Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - The common cunning linguist

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 23
51
Απίθανο μού φαίνεται. Η NZ βγαίνει μόνο σε μπλέ, αν και πρόσφατα είδα ένα μοντέλο στον Thomann σε ένα πολύ σέξυ κόκκινο χρώμα. H NZ έχει μόνο ένα ποτενσιόμετρο, ενώ αυτή έχει δύο. Επίσης στο truss rod cover έχει τα γράμματα mp αντί για την υπογραφή του Neil Zaza και στο 12ο τάστο κάτι που μοιάζει με σπαθί. Σύγκρινε την NZ με την κιθάρα-μυστήριο και πες μου...


Το σίγουρο είναι ότι μοιράζονται πολλά χαρακτηριστικά, πιθανότατα αυτή που δίνεις "προήλθε" από την NZ. Ή μοιράζονται κοινή καταγωγή τέλος πάντων.  ;D

52
Nα μοιραστω και γω την αποψη μου μαζι σας με τη σειρα μου...
δεν ειναι θεμα μοδας μονο.
Το vintage οργανο εχει τεραστια πλεονεκτηματα.
Πρωτον τα 3υλα του ειναι παλια συνεπως και σωστα ξηραμενα. Μια κιθαρα τωρινης κατασκευης χρειαζετε 5-8 χρονια μεχρι να 3ηραθουν πληρως τα ξυλα της και να δωσει το 100% του ηχου της. Εξερουνται οι χειροποιητες στισ οποιες ο κατασκευαστης εχει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησει εξαρχης ξεραμενα ξυλα πραγμα το οποιο δεν μπορουν να κανουν τα μεγαλα εργοστασια λογο του μεγαλου κοστους.
Αυτα περι ξυλου και τα λεω απο την πλευρα του δασολογου.
Τωρα αλλο ενα θεμα.
Ειναι δυνατον ενα εργοστασιο το οποιο πριν απο 30 χρονια εβγαζε 100 κιθαρες το μηνα και σε πολυ μικρο βαθμο χρησιμοποιουσε αυτοματοποιημενη κατασκευη, τωρα να βγαζει 2000 κιθαρες τη μερα και με πληρως αυτοματοποιημενο τροπο να παραγει οργανα ιδιας κατασκευης και ποιοτητας?
Λιγο δυσκολο το κοβω.
Δεν λεω σε καμια περιπτωση να κυνηγας τα vintage οργανα και να σνομπαρεις τα σημερινα...
Τωρα οσον αφορα τα ρελικ και τα δηθεν ρελικ οργανα ουδεν σχολιον....ΟΥΤΕ για πλακα ειναι η αποψη μου.
Αυτα μονο και διορθοστε με αν κανω λαθος :-X


Aν μιλάς για ηλεκτρικά όργανα, κάνεις 101% λάθος. Οποτε σε διορθώνω, όπως ζήτησες.  ;D ;D ;D

53
Thanx man..
ωραια...αυτο με την γεφυρα το χω στα υπόψη αλλα,,,που να παω να μου κανουν την τρύπα στο σωμα της κιθαρας,,???
και να γινει καλη δουλεια... ,,,στον jimmy πχ,,στα εξαρχεια αξιζει.???η παιζει καποιος αλλος καλος (μαστορας ))
ακομα θα επηρεασει τον ηχο της αυτο το μεγαλωμα της τρυπας της γέφυρας σε περιπτωση που ξαναβαλω την παλια γεφυρα με τον μονο μαγνητη.??
Γνωρίζει κανίς ??


Όταν λες κανίς, εννοείς το σκυλάκι??  ;D ;D ;D

Αστειεύομαι. Μην ανησυχείς, δεν επηρρεάζεται ο ήχος από την μεγαλύτερη τρύπα...

Στη χειρότερη περίπτωση, αν βάλεις την original γέφυρα, και κοιτάξει κάποιος από κοντά, να μπορεί να δει ότι κάτι... χάσκει από κάτω. Επίσης, αν το κάνεις σε έναν σωστό μάστορα, θα χρησιμοποιήσει ένα "στένσιλ" οδηγό για το routing. Βέβαια, ανάλογα με τον τύπο του φινιρίσματος, δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα φύγει και καμμιά μικροσκοπική φλούδα σε σημείο που δεν πρέπει... Ποια Τέλε έχεις?

