Αποστολέας Θέμα: Blue Bossa - ματζόρε, ήμι-ελαττωμένες και αλλοιωμένες δεσπό  (Αναγνώστηκε 6200 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ
Το παρόν thread είναι μια άτυπη συνέχεια προηγούμενων thread και συγκεκριμένα των :


Υπέρ-συγχώνευση (superimposing) όπου έδωσα αναστροφές μινόρε ακόρντων με παράδειγμα.Dominand 7 Work out και Bb Blues. Εύκολο, shuffle και Jazzy ακόρντων εβδόμης με παραδείγματα.


Με αυτό το thread συνεχίζω με 3 οικογένειες ακόρντων. Τις ματζόρε, ήμι-ελαττωμένες (half diminished) και αλλοιωμένες δεσπόζουσες (altered dominant). Πιο συγκεκριμένα 6 αναστροφές ματζόρε, 6 αναστροφές ήμι-ελαττωμένων και 12 αλλοιωμένες δεσπόζουσες.


Κατεβάστε αυτά  τα ακόρντα από εδώ. Και διαβάστε και τις πολύ χρήσιμες σημειώσεις που συμπεριέλαβα αυτή την φορά!


Αυτά τα ακόρντα σε συνδυασμό με αυτά που δίνω στα thread που ανέφερα παραπάνω, δίνουν μια πολύ ισχυρή υποδομή. Όποιος τα μελετήσει θα είναι σε θέση να παίξει σχεδόν οποιοδήποτε jazz standard και blues. Και όσοι από σας δεν ασχολείσθε με jazz ή blues, μην αγνοήσετε αυτά τα ακόρντα!!! Να ξέρετε πως η ικανότητα και η δημιουργικότητα στα solo είναι άρρηκτα δεμένη με την συγχορδιακή γνώση του κιθαρίστα. Η τζαζ αρμονία μπορεί να γίνει ένα ισχυρό διδακτικό και συνθετικό εργαλείο και η ενασχόληση μαζί της ανεβάζει το επίπεδο μουσικών γνώσεων και αρμονικής αντίληψης  στα ύψη. ΌΛΗ η σύγχρονη μουσική έχει χτιστεί πάνω στην σύγχρονη αρμονία. Ειδικά μουσικές με σύνθετες αρμονικές και ρυθμικές μορφές όπως είναι η progressive rock/metal! Είμαι σίγουρος που μουσικά καταρτισμένα μέλη αυτής της κοινότητας όπως πχ ο Fourier θα σας επιβεβαιώσουν τα γραφόμενά μου...


Πίσω στο topic του thread...


Για παράδειγμα επέλεξα το blue bossa γιατί η αρμονία του περιέχει όλες τις οικογένειες ακόρντων που έχω δώσει μέχρι τώρα.


Ακούστε το ηχογραφημένο παράδειγμα από εδω (box.net)


Όσοι θέλουν να κατεβάσουν το ηχογραφημένο παράδειγμα (για να μπορούν να το μελετήσουν και off-line)


Λεπτομερές transcription του ηχογραφημένου παραδείγματός εδώ. Νότα-νότα ότι παίζω στο παράδειγμα!(PDF format)


Και εδώ το ίδιο trasncription για το sibelius


Και το backing track για practice


Για απορίες και διευκρινίσεις απαντήστε στο παρόν thread...  [/color][/color]

Αποσυνδεδεμένος Fourier

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
  • Free Amp Sims FTW!
    • Προφίλ
Έχεις κάνει πολύ καλή προσπάθεια Harpwood να δώσεις πληροφορίες σε θέματα που δύσκολα βρίσκει κανείς σε δίκτυο/βιβλία/δακάλους. Μπράβο! ;D Αν μου επιτρέπεις την ερώτηση, που/πως απέκτησες αυτήν την jazz παιδεία?

