Αποστολέας Θέμα: συντονισμος- βουιτό  (Αναγνώστηκε 5468 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
συντονισμος- βουιτό
« στις: 20/06/11, 12:49 »
όλο και κάποιος θα με βοηθήσει στο πρόβλημα που έχω. παίζουμε σε χώρο περίπου 20 τ.μ. έχω ενισχυτή λαμπάτο fender de luxe 40W. μόλις ξεπεράσω το 2 στην ένταση (volume) συντονίζει (;) οποιαδήποτε κιθάρα -δηλ. ακούγεται βουιτό. δοκίμασα να αλλάξω θεση αλλά τίποτα... δοκίμασα να αφήσω πόρτα ανοιχτή μπας και "σπάσει" ο ήχος, τίποτα. είναι φυσιολογικό; λύνεται κάπως το πρόβλημα;  έχει να κάνει μήπως και με την πεταλιέρα (πολυεφέ vox tonelab); με την κιθάρα δεν νομίζω (έχω gibson 335), γιατί το ίδιο συμβαίνει και με μια άλλη gibson les paul...   

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #1 στις: 20/06/11, 13:31 »
δοκιμασε το ιδιο σε 100 τετραγ.μετρα χωρου . αν ισχύει το ιδιο πρόβλημα τοτε εχεις θέμα με τον εξοπλισμο, αν οχι, που αυτο νομίζω ειναι λογω του μικρού χώρου . τα ηχητικα κυματα τσακώνονται να βγουν προς τα έξω και εχεις αυτο το αποτέλεσμα
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #2 στις: 20/06/11, 14:52 »
ευχαριστώ! θα δοκιμάσω. ελπίζω να είναι αυτό!

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #3 στις: 20/06/11, 15:23 »
Δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω οταν λες βουητο... Οταν παιζεις μονο το κανει ή ακομα κι αν δεν παιζεις (αλλα εχεις πχ το volume ανοιχτο);
Αν εννοεις οταν παιζεις, αν αλλαξεις σημειο που στεκεσαι μεσα στο δωματιο, εξακολουθεις και ακους τον ιδιο ηχο στην ιδια πανω κατω ενταση;
Τα λεω αυτα γιατι βουητο μπορει να προερχεται απο κακη γειωση (στον ενισχυτη, στην κιθαρα, στα καλωδια, ακομα και στην γενικοτερη καλωδιωση του σπιτιου), μπορει να προερχεται απο καποιο ground loop, μπορει να προερχεται απο λαθος συνδεσμολογια (πχ λαθος σταθμης σηματα σε λαθος εισοδο), μπορει να προερχεται απο καποιο πεταλι κτλ. Η κιθαρα δεν νομιζω να ειναι μιας και λες οτι το κανουν κι αλλες κιθαρες. Μπορεις ομως να τσεκαρεις τα καλωδια σου. Ξεκινα με ενα καλο καλωδιο και μια καλη κιθαρα, καρφι κατευθειαν στον ενισχυτη. Αν ακους κι εκει βουητο και ολες οι γειωσεις ειναι οκ (και δεν υπαρχουν στον χωρο λαμπτηρες φθορισμου, οθονες και πηγες ηλεκτρομαγνητικης ακτινοβολιας), τοτε μαλλον απλα θα πρεπει ή να αλλαξεις χωρο, ή να κουρδισεις λιγο αυτον που εισαι τωρα ή εν αναγκη ξεκινα με το να χαμηλωνεις μπασσα εσυ κι ολοι οι υπολοιποι μεχρι να σταματησει το βουητο. Αν καταλαβα καλα, εφοσων δεν παιζει θεμα γειωσεων κτλ που ανεφερα πιο πανω, μαλλον μιλαμε για στασιμα κυματα ή/και γενικοτερα καποιο προβλημα με τις αντανακλασεις εντος του δωματιου.
Τις αντανακλασεις μπορεις να τις μειωσεις με χοντρα υφασματα (πχ χοντρες κουρτινες, παλια χαλια κτλ στους τοιχους), με ηχοαποροφητικα υλικα (ρικοφον) κτλ. Τα στασιμα κυματα ειναι πιο περιεργα, καθως θα πρεπει να φτιαξεις μπασσοπαγιδες ή/και να αλλαξεις την γεωμετρια του δωματιου (με γυψοσανιδες, ξυλα κτλ), ωστε να εχει οσο το δυνατον λιγοτερες (ή καθολου ακομα καλυτερα) παραλληλες επιφανειες (πχ πατωμα με ταβανι).
« Τελευταία τροποποίηση: 20/06/11, 15:59 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #4 στις: 20/06/11, 16:27 »
είτε παίζω είτε όχι ακούγεται, δηλ. με το που ανοίξω ελάχιστα πάνω από το (υποτιθέμενο) όριο την ένταση -στην κιθάρα ή τον ενισχυτή. Ακούγεται ένα βουιτό, σαν μικροφωνισμός (;), σαν να συντονίζεται (;) κάτι.... Οι χορδές, επίσης, σαν να πάλονται, κι όταν τις "πατάω" με την παλάμη έχω την εντύπωση ότι σταματάει. Όταν τον δοκίμασα στο κατάστημα που τον αγόρασα, αλλά και σε άλλον μεγάλο χώρο (πριν τον μετακομίσω), δεν υπήρχε πρόβλημα. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ειναι (μόνον) θέμα έκτασης χώρου, αφού οι γειώσεις σε κάθε περίπτωση είναι διαφορετικές (αν είναι θέμα γείωσης). Πάντως, στον ίδιο χώρο (των 20 τμ) υπάρχει ένα μεγάλο αυτοενισχυόμενο ηχείο 150 βατ για ηλεκτρονική ντραμς κι ένας άλλος ενισχυτής με τρανσίστορ 25βατ που δεν έχουν θέμα...   Αν βοηθάει, αναφέρω ότι ο χώρος είναι γυμνός, δηλ. χωρίς κουρτίνες και έπιπλα. Υπάρχει μόνο μια λεπτή μοκέτα κάτω, μεγάλο τζάμι στον έναν τοίχο, υπόλοιποι τοίχοι (γυμνοί) και ταβάνι στα 2,65 μ περίπου.  ευχαριστώ!       

