Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - vangelis

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 38
26
 Αγαπητά μέλη του Kιθάρα,
 

Μετά από πολύ κόπο καταφέραμε  να εκδόσουμε την πρώτη μας δουλειά, σε συνεργασία με τον συγγραφέα Μιχάλη Πατένταλη.
Τώρα, ποιός είναι ο Μιχάλης Πατένταλης, και τι κάνει……
Ο Μιχάλης Πατένταλης γεννήθηκε στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας, μεγάλωσε όμως στην Προσοτσάνη Δράμας. Σπούδασε Θεωρία και Αρμονία της Μουσικής και ασχολήθηκε με την ασπρόμαυρη φωτογραφία και το ραδιόφωνο. Από το 1996 εργάζεται στο τμήμα ψυχοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ντύσελντορφ. Είναι πρόεδρος της εταιρίας Ελλήνων συγγραφέων στη Γερμανία. Έργα του έχουν μεταφραστεί σε έξι διαφορετικές γλώσσες, έχει βραβευτεί στο διαγωνισμό του «Αντώνη Σαμαράκη» και τo διήγημά του «Το υπέροχο χαμόγελο της Ανν Εβίλ» έγινε σενάριο, σε σκηνοθεσία Α. Μπαφαλούκα. Δημοσιεύσεις: «Η μυωπία μιας πόλης» (ποιήματα, ελληνικά-γερμανικά, Romiosini 1998), «Cilete Contour» (ποιήματα-διήγημα, ελληνικά-γερμανικά, Romiosini 2002), «O Μισθοφόρος Μινώταυρος» (διηγήματα, εκδόσεις University Studio Press 2008).
 
Με τον Μιχάλη γνωριστήκαμε πριν απο 3 χρόνια σε μια εκδήλωση του Ελληνικού Προξενείου Φρανκφούρτης, πιάσαμε την κουβέντα, μετά μου έστειλε κάποιους στίχους, κάναμε κάποιες δοκιμές, μου έστειλε άλλους στίχους, και σιγά σιγά γεννήθηκαν 10 τραγούδια τα οποία τα παρουσιάζουμε εδώ.
 
Στον δίσκο αυτόν συνεργαστήκαν πολλά άτομα, ο πιο σημαντικός είναι ο Κώστας Παπαιωάννου, ο οποίος, πέρα από τα Percussion του, προσέφερε πολυτιμότατες συμβουλές, και μερικές φορές μια σκληρή, μα ποτέ αδικαιολήγητη κριτική. Η μακρόχρονη του πείρα απο τους POLL και την συνεργασία του με τον Θωδοράκη ήταν πραγματικά ενας θησαυρός για την δουλειά αυτή.
 
Σε 5 από τα 10 τραγούδια μας χάρισε ο Θανάσης Αυλιανός την φωνή του, ο οποίος απλόχερα και με μεγάλο επαγγελματισμό προσφέρθηκε σε αυτήν την συνεργασία.
 
Τα τραγούδια ηχογραφηθήκαν στο σπίτι μου, χρησιμοποίησα την Blade RH4 σαν βασική κιθάρα, και την Parker για πρόσθετα. Επίσης χρησιμοποιήσα διάφορες ακουστικές, 12χόρδες σε διαφορετικά κουρδίσματα όπως και ενα κοντραμπάσσο. Χρησιμοποιήσα τα Rode NT5 για τις ακουστικές κιθάρες, η φωνή ηχογραφήθηκε με το Brauner Phantom. Προενισχυτής ήταν ενα SPL Goldmike, κάρτα ήχου μια RME εσωτερική. 
 
Αν και δεν είμαι επαγγελματίας ηχολήπτης, τόλμησα να μιξάρω τα κομμάτια μόνος μου, με την συμβουλή και την καθοδήγηση του Ivan Brcan, αλλα και του Θανάση Καλούτζη.
 