Ίσως η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω στα θέματά σου είναι πως προυποθέτεις αρκετές γνώσεις από την πλευρά του αναγνώστη και μάλλον είναι αρκετά μακριά από τον μέσο επισκέπτη του forum (σε σχέση, π.χ., με τον μέσο επισκέπτη του jazz guitar blog σου). Αλλά ίσως είναι η φύση του αντικειμένου ή/και οι περιορισμοί του δικτύου που δεν επιτρέπουν για κάτι διαφορετικό.

Εγώ θα προέτρεπα με την σειρά μου, όλους τους φίλους του forum να ρίξετε τουλάχιστον μια ματιά στα θέματα/αρχεία του Harpwood και να πάρετε μία ιδέα για το τι είδους πληροφορία περιλαμβάνουν, ακόμα και αν δεν είστε σε θέση να την καταλάβετε πλήρως (για την ώρα). Όπως σωστά λέει και ο ίδιος, ακόμα και αν δεν σας ενδιαφέρει η jazz, η πληροφορία αυτή θα σας φανεί χρήσιμη (αν όχι τώρα, στο μέλλον) όταν θα μπείτε σε διαδικασία σύνθεσης. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην σύνθεση κομματιών αλλά και στην σύνθεση/αυτοσχεδιασμό solos. Γιατί, αργά ή γρήγορα η ταπεινή μινόρε πεντατονική θα σας είναι βαρετή! ;D


Ας κάνω τώρα και την nerdy ερώτησή μου! ;D :

Υπάρχει κάποιος θεωρητικός (ή άλλος) λόγος που η δεύτερη κατηγορία altered dominant συγχορδιών "δουλεύει" στις κατά-m3 μετατοπίσεις, ενώ η πρώτη όχι? Η απλά, είναι συγχορδίες που "αναδείχθηκαν" από την πράξη/εμπειρία ότι είναι κατάλληλες σε αυτές τις μετατοπίσεις ?

Αποσυνδεδεμένος pipokas99

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πολύ καλή δουλειά, αναλυτικότατη και μεταδοτικότατη!! (η τελευταία λέξη δεν ξέρω αν υπάρχει...)
Θα συμφωνήσω και με τον Fourier ότι η πεντατονική μπορεί να είναι η αγαπημένη αλλά κάποια στιγμή θέλεις και κάτι παραπάνω, Το κακό είναι ότι θέλει πολύ μελέτη, που συνεπάγεται αρκετό ελεύθερο χρόνο...που δεν τον εχουμε πλέον >:(

θα ήθελα να ρωτήσω,στο Blue bossa pdf αρχείο στο 11ο μέτρο η συγχορδία Db^ είναι  η Dmaj7,έτσι?
Επίσης καμιά λυση-άσκηση,για να ξεκουλάνουμε το δεξι?? Πλέον όσο περναν τα χρόνια καταντάει εκνευσριστικό!!

Έχει ανεβάσει και ο johntziallas κάτι gyspyjazz και άντε τώρα να προλάβουμε εμείς οι ημιμαθείς.. ;D

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ


Έχεις κάνει πολύ καλή προσπάθεια Harpwood να δώσεις πληροφορίες σε θέματα που δύσκολα βρίσκει κανείς σε δίκτυο/βιβλία/δακάλους. Μπράβο!  Αν μου επιτρέπεις την ερώτηση, που/πως απέκτησες αυτήν την jazz παιδεία?



Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (και για αυτά που με στηρίζεις και δεν κάνω quote) και έχεις δίκιο, τα thread που ανοίγω προσπαθώ να δείξω πράματα που δεν τα βρίσκεις εύκολα σε βιβλία και στο internet (για δασκάλους δεν ξέρω είμαι αυτοδίδακτος). 


Πως απέκτησα την jazz παιδεία? Κατά κύριο λόγο ακούγοντας τους jazz masters (δισκογραφία), αλλά να μην ξεχνάμε πως είναι μουσική που λατρεύω και έτσι έχω ακούσει πάνω από 800 τζαζ δίσκους (χωρίς υπερβολές).


