Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Archangel

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16
51
 :up :beer :up ...αναμένουμε  ;D

52
τί ωραία που είναι εδώ όταν κάνουμε μπασοκουβέντες !!!

πολύ το χαιρομαι  :up

ΥΓ: Καλόπαιχτο το νέο μπασάκι @sfanfan  !!!
YΓ2: Δοκίμασε αν δεν βαριέσαι και τις Marcus Miller Fat Beams ή τις Rotosound Swing Bass(μη βαράτε ρε παιδιά)
 

53
εννοώ πως θα ήταν καλή ιδέα να τραβήξεις σε video την όλη διαδικασία και να την ανεβάσεις εδώ ώστε να δούμε πως γίνεται το όλο πράγμα !!!  ;D

54
έχω την εντύπωση πως πρέπει να έχουμε μιλήσει ξανα για την σειρα VM της Squier....

γενικότερα ήταν το απόλυτο hype τα τελευταία 3-4 χρόνια... με όλους να παινεύουν την σχέση ποιότητας, τιμής και ήχου...

δυστηχώς δεν έχω διαβάσει κάτι τελευταία καθώς γενικότερα δεν το ψάχνω τοσο οπότε δεν ξέρω που είναι σήμερα η ποιότητα τους...  :(

επίσης δεν ξέρω αν τελικα η σειρά VM της Squier "νίκησε" την Squier Deluxe σειρά (ή την CV (αν ποτέ υπήρξε σε μπάσο))...

τώρα με 339 € και πεντάχορδο... και κάτω απο την ομπρέλα της Fender...  seems like a no-brainer που λένε και στο χωριό μου  ;D

55
χε, χε, χε ... αμα το εχεις και τραβήξεις κανα video θα είναι ακόμα πιο σουπερ...

θα ρωταγα γιατι στις 5-6 χορδές σε κάποια μπάσα τα ταστα και τα headstock είναι λοξά... αλλά δεν θα το κάνω  ;D

56
 Θυμάμαι την προ 7-8 ετών διαφωνία σχετικά με την διάλυση των Δ.Κ. στο φόρουμ και τα σχόλια τα οποία επικεντρώνονταν γύρω από τον Ανεστόπουλο…  ξεχωριστή προσωπικότητα το μόνο σίγουρο… με την δική της πορεία (τελικά) στο χώρο…
Κρίμα…  Ανεξάρτητα από το αν μου άρεσαν (ή δεν μου άρεσαν τα Κρίνα) δεν μπορείς να παραβλέψεις την σημασία τους για το ελληνόφωνο ρόκ…  Κρίμα όταν διαλύουν μπάντες, κρίμα όταν διαλύονται εξαιτίας των μελών τους και κρίμα όταν φεύγει κάποιος από καρκίνο…
Μακάρι να γίνει γρήγορα ο πόνος των δικών του ανθρώπων, ανάμνηση…
 

57
ωραία πρωτοβουλία....

Μπράβο ρε Saved...

Πάντα τέτοια...

Έχουμε και λέμε...

Είμαι οπαδός των χοντρών συμμετρικών head-stocks με plate ώστε να τους δίνεις και ονόματα... άσε που είναι και έυκολα στην κατασκευή... (νομίζω  ;D ) ...



...βέβαια επίσης μαμάτα είναι και τα head-stocks των double-basses... ειδικά όταν βρίσκονται πάνω σε ηλεκτρικά όργανα, οπως σε αυτό το θρυλικό Ampeg AEB-1...



...με λίγα ledάκια έτσι για την ποζεριά του θέματος ... (και για να "βαράς" ακόμα και εκεί που δε "φωτάει"  ;) )...



...με ένα τέτοιο σωματάκι & pickguard...



...και έχεις φτιάξει ένα uber μπασάκι... χε, χε, χε...

