Αποστολέας Θέμα: Ηλ.Κιθάρα->Ενισχυτής->LineIn(PC).. Γιατί έχει delay;  (Αναγνώστηκε 26812 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Καταρχας θα ηθελα να σεβεσαι το συνομιλητη σου και να μην τον χαρακτηριζεις ασχετο χωρις να ξερεις ποια ειναι η ειδικοτητα του.

Μπορει η δικη σου ειδικοτητα να ειναι ο τενικος υπολογιστων ( και να περιλαμβανει οτιδηποτε εχει να κανει με το hardware/software ενος υπολογιστη, αλλα οχι ως δημιουργου του, αλλα ως επισκευαστη με βασικες γνωσεις κι οχι καποια ειδικευση δημιουργικοτητας ), ομως η δικη μου ειδικοτητα ειναι ηχοληπτης κι εχω ενα λογο παραπανω μετα απο καποια χρονια ακροασεων να κρινω εαν οι συχνοτητες χανονται ή οχι, εαν υπαρχει προβλημα στη δυναμικη περιοχη και βεβαια εαν το latency οριζεται οπως δηλωνει ο κατασκευαστης!

Παρολαυτα, θα μπω στο "τριπακι" να συνεχισω να εξηγω και θα σε ξεκινησω ρωτωντας καποια πραγματα για να δω εαν εχεις καταλαβει ακριβως πως λειτουργει μια καρτα ηχου και ποσο διαφορα εχουν οι gaming καρτες απο τα audio interfaces ( διοτι ετσι ονομαζονται πλεον οι πρωην καρτες ηχου, για λογους που εχουν να κανουν με τη σχεση τους με τη παραγωγη και τον ηχο ).


1ον)
Μπες στο site πρώτα και διάβασε τεχνικά χαρακτηριστικά, το ραδιοαρβύλα δεν με πείθει!  ;)

Θα ηθελα παρα πολυ να μου δωσεις εσυ τα links για τα specifications της creative που εχεις, καθως και τα specifications της EMU1010. Εψαξα για τη Creative αλλα δε βρηκα κατι ιδιαιτερο ( περα απο τα features ), ουτε για την EMU επισης. Μπορει να ξερεις καποιο καλυτερο site απο τα δικα τους, που να εχουν κανει μετρησεις!

Θα ηθελα να δω σε παρακαλω τα AD DR, HTD ( κι αν εχει και noise AD μαζι κανενα προβλημα ) της προενισχυσης και της επεξεργασιας, internal bit depth, τα sample rate που μπορει να διαχειριστει και εαν παρεχει word clock και σε τι modes.

Ολα αυτα δηλαδη που βλεπει ενας ηχοληπτης για να κρινει εαν μια καρτα μπορει να αποδωσει αυτα που θελει για το studio του.

Υποψιν, το ποσες εισοδους κι εξοδους εχει μια καρτα δεν μπορει να θεωρηθει tech spec, αλλα featrure και προφανως...ειναι το πιο ευκολο για ενα χρηστη να ερθει σε τετοιες πληροφοριες!



Θα ηταν ωραιο να μιλαμε με λογια του αερα, αλλα υπαρχουν τα data sheets που μπορει να δει ο οποιοσδηποτε ενδιαφερομενος. Εξαλλου, εφοσον η creative βγαζει καρτες και για ηχογραφησεις, θα πρεπει να τηρει τα standards για την αναφορα specifications!




2) Κι εδω ερχομαστε στη δευτερη ερωτηση.

Εφοσον εισαι πιο ειδικος απο εμενα, θα μπορουσες να μου εξηγησεις πως λειτουργει το Conversion μιας καρτας/audio interface?

Να μου ονομασεις τα σταδια, να μου περιγραψεις τη διαδικασια, τους κανονες που διεπουν ενα conversion και βεβαια τι συμβαινει με το Sample rate και το bit depth και ποσο επηρρεαζουν το τελικο αποτελεσμα!


Λογικα θα τα ξερεις για να μπορεις να εισαι τοσο σιγουρος για τις απαντησεις σου!  :) Ειμαι ολος αυτια! Και μακρια απο wikipedia  ::)

Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
3)
και φυσικά αυτά που λες περί buffer και ΕΑΧ ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. 

Επειδη μαλλον τα μπερδεψες....Αλλο το EAX ( το οποιο ειναι μια "μιμηση" χωρων και surround πεδιων που παρεχει η καρτα κι οχι κατι που εχει να κανει με την ικανοτητα της να αποδιδει σωστα σε φαση ηχογραφησης ) κι αλλο το buffer ( που καθοριζει το ρυθμο "συλλογης" των δεδομενων και της επεξεργασιας που παρεχει η καρτα ).

Εγω απλως ειπα πως η Creative παρεχει ομορφα effects για τα παιχνιδια ( EAX ) και πως ενας χρηστης για να μειωσει το latency πειραζει το buffer size, με αποτελεσμα το σημα που "ελεγχεται" και ψηφιοποιειται απο τη καρτα να ειναι αρκετα μικροτερο απ'ο,τι θα επρεπε δημιουργωντας φαινομενα jitter.

Διαβασε καλυτερα το post μου σε παρακαλω!



4)
Τώρα όσο και να φας το ίντερνετ για να μου δείξεις "χρήστες" δεν μου λέει κάτι.

Δε προκειται να φαω το internet, διοτι οπως ειπα ημουν κατοχος Audigy Platinum eX
, τη χρησιμοποιησα αρκετα χρονια για ηχογραφησεις, ομως οταν αλλαξα τελειως το interface μου, αλλαξε και η αποδοση του ηχου!

Και δεν ειναι αναγκη να ειναι καποιος ηχοληπτης, ουτε τεχνικος υπολογιστων για να "ακουει" τη διαφορα απο καρτα σε καρτα. Θελει απλως λιγες παραπανω ωρες ακροασης σε διαφορα μηχανηματα, με απολυτες τιμες αναφορας...για να καταλαβει τη διαφορα!

5)
Αναρωτηθηκες ποτε γιατι στα μεγαλα studio δε χρησιμοποιουν προϊοντα της Creative, αλλα αλλων εταιριων; Και δεν εχει να κανει μονο με τα συνολικα καναλια, διοτι πολλοι θα μπορουσα να χρησιμοποιησουν ψηφιακα πρωτοκολα ( ADAT/SPDIF ) και να κερδισουν σε εισοδους με αυτο τον τροπο... ::) ::)

Λες κι αυτοι να ειναι κουφοι τοοοσα χρονια που υπαρχει η ψηφιακη τεχνολογια;


6)
και επειδή διάβασα τώρα το τελευταίο που έγραψες σου λεω οτι ούτε κούφος είμαι ούτε τα pc μου είναι οίκος ανοχής γιαυτό τον λόγω δεν έχω μονό ενα pc και δεν εχω μονό ενα λειτουργικό.

Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο, ομως αναφερθηκα γενικα σε ενα χρηστη κι οχι αμεσα σε εσενα. Ο καθενας λειτουργει οπως ξερει καλυτερα.

Για το κουφος παλι δε θα αμφιβαλω, γιατι δεν ειμαι γιατρος, ομως καλο θα ηταν να μην εισαι "κουφος" απο αποψη. Δε ξερω εαν ειναι χειροτερο απο τη πραγματικη κωφωση, ομως ειναι πιο επικινδυνη οταν ειναι μερος της δουλειας καποιου και μπαινουν ζητηματα ποιοτητας!