Επίσης τις γνώσεις τις απέκτησα με συστηματική μελέτη. Αν κάνεις ένα σωστό πλάνο και το τηρείς, τότε γίνεσαι ο δάσκαλος του εαυτού σου όπως γράφω στο blog σε post, πως να κάνει κάποιος practice σωστά. Αυτά που γράφω στο blog είναι ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ και ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ από μένα προσωπικά και ξέρω πως κάνουν δουλειά!


Επιπρόσθετα, πριν αρχίσω να μελετώ συστηματικά, έβρισκα σκόρπιες γνώσεις από το internet (κυρίως από το youtube), αν και καταλάβαινα επιμέρους θέματα μου ήταν αδύνατο να δω την όλη εικόνα. Έτσι κάποια στιγμή το πήρα απόφαση και έδωσα πάνω από 300 ευρώ και παρήγγειλα βιβλία  (κυρίως του aebersold). ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑ (αργότερα τα κατέβασα όλα) ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΩ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ. Αν δεν τα είχα ακριβοπληρώσει και απλά  τα κατέβαζα ίσως να μην τα εκτιμούσα και μην τα διάβαζα τελικά. Λέω ίσως...


Και τέλος έχοντας από νωρίς την πεποίθηση της σπουδαιότητας των ακόρντων όπως έγραψα στο παρόν thread, για τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια μελετούσα κυρίως ακόρντα (ρεπερτόριο μόνο με ακομπανιάρισμα) και jazz αρμονία. Και μετά άρχισα να μελετώ σόλα και ρεπερτόριο εντατικά. Σίγουρα η πεποίθηση το να αναπτύσσει ένας κιθαρίστας το ακομπανιάρισμα και το σόλο παράλληλα είναι σωστή, άλλα εγώ σαν αυτοδίδακτος μου ήταν ευκολότερο να τα δω χωριστά και ας μου πήρε παραπάνω χρόνια...


Πιστέψτε με όσοι διαβάζουν αυτές τις γραμμές: Η ΒΑΘΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΚΟΡΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!


(λόγο χώρου συνεχίζω στην επόμενη απάντηση)

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ



Ίσως η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω στα θέματά σου είναι πως προυποθέτεις αρκετές γνώσεις από την πλευρά του αναγνώστη και μάλλον είναι αρκετά μακριά από τον μέσο επισκέπτη του forum (σε σχέση, π.χ., με τον μέσο επισκέπτη του jazz guitar blog σου). Αλλά ίσως είναι η φύση του αντικειμένου ή/και οι περιορισμοί του δικτύου που δεν επιτρέπουν για κάτι διαφορετικό.



Σίγουρα δεν απευθύνομαι στους "τραγουδοποιούς", δηλ αυτούς που είναι ικανοποιημένοι με 5-6 ακορντάκια για να συνοδεύουν τους εαυτό τους ενώ τραγουδάνε. Όσοι μόνο αυτό στοχεύουν να κάνουν, λέω πως καλά κάνουν. Είναι δικαίωμα του καθενός να εμβαθύνει όσο γουστάρει την κιθάρα! Το ζητούμενο είναι να περνάει ο καθένας ωραία και δημιουργικά...