> Επίσης έμαθα πως βγαίνει και το custom signature μπασο του Billy Gould (Faith no More) απο την/τον Zon το όποιο έχει in-build pre-amp/distortion για έξτρα βρωμιά χωρις όμως απώλειες στις μπασοσυχνότητες... κάπου θα βρείς εσύ τα schematics... 

http://www.notreble.com/buzz/2015/03/01/zon-introduces-billy-gould-signature-bg4-bass/

http://www.zonguitars.com/zonguitars/sonus-bg4.html

58
Ανηψιέ όχι... δεν καταγράφονται στον μαγνήτη (οι χαλκινες τουλάχιστον) οπότε δεν θα έχει ήχο παρα ένα τουπ-τουπ...

Γι'αυτό τις βάζουν σε ηλεκτρακουστικά μπάσα με πιεζο-μαγνήτες...

Εκτός και αν έχεις στο μπάσο σου και πιεζομαγνήτη οπότε θα πέρνεις το output μόνο απο αυτόν...

59
Μέσα και εγω με χορδές και κανα καλώδιο... θα παρακολουθώ την πορεία αυτου του post mind you...  ;)

60
Υγεία / Απ: Τενοντίτιδα ;
« στις: 03/08/16, 16:45 »
 Πρώτα απ΄όλα παίζω μπάσο και όχι κιθάρα… δεν γνωρίζω αν αλλάζει κάτι αυτό (αν δηλαδή είναι ταχύτερη η ανάρρωση ή περισσότερο χρονοβόρα εξαιτίας της φύσης του οργάνου).  Ειδικότερα όμως:
 
@Guitar Fan : will do that !!
 
@@saved : Ναι ανεψιέ, ξέρω, μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει φέτος…
 
@Απόλλων : Δεν νιώθω πόνο όπως όταν πέφτεις κάτω και χτυπάς ή όταν έχεις κεφαλαλγία.  Όταν λέω τράβηγμα «εννοώ» ότι μπορώ να νιώσω τον μυ (τον τένοντα;) στα χέρια (και τα 2) από τον καρπό ως και τον ώμο ή κάποιες φορές μόνο στην περιοχή του καρπού ή από τον αγκώνα ως και τον καρπό.  Δεν πονάει αλλά βιώνω ξεκάθαρα μια δυσάρεστη αίσθηση σε βαθμό που πρέπει να σταματήσω να χρησιμοποιώ το πληκτρολόγιο ή να παίζω μπάσο.  Πόνο (η καλύτερα έντονη όχληση) βιώνω όταν πχ αναγκάζομαι να κάνω παράξενες κινήσεις (που έκανα ως τώρα κανονικά) όπως α) όταν οδηγώ και με το άλλο χέρι ψαχουλεύω κάτι στο πίσω κάθισμα χωρίς να σταματώ να κοιτώ μπροστά, β) όταν προσπαθώ με το αριστερό χέρι να βρω κάτι στην δεξιά πίσω τσέπη του παντελονιού και γ) όταν βήχω (ή φταρνίζομαι) και νομοτελειακά τραντάζονται τα χέρια…  Μερικές από αυτές τις φορές μια συνέπεια είναι να αρχίσουν τα δάχτυλα να κάνουν μικρές κοφτές κινήσεις (σαν μικρούς σπασμούς) για λίγα δευτερόλεπτα (εξού και ανακλαστικές κινήσεις).
 
@@talfarlow : πολύ σωστά αυτά που λες… ωστόσο δύο προβλήματα.  Πρώτον η δουλειά μου δυστυχώς απαιτεί καθημερινή και πολύωρη χρήση Η/Υ και δεύτερον είναι τόσος λίγος ο ελεύθερος χρόνος που είμαι χαρούμενος αν μπορώ να βρω έστω και 20 λεπτά εντός της ημέρας για πρακτική εξάσκηση… το ωριαίο ζέσταμα (και η αντίστοιχη χαλάρωση) είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί…   όσο για γιατρό είχα επισκεφτεί κάποιον σε ένα ιατρικό κέντρο, μου έδωσε κάποιο μυο-χαλαρωτικό (που δεν βοήθησε και πολύ) και φυσικά αρνήθηκε (ευγενικά) να μου γράψει άδεια…
 
