Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Johnie Darko

Σελίδες: [1] 2
1
Επειδη βλεπω συνεχεια τετοια διληματα απο αρχαριους (και οχι μονο) και απανταω κι εγω και αλλα παιδια σε τετοια ερωτηματα συχνα, σκεφτηκα να δημιουργησω αυτο το θεμα, ωστε να διαλυσουμε ορισμενους μυθους του χωρου που συνηθως επηρεαζουν την αποφαση αγορων υποψηφιων αγοραστων και τους οδηγουν στις λαθος επιλογες εξοπλισμου.
Για να διαλυσουμε μια και καλη τον μεγαλυτερο μυθο του χωρου λοιπον:
Ο ηχος στην ηλεκτρικη κιθαρα δεν φτιαχνεται απο ενα κομματι του εξοπλισμου μας μονο.
Υπαρχει στην αλυσιδα ηχου μας παντα ο παικτης, η κιθαρα, τα καλωδια, τα εφφε, ο ενισχυτης, το/τα ηχειο/ηχεια και αν μιλαμε για ηχογραφημενο ηχο, τοτε εισαγουμε στην αλυσιδα και μικροφωνο/μικροφωνα, προενισχυτες μικροφωνου, κονσολες, ηχεια studio κτλ.
Απο ολα οσα βρισκονται μεσα σε αυτη την αλυσιδα ηχου, αυτα που επηρεαζουν περισσοτερο τον ηχο μας, ειναι ΠΑΝΤΑ ο παικτης, ο ενισχυτης του (οταν αναφερω ενισχυτη εννοω παντα μαζι με τα ηχεια του) και τα εφφε του.
Αυτα ειναι που επηρεαζουν τον ηχο μας οσο τιποτε αλλο. Η κιθαρα απο μονη της αν ηχογραφηθει δεν βγαζει κανεναν ηχο που θα ενδιεφερε καποιον πραγματικα.
Η κιθαρα ειναι το μεσο μεσω του οποιου "θεριζουμε" οσα παιζουμε για να τα στειλουμε σε εναν ενισχυτη που θα αναλαβει να τα ενισχυσει, να τα τροποποιησει και να τα στειλει με την σειρα του στο ηχειο απο οπου ειπτελους θα μπορεσουμε να τα ακουσουμε.
Αυτο κανει την κιθαρα ουσιαστικα "αχρηστη" οσων αφορα την διαμορφωση του ηχου μας; Οχι βεβαια. Αναλογως κατασκευης και υλικων κατασκευης, καθε κιθαρα εχει διαφορετικο τροπο να "συλλεγει" οσα παιζουμε για να τα στειλει στον ενισχυτη μας. Το θεμα ειναι ομως οτι στην τελικη αποδοση του ηχου μας, οι διαφορες που μπορει να κανει μια κιθαρα ειναι πραγματικα μηδαμινες μπροστα στις διαφορες που μπορει να κανει ενα αλλο κομματι του εξοπλισμου μας (πχ ηχειο, ενισχυτης).
Ακομα κι αν μια κιθαρα δεν συλλεγει οσα παιζουμε με τον τροπο που θελουμε, μπορουμε παντα να διορθωσουμε τετοιες μικροδιαφορες στον ηχο μεσω σωστης χρησης του eq μας στον ενισχυτη κτλ.
Το αντιθετο δεν συμβαινει ποτε ομως: Οτι και να κανεις σε μια κιθαρα, και Les Paul του 59 αυθεντικη να εχεις (κοστος 500.000€ περιπου), ΔΕΝ θα παρεις ποτε εναν καλο ηχο απο αυτην οταν θα την χρησιμοποιεις με εναν φθηνο practice amp.
Οι κιθαρες παιζουν τον ρολο της επαφης που εχουμε μεταξυ των χεριων μας και οσων θα ακουστουν μεσα απο εναν ενισχυτη. Ο ενισχυτης ειναι ομως που θα διαμορφωσει τον ηχο, οχι η κιθαρα.
Η κιθαρα πρεπει να ειναι και ειναι μια σημαντικη αγορα για καθε κιθαριστα που σεβεται τον εαυτο του, ΟΧΙ ομως για το θεμα του ηχου τοσο, αλλα για το θεμα της ευκολιας παιξιματος του οργανου, χαρακτηριστικων που χρειαζεται ο καθε παικτης (πχ υπαρξη τρεμολο ή οχι) κτλ.
Αντιθετα, ο ενισχυτης ειναι αυτο το κομματι του εξοπλισμου μας που θα αναλαβει να "μεταφρασει" οσα του ψυθιριζουμε μεσω της κιθαρας μας. Οσο πιο καλο ενισχυτη εχει καποιος (καλος με την εννοια οτι κανει για αυτα που θελουμε), τοσο πιο σωστη και πιστη θα ειναι η "μεταφραση" που θα κανει ο ενισχυτης μας απο οσα ακουει απο την κιθαρα μας (και αρα απο εμας).

2
    Λοιπον, ειχα υποσχεθει   ένα μικρο αφιερωματακι στους ενισχυτες εδώ και καιρο, οποτε ειπα να το  κανω για οσους ενδιαφερονται να ριξουν μια ματια. Δεν θα αναφερθω πολύ σε  τεχνικους ορους, μιας και σκοπος μου είναι απλα να αναφερω καποια βασικα  πραγματα για τους ενισχυτες και όχι να κανω τεχνικη αναλυση ή ιστορικες  αναδρομες.

Αρχικα θα αναφερθω σε καποια γενικα πραγματα για να μπορουμε  να συνεννοηθουμε και στην συνεχεια:
Προενισχυση και  τελικη ενισχυση
Θα αναφερω στα γρηγορα ότι σε έναν ενισχυτη, η προενισχυση είναι το τμημα εκεινο  στο οποιο διαμορφωνεται ο ηχος (με τα οποια χαρακτηριστικα εχει ο κάθε  ενισχυτης) πριν το σημα αυτό παει στο τελικο σταδιο ενισχυσης οπου και  ενισχυεται επαρκως για να μπορεσει να οδηγησει τα ηχεια. Αυτό σημαινει ότι το  EQ πχ κάθε ενισχυτη ανηκει στην προενισχυση, ενώ πχ το master volume ανηκει  στην τελικη ενισχυση.

3
Εφυγε ο τελευταιος μεγαλος ηθοποιος της Ελλαδας, ισως ο μεγαλυτερος...
Δεν ξερω τι να πω, νιωθω σαν να εφυγε δικος μου ανθρωπος... Θα τον θυμαμαι παντα... Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τον σκεπασει...
http://cosmo.gr/ArtsEnt/Hellas/304580.html

4
http://www.cosmo.gr/Space/USA/309333.html

Δεν εχω διασταυρωσει ακομα αν ειναι αυθεντικο κτλ. Απλα το διαβασα και ειπα να το postαρω.
Αν προκειται για αυθεντικες φωτογραφιες (θα περιμενω επισημη τοποθετηση), μιλαμε για την μεγαλυτερη ανακαλυψη που εγινε ποτε...

