα αρχαία ελληνικά και στα γερμανικά. Τα γυρίσματα για το βίντεοκλιπ έγιναν στην Πάτρα (Αρόη), στο Έμμεριχ της Γερμανίας και στο Κουνουπέλι (παραλία δάσους Στροφυλιάς).
Οι μουσικοί και οι ρόλοι τους, όπως και οι μούσες, αναφέρονται στο βίντεο. Τους ευχαριστώ όλους ακόμη μια φορά!
Βοηθήστε παρακαλώ στην διάδωση του τραγουδιού, κοινοποιώντας το βίντεο κι αν σας αρέσει, γράψτε ένα σχόλιο εδώ ή/και στο Youtube.  Για μένα κι όλους τους συνεργάτες μου, θα είναι η καλύτερη ανταμοιβή και τόνωση για την συνέχεια.
https://youtube.com/watch?v=pd0hiyqUOLg

13
Με χαρά σας παρουσιάζω το δεύτερο, μουσικό βιντεοκλίπ από τα 4 προγραμματισμένα για την Σαπφώ από το ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ μουσικό σχήμα μας.
Συμμετέχουν γυναίκες της χορωδίας The Castlesingers
«ΚΑΛΑ ΣΕΛΑΝΝΑ» - Kala Selana / Schöner Mond Ποίηση / Lyrik: Σαπφώ / Sappho, Μουσική / Musik: Κωνσταντίνος Ανδρικόπουλος / Konstantinos Andrikopoulos Παράδοξον / Paradoxon Danae Andrikopoulos: Gesang, Klaus Micke: Klangschale, Dulcimer, Mandoline, Helen Parschami: Geige, Benjamin Stein: Santur, Andreas Mergner: Cello, Holger Kapteinat: Flöte, Lies Beijerinck: Didgiridoo, Konstantinos Andrikopoulos: Ntaouli, Toumpeleki Frauen des Chores “The Castlesingers” Cornelia Burgers (Chorleiterin), Britta Willikonsky, Gertrud Wanders, Judith Hoymann, Christiane Gertsen, Irmgard Kreutz, Sandra Heinzel, Heike van der Heiden, Susanne Gruner Teilnehmerinnen des Perkussion-Kurses der VHS Kleve 2017 Birga Meyer, Cornelia Plath
https://youtube.com/watch?v=_m1xEWp1SYY

14
Ενδιαφέρον πρότζεκτ! Μου αρέσει η ατμόσφαιρα που δίνεις με τον ήχο και τις εικόνες.
Νομίζω οτι θα μου άρεσε περισσότερο αν είχε περισσότερη ποικιλία στην βασική μελωδία, ή και επιπλέον μελωδίες.
Αναρωτιέμαι πως δέχονται οι Γερμανοί τέτοια έθνικ/οριεντάλ/κλπ ακούσματα (και ειδικά όταν περιέχουν την γλώσσα τους), τους φαίνονται πολύ περίεργα;

Αν θέλεις να κάνεις έκδοση/remix για Βραζιλιάνους, πες μου  ;)

Είναι η εισαγωγή στο πρότζεκτ. Αυτό, σε συνδιασμό με την απλότητα και διαχρονικότητα του στίχου με έσπρωξαν προς μια απλή μελωδία με κάποιες ελεύθερες εκφράσεις από το σαντούρι και το τσέλο. Θα ακολουθήσουν τουλάχιστον άλλα τρία κομμάτια, πιο σύνθετα (έως πολύ, ένα από αυτά).

