Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - happydreamer

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
51
Για το intonation ελεύθερη χορδή και 12ο τάστο πρέπει να έχον ίδιο τόνο. Τσεκάρεις με κουρδιστήρι. Το ρυθμίζεις πειράζοντας τις βίδες της κάθε χορδής από τη γέφυρα..

Έχουν τον ίδιο τόνο, αναλόγως βέβαια και πόση πίεση ασκώ. Όταν ασκήσω περισσότερη, φεύγει.

Και μετα την ρυθμιση του intonation εάν παλι όταν πατας την νοτα και παει ψηλα ο τονος ισως να οφείλεται στο ότι τα ταστα σου ισως να είναι jumbo οποτε πρεπει να μαθεις να παιζεις χωρις να ασκεις πιεση στα ταστα

Jumbo; Ποια τα χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων; Εκτός δηλαδή αυτό με την πίεση. Πάντως ξεκάθαρα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Ότι πάει ψηλά ο τόνος ανάλογα με την πίεση.

λες ότι πατώντας στο 3ο τάστο η χροδή ακουμπάει στο 1ο τάστο. είσαι σίγουρος;
όταν παίζεις τις χορδές ανοιχτές (χωρίς να πατάς με το αριστερό τίποτα) ακούγεται τρίξιμο από τις χορδές;;


δυστυχώς χωρίς να την βλέπω δεν μπορώ να σου προτείνω κάτι άλλο
έχε επίσης υπ' όψη σου ότι έχεις μια αρκετά φθηνή κιθάρα και κάποια ελαττώματα είναι μέσα στην τιμή
προτείνω εφόσον είσαι νέος στο άθλημα,  να την πας σε κάποιον μάστορα για ένα setup και αυτός θα σου πεί τι και πώς

Λέω ότι πατώντας το 3ο τάστο, η χορδή ακουμπάει στο σιδεράκι του 1ου. Ανοιχτές δεν ακούγεται κανένα τρίξιμο. Δεν ξέρω αν υπάρχει μάστορας στην πόλη μου. Ενδεχομένως θα δοκιμάσω τη ρύθμιση της γέφυρας και βλέπουμε μετά.
Πάντως κατεβάζοντας τον μαγνήτη, όπως μου πρότεινε ο modfori, διορθώθηκε το πρόβλημα του "κυματισμού" και νομίζω και λίγο το πρόβλημα του τόνου. Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος πάντως.

52
ο κάθε μαγνήτης έχει 2 βίδες που φαίνονται απο το μπροστινό μέρος της κιθάρας . βιδώνοντας τες οι μαγνήτες βγαίνουν προς τα έξω και επομένως έρχονται πιο κοντά στις χορδές . ξεβιδώνοντας τες συμβαίνει το αντίθετο. επομένως θα πρέπει να ξεβιδώσεις.

για το intonation κοίτα στο youtube, έχει άπειρα βίντεο (ψάξε "intonation adjustment lespaul" )

για τη δοκιμή που σου είπε ο Gold_top ,  πατάς στο 3ο τάστο και κοιτάς στο 1ο τάστο τι γίνεται


Βασικά ο κάθε μαγνήτης έχει πολλές βίδες, αλλά μάλλον εννοείς τις δυο που βρίσκονται στο ύψος της μέσης του μαγνήτη δεξιά και αριστερά.
Για την άλλη δοκιμή αυτό κατάλαβα κι εγώ. Πατώντας το 3ο τάστο, ακουμπάει η χορδή στο σιδεράκι του 1ου.
Το περίεργο είναι ότι όσο την πατάω την χορδή, τόσο πιο ψηλά πάει ο τόνος....
Θα δοκιμάσω αυτά που είπατε και θα επανέλθω...

53
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!

Μεγειές. Αρχικά και αφού είναι καινούριο το όργανο νομίζω επιβάλλεται ένα σεταρισσματάκι. Απλή ρύθμιση intonation μπορείς να κάνεις και μόνος σου.
Αν εξακολουθεί και χάνεται το κούρδισμα πας για αλλαγή nut. 
Αν και πάλι, τσεκάρεις γέφυρα και κλειδιά.
Αν και πάλι, αλλάζεις κιθάρα!