Ωστόσο, αυτό που πας να κάνεις, είναι να καταργήσεις τον χαρακτήρα της Tele... Η θέση και ο τύπος του bridge μαγνήτη, είναι μεγάλο μέρος απ'το πως ακούγεται η κιθάρα...

Δεν κοιτάς για καμμιά John 5 signature (το προηγούμενο μοντέλο) ?  ;)

54
Βρε ποιος το !@##@ το metal ζώωον
Θέλουμε 2x12, και μερικά από αυτά

.εχει και καμια 20αρια σπέσιαλ πεταλια, θα κουβαλησω και εγω κανα δύο

Σωστός.

Γιώργη, ό,τι Μέταλ Ζώον μπαίνει στο σπίτι μου, εκτελείται με συνοπτικές διαδικασίες.  8)

Φέρε εκείνο το φοβερό vintage Marshall πεταλάκι που έχεις και τέλος.  ;D

Για high gain καταστάσεις, είμαι από τώρα σίγουρος ότι το HM-2 που μου "πείραξε" ο φοβερός Χρηστάρας  ;D ;D θα είναι ό,τι πρέπει (και) γι'αυτόν τον ενισχυτή.  ;D

Αυτό που σκεφτόμουν ήταν να γράψω ένα κομματάκι, το οποίο θα παίξουμε, στο οποίο θα έχει πολλούς διαφορετικούς ήχους του ενισχυτή, με διάφορες κιθάρες, καρφή ή με εφφέ,  καθαρά, ψιλοβρώμικα, βρωμερά και τρισάθλια  κλπ, αντί για απλές φρασούλες. Το κάναμε πρόσφατα με φίλο από άλλο φόρουμ και απέδωσε μια χαρά (αν και είναι βασανιστηριο για τον "ηχολήπτη", δηλ. την ταπεινότητά μου, αλλά κομμάτια να γίνει, όλα για την Τέχνη  8) 8) ;D ;D).


55
Εσυ ρε linguist με τι ψευδωνυμο εισαι εκει..?

Είμαι με το abraxas αλλά δεν γράφω εδώ και πολύ καιρό, απλώς διαβάζω αραιά και που  ;)

56

Όλο λόγια είστε εσείς οι δύο.  ::) :P :P ;D ;D ;D

Άντε, κανονιστείτε!  8)

57

Θα προσθέσω αυτό που έχω ξαναγράψει και ισχύει για όλους τους άρρωστους-συνάδελφους-Ερνιμπωλάκηδες.  :P ;D ;D

"Γραφτείτε στο φόρουμ της Ernieball"

Κατά καιρούς βγαίνουν πολύ ωραία και ελάχιστα μεταχειρισμένα όργανα προς πώληση και ειδικά οι Pet είναι στην ημερήσια διάταξη.

Και είναι πιο εύκολο κάποιος από εκεί να σας τη στείλει, παρά κάποιος άγνωστος από ebay, κλπ.


58

Φίλε Jimi καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου με αυτά που "μπορείς να δοκιμάσεις", αλλά το γεγονός παραμένει ότι είσαι πολύ μπερδεμένος. Και δεν θα σου βγει σε καλό, γιατί μπορείς να γίνεις εύκολα αντικείμενο εκμετάλευσης οποιουδήποτε επιτήδιου πωλητή.

Καταρχάς για φυσικό sustain το neck-through βοηθάει αλλά δεν είναι πανάκεια. Επίσης, αν έχεις παίξει με Bigsby θα ξέρεις ότι δεν είναι και το πλέον σταθερό τρέμολο στον κόσμο.  ;)

Εγώ θα αποφύγω να σου προτείνω ο,τιδήποτε (εντάξει όμως, η πρώτη κιθάρα που έδωσες, η BC Rich, ήταν απολύτως εμετική  :P ;D) και θα σε παροτρύνω να κάνεις μια βόλτα στην Αθήνα με την πρώτη ευκαιρία (ή οπουδήποτε έχει αρκετά μαγαζιά βρε αδελφέ!) και να δοκιμάσεις όσες κιθάρες μπορείς.

