Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - kronus

Σελίδες: [1]
1
Kαλησπέρα σας,
έπειτα από πολλές δοκιμές κ κάποια χρόνια ενεργού παιξίματος, κατέληξα στο προσωπικό μου set up του εξοπλισμού για ηλ. κιθάρα το οποίο είναι το εξής:
κιθάρα => wah => overdrive => flanger => analogue delay => valve amp
και αναλόγως την περίσταση είτε αλλάζω θέση στα wah + overdrive, είτε προσθέτω μετά το overdrive ένα noise reduction.
Το πρόβλημα που έχω είναι με το delay. Δηλαδή, οι επαναλήψεις του "βρωμίζουν" κ αυτό είναι εν μερη λογικό εφόσον μετά το delay υπάρχει το παραμορφωμένο σήμα του crunch καναλιού του.
Μία λύση φαίνεται να είναι η τοποθέτηση του delay στην λούπα, αλλά δεν θέλω να μπλέξω με εξτρα καλώδια κ επιπλέον τροδοσίες.
Επομένως, μπορώ να κάνω κάτι για να διορθωθει το πρόβλημα? κάτι ίσως που μου ξεφεύγει?
Ευχαριστώ!!

2
Καλησπέρα σε όλους,

Σκέφτομαι να αγοράσω μια κιθάρα. Είμαι ανάμεσα σε δύο διαφορετικές κιθάρες τόσο σε χαρακτηριστικά όσο και μέγεθος. Από τη μια είναι η Taylor gs mini με spurce καπάκι, sapele back and sides, έβενο σε ταστιέρα και γέφυρα, αλλά 3/4! Η δεύτερη επιλογή είναι η Lag T300 DCE με cedar καπάκι, indonesian rosewood σε ταστιέρα, γέφυρα back and sides και εγκατεστημένο το STUDIOLÂG PLUS electronic system.  Παραθέτω δυο links για να καταλάβετε ακόμα περισσότερο για ποιές κιθάρες μιλάω. Η διαφορά στην τιμή είναι σχετικά μικρή. Η βασική της χρήση θα είναι ουσιαστικά για μελέτη στο σπίτι, άντε και καμιά βραδυά με φίλους.

Taylor:
Taylor GS Mini VS Taylor 110 @ Fazio's Frets and Friends


Lag:
Acoustic Guitar Review - LAG Tramontane 300 DCE
   

Θα ήθελα τι  γνώμη σας.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

4
Γειά σας! Σκέφτομαι να αγοράσω το redbox classic της hughes & kettner με σκοπό την ηχογράφηση χωρίς μικρόφωνο. Έχω τον marshall tsl602 (και επειδή πλέον υπάρχει θέμα με τους γείτονες) σκεφτόμουν την ηχογράφηση από το line out της προενίσχυσης στο redbox κ μετά στην κάρτα ήχου κοκ.

Τα ερωτήματα: θα υπάρξει βελτίωση σοβαρή ή θα έχω το ίδιο άθλιο σήμα απλώς λίγο πιο ραφιναρισμένο?
                         γνωρίζω ότι το μικρόφωνο είναι καλύτερη λύση, αλλά θα βοηθήσει καθόλου το redbox?
                         θα προτείνατε κάποιο άλλο di για αυτήν την δουλειά?

5
Καλησπέρα σας!
Λοιπόν, έχουμε κ λέμε. Τον τελευταίο καιρό μεταξύ άλλων πειραματίζομαι με οικιακές ηχογραφήσεις(όσο προλαβαινω λόγω σχολής και δουλειάς)
Ηχογραφώ με μικρόφωνο μπροστά από ενισχυτή, το οποίο πάει στην cakewalk ua-25ex και μετά στο λαπτοπ. Το πρόβλημα είναι ότι έχω αρκετό "φύσημα"/background noise ή όπως αλλιώς λέγεται. Το πρόβλημα δεν είναι θέμα γείωσης. Επίσης, ηχογραφώ με σχετικά χαμηλή πρός μεσσαία ευαισθησία μιας και όταν είναι πιο δυνατό το sensitivity αυξάνεται τρελά το φύσημα!
Αυτό που θέλω να μάθω είναι η διαδικασία για την αφαίρεση αυτου του φυσήματος από ένα ηχογραφημένο δείγμα.