Οι Γερμανοί τρελλαίνονται, παραδοσιακά, με το εξωτικό. Δυστυχώς, αυτό πρέπει να συνοδεύεται από ταχύτητα, ένταση (όπως παντού άλλωστε) και στολές, κάτι που δεν ευνοεί μουσικές σαν την δική μου. Επίσης στην γερμανία, η Ανατολή για τον περισσότερο κόσμο, ταυτίζεται με την Τουρκία (!!!), η οποία έχει ένα ισχυρό λόμπυ και επηρεάζει οργανωμένα και τις επιλογές αλλά και τις πολιτικές αποφάσεις. Έτσι, μια ανώτερη σχολή μουσικής, η οποία θα ανοίξει και ένα τμήμα ανατολικής μουσικής, παρουσιάζει την λεγόμενη κλασσική τουρκική μουσική, αγνοώντας και αποσιωπώντας τους αρχαίους ελληνικούς τρόπους, τους βυζαντινούς ήχους (πάνω στους οποίους ιστορικά στηρίχτηκε) και τους ανάλογους αραβικούς ή περσικούς μουσικούς δρόμους.
Η συμμετοχή της γλώσσας τους κινεί το ενδιαφέρον αλλά σε λίγους, μιας και η επικρατούσα μουσική σκηνή είναι στην αγγλική γλώσσα και οι περισσότεροι (κυρίως οι νέοι) είναι προς τα εκεί, μουσικά προασανατολισμένοι.
Στους κουλτουριάρικους κύκλους των ολίγων επικρατούν οι μόδες, όπως τους καθορίζουν οι διάφοροι "κουμπαράδες" με τα κονδύλια. Εκεί, κυριαρχούν τα πρότζεκτς με κλέτσμερ (πάντα δυνατός ο κουμπαράς) / μπαλκαν-ψευτοματσεδόνιεν και οι μουσικές και οι πολυπολιτισμικές συναντήσεις που αυτά εμπεριέχονται... Μεγάλη κουβέντα και σκαλίζω πληγές αλλά το χειρότερο είναι η αφασιακή στάση της Ελλάδας απέναντι σ΄ αυτά.
Δυστυχώς εμείς αντιπαραθέτουμε ένα παπα-πολιτικο-μεγαλοπαραγοντο-διαπλεκομενο κιτς που δεν έχει καμμία τύχη. Εξαιρούνται οι επαγγελματίες που πιάνουν τον σφυγμό και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις και τα γούστα της γερμανικής αγοράς (π.χ. Λοκομόντο, Χαρούλης κ.α.).
Στο πρόσφατο 1ο ελληνικό φεστιβάλ Ντίσελντορφ, που  οργάνωσε ο πρόξενος (και μπράβο του), οι μουσικές επιλογές έγιναν από Ελλάδα (υπουργείο πολιτισμού) και δεν νομίζω να έγιναν αξιοκρατικά αλλά όπως πάντα με τους «δικούς μας» και είναι άγνωστο ποιός αποφάσισε και πως για τα γκρουπ από Γερμανία. Μοντεράτορ μπήκε ένας δημοσιογράφος, ο οποίος αγωνίζεται για να ονομάζονται τα σκόπια μακεδονία, δηλώνει πανκ και άθεος αλλά σε αγιαστή συνεργασία για το φαγοπότι παρουσίασε το φεστιβάλ αγκαλιά με τον πρόξενο και τον μητροπολίτη Γερμανίας, ενώ τα δυο γκρουπάκι του τοπικού πριγράμματος ήταν δικά του «παίζει ή κολλητοί του» ...

15
  Πρόκειται για μια παραγωγή της Πρωτοβουλίας Παράδοξον (www.paradoxon-klangorchester.de).

Αυτό σημαίνει… τα έχω κάνει όλα (εκτός στίχου και απόδοσης στην γερμανική μετάφραση) μόνος μου, και κυρίως, τα έχω "χρηματοδοτήσει μόνος μου".

Ένα μικρό ποσό δλδ. για τον μοναδικό επαγγελματία μουσικό μου και τις μετακινήσεις, υπομονή και κίνητρα με/για τους χομπίστες, πολλές εργατοώρες καθώς  και τα
τεχνικά μέσα που χρειάζονται.
 Με απλά λόγια, είναι μια “βιολογική” παραγωγή χωρίς κανέναν σπόνσορα αλλά με πολύ τρέξιμο και συναίσθημα.