Όταν λες ρύθμιση intonation, τι ακριβώς πρέπει να κάνω;

το θέμα του "κυματισμού" μάλλον οφείλεται στις χορδές. είναι καινούργιες και καλής ποιότητας;


για το φαλτσάρισμα πρέπει να φταίει το nut, μάλλον είναι ψηλό. Κάνε το εξής. Πάτησε την 1η ή την 6η χορδή στο 3ο τάστο και δες την απόσταση που υπάρχει από το κάτω μέρος της χορδής μέχρι το πάνω μέρος του 1ου τάστου. Κανονικά πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο κενό δηλ λιγότερο από μισό χιλιοστό, αλλά βεβαίως να μην ακουμπάει η χορδή το τάστο. Αν το κενό είναι μεγάλο τότε θα πρέπει τα αυλάκια των χορδών στο nut να βαθύνουν. Αν το πειράξεις μόνος σου και δεν έχεις αρκετή πείρα, πρόσεξε με το μαλακό γιατί αν παραβαθύνει μετά πρέπει να αλλαχθεί το nut.

Οι χορδές είναι αυτές που είχε πάνω η κιθάρα. Δεν ξέρω τι ποιότητας είναι αλλά φαντάζομαι δεν θα είναι της καλύτερης...
Αν κατάλαβα καλά, πατάω την 1η στο 3ο τάστο και η χορδή ακουμπάει πάνω στο σιδεράκι του τάστου. Αλλά φυσιολογικό δεν είναι αυτό; Ίσως πάλι να μην κατάλαβα τι μου είπες... :)

το θέμα του κυματισμού πιθανότατα οφείλεται στη μικρή απόσταση των μαγνητών από τις χορδές . χαμήλωσε λίγο το ύψος των μαγνητών και δες αν επηρεάζεται.

Ο κάτω μαγνήτης είναι πιο ψηλά από τον πάνω. Πώς τους χαμηλώνω τους μαγνήτες;

Σόρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, αλλά είμαι νεούδι στο θέμα ηλεκτρική...

54
Έχω παραλάβει την harley benton l-450 εδώ και 1-1μιση βδομάδα και παρατηρώ ότι ενώ ελεύθερες οι χορδές είναι εντός τόνου, όταν πιέζω κάποιο τάστο φεύγει εκτός. Όσο πιο πολύ πίεση ασκώ στο τάστο, τόσο πιο ψηλά πάει ο τόνος. Για να ακουστεί σωστά η νότα, πρέπει να ασκώ ελάχιστη πίεση, πράγμα που δεν έχω συνηθίσει. Αυτό συμβαίνει περισσότερο στα πρώτα τάστα.
Επίσης όταν την κουρδίζω, ο τόνος δεν είναι σταθερός και "κυματίζει"¨αν καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αυτό είναι φυσιολογικό και απλά πρέπει εγω να συνηθίσω, ή αν είναι θέμα χορδών ή τάστων ή τέλος πάντων αν είναι κάποιου είδους ελάττωμα.
Ελπίζω να είμαι στο σωστό section...

55
Μεγάλος καλλιτέχνης και άνθρωπος...

R.I.P.

56
Kαι να υπενθυμίσω για μια ακόμα φορά ότι παζάρια κάνουμε και στα διαδικτυακά μαγαζιά. Άσχετα από το price match που κάνουν πολλά καταστήματα, μπορείτε άνετα να διαπραγματευτείτε μια επιπλέον έκπτωση της τάξης του 5-10%, αν όχι παραπάνω. Όταν αγόρασα τον VHT 12/20 (που τον είχαν σε χαμηλότερη τιμή ούτως ή άλλως γιατί ήταν display item), με τα παζάρια μού κατέβασαν την τιμή άλλες 20 λίρες.

Αυτό δεν το ήξερα και ούτε το χα φανταστεί. Δηλαδή μέσω email τους λες ότι ενδιαφέρομαι για το τάδε αλλά δεν βγαίνω οικονομικά κλπ;
Την παραγγελία την έκανα τώρα, ενημερωτικά ρωτάω.

Δεν χρειάζεται να αναφέρεις ότι δεν "βγαίνεις" οικονομικά. Απλά τούς λες ότι ενδιαφέρεσαι για το συγκεκριμένο προϊόν και ρωτάς αν μπορούν να σού κάνουν μια τιμή καλύτερη από την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα. Θα εκπλαγείς πόσα καταστήματα θα σού προσφέρουν μια μικρή έκπτωση. Σύμφωνοι, οι 20 λίρες δεν είναι κανένα τρομερό ποσό. Αλλά στις μέρες που ζείτε εκεί στην Ελλάδα, γιατί να μη γλυτώσεις μερικά χρήματα; Έστω και για να αγοράσεις ένα άλλο εξάρτημα ή να πιείς ένα-δυό ποτά παραπάνω στην επόμενη έξοδό σου... ;)

Μάλιστα... Θα το χω υπόψιν μου την επόμενη φορά.  :)

57
Δε χάνεις τίποτα να κάνεις καμιά βόλτα (και κανα παζάρι) στα μαγαζιά!

