Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: actr στις 16/03/06, 12:18Εγώ του απέδειξα για ποιό Θεό μιλάει τελικά ο Χριστός με αυτό το χωρίο, Πότε μίλησε ο Χριστός για τα παρακάτω...ΠαράθεσηΘα βοηθήσει τους Ιουδαίους και θα καταστρέψουν τους Έλληνες. Θα τους χώσουν με τους λίθους της σφενδόνης των και θα πίουν το αίμα των (των Ελλήνων) ως πίνουν τον οίνον. Θα γεμίσουν δοχεία απο αίμα (των Ελλήνων) όπως είναι γεμάται αι φιάλαι του θυσιαστηρίου και του θυσιαστηρίου των ολοκαυτωμάτων».και δε το πήραμε είδηση?
Εγώ του απέδειξα για ποιό Θεό μιλάει τελικά ο Χριστός με αυτό το χωρίο,
Θα βοηθήσει τους Ιουδαίους και θα καταστρέψουν τους Έλληνες. Θα τους χώσουν με τους λίθους της σφενδόνης των και θα πίουν το αίμα των (των Ελλήνων) ως πίνουν τον οίνον. Θα γεμίσουν δοχεία απο αίμα (των Ελλήνων) όπως είναι γεμάται αι φιάλαι του θυσιαστηρίου και του θυσιαστηρίου των ολοκαυτωμάτων».
Είμαι εναντίον της θρησκείας γιατί μας διδάσκει να είμαστε ικανοποιημένοι με το να μην κατανοούμε τον κόσμο.Ρίτσαρντ Ντόκινς
Παράθεση από: actr στις 16/03/06, 21:04Είμαι εναντίον της θρησκείας γιατί μας διδάσκει να είμαστε ικανοποιημένοι με το να μην κατανοούμε τον κόσμο.Ρίτσαρντ ΝτόκινςΑν καποιος ανθρωπος μπορει να αισθανθει ικανοποιηση με την μη κατανοηση του κοσμου (και μαλιστα κατοπιν διδασκαλιας, κατι το πρωτοφανες) αυτο σημαινει οτι ο ανθρωπος μπορει να αισθανθει ανικανοποιητος με την κατανοηση του κοσμου. Ποιο εκ των δυο λοιπον, κατανοηση ή μη κατανοηση ;
Αν καποιος ανθρωπος μπορει να αισθανθει ικανοποιηση με την μη κατανοηση του κοσμου (και μαλιστα κατοπιν διδασκαλιας, κατι το πρωτοφανες) αυτο σημαινει οτι ο ανθρωπος μπορει να αισθανθει ανικανοποιητος με την κατανοηση του κοσμου. Ποιο εκ των δυο λοιπον, κατανοηση ή μη κατανοηση ;
Ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί ικανοποίηση με την μη κατανόηση του κόσμου ......;;;
Και γιατί αν ισχύει η παραπάνω φράση θα πρέπει να ισχύει και ο υπόλοιπος συλλογισμός;
Παράθεση από: actr στις 16/03/06, 23:54Είμαι εναντίον της θρησκείας γιατί μας διδάσκει να είμαστε ικανοποιημένοι με το να μην κατανοούμε τον κόσμο.Ρίτσαρντ ΝτόκινςΠαράθεση από: analogio στις 16/03/06, 23:24Αν καποιος ανθρωπος μπορει να αισθανθει ικανοποιηση με την μη κατανοηση του κοσμου (και μαλιστα κατοπιν διδασκαλιας, κατι το πρωτοφανες) αυτο σημαινει οτι ο ανθρωπος μπορει να αισθανθει ανικανοποιητος με την κατανοηση του κοσμου. Ποιο εκ των δυο λοιπον, κατανοηση ή μη κατανοηση ; Παράθεση από: actr στις 16/03/06, 21:04Ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί ικανοποίηση με την μη κατανόηση του κόσμου ......;;;Ωστοσο αυτο λεει η φραση του συγγραφεα. Λεει δηλαδη οτι ο άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί ικανοποίηση με την μη κατανόηση του κόσμου η οποια μαλιστα "μη κατανόηση του κόσμου" διδασκεται απο την θρησκεια.