59

Μπράβο, μεγειά και καλόπαικτη και από μένα!  ;D

Και η δικιά μου Τέλε έχει το ίδιο σώμα (+μερικά κομμάτια hardware) από το Σταύρο.  ;)

Μια βελτίωση, γι'αυτή και οποιαδήποτε Τέλε με 3 σελάκια, που θα μπορούσες να κάνεις οικονομικά, θα ήταν να της βάλεις intonated saddles της Glendale.

http://www.glendaleguitars.com/saddles.htm

Πίστεψέ με, η διαφορά τόσο στο Intonation, όσο και στο sustain και το attack, είναι αποκαλυπτική!  ;)

60

5) Η μόνη μορφή θητείας που μπορεί να λειτουργήσει για την Ελλάδα και χώρες σαν τη δική μας, κατά την άποψή μου αλλά και την άποψη αρκετών στρατιωτικών, είναι η ακόλουθη:

  • Θητεία μερικών μηνών μόνο (ίσως 6 και πάντως όχι παραπάνω από 9), για όλους (άντρες και γυναίκες) κατά τη διάρκεια της οποίας θα γίνετε ουσιαστική εκπαίδευση εξειδίκευσης σε συγκεκριμένους τομείς. Ας μην ξεχνάμε ότι για κάθε στρατιώτη που πολεμάει χρειάζονται άλλοι 8-10 για να τον συντηρούν. Επομένως η εκπαίδευση θα μπορούσε να έχει σαν αντικείμενο ακόμα και τομείς όπως η νοσοκομειακή περίθαλψη για πολεμικά τραύματα, η λογιστική υποστήριξη και άλλοι "μη μάχιμοι" τομείς.  Ασφαλώς, για κάποιες περιοχές (Θράκη, νησιά), θα είχε νόημα μια εκπαίδευση στην κατεύθυνση της "Παλλαϊκής Άμυνας" με προοπτική την δημιουργία ικανής Εθνοφρουράς. Σ'αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα η "στράτευση" να γίνεται στα 18.
  • "Συντήρηση" της εκπαίδευσης με ασκήσεις και μετεκπαίδευση, για όποια ειδικότητα κρίνεται απαραίτητο, για μερικές μέρες κάθε χρόνο (εννοείται ότι το κράτος σ'αυτή την περίπτωση θα αποζημιώνει αν χρειάζεται τον τυχόν εργαζόμενο και τον εκάστοτε εργοδότη του), και για διάρκεια 10 ετών. Καμμία σχέση βέβαια με την σημερινή πραγματικότητα, όπου γίνεται κλήση για "ασκήσεις" σε ορισμένες κλάσσεις, και η κατάληξη είναι μια εβδομάδα... κάμπινγκ.  ::)

Με μια τέτοια μεθόδευση, η Ελλάδα θα μπορούσε να διαθέτει ένα αξιόμαχο δυναμικό για περιόδους κρίσεις, όχι απαραίτητα σε μάχιμες θέσεις. Οπωσδήποτε μάλιστα, ένα μέρος αυτού του δυναμικού θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και για άλλες καταστάσεις ανάγκης (π.χ. πυρκαγιές, σεισμούς, μακριά από μας...).

Αλλά όλο αυτό και πάλι θα έχει μικρή μάλλον σημασία, όταν ο μισός πληθυσμός της χώρας κατοικεί στο Λεκανοπέδιο. Το παραπάνω σύστημα θα απέδειδε πολύ καλύτερα, αν η κατανομή του πληθυσμού στο γεωγραφικό χώρο ήταν καλύτερη. Γιατί δεν έχει νόημα να σε πάρει κάποιος από την Αθήνα και να σε πάει, ας πούμε, στη Δράμα, για να καλύψεις κάποια θέση, όταν μπορεί να μην έχεις πάει ποτέ εκεί στη ζωή σου...

Άρα καταλήγουμε και πάλι στη λύση του επαγγελματικού/ημιεπαγγελματικού στρατού. Ωστόσο θα πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτό προϋποθέτει και το ανάλογο κόστος. Τίποτε δεν είναι δωρεάν στη ρημάδα τη ζωή.

Αλλά πολύ περισσότερο προϋποθέτει ότι πρέπει να φτάσουμε να βλέπουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις σαν λειτουργικό και υγιές κομμάτι της ελληνικής πραγματικότητας. Δυστυχώς, σήμερα βρίσκονται εν ζωή δύο γενιές ανθρώπων που έχουν (έχουμε) ακόμα νωπές τις μνήμες από το πραξικοπηματικό καθεστώς στη χώρα μας... για να μη μιλήσω για κάποιους που ακόμα έχουν μνήμες από τον Εμφύλιο...  :(

Σαν αποτέλεσμα πολύ συχνά οι Ε.Δ. αντιμετωπίζονται με μια στάση που χαρακτηρίζεται από σκεπτικισμό έως ακραία εχθρότητα. Σ'αυτό δε βοηθάει και η ίδια η δομή τους οπως (εν πολλοίς) είναι σήμερα, ούτε και η επιλογή των στελεχών, σε πολλές περιπτώσεις, ούτε βέβαια και ο τρόπος που βλέπει η Πολιτεία τις Ε.Δ. (σαν εφαλτήριο για μικροπολιτικές φιλοδοξίες).  >:(

Έτσι λοιπόν έχουν τα πράγματα, και από κει και πέρα, ο καθένας ας κάνει τις εκτιμήσεις του.