6
Καλησπέρα σας!

Στείνω το υποτυπώδες home studio κ έχω βρεθεί σε ένα μπέρδεμα. Μέχρι στιγμής όταν ηχογραφούσα την ηλ. κιθάρα πχ ακολουθούσα την εκής διαδικασία:
 μικρόφωνο στον ενισχυτή=>το μικρόφωνο στην κάρτα ήχου(cakewalk ua-25ex)=>την κάρτα ήχου στο laptop. Κ αναλόγως την περίπτωση +ένα σήμα από τον προενισχυτή του ενισχυτή μου καρφί στην κάρτα ήχου κ μετά στο laptop.

Αυτήν την περίοδο σκέφτομαι να αγοράσω μια μικρή αναλογική κονσόλα (10-14 max) με την λογική να αξιοποιώ ταυτόχρονα πολλά κανάλια. Δηλαδή η συστοιχία να είναι ως εξής:
τα μικρόφωνα στην κονσόλα=>κάρτα ήχου=>laptop.

 Απλώς, δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι λογική αυτή η συστοιχία κ επιπλέον δεν θέλω να "ακυρώσω" την κάρτα ήχου(έχω δει ότι πολλές κονσόλες έχουν έξοδο usb για σύνδεση στον υπολογιστή). Εν ολίγοις:
είναι λογική αυτή η "αλυσίδα" που σκέφτομαι; είναι χρηστική; χρειάζεται μήπως κάτι επιπλέον να προσθέσω;


7
Άλλα όργανα / χορδές τζουρά
« στις: 28/04/11, 16:34 »
Καλησπέρα! αγόρασα έναν τζουρά χθες, κ παρατήρησα ότι η μπάσσα "χορδη" είναι ζεύγος δύο χορδών (όπως κ οι υπόλοιπες 2) αλλά η μία είναι ναι μεν μεταλλική, αλλά με συρματάκι πλεκτή. Όπως οι μπάσσες της κιθάρας. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι σωστό κ εκτός αυτού, δυσκολεύομαι να κουρδίσω, αφού το μπάσσο ζεύγος δεν είναι από ίδιες χορδές, επομένως δεν έρχονται στην ίδια οκτάβα. Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω χορδές αλλά δεν ξέρω τι μέγεθος/διαμέτρημα να πάρω. Το μόνο που έχω ακούσει είναι πως πρέπει να αγοράσω συγκεκριμένες χορδές ακουστικής.

8
Το ξέρω, παίζει θέμα αν είναι καουμπόικες, μεξικάνικες, βέρμαχτ, με δέρμα κροταλία, με ή χωρίς κρίκο,

αλλά έστω ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι πιο εικονικό όπως ένα drum machine, τι πειράζουμε (eq, bass boost ή οτιδήποτε) για να τριγκάρουμε τις μπότες;;

9
Συγγνώμη που ίσως τρολάρω το θέμα, αλλα ρίχτε ΟΛΟΙ μια ματιά εδώ: http://webwar2.org/index.php/topic,12456.0.html

είναι τόπικ στοχοποίησης "αναρχοκομμουνιστών", με πλήρη στοιχεία. Επειδή εγώ ήδη έχω εντοπίσει αρκετούς γνωστούς μου, τσεκάρετέ το να ειδοποιείσετε τυχόντες γνωστούς.