Το θέμα είναι ότι δεν έχω εμπειρία στην ηλεκτρική, οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς να ψάξω. Άσε που στην επαρχία δεν υπάρχει ποικιλία καταστημάτων. Σε μία γύρα που χα κάνει το καλοκαίρι, είχα βρει από 250 και πάνω και όχι μεγάλη γκάμα.

Kαι να υπενθυμίσω για μια ακόμα φορά ότι παζάρια κάνουμε και στα διαδικτυακά μαγαζιά. Άσχετα από το price match που κάνουν πολλά καταστήματα, μπορείτε άνετα να διαπραγματευτείτε μια επιπλέον έκπτωση της τάξης του 5-10%, αν όχι παραπάνω. Όταν αγόρασα τον VHT 12/20 (που τον είχαν σε χαμηλότερη τιμή ούτως ή άλλως γιατί ήταν display item), με τα παζάρια μού κατέβασαν την τιμή άλλες 20 λίρες.

Αυτό δεν το ήξερα και ούτε το χα φανταστεί. Δηλαδή μέσω email τους λες ότι ενδιαφέρομαι για το τάδε αλλά δεν βγαίνω οικονομικά κλπ;
Την παραγγελία την έκανα τώρα, ενημερωτικά ρωτάω.

Ακόμη και με τα μεταφορικά +25 πάλι είναι πιο φτηνά απ'έξω, ε;  :-[


Καλά είναι να ρωτάμε και κανεναν φιλο μηπως θελει τιποτα (κανα πεταλακι, αναλωσιμα κτλ) μπας και φτασει στο οριο η παραγγελια.. δεν τα βρησκεις στο δρομο σημερα τα 25ε. 

Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια...

58
Η L-450 που σού πρότεινα είναι στην ίδια τιμή καινούργια και έχει καλύτερες προδιαγραφές, με πρώτη και κύρια το σώμα από μαόνι (η L-500 έχει basswood, ενώ το συγκεκριμένο κομμάτι είναι και B-stock). Και χωρίς να με χαλάει καθόλου το μαύρο χρώμα, πιστεύω ότι στη Les Paul πάει πολύ το flame top. Υπόψιν ότι η L-450 βγαίνει σε 3 διαφορετικά χρώματα (Cherry burst, Honey burst και Vintage burst). Εν πάση περιπτώσει, η γνώμη μου είναι ότι αν θέλεις Les Paul σε αυτά τα λεφτά δεν πρόκειται να βρεις κάτι καλύτερο. Έχω σκεφτεί αρκετές φορές να παραγγείλω μία, έτσι από περιέργεια, για να δω αν είναι τόσο καλή όσο η Vintage V100 την οποία συνήθως προτείνω ως την καλύτερη Les Paul με λίγα λεφτά. 

Kαι πράγματι με ένα software όπως το Guitar Rig μπορείς να κάνεις άνετα τη δουλειά σου προς το παρόν, ανάλογα βέβαια και με τα ηχεία η τα ακουστικά που διαθέτεις (γιατί από εκεί παίρνεις τελικά τον ήχο σου). Κάποια στιγμή όμως θα χρειαστείς και έναν ενισχυτή. Η αίσθηση είναι εντελώς διαφορετική...

Κατάλαβα. Με κόβω εκεί να καταλήγω. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πληροφορίες. Ήσασταν ιδιαίτερα κατατοπιστικοί. Ίσως όταν την πάρω στα χέρια μου να γράψω εντυπώσεις...

59
Καλή είναι αλλά εγώ προσωπικά θα πήγαινα σε αυτή --> http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbl_450_plus_hb.htm (βγαίνει και σε άλλα 2 χρώματα) μιας και έχει καταπληκτικά χαρακτηριστικά!


Αυτή που μου πρότεινε και ο Απόλλων δηλαδή. Ωραία, μάλλον εκεί θα καταλήξω. Βέβαια είμαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις αν έχει κανείς.

60
Aν δε θες να παίζεις εκτός σπιτιού, παίζει να μη θελήσεις να πάρεις καν ενισχυτή με το Guitar Rig! ;D


Αχά... Και αν πούμε ότι βγάζω λοιπόν τον ενισχυτή από το πακέτο, ρίξτε καμιά πρόταση για κιθάρα (les paul) μέχρι 160 ευρώ.
Κρατάω φυσικά υπόψιν τις δυο πρώτες που μου πρότεινε ο Απόλλων.