Είμαι ο μόνος Έλληνας, τρεις Ελληνίδες (που ταξίδεψα για να ηχογραφήσω), η ελληνογερμανίδα γυναίκα μου και όλοι οι άλλοι Γερμανοί.
Σκέψου μόνο, πόσες πρόβες χρειάστηκα, ώστε όλοι αυτοί που τραγουδούν στο ισοκράτημα, να προφέρουν το «ρο» σαν τέτοιο κι όχι «γο» ή «ρρρρρρρο»  :) .
Βρίσκομαι στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα και έτσι, μπορεί να θεωρηθεί και «ευρωπαϊκό πρότζεκτ».

 Σ΄ ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες και για την γνώμη σου.

16
 Αγαπητοί φίλοι της Πρωτοβουλίας Παράδοξον,
το πρώτο βίντεοκλιπ, από μια σειρά τεσσάρων προγραμματισμένων για το πρότζεκτ ΣΑΠΦΩ, είναι έτοιμο. 
Σας παρακαλώ να στηρίξετε αυτή την ανεξάρτητη παραγωγή, που βασίστηκε κυρίως σε χομπίστες μουσικούς και τραγουδιστές, πάρα πολύ κόπο και αγάπη, ακούγοντας/βλέποντάς την και κοινοποιώντας την.
Ερωτικό Δίστιχο είναι ο τίτλος του μουσικού θέματος, πάνω σε στίχους της Σαπφούς και τραγουδιέται στα αρχαία ελληνικά και στα γερμανικά.
Μια μουσική γέφυρα που ενώνει εποχές και ανθρώπινα συναισθήματα, σε μια διαδρομή 2.647 χρόνων, αν υπολογίσουμε από το 630 προ χριστιανικής χρονολόγησης, την ημερομηνία γέννησης δηλαδή της Σαπφούς, μέχρι σήμερα.
Στο βίντεο αναφέρονται οι συντελεστές και οι ρόλοι τους.
 *(ακούστε καλύτερα με ακουστικά ή κανονικά ηχεία)
  https://youtube.com/watch?v=SAkh0lPabzQ 
 

 

17
«Απάνω Στην Τριανταφυλλιά»Παραδοσιακό γάμου, Μακεδονίας

"Auf Dem Rosenbusch" Traditionelles Hochzeitslied aus Mazedonien (Macedonia Greece/ Makedonia) Griechenland /Hellas
mit PARADOXON aus Deutschlandμε το μουσικό σχήμα ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ από την Γερμανία
Danae-Stella Andrikopoulos-Giaourakis: Gesang, PerkussionBenjamin Stein: Santouri (auch improvisiert) ,  AkkordeonHelen Parchamii: GeigeKlaus Micke: U-BassΚωνσταντίνος Ανδρικόπουλος: Perkussion, Musikbearbeitung, Ton- und Videoproduktion, Leitung*Der kleine Antonios Andrikopoulos: Perkussion mit NtaouliPerkussion-Gruppe VHS-KLEVΕ / συμμετοχή: Σεμινάριο κρουστών Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κλέβε
Irmgard Heiligers, Birga Meyer, Ulrich Schiemann, Laura Schiemann, Birgit Franken, Conny Plath, Andre Walter  https://youtube.com/watch?v=SZUU7Wnq-sc

18
Σ΄ ευχαριστώ  :) ... όλα τα ονόματα των μουσικών αναφέρονται στις πληροφορίες που συνοδεύουν το βίντεο στο γιούτιούμπ

19
Η παραγωγή είναι από τις λεγόμενες «ανεξάρτητες», που στην περίπτωσή μας σημαίνει, τα έχω κάνει όλα μόνος μου. Σχεδίασα, οργάνωσα, διεύθυνα, επιμελήθηκα, κουβάλησα (πολύ κουβάλημα), έκανα τις ηχογραφήσεις, την μίξη, τις βιντεοσκοπήσεις (εγώ την μια κάμερα και ο Κλάους με το λαούτο την άλλη), έκοψα το βίντεοκλιπ κι ό,τι άλλο χρειάζεται για μια τέτοια παραγωγή (κάνω και πρόμο τώρα). Υπολογίζοντας ότι οι μουσικοί και οι χορευτές που βρέθηκαν στην εκκλησία αυτή ταξίδεψαν από 5 τουλάχιστον διαφορετικές πόλεις (στα 100 χιλιόμετρα το άνοιγμα), δέχτηκα με χαρά το αποτέλεσμα.
Ελπίζω να αρέσει και σε σας.
Χαιρετισμούς από την Γερμανία!
https://www.youtube.com/watch?v=iSQwefR-hRM

20
Να πω ένα ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, έστω και με καθυστέρηση...