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #5 στις: 20/06/11, 16:43 »
Δοκιμασες με την κιθαρα καρφι στον ενισχυτη χωρις την πεταλιερα?

Την πεταλιερα που την συνδεεις, στο effect return ή στο instr. input?

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #6 στις: 20/06/11, 16:44 »
Ο γυμνος χωρος βοηθαει στην αναπαραγωγη των αντανακλασεων του ηχου (και αυξηση της εντασης τους), οποτε σιγουρα ενα ντυσιματακι με βαριες κουρτινες, χαλια κτλ θα βοηθησει στο φαινομενο γενικοτερα. Αλλα ετσι οπως το περιγραφεις, μου κανει μαλλον για feedback απο τον μαγνητη. Τι κιθαρα εχεις; Μονοι μαγνητες ή διπλοι; Τι μαγνητες; Ενας κακα potted μαγνητης μπορει να μικροφωνιζει πολυ (ειδικα με παραμορφωση ή γενικα σε υψηλες εντασεις) και ειδικα αν ο χωρος ειναι μικρος και γυμνος οπως λες εσυ, υπαρχουν πολλες πιθανοτητες ο μαγνητης να πιανει καποιες συχνοτητες και να τις ξαναπερναει μεσα απο τον ενισχυτη κανοντας λουπα που σαν αποτελεσμα εχει βουητο, feedback (ασχημου τυπου) κτλ.
Παντως αν το βουητο το νιωθεις σε χαμηλες συχνοτητες, τοτε μιλαμε μαλλον για καποια κακη γειωση ή για ground loop. Αν παιζεις πιο χαμηλα εξαφανιζεται τελειως το φαινομενο ή υπαρχει απλα χανεται γενικοτερα μεσα στην χαμηλοτερη ενταση; Ρωταω γιατι παιζει να εχουν καποιο θεμα οι λαμπες/λαμπα...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #7 στις: 20/06/11, 16:46 »
δοκίμασα και κατευθείαν στον ενισχυτή και είναι το ίδιο... Τη σύνδεση την κάνω στο input inst. δηλαδή απ' ότι καταλαβαίνω δεν κάνω παράκαμψη της προενίσχυσης του ενισχυτή μου. Και έτσι θέλω γιατί πολλές φορές χρειάζεται να παίζω με παράκαμψη της πεταλιέρας, κρατώντας καθαρό ήχο!

