Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Freemind, το μανιφέστο σου με βρίσκει 100% σύμφωνο, μέχρι την τελευταία του λέξη.Όλα αυτά τα τραγούδια που ακούγονται ολόιδια, λες και βγήκαν όλα από το ίδιο software, είναι εκνευριστικότατα... Πού είναι εκείνος ο ακατέργαστος ήχος...Ένα μεγάλο μπράβο!
"... Αν ειναι δυνατον να ζητησουμε και να ζησουμε τις εποχες του 60-70-80!!! Ουτε την επιστροφη του ιδιου στυλ! Αυτο δε θα ειναι επιστροφη, θα ειναι copy paste! Ομως, μπορουμε να "κλεψουμε" την νοοτροπια των παραγωγων και των συγκροτηματων εκεινης της εποχης, και με τις νεες τεχνολογιες, να ανεβασουμε ενα σκαλοπατι παραπανω αυτα τα ειδη..."
"...Ποια ξεβρακωτη στειλαμε στο εξωτερικο? Τη Βανδη ή τη Βισση ( δεν θυμαμαι τωρα...δεν μπορουσα ποτε να τις ξεχωρισω )..."
Παίζοντας και λίγο το συνήγορο του Βελζεβούλη, οφείλω να υπενθυμίσω πως σε επίπεδο ιδεών παραγωγής τα πράγματα δυσκολεύουν όσο πληθαίνει η ιστορική τους παρουσία. Δεν μπορούμε εσαεί να μιλάμε για πρωτοτυπία στον ήχο και στον τρόπο που πασάρεται.
Δεν είναι η έλλειψη παραγωγής το ουσιαστικό και κυρίαρχο πρόβλημα (διότι πρόβλημα είναι), αλλά η έλλειψη ταλέντου, φαντασίας, μουσικού οράματος και πρώτιστα υπέρβασης των μουσικών μας προτύπων κι αναφορών. Κι αυτό συμβαίνει διότι λείπει η μουσική παιδεία...
Ψέγω όμως όλους εκείνους που αναπαράγουν ελαφρά την καρδία ασυναρτησίες του τύπου "η rock πέθανε", γιατί το μόνο που έχει πεθάνει προ πολλού είναι η δική τους διάθεση και προθυμία να βουτήξουν μέσα στη λάσπη της μουσικής ανοησίας για να εξορύξουν τα διαμάντια που κρύβονται από κάτω.
Πως να επιρρίψω την ευθύνη σε μια χάλια παραγωγή, όταν η ίδια η ουσία της σύνθεσης υπολείπεται? Πως να τα βάλω πχ με μια κακή ενορχήστρωση, όταν η ίδια η δομή του κομματιού κι η μουσική ιδέα δεν είναι τίποτα περισσότερο από αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων χιλιοειπωμένων κλισέ? Τι έχει να επιδείξει τη σήμερον ημέρα σε πρωτοτυπία ένας κιθαρίστας που προσπαθεί να γίνει Κροκίδης στη θέση του Κροκίδη? Και πως φτάσαμε στο σημείο να ψάχνουμε με επί ματαίω ελληνόφωνα rock συγκροτήματα που έχουν κάτι να πουν, που να διαφοροποιούνται βρε αδελφέ από το μέτριο μέσο όρο, αν όχι επειδή ουδέποτε αναζήτησαν τη δική τους φωνή, αλλά κινήθηκαν σαν καρικατούρες αποκλειστικά στις κατακτήσεις και τους μανιερισμούς των προηγούμενων?
Και μετά, κατά τα άλλα, μας φταίνε οι άλλοι, αλλά το δαχτυλάκι μας ούτε που το κουνάμε να κάνει ένα κλικ μήπως και ξεστραβωθούμε τελικά. Έπειτα σε μια περίοδο έντονα ανταγωνιστική, από μικρή ακόμα ηλικία γίνεται το κακό...ο γονέας θα επιλέξει μια δεύτερη-τρίτη γλώσσα, αντί να μάθει στο παιδί του ένα άχρηστο μουσικό όργανο, ώστε αύριο μεθαύριο να έχει περισσότερα μόρια για τον ΑΣΕΠ.