5
Παιδες, μιας και δεν γνωριζω, εχει κανεις να προτεινει κανα καλο καλωδιο για κιθαρα που να ειναι stereo Y;
Δηλαδη να ειναι απο την μια μερια με stereo jack 1/4" (TRS) και απο την αλλη με 2 mono jacks 1/4" (TS).
Θα ηθελα καποιο ποιοτικο καλωδιο μεχρι τα 50-60€ που να ειναι γυρω στα 6-7 μετρα, να ειναι αντοχης και καλα μονωμενο για θορυβους κτλ.
Η κιθαρα που φτιαχνω τωρα θα εχει stereo output για magnetic & piezo ηχους, οποτε χρειαζομαι τετοιο καλωδιο για να συνδεθω στο axe fx...
Βρηκα ενα καλο της planet waves, αλλα πρωτον δεν ξερω αν ειναι καλο και δευτερον απο το κεντρικο site (d'addario inc) δεν στελνουν εκτος Αμερικης.
Εψαξα thomann και dv247 αλλα δεν καταφερα να βρω ακρη.
Αν καποιος εχει να προτεινει κατι με βαση οσα ζηταω, θα ηταν χρησιμο να ποσταρει καμια γνωμη, κανα link κτλ.
Θα εφτιαχνα μονος μου, αλλα εχω δει οτι τα diy καλωδια δεν ειναι ποτε τοσο καλα οσο τα σοβαρα καλωδια τα εργοστασιακα...

7
Το λοιπον, πριν καιρο αποφασισα να αγορασω μια κιθαρα που θα ειχε τα εξης χαρακτηριστικα:
Les Paul scale (24.75") - μιας και ηδη ετοιμαζω μια warmoth με 25.5" - 24 ταστα, neck through ή set neck, HSH ή HSS configuration στους μαγνητες για να μπορω να εχω ηχους απο strat μεχρι les paul, piezo συστημα για να εχω και ακουστικους ηχους, lock tremolo και φυσικα ωραια εμφανιση!
Μετα απο πολυ ψαξιμο, απογοητευτηκα, μιας και δεν εβρισκα με τιποτα καποια κιθαρα που να εχει ολα τα χαρακτηριστικα που ηθελα... Ειδικα το θεμα piezo και lock τρεμολο ηταν ουσιαστικα σχεδον αδυνατο να το βρεις σε ετοιμη λυση περα απο μερικα μοντελα της Ibanez τα οποια ομως δεν μου αρεσουν.
Στην αρχη σκεφτομουν να παρω μια κιθαρα που να με καλυπτει σε ολα τα υπολοιπα και να αλλαξω το original floyd rose με το αντιστοιχο της graphtech που προσφερει και λειτουργια piezo, αλλα οι κιθαρες που μου αρεσαν ηταν σε ...αλλα χρηματικα υψη...
Τελικα, ετσι οπως εψαχνα, πετυχα μερικες Yamaha RGX 1212s, που ειχαν ολα τα χαρακτηριστικα που ηθελα αλλα φυσικα χωρις quilt tops, με τρεμολο και ηλεκτρικα της Yamaha κτλ.
Η κιθαρα ομως σαν χαρακτηριστικα και σαν εμφανιση ηταν αυτο ακριβως που εψαχνα και ετσι χωρις πολλα πολλα αρχισα να ψαχνω για καμια μεταχειρισμενη...
Τελικα βρηκα μια απο ενα παιδι εδω Ελλαδα που την εδινε χωρις μαγνητες, με πολλα χτυπηματα και ταλαιπωρια μεν, αλλα την εδινε για custom project σε πολυ χαμηλη τιμη και ετσι την πηρα με 150€.
Ετσι, αφου ειδα οτι η κιθαρα στην αισθηση παιξιματος ηταν απλα φανταστικη (βασικα νομιζω οτι οι Ιαπωνες απλα αντεγραψαν τον λαιμο της 80's Jackson Soloist που ειναι φανταστικος λαιμος), αποφασισα τι επρεπε να γινει στην κιθαρα για να την φερω ακριβως στα γουστα μου...
Ετσι λοιπον, κλειστηκε ραντεβου στον Οικονομακη και αρχισε η αγορα του hardware, διαδικασια που κρατησε περιπου 4 μηνες...
Αυτα λοιπον που θα αλλαχτουν στην κιθαρα απο πλευρας hardware, ειναι ολα!
Συγκεκριμενα: Η κιθαρα ειναι HSS, ετσι, οι μαγνητες που επιλεχτηκαν ειναι ενας Bareknuckle διπλος (που σπλιταρεται) VHII για την γεφυρα, ενας Bareknuckle μονος Irish tour για την μεσαια θεση και ενας little 59 που θα σπλιταρεται στον λαιμο.
Τρεμολο, floyd rose licensed απο graphtech που εχει τα εξης καλουδια: Profile απο Gotoh floyd rose (χαμηλοτερο απο το original), ενσωματωμενα string savers saddles και piezo, χρυσο hardware, arm που μπαινοβγαινει χωρις βιδωμα και φυσικα ο αντιστοιχος προενισχυτης της graphtech για να δουλευει το piezo...
Κλειδια, nut κτλ, ολα αγοραστηκαν ξανα σε χρυσο χρωμα (τα original ηταν ολα μαυρα).
Η κιθαρα εχει απο μαμα εναν πενταθεσιο διακοπτη, 3 mini toggles και 3 pots.
Ολα αυτα μου ηταν απαραιτητα για αυτα που ηθελα να φτιαξω κι ετσι απλα θα αλλαχτουν οι λειτουργιες τους απο τις original λειτουργιες:
Η κιθαρα θα εχει πλεον 1 master volume για ολους τους μαγνητες, ενα master tone και ενα volume για το piezo.
Ο πενταθεσιος διακοπτης θα παιζει σε θεσεις 1: γεφυρα (ειτε διπλος ειτε splitted μεσω push push pot στο tone). 2: γεφυρα splitted και μεσαιος (strat θεση 2). 3: Οι 2 διπλοι (γεφυρα και λαιμος) μαζι, ειτε σαν διπλοι, ειτε σαν μονοι αναλογως του push push στο tone pot. 4: μεσαιος και λαιμος σπλιταρισμενος (strat θεση 4). 5: Λαιμος μονος του, ειτε σαν διπλος, ειτε σαν μονος μεσω split.
Τα 3 mini toggles:
1ο toggle: 2 θεσεων kill switch
2ο toggle: 2 θεσεων clean boost, οχι μεγαλο, απλα για λιγο περισσοτερο σπρωξιμο οταν χρειαζεται
3ο toggle: 3 θεσεων για επιλογη μεταξη piezo, magnetic, both (αλα EB Petrucci)
Η μπαταρια λογικα θα χωρεσει στον χωρο ηλεκτρικων, αρα δεν θα χρειαστει περισσοτερο σκαψιμο...

