Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - astrios

Σελίδες: [1]
1
Σπούδασα Γεωλογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Τώρα κάθε άλλο παρά με τη Γεωλογία ασχολούμαι, δουλεύω σαν Μηχανικός Λογισμικού σε ιδιωτική εταιρεία πληροφορικής.

2
Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις ρίζες σας (και ίσως και καμιά ρίζα ελιάς) ψάχνοντας στα αρχεία κάποιου δήμου ή κοινότητας καταγωγής σας.
Εγώ κατάγομαι πέντε (σίγουρα) γενιές από την Αρκαδία. Πιό πίσω όμως;
Μην ξεχνάτε ότι κατά τη διάρκεια της ιστορίας είχαμε διάφορες καθόδους λαών όπως Σλάβων, Αλβανών κ.τ.λ.
Βοήθειά μας...

3
Φίλε ikatsoun
Απαντώ λίγο καθυστερημένα αλλά σήμερα είδα το θέμα.
Αναφέρθηκε σε μία απάντηση ο Μπάσσης.
Εγώ με τη σειρά μου θα προσθέσω τον Νταλάρα, τον Μητσιά και τον Χαλκιά σαν αξιόλγους τραγουδιστές που έχουν διδαχθεί τη βυζαντινή μουσική.
Ένας ακόμα μαθητής της βυζαντινής μουσικής είναι και ο Μίκης Θεοδωράκης ο οποίος είχε δάσκαλο τον ιερέα όταν ήταν εξορία στη Ζάτουνα.
Τι θέλω να πω;
Ασχολείσαι με το λαϊκό - ρεμπέτικο και θα ήταν καλό κάποια στιγμή να περάσεις και από αυτούς τους δρόμους, οι οποίοι είναι οι ίδιοι με αυτούς που τραγουδάς! Θα μάθεις όμως να χειρίζεσαι καλύτερα τη φωνή σου δίχως να τη σέρνεις!
Ακολουθώντας την κλασσική σχολή ένα είναι το σίγουρο. Θα πατήσεις σε πολύ γερές βάσεις δοκιμασμένες αιώνες!
Το πρόβλμα όμως που μπορεί να δημιουργηθεί είναι να μη σε αφήσει ο δάσκαλος να τραγουδήσεις λαϊκά... για όσο κάνεις μαθήματα.

Σκέψου πριν αγοράσεις!!!

4
Πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα ξέρει κάτι περισσότερο από εμάς, ή που θα παίζει καλύτερα (τεχνική, ταχύτητα κ.τ.λ.)

5
Λοιπά / Re:Που μένετε ;
« στις: 19/11/03, 11:51 »
Τα τελευταία χρόνια μένω σπίτι μου (Αθήνα - Πεύκη).
Είναι καιρός όμως που σκέφτομαι να μετακομίσω στην επαρχία κάπου στην Πελοπόννησο!
Δεν την αντέχω άλλο την Αθήνα και ιδιαίτερα το κέντρο.
Είναι αφιλόξενο...

6
Τότε φίλε μου θα τα έχεις αυτά τα "προβλήματα". Τι να πω και γω που σε ένα σχήμα έπαιζα με κλασσική; Εκεί να δεις "πίκρα" με την ένταση και τη χροιά, αν και οι μπάσες ήταν το κάτι άλλο!

7
Παιδιά τι λέμε τώρα;
Εδώ ο ΜΕΓΑΣ κιθαρίστας και δάσκαλος Segovia (συγχωρέστεμε για το όνομα αλλά δεν θυμάμαι πως γράφεται) την ώρα που πέθαινε είπε: "Δεν έχω μάθει ακόμα να παίζω κιθάρα!"

Είπε κανείς τίποτα;

8
Φίλε ikatsoun,
από ότι κατάλαβα θέλεις δυνατό, στακάτο και οξύ ήχο. Σωστά;
- Η ένταση λοιπόν λύνεται με το volume. Απλά κι ωραία!
- Το στακάτο με τον σωστό έλεγχο των χορδών κατά το παίξιμο και όχι με το "πριόνισμα" που ανέφερε και ένας φίλος. Αυτό μπορείς να το επιτύχεις καλύτερα με σκληρή πένα.
- Η οξύτητα του ήχου μπορεί να διορθωθεί άπό τον ενισχυτή.
Πρόσεξε όμως, η κιθάρα δεν είναι ούτε βιολί ούτε φλάουτο να έχει τόσο ψιλές νότες και μην ξεχνάς ότι κρατάς συναδεία. Τώρα αν ο μπουζουξής σας έχει συνηθίσει τον ήχο από ενισχυτή solider, πες του να ξεχάσει αυτά που ήξερε!!!
Το ρεμπέτικο τραγούδι μπορεί να είναι πορωτικό αλλά όχι και καταστροφικό. Παίζοντας έτσι όπως θέλει ο "μαέστρος" θα χαλάσεις και το παίξιμό σου και την κιθάρα αλλά και τα λεφτά σου σε χορδές!