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #8 στις: 20/06/11, 16:50 »
Το input inst. ειναι εισοδος για οργανο και δεχεται σταθμη σηματος πχ κιθαρας. Η πεταλιερα βγαζει λογικα πολυ δυνατοτερο σημα (line) αλλα ελεγξε να δεις στο manual...
« Τελευταία τροποποίηση: 20/06/11, 17:29 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #9 στις: 20/06/11, 16:53 »
παίζω με μια gibson 335. αλλά το ίδιο συμβαίνει και με μια les paul. άρα δεν είναι θέμα κιθάρας. για το θέμα γείωσης... τρέχα γύρευε πως θα το ανακαλύψω αν φταίει!... όταν χαμηλώνω την ένταση δεν ακούγεται το βουητό.

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #10 στις: 20/06/11, 17:36 »
H 335 ειναι σκαφακι ετσι δεν ειναι; Αυτες οι κιθαρες και λογω κατασκευης αλλα και λογω μαγνητων μπορει να βγαζουν μικροφωνισμους, βουητα κτλ. Ειδικα αν οι μαγνητες ειναι τυπου vintage, μπορει να ειναι και χωρις καθολου potting οποτε θα ειναι πολυ ευκολο και να μικροφωνιζουν σε δυνατες εντασεις και να μαζευουν θορυβους.
Μου λες οτι και να μην παιζεις ομως ακουγεται ο βομβος και μονο αν βαλεις το χερι στις χορδες σταματει ο θορυβος. Αυτο συνηθως σημαινει καποιο θεμα με γειωσεις. Δοκιμασε να πας τον ενισχυτη σε αλλο χωρο (ακομα καλυτερα σε πριζα που εισαι 100% σιγουρος οτι εχεις σωστη γειωση) και δοκιμασε μονο ενισχυτη κιθαρα καλωδιο (με ενα καλωδιο που εισαι σιγουρος οτι ειναι οκ). Βεβαια ισχυει και το αναποδο, πχ αν βαλεις στην ιδια πριζα που εχεις τωρα τον ενισχυτη, εναν αλλο λαμπατο πχ φιλου σου και δεις οτι ο αλλος ενισχυτης κανει τα ιδια, σημαινει οτι εχεις θεμα γειωσης και το αντιστροφο φυσικα...
Αν σου κανει τον ιδιο ηχο παντου, ψαξε να δεις αν εχει διακοπτη ground lift ο ενισχυτης και δοκιμασε να δεις αν φτιαχνει τπτ. Αν παλι δεν γινεται τπτ, μαλλον θα πρεπει να τσεκαρεις τον ενισχυτη σου σε καποιον τεχνικο.

People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #11 στις: 20/06/11, 21:42 »
Aν το βαζεις στο input και δουλευεις και την προενισχυση της πεταλιερας, τοτε ουσιαστικα παιζεις με δυο προενισχυσεις boostαροντας πολυ το σημα της και σε συνδυασμο με το hollow body της κιθαρας .... "αρπαζει" ευκολα, που λεμε.

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #12 στις: 21/06/11, 10:42 »
έχεις δίκιο σ' αυτό, αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που θες κάποια στιγμή να κάνεις παράκαμψη της πεταλιέρας και να παίζεις μόνο με ενισχυτή (αν δηλ. αλλάξεις είσοδο); έχω την εντύπωση ότι (λογικά) το έχουν προβλέψει ώστε να μπορείς είτε να μπεις στην μια (με προενίσχυση) είτε στην άλλη είσοδο (χωρίς)...  μακάρι να ήξερα. Ωστόσο, πάλι δεν πρέπει να είναι αυτό -θα τσεκάρω με ηλεκτρολόγο την γείωση κατ' αρχήν, γιατί ο ενισχυτής (χωρίς πεταλιέρα ωστόσο) δεν είχε πρόβλημα σε 2 άλλους χώρους.
Εκτός αυτού -πάω σε άλλο θέμα- έχω παρατηρήσει ότι όταν κάνω παράκαμψη των ενισχυτών και καμπινών που προσομειώνει η πεταλιέρα, κρατώντας μόνο μερικά πετάλια, ο ήχος βγαίνει μπουκωμένος, μουντός... τότε θα πρέπει να ανεβάσω αρκετά την ένταση στον ενισχυτή για να φτιάξει κάπως.   