Αν εσύ θέλεις να αυθυποβάλλεσαι να ακούς ποιο πολλά πρίμα στην μη-creative κάρτα τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Εδω άλλος ακούει διαφορά στο μαόνι που το έχουν ψάλει οι καλόγεροι επειδή πείθει τον εαυτό του να την ακούσει και μονό, τι να λεμέ τώρα. Αν γράψω κατι δηλαδή με την audigy κια κάτι άλλο με την m-audio εσύ θα βρεις ποιο είναι ποιο ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???


Δεν ανθυποβαλομαι, απλως ακουσα κατιτις παραπανω οταν επρεπε να το ακουσω. Περα απο αυτο υπαρχουν ορισμενα ομορφα plug ins τα οποια ονομαζονται analyzers ( audio στη δικη μας περιπτωση ) και μπορουν πιο "μαθηματικα" να αποδειξουν τα λεγομενα μου.

Δεν ειναι αναγκη να κατσω μονο να ακουσω, αλλα μπορω να αναλυσω κιολας ενα ηχητικο δειγμα ( εφοσον βεβαια ο χρηστης δεν εχει "πειραξει" το τελικο ΕQ στις παραγωγες του ).



Ολη αυτη η συζητηση μου θυμιζει μια παρομοια που ειχα πριν πολλα χρονια με ενα αξιολογο μελος, τον newbie. Τοτε που εγω επεμενα πως η Soundblaster Audigy εχει τρομερο ηχο και δεν υπαρχει λογος να αγορασω καπιοα αλλη, κι εκεινος ευγενικα ηθελε να μου εξηγησει τις διαφορες.

Τοσα χρονια μετα ερχομαι στη θεση του και πρεπει να του ζητησω και ενα ευχαριστω για την επιμονη του αυτη! Ας πουμε πως γλυτωσε αλλον εναν ανθρωπο απο τη "μουντιλα" των commercial καρτων!
« Τελευταία τροποποίηση: 27/07/11, 10:12 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Και το ομολογω...μου τη σπανε αυτοι που προσπαθουν να αποδειξουν πως το Autobianchi ειναι καλυτερο αμαξι απο μια Ferari... :D
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
μια βασική ερώτηση προς τον jim.ni
 
τι σύστημα ήχου έχεις που ακούς τη μουσική σου?
 
 
γιατί οκ, με κουβαδάκια των <5 ιντσών ή με τα σουπεργουουφλατερμαμοκαι δερνω μονιτορ για πισακια σίγουρα και να θες ΔΕΝ ακους τις διαφορές των καρτών τόσο εύκολα.
 
ξεκίνησα απο soundblaster πηγα emu 0202 ,μετά ESI esp1010 και τώρα βγαίνω παρέα με την Presonus firestudio .  και όμως σε καθε βήμα υπήρχαν πολύ μεγάλες διαφορές.
 
με την μπλαστερ ήταν σαν να έγραφα με κασετόφωνο.... αλλοτινές εποχές που δεν θέλω να γυρίσω
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
γιατί οκ, με κουβαδάκια των <5 ιντσών ή με τα σουπεργουουφλατερμαμοκαι δερνω μονιτορ για πισακια σίγουρα και να θες ΔΕΝ ακους τις διαφορές των καρτών τόσο εύκολα.
 
με την μπλαστερ ήταν σαν να έγραφα με κασετόφωνο.... αλλοτινές εποχές που δεν θέλω να γυρίσω


 :beer :beer Εγραψες, εχω λιωσει στα γελια  ;D ;D
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος vangelis

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1240
  • Φύλο: Άντρας
  • ..pera apo ton orizonta...
    • Προφίλ
    • Music
να πω και εγω την πορεια μου, ξεκινησα με μια onboard καρτα, ηχος αισχος, ολα αισχος, συνεχισα με μια creative soundblaster, μεγαλη προοδος, την βρηκα, μετα αναβαθμιση του συστηματος, συνεχισα με μια m-audio 2496, μετα απο συσταση, τεραστιο βημα μπροστα, καμια σχεση με τα προηγουμενα, και κατεληξα τωρα σε μια RME HDSP (νομιζω λεγονται και Hammerfall αυτες), ε, απολυτως καμια σχεση με την προηγουμενη, εκσφενδονιστηκε η ποιοτητα του ηχου...τελικα, το κολλημα σε μια καρτα αποδειχτικε, στην δικια μου περιπτωση παντως, σαν εσφαλμενη, γιατι ουσιαστικα, την δουλεια μου την εκανε η Μ-audio...
 
τεσπα, παιζουν πολλα, και το πιο σημαντικο ειναι, ανοιχτη καρδια, ανοιχτα αυτια, και μερικες φορες το "ισως να εχουν και δικιο μερικοι"....
Vangelis
― Παλιέ μου φίλε τί γυρεύεις;
χρόνια ξενιτεμένος ήρθες
με εικόνες που έχεις αναθρέψει
κάτω από ξένους ουρανούς
μακριά απ' τον τόπο το δικό σου.
Seferis

Αποσυνδεδεμένος jim.ni

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 817
  • Φύλο: Άντρας
  • The Day That Never Comes
    • Προφίλ
καλά ε συζήτηση είναι όντως οτι να ναι. Δεν μπέρδεψα τα buffer με το EAX αυτό κατάλαβες?? αλλά είπα παράδειγμα οτι και στα 2 έχεις λάθος (και σε πολλά άλλα).
Όταν συγκρινεις κάρτες τον 40€ με κάρτες των 200+ επαγγελματικές και ρωτάς αν έχει word clock τότε τι να συζητήσω μαζί σου? Είπα εγώ οτι η audigy είναι καλύτερη πουθενά και δεν το θυμάμαι?? Είπα έχει το ίδιο chip (emu) και το ίδιο 116db SNR με μια 0404 pci και ίσως κάνει την ιδία δουλεία. Είπα οτι είναι μια καλή λύση όλα σε 1 για τα λεφτά που λέει ο φίλος (κάτω απο 100€). Θα μας τρελάνεις? τόσος εγωισμός? και πρέπει να αποδείξω τώρα εγώ τις γνώσης μου σε έναν ηχολήπτη στα τεστ που μου βάζει ? Έλεος (δεν κατάλαβα απο ποτέ οι ηχολήπτες έγιναν γνώστες ψηφιακής τεχνολογίας και τεχνικών χαρακτηριστικών μιας κάρτας? Ήρθα εγώ να σου πω πώς δουλεύει το cubase?) Αν αρχίσω και εγώ τις ερωτήσεις για τα υλικά που έχει μια κάρτα θα μείνεις με το στόμα ανοιχτώ LOL
Έλεος διαγωνισμό γνώσης κάνουμε η το ΑΣΕΠ είσαι? (αλήθεια ξέρεις τη θα πει ψηφιακό? μπορείς να μου ζωγραφίσεις μια δειγματοληψία ή μόνο παπαγαλίζεις.
Μην το συνεχίζεις λοιπών για να μην το συνεχίσω......