Και τώρα, βρίστε ελεύθερα.  ;D
 

61
Λοιπόν, διάβαζα τις απαντήσεις σ'αυτό το thread και, αν εξαιρέσουμε μερικές σοβαρές τοποθετήσεις, οι περισσότερες είναι μάλλον naive τοποθετήσεις και να με συγχωρείτε.

Ακούστε λοιπόν πως έχουν τα πράγματα και μετά κατηγορήστε με για ξερόλα, απόλυτο, εγκάθετο, και ό,τι άλλο γουστάρετε.  ;D

1) Προσωπικά δεν βλέπω την ώρα που θα εξαφανιστούν όλα τα όπλα από τον Πλανήτη Γη, μέχρι σφεντόνας. Μέχρι τότε όμως, μερικά πράγματα είναι δεδομένα. Όπως για παράδειγμα ότι δεν μοιραζόμαστε σύνορα με το Βέλγιο, την Ολλανδία και τη Δανία, αλλά με την σάρα τη μάρα και το κακό συναπάντημα.  :)

2) Δεδομένα είναι επίσης μερικά στοιχεία όπως ότι η Άγκυρα έχει ένα πρόγραμμα κλιμάκωσης των προκλήσεων και διεκδικήσεών της, σε ορίζοντα 25ετίας τουλάχιστον. Μόλις πρόσφατο δείγμα είναι η ανάρτηση στη σελίδα του Τουρκικού ΥΠΕΞ άρθρου που μιλάει για "τουρκικές μειονότητες στη Θράκη που υπόκεινται σε διωγμούς" (!!!) και πολλά άλλα. Ανάλογα παρατράγουδα έχουμε και από τους Αλβανούς. Και επειδή ο γερο-Κλαούζεβιτς είχε δίκιο όταν έλεγε ότι "ο πόλεμος είναι η συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα", μέσα στα πλαίσια της πολιτικής και διπλωματικής γραμμής που κρατάει η Ελλάδα, πρέπει να βρίσκεται και ο ανάλογος αμυντικός σχεδιασμός.

3) Αν είχατε τη δυνατότητα να ρωτήσετε ανώτερους και ανώτατους αξιωματικούς των Εν. Δυνάμεων σχετικά με τη στράτευση στα 18 ξέρετε τι απάντηση θα παίρνατε? Ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου! Σιγά μην κάθετε ένας επαγγελματίας στρατιωτικός να προσπαθεί να κάνει στρατιώτες παιδάκια που μόλις άφησαν την ποδιά της μάνας τους!  ;D ;D ;D

Αυτό που θέλουν είναι ένας αμιγώς επαγγελματικός στρατός που να μπορεί να διαχειριστεί οποιαδήποτε ενδεχόμενη κρίση με απόλυτη αφοσίωση και επαγγελματισμό. Πράγμα που μας φέρνει στο...

4) Η μορφή του πολέμου σήμερα καμμία σχέση δεν έχει με... το Αλβανικό Έπος. Σήμερα μια πολεμική σύγκρουση (δε μιλάω για απλό επεισόδιο) θα κρατήσει μερικές μέρες και θα είναι άκρως καταστροφική και θανατηφόρα. Όπως είναι τα πράγματα, ούτε καν θα προλάβουν να κινητοποιηθούν οι πρώτες εφεδρείες επιστράτευσης. Μέχρι να φτάσουν στο μέτωπο θα έχουν κριθεί τα πάντα.

Επιπροσθέτως, τα οπλικά συστήματα σήμερα διακρίνονται από φοβερή πολυπλοκότητα σε σχέση με το παρελθόν. Ένα Leo 2A6 έχει τόση σχέση με τα M48 που υπηρέτησα εγώ όσο και μια Corolla του '66 με ένα σημερινό υπεραυτοκίνητο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα, όχι να το κυβερνήσω, αλλά ούτε και να ξέρω που πρέπει να καθίσω.  :) Απαιτείται εξειδίκευση που χρειάζεται χρόνο και επιλεγμένο προσωπικό.