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #13 στις: 21/06/11, 11:17 »
Κοιτα, πεταλιερες που χρησιμοποιουνται με εξομοιωσεις ενισχυτων και καμπινων, καλυτερα ειναι να μην χρησιμοποιουνται στην εισοδο λαμπατου ενισχυτη (δεν εννοω τελικου) για πολλους λογους. Ενας απο αυτους ειναι οτι η εισοδος του ενισχυτη μπορει να μην δουλευει σωστα με τα σηματα που δεχεται απο την πεταλιερα. Ενας αλλος ειναι οτι ουσιαστικα με ενισχυτες και καμπινες ενεργοποιημενες και εχοντας συνδεσει μπροστα απο τον ενισχυτη την πεταλιερα, ειναι σαν να παιζεις (φαντασου το) με εναν ενισχυτη (ο ενισχυτης που εξομοιωνει η πεταλιερα), να στελνεις το σημα σε ενα ηχειο (καμπινα που εξομοιωνει η πεταλιερα), μετα να παιρνεις τον ηχο με ενα μικροφωνο (μικροφωνο που εξομοιωνει η πεταλιερα, ακομα κι αν επιλεξεις να μην εχει εξομοιωση μικροφωνου, επειδη χρησιμοποιεις εξομοιωση καμπινας, ο ηχος που παιρνεις εχει φτιαχτει απο δειγμα που παρθηκε με μικροφωνο για να γινει το ir της καμπινας) και ξαναστελνεις τον ηχο μετα ολα αυτα στην εισοδο ενος αλλου ενισχυτη, οπου το σημα ξαναπερναει απο δευτερη προενισχυση, δευτερο τελικο σταδιο και μετα παει και σε δευτερη καμπινα.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα αφενος το σημα σου να ειναι πολυ δυνατο στην εισοδο και εξοδο του ενισχυτη (λογω πολλων και πιθανως κακορυθμισμενων gain stages) και ετσι να ειναι ευκολο να σου κανει θορυβους, μικροφωνισμους κτλ και αφετερου, ουσιαστικα να μην εκμεταλλευεσαι ουτε τις δυνατοτητες της πεταλιερας, ουτε του ενισχυτη, γιατι απο τη μεν πεταλιερα δεν θα παιρνεις τον ΣΩΣΤΟ (οπως τον ειχαν στον μυαλο τους αυτοι που εφτιαξαν την εξομοιωση) ηχο που υποτιθεται οτι εξομοιωνει η πεταλιερα (πχ θες ηχο boogie στην πεταλιερα, αλλα οπως ειπα και πριν με την ολη διαδρομη, στο τελος καταληγεις να εχεις εναν ηχο εξομοιωσης boogie που περναει απο καμπινα, μικροφωνο, δευτερο ενισχυτη και καμπινα κτλ), ενω απο την αλλη ουτε ο ενισχυτης θα βγαζει αυτα που μπορει και με τον τροπο που μπορει (χωρις θορυβους κτλ).
Λες οτι οταν βγαζεις τις εξομοιωσεις, ο ηχος σου γινεται πιο μουντος κτλ.
Αυτο γινεται οχι γιατι πριν (με τις εξομοιωσεις on) λειτουργουσε σωστα το ολο θεμα, αλλα γιατι λογω των πολλων gain stages ειχες πολυ δυνατοτερο σημα και το φαινομενο loudness σε κανει να ακους πολυ καθαροτερα καποια πραγματα οσο δυναμωνουν οι εντασεις (για αυτο τον λογο συνηθως σε μερικα συστηματα ηχου βλεπεις και κουμπι loudness που ουσιαστικα καθως χαμηλωνεις την γενικοτερη ενταση, αυτο ανεβαζει πριμα και μπασσα για να μην χασεις αυτες τις πληροφοριες ηχου λογω της χαμηλοτερης εντασης).