Αυτή τι σας λέει;
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbl500bk_b_stock.htm

61
Εγώ θα σου προτεινα να παρεις προς το παρον μονο κιθαρα με αυτα τα χρηματα.. και μια αλλη φορα τον ενισχυτη!!! Εγω ξεκινησα χωρις δασκαλο και ωδεια στα 24 μου, με μια δανικη κορεατικη Squier ασεταριστη και επαιζα για 5 χρονια χωρις ενισχυτη. Σε ενα 3μηνο-6μηνο πιστευω οτι θα μαζεψεις παλι κανα 100ρικο να παρεις ενα μικρο modeling της προκοπης. Βγες στην Ακροπολη με την ακουστικη και βγαλε δισκο... ή ντυσου πειρατης τωρα στις αποκριες.. σιγουρα κατι θα μαζεψεις. Γιατι με αυτα τα λεφτα δυστυχως δεν θα παρεις τιποτα απο αυτο που θα περιμενες να ακουσεις.. σε ηλεκτρικο ηχο εννοω.

Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι (το να πάρω μόνο κιθάρα εννοώ, όχι την Ακρόπολη και τις απόκριες) να σου πω την αλήθεια. Στο pc έχω μια αξιοπρεπή εξωτερική κάρτα ήχου και το guitar rig. Πιστεύετε αρκούν για ικανοποιητικά αποτέλεσματα μέχρι να πάρω και ενισχυτή;

62
Κι εγώ σε αυτες τις  δύο κλίνω. Μπορεί να κάνω σετ την πρώτη κιθάρα με τον δεύτερο ενισχυτή ή κάτι τέτοιο..
Σ'ευχαριστώ!

63
Δυστυχώς ο προϋπολογισμός είναι αυστηρά όσο είπα και δεν πρόκειται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Αν υπήρχε δυνατότητα κι εγώ τέτοιες τιμές θα κοιτούσα στα σετάκια.
Αν φεύγαμε από les paul, μηπως είναι καλύτερος ποιοτικά άλλος τύπος σε αυτά τα λεφτά; Strat ή tele πχ;

64
Συμφορουμίτες, χρειάζομαι τα φώτα σας. Παίζω ακουστική 11 χρόνια και έφτασε η μεγάλη στιγμή να πάρω την πρώτη μου ηλεκτρική. Δυστυχώς το μπάτζετ μου είναι πολύ μικρό (150, το πολύ 160 ευρώ).
Ξέρω ότι με αυτά τα χρήματα δεν πρέπει να ζητάω πολλά (και δεν ζητάω). Τι προτείνετε εσείς που να είναι αξιοπρεπές; Εγώ είμαι ανάμεσα σε αυτά τα σετάκια:
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hblpset_2.htm
http://www.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_players_pack_eb.htm
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_l_400_sbl_set_1.htm
http://www.thomann.de/gr/epiphone_lp_special_i_ltded_wb_bundle.htm
Όπως καταλάβατε έχω αδυναμία στις les paul. Είναι καλή ιδέα θεωρείτε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

65
Διασκέδαση / Απ: μαγεία!!!
« στις: 05/01/14, 20:27 »
Από μία άποψη ο εγκέφαλός μου αδυνατεί να δεχτεί ως αληθινό αυτό που του μεταφέρουν τα μάτια μου...

66
Κάτι μου λέει ότι είναι δικό του..
Για κάποιο ψυχολογικό μάλλον λόγο "μου τη δίνει" το συγκεκριμένο στυλάκι. Πάντως σχετικά είναι συμπαθητικό το κομμάτι. Ωραίοι στίχοι και το σημαντικότερο, καλά δομημένοι πάνω στη μουσική. Απόδειξη ότι μου άρεσε είναι ότι το άκουσα μέχρι τέλους. Το ρεφραίν λίγο με χάλασε αλλά σε γενικές γραμμές μια χαρά!

67
Βρε τι ευχάριστη έκπληξη! Πράγματι απολαυστικότατο κομμάτι. Φαίνεστε να ξεχειλίζετε από έμπνευση και δημιουργικότητα.
Τα συγχαρητήριά μου!

68
Εγώ σίγουρα δεν είμαι «ειδικός» ώστε και να τοποθετηθώ με τον σωστότερο τρόπο, θα προσπαθήσω ωστόσο εδώ, καθαρά σαν ακροατής, να εκφράσω αυτά που έλαβα από αυτό που άκουσα.
 
Θα ξεκινήσω με το να πω ότι συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τα όσα είπαν οι προηγούμενοι σχολιαστές! Μου έκανε εντύπωση μάλιστα γιατί, διαβάζοντάς τα στη σειρά μετά την ακρόαση, ήταν σα να είχαν προλάβει να μου τα «κλέψουν» απ’ το μυαλό μου λίγο πριν τα εκφράσω κι εγώ  :) , με τα δικά μου φτωχότερα λόγια σαφώς.
Θα πω κι εγώ με τη σειρά μου ότι πραγματικά μου άρεσε η όλη προσπάθεια και ειδικά που έχει γίνει εξολοκλήρου από ένα άτομο, από εσένα. Παράλληλα μου αρέσει ο «σεμνός» τρόπος που αντιμετωπίζεις τις διάφορες συμβουλές. Αυτό για εμένα δείχνει πολύ καλή ποιότητα βάσης ανθρώπου πράμα πολύ σημαντικό για ό,τι κι αν κάνεις στην πορεία σου.

