Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - The JeSTeR

Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]
201
Τώρα εσείς συγκρίνετε τις δύο ανώτερες ηλεκτρικές κιθάρες παραγωγής που υπάρχουν! Αν είναι δυνατό να καταφέρετε να βρείτε την καλύτερη, η βαριά gibson έχει πανέμορφο ήχο, άψογη κατασκευή αλλά είναι "δύσκολη" κιθάρα, ενώ η strat, είναι αυτή που όλοι ξέρουμε, πολύ γρήγορο neck, μια κιθάρα που βρυχάται, με όλη τη σημασία της λέξης, η προσωποποίηση της ηλεκτρικής κιθάρας, όπως όλοι την αναγνωρίζουν, υστερεί όμως από την Les Paules σε ποιότητα ήχου. Από κει και πέρα, είναι θέμα επιλογής.
Ρε lord george, μήπως ήταν καμιά κορεάτικη η blackie που είχες στα χέρια σου; δυσκολεύομαι να πιστέψω τη βαβούρα που αναφέρεις.

202
Γμτο! δεν έπρεπε να  μπώ στον κόπο να γράψω όλα αυτά!  >:( :)μια ματιά στο θεωρία και πράξη θα σας πείσει. ;D 8) ;)

203
Επειδή οι απαντήσεις σας επιτρέψτε μου να πω ότι ήταν αρκετά μπλεγμένες, έψαξα το θέμα θεωρητικά και κατέληξα στα εξής:
1. Μπλέκετε δύο διαφορετικές συγχορδίες , την Diminished (Dim) και την Diminished Seventh (Dim7)
2. Η Dim σχηματίζεται με τρίτης μικρό και πέμπτης ελαττωμένο, πχ Edim, Μι Σολ Σιb
3. Η Dim7 σχηματίζεται με τρίτης μικρό, πέμπτης ελαττωμένο και έκτης μεγάλο, δηλαδή Εdim7= Μι Σολ Σιb Ντο#
4. Η Dim7 είναι ίδια για όλες τις βαθμίδες της συγχορδίας, έτσι η Εdim μπορεί ναι είναι xx2323, xx5656, xx8989, x.x.11.12.11.12 με μπάσο μι, σολ σιb και ντο# αντίστοιχα.

204
Πράγματι, αν η κιθάρα δεν έχει τον κατάλληλο καβαλλάρη, είναι εύκολο να σου κοπούν χορδές, όταν το χρησιμοποιείς. Απ ότι ξέρω, τα καλύτερα συστήματα έχει η Ibanez, με ένα ειδικό καβαλλάρη, που είδα σε δράση με τα μάτια μου . Παιδιά μα το θεό, ανέβασε δυο τόνους τη χορδή με το floyd rose, και όταν το άφησε, τι χορδή, ούτε καν έπεσε η τονικότητά της.  

205
Τα καλύτερα... / Re:asxetos thelo voithia please
« στις: 29/05/02, 19:51 »
Μπράβο ρε μάριε, απ' το keyboard μου το πήρες ;D
Κομπανιαμέντο, ξέχασα να σου προτείνω να αρχίσεις παίρνοντας λιγότερες χορδές μπαρέ, για αρχή τρείς , αργότερα τέσσερεις και στο τέλος έξι

206
Αλίμονο ρε Βασίλη, κι εμένα μαρέσει ο μπαγλαμας!!!! Μπορούσα να πώ φυσαρμόνικα ρε δικέ μου
Όσο για τον Lord George: Ρε φίλε, αν μιλάς μόνο για το Sustain, τι στο καλό, είναι ανάγκη να πάρεις Gibson; Κάνε μια έρευνα σε Ibanez  κλπ, θα βρείς καλά αποτελέσματα πιστεύω, αλλά μεγάλε, το Parissiene Walkways, μην αγωνίζεσαι, δεν τα καταφέρνεις μόνο με την κιθάρα. by the way, στο live ο gary moore παίζει κάποια κομμάτια με μια fender telecaster αν δεν κάνω λάθος, ίσως το συγκεκριμένο να είναι με αυτή ???