Παμε τωρα στα δυσκολα:
Δυστυχως η Yamaha εφτιαχνε το δικο της lock tremolo που φιλοξενειται σε μια "τεραστια" φωλια με πλαστικο περιβλημα, πραγμα που κανει την αλλαγη του τρεμολο με καποιο floyd rose αδυνατο, αν μιλαμε για drop in replacement.
Πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να βγει το υπαρχουν τρεμολο με την φωλια του, να ξαναγενμισει η κιθαρα με ξυλο και να ξανατρυπηθει και ρουταριστει για το καινουριο τρεμολο (ouch!!!)
Αυτη η επεμβαση βεβαια περα απο σχετικα ακριβη, δημιουργει και το θεμα οτι πλεον πρεπει να καλυφτει η ξυλοδουλεια που θα γινει και θα φαινεται στο πανω μερος της κιθαρας...
No problem, η κιθαρα ηταν βαμμενη σε ενα μεταλλικο αλουμινιο (περιπου) χρωμα το οποιο δεν μου αρεσε καθολου και εξαλλου ηθελα να εχω top με quilt maple.
Αρα, φευγει απο παντου το χρωμα (μπρος πισω) κατεβαινει λιγο το μπροστα μερος σε παχος και τοποθετειται καινουριο καπακι απο μισο εκατοστο καπλαμα quilt maple (σημερα το παραγγελνω απο Καναδα).
Το ιδιο φιλετακι λογικα θα καλυψει και το headstock και θα ειναι matched (περιμενω confirmation απο Οικονομακη για το αν μπορει να γινει αυτο μιας και η κιθαρα εχει binding και ισως ειναι προβλημα... Αν δεν γινεται, απλα θα αφησω το headstock στο εργοστασιακο χρωμα που ειναι μαυρο με το λογοτυπο της Yamaha).
H κιθαρα, οπως ειπα και πιο πανω ειναι κατασκευη neck through με 5 pieces alder, mahogany και maple/mahogany στον λαιμο.
Αρα, απο πισω η κιθαρα θα βαφτει με καποιο transparent χρωμα αν αξιζουν τα ξυλα να φαινονται (αυτο θα το δω μετα το ξυσιμο), ενω ο λαιμος θα μεινει ειτε αβαφος (λαδακι) ειτε με καποιο διαφανες βερνικι για να φαινονται και οι διαδοχικες ριγες απο την neck through κατασκευη.
Απο μπροστα, το quilt maple καπακι θα βαφτει μαλλον σε εντονο μωβ χρωμα και θα προσπαθησω να βαφει ετσι που να φαινονται πολυ τα νερα και να δημιουργουν αυτην 3d αισθηση κινησης που εχουν τα καλα quilts.
Οι ακρες της κιθαρας θα γινουν burst μαλλον με μαυρο χρωμα που σταδιακα θα σβηνει προς τα πισω σε transparent.
Φυσικα μετα την ολοκληρωση της μετατροπης, η κιθαρα θα σεταριστει με σχετικα χαμηλο action και με μισο τονο πιο χαμηλο κουρδισμα (Εb).
Η κιθαρα, μετα απο 4 μηνες αναμονης, βρισκεται αυτη την στιγμη στον Οικονομακη, οπου και θα παραμεινει για κανα τριμηνο εως οτου ολοκληρωθει η μετατροπη, στεγνωσουν σωστα τα βαψιματα κτλ...
Φυσικα, στην πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω link με φωτογραφιες πριν και μετα την μετατροπη...
Προς το παρον μιας και βρισκομαι σε φαση μετακομισης δεν μπορω να ανεβασω φωτογραφιες (γραφω απο το pc στη δουλεια μιας και μπορεσα να ξεκλεψω λιγο χρονο σημερα), αλλα εχω φωτογραφιες της κιθαρας οταν την αγορασα και σιγουρα θα εχω και αλλες οταν την παρω...
Θα ενημερωνω εδω για πιθανες αλλαγες στα σχεδια, προβληματα που παρουσιαζονται κτλ, ωστε αν καποιος ενδιαφερεται για ενα τετοιο εγχειρημα, να εχει καποιο "προηγουμενο" να συμβουλευτει...

8
Παιδια, σκεφτομαι τωρα τελευταια να αλλαξω το tolex σε μια καμπινα 4x12" που εχω μιας και λογω ηλικιας, αν και δεν εχει χτυπηματα, εχει αρχισει και "ξεκολλαει" το tolex σε κανα 2 σημεια... Ετσι με την ευκαιρια σκεφτηκα να βγαλω ολο το παλιο και να τοποθετησω ενα καινουριο, πιθανως σε αλλο χρωμα...
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω ουτε τις γνωσεις ουτε τα απαραιτητα εργαλεια (με βαση οσα ειδα σε totorial για diy φαση) και ουτε και τον χρονο για να ασχοληθω με κατι τετοιο.
Ξερει κανεις αν υπαρχει καποιος που να κανει τετοιες εργασιες στην Αθηνα γενικοτερα;
Αν καποιος εχει κανει κατι σαν αυτο που θελω να κανω, ειμαι ανοικτος σε προτασεις, συμβουλες, links κτλ... Απλα θα προτιμουσα κατι που να μην ειναι diy, μιας και απο τα Tutorials που ειδα θελει αρκετη δουλεια (και χρονο) και καποια εργαλεια για να γινει σωστη δουλεια...

9
Γεια παιδια, δεν εχω στειλει ποτε δεμα στο εξωτερικο και σημερα μου εκανε ενας προσφορα να αγορασει μια κιθαρα που εχω για πουλημα και να του την στειλω Νιγηρια. Θα με πληρωσει με Bank Wire Transfer λεει...
Κοιταξα τιμες μεσω SPM, TNT & DHL και του ειπα ποσο περιπου θα κοστισει κατι τετοιο.
Το θεμα ειναι οτι εχω δει πολλους στο Ebay πωλητες που δεν στελνουν σε ορισμενες χωρες συμπεριλαμβανομενης και της Νιγηριας.
Ξερει κανεις αν παιζει τιποτα με καμια απατη με τετοια θεματα;
Τι πρεπει να προσεξω;
Ειναι δυνατον απλα να θελουν να μαθουν τον αριθμο λογαριασμου της τραπεζας μου και να χρησιμοποιουν το ολο θεμα της κιθαρας σαν τροπο για να μαθουν τον αριθμο λογαριασμου;
Με λιγα λογια, πιστευετε οτι θα επρεπε να το κανω ή οχι;
Εχω συμφωνησει μαζι του οτι ολα τα εξοδα μεταφορας, τελωνειων κτλ καθως και ασφαλισης του δεματος θα τα πληρωσει ο ιδιος, αλλα ακομα το σκεφτομαι, μηπως υπαρχει κατι που δεν γνωριζω.
Οποιος εχει εμπειρια ας πει την γνωμη του.
Ευχαριστω εκ των προτερων.

10
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/291879.html
Ειναι απλα ενας παροξυσμος πιστευετε;

11
Γεια χαρα παιδες, ξερει κανεις αν και που μπορω να βρω μαστορα καλο που να αναλμβανει να τοποθετησει quilt maple καπακι σε κιθαρα που δεν εχει; Η διαδικασια θα ειναι να κοψει κομματι απο την κιθαρα και να το αντικαταστησει με αντιστοιχο quilt maple και μετα βεβαια τις κολλησεις κτλ, να το βαψει κτλ.
Για τον Οικονομακη ξερω, απλα αναρωτιομουν αν υπαρχει και κανενας αλλος...