Και για να μη νομίσεις ότι βάλθηκα να «χαϊδεύω αυτιά», θα συμπληρώσω και κάποια πραματάκια που, σαν συγκεκριμένος όπως είπα ακροατής, έκρινα:
1. Θεωρώ πως, για το χρονικό μέγεθος του κομματιού και σε συνδυασμό με το γενικότερο ύφος του, θα το συμπλήρωνε πολύ αρμονικά λίγο μεγαλύτερος χώρος σε κατάλληλο σολάρισμα κιθάρας. Ίσως όχι απαραίτητα μόνο κιθάρας αλλά εμένα αυτό μου προκύπτει αμεσότερα. Όχι βέβαια ότι είναι και απαραίτητο. Εδώ πια παίζει και το θέμα της όποιας προσωπικής άποψης στην έκφραση.
2. Ελπίζω, αυτό που θα πω, να είναι απλώς αποτέλεσμα κακής μεταφοράς του ήχου και όχι άποψη – επιλογή. Μιλάω για το πόσο πίσω ακούγονται τα φωνητικά σου. Μα όμως υπερβολικά πίσω! Τα έψαχνα, ηχητικά, σχεδόν αγωνιωδώς και, να φανταστείς, σε άκουγα με ακουστικά, ok, ψείρες μεν αλλά ακουστικά. Και το λέω αυτό γιατί ακόμα κι έτσι ήταν διακριτή η ευχάριστη χρειά της φωνής σου για αυτό το είδος τραγουδιού και ήταν πολύ κρίμα να χάνεται κάπου στο τούνελ.

Αυτά μόνο!
Σου εύχομαι τα καλύτερα!

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά κυρίως για τον χρόνο που διέθεσες για να ακούσεις, αλλά και να γράψεις έναν τόσο λεπτομερή και προσεγμένο σχολιασμό.

1. Η αλήθεια είναι ότι αφού το ολοκλήρωσα το κομμάτι, σε τυχαίες στιγμές της μέρας, το τραγουδούσα από μέσα μου και όταν έφτανα στο τέλος, του ρεφραίν, αυτόματα "έφτιαχνα" νοητά ένα σόλο κιθάρας. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω στρωθεί να γράψω, όμως μπορεί να γίνει στο μέλλον. Πάντως και στα δικά μου αυτιά λείπει ένα σόλο από το τραγούδι... :)

2. Γενικά "φοβάμαι" να έχω την φωνή μου πολύ δυνατά στα κομμάτια μου. Εχω την εντύπωση ότι βγαίνει άσχημο αποτέλεσμα και τείνω να την χαμηλώνω αρκετά. Από την άλλη εμένα δεν μου φαίνεται να είναι τόσο πίσω όσο λες. Έχει όμως να κάνει και με την δικιά μου έξοδο ήχου (τα ηχεία μου εννοώ φυσικά).

Και πάλι σε ευχαριστώ για όλα! :)

Edit: Και καλωσήλθες στο kithara! :D

69
Αν και ουτε το youtube, ουτε ομως και το wma ( ως συμπιεση ) ειναι ο,τι καλυτερο, νομιζω πως τουλαχιστον με το τελευταιο παιρνουμε μια καλη ιδεα για το κομματι!!  ;)

Συνθετικα το κομματι ειναι παρα πολυ ωραιο! Και παρολο που τα οργανα ειναι vsti's, παιρνουμε μια ιδεα για το πως φανταστηκες την παραγωγη! Μ'αρεσει παρα πολυ που στο refrain "φορτωνεις" το κομματι και στα couplet τα "αδειαζεις", καθως και η φωνη που "κολλαει" στο υφος!

Σαν παραγωγη εχω να παρατηρησω τα εξης:
 
- Η clean guitar που παιζεις, ενω στα refrain "δενει" συχνοτικα με τα υπολοιπα οργανα, στην αρχη ακουγεται καπως "εντονα" και "ξυνει".

- Το midi programming των drums θελει καλυτερο ελεγχο στις δυναμικες των πιατινιων και του hihat.  Πολλες φορες ακουγονται πιο "μπροστα" απο το υπολοιπο drum kit, δινοντας την εντυπωση πως στη μιξη ειναι πιο μπροστα, ενω ειναι θεμα δυναμικης του sample.