Σίγουρα απευθύνομαι σε αυτούς που επιθυμούν να μάθουν lead κιθάρα ανεξάρτητα το είδος μουσικής που παίζουν αρκεί να υπάγεται στην συγκεκριμένη αρμονία. Και όπως είναι γνωστό το 99% (αν όχι 100%) της σύγχρονης μουσικής έχει χτιστεί στην σύγχρονη αρμονία. Η χρήση παραδειγμάτων από το jazz ρεπερτόριο είναι για μένα σχεδόν μονόδρομος αφού εκεί έχω ειδικευτεί. Στο να παίξω με παραμορφώσεις στον ήχο είμαι τελείως σκράπας  :P . Σίγουρα μουσικοί σαν και εσένα είναι πιο κατάλληλοι να δώσουν παραδείγματα με distrotion και σε είδη πιο δημοφιλή στο κοινό του kithara.gr


Το ότι απευθύνομαι μάλλον σε πολύ λίγους δεν με πειράζει. Και ένας μόνο να βρει τα γραφόμενα μου χρήσιμα και να προχωρήσει μουσικά, νιώθω ηθικά ικανοποιημένος. Πάντως εδώ τα λέω "όλα" (όσο είναι δυνατόν λόγο χώρου),  χωρίς να κρύβω γνώσεις και δωρεάν  (έχω μαθητές που μου πληρώνουν ιδιαιτέρα μαθήματα, για αυτές τις γνώσεις).


 
Ας κάνω τώρα και την nerdy ερώτησή μου!  :


Υπάρχει κάποιος θεωρητικός (ή άλλος) λόγος που η δεύτερη κατηγορία altered dominant συγχορδιών "δουλεύει" στις κατά-m3 μετατοπίσεις, ενώ η πρώτη όχι? Η απλά, είναι συγχορδίες που "αναδείχθηκαν" από την πράξη/εμπειρία ότι είναι κατάλληλες σε αυτές τις μετατοπίσεις ?



Η αρχή έγινε σε ένα μάθημα του Pat Martino που είδα. Το creative force. Δεν βρήκα τα συγκεκριμένα αποσπάσματα στο youtube αλλά τώρα που γράφω τα ανεβάζω. Θα το ανεβάσω και στο Art of Jazz Guitar blog ολόκληρο σύντομα.


part 3 of Pat Martino Lesson
part 4 of Pat Martino Lesson
(μόλις τα ανέβασα  ;) )


Όπως θα δεις, ο Pat Martino δείχνει πως εκμεταλλεύεται την συμμετρία των ελαττωμένων αν μετακινηθούν κατά μικρές 3ες. Και όπως θα ξέρεις ήδη, οι δεσπόζουσες και οι ελαττωμένες είναι πολύ "συγγενικές". Έτσι αυτή η συμμετρία εφαρμόζεται και εν μέρη στις δεσπόζουσες.  Λέω απλά "εν μέρη", γιατί δεν γνωρίζω αν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες. Έτσι δίνω τις δεσπόζουσες που μπορούν να μετατοπιστούν "ως είναι" και που τις βρήκα εμπειρικά και στην πράξη όπως σωστά υποθέτεις. Πάντως αν δεν είχα δει το συγκεκριμένο βίντεο, σίγουρα δεν θα είχα αντιληφθεί πως κάποιες δεσπόζουσες μετατοπίζονται (πως θα μπορούσα να το φανταστώ...). Τώρα που το σκέφτομαι, το βίντεο το είδα τελευταία φορά πριν χρόνια. Αν το ξαναδώ τώρα που ξέρω περισσότερα, ίσως καταλάβω περισσότερα και καταφέρω να προσδιορίσω κάποιο κανόνα και φυσικά θα ανοίξω και σχετικό thread εδώ... Χρόνος να υπάρχει...