"ήρθε ο χειμώνας κι ο κοσμάκης τα χει χάσει
και παλτουδιά καινουργια τρέχει ν' αγοράσει..."

9
Ήταν Σάββατο 23 Οκτωβρίου 1993 όταν αγόρασα με οικονομίες μια gibson les paul studio.
Μια εβδομάδα μετά είχαμε κανονίσει με το τότε συγκρότημα μια συναυλία. Η χαρά απερίγραπτη γιατί ως τότε έπαιζα με μία cyclon που της είχα αλλάξει τα φώτα στις μετατροπές.
Η συναυλία είχε δύο μέρη. Στ "διάλειμμα" θα έβγαινε ένα άλλο συγκρότημα για περιπου μισή ώρα και μετά πάλι εμείς.
Στο περιβόητο αυτό σιάλειμμα διαπίστωσα ότι η gibson στο πίσω της μέρος είχε "κεντιθεί" από το μεταλικό "κουμπάκι" (για να μην το αποκαλέσω αλλιώς) που έχουν στις τσέπες τους τα τζιν παντελόνια.
Περιττό να σας πω για το σοκ που έπαθα..!

10
Τα καλύτερα... / Re:Μαγνήτες..
« στις: 09/11/03, 04:31 »
Φιλε καρχαρία, μπορείς να εξομαλύνεις τη διαφορά του ήχου σηκώνοντας ή κατεβάζοντας τον μαγνήτη πάνω στο σώμα της κιθάρας. Αυτό βέβαια μπορεί να "χαλάσει" λίγο τον ήχο σου, αλλά μια δοκιμή δε βλάπτει!
Φίλε Μιχάλη τα χρόνια πολλά και από μένα!
Εύχομαι να βγάλεις άκρη με τους μαγνήτες γιατί θα είναι κρίμα να αγοράσεις κάτι που ίσως και να σε απογοητέψει!

11
ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - γ**α - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ – ΗΤΑ-ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ- ΨΙ- ΩΜΕΓΑ.
Αγαπητέ φίλε, θα ήθελα να σημειώσω ότι ξέχασες το γράμμα "κόππα" που χρησιμοποιόταν σε αρκετές λέξεις όπως η Κόρινθος και η Κύπρος.
Δυστυχώ μου είναι δύσκολο να παραθέσω το σύμβολο του γράμματος αυτού (αρε τεχνολογία) το οποίο όμως μπορείτε να το βρείτε σε κάποιο παλιό βιβλίο γραμματικής.

12
Θα ήθενα να τονίσω ότι η χρήση των τόνων και των πνευμάτων στις λέξεις είχε ιδιέταιρη σημασία στην σωστή προφορά της λέξης! Κάθε λέξει θα πρέπει να είναι εύηχη όπως και κάθε νότα που παίζουμε στην κιθάρα μας.
Φανταστείτε να καταργηθούν τα σύμβολα τονισμού p, pp, f, ff και πόσα άλλα από τις παρτιτούρες; Τότε ο καθής θα παίζει όπως αυτός θέλει ισοπεδώνοντας πολλές φορές το κομμάτι. Μιλάμε δηλδή για κανονική εκτέλεση!!!
Το ίδιο συμβαίνει και με τη γλώσσα μας που τόσο πολύ έχει κακοποιηθεί από όλους μας.
Παρατηρείστε δύο φίλους σας ή και κόποιους ξένους στο λεωφορείο πως ομιλούν. Τις περισσότερες φορές θαρρείς πως γαυγίζουν ή βήχουν!!!

13
Καλοσορίζω την αφεντομουτσουνάρα μου στο www.kithara.gr και ευχομαι καλή συνέχεια και ακόμα περισσότερα τραγούδια - παρτιτούρες!
Η απάντησή μου στην ερώτηση "από που μάθατε για το kithara.gr" δε μπορεί να είναι άλλη παρά αυτή: "από κάποιο φίλο και συνάδελφο, μέλος του kithara.gr"!

Σελίδες: [1]