- Τo wma εχει "πεθανει" ως συμπιεση. Καλυτερα mp3 στα 160+kbps, παρα wma.


Δειχνει παντως πως εχει "πεσει" δουλεια. Συγχαρητηρια!

Και να φανταστείς ότι το έχω βγάλει και σε mp3 192 kbps αλλά προτίμησα wma  :-\ ... Θα το έχω υπόψη μου την επόμενη φορά.
Για τα τύμπανα κι εμένα με χάλασε αυτό που λες. Προσπάθησα να κάνω κάποιες αλλαγές αλλα δεν μου βγήκε και το άφησα...
Όσο για την κιθάρα εμένα δεν μου δίνει αυτή την εντύπωση. Πάντως καταλαβαίνω για τι μιλάς. :)

Καλημέρες,
Γενικά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες (ειδικά σε θέματα Παραγωγής, επιλογής ήχου (δειγμάτων) και συμπίεσης ...)
Θα σταθώ όμως στο εξής σημείο :
Οι στίχοι μάλλον θέλουν δουλειά, κυρίως σε θέματα πρωτοτυπίας ; ... έμπνευσης να την πω ; Μου ακούστηκαν χιλιοειπωμένοι -σαν λέξεις- και αδύνατοι σαν νοήματα ... πχ. αυτό το :  "Ι will kill myself again" ... μάλλον δεν δουλεύει σωστά ... κάθε πότε τον σκοτώνεις δηλαδή ;  :-\ σ΄αυτόν/ήν που απευθύνεσαι μάλλον τον/την μπερδεύεις ... (εμένα σαν ακροατή σίγουρα ...)

Kατά τ΄άλλα μια χαρά ήταν το άκουσμα ...  ;)

/Πέτροc  8)

Σαφώς ο συγκεκριμένος στίχος είναι αλληγορικός και ελαφρώς ειρωνικός. Δεν τρέχει τίποτα. Θα "σκοτώσω" τον εαυτό μου ξανά όπως έχω κάνει στο παρελθόν για σένα. Δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω εισαγωγικά στο τραγούδι... ::) Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι σίγουρα δεν είναι και οι πιο ψαγμένοι στίχοι. Ούτε οι πιο πρωτότυποι. :)

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τον χρόνο σας, τις παρατηρήσεις και τα καλά σας λόγια! :)

70
Καταπληκτικό κομμάτι φίλε μου! Πολύ ωραίοι στίχοι και πολύ καλή δουλειά στην ενορχήστρωση.
Το μόνο που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι θα θελα η μουσική να είναι λίγο πιο δυνατά. Ακούγεται σαν να είναι στο βάθος σε σχέση με τη φωνή.
Φιλικά. :)

71
αν και αρκετά μοντέρνο για τα γούστα μου το άκουσα ευχάριστα. :)
όντως η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη.

Να σου πω την αλήθεια και για τα δικά μου γούστα είναι πολύ μοντέρνο... Μάλλον μου βγαίνουν έτσι λόγω ευκολίας...(;)
Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε.

72
Το (?) στο "σου" είναι γιατί δεν ξέρω αν όντως η φωνή είναι δικιά σου. Επίσης δεν ξέρουμε ποια/πόσα από τα όργανα παίζεις, καλό θα ήταν να υπάρχουν αυτές οι πληροφορίες.

Σωστά!
Δικιά μου είναι η φωνή.Λόγω έλλειψης εξοπλισμού, τα όργανα είναι όλα vst.
Αυτά...

73
Ωραία σύνθεση και ενορχήστρωση, και η χροιά της φωνής σου(?) μ'αρέσει.

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε. Το ερωτηματικό με προβλημάτισε να σου πω την αλήθεια (προς τι;)...

Η ποιότητα του ήχου είναι κακή, βλέπω στο youtube ότι το βίντεο έχει ανέβει στα 144pixel μόνο (με ανάλογη έκπτωση και στον ήχο). Πλέον αυτού, τα ντραμς ακούγονται πολύ ψεύτικα λόγω των μη αρκετά ρεαλιστικών δειγμάτων/samples.

Δηλαδή εγώ έκανα κάποιου είδους πατάτα, ε;
Όπως και να χει, το παραθέτω και από εδώ σε καλύτερη ποιότητα...

74
Καινούριο κομμάτι.
Περιμένω απόψεις...

One Thousand Words


Υ.Γ.: Πάντα έτσι πετσοκόβει το youtube;;;  ???

