Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 22
202
Χορδές, πένες, αξεσουάρ / Απ: Elixir
« στις: 01/09/20, 23:00 »
Σε τύπου LP που έβαλα 10άρες Elixir μια χαρά είναι.
Σε Strat έχω κατασταλάξει σε 9άρες έτσι κι αλλιώς. Το ίδιο θα κάνω και στην Tele. Έβαλα 10άρες (όχι Elixir) και μου φάνηκε πως άλλαξε άλλαξε δραματικά και ο ήχος και η αίσθηση.
Με γεια το νέο απόκτημα by the way!

203
Φίλε μου, δεν ξέρω τι χρήση σκοπεύεις να κάνεις στο δωμάτιο (ηχογράφηση, ακρόαση, παραγωγή κτλ), αλλά μιας και λες ότι θα είναι δωμάτιο μουσικής (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό), θα πρότεινα να ψάξεις λιγάκι το θέμα «ηχητική διαμόρφωση». Ψάξε στο ίντερνετ για sound treatment, standing waves κτλ και θα βρεις άφθονες πληροφορίες.

Έχω έναν παρόμοιο σε διαστάσεις χώρο και τον έχω διαμορφώσει με ηχοαπορροφητικά υλικά. Τόσο η ακρόαση όσο (φυσικά) και η ηχογράφηση με μικρόφωνο (φωνή, ακουστική κιθάρα) έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Το λιγότερο που θα μπορουσες να κάνεις είναι αυτό που σου λέει ο Guitar Fan με κάποια ηχοαπορροφητικά υλικά στους τοίχους. Δεν κοστίζουν πολύ και θα βελτιώσουν (τουλάχιστον από το μεσαίο φάσμα και πάνω) την ακουστική του χώρου σου.

204
Ενισχυτές / Απ: Τεχνική ερώτηση
« στις: 07/08/20, 23:06 »
Ωραία. Αν τώρα ο ενιχυτης έχει fx loop, μπορώ να βάλω το καλώδιο από την κεφαλή κατευθείαν εκεί από την έξοδο ακουστικών της κεφαλής; Υπάρχει περιπτωση να κάψω τπτ;
Για ποιον λόγο να το κάνεις αυτό; Αγοράζεις μια λαμπάτη κεφαλή για να χρησιμοποιήσεις ουσιαστικά τον (solid state) τελικό του Fender;
Αν κατάλαβα καλά, θέλεις να πάρεις λαμπάτη κεφαλή, αλλά να τη χρησιμοποιήσεις με το μεγάφωνο του Fender, ώστε να γλιτώσεις την αγορά της καμπίνας. Από την άλλη θέλεις ο Fender να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Αν αυτό είναι το σενάριο, τότε αυτό που σου είπε ο Guitar Fan είναι η λύση. Ένας ηλεκτρονικός θα στο κάνει πολύ εύκολα, αν δε βασίζεσαι να το κάνεις μόνος σου. Με τα send και τα return ουσιαστικά ακυρώνεις την αγορά της κεφαλής!

205
Η τιμή της κάρτας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Για παράδειγμα:
Αριθμός εισόδων - εξόδων (με 2 είσαι ΟΚ)
Προενισχυτής-ές μικροφώνου και η ποιότητά τους (δε σου χρειάζεται, όπως λες)
Ψηφιακή είσοδος-έξοδος (το ίδιο με πάνω)
Είσοδοι-έξοδοι MIDI (το ίδιο)
Phantom power (για πυκνωτικά μικρόφωνα) (το ίδιο)
Είσοδος Hi-Z (instrument, αυτό το χρειάζεσαι)
Μέγιστη συχνότητα δειγματοληψίας και bit (με 24 bit και 96Khz που είναι στάνταρντ είσαι ΟΚ)
Τα ηλεκτρονικά μέρη και κυρίως αυτό της αναλογικοψηφιακής μετατροπής και αντίστροφα
Η ποιότητα κατασκευής
Το όνομα της εταιρείας
Για το τι θα ακούς φυσικά παίζει ρόλο και η ποιότητα των ακουστικών/ηχείων, αλλά και η κάρτα. Φθηνές κάρτες (πχ onboard) έχουν θόρυβο .
Δες εδώ ένα ενδιαφέρον βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=nX-VLcbR28Y

206
+1 για τις Audient. Ακούγονται πολύ καλά λόγια.