ΠαράθεσηΚαι γιατί αν ισχύει η παραπάνω φράση θα πρέπει να ισχύει και ο υπόλοιπος συλλογισμός; Διοτι αν δεχθουμε οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται με την μη-κατανοηση του κοσμου ειναι λογικο να δεχθουμε οτι ο ανθρωπος δεν ικανοποιηται με την κατανοηση του κοσμου.Και αν παλι δεχθουμε συμφωνα με την φυσικη αληθεια οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται με την κατανοηση του κοσμου ειναι λογικο να δεχθουμε οτι ο ανθρωπος δεν ικανοποιειται με την μη-κατανοηση του κοσμου.Δεν συμφωνεις ;
Αγαπητε actr, αυτο που κανω ειναι οτι εξεταζω το νοημα της φρασης και δεν παιζω με τις λεξεις. Ο συγγραφεας λεει οτι η θρησκεια διδασκει στον ανθρωπο την ικανοποιηση απο τη μη-κατανοηση του κοσμου. Αν δεν λεει αυτο, τι λεει ; Πες μου εσυ.
Δεν κατηγορω τον συγγραφεα για να τον διωξω ουτε συνηγορω μαζι του για να συμφωνησομε. Αναλυω την θεση που παιρνει για να καταλαβω τι λεει. Η λεξη θρησκεια δεν εχει σημασια για την λογικη αναλυση. Μπορει να ελεγε η ιστορια ή η πολιτικη ή οτιδηποτε.
Η Pascal ειπε οτι δεν προσεχομε καθολου αυτα που λεει ο αλλος και εχει δικιο. Ειναι μια πραγματικοτητα που την βλεπω κι εγω. Γι' αυτο και οι συζητησεις στα φορουμ ειναι αγονες, στειρες και οπισθοδρομικες. Διοτι δεν υπαρχει διεισδυση των αποψεων. Οπωσδηποτε πρεπει να υποστηριζομε τις αποψεις μας αλλα σε καποια αναφορα και συναφεια με την αποψη του αλλου.
Το ξεχασα. Στο παραδειγμα του actr ο πλουσιος και ο φτωχος συνδεονται με την κατανοηση και τη μη-κατανοηση ;
Είπα εγώ οτι δεν λέει κάτι τέτοιο?
Εγω στάθηκα σαυτή τη φράση σου..."Διοτι αν δεχθουμε οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται με την μη-κατανοηση του κοσμου ειναι λογικο να δεχθουμε οτι ο ανθρωπος δεν ικανοποιηται με την κατανοηση του κοσμου."Γιατί θάπρεπε να ισχύει αυτή η ριμάδα η φράση δεν καταλαβαίνω....
Οπως σωστα το εθεσες κι εσυ λεγοντας «Ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί ικανοποίηση με την μη κατανόηση του κόσμου ......;;;» ειναι φανερο οτι η φραση αυτη χρησιμοποιει αναποδα τη λογικη και εξαπατα τον αναγνωστη. Τωρα αν ο συγγραφεας το κανει επιτηδες ή ατυχησε σε αυτην εδω την φραση του ή εγινε λαθος στην μεταφραση ή στην αντιγραφη ή οτι ο στυλος του εγραφε απο μονος του, εγω δεν το ξερω αυτο, ουτε το εξεταζω, ουτε θελω να το κρινω.