@@modfori : έχεις δίκιο… δεν παίζω και έχω σταματήσει και τα παιχνίδια στο pc στο σπίτι… σχετικά με τον αθλίατρο/φυσιοθεραπευτή τους βρίσκω μέσω ΙΚΑ/παιδί-εοπι-whatever, googlάρω στο internet με περιοχή (ρωτώ για να αποφύγω κομπογιαννίτες)
 

61
Υγεία / Τενοντίτιδα ;
« στις: 02/08/16, 13:45 »

 Παίδες γεια σας… Έχει κανείς υπ` όψιν κάποιον καλό ορθοπεδικό για θέματα τενοντίτιδας ο οποίος να είναι και οικονομικός;  Δεν έχω ιδέα από τιμές και ειλικρινά δεν γνωρίζω αν γίνεται δουλειά σε δημόσια νοσοκομεία (ΚΑΤ, Ασκληπιείο Βούλας) οπότε είμαι λίγο χαμένος…  Είχα κάτι οχλήσεις εδώ και πάρα πολύ καιρό που αγνοούσα (κακώς), ωστόσο κάτι η δουλειά στο γραφείο (μόνο Η/Υ), κάτι οι πρόβες και το διάβασμα στο σπίτι, κάτι οι διακοπές (που μάλλον το κολύμπι δεν βοήθησε το πρόβλημα) έφτασα να νιώθω/έχω α) έντονα τραβήγματα που ξεκινούν από τον ώμο και φτάνουν  ως και τον καρπό, β) ανακλαστικές κινήσεις των δαχτύλων όταν τεντώνω τα χέρια σχηματίζοντας γωνίες (όταν προσπαθείς να πάρεις κάτι από τα πίσω καθίσματα ενώ είσαι στη θέση του οδηγού) κλπ…

Γενικότερα το θέμα με τα χέρια είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα, οπότε ένα σχετικο άγχος υφισταται...
 
Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη…  :-[
 

62
 καλώς η κακώς όμως η ευθύνη βαραίνει και τον αγοραστή...
 
 την μια φορά που αγόρασα μεταχειρισμένο μπάσο το έκανα μαζί με άνθρωπο που δουλεύει με μουσικά όργανα, δεν υπήρχε περίπτωση να μπορώ να καταλάβω αν η βέργα είχε τερματίσει, αν το μπράτσο είχε θέματα ή αν υπήρχαν ζημιές...
 
 ...και επείδή το όργανο ήταν semi hollow το παιδί είδε μια μικρή ρωγμή πάνω στο καπάκι (που εγώ δεν θα την έβλεπα εκείνη τη στιγμή) και μπόρεσε να δει πως ήταν κάτι επιφανειακό και το σημαντικότερο πάνω στο ξύλο που περνάει κατά μήκος του σώματος...
 

63
shazam ε;  ::)

Χίλια ευχαριστώ @gas-13  !!!

64
Ενισχυτές / Απ: Ampeg SVT VR vs Ampeg SVT CL
« στις: 29/06/16, 10:07 »
 Αντέχω στα βάρη και στα δύσκολα (για πόσο ακόμα βέβαια)…
 
Κάποια φεγγάρια κουβαλούσα μπάσο, πετάλια, ένα μίνι κεφάλι και δυο καμπίνες δεκάρες της ashdown (perfect ten).
 
Βασικά είμαι fan του 8Χ10… αν δεν παίξει κάτι τέτοιο μάλλον 4Χ10 και 1Χ15 …. ή αν βρω καμιά καστομιά τύπου 4Χ12  ::) … γενικότερα έχω δει πως τα 12άρια μου αρέσουν περισσότερο, τα 15άρια σκέτα δεν τα μπορώ, δύο δεκάρια απλά δεν αρκούν ενώ συνήθως 2 δεκάρια μαζί με ένα 15άρι έχουν την τάση να τονίζουν είτε τα 10 ή μόνο το 15άρι  :-\
 
…βέβαια μετά θα θέλω νέο σπίτι χωρίς γείτονες…  ;D
 

65
Να ρωτήσω εγώ τώρα 2-3 πραγματάκια...

α) Με τα ήδη καταβεβλημένα πρόστιμα τί ακριβώς θα γίνει;

β) Με τις άδεις που έχουν ανακληθεί;

γ) Γενικότερα θα υπάρξει αναδρομική εφαρμογή των σχετικών αποφάσεων;

δ) Και τέλος εφόσον η ΑΕΠΙ ήταν μη δημόσιο όργανο (ούτε καν ΝΠΔΔ) πώς μπορούσε να κινεί ενέργειες ώστε να ανακαλεί άδειες, να επιβάλει πρόστιμα (ή  όπως είχατε ανεβάσει σε διάφορα videos) να σταματά συναυλίες; - (κατανοώ πως η ΑΕΠΙ δεν είχε εκτελεστικές/δικαστικές εξουσίες ωστόσο τα δημόσια όργανα λειτουργούσαν καλή τη πίστει;)

66
Ενισχυτές / Απ: Ampeg SVT VR vs Ampeg SVT CL
« στις: 27/06/16, 14:01 »
 …back (from the dead) again!!
 
Παιδιά πρώτα απ`όλα σας ευχαριστώ για τις προτάσεις.  Είναι γεγονός πως οι λάμπες καθιστούν αρκετά υψηλό το κόστος μιας κεφαλής και ειλικρινά, δεν πίστευα πως οι συγκεκριμένες τιμές αφορούσαν προϊόντα κατασκευασμένα στην Κίνα ή την Κορέα.  Κατανοώ επίσης πως οι λάμπες βγάζουν ένα πιο ζεστό, οργανικό ήχο, τον οποίο ένας μουσικός μπορεί να χρησιμοποιήσει αλλάζοντας τις δυναμικές του τρόπου με τον οποίο παίζει το όργανο του.  Αυτά βέβαια στην κιθάρα, καθώς στο μπάσο δεν γνωρίζω (αλλά μάλλον από τα λεγόμενα σας η διαφοροποίηση είναι πολύ πιο μικρή).
 
Τον GK MB-800 τον είχα δοκιμάσει νομίζω στο studio Terra (ή Πέτρα) και δεν μπορώ να πω πως με κέρδισε.  Για την ακρίβεια ένας από τους αγαπημένους μου μπασίστες (o Duff από τους GnR) χρησιμοποιεί GK αλλά υπήρχε μεγάλη απόσταση (οκ μεγάλη κουβέντα όχι για το forum).
 
Σχετικά με τον πρώτο Ampeg του Ανδριανού θα το ψάξω.  Να πω την αμαρτία μου έχω παίξει με τους Portaflex 500 (και μάλλον 800) και μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις, με σχεδόν όλα τα  μπάσα που έχω, απλά ήθελα να αλλάξω league και να δοκιμάσω τα μεγάλα παιδιά ;)
 
By the way ανιψιέ πως σου φάνηκε ο Ampeg που δοκίμασες;
 

67
Ενισχυτές / Απ: Ampeg SVT VR vs Ampeg SVT CL
« στις: 22/06/16, 15:07 »
παιδια σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...
on the fly...

68
 Παίδες let’s be serious now, δεν μπορούμε να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά…
 
Το γεγονός πως η ΑΕΠΙ είναι ένας νταβάς και μισός, εφαρμόζει τακτικές τραμπούκου με παράλογες απαιτήσεις και υφίσταται όχι για να προστατέψει τον μικρό μουσικό αλλά  τα «μεγάλα» κεφάλια είναι γεγονός… δεν χρειάζεται και οι υπόλοιποι να υιοθετούμε τον συγκεκριμένο τρόπο σκέψης… 

Από την άλλη πλευρά του λόφου, σίγουρα και ο κάθε μουσικός (συνθέτης, στιχουργός, ενορχηστρωτής κλπ) πρέπει να είναι κατοχυρωμένος ούτως ώστε να μην αδικείται κάθε φορά που γίνεται χρήση του εκάστοτε πνευματικού του πονήματος…
Από την μια μεριά έχουμε άπληστους μουσικούς οι οποίοι χρεώνουν ακόμα και για να φωτογραφηθείς μαζί τους (kiss) και από την άλλη έχεις τον κάθε αυτό-διαχειριζόμενο αντί-κομφορμιστή ο οποίος κατεβάζει δισκογραφίες  των αγαπημένων του μουσικών και μετά αναρωτιέται γιατί δεν θα δει αυτές τις μπάντες πότε  live στην χώρα του (στην καλύτερη) ή (στην χειρότερη) γιατί διέλυσαν μετά από 2-3 δίσκους…

Υπάρχει μεγάλο χάσμα ανάμεσα σε αυτές τις δυο πλευρές και δεν υπάρχει καμία θέληση για εύρεση κάποιας συμβιβαστικής λύσης.  Ούτε ο κάφρος του «δεν πληρώνω» έχει δίκιο ούτε η εταιρία (και τονίζω το εταιρία) που χρεώνει 20€ για ένα cd 50 λεπτών με ένα δίφυλλο μέσα που δεν έχει ούτε καν στοίχους…

Σε επίπεδο μπάντας ας δούμε τους Metallica.  Κανένα πρόβλημα όταν στις αρχές του 80 οι κασέτες τους κυκλοφορούσαν από χέρι σε χέρι αλλά μετά το metallica στα 90`s και τα πολύ χοντρά φράγκα πρωτοστατούν κατά του napster και της ελεύθερης διακίνησης της μουσικής τους … δεν έχω θέμα ούτε με το tape trading, ούτε με την ελεύθερη διακίνηση ούτε και με την επιλογή του ΚΑΘΕ μουσικού να διανέμει (ή και να αρνείται) την διάθεση της μουσικής του άνευ χρηματικού αντιτίμου, έχω όμως θέμα με τα 2 μέτρα και σταθμά όπως και με το power tripping στο οποίο πέφτει ο κάθε άνθρωπος όταν πιστεύει πως ο κόσμος όλος πρέπει να συμμορφώνεται με τις όποιες απαιτήσεις του…
---
Τώρα για αυτό που λέει ο φίλος Βραζίλης είναι θέμα που δεν τελειώνει ποτέ… μπορείς να κοστολογήσεις την τέχνη;  Κατ` εμέ όχι.  Παράδοξο που στηλιτεύω το 20€ ανά CD παράδοξο που θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό πως «θεωρητικά» οι Tool θα μπορούσαν να χρεώνουν 1.000.000$ τον κάθε δίσκο τους (και ας τον αγόραζε όποιος ήθελε και μπορούσε).  Δυστυχώς η ετικέτα είναι αποτέλεσμα κανόνων που ουδεμία σχέση έχουν με την τέχνη αλλά με κανόνες προσφοράς/ζητησης και του τί θεωρεί «αποδεκτό» το αγοραστικό κοινό…
---

Τώρα για τα πνευματικά δικαιώματα ...δεν υπάρχει άρση τους μετά απο Χ χρόνια ;

69
Ενισχυτές / Ampeg SVT VR vs Ampeg SVT CL
« στις: 13/06/16, 12:18 »
Θα χρειαστώ την βοήθεια σας... διαφορές, εντυπώσεις ; 

Δεν θα ρωτήσω ποιος είναι καλύτερος καθώς είναι καθαρά υποκειμενικό ωστόσο απο ότι βλέπω και οι δυο είναι στα 300w, 2-4 ohm, ζυγίζουν κοντά στα 37 :o κιλά, ο vr βγάζει δυο κανάλια αλλά απο την άλλη στον cl αναφέρονται πιο συχνά οι λάμπες (για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω καθώς στην τελική και οι δυο είναι λαμπάτοι  :eee ).

Επίσης και οι δυο ειναι manufactured στην Κορέα (απίστευτο για κεφάλια αξίας 2.000€  >:( ) ... ενώ ο Heritage CL (δλδ ο Αμερικάνικος είναι κάπου στα 2.500€  :-X ).

Anyways σε αναμονή του feedback σας...

70
θα γίνω λίγο cheesy και θα πω πως στην μουσική δεν υπάρχει σωστό ή λάθος...

υπάρχει ο "ενδεδειγμένος" τρόπος, ο "ιδανικός", ο "προτεινόμενος" αν θέλεις... και αυτός που βγαίνει σε σένα φυσικά...

μπορείς να μην μάθεις στάλα νότα... και να παίζεις παπάδες...

μπασίστες όπως ο Duff McKagan, Eerie Von, Steve Harris ή Geezer Butler, παίζουν έναν τρόπο που μάλλον στο ωδείο θα σου πούν πως είναι "μη ορθός"... ή¨"όχι σωστός"... πιστεύω πως παρά τα όποια workshops, τα όποια πτυχεία απο το Berkley, τις φούγκες, ούγκες, αρμονίες ή ό,τι άλλο κάνουν οι "δάσκαλοι" ούτε τα λέφτα των πρώτων έχουν, ούτε τα κομμάτια τους έχουν γράψει, ούτε την φήμη τους...

αυτό όμως που θα σε βοηθήσει ο δάσκαλος στο ωδείο (και τουλάχιστον για μένα είναι το πιο συμαντικό) είναι να αναπτύξεις (λογικά) μια καλή τεχνική ωστε να μην κουράζεις το σώμα σου... πώς να αποφυγεις τραυματισμούς, πώς να μην τους προκαλείς πάνω σου... πώς να έχεις οικονομία κινήσεων... να κάνεις ό,τι κάνεις με τρόπο και όχι κόπο... (γιατί μην κοιτάς που είσαι τώρα 16 και σπάς καρύδες, κάτσε να φτάσεις τα άντα και τότε θα αρχίσεις να θερίζεις αυτά που έσπερνες όλα αυτά τα χρόνια...)  ;)

tl/dr: άσε τις Ταρζανιές για αρχή και ξεκίνα σε κανα σωστό ωδείο ...δες και κανα βίντεο του Dave Marks...  και όταν νίωθεις comfortable and not numb συνέχισε μόνος σου (αν δεν υπάρχουν τα χρήματα για το ωδείο).

71
 Απλά να επισημάνω στον αντίποδα πως ναι κάποιες διαφορές είναι αντιληπτές κατασκευαστικά αλλά και ηχητικά στο μπάσο… (στο μπάσο γιατί από κιθάρα δεν) ανάλογα με την τιμή…


Έχω κρατήσει τύπου Fender Jazz Bass φτιαγμένο μάλλον στην Κίνα ( ;) αξίας 100 euro και ναι είχε τεράστια διαφορά από ένα m.i.m. Fender Jazz Bass (κάπου στα 800€) … το οποίο δεν είχε και πολύ σχέση με ένα Deluxe…


Απλά για να μην τα παίρνει όλα η μπάλα…
(και ειλικρινά μιλάω σε επίπεδο ηλεκτρικών ηλεκτρονικών αλλά και ποιοτικού ελέγχου).
 

72
έχω ένα micro Q ... αλλα είναι envelope filter...  :-\

δεν ξέρω αν σου κάνει....

(και μετα μια zoom 708 ii bass) με wah patch το οποίο έχει και ενα on board expression pedal... είναι φρικτό but...  :-\ :-\

73
έχει και μουσικά όργανα/πετάλια να τσεκάρουμε ;

74
 Αν δεν με απατά η μνήμη μου θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια ένα σίριαλ στα πρωτοεμφανιζόμενα τότε πολλαπλά πάνελ των “ειδήσεων” της ελληνικής τηλεόρασης να εξελίσσετε μια ιστορία ενός τζαζεμένου κυριούλη ο οποίος δήλωνε πως κάποια τότε επιτυχία (δεν θυμάμαι ακριβώς αν αφορούσε τον Καρβέλα ή κάποιο hit της Eurovision  :o ) ήταν δικό του κομμάτι το οποίο το είχε αποστείλει στον συγκεκριμένο συνθέτη ο οποίος με την σειρά του το “προώθησε” ως δικό του…  θυμάμαι χαρακτηριστικά να ανοίγει φάκελο ταχυδρομείου με κάποιο tape μέσα ενώ ζητούσε από την κάμερα να δείξει την ημερομηνία του ταχυδρομείου η οποία απεδείκνυε την πατρότητα του τραγουδιού…  πέρα από την συγκρατημένη ειρωνεία του δημοσιογράφου και την αντιμετώπιση του ως κάτι “γραφικό” δεν νομίζω ούτε να άνοιξε κάποιο ρουθούνι… ούτε να ίδρωσε και το αυτί κανενός “ αναγνωρίσιμου” συνθέτη…
 
Επίσης, σχετικά με τα copyrights γενικά…  πριν από περίπου 10 χρόνια έπαιζα σε μια instrumental psychedelic desert rock band… είχαμε τότε βγάλει ένα cd με 4-5 κομμάτια  πιο πολύ για φίλους και για να το δίνουμε στα μαγαζιά που θέλαμε να παίξουμε… το εξώφυλλο το είχε επιμεληθεί ο drummer και αποτελούσε μάλλον ένα public domain θέμα στο οποίο είχαμε προσθέσει πολλά δικά μας επιμέρους θέματα και ιδέες… δεν ήταν και εφάμιλλο derek riggs ήταν όμως αρκετά συμπαθητικό…  10 χρόνια αργότερα, το ίδιο εξώφυλλο, με τις δικές μας ιδέες και αλλαγές φάνταζε σε δίσκο γνωστής βόρειας μεταλλικής μπάντας…  έγχρωμο… καλώς ή κακώς ο drummer (και γνωστός ζοχάδας) αποφάσισε να στείλει ένα email στην μπάντα με το τότε εξώφυλλο μας ούτος ώστε να μάθει τα τί και τα πώς … κάποια στιγμή μετά από 3-4 οχλήσεις προφανώς και απάντησε το νομικό τμήμα της δισκογραφικής στην οποία ανήκει η μπάντα, λέγοντας πως, κοιτάτε να δείτε, άμα γουστάρετε, αλλιώς πάμε στα δικαστήρια αλλά απλά ενημερώνουμε πως έχουμε και τα χρήματα και τους δικηγόρους…
 
…όχι πως υπήρχε (κατ` εμέ) case (που λένε και στο χωριό μου  ;D ) αλλά είναι ένα γενικότερο δείγμα του attitude που υπάρχει στο χώρο  :-\ .
 
 

75
το να νιώθεις σχεδόν μηδενική αντίσταση (ή ακόμα και το αντιθετο να χρειάζεσαι πολύ δύναμη) όταν γυρίζεις τη βέργα δεν είναι καλό...

γενικότερα και το 1/4 που το γυρίζεις τη φορά για μένα είναι πολύ... συνήθως πάω για μια πλευρά (1/6) την φορά, και σιγά...

απο κει και πέρα ίσως να έχει σπάσει, ισως να έχει τερματήσει... ειδικά αν έχεις το όργανο πολύ καιρό...

όπως και να έχει no worries η αντικατάσταση βεργας είναι δουλειά ρουτίνας και συνήθως πάνω απο 100€ δεν θα δώσεις (με 70€-80€ να είναι κάπου ο μέσος όρος).

και όπως είπε και ο saved μια εικόνα είναι σαν 1000 λέξεις...

και όχι να μην κρεμάσεις το όργανο για αυτό το λόγο.... (ειδικά αν είναι παλιο epiphonάκι)

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16