12
Οκ, δεν ξερω αν το χει επισημανει καποιος, αν ναι, ας σβησουν το μην οι mods.
Χρησιμοποιω στο forum την νυχτερινη εμφανιση (με τα σκουρα γκρι χρωματα) και οταν καποιος γραφει κατι σε καποιο post με ορισμενα χρωματα, δεν μπορω να τα διακρινω (πχ εχει τυχει να εμφανιζονται μαυρα γραμματα με σκουρο γκρι background και να μην βλεπω τπτ αν δεν επιλεξω πρωτα ολα τα γραφομενα για να γινουν highlight).
Υπο φυσιολογικες συνθηκες, αυτο δεν συμβαινει μιας και τα περισσοτερα μηνυματα εμφανιζονται με ασπρα γραμματα, ενω οταν χρησιμοποιω το κανονικο look, τοτε τα γραμματα εμφανιζονται μαυρα και ολα ειναι οκ.
Υποθετω οτι εχει να κανει με το τι χρωμα επιλεγουν καποιοι για να γραψουν, αλλα μηπως θα γινοταν οταν καποιος γραφει με περιεργα χρωματα, στους αλλους να εμφανιζονται οι χαρακτηρες με καποια standard χρωματα; (πχ ασπρο για νυχτερινο look και μαυρο για το κανονικο)
Δεν ξερω αν γινεται ή αν αυτο μπορει να προκαλεσει αντιδρασεις, αλλα ειναι κουραστικο να μην μπορεις να διαβασεις τι γραφει καποιος λογω των χρωματων, και το νυχτερινο look ειναι πολυ ωραιο και ξεκουραστο για τα ματια για να το γυρισω παλι στο κανονικο.
Ευχαριστω και συγνωμη αν αυτο εχει αναφερθει παλι.

13
Παιδες μια βοηθεια απο οσους εχουν ασχοληθει με το θεμα power conditioning... Εχω εναν τελικο που δουλευει σε US volts και εναν προενισχυτη που δουλευει στα δικα μας.
Μπορω με ενα power conditioner να τροφοδοτω και τα 2 μηχανηματα (τελικο και προενισχυτη) χωρις να χρειαζομαι τον εξωτερικο μετασχηματιστη που χρησιμοποιω τωρα για την μετατροπη των US volts σε Ελληνικα;
Μπορω δηλαδη να συνδεω πανω στο power conditioner κατευθειαν και τα 2 μηχανηματα;
Αν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο μοντελο που μπορει να το κανει αυτο, αν ξερετε πληροφοριες ή αν εχετε να προτεινετε κατι, θα ηταν χρησιμο.
Σας ευχαριστω.

14
http://tvxs.gr/news/%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF/%CE%B1%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%B4#comments-title

Εχει πλεον χαθει καθε εννοια δικαιου, καθε εννοια ανθρωπιας... Τα λογια ειναι περιττα... Οι φασιστες που διοικουν το κρατος του Ισραηλ εκαναν πειρατεια και σκοτωσαν και τραυματισαν ανυπερασπιστους εθελοντες που μετεφεραν ανθρωπιστικη βοηθεια στην δοκιμαζομενη Παλαιστινη (μεχρι στιγμης μιλανε για για 10 με 20 νεκους και 30 περιπου τραυματιες)
Λενε για συγκεντρωση διαμαρτυριας εξω απο την Ισραηλινη πρεσβεια. Αν καποιος μπορει να επιβεβαιωσει ας ποσταρει ωρα και μερα της συγκεντρωσης.

16
Γεια παιδια, ειμαι ηχοληπτης αλλα απο τοτε που ξεκινησα να δουλευω, ειμαι σε μια εταιρια, οποτε δεν δουλευω σε καποιο ιδωτικο studio αλλα στο studio της εταιριας. Τωρα, παιζει να μου προτεινουν να δουλεψω σαν freelancer στην εταιρια, δλδ να με εχουν σαν ηχοληπτη και οχι σαν "μονιμο" υπαλληλο αλλα να χρησιμοποιω το studio τους. Μιλαω μονο για speakage ηχογραφησεις και μιξεις. οχι μουσικα οργανα κτλ. Τεσπα, αυτο που θα θελα να ρωτησω, ειτε απλους χρηστες, ειτε συναδελφους που εχουν δικο τους studio ή που δουλευουν σε καποιο studio, ποσο θα χρεωναν την ωρα ηχογραφηση σε speakage (1 "ομιλητης" ανα session) και ποσο θα χρεωναν μετα τις ηχογραφησεις την μιξη κτλ μεχρι το τελικο master που θα φυγει για παραγωγη. (δεν εννοω οτι θα κανω mastering, περα απο τα βασικα eq, compressing, limiting κτλ)
Δεν μιλαω για δισκογραφικα studio, μιλαω για σχετικα φτηνα ή μετρια (οικονομικα εννοω) studios. Απλα ρωταω για να παρω μυρωδια τι παιζει απο τιμες κτλ, για να ξερω τι να ζητησω εφοσων μου προτεινουν τετοια συνεργασια. Δεν θελω να ζητησω πολλα, αλλα ουτε να με πιασουν μλκ.
Δυστυχως εχω χρονια να παω σε studio μιας και δεν το χρειαζομαι (οτι θελω το κανω σπιτι μου), οποτε μου λειπει ενημερωση στο θεμα...
Ευχαριστω εκ των προτερων... Αν νομιζετε οτι οι απαντησεις σας δεν ειναι για δημοσια θεα, στειλτε μου τις αποψεις σας σε pm

17
Γεια χαρα παιδια, εγραψα ενα 11σελιδο κειμενακι για καποια πραγματα σχετικα με κιθαρες και ενισχυτες που πιστευω οτι θα ειναι χρησιμα, ειδικα σε αρχαριους και σε παιδια που θελουν να μπουν στον χωρο της ηλεκτρικης κιθαρας και εχουν αποριες.
Συγχωρηστε μου το μηκος του κειμενου, αλλα προσπαθησα να μην γραφω αχρειαστα πραγματα και παρολα αυτα εφτασα τις 11 σελιδες  :o
Επισης συγχωρηστε την παραγραφοποιηση κτλ, το ειχα φτιαξει ωραια και καλα αλλα στο copy paste ολα χαθηκαν και εγινε ενας μικρος αχταρμας... Ελπιζω να βγαλετε ακρη και να μην ειναι πολυ κουραστικο το κειμενο. Αν καποιος διαχειριστης θελει και μπορει και κρινει οτι χρειαζεται διορθωση το κειμενο, ας το κανει.