edit2
απ οτι βλέπω στο νετ η EMU 0404 pci φοράει το chip emu10k1 (το ιδιο που είχαν και οι παλιές sound blaster)
ενω η AUDIGY εχει το επόμενο emu10k2  (ενα απλό παράδειγμα, εχει και αλλα πολλα, για να μην λες "chipακια EAX" και αλλά τέτοια κούφα)
\
edit3:
Παράθεση
Αναρωτηθηκες ποτε γιατι στα μεγαλα studio δε χρησιμοποιουν προϊοντα της Creative, αλλα αλλων εταιριων;   Και δεν εχει να κανει μονο με τα συνολικα καναλια, διοτι πολλοι θα   μπορουσα να χρησιμοποιησουν ψηφιακα πρωτοκολα ( ADAT/SPDIF ) και να   κερδισουν σε εισοδους με αυτο τον τροπο... ::) ::)


Αυτα τα σκέφτεσαι πριν τα πεις?? Είπα εγώ οτι η creative είναι η καλύτερη ή οτι μια καρτα των 5-200€
ειναι ανώτερη απο επαγγελματικές χιλιάδων € που έχουν στα studio?
Μην παρασύρεσαι απο τον ζήλο σου να αποδείξεις....κατι
Η behringer που προτείνεις δεν είναι μουντή? Ακόμα και εγω ο κούφος ακούω σε ολα τα behringer να προσθέτουν "μουντάδα"



« Τελευταία τροποποίηση: 27/07/11, 22:37 από jim.ni »
Εχω λαμπατο LePou.......  :run

Αποσυνδεδεμένος jim.ni

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 817
  • Φύλο: Άντρας
  • The Day That Never Comes
    • Προφίλ
Παράθεση
με την μπλαστερ ήταν σαν να έγραφα με κασετόφωνο.... αλλοτινές εποχές που δεν θέλω να γυρίσω


μάλλον δεν ήξερες να γράφεις και τώρα έμαθες (?) με τοσες κάρτες  ;D

δεν νομίζω να ακούγομαι σαν κασετόφωνο  :D

ο εξοπλισμός μου δεν είναι για το δικο σου στομάχι  ::)
Εχω λαμπατο LePou.......  :run

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Μετα απο ολο αυτο το μονολογο, τα μονα specs που ειχες να μας δωσεις ειναι πως η Audigy "φοραει" μια γενια παραπανω chip απο την emu?


Προφανως εσυ ησουν αυτος που εξαρχης αρχιζες να θεωρεις "ασχετα" οσα ειπα, ομως δεν ειδα πουθενα τεκμηριωση με σοβαρα data sheets των tech specs των καρτων, παρα διασπαρτες αναφορες σε νουμερα που ενας Θεος ξερει απο που προερχονται και με ποιο κριτηριο μπορουν να θεωρηθουν αξιοπιστα.


Σε παρακαλω για τελευταια φορα να δωσεις link στα επισημα specs των καρτων που αναφερεις. Και για να σου δωσω ενα παραδειγμα πως πρεπει να ειναι τα specs μιας καρτας, σου παραθετω link:

http://www.rme-audio.de/en_products_multiface_2.php#5 ( πηγαινε στα tec specs να διαπιστωσεις τι πραγματα πρεπει να αναφερει μια καρτα που δεν απευθυνεται σε ευρυ κοινο, αλλα σε μουσικη παραγωγη ).



Έλεος (δεν κατάλαβα απο ποτέ οι ηχολήπτες έγιναν γνώστες ψηφιακής τεχνολογίας και τεχνικών χαρακτηριστικών μιας κάρτας? Ήρθα εγώ να σου πω πώς δουλεύει το cubase?) Αν αρχίσω και εγώ τις ερωτήσεις για τα υλικά που έχει μια κάρτα θα μείνεις με το στόμα ανοιχτώ LOL


Επειδη τυχαινει να ζουμε στη ψηφιακη εποχη, ειναι λογικο ενας ηχοληπτης να μαθαινει πως στο καλο δουλευει αυτο το ρημαδι που ονομαζεται audio interface. Αυτο σημαινει πως δεν καθεται να το "προσκυναει" σα να ειναι δημιουργημα του Θεου, αλλα το μελεταει γιατι ειναι η ειδικοτητα του να το κανει.

Εαν δε σου αρεσει το τεστ, μπορεις να παραδεκτεις πως δεν ξερεις πως λειτουργει το A/D conversion μιας καρτας για να τελειωνει η ιστορια. Δεν ειναι θεμα εγωισμου, ειναι θεμα σε τι συνομιλητη απευθυνομαι κι αν αξιζει ο κοπος να μιλαω για specs σε ανθρωπο που δε μπορει να αντιληφθει βασικες διαφορες λειτουργιας που συμπερασματικα οδηγουν στην αποδειξη γιατι μια καρτα σαν την Creative δε κανει για ηχογραφησεις.

Δεν ειναι ντροπη να μη ξερεις πως γινεται, ουτε ποιοι κανονες διεπουν το ψηφιακο ηχο γενικοτερα, διοτι δεν ειναι η ειδικοτητα σου. Οπως κι εγω παραδεχομαι πως δε μπορω να αναλυσω μια πλακετα, διοτι δεν εχω τις απαραιτητες γνωσεις να το κανω και δεν ειναι η ειδικοτητα μου.

Οποτε μπορεις να με αφησεις με το στομα ανοικτο οταν θα μου περιγραψεις τα chips, πως συνδεονται πανω στη πλακετα, τι δουλεια κανουν.....αλλα αυτα που ενδιαφερουν το δικο μου κλαδο ειναι καθαρα στο λειτουργικο τομεα της ;) Αρα αδικος κοπος να με αφησεις με το στομα ανοικτο! Αν ηταν ετσι, θα πηγαινα και στον ανθρωπο που φτιαχνει και συντηρει τον υπολογιστη μου και θα τον αφηνα να μου κανει σεμιναριο "ανοιγματος στοματος".

Ομως γνωριζω πως λειτουργει αυτο που εχει να κανει με το χωρο μου. Διοτι εαν δε ξερω δε μπορω να συμβουλευσω τους πελατες, δε μπορω να κανω μια αξιοπρεπη δουλεια και βεβαια δε μπορω να ακολουθησω τις επιταγες της ψηφιακης τεχνολογιας!


Δεν ειναι θεμα εγωισμου, ειναι θεμα ειδικοτητας.
Εαν δε σου αρεσει που εμεις οι ηχοληπτες ξερουμε κατιτις απο ψηφιακα μεσα, να πεις τα παραπονα σου στην Alesis και στη Sony που εφαρμοσαν τα ψηφιακα DSP στα τελη των 80s μεσα στα studio και μας αναγκασαν να συμβιβαστουμε με αυτο!


Τουλαχιστον εγω δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανεναν! Οι γνωσεις μου ειναι επι ταπητος κι εκει που ξερω, μιλαω! Τοσο απλα!


Έλεος διαγωνισμό γνώσης κάνουμε η το ΑΣΕΠ είσαι? (αλήθεια ξέρεις τη θα πει ψηφιακό? μπορείς να μου ζωγραφίσεις μια δειγματοληψία ή μόνο παπαγαλίζεις.


Προφανως και ξερω τι θα πει "ψηφιακο" ( αν κι ως επιθετο πρεπει να προσθεσω τη λεξη "audio" διπλα ) και μπορω να επεξηγησω πληρως πως λειτουργει ο convertor. Η απορια μου ηταν εαν εσυ ξερεις, κατι που απο την απουσια απαντησης...αποδεικνυει το αναμενομενο!


Όταν συγκρινεις κάρτες τον 40€ με κάρτες των 200+ επαγγελματικές και ρωτάς αν έχει word clock τότε τι να συζητήσω μαζί σου? Είπα εγώ οτι η audigy είναι καλύτερη πουθενά και δεν το θυμάμαι?? Είπα έχει το ίδιο chip (emu) και το ίδιο 116db SNR με μια 0404 pci και ίσως κάνει την ιδία δουλεία.