Σημαντικο ειναι επισης οτι δεν λεει, αν προσεξες, απαραδεκτο, αποριπτεο, λανθασμενο, αμφιβολο, αποδοκιμαστεο, ανεπιτρεπτο, ασχημο κλπ αλλα οτι ειναι εναντιον. Εναντιον σε τι ειναι τελικα. Στην θρησκεια ή στην λογικη ;
Πες οτι δεν ισχυει η ρημαδα. Τι ισχυει ; Οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται και με τα δυο. Και με την κατανοηση και με την μη-κατανοηση του κοσμου. Αυτο να ισχυει βεβαιως πραγματικα οπως και το αλλο ισχυει πραγματικα, δηλ. το αλλο ειναι οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται με την κατανοηση του κοσμου.Εφ’ οσον λοιπον ισχυει οτι ο ανθρωπος ικανοποιειται και με τα δυο, και με την κατανοηση και με την μη-κατανοηση του κοσμου, ο συγγραφεας δεν θα επρεπε να κατακρινει την ικανοποιηση που προερχεται απο την μη-κατανοηση του κοσμου. Ο συγγραφεας ομως την κατακρινει. Η σκεψη που εκανε αντιβαινει στον εαυτο της και παραβιαζει τους ορους που θετει η ιδια.
Το παραδειγμα σου τωρα το καταλαβαινω. Νομιζω οτι μπερδευεσαι επειδη ταιριαζεις το φτωχος με την μη-κατανοηση και το πλουσιος με την κατανοηση. Πρεπει να αποδειξεις οτι φτωχος=μη κατανοηση και πλουσιος=κατανοηση. Φτωχος και πλουσιος ειναι εννοιες αντιθετες. Ασπρο-μαυρο. Οταν ειναι ασπρο δεν ειναι μαυρο. Οταν ομως δεν ειναι μαυρο δεν σημαινει οτι ειναι ασπρο. Ειναι πρασινο. Οι αντιθετες εννοιες αναιρουνται ταυτοχρονα. Ουτε ασπρο ουτε μαυρο, γινεται.Κατανοηση και μη-κατανοηση ειναι εννοιες αντιφατικες. Ή το ενα ή το αλλο. Και τα δυο μαζι δεν μπορει να ισχυουν. Ή λευκο ειναι ή μη-λευκο. Ενα απο τα δυο. Οτι ειναι λευκο δεν ειναι μη-λευκο και οτι ειναι μη-λευκο δεν ειναι λευκο.Δυο αντιφατικες εννοιες δεν αναιρουνται ταυτοχρονως. Ουτε λευκο ουτε μη-λευκο δεν γινεται.
Γιατί χρησιμοποιεί ανάποδα τη λογική; Γίνε λίγο πιο σαφής αν θες..
Την αλήθεια λέει ο άνθρωπος, ευθέως και χωρίς να θέλει να εξαπατήσει κανένα...
¨Εναντίον σε τί είναι τελικά;¨Το λέει ξεκάθαρα είμαι εναντίον της θρησκείας...
Είμαι εναντίον της θρησκείας γιατί μας διδάσκει να είμαστε ικανοποιημένοι με το να μην κατανοούμε τον κόσμο.Ρίτσαρντ Ντόκινς«Ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί ικανοποίηση με την μη κατανόηση του κόσμου ......;;;» actrΕδωσες την σωστη απαντηση που θα εδινα κι εγω και αναιρεσες τoν ψευδη λογο οπως αυτος διατυπωνεται στην επιμαχη φραση.
Παράθεση από: actr στις 20/03/06, 11:43Γιατί χρησιμοποιεί ανάποδα τη λογική; Γίνε λίγο πιο σαφής αν θες.. Κοινη λογικη και κοινη εμπειρια λενε οτι ο ανθρωπος οταν κατανοει αισθανεται ικανοποιηση και οταν δεν κατανοει αισθανεται ανικανοποιηση. Η αναποδη λογικη ξεκινα αναποδα και δεν λεει οτι ο ανθρωπος κατανοει και ικανοποιειται απο το οτι κατανοει, αλλα λεει οτι ο ανθρωπος οταν ικανοποιειται κατανοει τον κοσμο και κατανοει τον κοσμο επειδη ικανοποιειται. Με δυο λογια λεει οτι ο ανθρωπος κατανοει τον κοσμο που τον ικανοποιει. Κατανοει δηλαδη την δικη του ικανοποιηση. Ή αν θελεις, κατανοει την ικανοποιηση του εγω. Ικανοποιηση του εγω = κατανοηση του κοσμουΜη ικανοποιηση του εγω = μη κατανοηση του κοσμου Η θρησκεια διδασκει την μη ικανοποιηση του εγω που ειναι μη-κατανοηση του κοσμου. Η θρηκεια μας διδάσκει να είμαστε ικανοποιημένοι με το να μην κατανοούμε τον κόσμο δηλ μας διδασκει να ειμαστε ικανοποιημενοι με τη μη ικανοποιηση του εγω.