Eπειδη λοιπον βλεπω ότι πολυς «ντορος» γινεται από πολλα παιδια στο θεμα «ποιον λαμπατο μικρο ενισχυτη» και «ποια κιθαρα να παρω για το ταδε ειδος», αποφασισα να γραψω καποιες σκεψεις μου και να καταθεσω τις οποιες εμπειριες εχω και «γνωσεις» πανω στο θεμα. Όλα οσα γραφω είναι προσωπικες αποψεις, δεν θα κανω ιστορικες αναφορες γιατι είναι ανευ ουσιας στο θεμα και απλα τονιζω ότι οσα παραθετω είναι δικες μου αποψεις, μπορει να διαφερουν από πολλων αλλων ή/και να είναι λανθασμενες…. Κατά τα αλλα, καλο κουραγιο και καλη αναγνωση μιας και προκειται να αναφερω αρκετα πραγματακια, αν και όχι σε βαθος…Eπισης να αναφερω ότι θα πω καποια πραγματα μονο για solid body ηλεκτρικες κιθαρες και όχι για hollow, chambered κτλ μιας και οι περισσοτεροι ψαχνουν για solid body κιθαρα.
Μετα τον απαραιτητο προλογο λοιπον, ας ξεκινησουμε από τα ευκολα, τις κιθαρες…

Πολλα παιδια ποσταρουν ερωτησεις και ζητανε αποψεις για το τι κιθαρα να παρουν, ειδικα οι αρχαριοι. Οι περισσοτεροι μαλιστα ζητανε και προτασεις που να καλυπτουν συγκεκριμενα μουσικα ρευματα (και αρα συγκεκριμενους ηχους).
Ειτε είναι καποιος αρχαριος, ειτε όχι, κατά την γνωμη μου, πρεπει να μαθει καποια πραγματα (ή να τα γνωριζει εάν δεν είναι αρχαριος), που είναι βασικα για την ηλεκτρικη κιθαρα. Ποια είναι αυτά; Είναι 3 βασικα πραγματα:
Ο τροπος κατασκευης της κιθαρας και συγκεκριμενα ο τροπος ενωσης λαιμου με σωμα, τα ηλεκτρικα της (μαγνητες κτλ) και το συστημα γεφυρας που χρησιμοποιει.
 Εάν καποιος γνωριζει αυτά τα 3 πραγματα, ξερει τι περιπου μπορει να περιμενει από μια κιθαρα, τουλαχιστον ηχητικα (για το παικτικο κομματι, πρεπει παντα η κιθαρα να δοκιμαζεται από τον υποψηφιο αγοραστη).
Ας αναλυσουμε λιγο τα παραπανω:
Υπαρχουν ουσιαστικα 3 ειδη κατασκευης κιθαρας οσων αφορα την ενωση λαιμου/σωματος.
1) Bolt-on: Ουσιαστικα ο λαιμος βιδωνεται πανω στο σωμα της κιθαρας με βιδες. Ηχητικα θα λεγαμε ότι γενικα αυτος ο τροπος ενωσης, δινει περισσοτερο στακατο ηχο στην κιθαρα (πιο σκαστο ηχο αν θελετε) και συνηθως λιγοτερο sustain σε σχεση με τους αλλους 2 τροπους ενωσης λαιμου/σωματος (εάν φυσικα υποθεσουμε ότι τα υπολοιπα χαρακτηριστικα της κιθαρας είναι ιδια, μαγνητες δλδ κτλ)
2) Set neck: Εδώ η ενωση λαιμου και σωματος γινεται με κολληση του λαιμου πανω στο σωμα της κιθαρας, με κολλα, χωρις βιδες. Όταν στεγνωνει αυτή η κολλα, τα 2 κομματια «φερονται» σαν ένα. Πλεονεκτηματα αυτης της μεθοδου είναι ότι εχεις καλυτερο sustain σε σχεση με μια bolt-on κατασκευη και συνηθως, (λογω κατασκευης), εχεις και πιο ευκολη προσβαση στα τελευταια ταστα, μιας και δεν υπαρχει αυτό το «σκαλοπατι» που (συνηθως) υπαρχει στις bolt on κατασκευες στο σημειο ενωσης λαιμου/σωματος. Βεβαια υπαρχουν κατασκευαστες που φτιαχνουν bolt on κατασκευες που αυτό το σκαλοπατι είναι σχεδον ανυπαρκτο, όπως αντιστοιχα υπαρχουν set neck κατασκευες που υπαρχει σκαλοπατι (βλεπε Les Paul). Ο ηχος σε set neck κατασκευες είναι συνηθως λιγοτερο σκαστος από ότι σε μια bolt on κατασκευη και το sustain μεγαλυτερο, μιας και κατά την διαρκεια που παιζεται η κιθαρα «δονειται» ολη η κιθαρα σαν να είναι ένα κομματι λογω της κολλησης λαιμου/σωματος και ετσι «παρατεινεται» αυτή η δονηση περισσοτερο σε σχεση με μια bolt on κατασκευη. (και σε μια bolt on κατασκευη δονειται ολοκληρη η κιθαρα, αλλα επειδη «μεσολαβει» η ενωση με τις βιδες, η ενεργεια της δονησης εξαντλειται πιο γρηγορα και «χανεται» στις βιδες κτλ – όλα αυτά θεωρητικως μιας και όπως ειπα υπαρχουν κατασκευες bolt on που ταπεινωνουν και τις καλυτερες neck through)
3) Neck through: Εδώ εχουμε έναν διαφορετικο τροπο κατασκευης. Ουσιαστικα εχουμε ένα κομματι ξυλο που ξεκιναει από το headstock της κιθαρας και καταληγει στο τελος του σωματος (εκει που δενει η ζωνη χοντρικα). Αυτό το ξυλο είναι μονοκομματο και μοιαζει σαν «επιμηκυμένο»  λαιμο κιθαρας, πανω και κατω από τον οποιο, κολλουνται κατοπιν τα «φτερα»/πλευρα της κιθαρας. Μοιαζει λοιπον με το set neck σαν φιλοσοφια, η διαφορα είναι όμως ότι εδώ εχουμε ΟΝΤΩΣ ένα μονοκομματο ξυλο και όχι 2 ξυλα που εχουν κολληθει μεταξυ τους.
Εδώ η προσβαση στα τελευταια ταστα είναι η πλεον ευκολη (σε μια σωστη κατασκευη), μιας και δεν υπαρχει κανενα ειδος σκαλοπατιου κτλ που να εμποδιζει αυτή, μιας και ο λαιμος φαινεται (και είναι) σαν ένα κομματι συνεχομενο, σχεδον σαν να «χυνεται» ο λαιμος μεσα στο σωμα της κιθαρας
Ηχητικα, μια σωστη κατασκευη neck through, εχει (θεωρητικα) ακομα καλυτερο  sustain από μια set neck κατασκευη και περιπου το ιδιο σκασιμο.