207
Software κιθαριστικό εννοείς υποθέτω και όχι DAW (ηχογράφηση audio και MIDI).
Έχω ένα σταθερό σετάπ εδώ και πάνω από μια δεκαετία (με WIN XP  ;D ) οπότε δεν μπορώ να προτείνω
τίποτα παραπάνω από το «κλασικό» Guitar Rig. Παλιότερα χρησιμοποιούσα και το Amplitube (μια έκδοση της Fender νομίζω)
που μου άρεσε επίσης.
Τα περισσότερα audio interface έχουν κάποια προγράμματα. Κάποια (πχ Native Instrumetns ή ΙΚ Multimedia) δίνουν και κιθαροπρογράμματα.
Κοίταξέ το κι αυτό πριν αποφασίσεις τι θα πάρεις.
Για latency που ρώτησες παραπάνω, ΟΚ υπάρχουν περιπτώσεις που τα πράματα πάνε άσχημα, αλλά στην πλειοψηφία δουλεύουν ΟΚ. Έχω αλλάξει αρκετές κάρτες (από ηρωικές Sound Blaster με drivers-πατέντες όπως οι APS και οι Kx Project τις ηρωικές εποχές γύρω στο 2000 μέχρι την Focusrite που έχω εδώ και κάτι χρόνια) και ποτέ δεν είχα σοβαρό θέμα με latency. Υπάρχει, αλλά δεν ενοχλεί.   

208
Ρίξε μια ματιά εδώ.
Με 150 ευρώ έχεις πάρα πολύ καλές επιλογές και σε εύρος και σε ποιότητα (Focusrite, Audient, Steinberg κτλ). Αν θες κάτι ακόμα πιο φθηνό οι Behringer κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους και κοστίζουν αρκετά κάτω από 100 ευρώ.
Εσύ πόσα χρήματα έχεις πρόθεση να δώσεις και τι ανάγκες έχεις; Είναι μόνο για την κιθάρα ή σκέφτεσαι να ηχογραφήσεις και με μικρόφωνο κάποια στιγμή; Θα συνδέσεις ηχεία πάνω στην κάρτα ή μόνο ακουστικά;

209
Ρε φίλε ειλικρινά, τι πίνεις; Και γιατί το κρατάς για σένα;
Κανόνισε να σου δώσει κι εσένα, ν' αρχίσεις να κάνεις ECHO...
Να τα διαβάζουμε στέρεο μετά!

210
Γεια χαρά.
Δεν αναφέρεις τι ΗΥ (βασικά τι κάρτα ήχου) έχεις ούτε τον ενισχυτή σου.
Αν υποθέσουμε ότι έχεις έναν ΗΥ με τη στάνταρ onboard κάρτα ήχου, τότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις το line out του ενισχυτή και να το συνδέσεις στο line in της κάρτας (κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστείς ένα ανταπτοράκι από μεγάλο jack σε μικρό). Μετά επεξεργάζεσαι/ηχογραφείς το σήμα με software.
Μπορεί όμως ο ενισχυτής σου να έχει έξοδο USB, οπότε η επικοινωνία γίνεται ακόμα πιο εύκολη, αν κατεβάσεις τους drivers που δίνει( ; ) ο κατασκευαστής του ενισχυτή.
Τέλος, το καλύτερο σενάριο είναι να πάρεις μια entry level εξωτερική κάρτα ήχου (USB audio interface) που έχει υποδοχή instrument και να συνδέσεις την κιθάρα σου εκεί.
Σύνδεση της κιθάρα πάνω σε onboard κάρτα ήχου (στο line in) θα δουλέψει μεν, όχι με τα καλύτερα αποτελέσματα δε.