Παράθεση από: actr στις 20/03/06, 11:43Την αλήθεια λέει ο άνθρωπος, ευθέως και χωρίς να θέλει να εξαπατήσει κανένα... Λεει την αληθεια ψευδομενος.
Παράθεση από: actr στις 20/03/06, 11:43¨Εναντίον σε τί είναι τελικά;¨Το λέει ξεκάθαρα είμαι εναντίον της θρησκείας... Ερωτω. Δεν λεει επισης ξεκαθαρα οτι και η θρησκεια ειναι εναντιον του ; Το λεει ή δεν το λεει ; Γιατι μετα θα λεει οτι η θρησκεια εχει στραφει εναντιον του και οτι προσπαθει να αδικησει αυτον που την αγαπα τοσο πολυ.Παιζομε με τις εννοιες οπως λες και αυτη ειναι η τεχνη των σοφιστων. Δεν ειναι και τοσο ευκολο να πετυχεις σε αυτη την τεχνη. Εμεις με αφορμη μια μπανικη φραση, εξασκουμεθα στον ελεγχο της τεχνης αυτης. Καλη ειναι αυτη η ασκηση. Μαθαινεις εσυ μαθαινω κι εγω.Να κανω λοιπον για λιγο τον παντογνωστη σοφιστη που εχει ασκηθει να ξεγλιστρα σαν ψαρι μεσα στο νερο ;
Πιστευεις οτι αν ζητησεις ενα κιλο ντοματες απο τον μαναβη, αυτο που παιρνεις εσυ ειναι ενα κιλο ντοματες ;
Να ενα θεμα το οποιο με απασχολει αρκετα.Απο την ερευνα που εχω ως τωρα κανει δεν μπορω να πω οτι εχω βρει ενα πραγματικο πειστηριο που πιστοποιει την υπαρξη του Ιησου ως ιστορικο προσωπο.Ετσι εχω οδηγηθει στο συμπερασμα πως ο χριστιανισμος υπηρξε μια αρχικα συμβολικη ιουδαϊκη αιρεση ,που στη συνεχεια την πηραν συγκεκριμενα κεντρα δυναμης και προσθετοντας της διαφορα "καλουδια" απο τις αρχαιες ελληνικες,αιγυπτιακες,ινδικες και ασσυροβαβυλωνιακες δοξασιες την σερβιραν στην πολυπολιτισμικη κοινωνια της ανερχομενης τοτε βυζαντινης αυτοκρατοριας.Το αλλο θεμα που θελω να θεσω ειναι το εξης.Ορισμενοι οι οποιοι και με ακουν να αναπτυσσω την παραπανω αποψη μου απαντουν πως για αυτους δεν εχει σημασια το αν υπηρξε πραγματικα ή οχι ο Ιησους.Ενδιαφερονται μονο για τη διδασκαλια του.Η αληθεια ειναι οτι δεν μπορω να χωνεψω την παραπανω αποψη...Πως ειναι δυνατον να ενδιαφερονται για μια διδασκαλια η οποια αναπτυχθηκε απο συγκεκριμενα κεντρα κοινωνικης μηχανικης τα οποια επελεξαν και προσθαφερεσαν συγκεκριμενα αντιγραμμενα(απο παλαιοτερους φιλοσοφους,θεους κτλ) εδαφια;Ας ανοιξουμε λοιπον αυτο το μεγαλο θεμα...