Επίσης, αλλη μια φορά, όποιος έχει νομικές γνώσεις ας επιληφθεί επί του θέματος και ας ενημερώσει


(προς τους διαχειρειστές: αν θεωρείτε ότι το συγκεκριμένο ποστ τρολάρει το θέμα, ας μεταφερθεί κάπου αλλού, αλλά παρακαλώ να ΜΗΝ διαγραφεί-ευχαριστώ) 

10
Χαίρεστε, χαίρεστε! Το θέμα έχει ώς εξής.. χρησιμοποιώ για λειτουργικό μια διανομή linux ubuntu, κ έχω ψιλο-προβληματάκια με την ηχογράφηση.. μέχρι στιγμής-έχοντας δοκιμάσει το ubuntu studio audio package-σκεφτόμουν δύο πιθανές λύσεις: α) να εγκαταστήσω μια διανομή mac OS κ να την τρέχω ή με boot ή με pararell desktop και β) να ανοίγω εφαρμογές ηχογράφησης .exe μέσω του WINE ή του crossover. Το ερώτημα έχει να κάνει με το πώς οι χρήστες linux ή άλλων διαφόρων unixοειδών, ηχογραφούν. Προγράμματα, εφαρμογές κ τα σχετικά.. Από ότι θυμάμαι από ανάλογο θεματάκι, υπάρχει αρκετός κόσμος στο forum που χρησιμοποιεί unix.. Οπότε, περιμένω τις απαντήσεις σας!! ;)

11
Εφέ / Μονάδα πολυεφφέ
« στις: 20/09/08, 21:19 »
Χαιρετώ σας! Θέλω μια μονάδα πολυεφφέ σε μορφή rack.. αυτήν την στιγμή έχω τσεκάρει την rocktron xpression αλλά δεν την έχω ακουσει ακόμα.. θα ήθελα να μου προτείνεται κ άλλες τέτοιες μονάδες σε παρόμοια τιμολογικά επίπεδα.. μέχρι στιγμής από τα specs της rocktron είμαι ευχαριστημένος, αν κ θα προτιμούσα να είχε eq με περισσότερες περιοχές.. οπότε περιμένω απόψεις πάνω στο θέμα!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: δεν με ενδιαφέρει το amp modelling/simulation.. μόνο εφφέ θέλω από το rack.. κ επίσης μην μπείτε στον κόπο για digitech, line6 ;).. αυτά!


12
Εφέ / πρόβλημα με loop fx & delay
« στις: 16/07/08, 14:46 »
λοιπόν.. το πρόβλημά μου έχει ως εξης: αγόρασα καινούρια καλώδια κ τα συνέδεσα στην λούπα του marshall tsl 602.. συνέδεσα εκεί το delay κ το volume pedal μου.. αλλά δεν λειτουργούσαν. πρόβλημα με τροφοδοσία, πετάλια, καλώδια δεν υπάρχει.. διαβάζοντας τα manual όμως, ο ενισχυτής έγραφε πως στην λούπα είναι καλό να συνδέεις ρακιέρες κ όχι πεταλάκια(πρέπει να μπαίνουν πριν το input της προενίσχυσης), ενώ τα manual στα πετάλια λένε για λούπα.. κ όντως σε άλλους ενισχυτές δούλευαν έτσι, στην λούπα.. η λούπα είναι παράλληλη κ όχι σειριακή, αν αυτό χρησιμεύει κάπου..

13
Διασκέδαση / Κάμπινγκ στα Βόρεια
« στις: 15/07/08, 15:50 »
Προς τους "βόρειους" φίλους κ όχι μόνο: παίδες γνωρίζετε να μου προτείνετε κανά καλό κάμπινγκ παραλιακά της μακεδονίας? ξέρετε... χαλκιδική κτλ κτλ κτλ.. να 'σται καλά, περιμένω απαντήσεις!!!