Ε, αμα "ισως" κανει την ιδια δουλεια, εγω σηκωνω τα χερια ψηλα. Επειδη φοραει το ιδιο chip, δε σημαινει πως εχει το ιδιο dynamic range ( αν και τελικα δεν εχει το ιδιο, οπως ειπες ), το οποιο καθοριζεται απο πολλους παραγοντες.  ;) Αλλα ξερω...δεν ειναι της..ειδικοτητας μου να τα ξερω αυτα!


« Τελευταία τροποποίηση: 27/07/11, 23:06 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher

Παράθεση
Αναρωτηθηκες ποτε γιατι στα μεγαλα studio δε χρησιμοποιουν προϊοντα της Creative, αλλα αλλων εταιριων;   Και δεν εχει να κανει μονο με τα συνολικα καναλια, διοτι πολλοι θα   μπορουσα να χρησιμοποιησουν ψηφιακα πρωτοκολα ( ADAT/SPDIF ) και να   κερδισουν σε εισοδους με αυτο τον τροπο... ::) ::)


Αυτα τα σκέφτεσαι πριν τα πεις?? Είπα εγώ οτι η creative είναι η καλύτερη ή οτι μια καρτα των 5-200€
ειναι ανώτερη απο επαγγελματικές χιλιάδων € που έχουν στα studio?







Επειδη κολλησες και πιο πριν με αυτο.

Η διαφωνια μας ξεκιναει για την ποιοτητα που μπορει να αποδωσει μια καρτα σαν την creative με μια αντιστοιχη καρτα ιδιας τιμης που ανταποκρινεται περισσοτερο ως audio interface. Δηλαδη μια καρτα των 50-100€.

Κι εξηγησα πως μια καρτα που αντιστοιχει σε μουσικες παραγωγες και ηχογραφησεις εχει καλυτερη συχνοτικη αποδοση απο μια καρτα οπως η creative που λογω κατασκευης "μειωνει" τις υψηλες συχνοτητες και προκαλει μια θολουρα στις χαμηλες. 

Ε, απο εκει ξεκινησε ολη η συζητηση. Και το χειροτερο εναι πως προσπαθεις να βγαλεις 3 ανθρωπους ( korgy, vangelis κι εμενα ) τελειως "ασχετους" απο ηχο, μονο και μονο για να αποδειξεις πως η creative μπορει να σταθει κι ως καρτα ηχογραφησεων!
Λες να ειμαστε συνεννοημενοι να "θαψουμε" μια καρτα...που τελκα ξεκινησαμε ολοι απο αυτην;  ::)


Για να τελειωνουμε, εχω θεσει καποιες ερωτησεις. Εαν εχεις ορεξη και γνωσεις απαντας, εαν σου λειπει κατι απο τα 2 αυτα, απλως ασε το να παει.

Και σε παρακαλω, γραφε με καλυτερη συνταξη. Καταλαβαινω πως εισαι ενθουσιασμενος απο...θυμο, ομως δε βοηθαει εμας που διαβαζουμε.

Ευχαριστω.
« Τελευταία τροποποίηση: 27/07/11, 23:19 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Παράθεση
με την μπλαστερ ήταν σαν να έγραφα με κασετόφωνο.... αλλοτινές εποχές που δεν θέλω να γυρίσω


μάλλον δεν ήξερες να γράφεις και τώρα έμαθες (?) με τοσες κάρτες  ;D


Αν μη τι αλλο, αυτη η ατακα προς ενα μελος που εχει πολλα κιλα γνωσεις απο ηχοληψια ( και το κανει χρονια ως επαγγελμα ) ειναι οχι μονο ακυρη, αλλα και θρασυτατη! Ουτε σαν αστειο δε θα τολμουσα να το πω, ιδιαιτερα στον korgy.





Κι επιτελους, καποιοι κλαδοι πρεπει να αντιλφηθειτε πως ο μεσος χρηστης δεν ειναι κανενα "ζωο" που πριν μια δεκαετια ερχοταν στο μαγαζι σας και δεν ηξερε την τυφλα του απο υπολογιστες. Δοξα τον Θεο, η τεχνολογια προχωραει με την ενημερωση και καποιοι εχουμε παραλληλες ειδικοτητες κι αναγκες με το ψηφιακο κοσμο!

Οπως βεβαια και πολλοι ηχοληπτες πρεπει να παψουν να πιστευουν πως οι πελατες τους ειναι ατομα που αγνοουν τις βασικες αρχες ηχοληψιας, οποτε τους κανουν δουλειες "τουρλουμπουκι" και τους βλεπουν κι ως θεους παραλληλα :p.
« Τελευταία τροποποίηση: 27/07/11, 23:10 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος jim.ni

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 817
  • Φύλο: Άντρας
  • The Day That Never Comes
    • Προφίλ
1)καταρχήν πέφτεις σε πολλές αντιφάσεις. Για 50-100€ μιλάμε ή για studio όπως λες?

Παράθεση
130 ευρώ, ε; Και με έκπτωση κιόλας..

Κατάλαβα, καλά που δεν   ανέφερα το μπάτζετ μου, γιατί θα βάζατε τα γέλια.. Το ποσό μου φαίνεται   μεγάλο αυτή την στιγμή, σύμφωνα και με τις ανάγκες μου.. Οπότε παρατάω   την ιδέα, εκτός αν βρω τίποτα αρκετά πιο φθηνό, ίσως και μεταχειρισμένο   από eBay..


2)δεν κατάλαβα γιατί οι δικές σου γνώσεις ειναι δεδομένες όπως λες και ΔΕΝ έχεις δώσει ενα ling, γιατί εγω πρέπει να αποδείξω αυτά που λέω. Σου είπα μπες στα site και διάβασε, πρέπει να σε πιάσω απ το χεράκι να σε πάω?

3)δεν κορόιδεψα κανέναν ούτε και ξέρω τα παιδιά, πλακά έκανα, έβαλα και φατσουλες

4)επιμένω, μπορείς να μου ζωγραφίσεις πώς γίνεται η μετατροπή ενός σήματος σε ψηφιακό (σήμα). Η διαφορά μας είναι οτι εγω μπορώ να κατασκευάσω με μια χούφτα υλικά μόνο μου ενα buffer (δεν ξέρω αν θυμάσαι οτι είμαι και ηλεκτρονικός) ενω εσύ
στην καλύτερη μπορεί να το είδες στην σχολή σου ως μπλοκ διαγραμμα, στην καλύτερη αλλιώς μονο ακουστά το έχεις. Και να μην ανοίξουμε τώρα την συζήτηση ποιος κλάδος έκλεβε τόσα χρόνια στην ελλαδα ε? δεν σε συμφέρει καθόλου, ηχολήπτης δεν είσαι???

EDIT Freemind: Aπαγορευεται η δημοσιευση των pm στο δημοσιο forum. Ειναι η τελευταια φορα που διαγραφω το επιμαχο σημειο.
« Τελευταία τροποποίηση: 28/07/11, 00:25 από freemind »
Εχω λαμπατο LePou.......  :run

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
1)καταρχήν πέφτεις σε πολλές αντιφάσεις. Για 50-100€ μιλάμε ή για studio όπως λες?