211
Θα μπορούσες μήπως να πεις κάποια από τα πράγματα που θα ρωτούσες έναν δάσκαλο, αν είχες. Τι είδους πράγματα σε ενδιαφέρουν, για παράδειγμα θεωρία, τεχνική, συγχορδίες, αυτοσχεδιασμός και σε τι είδος μουσικής.

Αν έχεις αυτοπειθαρχία, δεν είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα «πρόγραμμα σπουδών» με πράγματα που σε ενδιαφέρουν και στη συνέχεια να ψάξεις στο ίντερνετ για τις αντίστοιχες πηγές. Αν δεν έχεις αυτοπειθαρχία (όπως η αφεντιά μου) ή πας σε δάσκαλο που σε βάζει σε καλούπι ή κάνεις πασαλείμμετα και μισοδουλειές.
Πάντως ολοκληρωμένες λύσεις δωρεάν δε νομίζω βρεις (εννοώ σε ένα site βίντεο και υλικό για τα πάντα).
Εγώ κοιτάζω πού και πού τα βίντεο του Tim Pierce. Έχει στο Youtube διάφορα δωρεάν και επί πληρωμή στο site του.
Επίσης στο κανάλι του Steve Stine βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.
Για tutorials σε σόλο βρήκα ιδιαιτέρως ενδιαφέροντες τους παρακάτω τύπους:
https://www.youtube.com/user/markmcguigan
και
https://www.youtube.com/channel/UCmCp2lFJNkIrf5vMWSkX68Q
πρώτον γιατί «τα παίζουν» αυτά που διδάσκουν κι έπειτα επειδή μου φαίνοντια ιδιαιτέρως ακριβή τα transcription τους.
Τέλος και πολύ σημαντικό για μένα: στο θέμα της τεχνικής του δεξιού χεριού (που είναι πάρα πολύ ουσιώδες) βρήκα έναν πραγματικό θησαυρό εδώ:
https://www.youtube.com/channel/UC4xYcl6mKTwdnuMV76lb_vQ
Με το ίδιο θέμα έχει ασχοληθεί κι αυτός:
https://www.youtube.com/channel/UCcLsvLJOecfCL6RplXhaO4Q
όμως ο πρώτος είναι πραγματικός killer σε ταχύτητα και καθαρότητα.

212
Καλοκαιράκι επιτέλους!
Σφίξαν οι ζέστες...  ;D

213
Πολύ ωραίο!
Ξεφεύγει λίγο από το στιλ που στέλνεις συνήθως.
Σε κάποια σημεία μου θύμισε Kotzen (από το The Inner Galactic Fusion Experience).
Όμορφες οι συγχορδίες και ο ήχος, φυσικά!

214
Εφέ / Απ: Boss me 80
« στις: 21/06/20, 23:39 »
Send του ενισχυτή στο input της πενταλιέρας.

215
Εφέ / Απ: Boss me 80
« στις: 21/06/20, 12:10 »
Ναι, υπάρχει, αν και θα έβγαζα τη λέξη «ποιότητα». Ακούγονται διαφορετικά απλώς.
Για παράδειγμα έχω κάτι patch που είναι φορτωμένα με compressor, drive, eq, delay κτλ.
Αν συνδέσω στο input του ενισχυτή ακούγεται υποφερτά. Αν το βάλω στο fx-loop ακούγεται φριχτά, διότι έρχονται το drive και ο κομπρέσορας μετά την προενίσχυση (συνήθως μπαίνουν πριν).
Αυτό στο οποίο κατέληξα και βολεύει εμένα, με τον εξοπλισμό που έχω, είναι το εξής:
Tubescreamer (κι έναν κομπρέσορα που περιμένω από Θωμά) πριν τον ενισχυτή. Είτε χρησιμοποιώ το T/S είτε το gain του Blackstar.
Η πενταλιέρα στο εφέ λουπ μόνο για delay, βαθος, chorus κτλ. Όμως η πεταλιέρα μου είναι από τις πρώτες ψηφιακές που βγήκαν
και γενικά δεν λέει και πολλά τη σήμερον ημέρα (με εξαίρεση ίσως τα delay και τα σχετικά).
Τα νέα μηχανάκια θα είναι σαφώς καλύτερα... οπότε δοκιμή και ό,τι κάτσει.
 