75

Πέθανε σε ηλικία 71 ετών ο θρύλος της Ροκ, ο Αμερικανός τραγουδιστής, συνθέτης και κιθαρίστας, Lou Reed (vids)
Την τελευταία του πνοή άφησε ο 71χρονος Αμερικανός τραγουδιστής, συνθέτης της ροκ μουσικής και κιθαρίστας, Lou Reed.


Σύμφωνα με το Rolling Stone, ο Lou Reed είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση ήπατος τον Μάιο ενώ ακόμα άγνωστα παραμένουν τα αίτια του θανάτου του.


Ως μέλος των The Velvet Underground τη δεκαετία του 1960, ο Reed άνοιξε νέους δρόμους στο χώρο της ροκ προς διάφορες κατευθύνσεις.


Γεννήθηκε στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης και μεγάλωσε στο Freeport του Long Island.  Όντας ακόμη νεαρός, έκανε πραγματικότητα το όνειρό του, μαθαίνοντας να παίζει κιθάρα, ενώ άρχισε να συμμετέχει σε σχολικές ροκ μπάντες. Σύντομα έκανε και την πρώτη του ηχογράφηση σε στιλ ριδμ εντ μπλουζ με το συγκρότημα The Shades.


Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο των Συρακουσών (Syracuse University) όπου ο ποιητής και καθηγητής του Delmore Schwartz τον ενθάρρυνε στην πορεία του και τον βοήθησε όσον αφορά τη χρήση της αγγλικής γλώσσας. Αργότερα ο Reed απότισε φόρο τιμής σε αυτόν τον μέντορά του με το τραγούδι "My House", με αναφορές στον Οδυσσέα του James Joyce. Εκεί, επίσης, αναπτύχθηκε το ενδιαφέρον του για την φρι τζαζ (free jazz) και την πειραματική μουσική (experimental). Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ποίηση της γενιάς μπιτ και για την πρόζα του Μπάροουζ.


Μετά την αποφοίτησή του το 1964, έπιασε δουλειά ως συνθέτης στη δισκογραφική εταιρία Pickwick Records. Την επόμενη χρονιά δημιούργησε μαζί με τον Ουαλό αβανγκάρντ βιολιστή συνάδελφό του, John Cale, το συγκρότημα The Primitives, το οποίο μετεξελίχθηκε τελικά στους The Velvet Underground. Ενώ η σύνθεση του συγκροτήματος δεν υπήρξε σταθερή (ο Cale το εγκατέλειψε το 1968, ο Reed το 1970) και δεν ήταν εμπορικά βιώσιμο, αποτέλεσε ένα από τα underground συγκροτήματα με την μεγαλύτερη επιρροή στην ιστορία της ροκ.


Αποτελούνταν από τον Lou Reed, τον John Cale, τον Sterling Morrison και την Maureen Taker. Εκείνη την περίοδο γράφτηκαν τα τραγούδια "Heroin" και "I'm Waiting for my Man", τραγούδια που μοιάζουν να σκιαγραφούν τα έργα του Μπάροουζ.


Η συνάντησή τους με τον Andy Warhol ήταν καθοριστική καθώς απογείωσε τη φήμη τους. Ο Πάπας της Ποπ υπήρξε ο μάνατζέρ τους, ο οποίος διοργάνωσε τις περιοδείες του γκρουπ σε όλη την Αμερική και τον Καναδά, αποσπώντας εντυπωσιακές κριτικές.


Στα τέσσερα χρόνια που ακολούθησαν, οι Velvet Underground κυκλοφόρησαν ισάριθμους δίσκους. Έως τότε, τα αγαπημένα θέματα του Reed ήταν η κακόφημη γειτονιά του, τα ναρκωτικά και ο θάνατος. Το 1970 εμφανίστηκε το γνωστό τραγούδι "Sweet Jane" στο δίσκο Loaded των Velvet Underground, το οποίο γνώρισε διάφορες επανεκτελέσεις. Η εκτέλεσή του από τους Cowboy Junkies έγινε μέρος του σάουντρακ της ταινίας "Natural Born Killers" (Γεννημένοι Δολοφόνοι) του Oliver Stone.


Το 1970 ο Reed αποχώρησε από το συγκρότημα και ακολούθησε σόλο καριέρα, ενώ ταυτόχρονα μετακόμισε στο Λονδίνο. Εκεί γνωρίστηκε με τον David Bowie, ο οποίος μαζί με τον Μick Ronson ανέλαβε την παραγωγή στο πρώτο προσωπικό του άλμπουμ, με τίτλο Transformer το 1972. Αυτός ο γκλαμ ροκ (glam rock) δίσκος περιλαμβάνει το γνωστότερο ίσως τραγούδι του Ριντ, το "Walk on the Wild Side"[3], το οποίο περιγράφει τους κοινωνικά απροσάρμοστους (misfits), τους εκπορνευόμενους άντρες (male hustlers) και τους τραβεστί στο Factory του Αντι Γιούρχολ. Αυτός ο δίσκος περιλαμβάνει επίσης τα τραγούδια "Perfect Day", "Vicious" και "Satellite of Love".