14
Εφέ / ΟΧΙ ΑΛΛΟΝ ΘΟΡΥΒΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!
« στις: 30/03/08, 17:25 »
ΟΧΙ ΑΛΛΟΝ ΘΟΡΥΒΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!
    Μισούσα κ μισώ ακόμα τον θόρυβο κ το φύσημα που προκαλείται σε μια αλυσίδα εφφέ! Είχα αγοράσει έναν jam dynassor, αλλά δεν πρόλαβα να τον χαρώ γιατί μου τον έκλεψαν μαζί με διάφορα άλλα σε ένα σακίδιο, έτσι όταν κατάφερα να μαζέψω κάποια χρήματα ακόμα αγόρασα ένα mxr dynacomp μεταχειρισμένο(να 'σαι καλά ρε Μάκη :)). Το συνδέω λοιπόν μαζί με τα άλλα πεταλάκια κ κόντεψα να πάθω νευρικό ανεύρισμα κ οξεία κρίση φρενήτιδος από το φύσημα!! Τα πετάλια που χρησιμοποιώ με σειρά από κιθάρα προς ενισχυτή είναι rocktron black cat moan wah wah->mxr dynacomp->mxr wylde od->rocktron hush noise reduction. Κ έχω στο fx loop ένα crazy tube circuits echo rush delay κ ένα rocktron hex volume pedal. Το ερώτημα είναι:ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ?!?!?!?!?!?!?!
Οπότε σκέφτηκα μήπως κάποια μετατροπή του mxr σε ross από τον jam να διόρθωνε κάπως το πρόβλημα(αν κ από όσο γνωρίζω οι περισσότεροι κομπρέσσορες είναι φασαριώζοι). Δεν γνωρίζω αν θα βοηθήσει αυτό καθόλου κ θέλω να ακούσω( ή μάλλον να διαβάσω ;D) τι μου προτείνεται εσείς.
Σημείωση-την λύση ενός noise gate αντί του noise reduction την απορρίπτω γιατί νιώθω πολύ "βάρβαρη" την επέμβασή του στον ήχο(harmonics killer!!!)
Περιμένω τις προτάσεις σας!

15
Στο video που ακολουθεί πρόσεξτε τι συμβαίνει όταν το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης εισβάλει βίαια με όρους όπως rock,bahamas, bodoir, jaguar κτλ κτλ κτλ, στον γεωγραφικό χώρο όπου ήκμασε κ παρήκμασε το καθεστώς του υπαρκτού σοσιαλισμού. ;D ;D ;D
Απολαύστε
:-*

mama russiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

εννοείται πως οποιοδήποτε σχόλιο-κράξιμο κ άλλα τέτοια διάφορα επιβάλονται να κατατεθούν

16
Ενισχυτές / modάρισμα ενισχυτών
« στις: 12/03/08, 17:06 »
Καλησπέρα σε όλη την παρέα!
              Χάζευα στο περιοδικό, το guitarist, κάποια σχόλια για τον ενισχυτή του randy rhoads, τα οποία ανέφεραν:in the studio Randy dropped the voltage of his Marshall heads to around 92 to add breadth to the distortion κτλ κτλ κτλ.. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι μείωσε την τάση(?) στις κεφαλές του για να δώσει περισσότερο παραμόρφωση(dist). Αυτό εννοεί ή λάθος κατάλαβα; κ άν αυτό είναι που εννοεί, γίνονται όντως τέτοια mods σε ενισχυτές;

17
Εφέ / "Setting Up Stompboxes" by Pete Cornish
« στις: 04/03/08, 10:49 »
Επειδή κατά καιρούς γίνονται πολλές συζητήσεις για το πώς κ με ποιά σειρά συνδέουμαι τα πεταλάκια μας για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, παραθέτω αυτή την συνέντευξη που παραχώρησε ο Pete Cornish στους ανθρώπους του Music Radar:
Pete Cornish's client list is a veritable who's who of professional guitarists, including Pink Floyd, Muse, Paul McCartney and The Police. Trained by the MOD, Cornish's pedalboards and switching systems are serious works of art designed to simply be the most reliable and electrically transparent available.
 
We've all experienced the tone-sucking effects of a chain of pedals, so we wondered what advice we could glean from the master...

What's the basic problem with any effects set-up?

"If the guitar is loaded by the pedals, and/or cables, then it's not the same as plugging straight into your amp. The rule of thumb is that when you feed one signal into something else then the input impedance of the receiving end should be 10 times higher than the output impedance. With a guitar this virtually never happens because the output impedance varies - that's the first problem. If you've got the volume control down a bit, the output impedance could be as high as 200,000 ohms (0.2meg), so that should feed into two meg ohms to keep to the rule. Most amps are one meg ohm, which is only five times higher, but that's good enough.