Ευτυχώς, από την άλλη, οι ανάγκες επάνδρωσης (λόγω αυτοματισμών) είναι πλέον πολύ μικρότερες. Οι νέες φρεγάτες που (πιθανότατα) θα προμηθευτούμε απαιτούν πλήρωμα 110 ατόμων, το μισό σε σχέση με τις (ήδη σχετικά μοντέρνες) υπάρχουσες. Εννοείται λοιπόν ότι το προσωπικό θα είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο, άρα μόνο επαγγελματίες.

(συνεχίζεται παρακάτω...)

62
Δυστυχώς πουθενά δεν είδα απαγόρευση του καπνίσματος στους κατ'εξοχήν δημόσιους χώρους, δηλαδή στο δρόμο. Καιρός είναι να απαλλαγούμε από τα εκατομμύρια γόπες στα πεζοδρόμια, γινόμαστε διεθνώς ρεντίκολο σε κάθε ξένο που έρχεται εδώ...  ::)

Όσο για το "αυτά δεν περνάνε στην Ελλάδα" και άλλα τέτοια γλαφυρά, και επειδή οι περισσότεροι είσαστε πολύ πιτσιρίκια για να το θυμάστε, θα σας πω για μια εποχή πριν από 30+ χρόνια στην Ελλάδα.

Τότε λοιπόν, τα αστικά λεωφορεία, ήταν κάτι χρώματος σκουρό μπλε και άσπρο μπουρούχες. Τότε ακόμα είχαμε εισπράκτορες στα λεωφορεία, οι οποίοι κάθονταν σε ειδική θέση/γκισέ.

Αυτό που θα έκανε εντύπωση στον οποιοδήποτε νεοέλληνα σήμερα, θα ήταν σίγουρα οι ταμπελίτσες με την επιγραφή: "Απαγορεύεται το πτύειν"  :o :o :o :o

Προφανώς σε κάποιες ξεχασμένες εποχές της νεοελληνικής... αρχαιότητας, οι συμπατριώτες μας συνήθιζαν να ξεροχαλιάζονται μέσα στο λεωφορείο, ενδεχομένως να βγάζουν τις μύξες τους και να τις πετάνε στο πάτωμα, και εγώ δεν ξέρω τι άλλη πολιτισμένη συμπεριφορά.

Επειδή όμως ο κόσμος αλλάζει, και κάνουμε μια σοβαρή προσπάθεια τα τελευταία 100 χρόνια να απαλλαγούμε από το προφίλ του καννίβαλλου/Βαλκάνιου/πρώην υποτελούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, καλό είναι να αφήσουμε τις παπαρολογίες περί προσβολής των δικαιωμάτων μας (το να έχουμε το δικαίωμα να φτύνουμε ροχάλες στο λεωφορείο, ας πούμε) και να κοιτάξουμε να γίνουμε λιγάκι πιο πολιτισμένοι.

Αν τα μέτρα συνδιαστούν με εφαρμογή προγράμματος στην Παιδεία ακόμα από το νηπιαγωγείο, σε 2 δεκαετίες θα φτάσουμε στα επίπεδα που είναι τώρα κάποιες βόρειες χώρες, που καπνίζουν μόνο οι μέσης μόρφωσης 40ρηδες. Λήξις.


63
ρωτησα λοιπον ενα φιλο - και μου πε οτι το ποσο χαμηλα θα κατεβουν οι χορδες ειναι θεμα RADIUS...για αυτο ρωταω....

Όχι. Αυτό δεν ισχύει παρά μόνο με την ακόλουθη λογική: όσο πιο μικρό είναι το radius, τόσο κινδυνεύεις να έχεις chokes και fretouts κατά τα bends. Δεν ξέρω ποιος είναι ο φίλος σου, θυμάμαι ότι είχαμε συναντηθεί κάποια στιγμή στο παλιό μαγαζί του Πήτερ, αν είναι αυτός, αποκλείεται να σου είπε κάτι διαφορετικό από το παραπάνω.