Τωρα παμε στα αρνητικα… Καλες οι set neck και οι neck through κατασκευες, αλλα ένα από τα μεινεκτηματα τους, είναι ότι επειδη ακριβως ο λαιμος είναι κολλημενος με το σωμα (ή είναι ένα με αυτό), οι όποιες σκευρωσεις παθαινει ο λαιμος, ή χτυπηματα/σπασιματα κτλ, είναι αρκετα δυσκολο να επισκευαστουν, σε αντιθεση με μια blot on κατασκευη, που ακομα και στην χειροτερη περιπτωση, απλα αλλαζεις ολοκληρο τον λαιμο και τελειωνεις. Αυτό είναι ένα βασικο πλεονεκτημα των bolt on κατασκευων, μιας και περα του θεματος συνντηρησης κτλ, υπαρχει και το θεμα customization που μπορει καποιος να κανει στην κιθαρα του. Πχ σε μια bolt on κιθαρα, μπορει καποιος «ανετα» να φορεσει έναν άλλο λαιμο με διαφορετικο πχ προφιλ, παχος ταστων, radius κτλ ώστε να προσαρμοσει  την κιθαρα και τον λαιμο της στα δικα του χερια. Σε μια set neck κατασκευη, αυτό είναι πολύ δυσκολο, σε neck through είναι «αδιανοητο» (χαλας ολη την κιθαρα ουσιαστικα) και γενικα ακομα κι αν γινεται, το κοστος είναι ασυμφορο.
Οσων αφορα το θεμα sustain, πλεον οι bolt on κατασκευες δεν είναι αυτές αλλων δεκαετιων και ειδικα σε πιο ακριβα οργανα, είναι τοσο προσεγμενες οι ενωσεις κτλ που μπορουν να κανουν μια καλη κατασκευη bolt on να εχει ιδιο sustain με μια neck through κατασκευη.
Γιατι αναφερω το sustain συχνα; Γιατι αυτό θα μας οδηγησει στα υπολοιπα θεματα, τα ηλεκτρικα και την γεφυρα μιας κιθαρας και το πώς τελικα ο συνδυασμος ολων αυτων φτιαχνει ένα Χ ηχητικο τελικο αποτελεσμα.

Πριν όμως παμε στα ηλεκτρικα και στην γεφυρα, να αναφερω επιγραμματικα και το θεμα scale στην κατασκευη μιας κιθαρας, οπου τα 2 συνηθισμενα scales είναι αυτό των τυπου Stratocaster κιθαρων και αυτό των τυπου les Paul. Οι Stratocaster εχουν ελαφρως πιο μεγαλο μηκος στο scale (scale: μετρηση μηκους από κει που ξεκινανε οι χορδες στην γεφυρα μεχρι εκει που καταληγουν στον καβαλαρη στο λαιμο) σε σχεση με τις Les Paul (25.5” για τις strat 24.75” για τις Les Paul). Το μεγαλυτερο μηκος θεωρητικα δινει καλυτερο (ακριβεστερο) κουρδισμα και intonation (να παιζουν ολες οι νοτες σε ολο το μηκος της ταστιερας στο σωστο pitch), ενώ οι κοντυτερου scale Les Paul τυπου κιθαρες, υποτιθεται ότι είναι λιγο πιο ευκολοπαιχτες οσων αφορα τα bends μιας και οι χορδες εχουν λιγοτερη ταση λογω μειωμενου μηκους και ετσι χρειαζονται εφαρμογη μικροτερης δυναμης για να κανει καποιος ένα bend σε μια χορδη.
Προσωπικα, θεωρω ότι είναι ανευ σημασιας… Εχω παιξει και  ημουν κατοχος και strat και Gibson Les Paul και δεν ειδα καποια να είναι πιο ευκολοπαιχτη ή να κουρδιζει καλυτερα… Οποτε θα ελεγα ότι δεν είναι κατι τοσο σημαντικο, ειδικα για καποιον που είναι σχετικα αρχαριος με το…αθλημα.

18
Ενδιαφερομαι να παρω μια Explorer style κιθαρα, θα προτιμουσα το κανονικο μεγαλο μεγεθος και οχι αλλα "φαγωμενα". Σαν εμφανιση μου αρεσει η κλασσικη explorer (πχ epiphone korina 58) αλλα αυτο που με χαλαει ειναι το pickguard, θα προτιμουσα μια χωρις καθολου pickguard. Η αλλη που εχω δει και μου αρεσει ειναι η Ltd Fx 260 αλλα ενω μου αρεσει σε ολα, εχω την εντυπωση (δεν την εχω συγκρινει διπλα διπλα με μια epiphone explorer πχ) οτι ειναι πιο μαζεμενη σε διαστασεις (ειδικα στο κεντρο) με αποτελεσμα να ειναι λιγοτερο πλατια...
Εχει κανεις να προτεινει σε αυτα τα χρηματα (μεχρι 450 περιπου) καμια αλλη, ή αν εχει δοκιμασει την ltd να μου πει εντυπωσεις γιοα το κατα ποσο ειναι μικροτερη ή οχι απο μια κλασσικη explorer;

19
Διασκέδαση / Νομος του Μερφυ...
« στις: 07/08/08, 16:42 »
http://bigfoot.cs.utt.ro/~luci/funny/murphy.html

Ολη η αληθεια της ζωης κρυβεται μεσα στον νομο του Μερφυ και τα συνεπακολουθα των νομων αυτων...



Το προσωπικο μου συμπερασμα απο ολα αυτα, ειναι οτι ο murphy ηταν ενας αισιοδοξος...