"However, if you then put a pedal in line... that's going to interfere even further. That's where the true bypass idea comes from; to disconnect that input impedance and go straight through. What that ignores is that now you've doubled the cable run, and when you kick the pedal in you still have the problem. How could you EQ your sound? For which position: in or out?

"The best thing is a line driver input stage - something that's always constant and is the same input impedance as your amp - because that isolates everything that comes after it. The effects pedals made by BOSS have a permanent buffer built in, even when they're off, and make great line drivers."

What's the problem with using a long run of guitar cable?

"The guitar cable is a small tone circuit. In your guitar there's a tone capacitor that's connected to a variable resistance (the pot). So you can isolate the capacitor (the tone full up) or put it across the pickup as you turn the control down. A capacitor has a low impedance at high frequencies, so the higher the frequency goes the more loading effect you get from the capacitor. Now, all cable has capacitance so the lower that capacitance - the shorter the cable, in other words - the less detrimental effect it will then have on the guitar."

What's the Cornish rule of thumb in regard to FX order?

"A compressor first, because that will even out the guitar's output. Any high-gain distortions come after that, then dropping down in gain as you go along. If you put higher-gain effects afterwards you don't get any difference in sound. If you have a low-gain distortion in front of a high-gain one you just get more gain, you don't get any difference in tone. Do it the other way around and the low-gain pedal acts as a tone boost - you can get the same volume but suddenly it sounds massive.

"Put a level boost right at the end of your chain. That way it brings up any echo or chorus - or anything else - by the same amount. If you put a level boost halfway, or at the front, all you do is get more distortion basically."

Many of us will run a level boost and maybe a distortion into the front end of the amp and then chorus and delay in the amp's FX loop.

"It can be the best way, but only if you can get the levels matched. A lot of amps have an FX loop but there's no level adjustment. That's what you need to look for: some way of matching the gains, both at the send and the return point.


18
Ναι! Είναι γεγονός! Οι απόλυτοι Θεοί του βρετανικού Heavy Metal, Judas Priest θα εμφανιστούν στην Ελλάδα μετά από τέσσερα έτη! Και αυτήν την φορά, την επαφή με το κοινό κ τα φωνητικά αναλαμβάνει πάλι ο μέγιστος metal God Rob Halford!!! Αναμένεται να είναι μια βραδυά for those who want to rock hard & ride free!!! Μελανά σημεία αυτού του γεγονότος:-η συναυλία γίνεται στα πλαίσια του rockwave στην Μαλακάσα-Η τιμή αναμένεται να αγγίξει τις οκτάβες του Halford-Η οργάνωση ως συνήθως ενδέχεται να είναι για άλλη μια φορά απογοητευτική.
ΑΛΛΑ WHO CARES??? THE METAL-GODS ARE COMING!!!!
I'M MADE OF METAL! MY CIRCUITS GLEAM! I AM PERPETUAL! I KEEP THE COUNTRY CLEAN!
περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο του συγκροτήματος www.judaspriest.com (όταν φιλοτιμηθούν να ανεβάσουν κανένα νέο, μπορείτε να δείτε κ την σελίδα www.didimusic.gr)

19
Άλλα όργανα / Κιθάρα VerSus Λαούτο
« στις: 24/02/08, 19:41 »
όσοι έχετε μια υποτυπώδη εμπειρία με μουσικά όργανα θα έχετε διαπιστώσει ότι άλλες ηλ. κιθάρες είναι πολύ "μαλακές" στο παίξιμο & άλλες πολύ "σκληρές". Δεν μιλώ για το ηχόχρωμά τους αλλά για το παικτική ευκολία-το playability για τους ελληνομαθείς :P Πέραν αυτού είχα την εμπειρία να παίξω κ με λαούτο κρητικό-το οποιό δεν μου φάνηκε απλώς, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ! Οταν μίλησα με τον φίλο μου, μου εξήγησε ότι όλα τα λαούτα είναι σκληρά όργανα κ πιο δυσκολόπαικτα σε ταξίμια(σολιστικούς αυτοσχεδιασμούς). Η απορία μου είναι η εξής: τι είναι αυτό στην κατασκευή που καθιστά ένα όργανο πιο σκληρό από ένα άλλο; κ αν αυτό το "κάτι" είναι διακριτο γιατί δεν γίνεται προσπάθεια κατασκευής βελτιωμένων παραδοσιακών οργάνων; ήδη μετά από αρκετό καιρό τείνει να καθιερωθεί η χρήση ράβδου στους λαιμούς των μπουζουκιών-γιατί όχι κ στα άλλα έγχορδα;