Το τραγούδι "Perfect Day" εμφανίστηκε σε μια εκτέλεση με έγχορδα του Mick Ronson η οποία εγκωμιάστηκε από τον Reed στο επεισόδιο Transformer της σειράς του BBC "Classic Albums" (Κλασικά Άλμπουμ). Το τραγούδι αυτό περιλήφθηκε αργότερα στο σάουντρακ της ταινίας Trainspotting και ακούγεται στην σκηνή της ταινίας όπου ο πρωταγωνιστής Mark Renton έχει κάνει υπερβολική χρήση ηρωίνης. Το τραγούδι αυτό έχει επίσης μεταγραφεί στα ελληνικά και έχει γίνει η μουσική του εκτέλεση από τον Διονύση Σαββόπουλο, στο δίσκο του Το Ξενοδοχείο το 1997.


Στα χρόνια που ακολούθησαν, ο Lou Reed διατήρησε το καταθλιπτικό στιλ του, γεγονός που απογοήτευσε μέρος του κοινού του. Το αποκορύφωμα τη αποτυχίας του θεωρείται το άλμπουμ Metal Machine Music. Στα μέσα της δεκαετίας του '80 αποφάσισε να κάνει μία στροφή, αρχίζοντας να γράφει πιο ρυθμικά και αισιόδοξα τραγούδια. Το άλμπουμ The Bells συγκρίθηκε από τους κριτικούς με τα κλασικά Astral Weeks του Van Morrison και Exile on Main Street των Rolling Stones, καθώς συνεργάστηκε σε αυτό και ο τζαζίστας Ντον Τσέρι. Το 1993 ξαναβρέθηκε για τελευταία φορά με τα υπόλοιπα μέλη των Velvet Underground για μία ευρωπαϊκή περιοδεία.


Το 1980 παντρεύτηκε τη Silvia Morales με την οποία χώρισε μια δεκαετία αργότερα. Ο Reed έδειξε ενδιαφέρον για τα πολιτικά ζητήματα το 1986 όταν συμμετείχε στην περιοδεία της Διεθνούς Αμνηστίας A Conspiracy of Hope Tour. Στο άλμπουμ του New York το 1989, αποδοκίμασε το έγκλημα, τα υψηλά ενοίκια, τον πολιτευόμενο ιεροκήρυκα Τζέσε Τζάκσον, τον Γενικό Γραμματέα του Ο.Η.Ε. Κουρτ Βάλντχαϊμ ακόμη και τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β'. Επίσης, συνδεόταν φιλικά με τον Τσέχο αντιφρονούντα συγγραφέα και πολιτικό Βάτσλαβ Χάβελ.


Μετά το θάνατο του Andy Warhol στη διάρκεια μιας εγχείρισης το 1987, ο Ριντ συνεργάστηκε με τον Τζον Κέιλ το 1990 στο μινιμαλιστικό άλμπουμ Songs for Drella (Τραγούδια για την Ντρέλα, "Drella" από τον συνδυασμό των λέξεων "Dracula" και "Cinderella").


Η δεκαετία του 1990 χαρακτηρίστηκε από τρία άλμπουμ —με θεωρoύμενο ως καλύτερο το Magic and Loss—, κάποιες ζωντανές εμφανίσεις, την ερωτική του φιλία με την Laurie Anderson, την ενασχόλησή του με τη φωτογραφία και μια επίμονη μελέτη των έργων του Άλαν Πόε. Το 1996 το συγκρότημα Velvet Underground καταχωρήθηκε στο Rock and Roll Hall of Fame.


Η δεκαετία του 2000 ξεκίνησε για τον Ριντ με το επιτυχημένο άλμπουμ Ecstasy και τρία χρόνια αργότερα επανήλθε στο προσκήνιο με το The Raven, στο οποίο συμμετείχαν θρύλοι όπως ο Ornette coleman, οι Blind Boys of Alabama, οι ηθοποιοί Steve Buscemi, Daniel Dafoe,  Laurie Anderson και ο ταχύτατα ανερχόμενος Antony. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε μια ανθολογία από το σύνολο το έργου του με τον τίτλο Lou Reed: New York Man, ενώ το 2004 κυκλοφόρησε το διπλό live άλμπουμ με τίτλο Animal Serenade δίνοντας έτσι ένα ισχυρό «παρών!» στην ροκ εντ ρολ σκηνή.


ΠΗΓΗ

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10