20
Tσιμπησα αυτη την κιθαρουλα μεταχειρισμενη καθοτι απλα δεν μπορω να ζησω χωρις μια stratocaster στην συλλογη μου. Παλιοτερα ειχα μια Fender SRV signature την οποια ανγκαστηκα να πουλησω για οικονομικους λογους και ειχα δωσει τοτε υποσχεση στον εαυτο μου οτι θα ξαναπαρω οπωσδηποτε μια Stratocaster. Αρχικα σκεφτομουν να εφτιαχνα μια warmoth οπως η EVH που φτιαχνω, αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο και αφου ειχα αποφασισει πως ηθελα την κιθαρα, ειδα οτι η λυση που μου ταιριαζε πιο πολυ απο ολες και ειχε τα χαρακτηριστικα που ηθελα και σε καλη τιμη ηταν η Fender Classic 70's reissue. Ειναι πιστο αντιγραφο 70's με το μεγαλο headstock, 3βιδο neckplate, 6 screw vintage type synchronised tremolo και τα αντιστοιχα κλειδια στο headstock. Ειχα καποιους ενδοιασμους μιας και ειναι Mexico, αλλα τελικα αποφασισα να παρω το ρισκο και να δοκιμασω, καθοτι οσες strato ειχα παιξει απο Japan μεχρι USA, ειδα ελαχιστες διαφορες, οι περισσοτερες απο τις οποιες ειχαν κανουν με το τι μαγνητες φορουσε η καθε μια και τι λεγανε τα ηλεκτρικα της και hardware απο ποιοτητα. Κατα τα αλλα, απο οσο εγω εβλεπα, πληρωνες μονο το αυτοκολλητακι που ελεγε made in USA και τπτ παραπανω. Ετσι λοιπον τσιμπησα την συγκεκριμενη κιθαρα σε natural ash ξυλο σωματος/χρωμα με 1piece maple λαιμο. Η μεγαλη διαφορα ειναι οτι την τσιμπησα modded και εκει ηταν ο 2ος ενδοιασμος μου. Η κιθαρα ειχε ενα ολοκληρο σετ DG της EMG αλλα με καποιες μικροδιαφορες. Το σετακι αυτο ειναι το επισημο που χρησιμοποιει ο Gilmour σε ολες τις strat του. Χρησιμοποιει ενα σετ SA EMG μαγνητες και εχει στην θεση των κλασσικων ποτενσιομετρων της Fender, ενα master volume και στα 2 tone εχει απο 1 presence boost και εναν bass/treble boost τα οποια λειτουργουν ως εξης: Οταν ειναι στο 0, οι μαγνητες λειτουργουν κανονικα οπως μια strat με τα tone ανοιχτα. Καθως αρχιζεις και και ανεβαζεις την ενταση των tone αρχιζεις και "δινεις" boost στο αναλογο κυκλωματακι (με το 1 κανεις boost το presence και με το αλλο τα πριμα/μπασσα). Αυτο ειναι το κλασσικο setup του Gilmour. Η διαφορα στο δικο μου setup ειναι οτι αντι η κιθαρα να εχει SA μαγνητες, εχει τους SAV, οι οποιοι εκτος του οτι φαινονται τα poles τους (και αρα ειναι ιδανικοι για να μην αλλαξει εμφανισιακα η κιθαρα σε σχεση με τους original μαγνητες, μιας και οι SA ειναι flat top), εχουν λιγο πιο "στρογγυλο" ηχο με λιγο πιο τσιμπημενα μεσαια. Με ολα αυτα περιμενα την κιθαρα με μεγαλη περιεργεια μιας και με ολα αυτα τα boost και με ash σωμα με 1piece maple λαιμο, περιμενα να γινεται των πριμων το πανηγυρι και να ξενερωσω... Σκεφτομουν οτι το πιθανοτερο θα ηταν στο τελος να ξηλωνα τα ηλεκτρικα...
Τελικα η κιθαρα ηρθε και προς μεγαλη μου χαρα διαψευστηκα πληρως... Δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο, αλλα η κιθαρα δεν ξυριζει ουτε καν στον πισω μαγνητη, (σε αντιθεση με την SRV, οπου δεν χρησιμοποιουσα ποτε μονο του τον πισω μαγνητη).
Με τα boost off, εχει πολυ πολυ γλυκο ηχο, θυμιζει αρκετα vintage αλλα με απαλα πριμα. Ανοιγοντας τα boost και κανοντας διαφορα blents των 2, η κιθαρα απλα σπερνει... Οταν ειχα την SRV ειχα φτιαξει εναν παρα πολυ καλο ηχο στον Vetta για ...SRV ηχο για να χωνω τα blues μου.
Απο τοτε που την πουλησα αυτον τον ηχο δεν τον ειχα αλλαξει. Ετσι ειπα τι καλυτερο μετρο συγκρισης απο το να βαλω την κιθαρα στον ιδιο ακριβως ηχο; Το εκανα και πραγματικα κοντεψα να κλαψω απο την χαρα μου. Ειναι πραγματικα οτι πιο κοντινο εχω ακουσει σε SRV ηχο...
Και το ακομα καλυτερο ειναι οτι μπορεις real time γυρνωντας τα tone/volume να παρεις απο τους απαλους ηχους αρπισματος με δαχτυλα μεχρι το γνωστο texas ουρλιαχτο του stevie χωρις ποτε η κιθαρα να ξυριζει και χωρις να εχει θορυβο! Το αλλο απιστευτο ειναι το sustain που αν και ευνοειται λογω active μαγνητων, προσωπικα δεν το περιμενα...
Κατα τα αλλα η κιθαρα ειναι παρα πολυ ευκολοπαιχτη (σαφως πιο ευκολη απο την SRV), παναλαφρη και εμφανισιακα σκιζει...
Περιμενει τωρα υπομονετικα να της κανω καποιες ακομα επεμβασουλες: Ενα καλο σεταρισμα, αλλαγη του ασπρου pickguard με ενα custom που παρηγγειλα απο Warmoth και θα της αλλαξω και το tremolo με ενα Vintage παλι αλλα USA ή Japan... Οχι γιατι εχει προβλημα με αυτο που εχει τωρα, αλλα ειναι λιγο σκουριασμενες κανα 2 βιδες (το ηξερα αυτο οταν την πηρα) και ετσι κι αλλιως το κοστος ειναι μικρο και η επεμβση plug 'n' play.
Απλα κανω αυτο το review για οποιον γενικα ενδιαφερεται για strat και ερχεται στο γνωστο ερωτημα "αξιζει να παρω mexico, ή να περιμενω και να παω για USA;". Επισης και για οσους ενδιαφερονται για SRV ηχο, πιστευω οτι θα εκπλαγουν αν δοκιμασουν αυτον τον περιεργο συνδυασμο, που προσωπικα ποτε δεν θα περιμενα οτι θα δουλεψει κι ομως...
Να και 1-2 φωτο  ;)  http://img92.imageshack.us/img92/4549/df343wy6.jpg
                             http://img136.imageshack.us/img136/4263/0b173vc8.jpg

21
Εχω ενα Warmoth project στα σκαρια και πλεον εχω σχεδον ολα τα κομματια που χρειαζομαι για συναρμολογηση (λειπουν μονο κλειδια και διακοπτες). Θελω λοιπον να βρω εναν καλο μαστορα να κανει την συναρμολογηση και φυσικα set-up κτλ. Δουλειες που πρεπει να γινουν:
Συναρμολογηση σωματος/μπρατσου. Εγκατασταση ηλεκτρικων (διακοπτης, pot, βυσμα) και κλειδιων και φυσικα σετταρισμα.
Ελεγα να παω στον Οικονομακη αλλα βλεπω κατι τρελους χρονους για αναμονη σε σειρα προτεραιοτητας (2 μηνες σχεδον). Οποτε μπορει καποιος να μου προτεινει καποιον αλλον μαστορα που να μπορει να κανει ολες τις δουλειες που θελω και να κανει πραγματικα καλη δουλεια; Αν ναι, ενα τηλ, ονομα, site ισως θα ηταν πολυ χρησιμο.
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας!