20
Καλησπέρα σας,
     Μετά από μια σύντομη σχετικά αναζήτηση στο forum δεν βρήκα κάποιο σχετικό post με αυτό το θέμα.. Υπάρχουν πέραν του Kαγμάκη στην Αθήνα καταστήματα που να ασχολούνται με την κατά παραγγελία κατασκευή μουσικών οργάνων; Αν ναι, γνωρίζετε κατά πόσο αξίζει ένα τέτοιο εγχείρημα;
                                                                          ευχαριστώ εκ των προτέρων

21
Τον τελευταίο καιρό (μια εβδομάδα περίπου) έχω παρατηρήσει μια ενόχληση στο αριστερό μου χέρι στο κόκκαλο-σύνδεσμο του μεσσάιου δαχτύλου με την παλάμη. Συγκεκριμένα, νιώθω κάτι σαν τράβηγμα (σε κάποιο νεύρο ίσως).
    Στο παίξιμό μου δεν χρησιμοποιώ το δάχτυλο οττίτη(το μικρό δηλαδή) αλλά παίζω τα κομμάτια κανονικά με την σωστή ταχύτητα. Όμως αυτήν την εβδομάδα μελέταγα το riot in the dungeones του malmsteen κ άρχισα να νιώθω αυτές τις ενοχλήσεις. Πιστεύετε ότι χρειάζεται απλά ξεκούραση ή μήπως πρέπει να απευθεινθώ σε κάποιο ορθοπεδικό γιατρό; Αν κάποιος από εσάς είχε παρόμοια προβλήματα στο παρελθόν ας κάνει τον κόπο να απαντήσει.
ευχαριστώ για την προσοχή σας

22
Τα καλύτερα... / Λυχνίες
« στις: 14/10/05, 21:56 »
Αλλάζοντας το είδος των λυχνίων σε έναν ενισχυτή μπορώ να αλλάξω και τον ήχο του;(προς το καλύτερο εννοείται)

23
Θα ήθελα ενας σοβαρός και εμπειρος κιθαρωδός να μου πει την αντιστοιχια μεγαφωνων και watt ενος ενισχυτη(και λυχνίας και τρανζιστορ) και τετραγωνικών μετρων. Για να γίνω πιο σαφείς θέλω να πως, όταν παίζεις σε έναν χώρο 10τμ χρειάζεσαι ενισχυτή με λιγότερα βατ και πιθανώς λιγότερα ηχεία από την περίπτωση του να παίζεις σε έναν χώρο 150τμ. Αυτό έχει να κάνει βασικά με τον ήχο κι όχι με την αισθητική.... Λογικά θα υπάρχει κάποιος κανόνας για να ξέρεις τι χρειάζεσαι κάθε φορά πέρα απο τον εμπειρικό τρόπο. Ε, όποιος έχει κάτι στον νου του επ' αυτού, ας το ποστάρει...

24
Τα καλύτερα... / Slash
« στις: 12/02/05, 11:22 »
Μήπως ξέρετε τι μαγνήτες χρησιμοποιεί αυτό το τέρας??

25
      Μήπως γνωρίζει κανένας σας ποιά είναι η διαφορά στον διπλοπηνιακό που φαίνεται σαν να είναι δύο μονοπηνιακοί κολλητοί, και στον διπλοπηνιακό που φαίνεται σαν ένας "χοντρός" μαγνήτης(όχι τον soap bar, για μαγνήτες PAF μιλάω)? ???
     Αν το έχει κανείς υπ' όψιν του ας κάνει τον κόπο.... 8)

Σελίδες: [1]