Την δουλειά μπορείτε να τη βρείτε εδώ:
 
http://vangelisc.bandcamp.com/album/washout?permalink
 
Όποιος θέλει να κάνει download, έχω κατεβάσει την τιμή για τα μέλη του κιθάρα κατά 20% μέχρι 31.10.2012, ο κωδικός είναι:
washoutkithara
Καλή ακρόαση.
Βαγγέλης
 
 

27
Free, ναι, ειναι οντος ενα ταικ, απο εκει που ξεκιναει ο Ρενε...το πρωτο μερος το επαιξα εγω.. ;D , βεβαια στεναχωριεμαι που δεν σου αρεσε...αλλα , τι να κανω... ;)


fourier, σε ευχαριστω πολυ, ο στοχος ηταν οντως η τονωση της αγωνιας, οποτε καλα το επιασεσ...το σολο το ατοναλ συμβολιζει, ετσι σκεφτικα, τα παλικαρια μας στην βουλη...οποτε, αν γελασες, πετυχα και εδω τον στοχο... :)


ευχαριστω πολυ..

28
ta arnhtika sxolia exoun ola sxesi me thn foni, ειναι ενα θεματακι με την προφορα, και στο περασμα του κομματιου, παρολο που μοθ αρεσει το μουρμουρητο στυλ σου, θα την ηθελε την αλλαγουλα του...η ενορχηστρωση ειναι πολυ καλη , γενικως, σαν τραγουδι μου αρεσε.......καλοπροαιρετα παντα...


ααα..μου αρεσαν πολυ η διφωνιες... :)

29
nice, μου αρεσε πολυ..ενα ολοκληρωμενο κομματι, με ωραιο ηχο, ωραιο χουκ, ωραιο ρεφραιν, very nice..

30
akoma mia terastia apoleia...RIP...eixa thn tixi na ton do mia fora, kai thimamai thn apisteuti anatrixila pou mou prokalese h foni tou...

31
υποκλινομαι...τρομερο θεμα, αρτιοτατα γραμμενο...συγχαρητηρια...

32
http://www.box.com/s/f280c104625c854067ef


Ενα καινουργιο κομματι, επηρεασμενο απο τα γεγονοτα..το κομματι ηχογραφηθηκε με την Parker μου και το Axe fx Ultra, δεν χρησιμοποιησα synth, αυτην την φορα η παραγωγη ειναι λιγο πιο αερατη, χωρις loudness war κτλ...σολο κιθαρα επαιξε ο εξαιρετικος Ρενε Ορφανιδης, σε μια κατασταση περιεργη, ηρθε, εκανε ενα take, και εφυγε παλι... :)




οποιαδηποτε γνωμη ευπροσδεκτη...


καλη ακροαση...

33
xrhsimopoio kai ego konsola, stelno to sima meso aux, kai epistrefei kanonika to stin konsola meso line in...kai apo tis kentrikes exodous paei sta hxeia mou...tetoio problima den eixa pote...mipos stelneis to sima meso ton kentrikon exodon kai epistrefoun san line in?
 

34
εθα προτεινα να την παιζεις σε καθημερινη βαση για καμια 2 εβδμαδες, για να δεις αν την παλευεις την κιθαρα, καθε καινουργια κιθαρα θελει τον χρονο της για να μπορεις να προσαρμοστεις...μην ξεχνας ποτε πως ειναι μια εφταχορδη με φαρδυ μπρατσο, και οχι εξαχορδη με φαρδυ μπρατσο..αν μετα απο το ευλογο διαστημα προσαρμογης δεις πως δεν σου παει με τιποτα, ε, τοτε δεν γινεται πραγματικα, και στο καλο να παει..7χόρδη δεν παιζω, αλλα εχω παρόμοια θεματα οταν αλλαζω απο την parker, ηλεκτρικη, στην δωδεκαχορδη ακουστικη, κουρδισμενη και αλλιως..

36
Τροικα λεγεται και λογου του γεγονοτος πως δεν ειναι τιποτα αλλο παρα 3 ακκορντα στο κομματι, το ΡΕ, το Λα και το ΜΙ... ;)


Ευχαριστω παρα πολυ για τις αποψεις σας.


Ο ηχος οντως παραμορφωνει λιγο, ακολουθησα την αρχη του loudness war, το πιο διασημο παραδειγμα ειναι ο τελευταιος δισκος των μεταλλικα...τον κανουμε ασχημο , τον ηχο, για να φανει η τεχνη , αν θελετε...