Διάβασε εδώ, τα λέει πολύ αναλυτικά ο Spyros Delta:
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=91633.msg731294#msg731294
 
 

216
Εφέ / Απ: Boss me 80
« στις: 21/06/20, 01:15 »
Ο ένας είναι κιθάρα --> πεταλιέρα --> ενισχυτής (κλασικά, σαν να είναι πενταλάκι)
Ο άλλος κιθάρα --> ενισχυτής --> send --> πενταλιέρα --> return του ενισχυτή (αυτό χρησιμοποιώ)
Εναλλακτικά κιθάρα --> πενταλιέρα --> return του ενισχυτή
Η τρίτη λύση πάει κατευθείαν στον τελικό αν και νομίζω ότι δεν είναι απόλυτο αυτό, εξαρτάται από την σχεδίαση.
Στον Ht5R mkii δεν το δοκίμασα αυτό.
 

217
Εφέ / Απ: Boss me 80
« στις: 21/06/20, 00:02 »
Με γεια το μαραφέτι και καλόπαιχτο.
Αν χρησιμοποιήσεις το loop μάλλον θα περιοριστείς στα time based effects (delay, reverb) ή και στα modulation based. Παίρνεις πχ το gain του ενισχυτή και βάζεις delay από την ME80. Στο δικό μου σετάπ αν βάλω overdrive, compressor κτλ ακούγεται χάλια (βέβαια η πεταλιέρα μου είναι αρχαία, ίσως με κάτι πιο σύγχρονο ακούγεται καλύτερα).
Προσοχή στο λέβελ του fx-loop. Απ' ό,τι βλέπω έχεις τον HT5-R. Αν είναι ίδιο με το mk-ii, έχει ένα κουμπάκι που κάνει τεράστια διαφορά! Στη δική μου πεταλιέρα δούλεψε στα -10dBV. Στα +4dBV ακουγόταν χάλια, άσε που είχα τεράστιο θέμα με το λέβελ. Άν ανέβαζα ένταση στον ενισχυτή, έπρεπε να χαμηλώσω το input level της πεταλιέρας.

Ένα άλλο κόλπο που κάνουν είναι να βάζουν την πεταλιέρα στο return και να παρακάμπτουν εντελώς τον προενισχυτή του  amp. Περί ορέξεως...
Δοκιμάζεις και επιλέγεις ό,τι σου αρέσει.   

218
Ούτε και σ' εμένα το άνοιξε αρχικά (με 7zip).
Όμως, μετονόμασα το αρχείο σε rar και το άνοιξε/αποσυμπίεσε κανονικά.

219
Το ψιλοξεσκίσαμε το θέμα, αλλά βλέποντας κάποια δείγματα από το site του τύπου έχει διάφορες περιπτώσεις shuffle (phrased 8α) με 16α. Εξαρτάται και από το τι οδηγίες σου δίνει. Τα δυο παραδείγματα που έγραψα δίνουν εντελώς διαφορετικό feel.

Έχει όμως ο τύπος στα δείγματα ένα shuffle και σε κάποιο σημείο πετάει δυο 16α στην άρση. Εδώ προφανώς δε μιλάμε για τη δεύτερη περίπτωση που έγραψα (funk) αλλά ούτε και straight 16α είναι. Θα τα έπαιζα με διάρκεια 6ηχου 16ων, η διάρκεια δηλαδή που δεν καλύπτει το σουιγκάτο 8ο, μοιρασμένη στα 2.