207
Τα καλύτερα... / Re:asxetos thelo voithia please
« στις: 26/05/02, 14:16 »
Κομπανιαμεντο, για το θεο ΟΧΙ ΔΥΝΑΜΗ! ΤΕΧΝΙΚΗ!!!!
Όταν νιώθεις το χέρι σου να μου΄διάζει και τον αντίχειρά σου να πονά, σταμάτα αμέσως να παίζεις πριν πιαστείς, ξεκουράσου και ξαναδοκίμασε μετ α από λίγο. Αν πονάς σημαίνει ότι κάτι κάνεις λάθος. Όταν πιανεις μπαρέ , μην προσπαθείς να σπρώξεις τις χορδές κλείνοντας τα δυο σου δάκτυλα(δείκτη και αντίχειρα), αλλά κράτα σταθερό τον αντίχειρά σου και σπρώξε με το δείκτη προς τα πίσω. Αν κάποια χορδή μπουκώνει, ένα καλό κολπάκι, που όμως πρέπει όμως να συνηθήσεις έίναι να γυρίζεις το δείκτη σου ελαφρά προς τα δεξιά καθώς πατάς το μπαρέ ;D 8) καλή εξάσκηση

208
Ρε παίδες, γιατί μπλέκετε με τόσο ψυχοφθόρες διαδικάσίες? Αν συνεχίσετε να συγκρίνετε τις κιθάρες σας με τη Les Paules του Gary Moore, και το παίξιμό σας με το δικό του, το πιο πιθανό είναι να πυρπολήσετε την κιθάρα σας και να αρχίσετε να μαθαίνετε μπαγλαμά....
Πιστέψτε με, είναι ανώφελο. Κι εγώ άρχισα με τη σκέψη τι σκατά καλύτερο έχει η strat του Clapton , συνέχισα με τη Gibson του Jimmy Page, μετά σε Steve Vai και Petrucci, πάντα με την εύλογη απορία "πως την κάνει να ακούγεται τόσο κρύσταλλο ο μ!@#ας?". Ακόμα φυσικά δεν κατέληξα, είναι θέμα της κιθάρας? ακούστε το The Glass Prison των Dream Theatre και πέστε μου για το θεό, αφού παίζει εξηκοστά τέταρτα, με Distortion, γιατί όλο το σόλο είναι τόσο απίστευτα καθαρό?

209
Να πώ και εγώ κάτι, παρότι ο λιγότερο αρμόδιος και ειδήμων επί του θέματος? Από τριών χρονών μωρό άκουγα ρόκ και έντεχνο, έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα. Το ροκ είναι σαν είδος μουσικής τεράστιο σε ευρύτητα και ποικιλία. Τι εννοώ? Λέμε πχ ότι για να είσαι ρόκ πρέπει να λές κάτι σημαντικό. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά όταν οι Beattles κατα πολλούς χάραξαν τα rock'n'roll δεδομένα, οι στίχοι τους ήταν απλοί, κάτι που σήμερα θα ονομαζόταν POP. Οπότε, ναι ίσως το ροκ να ξεκίνησε ως μια ποπ τάση, όμως στίχοι όπως στο Stairway to Heaven, ολόκληρο το The Wall των Pink Floyd, έχουν αντίθετα, μεγάλη ποιητική αξία, . Παράλληλα, ποιός μπορεί να συγκρίνει τα πρώτα μέταλ συγκροτήματα απο άποψη τεχνικής, με τους βιρτουόζους dream theatre, τον Steve Vai  και πάει λέγοντας? Η πέμπτη συμφωνία του Μπετόβεν είναι ροκ(ακούστε τον Malmsteen να τήν παίζει) αλλά τραγούδια των Nsync πχ, που και καλά έβαλαν γ**άτο κιθαρίστα να σολάρει, κι ο ντράμερ σπάζει κεφάλια, δεν θα είναι ποτέ μα ποτε ροκ, όσο κι αν προσπαθήσουν. Από όλα αυτά, ρόκ είναι το αληθινό, το ωμό, τολμηρό, ασυμβίβαστο και ειλικρινές, αυτό που δεν χωράει ψέμματα, είτε αφορά στάση ζωής, είτε μουσική.

