Αποστολέας Θέμα: Επιλογή κιθάρας κ ενισχυτή  (Αναγνώστηκε 4674 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Tito

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Επιλογή κιθάρας κ ενισχυτή
« στις: 05/08/10, 18:07 »
Γειά σας παιδιά είμαι αρχάριος κ με δυσκολεύει η επιλογή κιθάρας κ ενισχυτή..Αν κ έχω καταλήξει στις δύο εξής επιλογές :

Α) ESP LTD EC-401                                                         
Β) Fender Squier Standard Fat Strat

Με ενδιαφέρει να μπορώ να παίξω πολλά ειδη μουσικής ( από blues έως heavy metal). Είναι σώστες οι επιλογές μου κ αν ναι ποιά σωστότερη???
Επίσης χρειάζομαι εναν καλο ενισχυτη που να πληρει τις παραπανω προυποθεσεις..Περιμενω τις απαντησεις σας..

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: Επιλογή κιθάρας κ ενισχυτή
« Απάντηση #1 στις: 09/08/10, 17:57 »
Μια χαρα ειναι και οι δυο παραπανω κιθαρες, θα σε βγαλουν μια χαρα για αυτο που θελεις, αλλα... τελειως διαφορετικες φιλοσοφιες και κατασκευες! Εγω προσωπικα θα επερνα την πρωτη με κλειστα ματια, αλλα πολυ κοσμο εδω μεσα θα τον βολευε ισως η δευτερη, οποτε ΑΝ μπορεις το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να κανεις μια βολτα στα μαγαζια και να τις δοκιμασεις.  :)

Για ενισχυτη δες καποιον Vox VT, Roland Cube κτλ, διαβασε και αυτο το θεμα του Απόλλων να παρεις μια ιδεα
Συγκριτικό τεστ modelling ενισχυτών
 
« Τελευταία τροποποίηση: 09/08/10, 17:59 από Jezus »
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: Επιλογή κιθάρας κ ενισχυτή
« Απάντηση #2 στις: 09/08/10, 21:30 »