Υπάρχει βέβαια και ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ  :) , όπως τον διασκευάσαμε εμείς:

https://www.youtube.com/watch?v=4Ez84qCEHgc

21

 ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ / Paradoxon Klangorchester
 Φαντασία * Ederlezi
 13.04.2013 Theater Oberhausen με τον Κώστα Φέρρη
 

22
Οπτικοακουστική γεύση από την παράσταση στο Θέατρο του Oberhausen 13.4.2013

Τα δίστιχα του Γερμανού
 
 Ruhrgebiet du weltberühmtes, tu´ für uns mal endlich auch was Gutes!
 Ξακουστή περιοχή του Ρούρ κάνε επιτέλους και για μας κάτι καλό!
 
 Wenig Sonne, wenig Sonne, wenig, wenn nicht überhaupt ohne!
 Λιγοστός ήλιος, λιγοστός, αν όχι καθόλου!
 
 Banken, Märkte gegen Völker, das ist keine Europa!
 Τράπεζες και αγορές εναντίον των λαών, αυτό δεν είναι Ευρώπη!
 
 Wenig Sonne, wenig Sonne, wenig, wenn nicht überhaupt ohne!
 Λιγοστός ήλιος, λιγοστός, αν όχι καθόλου!
 
 Ach du Deutschland  weltberühmtes, tu` für Menschen auch was Gutes
 Αχ ξακουστή Γερμανία, κάνε και για τους ανθρώπους κάτι καλό!
 
 Wenig Sonne, wenig Sonne, wenig, wenn nicht überhaupt ohne!
 Λιγοστός ήλιος, λιγοστός, αν όχι καθόλου!
 
 http://www.youtube.com/watch?v=7bhWNuFEDNM

23
Αγαπητοί φίλοι, το βίντεοκλιπ (HD) του τραγουδιού Κάτου Στα Ρόδα είναι έτοιμο! Σας παρακαλώ κοινοποιήστε το, ώστε να ταξιδέψει πολύ!
 Liebe Freunde, der Videoclip (HD) des traditionelles Liedes KATOU STA RODA ist fertig! Bitte weiterleiten.
 
 Ευχαριστώ πολύ την Δανάη, την Γιωργίτσα, τον Κλάους, την Άννα, τον Ηλία, τις χορεύτριες και τους χορευτές της “Αμαλίας”. Έπίσης ευχαριστώ τους γονείς των παιδιών, που βοήθησαν στα γυρίσματα.
 
 https://www.youtube.com/watch?v=nPwLiYc5gO8

24
Λίγο αποκριάτικο χιούμορ και κέφι από το μουσικό σχήμα μας... έτσι για καλύτερη ψυχολογία στην ανηφοριά που τραβάμε... :)

25
Πολύ καλό! Δεν ήξερα το τραγούδι, χαίρομαι που το έμαθα. Χαίρομαι που κρατάτε ζωντανή την παράδοση. Πολή καλή εκτέλεση και θεατρικό σκηνικό. Μπράβο, συνεχίστε να ξαφνιάζετε ευχάριστα τους γερμανούς με την τόσο πρωτότυπη (για αυτούς) ελληνική μουσική.

Να είσαι καλά αγαπητέ φίλε.
Πάντα βρίσκουμε τρόπους να "ξαφνιάζουμε" του Γερμανούς με τον πολιτισμό μας... Και θα τα καταφέρναμε καλύτερα, αν δεν μας βάζανε οι (εδώ) συμπατριώτες μας τρικλοποδιές, αν μέναμε ενωμένοι κι αν στις Ελληνικές κοινότητές μας επικρατούσε η αξιοκρατεία.  ;)

 

Σελίδες: [1] 2 3