Κλείνοντας (γνωρίζω πως ήδη σας έχω κουράσει με την  λόγο-διάρροια μου), θέλω να συμπληρώσω πως τα περισσότερα αν όχι όλα τα ακόρντα που έδωσα, πιάνονται και παίζονται πολύ εύκολα από οποιονδήποτε έχει αναπτύξει μια στοιχειώδη τεχνική. Η μόνη δυσκολία που έχουν, είναι η εξοικείωση του ήχου που βγάζουν στο αυτί. Θυμάμαι πόσο ξένος μου φαινόταν ο ήχος τους στο αυτί μου όταν άρχισα να τα μελετάω! Αν όμως μελετήσετε τα παραδείγματα που δίνω, θα μάθετε ένα μεγάλο μέρος από αυτά τα ακόρντα που έδωσα και η αρχή της εξοικείωσης θα είναι γεγονός! Θα δείτε πως αν ασχοληθείτε, σύντομα θα επιλέγετε μόνοι σας  τα ακόρντα με την ίδια ευκολία που επιλέγετε μια απλή νότα. ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ!!! (πολύ πιο γρήγορα από ότι τα έμαθα μόνος μου, αφού σας δίνω λεπτομερή παραδείγματα "στο πιάτο" και εγώ δεν είχα αυτήν την πολυτέλεια)



ΥΓ : Σίγουρα οι ηχογραφήσεις παραδειγμάτων είναι πρόχειρες και κακής ποιότητας, αλλά προτιμώ να αξιοποιήσω τον χρόνο που θα χρειαζόταν για μια καλή ηχογράφηση, στο να γράψω τις ταμπλατούρες/παρτιτούρες νότα-νότα τι παίζω στα παραδείγματα.



« Τελευταία τροποποίηση: 13/03/11, 11:38 από Harpwood »

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ
Πολύ καλή δουλειά, αναλυτικότατη και μεταδοτικότατη!! (η τελευταία λέξη δεν ξέρω αν υπάρχει...)
Θα συμφωνήσω και με τον Fourier ότι η πεντατονική μπορεί να είναι η αγαπημένη αλλά κάποια στιγμή θέλεις και κάτι παραπάνω, Το κακό είναι ότι θέλει πολύ μελέτη, που συνεπάγεται αρκετό ελεύθερο χρόνο...που δεν τον εχουμε πλέον >:(

θα ήθελα να ρωτήσω,στο Blue bossa pdf αρχείο στο 11ο μέτρο η συγχορδία Db^ είναι  η Dmaj7,έτσι?
Επίσης καμιά λυση-άσκηση,για να ξεκουλάνουμε το δεξι?? Πλέον όσο περναν τα χρόνια καταντάει εκνευσριστικό!!

Έχει ανεβάσει και ο johntziallas κάτι gyspyjazz και άντε τώρα να προλάβουμε εμείς οι ημιμαθείς.. ;D



Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.


Το ακόρντο που ρωτάς, DΔ είναι όντως το Dmaj7 όπως λες. Σε παγκόσμιο επίπεδο, δυστυχώς οι μουσικοί δεν έχουν συμφωνήσει για το πως συμβολίζονται τα ακόρντα, έτσι επιβάλλεται να έχουμε υπόψιν τους διάφορους τρόπους που έχουν επικρατήσει. Κατέβασε από δω το  nomenclature του Aebersold. Θα βρεις τους επικρατέστερους τρόπους συμβολισμού ακόρντων.


Όσων αφορά ασκήσεις για δεξί, δεν έχω τώρα κάτι πρόχειρο να σου δείξω (είναι και το δεξί μου άθλιο ακόμα δυστυχώς) εκτός από αυτά που γράφω στις σελίδες 5 και 6 στο pdf που δίνω σε αυτό το thread. Ελπίζω να σε βοηθήσει. Επιπρόσθετα δες αν έχει ανοίξει κάποιος άλλος σχετικό thread. Αν δεν βρεις, άνοιξε ένα εσύ και ρώτα...



Θα μου επιτρέψετε να βάλω ένα δεύτερο υστερόγραφο από την προηγούμενη απάντηση που δεν χωρούσε λόγω περιορισμού των 8000 χαρακτήρων  :-\


ΥΓ2 σας γράφω λόγια του ίδιου του Aebersold, που είναι έμπνευση και πηγή δύναμης να συνεχίζω να μελετάω όλα αυτά τα χρόνια (σε ελεύθερη μετάφραση) "Όλοι γεννηθήκαμε χωρίς να γνωρίζουμε ΤΙΠΟΤΑ και κανείς δεν γεννήθηκε σπουδαίος. Οι σπουδαίοι άνθρωποι έγιναν σπουδαίοι γιατί έχουν ρίξει ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!"


