Σελίδες:
  • #26 από saved στις 22 Jan 2018
  • ε μπερδεμανα τα διαβασα.
    Τες πα.Οταν το κανεις πες μας τι εφτεγε :up
  • #27 από panixgr στις 22 Jan 2018
  • Uriah,

    στον γυρισμό απο δουλιά, έκανα πάλι το ίδιο πείραμα, ρελαντί και κόφτες... ε... αυτη τη φορα είχα θερμοκρασίες χαμηλές... στον κόφτη και έμενε σταθερα στους 92-93....

    φίλε μου πες μου καμια οδηγία... είναι η αντλία νερού? είναι ο ιμάντας της αντλίας? παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία ??? τι γίνεται?
  • #28 από Uriah στις 22 Jan 2018
  • Κι εγω εικασιες κάνω.  Η εξωτερική θερμοκρασία παίζει τεράστιο ρόλο καθως οσο ποιο ψυχρός ειναι ο αέρας τοσο μεγαλύτερη και γρηγοροτερη απαγωγης θερμότητας εχουμε. Πρέπει παντως να το κοιτάξεις αφου βλεπεις ανώμαλες συμπεριφορές.
  • #29 από panixgr στις 23 Jan 2018
  • εν τω μεταξύ η τρόμπα δεν έχει δοντάκια είναι έτσι :
  • #30 από saved στις 23 Jan 2018
  • Ελα ρε φιλε.παιρνει κηνιση απο υον ημαντα χρωνισμου;
    Δεν εχει.Σκεφτεσε μην πατηναρει ο ημαντας;
  • #31 από panixgr στις 23 Jan 2018
  • Ελα ρε φιλε.παιρνει κηνιση απο υον ημαντα χρωνισμου;
    Δεν εχει.Σκεφτεσε μην πατηναρει ο ημαντας;

    ναι ο ιδιος ιμάντας είναι. Σκέφτομαι και τον tensioner... βασικά πρέπει κάποιο συνεργείο να το δει σοβαρά....
  • #32 από saved στις 23 Jan 2018
  • Δεν πιστευω να συμβαινει κατι τετοιο.Ο ημαντας χρονισμου ειναι σημιο μεγαλης συμασιας οποτε δεν υπαρχουν περιθορια λαθους.Μπορεις να τον πατησεις με το χερι να δεις αν ειναι μποσκος.Εχει και σπρει που τα βαζεις στους ημαντες και αφξανουν την τριβη αρα ο ημαντας γατζωνει καλυτερα.Δεν ξερω εαν ειναι διαβροτικα,αλλα δεν νομιζω.
    Επησεις μπορεις να βαλεις ρετσινι (αυτο που βαζουν οι βιολιτζιδες) στην εξω μερια του ημαντα.Και αυτο αφξανει τις τριβες.
    Μου το ειπε τορναδορος που εχει επισκευασει σχεδων τα παντα σε οριχειο της δεη (εφτασε εργοδηγος μεχρι να βγει συνταξη)
  • #33 από panixgr στις 13 Mar 2018
  • simera Subaru Peiraios (sorry gia ta greeklish kano install to kubuntu) kai allaksa (xwris na pw tpt ston mastora)

    - psigio
    - kolara
    - zanfor
    - cineblock
    - valvolines, ladia ktl

    opote twra treho me kainourgio psigio/ygra psigiou/kolara/tapa/thermostati .. ola kainourgia plin tis trompas.

    kala fainetai na paei!
  • #34 από Uriah στις 14 Mar 2018
  • Δες το πως θα παει οταν ζεστάνει ο καιρος για τα καλα.
  • #35 από panixgr στις 14 Mar 2018
  • Δες το πως θα παει οταν ζεστάνει ο καιρος για τα καλα.

    χθες και σήμερα 102 βαθμούς δεν είδα, και τα ανεμηστηράκια δεν μπήκαν καθόλου σε λειτουργία. "Κανονικά" στο ρελαντί, ζεστό, δηλ στα φανάρια ανέβαζε 102, και αυτό προβλέπεται κιόλας, σε κάποια φάση, ίσως τώρα να αργεί να πιάσει τους 102+. Σε πορεία ελπίζω να μην ξαναδώ πάνω απο 100 βαθμούς.
    Να ξεκουραστούν και τα ανεμηστηράκια λίγο :)

    Ο μάστορας φοβήθηκε μην πετάξει (σπάσει) το ψυγείο εκεί που μπαίνει το πάνω (το ζεστό) κολάρο. Για αυτό και η αλλαγή. Τα δε κολάρα ήταν πρησμένα. Τα νέα είναι καινούργιο design.

    Γενικά 142,000χλμ είναι καλά για γιαπωνέζικο ψυγείο? δηλ είναι λίγα? πολλά?
  • #36 από Uriah στις 15 Mar 2018
  • Τωρα μπαίνει στην εφηβεια
  • #37 από panixgr στις 15 Mar 2018
  • Τωρα μπαίνει στην εφηβεια

    το άλλαξα το ψυγείο! το θεμα είναι αν τα 142,000 χλμ είναι οκ για αλλαγή ψυγείου.
Σελίδες: