Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Archangel

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16
76
Saved αυτη τη στιγμή παίζουν 3 fuzz στην πεταλιέρα, ένα red ripper της tech 21, ένα big muff π της EHX και ένα Barnacle Fuzz το οποίο είναι πάρα πολύ καλό... το κακό είναι πως με το αγαπημένο μου μπάσο κανένα δεν συνεργάζεται όπως πρέπει  >:( !!!  (τί εννοείς όμως σύντροφε ;;;  ;D ).

Zeoy ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...  :beer



77
παραθέτω και εγώ τα δικά μας...  ::)

https://www.youtube.com/watch?v=LTWsP1Frtqk


https://www.youtube.com/watch?v=NVcK1iLjguE

κάθε input καλοδεχούμενο...

78
εκτιμώ πως με το set up που είχα έπερνε και ξανα έπερνε... ωστόσο τί πιστεύεις πως πρέπει να κάνω...

θα αναρτησω τελικά τα δύο tracks για γνώμες και προτάσεις... εκτιμώντας περισσότερο τις αρνητικές παρα τα τις θετικές παρατηρήσεις  ::) .

stay tuned...

79
 Έχετε δίκιο… δεν έχω διατυπώσει καν ερώτηση…
 
Αυτό που εννοώ είναι πως μπορεί κάποιος, να έχει ευδιάκριτο ήχο στο μπάσο ο οποίος θα παραμένει ευδιάκριτος ακόμα και όταν το μουσικό κομμάτι υπόκειται σε συμπίεση τύπου mp3.  Γνωρίζω πως υπάρχει ηχητικός συμβιβασμός όταν κόβεις δεδομένα, όταν συμπιέζεις, αλλά τουλάχιστον τα υπόλοιπα όργανα παραμένουν εκεί, ενώ το μπάσο (λόγο συχνοτήτων;) εξαφανίζεται…
 
Κατανοώ επίσης πως η ηχογράφηση (στο συγκεκριμένο παράδειγμα) γίνεται ομαδικά και πως η  περαιτέρω επεξεργασία του κομματιού δεν ξεπερνά τις δύο ώρες (δεν περιμένω κρυστάλλινο ήχο που να στέκεται δίπλα σε επαγγελματικά δείγματα) αλλά αναμένω κάτι το οποίο θα γίνεται αντιληπτό όταν πχ το ακούω στο mp3 player μου, μέσα από τα ακουστικά που χρησιμοποιώ (τα οποία είναι εμπορίου αξίας 25€).
 
Πέρα από τα συνήθη … (παίξε με πένα, βάλε περισσότερα mids) τί άλλο μπορώ να κάνω;  Δεν θέλω να είμαι ο εκνευριστικός τύπος ο οποίος είναι πάνω απο την κονσόλα και έχει απαίτηση για premium service με 10€ την ώρα, αλλά από την άλλη, θέλω το μπάσο μου να είναι εκεί… (σε όλα τα audio formats) και να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που ακούω την ώρα που ηχογραφώ…

 Επίσης αυτό που κάνουμε (ως τώρα) είναι να ηχογραφούμε μια όσο το δυνατόν καλή εκτέλεση του κομματιού (όλοι μαζί) και στην συνέχεια ο ηχολήπτης να πειράζει τις εντάσεις και κάποιες άλλες παραμέτρους των οργάνων.  Τώρα δεν είμαι ηχολήπτης ούτε ξέρω από mastering, engineering, mixing και τα σχετικά και σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι κακό δεδομένου του κόστους, αλλά είναι γεγονός πως το μπάσο (συχνότικα) χάνεται κάπου στο σύνολο των λοιπών οργάνων… και ναι θα το πω (έχοντας επίγνωση του ποιοτικού χάσματος) έχοντας ακούσει early demos των GnR ή των Maiden ή των Sabbath (όταν ήταν Εarth ακόμα) το μπάσο είναι εκεί… και ειλικρινά πιστεύω πως ακόμα και η average τεχνολογία του σήμερα μπορεί να δώσει καλύτερα αποτελέσματα από demos του 70-κατι…     
 
και ΌΧΙ σε καμια περίπτωση δεν τραβώ γραμμές μεταξύ εμού και τεράτων όπως ο Duff, Steve και Geezer...  ;D

 …και για να είμαι πιο συγκεκριμένος με ενδιαφέρουν προτάσεις οι οποίες μπορεί να αφορούν πράγματα που πρώτα απ`όλα μπορώ να κάνω εγώ, για να κάνω τον ήχο μου ποιο φιλικό στην ηχογράφηση …  και στην συνέχεια πράγματα που μπορώ να διευκρινίσω σε ηχολήπτη και λοιπά μέλη της μπάντας χωρίς να γίνομαι “that guy”  :o κάνοντας έτσι το τελικό δείγμα πιο καλό στα αυτιά μου, πιο ωφέλιμο στο σύνολο του εκάστοτε κομματιού που γράφουμε και χωρίς προστριβές και όλα τα δράματα που αφορούν τα ύστερα της ηχογράφησης (βλέπε mixing of live evil (sabbs) και σχεδόν όποιου δίσκου έχει περιλάβει licks του μέγιστου Ritchie  ;D ).
 
 

80
 Παίδες καλημέρα… θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα θέμα (κατάσταση) την οποία έχω συναντήσει πυκνά συχνά…
 
Εννοείτε πως θα ήθελα τη γνώμη όχι μόνο των απανταχού μπασιστών αλλά και των κιθαριστών και μουσικών παραγωγών.
 
Για νιοστή φορά μπήκαμε στο studio για μια σχετικά καλή live ηχογράφηση πρόβας.  Δηλαδή, όλη η μπάντα παίζει ταυτόχρονα (δύο κιθάρες, μπάσο, τύμπανα, φωνή) και με μικρόφωνα ηχογραφούμε όλα τα όργανα εκτός από το μπάσο του οποίου το σήμα από τον ενισχυτή καρφί περνάει στην κονσόλα (καθώς δεν υπήρχε μικρόφωνο μπροστά από τον ενισχυτή).
 
Οι κιθάρες είναι μια Gibson Les Paul (με πετάλι προενίσχυσης), μια Fender Tele (με Big Muff και Cry Baby).  Το μπάσο είναι ένα Guild Starfire II (σκαφάτο) με νέο σετ χορδών (Marcus Miller Fat Beams 45-65-85-105) με ένα Fuzz Red Ripper της Tech-21 να λειτουργεί σαν boost σήματος (0 fuzz και με τα bass & high knobs δύο κλικ πάνω από τη μέση ενώ τα mids μόνο ένα πάνω από τη μέση) το οποίο κουμπώνει σε ένα Ashdown LoMenzo Hyper Drive με λίγο τσιμπημένο το drive ίσα για να δίνει λίγο βρωμιά και να μην χάνεις σε μπάσα (ωστόσο είναι dedicated bass pedal οπότε τα πάει καλά με τα μπάσα γενικός).
 
Το αποτέλεσμα ήταν κάτι το οποίο έχω συναντήσει πολλές φορές.  Το μπάσο υπάρχει στην τελική μίξη… το αισθάνεσαι και το αποτέλεσμα είναι αρκετά οργανικό.  Το μπάσο σε επίπεδο συχνοτήτων αγκαλιάζει όλα τα άλλα όργανα και τα αναδεικνύει … αλλά … αυτό συμβαίνει είτε στο studio με 10 ηχεία και 3 subwoofers, είτε σε ένα καλό ηχοσύστημα.  Όντας όμως η εποχή του youtube και των mp3s, των mini ακουστικών και γενικότερα της compact απόλαυσης του ήχου, το μπάσο χάνεται…  Υπό αυτές τις συνθήκες και τα υπόλοιπα όργανα υποφέρουν από την γενικότερη ελάττωσης της ποιότητας του audio track (γεγονός) ωστόσο το μπάσο κάτω από αυτές τις συνθήκες χάνεται.
 
Δεν αναζητώ παραγωγή Martin Birch (ειδικά όταν το συνολικό κόστος είναι πολύ χαμηλό και η μίξη/mastering/engineering (και ό,τι ακολουθεί την επεξεργασία μιας ηχογράφησης) δεν ξεπερνά τις δύο ώρες)) … ωστόσο θα ήθελα α) να ακούγομαι σε όλους τους πιθανούς τρόπους αναπαραγωγής της μουσικής της οποίας είμαι και εγώ συνυπαίτιος και β) αυτό που ακούω την ώρα της ηχογράφησης (όσο υποκειμενικό είναι καθώς στηρίζεται στην αίσθηση της ακοής μου) να προσεγγίζει αυτό το οποίο ηχογραφείται..
 
Σας ευχαριστώ.
 

81
Μπάσο / Απ: ΤΙ ΜΠΑΣΑ ΕΧΕΤΕ?
« στις: 21/01/16, 10:19 »
wow...

για δώσε μας περισσότερες λεπτομέριες... ποιος ο λόγος που δεν έχει το όργανο τα κυκλωματάκια και πρέπει τον ρόλο αυτό (συν της προ-ενισχυσης) να το αναλαμβάνει η πετάλι...

82
 Έχω αρκετά sets και την αντικατέστησα με μια παλιά -σχετικά οκ- Rotosound αλλά οι δυναμικές δεν είναι οι ίδιες…
 
Μπάλωμα ;  Για αναρτήστε κάποιο εκπαιδευτικό video ή κάποιο site… ειλικρινά δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο… (γεγονός, έσπασε ακριβώς ανάμεσα στο nut και το tuner… αλλά πια φαίνονται οι κλωστές οπότε δεν ξέρω αν μπορεί να σωθεί… (saved)


30$ η χορδή ?!?  είναι πολλά τα λεφτά Άρη !!!  ;D

83
 @Βραζίλης  - ευχαριστώ... μπήκα στην διαδικασία του youtube οπότε κάτι έγινε... το πρόβλημα είναι πως επειδή μιλάμε για σκαφάτο μπάσο (του οποίου τα μισά ποτενσιόμετρα κοιτάνε μακριά από τα f holes) έπρεπε να αφαιρέσω τους μαγνήτες... και επειδή και τότε δεν έγινε σωστή δουλειά, θα πρέπει κάπως να ξεβιδώσω τα pots και να τα βγάλω από τις τρύπες των μαγνητών.... και αν διάβασα καλά μάλλον τα pots πρέπει να πατάνε σε κάποια βάση η οποία μπορεί να πάθει ζημιά αν και εφόσον η όλη διαδικασία δεν γίνει με προσοχή (και μια γάτα η οποία βρήσκει απίστευτα διασκεδαστικό το να παίζει με τα καλώδια του μπάσου...  :-\
 
 @Καθόδιος (φλουτσ)  - ο Korgy λέγεται Άγγελος ;!: κοίτα να δεις τί μαθαίνει κανείς http://forum.kithara.gr/Smileys/classic/grin.gif height=15(ωστόσο ένα κομιξάκι για δυο guitar freaks airheads σε μετά θάνατο ζωή... δεν ξέρω πλάκα έχει σαν βάση αλλα κάτι του λείπει).  Όσο για τους Hawkwind... ποτέ δεν τους είχα σε μεγάλη υπόληψη... βασικοί λόγοι μια απαίσια συλλογή (την οποία είχα χρυσοπληρώσει) απο το πάλαι ποτέ μεταλλικό Rock City (στη Σωκράτους), ένας απίστευτα αντιπαθητικός τύπος που γνώριζα που άκουγε μόνο αυτούς και ο Moorcock τον οποίο θεωρούσα για χρόνια (εσφαλμένα) ως τον poor man’s fantasy writer.  Έπρεπε να γίνουν referenced από τους Monster Magnet και να υπάρξει μια εσωτερική στροφή προς την χαοτική ψυχεδέλεια για να ενδιαφερθώ (για το Hassan I Sabha και τον βιασμό του στα γήπεδα ούτε λόγος).
 
 @saved : Q-tron : envelope filter ... σαν σπαστικό auto-wah ... καλό αν το κομμάτι γίνει λίγο πιο funky ή θέλεις ένα έξτρα groove.  Πια αποφεύγω την EHX, εκτιμώ απίστευτα το ότι δοκιμάζει νέα πράγματα και φτιάχνει προϊόντα που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες (ή δημιουργούν νέες  ;D ) αλλά εκτιμώ πως η υλοποίηση τους χωλαίνει τις περισσότερες φορές... στην περίπτωση του Q-tron πιστεύω το αντίστοιχο MXR κάνει πολύ καλύτερα την ίδια δουλειά...
 
 όσο για τα άλλα μιλάμε με pm  ;)

---

doumo arigatou gozaimasu Βραζίλη-shi ^_^
 

84
μόλις έχεις σετάρει, καθαρίσει και γενικότερα φροντήσει το μπάσο σου... και μετά από αρκετές ώρες νταντέματος καθώς περνάς νέες χορδές σπας την Μί....

παίζει να πουλάει κάποιο μαγαζί μονές χορδές ; (λέμε τώρα...  ::) ).

85
Guys σας ευχαριστώ...

Εν συντομία...

#saved : ανέβασα.  τπτ σπουδαίο... για μίλα τώρα για rate pedals και modes !!! (κάτι φτάνει Ελλάδα σήμερα αλλα αν δε το λειτουργήσω δεν μπορώ να πώ κάτι  ;) ).  Επίσης βγαίνει νέο Overdrive-PreAmp απο την Darkglass Electronics (b7k deluxe ...στα 385€  :-\ ).

#modfori : danke, Master of the Universe.  Θα επενδύσω άφοβα  ;D !!

#sfanfan : thanks for the tips, τελικά η παραγγελία είχε γίνει απο τον Korgy (κλασσικά ποιος άλλος) και ήταν το 2011  ::) (και εγώ που νόμιζα πως ήταν πριν το πολύ δυο χρόνια (οπότε δεν με πιάνει και η εγγύηση για το gig bag (έπρεπε να είχα πάρει βαλίτσα >:( )).

#modfori & #panixgr : ok το έχω (;) σπρέι επαφών χωρίς λάδι (αλήθεια όμως γιατί χωρίς;).  Ψεκάζω την τρυπίτσα στο switch που επιλέγεις μαγνήτες (ok) - στα knobs που είναι τα volumes όμως; Θα πρέπει να βγάλω τα πλαστικά μέρη ;

Again...
Thanks !!

You guys RULE !!  :metal

86
@saved

πρέπει να είχα αναρτήσει και στο παρελθόν...

θέλει πάνω κάτω άλλαγμα όλη... το werewolf δεν είναι καν συνδεδεμένο και το red ripper το έχω σαν eq booster για το muff...
επίσης το Taurus (chorus) παίζει με το Danelectro Milkshake μπροστά...

87
...όχι μωρέ, απλά περνάω και γω αυτο το εποχιακό θα-είναι-σαν-να-είναι-χειμώνας-αλλά-δεν-θα-είναι μισανθρωπικό ντεμέκ τριπάκι εσωτερικής καφικικής αμφισβήτησης...  :-\

α) να πω τώρα πως (απο video μόνο) δεν είμαι φάν του b(ass) master ?!?
β) ο-κέικ...
γ) όχι λάδι-λάδι, αλλά αυτό που έχει και λάδι (η τεσπα δεν είναι μόνο αέρας, έχει και κάτι σαν ηγρό) ... επίσης πού το φυσάω/καταβρέχω;
δ) γιατί i) βαριέμαι να τρυπάω την πεταλίερα για να βάλω το τούβλο απο κάτω οπότε ii) το έχω με velcro στην πεταλίερα και μου τρώει γή... (ενώ με τα άλλα πάτα-κιούτ, ούτε βάρος, ούτε όγκος, ούτε χώρος, 2-3 πριζούλες όλες κι όλες).
ε) αυτό φοβάμαι... και δεν βρήσκω και τις αποδείξεις... (frakk, δε θυμάμαι αν είχα κάνει καν την αγορά εγώ).  :-\

88

 Πολύ γρήγορα παραθέτω τα ερωτήματα…
 
α) Έχει κανείς να προτείνει κάποιο fuzz το οποίο 1. Να μην είναι κλώνος του Muff, 2. Να κάνει για stoner, space rock αλλά να μην είναι βούρκος, 3. Να μην οκταβίζει/synthίζει, 4. Να είναι σχετικά απλό στη χρήση (αλλά τουλάχιστον με bass, treble και mids controller), 5. Να παίζει μπάλα σε συνθήκες πρόβας, αλλά και 6. Να ακούγεται ωραίο και από μόνο του. 

Σχεδόν το ξέχασα 7. Να είναι για (και) μπάσο.
 
β) Ποιος είναι ο ιδανικός Hawkwind δίσκος για να ξεκινήσει κάποιος (και γιατί).
 
γ) Που ψεκάζω με το σπρέι επαφών; Να πάρω με λάδι; (ναι/όχι, δικαιολογήστε).  Σε μαγαζί με μουσικά θα βρώ;
 
δ) Στην τελική γιατί να μην πάρω μόνο one spots με καλώδια daisy chains για τα πετάλια μου (και ίσως κανα-δυο dedicated τροφοδοτικά για τπτ ρουφήχτρες delays, reverbs και choruses) και παιδεύομαι με ασφάλειες και τούβλα;
 
ε) Αξίζει να προσπαθήσεις να επιστρέψεις κάτι στο Thomann χωρίς απόδειξη η μπά…
 
 
Ευχαριστώ,
 

89
Το Rick φάνταζε μεγάλο πάνω του... οπότε δεν θα το έλεγα...

αλλα ποτέ δεν ξέρεις...

90
μην μασάς ρε Saved μέρες που είναι  ;D !!

όπως και να `χει κατανοητή η ξενέρα !!

(εδώ ολόκληρο μπάσο απο το Thoman και δεν λειτουργούσε ο bridge μαγνήτης, τι τα θες  ;) )

91
its the end of a fuckin era...

i wonder where is the new guard now that the old one is gone...

bands like tool, linkin park, wovenhand and ty segall seem hardly qualified to fill in the gap...

nuts on a pixie i say...

 >:(

92
Δεν θα βοηθήσω καθόλου με αυτό που θα πω, αλλα ουσιαστική απάντηση θα έχεις μόνο απο την εταιρία με την οποία θα πετάξεις...

ΔΕΝ (και το τονίζω δυστυχώς) ισχύουν τα ίδια για όλες τις αεροπορικές...

Σε κάποιες περιπτώσεις κιθαρίστας μας είχε βάλει την κιθάρα του σε θέση (με κανονικό εισητήριο), άλλες στους φοριαμούς πάνω απο τις θέσεις... (χωρίς χρέωση) αναλογα με την αεροπορική (πάντα με τον ίδιο προορισμό στο εξωτερικό (Τσεχία).  Συνάδελφος ήθελε να μεταφέρει κιθάρα  φέτος (ξανά στο εξωτερικό) και οι διαστάσεις που του έδωσαν αντιστοιχούσαν (για δωρεάν μεταφορα) σε γιουκαλίλι...

Οπότε τηλέφωνο στην αεροπορική... for better or for worse.

93
Χαίρετε, δεν ξέρω αν ζει ακόμα το Kithara, αλλά γράφω πριν την αγορά, από παράδοση.

προδοσία, και απο μεγάλους παλαιούς ?!? Θεοί !!!  :o

α) μου έκανε απίστευτη εντύπωση το γεγονός πως με αυτή την τιμη έχει τόσα features...
β) θυμίζει mooger... μόνο καλό είναι αυτό...  ;D
γ) σε αυτές τις τιμές δεν ξέρω... μακριά απο EHX ?

tl/dr:

1) Tο μόνο αρνητικό σε διάφορα reviews που διάβασα ήταν το θέμα της τροφοδοσίας... σε κάποιους μετα απο λίγο το πετάλι δεν δουλευει...  :-\ !!

2) Βέβαια όλοι συμφωνούν στο οτι ακούγεται μια χαρά  :D !!!

και copy/paste ενα review...

" bought this to replace my not-always-reliable EH MemToy (had switch issues, would occassionaly cut all signal)... The Ibanez delay is functionally PERFECT if you're the type that loves to grab the knobs and create cascading walls of self oscillation (like me) - this was MADE for that. I found the depth & range of all adjustment perfect, good LED indications, and a TAP (sweet). BUT, and this is a very big but, the unit creates a big wall of hiss in the signal chain - even when switched off. Like, a very unacceptable amount in my setup. I mostly play high-gain guitar, if you play real clean the hiss might not be so bad. I have 7 pedals on my board, and only the Ibanez Echo Shifter one has such an issue. Had to send it back, but I really really wanted it to work well. If I see a future rev where they specifically say they have addressed this issue, I'd buy it again. I also worried about the slider - not really heavy duty and in a kind of vulnerable spot if you Godzilla your pedals ever... (my band's singer does this for me from time to time) "




94
...σα να ζήλεψα λιγάκι.  ::)

βεβαια το "και του χρόνου" μπορεί να είναι και πιο σύντομα  ;D !!

95

 Έχω άρρωστο το Rickenbacker  :( και σήμερα θα κλείσω ραντεβού με τον doctor DeDelevee για πιθανή εξέταση αύριο, οπότε ειλικρινά δε γνωρίζω την ώρα που θα γίνει η συνάντηση…
 
 Επίσης κιθαρότσαρκα χωρίς "πεπε" είναι βασανιστήριο ολκής... (σαν να λες παστουρμαδάκι χωρίς μπύρα Άργος/τσίπουρο δίπλα:'(
 
 But I will try...
 
 ++(και ένα μικρό disclaimer για να μην κρεμάσω κάποιον φίλο συμφορουμίτη)++
 
 - Κατ` εμέ η Κληματαριά δεν έχει κακό φαγητό (αλλά δεν έχει και κάτι πραγματικά ξεχωριστό).  Φτιάχνουν ωραίες πίτες (με ωραίο φύλο ανοιγμένο στο χέρι) ωραίο ζυμωτό ψωμί και σίγουρα ωραίο κότσι (το οποίο είναι αρκετά λιπαρό για τα δικά μου γούστα και σίγουρα το παίρνεις περισσότερο για μεζέ και όχι για να χορτάσεις).  Το μεγάλο ατού του μαγαζιού είναι η ζωντανή μουσική και μερικές φορές το παρεΐστικο κλίμα που δημιουργείται.

Μεσημέρι Σαββάτου και Κυριακής  το πρόγραμμα είναι πιο ΑΟR  ;D αλλά βράδυ (και μεσημέρια Παρασκευής) οι μουσικές επιλογές είναι λιγότερο ελαφριές (αν αρέσει σε κάποιον το ρεμπέτικο που ακούς σε τέτοιου είδους  μαγαζιά) ενώ κάποιες φορές δεν λείπουν (ειδικά προς το τέλος) και οι μουσικοί αυτοσχεδιασμοί (μέχρι και δοξάρι έχει πιάσει ο Αντώνης για να «κεντήσει»).  Απλά θέλει λίγο checking με το rotation των μουσικών ώσπου να βρεις τί σου αρέσει… (επίσης να τονίσω πως επειδή το μαγαζί το επισκέπτομαι από πιτσιρικάς (με όσες αλλαγές του έχουν συμβεί) ... έχει μια παράξενη συναισθηματική αξία για μένα (όλη η πλατεία θεάτρου δλδ, με το άδειο Guru δίπλα κοκ) οπότε ίσως να μην είμαι αντικειμενικός ::) ).
 
 - Τα Καραμανλίδικα από την άλλη έχουν καλό μεζέ, αλλά δεν έχει φαγητό τύπου εστιατορίου, οπότε δεν μπορείς να πας με το concept του φαγητού-φαγητού...  Τα λουκάνικα τους δεν με τρέλαναν (αλλά από την άλλη είμαι από τα Τρίκαλα οπότε πουθενά σαν τα λουκάνικα εκεί) αλλά σίγουρα τρελάθηκα με τα παστουρμαδοπιτάκια, τον καβουρμά, τα "κεφτεδάκια" τους και τα ντολμαδάκια.  Σε γενικές γραμμές από την στιγμή που "πιάστηκαν" με το Trip Advisor σαν να έπεσε ένα click η γενικότερη ποιότητα, μην με παρεξηγήσετε, ακόμα το θεωρώ πολύ καλό μαγαζί, απλά σαν να χάθηκε κάτι στην πορεία... σαν να έγινε πιο Επιχείρηση και λιγότερο στέκι σαν πχ την Γή στο σταθμό Λαρίσης.

- τέλος το οινομαγειρείο η ζωοδόχος πηγή είναι σχετικά πρόσφατη εύρεση και damn me έχει ωραίο φαγητό.  Το μόνο θέμα είναι πως επειδή έχει γίνει γνωστό και στα indie media πρέπει να κάνεις κράτηση (Αμερική γίναμε  >:( ) και ο κόσμος εκεί μερικές φορές είναι weird... σαν να έχουν βγει από τραγούδι του Δεληβοριά weird...   ;)
 
 (τελικά ίσως να πρέπει να κάνουμε και ένα thread με εντυπώσεις από τέτοια μαγαζιά)
 
 
 Στο πολύ γρήγορο (on the fly που λέμε και στο Μισούρι) τσεκάρετε και:

 α) την Local Pub στο Χαλάνδρι (ωραίες μπύρες, και αρκετά taps τα οποία αλλάζουν, οπότε κάποιες ετικέτες είναι one shots με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που αυτό επιφέρει) με μόνο αρνητικό (για μένα) το ό,τι απαγορεύεται το κάπνισα εντός της Pub :( !!!!
 
 β) ένα μπαράκι που έχει ανοίξει επί της Λέκκα στο Σύνταγμα, μάλλον στο 12 ... δεν έχει όνομα και η είσοδος (ανάμεσα σε άλλα δυο μπαράκια)  είναι μια πόρτα που πρέπει να χτυπήσεις κουδούνι για να μπεις... οκ marketing gimmick σίγουρα και το όλο speakeasy concept hipsterάδικο αλλά:  (1)  παίζει jazz,  (2) τα άτομα στην μπάρα ξέρουν την δουλειά τους και (3). τα ποτά που έχουν είναι λίγα μεν αλλά σίγουρα καλά δε… και ο χώρος θύμιζει κάτι ανάμεσα σε Βlade Runner, το penthouse από το Predator 2 και το Bioshock... (ok είμαι υπερβολικός ένας γενικά σκοτεινός χώρος είναι με ένα όμορφο bar αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω).
 
αυτά  ;D ,

Sláinte και καλές γιορτές !!

(μαζικό ορθογραφικό, συντακτικό και εμφανισιακό make over... much needed).
 

96
a) Τα Καραμανλίδικα (του Φάνη;) Κυριακές κλειστά  :-\ (hands down τα καλύτερα παστιρμαδοπιτάκια)...
    Όσο για κεφτεδάκια... όλα τα λεφτά...
    -Μετα το trip advisor πρέπει να κλείσεις... (κακό για μας, καλό για το μαγαζί υποθέτω...)

b) Εναλλακτικά Κληματαριά (πίσω απο τα Καραμανλίδικα στην πλατεία Θεατρου).  Μετριο φαγητό (ωραίο μεν, λυπαρό δε κότσι και απίστευτες πίτες) ... αξίζει να πάς (πάμε) όταν παίζει μουσική το γνωστό τρίο (πού τώρα είναι κουαρτέτο  :-\ ) ... πολύ καλό μπουζούκι... τρελό κοντραμπάσο και κιθάρα σε σωστές δόσεις...

c) Ακόμα πιο εναλλακτικά να πω και το Οινομαγειρίο η Ζωοδόχος Πηγή... (και δω πρέπει να κλείσεις (ενεκα μικρό μαγαζί) αλλά το αξίζει) ... πίσω απο τη Σκίπι στην Πειραιώς...

Anyways there goes my two cents...

97
 Τελικά μ'αυτά και μ`εκείνα μπερδεύτηκα...  ::)
 
 Από την μια μεριά αυτά που αναφέρει ο Αδριανός (και υποστήριξε ο Σπύρος Δ.) έχουν μια "φυσική-as in science-" βάση... 0:)
 
 Από την άλλη δεν εντόπισα και τεράστιες διαφορές στα audio clips του Saved...  >:D
 
 Μήπως τελικά αυτό το definition, ο όγκος (ή όπως το καταγράφει ο κάθε ένας από εμάς) γίνεται αντιληπτό είτε σε πολύ ακριβά μηχανήματα είτε σε συνθήκες επαγγελματικής ηχογράφησης σε studio;
 
 ...και μήπως στην τελική (αυτό απασχολεί εμένα άμεσα) είναι προτιμότερο να αγοράζω πιο "λεπτές" χορδές στο μπάσο μου ώστε να μην ταλαιπωρώ ούτε τα δάχτυλά μου ούτε και το ίδιο το όργανο (καθώς είναι δύσκολο να αντιληφθώ τον extra όγκο σε συνθήκες τζαμαρίσματος σε studio)  και να προτιμώ τις πιο "βαριές" μόνο σε ηχογραφήσεις επιπέδου δίσκου ώστε να δίνω υλικό το οποίο θεωρητικά θα μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα / ευκολότερα ο ηχολήπτης !;!  :eee
 

98
Mπορεί να καταλάβει κανείς ποιο κομμάτι παίζει εκει στο 22:38 ;  ;D

Θα ήμουν υπόχρεος...

https://www.youtube.com/watch?v=Ms9GY9CvpuA

99
Το βραδυ θα κατσω να ανεβασω μερικες φωτο και ενα δειγμα ηχου οπου θα εχει 2 χορδες περασμενες ταυτοχρονα στο μπασο,δηλαδη ιδιο σεταπ,ρυθμησεις tone και θα παιξω κατι με ιδια δακτηλοθεσια αλλα η διαφορες θα εινα ιοτι η μια θα ειναι .175 F# με 3 τυλιγματα και hex-core για μεγαλο scale,και η αλλη .254 F# με 5η6 τιλιγματα η οποια θα επρεπε να ηταν C# αλλα εχει hex-core μιροτερου scale ( το κλασικο 34 ενω το μπασο κοντευει το 40)
Και μολις παραλαβω με 5-6 τυλιγματα αλλα hex-core για scale 40 τοτε θα μπορω να συγκρινω διαφορες αναμεσα σε αριθμο τυλιγματων και σε hex-core.

@saved αναμένω εναγωνίως...


100
Εγώ το χρησιμοποιώ ως λογική όταν θέλω να βρω το ανώτατο ύψος που μπορώ να αφήσω έναν μαγνήτη.   Πρώτα τον βάζεις σχεδόν να ακουμπάει στις χορδές και έχεις συνδεμένο ένα κουρδιστήρι, θα δεις ότι αδυνατεί το κουρδιστήρι να κρατήσει σταθερή την νότα και ταλαντεύεται ο δείκτης. Οσο κατεβάζεις τον μαγνήτη διορθώνεται αυτό. Στο σημείο που η βελόνα στο κουρδιστήρι να μένει καρφωμένη στη νότα που κουρδίζεις είναι το σημείο που απο κει και πέρα ο μαγνήτης πλέον δεν επηρρεάζει την χορδή. Αυτά.

ευχαριστώ αγόρι... ειλικρινά δεν γνωριζα πως ισχυει κάτι τετοιο... θα το τσεκάρω asap !!

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16