Αποσυνδεδεμένος Fourier

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
  • Free Amp Sims FTW!
    • Προφίλ
Νομίζω η περίπτωσή σου είναι παράδειγμα πως τα πάντα μπορεί να κάνει κανείς αν πραγματικά το αγαπάει! Μου έδωσε λίγη ελπίδα η απάντηση σου, ότι είσαι αυτοδίδακτος, από το να μου πέταγες κάτι του στυλ "10 χρόνια στο Berklee"!!! ;D

Αυτή την "τεχνική" μετατόπισης dominant κατά m3 την είχα διαβάσει στο Chord Chemistry του Ted Green, με μόνη "δικαιολόγηση" και εκεί την αντίστοιχη κίνηση που ισχύει για τις diminished. Με βάση και τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι είναι κάτι περισσότερο εμπειρικό/ακουστικό παρά θεωρητικό.

Σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση και ιδιαίτερα για το video του Martino! Ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό η ιδέα να βασιστώ στους (λίγους!) δακτυλισμούς diminished συγχορδιών για την εκμάθηση των (πολλών!) δακτυλισμών συγχορδιών εβδόμης! Πολύ καλό! ;D

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ
Νομίζω η περίπτωσή σου είναι παράδειγμα πως τα πάντα μπορεί να κάνει κανείς αν πραγματικά το αγαπάει! Μου έδωσε λίγη ελπίδα η απάντηση σου, ότι είσαι αυτοδίδακτος, από το να μου πέταγες κάτι του στυλ "10 χρόνια στο Berklee"!!! ;D

Αυτή την "τεχνική" μετατόπισης dominant κατά m3 την είχα διαβάσει στο Chord Chemistry του Ted Green, με μόνη "δικαιολόγηση" και εκεί την αντίστοιχη κίνηση που ισχύει για τις diminished. Με βάση και τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι είναι κάτι περισσότερο εμπειρικό/ακουστικό παρά θεωρητικό.

Σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση και ιδιαίτερα για το video του Martino! Ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό η ιδέα να βασιστώ στους (λίγους!) δακτυλισμούς diminished συγχορδιών για την εκμάθηση των (πολλών!) δακτυλισμών συγχορδιών εβδόμης! Πολύ καλό! ;D



Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια!!! ;D


Μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να ανοίγω χρήσιμα threads!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος dio21

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • ENA RIFF ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ!
    • Προφίλ
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!! :up :up :up :up

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.......ΑΠΕΙΡΗ ΒΑΘΕΙΑ  ΓΝΩΣΗ!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Harpwood

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εραστής της τέχνης και της τζαζ
    • Προφίλ
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!! :up :up :up :up

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.......ΑΠΕΙΡΗ ΒΑΘΕΙΑ  ΓΝΩΣΗ!!!!!!


Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!


 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
3 Απαντήσεις
7868 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31/10/04, 01:12
από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI -
2 Απαντήσεις
14644 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 01/12/05, 22:25
από fatses asteies
9 Απαντήσεις
3906 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/02/06, 08:47
από Stergios Kourou
1 Απαντήσεις
2685 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21/03/06, 11:58
από priestjim
4 Απαντήσεις
2682 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/07/07, 14:02
από Fretwork
32 Απαντήσεις
11236 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/08/09, 22:01
από Dio4Ever♕
4 Απαντήσεις
6081 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/01/11, 18:52
από denisgiann
0 Απαντήσεις
1280 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/04/11, 19:26
από mick77
2 Απαντήσεις
2887 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/02/15, 10:50
από armagedon
0 Απαντήσεις
1782 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/08/20, 14:57
από Ioannis Anastassakis