Δηλαδή, σε μια ταστιέρα με 7.25 radius αν προσπαθήσεις να κατεβάσεις πολύ τις χορδές, θα διαπιστώσεις ότι δεν θα μπορείς να κάνεις bend πάνω από έναν τόνο (ας πούμε) χωρίς να "σβήσει" η νότα. Παίζουν όμως ρόλο και τα τάστα (vitage, medium/full jumbo, κλπ)

Υπάρχουν κάποιες Vigier που έχουν radius γύρω στο 20". Όπως επίσης και κάποιες ESP και Peavey. Εδώ μιλάμε για σχεδόν flat ταστιέρα, τις οποίες προσωπικά απεχθάνομαι και βρίσκω τελείως ακατάλληλες παρά μόνο για neoclassical shredding.

Η βασική δουλειά που πρέπει να γίνει στις κιθάρες που παίζεις είναι ένα τέλειο fretwork. Αυτό συνεπάγεται συνήθως ότι στα τάστα μετά το 12ο θα δημιουργήσει ο τεχνίτης το λεγόμενο fall-off, εκεί δηλαδή ουσιαστικά το radius στα τάστα θα είναι μεγαλύτερο (π.χ. αν η ταστιέρα έχει radius 9.5" στα τελευταία θα έχει "κλιμακωτό" radius μέχρι 12").

Επίσης με 8άρες χορδές δεν μπορείς να κατεβάσεις και τόσο πολύ τις χορδές χωρίς τριξίματα, εκτός αν παίζεις με 200 τόννους παραμόρφωση, οπότε έτσι κι'αλλιώς δεν ακούγεται σαν κιθάρα, αλλά σαν συνθεσάιζερ.  :P ;D ;D

Για λόγους σύγκρισης και μόνο, οι δικές μου κιθάρες έχουν radius από 9.5" μέχρι 14" και σε όλες έχω action 4/64 της ίντσας στο 12ο τάστο (ή λιγώτερο), ενώ στην μι καντίνι μπορώ να έχω bend από 1,5 μέχρι 2 τόνους χωρίς σβησίματα. Δε νομίζω ότι μια τέτοια κιθάρα είναι "δύσκολη" στο παίξιμο (χρησιμοποιώ σετ από 9-42 μέχρι 11-47 flatwound).

Και κάτι τελευταίο: πολύ περισσότερο από το radius, το πόση ζημία στα χέρια θα πάθεις, πέρα από την σωστή τεχνική βεβαίως, είναι και θέμα σχήματος του μπράτσου (contour). Μείνει μακριά από πολύ λεπτά μπουζουκομπράτσα και διάλεξε κάποιο που να στηρίζει σωστά το χέρι σου σε όλες τις περιπτώσεις (είτε παίζεις lead, είτε αρπίσματα, είτε συγχορδίες).


64
Ενισχυτές / Απ: mesa boogie subway blues
« στις: 16/05/08, 22:26 »

Παιδιά ο ενισχυτής δεν βγαίνει πλέον εδώ και πολλά χρόνια. Και στην Ευρώπη δύσκολα να βρεις, αν και βλέπω κατά καιρούς στο Γερμανικό ebay.

Αν πάντως διαθέτεις λίιιιγο περισσότερα, κοίτα για κανέναν Studio 22 καλύτερα.

65
Ωρε μανα μου...

ΓΙΩΩΩΡΓΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!! ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ!!! ;D

Υπερβολικός όπως πάντα...  ;D ;D

Κιθάρες έχουμε, καμπίνες έχουμε, πετάλια έχουμε ένα φορτηγό, βάζω τις μπύρες, βάζετε τα πατατάκια.  8) 8)

66

Αρχηγέ μου, για τους Τάξης Α και ΑΒ ενισχυτές έχουν γίνει κανα εκατομμύριο συζητήσεις εδώ μέσα, κάνε ένα search.  ;)

Επίσης στο net, ας πούμε στο wikipedia, θα βρεις τεχνικές λεπτομέρειες αν το επιθυμείς. Αλλά ουσιαστικά, αν ο ήχος σε απασχολεί, απλά να σου πω ότι οι 9 στους 10 ενισχυτές που έχεις ακούσει σε ηχογραφήσεις στη ζωή σου, είναι τάξης ΑΒ.