210
Παιδιά, η γνώμη μου είναι πως, αφού δεν εφευρέθηκαν ακόμα προγράμματα που να βγάζουν αυτόματα τα ακόρντα ενός κομματιού, και δεν νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό να εντοπίσουμε πολλούς καλλιτέχνες εκτός από το Μιλτο Πασχαλίδη, που να προτίθενται να βοηθήσουν(έχω ξεκόψει και με τον Αλκίνοο τώρα τελευταία ρε γμτο :-\, άσε που δεν νομίζω ο διάσημος φίλος του ΚΟΥΚΟΥ να πέσει στο επίπεδό μας :'( ) πρέπει να κάνουμε μόνοι μας όσο το δυνατό καλύτερες προσπάθειες να διορθώσουμε τα μικρολάθη.
Εγώ προσωπικά δεν νομίζω να έχω την πείρα άλλων εδωμέσα ( έχω ακόμα μερικά χρονάκια στο ωδείο μέχρι να φτάσω τα 10 του "ακαδημάϊκού" της παρέας ;D ) Αλλά μόλις ξεμπερδέψω με τις εξετάσεις μου, υπόσχομαι να δοκιμάσω τουλάχιστον όσα τραγούδια έχω σε CD ελπίζω πως κάτι θα βρώ... :)

211
Kάτι που δεν σου ανέφεραν τα παιδιά πιο πάνω, είναι ότι εκτός από πιο μπασάτους ήχους, τα μπαρέ χρησιμεύουν για να παίξεις ψηλότερα από ότι σου επιτρέπουν οι υπόλοιπες συγχορδίες. Αν η μελωδία σε ένα κομμάτι φτάνει ψηλά, σε Σι ας πουμε (7ο τάστο 1η χορδή) και η συγχορδία σου είναι Μι μινόρε, τότε θα ακουστεί ωραίο αν παίξεις αντι 022000, 779987. Τώρα θα σκεφτείς τι λέει ο μ#&$^ας που θα παίξω την πιο εύκολη συγχορδία εκεί ??? Αλλά όταν συνηθήσεις τα μπαρέ και δεν θα δυσκολεύεσαι στις αλλαγές, θα δείς ότι κάτι τέτοια προσθέτουν πολύ στον ήχο σου.

212
ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΕΣ
ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για ροκ σολάκια(όπως υποθέτω) αυτή είναι η λέξη κλειδί. Με εξαίρεση πολύ εξελιγμένα σόλα ( Satriani, Petrucci, Steve Vai και τα ρέστα,) οι πεντατονικές είναι οι κατεξοχήν κλίμακες στις οποίες γράφεται ένα σόλο. Ανακάτεψε στο δύκτιο, και σίγουρα θα βρείς. Αμα χωνέψεις καλά τις πεντατονικές, με αρκετή εξάσκηση :-\, θα μπορείς άνετα όχι μόνο να παίζεις σολάκια, αλλά και να φτιάχνεις δικά σου.!!!
Σου προτείνω το www.olga.net, κανε κλίκ στο lessons και θε βρείς καλό υλικό. ;)