Πραγμα που σημαινει, οσο πιο χαμηλα παιζεις σε εντασεις, τοσο πιο πολλα μπασσα και πριμα χρειαζεσαι για να κανεις compensate που λεμε τις συχνοτητες που χανεις λογω μικρης εντασης και μικροτερης ευαισθησιας του ανθρωπινου αυτιου σε ορισμενες συχνοτητες (τα μεσαια τα ακουμε μια χαρα, εκει που χανουμε - και ειδικα με την ηλικια - ειναι στα ακρα του φασματος της ακοης μας, δηλαδη στα πριμα και μπασσα).
Οποτε αν ο ενισχυτης σου εχει effects loop θα σου προτεινα να χρησιμοποιεις εκει την πεταλιερα για εφφε μονο (με βασικο ηχο αυτον του ενισχυτη) ή παλι στο effects loop του ενισχυτη αλλα αυτη την φορα συνδεοντας απλα την εξοδο της πεταλιερας στο effects return του effects loop του ενισχυτη, ωστε να παιρνεις τον ηχο σου αποκλειστικα απο την πεταλιερα (με τις εξομοιωσεις on φυσικα) και ο ενισχυτης σου να λειτουργει απλα σαν τελικος λαμπατος ενισχυτης.
Αυτη ειναι η "σωστη" χρηση της πεταλιερας και των modelling εργαλειων γενικα, να χρησιμοποιουνται ειτε κατευθειαν καρφι για ηχογραφηση, ειτε σε κονσολα κατευθειαν για live, ειτε σε καποιον τελικο ενισχυτη και καμπινα (frfr ή κιθαριστικη, αν χρησιμοποιεις κιθαριστικη καμπινα, καλυτερα απενεργοποιησε τις εξομοιωσεις καμπινων στην πεταλιερα, γιατι με βαση τα οσα ειπαμε πιο πανω, καταλαβαινεις οτι θα ειναι σαν να χρησιμοποιεις ηχο απο μια καμπινα και να τον στελνεις μεσα σε αλλη καμπινα).
Βεβαια, ορισμενα μηχανηματα modelling σου δινουν την δυνατοτητα να συνδεσεις την πεταλιερα ετσι που να βρισκεται και μπροστα απο τον ενισχυτη (για να χρησιμοποιεις πχ ηχους απο πεταλακια drive, boost, eq, compressor) και ταυτοχρονα στην λουπα (για να λειτουργεις τα time based effects κτλ). Αυτο γινεται με συνδεση 4 καλωδιων (συνηθως) αλλα δεν ξερω αν το υποστηριζει η πεταλιερα σου. Μπορεις να ρωτησεις τον κατασκευαστη της αν υποστηριζει με καποιον τροπο συνδεση οπως σου περιεγραψα.
« Τελευταία τροποποίηση: 21/06/11, 11:27 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #14 στις: 21/06/11, 18:00 »
"...Οποτε αν ο ενισχυτης σου εχει effects loop θα σου προτεινα να χρησιμοποιεις εκει την πεταλιερα για εφφε μονο (με βασικο ηχο αυτον του ενισχυτη) ή παλι στο effects loop του ενισχυτη αλλα αυτη την φορα συνδεοντας απλα την εξοδο της πεταλιερας στο effects return του effects loop του ενισχυτη, ωστε να παιρνεις τον ηχο σου αποκλειστικα απο την πεταλιερα (με τις εξομοιωσεις on φυσικα) και ο ενισχυτης σου να λειτουργει απλα σαν τελικος λαμπατος ενισχυτης..."
 