Η μουσικη παιδεια ξεκιναει παντα απο την πρωτη ακροαση. Και ο ελεγχος των συγκροτηματων/καλλιτεχνων που θα εμφανιστουν στην αγορα, ξεκιναει απο το "ναι" ή το "οχι" ενος παραγωγου. Ειναι 2 αμεσα συνδεδεμενα πραγματα. Οταν μετα το 90, οι παραγωγοι εδιναν το "ok" μονο στο "ελαφρυ" πυροβολικο, ωστε να βγαλουν περισσοτερα λεφτα, αναγκασαν μια ολοκληρη γενια, να μεγαλωσει και να αναπαραγει αυτο το "ελαφρυ" ακουσμα! Δεν θελω να γινω καταστροφολογικος, ομως πιστευω οτι το 60-70% απο τα παιδια που μεγαλωσαν μεσα στο 90, ή απο τους ανθρωπους που αρχισαν να ακουνε περισσοτερο μουσικη εκεινη την περιοδο, θεωρουν τα κομματια του Κορκολη, "κουλτουρα" και τα κομματια των Καρβελα, Βισση και Βανδη, κομματια με νοημα και στιχο. Και σε ολα αυτα παλι, ευθυνεται η "ευθυνοφοβια" των παραγωγων να βγαλουν το ροκ κυμα στην Ελλαδα.
Και τωρα βεβαια θα πρεπει να σημειωσω το τι θυσιες θα επρεπε να ειχαν κανει τοτε. Θα επρεπε να ειχαν απαλλαξει αρκετους ανθρωπους που νομιζαν οτι επαιζαν μουσικη, πριν ακομα τους δωσουν demo για τη δουλεια τους ( αν και για ενα διαστημα, το demo περναγε απο το κρεβατι ). Αυτο σημαινει λιγοτερος μουσικος πληθυσμος, μικροτερη αγορα, μικροτερες εταιριες ( ισως καν οι μεγαλες εταιριες να μην παταγαν το ποδι τους με αυτη τη συντηρητικη αποψη ), αλλα καλυτερη ποιοτητα αγορας!
Αρα παλι οι παραγωγοι, ελεγχοντας την παραγωγικη διαδικασια, μειωσαν την ποιοτητα του αποτελεσματος..και βεβαια του κοινου!! Δεν λεω πως και η πραγματικη μουσικη παιδεια δεν παιζει ρολο. Το παρατημενο μαθημα της Μουσικης, ειναι η ωρα του παιδιου...ομως και αυτο δεν ειναι αρκετο..Πιστευω οτι μεσα στο μουσικο βιομηχανικο μονπωλιο, το κρατος φερει μικρη ευθυνη!
Σε ξενες παραγωγες γινεται αυτο!! Και ευτυχως, στο 2ο οροφο του Metropolis Ομονειας ( με τα ελληνικα ), μπορει να βρει κανεις αυτονομες παραγωρες σε ειδη μουσικης που μονο στο εξωτερικο εμφανιζοντουσταν για πολλα χρονια! Αυτες τις παραγωγες πρεπει να τις υποστηριξουμε, ομως δεν εχουν και οι ιδιες την δυναμη να διαφημιστουν, οταν τη μεριδα του λεοντος την εχουν οι μεγαλες βιομηχανιες!
Αυτους μας πλασαρανε, αυτους ακουμε! Οι υπολοιποι απλα βασανιζονται δουλευοντας με δικα τους λεφτα διαφορα demo, και προσπαθωντας να πεισουν οτι η χοντρη τραγουδιστρια που εχουν, αποδιδει 1000 φορες καλυτερα απο τη καλυτερη τραγουδιστρια της εταιριας, απλα δεν ειναι εμφανισιμη!! Εδω μας πουλανε ΕΜΦΑΝΙΣΗ και οχι ποιοτητα.
παρακαλω οπως το αρχικο κειμενο παρει μονιμη θεση στην αρχικη σελιδα οποιουδηποτε μουσικου forum που σεβεται τον εαυτο του........
Ξεκίνησε από Stergios Kourou Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Τσάκι Δισκοπαρουσιάσεις και κριτικές
Ξεκίνησε από Malezyanni Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Βραζίλης Σύντομα στο ραδιόφωνό σας
Ξεκίνησε από RedWhite83 Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από ivikos Δικοί μας στίχοι και ποιήματα