220
Όχι, οι δυο περιπτώσεις είναι ανεξάρτητες.
Στα όγδοα αναφέρομαι σε κάτι τέτοιο π.χ.:
https://musescore.com/user/28194062/scores/5452518

Όταν υπάρχουν 16α (πχ https://s3.amazonaws.com/halleonard-pagepreviews/HL_DDS_987501n8pc6GF662.png )
τα 8α παίζονται straight.
Αυτό το παράδειγμα που έδωσες δηλαδή, αν υποθέσουμε:
Ο = 8ο με κανονική διάρκεια
Δ = 16ο ίσο με 2 τρίηχα 16ου
δ = 16ο ίσο με 1 τρίηχο 16ου

θα είναι έτσι: Ο Δ δ | Δ δ Δ δ
Αυτό το παράδειγμα το διαβάζεις σε παρτιτούρα; Το ακούς; Από ποιο κομμάτι είναι;

221
Δύσκολα πράματα έπιασες!
Πρώτα πρώτα τι εννοείς με 1/8 και 1/16; Κάποιο παράδειγμα θα βοηθούσε.

Το swing στα 8α μεταφράζεται σε μεγαλύτερη διάρκεια του 1ου 8ου και μικρότερη του 2ου. Πόσο μεγαλύτερη; Η πλησιέστερη προσέγγιση είναι το τρίηχο 8ου. Το πρώτο 8ο διαρκεί όσο οι δυο νότες του τρίηχου 8ου και  το δεύτερο όσο η 3η του τρίηχου.

Ακριβώς το ίδιο γίνεται και τα 16. Αντί για τέσσερα ίσα σε διάρκεια 16α σε κάθε beat, παίζουμε το 1ο και το το 3ο σαν συζευγμένα τρίηχα 16ου και τα 2 και 4 πιο «κοντά», ως απλά τρίηχα 16ου. Όμως αυτό το feeling έχει να κάνει περισσότερο με funk παρά με blues. Τυπικά δείγματα 16ων με swing feeling είναι το Rossana των TOTO ή το Chameleon του Herbie Hankcock ή το Red Baron του Cobham.
Ίσως ο φίλος που την έψαξε με τα bends του blues και τα μόρια στα εξαιρετικά του βίντεο να μπορεί να μας διαφωτίσει και στο ρυθμικό μέρος.
Πάντως μια ενδιαφέρουσα (από τη σκοπιά του ρυθμού) άποψη που άκουσα κάποτε ήταν η εξής:
Το blues ήταν η προσπάθεια των μαύρων να παίξουν λευκή μουσική.
Το rock n roll ήταν η προσπάθεια των λευκών να παίξουν blues.
Το funk ήταν η προσπάθεια των μαύρων να παίξουν rock n roll.

222
Με δεδομένο τον κιθαριστικό προσανατολισμό σου, ίσως θα σε ενδιέφερε κι αυτό:
https://www.thomann.de/gr/audient_sono.htm

Κάτι παρόμοιο έχει και η ΙΚ:
https://www.thomann.de/gr/ik_multimedia_axe_i_o.htm  αν και το Audient στέκεται περισσότερο ως αυτόνομο μηχάνημα.

Για τα μόνιτορ θα πρότεινα να διαλέξεις με βάση και τον χώρο σου. Τα προγούμενα που είχα (Behringer Truth 2031A) είχαν 8.75'' γούφερ. Αρχικά τα είχα σε έναν τεράστιο ενιαίο χώρο, έπειτα σε ένα δωμάτιο 16 τμ και τελικά σε 11 τμ. Στο τελευταίο έγινε αισθητό πως τα ηχεία ήταν too much. Στην αναβάθμιση που έκανα, αν και είχα επιφυλάξεις αρχικά, πήγα σε 5άρι γούφερ και δεν το μετάνιωσα καθόλου.

223
Στο σπίτι μου γενικά δεν έχω θέμα με την ένταση που παίζω, μιας και γενικά παίζω χαμηλά κι επιπλέον η διπλανή μεζονέτα είναι άδεια τον μισό χρόνο. Επειδή πιθανόν να έρθει σύντομα η γειτόνισσα και πέρυσι σε ανύποτπο χρόνο είπε ότι «κάποιες φορές ακούγεται» θέλω να μειώσω και αυτό το «κάποιες φορές». Όχι ότι έκανε παράπονα, αλλά δεν θέλω ούτε τόσο να ενοχλώ.