Δε πεφτω σε καμια αντιφαση. Μιλαμε για καρτες ηχου γενικοτερα και στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για μια gaming καρτα ηχου που θελεις να αγιοποιησεις και να την καταταξεις στις μουσικες καρτες ηχου.

Στην αντιστοιχη τιμη μιας Creative μπορεις να παρεις μια φτηνη καρτα ηχου αποκλειστικα για μουσικη παραγωγη. Βεβαια η διαφορα ειναι σε ολα οσα εχουμε πει παραπανω.

Ειναι απλη η συζητηση, μη μπερδευεσαι. Εσυ επιμενεις πως η Creative εχει καλο ηχο, εγω ( κι αλλα 2 ατομα ) το τελειως αντιθετο. Απο εκει ειναι η βαση της συζητησης μας.


2)δεν κατάλαβα γιατί οι δικές σου γνώσεις ειναι δεδομένες όπως λες και ΔΕΝ έχεις δώσει ενα ling, γιατί εγω πρέπει να αποδείξω αυτά που λέω. Σου είπα μπες στα site και διάβασε, πρέπει να σε πιάσω απ το χεράκι να σε πάω?


Καταρχας δε γινεται να δωσω.....ling  ;D Kling εαν θες, ναι. Αλλα ling λιγο δυσκολο  :P

Μολις στο προηγουμενο μου post εδωσα ενα link απο γνωστη εταιρια κατασκευης audio interfaces, στο οποιο δινεται ενα παραδειγμα για το ποια ειναι τα tech specs που κοιταει ενας υποψηφιος αγοραστης.

Και ναι, θελω να με πας απο το "χερακι" γιατι εσυ εισαι "ειδικος" στη Creative, εσυ μιλας για chip και διαφορα χαρακτηριστικα, αλλα εμενα μ'ενδιαφερει η επισημη σελιδα του κατασκευαστη, με τα απαραιτητα specs.

Διοτι ως ηχοληπτης, δεν ενθουσιαζομαι εαν μου δινει surround εξοδους ( εφοσον το περιβαλλον μου ειναι stereo based ), ουτε εαν εχει EAX effects, αλλα εαν μπορει να ανταποκριθει σε αυτα που πραγματικα τη θελω ( προενισχυση, σωστο conversion, κλπ ).

Οποτε, αναμενω να δωσεις links που να αναφερονται τα specs της Creative που εχεις. Δεν ειναι δυσκολο, ειναι η καρτα σου, υποτιθεται πως ξερεις τα παντα γι'αυτην  ;)


3)δεν κορόιδεψα κανέναν ούτε και ξέρω τα παιδιά, πλακά έκανα, έβαλα και φατσουλες

Οκ, δεκτο, Εξαλλου ειναι στο χερι των παιδιων το πως θα το εκλαβουν!



4)επιμένω, μπορείς να μου ζωγραφίσεις πώς γίνεται η μετατροπή ενός σήματος σε ψηφιακό (σήμα).


Χαιρομαι που απαντας με ερωτηση. Αποδεικνυεις την αγνοια σου για τη λειτουργια ενος convertor, τα σταδια μετατροπης του σηματος απο αναλογικο σε ψηφιακο και ποια στοιχεια ειναι αυτα που κανουν εναν convertor να ειναι καλος ή οχι.

Προφανως οταν σε ρωταει πρωτα καποιος, απαιτει μια απαντηση κι οχι παιχνιδι "πες μου εσυ την απαντηση".

Να εισαι καλα που κανεις τοσο ευκολη τη δουλεια μου να αποδειξω την αγνοια σου.  :)




4) Και να μην ανοίξουμε τώρα την συζήτηση ποιος κλάδος έκλεβε τόσα χρόνια στην ελλαδα ε? δεν σε συμφέρει καθόλου, ηχολήπτης δεν είσαι???


Χμ, μαλλον "κτυπησα" φλεβα, ετσι; Δε ξερω ποιος κλαδος εκλεβε την Ελλαδα τοσα χρονια ( εκτος απο τους πολιτικους  ;D ). Μπορεις να διαφωτισεις τους συνφορουμιτες σου κι εμενα; Ειμαι περιεργος να ακουσω!
« Τελευταία τροποποίηση: 28/07/11, 00:16 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Jim.ni κανω μεγαλη υπομονη μαζι σου γιατι θελω να συνεχισουμε στο θεμα της καρτας.

Εαν θεωρεις πως το να παραβαινεις τους κανονες περι δημοσιευσης pm ειναι κατι "αξιο λογου" και η δικη μου αντιδραση "χουντικη" απεναντι σε ενα κανονα του forum, τι να πω....

Ουτε αλλοιωσα το post σου, ουτε αλλαξα κατι που ειπες. Διεγραψα μονο αυτο που αφορα το pm που δημοσιευσες κι ευγενικα σου εξηγουσα πως το να προσβαλεις τους ανθρωπους που εχουν καποια πειρα ( vangelis, korgy ) ειναι κακο.

Απο εκει και περα, η συζητηση μπορει να συνεχιστει. Ελπιζω μεσα στη μανια σου να αντιλαμβανεσαι πως τελικα εχεις μεγαλο αδικο στην επιμονη σου για τη Creative!
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος zeoy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1344
    • Προφίλ
Έχω περάσει από 3-4 καρτούλες με καλύτερη την m-audio 2496 (η οποία με καλύπτει μια χαρά).
Θεωρώ ότι σε επίπεδο τυπικού home-studio ίσως και να μην αξίζει να πας και σε κάτι καλύτερο αν δεν έχεις φτιάξει το χώρο σου (ακουστικά φυσικά), δεν έχεις καλά monitors, δεν έχεις καλούς προενισχυτές καi δεν έχεις καλά μικρόφωνα. H 2496 υποθέτω (αν βγαίνει ακόμα) πρέπει να είναι κάτω από τα 100Ε ...


Τώρα για τις Creative, χωρίς να έχω εμπειρία σε Audigy κλπ, έχω διαβάσει κι εγώ τα μύρια όσα (αρνητικά εννοώ) και πολλά έμοιαζαν τουλάχιστον τεκμηριωμένα και λογικά. Το από ποιούς τα ακούς και πόσο τους εμπιστεύεσαι παίζει επίσης το ρόλο του. (Καλά το φοβερό είναι το marketing του στυλ γράφημα ποιότητας ήχου με mp3<CD< super duper creative system crystalizer)


Μια ειλικρινής απορία γιατί δεν αναφέρθηκε πουθενά κάτι τέτοιο και αν είναι αλήθεια το θεωρώ πολύ σημαντικό: Ισχύει ότι η αγάπη της creative για τα 48Κ (λόγω κολήματος σε συγκεκριμένα chips) συνεπάγεται πολλαπλά upsampling/downsampling από και προς τα 48Κ αν δουλεύεις σε άλλες συχνότητες (πχ 44.1Κ 88.2Κ 96Κ);


Σχετικά με το θέμα της δουλειάς του ηχολήπτη το θεωρώ απολύτως φυσιολογικό να ενημερώνεται και να την ψάχνει με μικρόφωνα προενισχυτές κλπ αλλά φυσικά και με audio interfaces. Εργαλείο της δουλειάς τους είναι και αυτό (αντιθέτως δεν περιμένω ένας ηχολήπτης να έχει τις φοβερές γνώσεις στο Cubase ή οποιοδήποτε DAW). Έτσι λοιπόν, παρότι έχουν ακουστεί και τεράστιες μπαρούφες από τεράστιους επαγγελματίες θεωρώ ότι είναι πιθανότερο να ξέρουν τι λένε 2 ηχολήπτες από εμένα που είμαι ερασιτέχνης στο θέμα αυτό.


Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι ένα καλό τραγούδι, καλοί μουσικοί, καλοί τραγουδιστές και καλός υπόλοιπος εξοπλισμός δε θα βγάλουν φοβερό αποτέλεσμα ακόμα και με soundblaster 16 (εντάξει, που λέει ο λόγος  ;D , άντε Audigy), αρκεί στο πιλοτήριο να είναι και ένας παραγωγός γάτα.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Μια ειλικρινής απορία γιατί δεν αναφέρθηκε πουθενά κάτι τέτοιο και αν είναι αλήθεια το θεωρώ πολύ σημαντικό: Ισχύει ότι η αγάπη της creative για τα 48Κ (λόγω κολήματος σε συγκεκριμένα chips) συνεπάγεται πολλαπλά upsampling/downsampling από και προς τα 48Κ αν δουλεύεις σε άλλες συχνότητες (πχ 44.1Κ 88.2Κ 96Κ);


Χμ, αυτο μου κανει εντυπωση, γιατι συνηθως οι convertors κανουν oversampling κατα τη διαρκεια της μετατροπης, ωστε να υπερκαλυψουν τις αναγκες του αναλογικου φιλτρου ( ωστε να δρασει πιο ομαλα ) και να επιτρεψουν στο ψηφιακο να κανει καλυτερη δουλεια.

Δηλαδη οταν οριζεις εσυ 48KHz Sample Rate ( δηλαδη συμφωνα με τη θεωρια του Nyquist θα εχεις ως ανωτατη πραγματικη συχνοτητα το μισο = 24KHz ), η καρτα αυτοματα "τρεχει" σε πολλαπλασια συχνοτητα δειγματοληψιας ( x8, x10, x124 πολλες καρτες ) για να δωσει "αερα" στο αναλογικο φιλτρο να κοψει οσες συχνοτητες ξεπερνανε τα 24KHz. Αυτο ονομαζεται oversampling.

Στη συνεχεια "αφαιρει" τα extra samples που εχει λαβει για να πεσει στα 48KHz και να λειτουργησει με το σωστο Sample Rate που εχουμε ορισει.

Αυτο ομως ειναι μια αυτοματη διαδικασια που αναλαμβανει ενας convertor ( κι εν μερει, εδωσα κι ενα hint στον jim.ni πως λειτουργει ενα κομματι του conversion ) κι ο χρηστης δε παρεμβαινει!

Τωρα μου φαινεται παραλογο η λογικη του κατασκευαστη να αναγκαζει τη καρτα να τρεχει εσωτερικα σε αλλο Sample Rate απο αυτο που οριζει ο χρηστης...

Σιγουρα εαν ο αλγοριθμος που αναλαμβανει να αφαιρεσει ( ή να προσθεσει ) samples δεν ειναι καλος, μπορει να αλλοιωθει συχνοτικα το τελικο αποτελεσμα!

Υπαρχει καποιο link, γιατι δε το ηξερα πως η Creative εχει τετοια πατεντα!!!




Zeoy, καλο ειναι ο ηχοληπτης να μαθαινει συνεχως...ομως ενα DAW πρεπει να το ξερει ( πλεον ) :P
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
τα σχολια σου Jim.ni δεν μπορώ να τα εκλάβω σαν αστεία καθως δεν ΄εχουμε ξανα συζητήσει μαζί για να γνωρίζω τον τρόπο έκφρασης σου. Δεν τα πέρνω και τοις μετρητοίς βέβαια καθώς δεν με ξέρεις και εσύ προσωπικά (είτε σαν χαρακτήρα είτε σαν G.A.S ξενιστή).
 
ακόμα περιμένω να μάθω τι monitoring συστήματα έχεις και διαπιστώνεις ότι δεν ακούγεται σαν κασετόφωνο η μπλαστερ στις εγγραφές της.
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος zeoy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1344
    • Προφίλ

Υπαρχει καποιο link, γιατι δε το ηξερα πως η Creative εχει τετοια πατεντα!!!


Zeoy, καλο ειναι ο ηχοληπτης να μαθαινει συνεχως...ομως ενα DAW πρεπει να το ξερει ( πλεον ) :P



Αν γράψεις στο google "audigy sampling rate" θα βρεις να συζητιέται πάρα πολύ το θέμα αλλά δεν έχω κάτι οριστικό.


Εδώ λέει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα:
http://www.soundonsound.com/sos/apr03/articles/creativeaudigy2.asp


Δες κι εδώ τα "cons". Λένε ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 44.1 παρά μόνο με WDM drivers.
http://www.soundonsound.com/sos/oct03/articles/audigy.htm


Όσο για το να ξέρει DAWs ο ηχολήπτης, φαντάζομαι  ότι όπως λες, πιθανότατα η αγορά εργασίας το ζητάει και αυτό αν και τυπικά δεν είναι μέσα στα καθήκοντά του. Ηχολήπτης = αυτός που λαμβάνει τον ήχο και όχι αυτός που μιξάρει τον ήχο (mixing engineer).


Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Φιλε jim, νομιζω οτι χωρις λογο εξαπτεσαι και μεσα στα νευρα σου εχεις πει πραγματα προσβλητικα για ανθρωπους που ουτε καν ξερεις προσωπικα, ουτε την δουλεια τους.
Επειδη ομως τυχαινει να εχω σπουδασει (και να δουλευω) και τεχνικος υπολογιστων και ηχοληπτης, μπορω να σου πω οτι οι αποψεις που εχεις ειναι βασισμενες σε καποιες λαθος αντιληψεις περι ηχου και ψηφιακης τεχνολογιας.
Ο ηχος που λαμβανει ή αναπαραγει μια καρτα ηχου, δεν εξαρταται μονο απο τα chip που χρησιμοποιουνται στην υλοποιηση της αλλα απο πολοους αλλους παραγοντες. Ενας φοβερα σημαντικος παραγοντας, ειναι ΠΟΥ εχε συνδεδεμενη την καρτα σου. Στο στερεοφωνικο του σπιτιου σου; Σε ηχεια υπολογιστη (εστω και ακριβα); Σε καποιο φθηνο monitor (μεχρι 600-700€ τα θεωρω φθηνα);
Οταν ακους ή ηχογραφεις μουσικη με τετοια ηχεια, ειναι απολυτως φυσικο, οποια καρτα και να χρησιμοποιεις, να (νομιζεις οτι) παιρνεις το ιδιο αποτελεσμα πανω-κατω. Αυτο οφειλεται στο οτι αφενος δεν εχεις τον τροπο να κανεις αμεση συγκριση χρησιμοποιωντας καποια ηχεια αναφορας πχ σε σχεση με τα ηχεια που εχεις τωρα, με αποτελεσμα καποια σημαντικα πραγματακια ηχητικα να μην μπορεις να τα αντιληφθεις, οχι γιατι εισαι κουφος, αλλα γιατι απλουστατα τα ηχεια σου δεν μπορουν να ανταπεξελθουν. Και σε αυτην την περιπτωση ομως, παλι δεν πρεπει να κοιτας μονο τα specs καθε ηχειου, ενισχυτη κτλ γιατι πολλες φορες αυτα ειναι παραπλανητικα.
Δεξου την γνωμη επαγγελματιων οταν σου λενε οτι οπως και να το κανουμε σε καποια πραγματα δεν παιζουνε συγκρισεις.
Πολυ καλες καρτουλες οι creative, καλες για παιχνιδια, ταινιες, ακομα και για home studio χρηση χωρις ιδιατερες απαιτησεις, εχουν και το τεραστιο πλεονεκτημα για εναν μεσο χρηστη οτι παιζουν και τον ρολο sampler, μπορεις να χρησιμοποιησεις soundfonts κτλ, αλλα σε καμια, μα ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορεις να τις συγκρινεις με καρτες ηχου που εχουν φτιαχτει για εναν και μονο λογο: Να ροκανιζουν αναλογικα σηματα ηχου και να τα μετατρεπουν σε ψηφιακο σημα και τουμπαλιν.
Θελω να πω, καλο πχ ενα subaru impreza turbo, αλλα αν το παρεις και νομιζεις οτι ειναι το ιδιο με αυτο που τρεχει στο rally acropolis, την πατησες.
Καταλαβαινω βεβαια αυτο που λες, οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση για τον φιλο που ρωτησε, μια creative θα ηταν μια καλη επιλογη, οχι γιατι δεν υπαρχουν καλυτερες καρτες για home studio (σαφως και υπαρχουν), αλλα γιατι με μια creative, μπορει ο φιλος να εχει καλο σχετικα ηχο (τουλαχιστον με βαση τα συνηθη μεσα ακροασης που εχει ενας μεσος χρηστης σπιτι του), καλο σχετικα latency, πολυ καλη συμβατοτητα για παιχνιδια, ταινιες κτλ και ταυτοχρονα μπορει να εχει και εναν καλο σχετικα sampler και να κανει χρηση soundfonts, που για ενα home studio ειναι μια πολυ βολικη λυση.
Αν ομως καποιος δεν ενδιαφερεται πχ για sample και εχει ηδη καλυψει τις αναγκες του για ταινιες κτλ μεσω της onboard καρτας ηχου, τοτε ειναι λογικο, εφοσων θελει να ασχοληθει με ηχογραφησεις και playback κιθαρας μεσω του υπολογιστη του,  να παρει μια εξωτερικη (ή εσωτερικη) καρτα ηχου που εχει φτιαχτει οχι σαν πασπαρτου λυση, αλλα σαν εξιδικευμενη λυση για την δουλεια που θελει να κανει.
Δεν καταλαβαινω γιατι τα πηρες ετσι ξαφνικα σε καποια φαση, γιατι ολες οι απαντησεις που εβλεπα απο τα υπολοιπα παιδια, δεν περιειχαν τπτ προσβλητικο προς κανεναν...
Χαλαρωστε παιδια, εξαλλου μην ξεχναμε, οσα και να γνωριζουμε, οποια ειδικοτητα και να εχουμε, ποτε δεν ξερουμε τα παντα, ποτε δεν ειμαστε σιγουροι για την 100% ορθοτητα των αποψεων μας (ειδικα επειδη τα πραγματα αλλαζουν μερα με την μερα και ειδικα σε θεματα τεχνολογιας) και ΠΑΝΤΑ υπαρχει καποιος αλλος που θα ξερει περισσοτερα απο σενα.
Και επειδη η μαχη ιντερνετικου μηκους πουλιου, δεν ειναι ουτε κατι σοβαρο, ουτε κατι ευχαριστο για τους υπολοιπους να διαβαζουν σε ενα κατα τα αλλα ενδιαφερον θεμα, απλα χαλαρωστε, παρτε μια βαθια ανασα και μην νιωθετε πως οτι λεγεται απο οποιονδηποτε στοχευει απαραιτητα εσας, τις δυνατοτητες σας, τις ελειψεις σας κτλ.
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος vangelis

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1240
  • Φύλο: Άντρας
  • ..pera apo ton orizonta...
    • Προφίλ
    • Music
Έχω περάσει από 3-4 καρτούλες με καλύτερη την m-audio 2496 (η οποία με καλύπτει μια χαρά).
Θεωρώ ότι σε επίπεδο τυπικού home-studio ίσως και να μην αξίζει να πας και σε κάτι καλύτερο αν δεν έχεις φτιάξει το χώρο σου (ακουστικά φυσικά), δεν έχεις καλά monitors, δεν έχεις καλούς προενισχυτές καi δεν έχεις καλά μικρόφωνα. H 2496 υποθέτω (αν βγαίνει ακόμα) πρέπει να είναι κάτω από τα 100Ε ...



Απο οτι ξερω βγαινει και κοστιζει καινουργια περι 88 ΕΥΡ, μια τιμη πολυ καλη, και προσιτη για τους περισσοτερους, ξερω και πολλα project studios που την χρησιμοποιουνε, ειναι αξιοπρεπεστατη, και δεν δημιουργει προβληματα, τα drivers ειναι πολυ σταθερα, και βασικα, ειναι, πιστευω, απο τισ καλλιτερες επιλογες που υπαρχουν στην αγορα...
 
διαφιμηση τελος.. ;D
 
Θα θελ ανα επαναλαβω πως στην μουσικη ενα ανοιχτο μυαλο ειναι ανεκτιμητο αγαθο, και παρολο που εχω μια καποια ηλικια, ακουω και νεοτερους τι εχουν να πουν, και πολλες φορες διαπιστόνω πως εχουν δικιο, και αρεκτες φορες, ενα μουσικο κομματι, η ενας ηχος , βελτιώνεται ετσι...δεν συμβαινει παντα αυτο, αλλα συμβαινει...
Vangelis
― Παλιέ μου φίλε τί γυρεύεις;
χρόνια ξενιτεμένος ήρθες
με εικόνες που έχεις αναθρέψει
κάτω από ξένους ουρανούς
μακριά απ' τον τόπο το δικό σου.
Seferis

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Δηλαδη οταν αναφερεται σε 96KHz/24bit στην ουσια εννοει εσωτερικη διαχειριση στα....48KHz/16bit? :o Αν κι απ' ο.τι βλεπω, το μεγαλο μοντελο Audigy 2 Platinum eX "τρεχει" σταθερα στα 96KHz/24bit ( εαν του ζητηθει ), σε αντιθεση με τις υπολοιπες καρτες της σειρας που φτανουν μεχρι....48KHz/16bit, λογω της εσωτερικης διαχειρισης των effect που εχει!

Για μια gaming καρτα το θεωρω απολυτα φυσιολογικο βεβαια, αφου ακομα και τα DVDs "τρεχουν" 48KHz/16bit κι οταν βγηκαν αυτες οι καρτες ηταν το πιο super μεσο για εικονα/ηχο!

Οπως θεωρω λογικο η καρτα να ανεβαινει στα 192KHz οταν "παιζει" SACD!!!

Στο δευτερο link διαπιστωνω αυτο που ανεφερα στον jim.ni:

Παράθεση
The Audigy 2 ZS Platinum Pro certainly passed the RMAA  24-bit/96kHz tests with flying colours, confirming the 2dB improvement  in dynamic range, a slight improvement in stereo crosstalk, and a more  extended high-frequency response, being 0.1dB down at 45kHz rather than  the 1.0dB I measured on the Audigy 2, showing that a different filter  characteristic had been used.