22
Επειδη εδω και 2 εβδομαδες ξεκινησα ενα project Warmoth guitar κι επειδη φανταζομαι οτι ισως το θεμα να ενδιαφερει αρκετους που σκεφτονται μια τετοια λυση για τις αναγκες τους, ειπα να ξεκινησω αυτο το thread για τετοια projects. Καλο θα ειναι να λεμε λεπτομερειες, να ανεβαζουμε φωτογραφιες και ισως και να λεμε και ενα γενικο κοστος. Εγω μετα απο πολυ ψαξιμο, καταλαβα οτι δεν μπορουσα να βρω μια κιθαρα ετσι ακριβως οπως την ηθελα απο καποια εταιρεια, και οσες εβρισκα που ηταν αρκετα κοντα σε αυτο που ηθελα, ηταν πολυ ακριβες που δεν δικαιολογουσαν την τιμη τους κατα την γνωμη μου.
Ξεκιναω λοιπον με το δικο μου project. Θα την ονομασω Darkocaster  :P
Πριν 2 βδομαδες και μετα απο αρκετα ψαξιμο στο site της Warmoth (και οχι μονο), βρηκα το σωμα που εψαχνα: Κλασσικο σχημα stratocaster αλλα χωρις pickguard (με back routing), θεση για 2 humbuckers (πανω στο ξυλο κατευθειαν αλα wolfgang), routing για non recessed floyd rose tremolo, 1 θεση για volume pot (push/push coil split) και 1 για διακοπτη επιλογης 3θεσιο και βεβαια "φαγωμενο" το neck απο κατω για ευκολη προσβαση στα τελευταια ταστα. Απο κει και περα, ηθελα σωμα απο alder και για looks ηθελα οπωσδηποτε κατι σε bookmatched highly figured maple quilt top.
Eτσι λοιπον κατεληξα σε ενα σωμα που εχει ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα και απο χρωμα εχει φυσικο του ξυλου απο πανω (που ειναι το quilt top) και μαυρο γυαλιστερο απο πισω/πλαϊ.
Το επομενο πραγμα που εψαξα να βρω (αυτο απο ebay για ευνοητους λογους) ηταν 2 humbuckers απο USA Wolfgang.
Αφου βρηκα και αυτους το επομενο βημα ηταν ο λαιμος της κιθαρας.
Εδω μια σημειωση: Αν δεν υπαρχει κατι που να θελετε ετοιμο στο site της warmoth, μπορειτε να το παραγγειλετε, αλλα υπαρχει μια περιοδο αναμονης μεχρι και 3 μηνες για να φτιαχτει. Με αυτο υποψην να πω τι εψαχνα εγω:
Λαιμο με highly figured birdseye maple και fretboard απο ακριβως το ιδιο κομματι. Ηθελα σχημα headstock ή Kramer banana (κλασσικο Van Halen απο παλια, μιας και ουσιαστικα ηθελα μια τετοια κιθαρα να φτιαξω) ή Fender stratocaster CBS era (το μεγαλο headstock).
Ηθελα ταστα 6105 stainless steel και back contour εψαχνα ειτε για wolfgang ή για standard thin. Τελος ηθελα η ταστιερα να εχει compound radius (10"  στο πρωτο ταστο, 16" στο 18ο ή καπως ετσι).
Τελικα βρηκα (μετα απο αρκετη αναμονη) αυτο που εψαχνα. Λαιμος/ταστιερα με highly figured birdseye maple, Κramer headstock, ταστα επιλογης μου (6105 ss), compound radius 10"-16", standard thin back contour και φυσικα routing για floyd rose (R2) που να δενει μονο απο πανω και οχι με διαμπερες τρυπες στον λαιμο. Εννοειται το scale 25.5" και το heel για κλασσικη stratocaster. A και οσο για το finish, clear satin...
To σωμα ηρθε εχθες (πραγματικα αξιζε τα λεφτα του, ειναι απιστευτο, σχεδον 3d και ελαφρυ με τελεια routings παντου) και οι μαγνητες πριν 5 μερες. Τον λαιμο προχθες τον παρηγγειλα οποτε σε κανα 2 βδομαδες λογικα θα τον εχω.
Απο κει και περα, επομενα βημα ειναι η αγορα καινουριου Floyd rose original tremolo (chrome) και κλειδιων (επισης chrome οπως και γενικα ολο το hardware), 1 volume knob μεταλλικο και διακοπτη/βυσμα.
Κατοπιν η κιθαρα θα παει για... συναρμολογηση και θελω να πιστευω οτι ολα θα ειναι ετοιμα μεχρι τελος της ανοιξης...

Φωτογραφιες προς το παρον δεν εχω, μολις μπορεσω και βγαλω με εναν φιλο μου που εχει ψηφιακη, θα ανεβαζω σε διαφορα σταδια του project.

Αυτα απο μενα μεχρι στιγμης...

23
Εφέ / Limiter/compressor
« στις: 15/02/08, 18:44 »
Παιδια οποιος εχει να προτεινει κανα φτηνο rackακι με limiter/compressor και εισοδο για mic και εξοδο line. Το θελω για ηχογραφηση σπικαζ οποτε δεν με ενδιαφερει για μουσικα οργανα κτλ. Αρκει να εχει καλο προενισχυτη mic (κατα προτιμηση με phantom power τροφοδοσια) και εξοδο line out.
Ας εχει μονο ενα καναλι, ετσι κι αλλιως μονο μια φωνη (κι ενα mic) θα χρησιμοποιω σε καθε ηχογραφηση...
Ακουω προτασεις.

24
Ενισχυτές / Marshall superlead dimed... omg...
« στις: 12/02/08, 21:21 »
Μολις σημερα το απογευμα παρελαβα τον Marshall superlead 100w '73...
Μετα τα προκαταρτικα τον jumpερωσα παραυτα και ναι... τα γυρισα ολα ΜΑ ΟΛΑ στο 10 (ολα τα eq και τα 2 volumes)!
Θεε μου... Ακομα σφυριζουν τα αυτια μου μετα απο καμια ωρα παιξιμο...  ;D ;D :P
Πραγματα που παρατηρησα σαν πρωτο review:
Πολυ στακατος ηχος, οσο δυναμωνεις τα volume τοσο compressαρουν οι λαμπες... Το eq section δεν κανει πολλα πραγματα (αναμενωμενο χεχε) εκτος ισως απο το οτι προσθετει od στις αναλογες περιοχες του eq... Δεν βγαζει πολυ γκαζι (επισης αναμενωμενο)... Βγαζει απιστευτα παχυ crunch στυλ acdc και κλασσικο rock... Απο sustain ας μη συζηταμε... απλα δεν σταματει (δεν μιλαω για μη κοντρολαρισμενο feedback και σφυριγματα αλλα για sustain). Οσο χαμηλωνεις την ενταση, φευγουν τα πολλα μπασσα και φαινονται περισσοτερο τα πριμα, αλλα ο ηχος γινεται τοσο στακατος που σου φαινεται οτι τσιμπας τις χορδες!
Εβγαλα πολυ καλο ηχο στυλ srv και πολυ καλο crunch ΠΑΧΥΥΥ ηχο...
Για περισσοτερο gain θα χρειαστει ειτε mods ειτε καποιο πεταλακι...
Αυτα για αρχη... Οποιος θελει να ακουσει Marshall plexi superlead του 1973 dimed, τον προσκαλω σπιτι μου να ερθει να ακουσει! Δεν ευθυνομαι για τυχον προσωρινη/μονιμη μερικη/ολικη απωλεια ακοης...  ;D ;D
 Περα απο την πλακα παντως, εχει ενα ιδιατερο συστημα που δυναμωνει... Απο ενα σημειο και μετα φαινεται πως αντι να δυναμωνει σε ενταση, compressαρει πιο πολυ και γκαζωνει...
Μακαρι να ειχα και καμια καλυτερη καμπινα να δοκιμασω αλλα προς το παρον δεν παιζει...
Νομιζω ειναι ενας ενισχυτης για purists και σε χαμηλες εντασεις παιζει παααρα πολυ ομορφα για blues και κλασσικο rock...
Επομενο βημα στην φρενιτιδα gas που με εχει πιασει; Μαλλον ενας 5150 III...

25
Ενισχυτές / Μarshall super lead (plexi)
« στις: 24/01/08, 12:35 »
Σκεφτομαι να χτυπησω εναν... Θα χρειαστω hotplate γιατι για να βγαλω ηχο που θελω θα πρεπει να παιζει δυνατα (van halen) και ειναι 100watts... Μηπως θα ηταν καλυτερο καποιο mod για master volume (ισως και effects loop); Ξερει καποιος αν μπορω να βρω τετοια mods και που;

Σελίδες: [1] 2