213
 o Thanocaster έχει δίκαιο. Τα ντράμς και το μπάσο τονίζουν περισότερο από τα άλλα όργανα το πρώτο κτύπημα κάθε μέτρου. Θα σου έλεγα να προσπαθήσεις αρχικά να μετράς μαζί με τα ντράμς, και μετά να παίζεις μονές, κοφτές συγχορδίες σε κάθε τονισμένο κτύπημα. σίγουρα σιγά σιγά θα μπείς στο νόημα. Μην απελπίζεσαι, αλλά προπαντώς μην βιάζεσαι. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι αρχάριοι στην κιθάρα είναι πως προσπαθούν να μάθουν με την πρώτη να παίζουν τραγούδια τόσο καλά όσο ακούγονται στους δίσκους. Έτσι ανακατεύουν τα πάντα, με αποτέλεσμα να "μισομαθαίνουν" λίγο απ' όλα, χωρίς να μαθαίνουν τίποτα ουσιαστικά.  ;)

214
Για το φαινόμενο αυτό υπάρχουν πολλές εξηγήσεις, όπως, ότι όπως ξέρετε, εμείς οι θαμώνες του φόρουμ είμαστε ένα μικρό ποσοστό αυτών που μπαίνουν στη σελίδα, άρα ίσως και να μην αντιπροσωπεύουμε το πνεύμα όλων των επισκεπτών. Άλλος ένας λόγος, είναι πως, εξ' όσων ξέρω μπαίνουν στο site και άτομα άσχετα, εως και κοριτσάκια που ανυπομονούν να μάθουν απέξω τους βαθυστόχαστους στίχους του κάθε ήρωά τους, όπως αυτή τη στιγμή είναι ο Βολάνης, γιατί απλούστατα η κιθάρα είναι εξαιρετικά αξιόπιστη σελίδα όσον αφορά στίχους τραγουδιών. Διορθώστε με τέλος αν κάνω λάθος, αλλά σχεδόν όλα  τα υπόλοιπα τραγούδια του Τοπ 40 απέχουν πολύ από το συγκεκριμένο από άποψη ποιότητας, και αυτό λέει κάτι ε? ??? ;D

215
Για εναλλακτικά κουρδίσματα κάνε καμιά αναζήτηση για τον Jimmy Page , των Led Zeppelin, έχω βρεί εκπληκτικά πράγματα, αλλα δεν θυμαμαι το Link, :-\

216
Τα καλύτερα... / Re:PENNES
« στις: 30/04/02, 10:58 »
θεωρητικά, οι μαλακές πέννες υποτίθεται ότι είναι καλές για συγχορδίες,ειδικά σε ακουστικές και δωδεκάχορδες κιθάρες. Οι μέτριες είναι οι πιο βολικές, για κλασσική, ακουστική, αλλά ζορίζουν λίγο στα σολάκια. Οι σκληρές πέννες χρησιμοποιούνται κατ`εξοχήν για σόλα, και κυρίως στις ηλεκτρικές κιθάρες. Τώρα από κεί και πέρα, οπως είπε και ο Vangelis, υπάρχουν και extreme πέννες, οδοντωτές, πέτρινες, σιδερένιες κλπ που έχουν πολύ ειδικές χρήσεις. Για να διαλέξεις πέννα πρέπει να δοκιμάσεις και να βρείς ποια σου ταιριάζει, δεν υπάρχουν κανόνες, το μόνο που θα σου πρότεινα είναι να αποφύγεις τις πολύ μαλακές,γιατί εκτός του οτι δεν παράγουν ήχο, κάνουν αφόρυτο θόρυβο όταν τις κτυπάς στις χορδές, και είναι αδύνατο να τις χρησιμοποιήσεις έστω και για ένα γεμισματάκι.

217
Γεια σου Βαγγέλη,
Με λενε Μιχάλη,είμαι 17, απο Κύπρο και παίζω κλασσική κιθάρα 7 χρόνια, ακουστική 3 και ηλεκτρική 1 μήνα ;D. Όσο για τι μουσική παίζω, κυριως έντεχνο Ελληνικό, αλλά και ξένα, οι αγαπημένοι μου είναι ο Eric Clapton, Gary Moore,  και παλιά Ροκ συγκροτήματα , Led Zeppelin, Doors κλπ.

218
sourwtiri συμφωνώ, ούτε και εγώ βάζω στη δική μου, αλλά πάρα πολλοί βολεύονται έτσι, και το ανάφερα πληροφοριακά.