Με λιγα λογια, το μεγαλο μοντελο της εταιριας ( η 2ZS Platinum Pro ) εχει καλη αποκριση στις ψηλες ( εφοσον η αποκοπη γινεται στα 45khz κατα 0.1dB μετρησιμο ) γιατι εχουν αλλαξει τη ποιοτητα των aliasing φιλτρων που χρησιμοποιουν! Ομως οι υπολοιπες της ιδιας σειρας, οπως αναφερει και ο αρθογραφος συγκριτκα, "πασχουν" απο τη μουνταδα των προκατοχων τους!

Πραγμα λογικο, αφου στη τιμη που αγοραζει καποιος την ZS, απαιτει να εχει και καλυτερα υλικα κατασκευσης ( και βεβαια υλοποιηση του convertor ).


Παράθεση
As on the original, however, there were  still characteristic ripples at the high end at all other sample rates,  where ASRC (Asynchronous Sample Rate Conversion) had been employed,  although once again the dynamic range was slightly better.


Και βεβαια ο αρθογραφος παρατηρει πως εαν δουλευουμε σε 44.1/48 KHz ( συνηθισμενο sample rate για τα home studio )....τα πραγματα δε πανε και τοσο καλα στα υψηλα!

Το διαγραμμα που παραθετει, πιστευω πως ειναι αποκαλυπτικο για τη συμπεριφορα της Audigy 2 στις υψηλες συχνοτητες:



( μετρημενο στα 44.1KHz playback, που σημαινει πως και στο AD conversion τα φιλτρα πραγματοποιουν την συχνοτικη αποκριση )

Παρατηρω πως απο τα 1KHz εως τα 5KHz ( που στην ουσια ειναι η "μεκκα" του ακουστικου φασματος του ανθρωπου ) υπαρχει μεγαλο προβλημα, ενω παραλληλα τονιζονται εντονα τα χαμηλομεσαια και χαμηλα! Δηλαδη μια..."μουντη" καρτα!



Υπαρχει καποιο link, γιατι δε το ηξερα πως η Creative εχει τετοια πατεντα!!!


Zeoy, καλο ειναι ο ηχοληπτης να μαθαινει συνεχως...ομως ενα DAW πρεπει να το ξερει ( πλεον ) :P


Όσο για το να ξέρει DAWs ο ηχολήπτης, φαντάζομαι  ότι όπως λες, πιθανότατα η αγορά εργασίας το ζητάει και αυτό αν και τυπικά δεν είναι μέσα στα καθήκοντά του. Ηχολήπτης = αυτός που λαμβάνει τον ήχο και όχι αυτός που μιξάρει τον ήχο (mixing engineer).


Χμ, πλεον αυτοι οι 2 κλαδοι ειναι αμεσα συνδεδεμενοι, αφου η τοποθετηση μικροφωνων απαιτει και γνωση της μιξης που θα γινει αργοτερα. Αυτοι που ξεχωριζουν πλεον ειναι οι mastering engineers  ;)
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Gant

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Η καλύτερη εμπειρία είναι τα live !
    • Προφίλ
( μετρημενο στα 44.1KHz playback, που σημαινει πως και στο AD conversion τα φιλτρα πραγματοποιουν την συχνοτικη αποκριση )

Ενδιαφέρον άρθρο, δεν κατάλαβα όμως τί σημαίνει το παραπάνω;
Φρόντισε αυτά που θα κάνεις σήμερα να αξίζουν τη μία μέρα από τη ζωή σου που θα τους αφιερώσεις

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Σημαινει πως ειτε στη φαση της AD μετατροπης, ειτε στην αντιθετη διαδικασια DA ( γιατι ο ηχος ξεκιναει απο ψηφιακος για να γινει αναλογικος ωστε να παει στα ηχεια/ακουστικα ) η αποκριση συχνοτητων ειναι παρομοια ;)

Edit: Συγνωμη, τωρα ειδα πως λειπει μια λεξη απο τη προταση μου εκανες quote. Ηθελα να πω:

"...πραγματοποιουν την ιδια συχνοτικη αποκριση"
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Gant

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Η καλύτερη εμπειρία είναι τα live !
    • Προφίλ
^^^ ok, tnx!
Φρόντισε αυτά που θα κάνεις σήμερα να αξίζουν τη μία μέρα από τη ζωή σου που θα τους αφιερώσεις

Αποσυνδεδεμένος jim.ni

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 817
  • Φύλο: Άντρας
  • The Day That Never Comes
    • Προφίλ
Παράθεση
Καταλαβαινω βεβαια αυτο που λες, οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση για τον   φιλο που ρωτησε, μια creative θα ηταν μια καλη επιλογη, οχι γιατι δεν   υπαρχουν καλυτερες καρτες για home studio (σαφως και υπαρχουν), αλλα   γιατι με μια creative, μπορει ο φιλος να εχει καλο σχετικα ηχο   (τουλαχιστον με βαση τα συνηθη μεσα ακροασης που εχει ενας μεσος χρηστης   σπιτι του), καλο σχετικα latency, πολυ καλη συμβατοτητα για παιχνιδια,   ταινιες κτλ και ταυτοχρονα μπορει να εχει και εναν καλο σχετικα sampler   και να κανει χρηση soundfonts, που για ενα home studio ειναι μια πολυ   βολικη λυση.

μα αυτό είπα και τίποτα παραπάνω και επεσαν να με φάνε, δεν είπα πουθενά οτι είναι καλύτερη από επαγγελματικές. Ο λόγος όπως λες που τα "πήρα απότομα" τον ξερει ο freemind και είναι στο pm μου και στα μηνύματα που σβήστηκαν.
Οσο για τα 44.1 48 που λένε για τις audigy (ούτε αυτό το γνωριζε ο freemind) σε βεβαιώνω ότι δουλεύω και στα 2. Επίσης ο freemind μπερδεύει τα kHz της δειγματοληψίας (που δεν ξέρει τι είναι) με αυτά του ήχου. Εχει γίνει σχετική συζήτηση και στο noiz δεν θα επεκταθώ άλλο, το νετ ειναι εδώ όποιος έχει όρεξη διαβάζει όποιος δεν εχει.......(στελνει pm )

edit: ξέχασα να πω πως ο freemind επιμένει να συγκρίνει μήλα με πορτοκαλια, φαίνεται στο σχεδιάγραμμα που ανέβασε, α και ότι τα αυτιά του ακούνε μέχρι 45k σε σχέση με εμάς τους θνητούς που ακούμε στην καλύτερη μέχρι 20kHZ

  Α και τίτλος του θέματος είναι: Ηλ.Κιθάρα->Ενισχυτής->LineIn(PC).. Γιατί έχει delay;
« Τελευταία τροποποίηση: 28/07/11, 18:14 από jim.ni »
Εχω λαμπατο LePou.......  :run

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
14 Απαντήσεις
6911 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/04/03, 22:03
από Γιάννης [nOiz]
2 Απαντήσεις
1984 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/03/05, 09:52
από atzolina
13 Απαντήσεις
6205 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/06/06, 13:44
από guitarlover
24 Απαντήσεις
9579 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/11/08, 21:20
από morpheas
147 Απαντήσεις
42851 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/11/11, 20:26
από zeromancer
23 Απαντήσεις
5852 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/02/10, 13:35
από Αnthia
18 Απαντήσεις
6240 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/12/10, 09:02
από JP.M
15 Απαντήσεις
5023 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/02/11, 18:11
από ibanezbass
1 Απαντήσεις
2207 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/03/11, 10:24
από Rockdude
22 Απαντήσεις
7041 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 01/02/12, 13:36
από Xtasy