αν και δεν πιστευω στην υπαρξη θεου,δε διαφωνω οτι ο χριστος ηταν ιστορικο προσωπο,φυσικα κ ηταν κ εζησε τοτε στην ιουδαια.το θεμα ειναι αν αυτα που ελεγε παραποιηθηκαν για την εξυπηρετηση αλλων συμφεροντων.(κ μη μ πει κανεις ποια συμφεροντα...ποιος αρχοντας δε θα θελε εκεινη την εποχη μια θρησκεια που σου λεει μην αποζητας υλικα αγαθα,υπαρχει κ δευτερη ζωη που θα εισαι τοτε πλουσιος(αν ζεις συμφωνα με τις επιταγες του χριστιανισμου),που σου ελεγε αν σε βαρανε απο το ενα μαγουλο δειξε κ το αλλο κα.?χριστιανισμος την εποχη που επιβληθηκε ηταν κομμενος κ ραμμενος για τις αναγκες της εποχης.μωρε το δωδεκαθεο ηταν πολυ φιλελευθερο τοτε και απειλουνταν η εξουσια του αυτοκρατορα.χρειαζοταν μια αλλαγη...
ότι ο Ιησούς δεν είναι ιστορικό πρόσωπο. Και είμαι τέλειως κάθετος, ας αναφέρω ένα απλό παράδειγμα, αν έστω ήταν ιστορικό προσωπο γιατί να μην πίστευαν όλοι σε αυτον αφου θα τον είχαν δει τόσοι και τόσοι? τελος πάντων δεν θέλω να θείξω κανέναν.
κατ'αρχας να πω ενα γεια. Για μια κόμη φορά παρατηρώ οτι σε αυτό το σαιτ καταπατάτε τισ απόψεις κάποιων ανθρωπων ποθ ειναι αντιθετες προς τισ δικιές σας. κατι που με λειπεί ιδιαίτερα. εγω πάνω σε αυτό τοθέμα έχω την εξής άποψη. ότι ο Ιησούς δεν είναι ιστορικό πρόσωπο. Και είμαι τέλειως κάθετος, ας αναφέρω ένα απλό παράδειγμα, αν έστω ήταν ιστορικό προσωπο γιατί να μην πίστευαν όλοι σε αυτον αφου θα τον είχαν δει τόσοι και τόσοι?
Kαταρχας εσυ ο ιδιος με το "ειμαι τελειως καθετος" καταπατας τις αποψεις και τις ιδεες των αλλων.Δευτερον το παραδειγμα σου ειναι παιδαριωδες αβασιμο και παραλογο. Δεν υπαρχει δηλαδη περιπτωση καποιοι να τον ειδαν και να μην πιστεψαν? Τοσο περιεργο θα ηταν? Να τον ειδε καποιος και να μην πιστεψε ρε παιδακι μου. Παραλογισμος σκετος αυτο που λες. Και καποιοι ειδαν τον βουδα αλλα δεν τον πιστεψαν αυτο τι σημαινει? Οτι δεν υπηρξε? Για ξανασκεψου το λιγο και μετα γινε καθετος και κατηγορησε εμας για στενομυαλια κτλ
Δηλαδή το θέμα είναι μέσα από την πίστη να ενωθείς με το Θείο, να φτάσεις στην θέωση και να γίνεις ένα με τον κόσμο, να συμμετάσχεις στην σοφία Του. Η σοφία εμπεριέχει την γνώση. Όμως η γνώση δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να σε οδηγήσει στην σοφία.
Ξεκίνησε από Raz « 1 2 3 » Διασκέδαση
Ξεκίνησε από oatdp Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Μιχάλης13 Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Takamine Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από martinos Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από freemind Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από bigfoot Επιστήμη και Τεχνολογία