Υποθέτω ότι περισσότερο θέμα μετάδοσης μέσω του (κοινού) δαπέδου είναι παρά από τον αέρα. Έτσι, αρχικά σκέφτηκα να βάλω pads σαν κι αυτά που έχω κάτω από τα μόνιτορ. Χθες όμως είδα κατά τύχη αυτό:
https://www.thomann.de/gr/harley_benton_amp_iso_1.htm
Το έχει δοκιμάσει κανένας; Κάνει δουλειά;

224
Οι λέξεις τρίξιμο και θόρυβος έχουν είδική σημασία στον κιθαρόκοσμο.
Το τρίξιμο συνδέεται με τον ήχο που κάνει η χορδή όταν είναι κοντά στα τάστα, το buzz το λεγόμενο.
Ο θόρυβος με βόμβο ή άλλους ανεπιθύμητους ήχους.
Εγώ αυτό που ακούω δεν έχει να κάνει με τίποτα από τα δυο. Τρίξιμο καταλαβαίνεις με το αυτί (χωρίς ενισχυτή) και/ή με καθαρό ήχο.
Με τόσο gain, και να υπάρχει, δεν ακούγεται, αν και θα ποντάριζα στο ότι η κιθάρα είναι οκ από θέμα σετάπ.
Βόμβος υπάρχει λίγος (φαίνεται και στο Soundcloud στο waveform) αλλά είναι νορμάλ για το gain.
Τι μένει; Το κυμάτισμα που κάνει ο ήχος από τη συνήχηση των χορδών.
Λες ότι στο 2ο τάστο της Ρε χορδής (με ανοιχτή τη Λα χορδή) ακούγεται ΟΚ, ενώ στα άλλα υπάρχει «κυμάτισμα».
Φαντάζομαι ότι όταν πατάς τη Ρε στο 6ο τάστο γίνεται πολύ έντονο (διακρότημα λόγω της κοντινής συχνότητας) και στο 7ο είναι όλα ΟΚ,
αφού έχουμε οκτάβα (ίδιες νότες), σωστά;
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα με την κιθάρα, αλλά αν σε τρώει κάνε μια ερώτηση και στον μάστορα όπως λέει κι ο GVen παραπάνω.

EDIT Τώρα είδα ότι λες για το 7ο τάστο. Επίσης και στο 5ο πρέπει να είναι υποφερτά. Μια χαρά είναι η κιθάρα σου. Με γεια και καλές ροκιές!

225
Δεν έχω τη συγκεκριμένη κιθάρα, οπότε δεν ξέρω σίγουρα. Κρίνοντας από τις φωτό μάλλον δεν υπάρχει χώρος για μπαταρία. Συνεπώς πας για «σκάψιμο» χώρου για μπαταρία ή πατέντες με μπαταρίες να κρέμονται ή κολλητικές ταινίες κτλ
Από την άλλη υπάρχουν στου Θωμά 2 ΗΒ που θα μπορούσαν να είναι εναλλακτικές, αν δεν έχεις συγκεκριμένους λόγους που επέλεξες την κιθάρα και τους μαγνήτες που έγραψες. Η μια κάνει λίγο παραπάνω από αυτήν που έβαλες κι έχει active μαγνήτες. Πιθανόν να σου αρέσουν οι υπάρχοντες. Αν τους αλλάξεις, η αλλαγή θα είναι σαφώς πιο εύκολη υπόθεση. Η άλλη κοστίζει λιγότερο από τον συνδυασμό που γράφεις, με active κι αυτή. Καλύτερα κλειδιά, μαόνι σε σώμα/μπράτσο και έβενο(!) στην ταστιέρα.

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_extreme_84_progressive_series.htm
https://www.thomann.de/gr/harley_benton_het_550_bk.htm
Αυτή που έστειλες, το πρωί που είδα νόμισα ότι κάνει 114 ευρώ. Τώρα βλέπω 144! Ή φταίει που δεν είχα πιει καφέ ή άλλαξε η τιμή!  ???

Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 22