Τώρα για το Vai, καταλαβαίνεις ότι η ερώτηση έχει πολλές απαντήσεις και καμμία απολύτως από αυτές δεν έχει νόημα παρά μόνο ΓΙΑ ΣΕΝΑ. Πάντως ο Steve χρησιμοποιεί Carvin με 4 6L6 λάμπες, οποιοσδήποτε ανάλογος "αμερικανικής" νοοτροπίας ενισχυτής (ακόμα και 50άρης, με 2 6L6) θα σου κάνει. Μην ξεχνάς ότι χρησιμοποιεί αρκετά τα πετάλια για να δώσει ηχόχρωμα.  ;)

67
Τώρα τί να πω ρε Γιώργη; Για καλό το βάλατε αυτό το clip ή για να βάλετε φωτιές;  ;D ;D

Να ρωτήσω εγώ τώρα κάτι.
ΟΚ, με το volume στο 10 παίζει ωραία, το ακούμε.
Με το volume στο 3 τί λέει;
Κι αν δε λέει τίποτα, με ένα booster γίνεται τίποτα;
Αυτάαα είναι τα ερωτήματα που βασανίσουν κάθε σύγχρονο άνθρωπο.
Αυτά και μόνο αυτά.

Υπομονή κύριε μου

Αυτά και άλλα κρίσιμα ερωτήματα, για τη Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα, θα απαντηθούν σύντομα.  8)

Παληκάρια μου Νίκο και Γιώργη, ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τη δουλειά που κάνατε!!  ;D

Σας περιμένω για περισσότερα και πιο ανατριχιαστικά κλιπς όποτε θέλετε!  ;)


68







                                                                                       Εσύ είσαι ο Genius Loci [Spirit of the Place]?









Ναι, αλλά ας μείνει μεταξύ μας, εντάξει??   ;D 8)

69

Απ'όσο θυμάμαι, πρέπει να είναι περσινό αυτό, μπράβο πάντως που το ξετρύπωσες!  ;)

Στο συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού είχε και παρτιτούρες/tabs για τα "κομμάτια". Φοβερή προσπάθεια κατά τη γνώμη μου, κι'ας μην είναι 100% "πετυχημένη" συνθετικά.


(Νικηφόρε δες friend requests στο myspace σου  8))

70
δεν θυμαμαι πως λεγεται αλλα θα το δεις στην θεμιστοκλεους οπως πας στην πλατεια κοντα στο δεξι σου χερι. εχει στην βιτρινα πολλες απο αυτες και θα το καταλαβεις επισης και ενισχυτες

Στον Κουρμπή τις είδες.

Πολύ υψηλό value for money αυτές οι κιθάρες.  ;)

71
Οκκκ  ;D
Well, είναι το όνομα από μια κεντρική ηρωίδα ενός κόμικ η οποία ενδέχεται να είναι το alter ego μου... ;D

Αν είναι έτσι, τότε πρέπει οπωσδήποτε να γνωριστούμε, γιατί προσωπικά είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι σε μια άλλη... γειτονιά του Multiverse είμαι ο King Mob.  8) 8) 8)


72
Ο τυπάς του μαγαζιού μου είπε ότι μπορώ να τον συνδέσω με τον υπολογιστή μου και να έχω έτσι και την δυνατότητα ακουστικών. Μήπως είαναι too much για σπίτι?

Xαχαχαχαχα, έτσι σου είπε το αστέρι ε? Να τον χαίρεται η μανούλα του!  ;D ;D ;D

Πως θα το κάνεις αυτό σου είπε?

Εν πάσει περιπτώσει, ο Spider είναι αρκετά "τίμιος" ενισχυτής για τα λεφτά του και για όποιον θέλει να ψαχτεί με προσωμειώσεις, οπότε και εγώ αυτόν θα πρότεινα.  8)

73

Κατά τη γνώμη μου οι λόγοι μπορεί να είναι διάφοροι:

1) Μεταστροφή του αγοραστικού κοινού σε άλλου τύπου προϊόντα. Για παράδειγμα, μην έχετε καμμία αμφιβολία ότι τα τύπου modulation και delay effects δεν θα γινόταν ποτέ τόσο δημοφιλή, αν δεν υπήρχαν κιθαρίστες όπως ο Edge ή άλλοι του "εναλλακτικού"  :P ;D

2) Το προϊόν, καιτι πρωτοποριακό, δεν "πιάνει" στο αγοραστικό κοινό (λόγω συγκυριών, τύχης, κακού timing, κακού marketing, κλπ)

3) Κάποιο ή κάποια από τα ανταλλακτικά παύουν να είναι διαθέσιμα ή γίνεται ασύμφορη η παραγωγή/αγορά τους. Παράδειγμα, EHX Deluxe Memory Man.