219
Φίλε Wolf,  θα συμφωνίσω με τον tazzoz, το Ζοοm είναι καλό πεντάλ, και με αρκετές δυνατότητες. Γενικά τα πετάλια Zoom έχουν όνομα. Το μόνο μείον θα έλεγα πως δεν έχει τη δυνατότητα Wha-Wha, και θα πρέπει να αγοράσεις έξτρα εξάρτημα για αυτό, αλλά σύμφωνα με τα όσα ζητάς, νομίζω θα σε ικανοποιήσει. Καλό θα ήταν πριν κάνεις οποιαδήποτε αγορά να το δοκιμάσεις με τη δική σου κιθάρα, για να ελέγξεις αν πράγματι έχει ότι ζητάς.
;D

220
    Φίλε, να σου πω και εγώ τη γνώμη μου για το θέμα. Πρίν πάρω ακουστική έπαιζα κλασσική κιθάρα για αρκετά χρονάκια. Θα συμφωνίσω ότι η ακουστική θα σε ξενίσει στην αρχή, αλλά αν παίζεις αρκετά, μέσα σε λίγες μέρες θα την νιώθεις πολύ άνετα. Όσο για το πρόβλημα με τις σκληρές χορδές, θα σου πρότεινα να βάλεις στην αρχή μαλακές, οκτάρες ή ακόμα και εφτάρες της ηλεκτρικής, που είναι πολύ εύκολες, πλην κόβονται σχετικά εύκολα.
    Παρεπιπτόντως, αν είσαι ευχαριστημένος από τον ήχο της κλασσικής σου θα έλεγα πως δεν χρειάζεται να αγοράσεις άλλη κιθάρα, καλύτερα δούλεψε λιγάκι τα μπαρέ σου, και αν κάνεις μάθημα σε δάσκαλο, ζήτα του μερικές ασκήσεις για το αριστερό χέρι. Έτσι όταν πάρεις ακουστική, ή και ηλεκτρική, τα ακόρντα θα σου φαίνονται περίπατος. Από προσωπική πείρα, όσο καλύτερα δουλέψεις την κλασική κιθάρα, τόσο πιο εύκολα θα τα βγάλεις πέρα με την ακουστική.

221
Παιδιά, αρπάζω την ευκαιρία κάνω μια δέσμευση προς στον φίλο ΚΟΥΚΟΥ. Παρόλο που τα δικά μου χρονια δεν είναι όσα και τα δικά σου στο ΕΘΝΙΚΟΝ ΩΔΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ, σε παρακαλώ να αναμένεις εντός πέντε ημερών ένα τραγούδι "Πάρης" του Νταλάρα. Αν καταφέρεις να το παίξεις με το ιδιοφυές σου σύστημα, να μου περάσεις χαλκά στη μύτη.



222
Για το τρίξιμο στισ χορδές, μήν ανυσηχείς,αν πράγματι κάποιο τάστο είναι πιο ψηλά, και αν στο κατάστημα δεν σου την αλλάζουν, δοκίμασε να αλλάξεις την πάνω γέφυρα(μάλλων θα βρείς άλλη στο κατάστημα), με μια λιγο πιο ψηλή. Θα σε κουράζει λίγο στην αρχή, αλλά μετά από λιγο καιρό δεν θα καταλαβαίνεις διαφορά.

223
Για την απορία σου Κιθαρωδέ, θα ελεγα ότι δεν νομίζω πως εμείς οι Κύπριοι είμαστε κατ' ανάγκη περισσότερο φιλόμουσοι από τους Ελλαδίτες. Ο λόγος που το Site έχει πολλούς θαμώνες, είναι γιατί η Κύπρος είναι μικρή, όλοι ξέρουν όλους, και κάθε τι κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα. Ελάχιστοι από όσους ασχολούνται με τη μουσική, δεν γνωρίζουν για το Site.

Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]