Για το συμμαζεμα θα συμφωνησω, δυστυχως η τεχνη μου στα μιξινγκ και μαστερινγκ δεν εχει φτασει ακομα σε αυτα τα επιπεδα...θα χρειαστουν αλλα 5 χρονια, περιπου... :)


Ευχαριστω και παλι...

37
Ενα καινουργιο κομματι, επηρεασμενο απο τα γεγονοτα...

http://www.box.com/s/ug62qp6loy1e48eargto


Χρησιμοποιησα την Blade μου, οπως και το axe fx ultra


Καλη ακροαση, και καθε γνωμη ευπροσδεκτη..




38
Επειδη μου αρεσει να παταω ενα πληκτρο στο μιντι και να μην ξερω ακριβως τι θα προκυψει, modular sznthesiyer ktl, μου αρεσει παρα πολυ το Podolski, το οποιο ειναι freeware.

Για την κιθάρα πλεον δεν χρησιμοποιω vst, απλα την ηχογραφω ειτε με modelling, χωρις reverb, chorus κ.ο.κ., ειτε με καποιοα DI Box, π.χ. της Palmer . Μετα προσθετω, αναλογα με την περισταση, λιγο SIR (reverb freeware), και τα εσωτερικά modulation vst του Cubase.

Για να τσεκαρω τις συχνοτητες χρησιμοποιω το Inspector, οπως και το Voxengo, τα βρηκα αυτα σε καποιο περιοδικό.

Επισης, για limiting , compressor κτλ. πολυ καλα ειναι της Kjaerhus, η golden σειρα, και τα Nomad.

Διαπίστωσα πως για να βγει ενας καλος και αξιοπρεπεις ηχος δεν χρειάζονται πλεον τα τεραστια σπασμενα προγραμματα, μπορει και καποιος να χρησιμοποιησει freeware, και να κανει την δουλεια του.

Πολυ ωραιο θεμα...



39
το AKG  το εχω και ειναι παρα πολυ καλα και ουδετερα ακουστικά...τα χρησιμοποιώ σε πρωτη φαση για να τσεκαρω τον ήχο, και να κανω πρόχειρο mixing......

40
Αν και ακουγεται λιγο περιεργο, εγω θα προτεινα να πας στην Εκθεση μουσικης στην φρανκφουρτη, μια καθημερινη, να δοκιμασεις ΟΛΕΣ τις ακουστικες που σε ενδιαφερουν, και αυτες που δεν σε ενδιαφερουν, για να δεις ποια θα σου κατσει καλλίτερα, και μετα βλεπεις...

Αυτο που θελω να πω με το παραπανω ειναι, πως πρεπει να νιώθεις εσύ άνετα με την κιθαρα, να σου καθεται, να ακολουθει τα χερια σου, και οχι να ακολουθεις εσυ την κιθαρα, το θεμα με τα specs ειναι δευτερευον, και αυτο το καταλαβαινεις μετα απο 10, αντε 15 δευτερολεπτα μετα απο το πιάσιμο της κιθαρας...την Taylor μου ετσι την απεκτησα, ειδα, επαιξα 10 δευτερολεπτα, και μετα απο ενα τσεκ (σκευρωμα, τα ταστα, καποιοα γρατζουνια κτλ), την πηρα...

Αλλα ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμασεις, ιδιαίτερα στις ακουστικες....για αυτο προτεινα την εκθεση, γιατι εκει ειναι ΟΛΕΣ οι μαρκες, φτηνες, ακριβες, απο Κινα, Κορεα, Αμερικη, Ινδια, σε ολες τις τιμες, απο 50 ΕΥΡ μεχρι Χριστος και Παναγια...και προτεινω επισης να ξεφυγεις απο τα μεγαλα ονοματα, αν και πηρα και εγω μια κιθαρα με μεγαλο όνομα, ας πουμε οι κιθαρες Breedlove ειναι εξαιρετικες, αλλα κανεις δεν τις ξερει, επισης, κιθαρες SANTA CRUZ, η οι MOON, εξαιρετικα οργανα...

42
το ειδαμε και αυτο...για να δουμε, αλλο τι θα δουμε...

43
μια απο τις καλλιτερες και πληρεστερες αναφορες για το ξεκινημα του homerecording, προτεινω να καρφωθει το θεμα.......