To σημαντικότερο όμως είναι ότι οι το marketing επιτάσσει πως ο κατασκευαστής πρέπει να διατηρεί διαρκώς ζεστό το ενδιαφέρον του κοινού, παρουσιάζοντας κάθε τόσο μια "βελτιωμένη" έκδοση  ενός προϊόντος. Ακόμα και αν το πρωτότυπο προϊόν είναι άριστο, θα πρέπει να βρεθεί κάποια "δικαιολογία" για να αντικατασταθεί: προφανώς με κάτι που να εμφανίζεται σαν "καλύτερο", "πιο σύγχρονο", "με περισσότερες δυνατότητες" κλπ. Η εταιρεία πρέπει να διατηρεί μια συνεχή "παρουσία" στην Αγορά.  ;)

Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για μια αγορά όπου ο υποκειμενικός παράγοντας παίζει τον πρωταρχικό ρόλο. Δεν έχουμε να κάνουμε ας πούμε, με αυτοκίνητα, όπου οι βελτιώσεις σε τομείς όπως η ασφάλεια και η οικονομία είναι δεδομένες και επιβεβλημένες. Ένα παράδειγμα: στον συγκεκριμένο τομέα (τα αυτοκίνητα), ελάχιστα μικρομεσαία αυτοκίνητα σήμερα στρίβουν όπως μια Alfasud (με πρώτο έτος παραγωγής το... 1972...). Ωστόσο ένα σημερινό αντίστοιχο αυτοκίνητο, ακόμα και το χειρότερο της κατηγορίας, είναι τρομερά οικονομικότερο, ασφαλέστερο σε περίπτωση ατυχήματος, έχει περισσότερες ευκολίες και ανέσεις και είναι πιο ευκολοοδήγητο από τον μέσο οδηγό. Συνολικά, είναι αναμφίβολα καλύτερο, όσο και αν κάποιοι "κολλημένοι" με τα "πραγματικά αυτοκίνητα" θα προτιμούσαμε μια Alfasud (ή ένα Peugeot 106 Rallye) για να πάμε μια γρήγορη βόλτα στο βουνό.

Τέλος το γεγονός ότι τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν έχουν ακόμα αγορά στα μεταχειρισμένα, δείχνει ότι υπάρχει κοινό, που ενδιαφέρεται για κάτι συγκεκριμένο που μπορεί να δώσουν, στην ουσία δεν βγήκαν από την αγορά.

74
Εφέ / Απ: DELAY....HELp
« στις: 13/05/08, 18:17 »
Μιας που μιλάμε για delay.έχει παίξει κανείς με Deluxe Memory Man

Ναι, κατά κόρον και καθημερινά.  :)

Παράθεση
απ οτι έχω διαβάσει το κάρμπον κόπυ 'είναι' το μέμορυ μαν σε ποιο compact συσκευασία.Και από ήχο, μικρή διαφορά.Ισχύει?

Μπαααα....  ;)

Άσε που, 600ms delay time και analog ΔΕΝ παίζει με τίποτα.  ;)

-----

Επί του θέματος: Παιδιά, να σας επαναφέρω λίγο στην τάξη? Το παιδί ζητάει ένα delay για να κάνει όσο γίνεται περισσότερα πράγματα και να είναι εύκολο να το μάθει (καθότι το πρώτο του). Τι... Diamond και Hazarai του λέτε του χριστιανού?  ;D ;D 8)

Παρεμπιπτόντως το Diamond είναι όντως το καλύτερο αναλογικό delay που έχω παίξει. Period.


75
Ενισχυτές / Απ: 5w tube amp για home recording
« στις: 09/05/08, 22:23 »
Σκεφτομαι να αγορασω εναν αμπ για ηχογραφηση
κατα προτιμηση λιγα βατ για να μην με διωξουν απο το τετραγωνο
παιζω κυριως βλακ-ντεθ
εχω υποψη μου τον ibanez vbg πιστευω οτι βαζοντας πανω το digitech death metal θα παρω τον ηχω που θελω
επισης ξερει κανεις τι παιζει με τα αμπς που εχουν 4,8,16 ομ εξοδους γινεται να κανω ηχογρα μεσω αυτων? ή θα καψω την κονσόλα?
 

Αφού παίζεις βλακ-ντεθ καλύτερα μην πάρεις καν ενισχυτή απ'αυτούς που λες, που δεν είναι προσανατολισμένοι σε τέτοια ιδιώματα. Πάρε με τα ίδια (ή λίγο περισσότερα) ένα πολυεφφέ που να σου δίνει τη δυνατότητα να γράφεις direct.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 23