συγνώμη που κούρασα, αλλά πιάνομαι από αυτό που έγραψες. όντως ο ενισχυτής μου έχει effects loop και προτείνει (ό,τι λες, νομίζω)να συνδέσω το preamp out του ενισχυτή στην είσοδο της πεταλιέρας και το power amp in του ενισχυτή με την έξοδο της πεταλιέρας. Υποθέτω ότι η κιθάρα θα συνδεθεί σε ένα από τα 2 input του ενισχυτή -ή τα έχω χαμένα;;;; άρα με αυτόν τον τρόπο κρατάω τον ήχο του ενισχυτή, σωστά; και παρακάμπτω στην πεταλιέρα όλες τις προσομειώσεις ενισχυτών/ καμπινων -που ούτως ή άλλως δεν με απασχολούν, σωστά; (υπόσχομαι να κλείσω το θέμα εδώ! οπότε δώσε μου τα φώτα σου για τελευταία φορά!)

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #15 στις: 21/06/11, 18:22 »
Λοιπον, αφου δεν σε ενδιαφερουν οι εξομοιωσεις, τα πραγματα απλοποιουνται πολυ.
Αυτο που θες να κανεις ειναι να βαλεις σωστα την πεταλιερα σου στο effects loop. Τα effects loop εχουν μια εισοδο και μια εξοδο. Την εισοδο την ονομαζουν συνηθως effects return και την εξοδο effects send. Μπορει επισης να βρεις την εισοδο σαν power amp in και την εξοδο σαν preamp out. Αυτο, γιατι αυτο ακριβως ειναι η λουπα, μια παρακαμψη του σηματος μεταξυ προενισχυτη και τελικου ενισχυτη. Το σημα σου ουσιαστικα παει απο την κιθαρα σου στην εισοδο τοπυ ενισχυτη, στην προενισχυση δηλαδη, μετα απο κει το σημα σου παει στο preamp out (ή effects send) απο οπου μπορεις εσυ να το παρεις, να το στειλεις σε καποια μοναδα εφφε για επεξεργασια (στην προκειμενη περιπτωση δτην πεταλιερα σου) και μετα απο την μοναδα αυτη που το χεις στειλει, το σημα ξαναγυρναει στον ενισχυτη σου (απο την εξοδο της πεταλιερας στην εισοδο του ενισχυτη, αλλα οχι στην μπροστινη εισοδο που ειναι για την κιθαρα, αλλα στην "βοηθητικη εισοδο", δηλαδη στο effects return ή αλλιως power amp in) και το επεξεργασμενο πλεον αυτο σημα, παει στο τελικο σταδιο του ενισχυτη σου και απο κει τελικα φευγει απο την εξοδο του ενισχυτη για τα ηχεια.
Αρα, αυτο που θες να κανεις ειναι να συνδεσεις την κιθαρα σου κανονικα στον ενισχυτη και την πεταλιερα σου στο effects loop ως εξης:
Απο το effects send (ή preamp out) του ενισχυτη σου, στειλε με ενα καλωδιο το σημα προς την εισοδο της πεταλιερας σου και απο την εξοδο της πεταλιερας σου στειλε ενα καλωδιο στο effects return (ή power amp in) του ενισχυτη σου.
Ετσι θα εχεις "κλεισει" το κυκλωμα και αναλογως του preset που εισαι στην πεταλιερα, θα χεις και τα αντιστοιχα εφφε στον ηχο σου. Μετα φυσικα παιζεις με τα mix, volume κτλ των εφφε ωστε να παρεις ακριβως την μιξη που θες στα εφφε (πχ ποσο να ακουγεται το wet και ποσο το dry σημα).
Μονο μια συμβουλη:
Δες το manual της πεταλιερας σου να δεις για την περιπτωση που μιλαμε, ποιες εισοδους και εξοδους προτεινει. Μερικες πεταλιερες εκτος απο εισοδο και εξοδο, εχουν και effects loop απο την οποια μπορεις να κανεις την ολη συνδεση που περιγραψαμε πιο πριν. Απλα χρησιμοποιεις το effects loop της πεταλιερας οπως και αυτη του ενισχυτη, θεωρεις δηλαδη το send της σαν εξοδο (send=στελνω σημα) της και το return της σαν εισοδο της.
Επισης αφου τελειωσεις με τις συνδεσεις κτλ, κοιτα να απενεργοποιησεις τις εξομοιωσεις ενισχυτων και καμπινων και θα σαι super. Θα εχεις τον ηχο του ενισχυτη σου και τα εφφε σου οπου και οποτε εσυ θες.
Βεβαια, για να μην εχεις και θεματα θορυβου κτλ, κοιτα να χρησιμοποιεις καταλληλα καλωδια για καθε χρηση. Μην παρεις πχ καλωδιο κιθαρας και προσπαθησεις να συνδεσεις ηχεια με αυτο... Δες τι προτεινει ο κατασκευαστης (οχι σαν μαρκα καλωδιου, αλλα τι τυπο, πχ speaker cable)

People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος gvogi

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #16 στις: 21/06/11, 19:03 »
σ' ευχαριστώ πολύ! το έπιασα! και ...συγνώμη που κούρασα!

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #17 στις: 21/06/11, 19:54 »
Καμια κουραση. Να σαι καλα...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #18 στις: 22/06/11, 08:52 »
παίζουμε σε χώρο περίπου 20 τ.μ. έχω ενισχυτή λαμπάτο fender de luxe 40W. μόλις ξεπεράσω το 2 στην ένταση (volume) συντονίζει (;) οποιαδήποτε κιθάρα -δηλ. ακούγεται βουιτό.

Για τι ακουστική ένταση μιλάμε; Πχ. τρίζουν τα τζάμια; "Τρυπάει" τα αυτιά; Αν η ένταση είναι πολύ μεγάλη σε μικρό χώρο, φυσικά θα έχεις ανάδραση/feedback/"μικροφωνισμούς". Υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη να παίζεις σε μεγάλη ένταση;

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: συντονισμος- βουιτό
« Απάντηση #19 στις: 22/06/11, 13:52 »
Αν αναψεις τον ενισχυτη χωρις να συδεσεις τιποτα πανω, η μια κιθαρα απευθυας με τον ηχο κλειστο, και τον δυναμωσεις, κανει το ιδιο?
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
6 Απαντήσεις
4504 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/03/16, 19:25
από Spyros Delta