44

οταν τους ρωταω αν εχουν ακουστα τον Stevie Ray Vauqhan  η απαντηση ειναι :
ε! ναι και αυτος απο ναρκωτικα πηγε

φταιω εγω που τους ριχνω μπινελικια μετα?

αυτα!  ;)


Μονο που ο SRV δεν πηγε απο ναρκωτικα, αλλα επειδη επεσε το ελικοπτερο στο οποιο βρισκοταν...και αν θυμαμαι καλα ηταν σε φαση που ειχε ξεπερασει τα ναρκωτικα, ηταν καλα απο αυτην την αποψη...

45
Έχω περάσει από 3-4 καρτούλες με καλύτερη την m-audio 2496 (η οποία με καλύπτει μια χαρά).
Θεωρώ ότι σε επίπεδο τυπικού home-studio ίσως και να μην αξίζει να πας και σε κάτι καλύτερο αν δεν έχεις φτιάξει το χώρο σου (ακουστικά φυσικά), δεν έχεις καλά monitors, δεν έχεις καλούς προενισχυτές καi δεν έχεις καλά μικρόφωνα. H 2496 υποθέτω (αν βγαίνει ακόμα) πρέπει να είναι κάτω από τα 100Ε ...



Απο οτι ξερω βγαινει και κοστιζει καινουργια περι 88 ΕΥΡ, μια τιμη πολυ καλη, και προσιτη για τους περισσοτερους, ξερω και πολλα project studios που την χρησιμοποιουνε, ειναι αξιοπρεπεστατη, και δεν δημιουργει προβληματα, τα drivers ειναι πολυ σταθερα, και βασικα, ειναι, πιστευω, απο τισ καλλιτερες επιλογες που υπαρχουν στην αγορα...
 
διαφιμηση τελος.. ;D
 
Θα θελ ανα επαναλαβω πως στην μουσικη ενα ανοιχτο μυαλο ειναι ανεκτιμητο αγαθο, και παρολο που εχω μια καποια ηλικια, ακουω και νεοτερους τι εχουν να πουν, και πολλες φορες διαπιστόνω πως εχουν δικιο, και αρεκτες φορες, ενα μουσικο κομματι, η ενας ηχος , βελτιώνεται ετσι...δεν συμβαινει παντα αυτο, αλλα συμβαινει...

46
να πω και εγω την πορεια μου, ξεκινησα με μια onboard καρτα, ηχος αισχος, ολα αισχος, συνεχισα με μια creative soundblaster, μεγαλη προοδος, την βρηκα, μετα αναβαθμιση του συστηματος, συνεχισα με μια m-audio 2496, μετα απο συσταση, τεραστιο βημα μπροστα, καμια σχεση με τα προηγουμενα, και κατεληξα τωρα σε μια RME HDSP (νομιζω λεγονται και Hammerfall αυτες), ε, απολυτως καμια σχεση με την προηγουμενη, εκσφενδονιστηκε η ποιοτητα του ηχου...τελικα, το κολλημα σε μια καρτα αποδειχτικε, στην δικια μου περιπτωση παντως, σαν εσφαλμενη, γιατι ουσιαστικα, την δουλεια μου την εκανε η Μ-audio...
 
τεσπα, παιζουν πολλα, και το πιο σημαντικο ειναι, ανοιχτη καρδια, ανοιχτα αυτια, και μερικες φορες το "ισως να εχουν και δικιο μερικοι"....

47
Μια απο τις καλλιτερες φωνες αυτου του πλανητη μασ αφησε, πολυ μεγαλο κριμα, πργαματικα, πολυ κριμα...

48
ευχαριστω πολυ. Το τραγουδι αυτο θα το πει μια καινουργια και ελπιδοφορα γυναικεια φωνη, μολις ολοκληροθουν οι ηχογραφησεις θα το ξανανεβασω...

49
μπορω να πω πως μου αρεσε ο psycho ηχος της κιθαρας, υπαρχουν καποιες ατελειες στην παραγωγη, σταθμη οργανων, επισης λιγο καποια δυναμικοτητα στην ροη του κομματιου θα του εκανε καλο...αξιολογη προσπαθεια...
 
 

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 38