Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.thomann.de/gr/presonus_audiobox_44vsl.htmσκυλί του πολέμου
Μιχάλη, θα ηχογραφείς μόνο από το Kemper ή και από μικρόφωνο?!?
Οπότε δεν σ'ενδιαφέρει η προενίσχυση μικροφώνου και θες το καλύτερο δυνατόν spdif i/o σε αυτά τα λεφτά. Δε έχω να σου προτείνω κάτι (δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με spdif), οι ειδικοί είναι εδώ και θα ποστάρουν.
Metalmike, το θεμα με τις καρτες μπορει να ξεκινησει απο απλο και να καταληξει αρκετα περιπλοκο, οποτε ας τα παρουμε με τη σειρα:1) USB2.0 vs Firewire: Για δικαναλες καρτες ηχου, το USB2.0 ειναι μια χαρα. Και αρκετο ρευμα μπορει να παρει η καρτα και η ταχυτητα δεδομενων ειναι ικανη να "σηκωσει" και το πιο απαιτητικο streaming ( 2 καναλια 96KHz/24bit ). Επισης το SPDIF ετσι κι αλλιως ειναι πρωτοκολο που μεταφερει μονο 2 καναλια, οποτε και παλι κινεισαι στο ιδιο επιπεδο streaming.Απο την αλλη, το Firewire...πεθαινει. Ετσι, απλα και σταρατα. Λιγες MOBO βαζουν Firewire by default ( σε μεσαια κατηγορια ), λιγα laptop εχουν πλεον Firewire εισοδο και γενικοτερα ειναι ενα πρωτοκολο που δεν αξιοποιειται τοσο οσο το thunderbolt και το USB3.0.Οποτε, μια επενδυση σε Firewire καρτα ( και μαλιστα δικαναλη ) ενεχει τον κινδυνο σε ενα μελλοντικο update του PC/Laptop/Mac να βρεθεις...με μια καρτα χωρις εισοδο Αποψη μου ειναι να επενδυσεις σε USB2.0 καρτα, γιατι οχι μονο καλυπτει τις αναγκες σου, αλλα μπορει σε μια επερχομενη επενδυση εξοπλισμου να παραμεινει "ζωντανη" στο gig σου.
2) Καθε καρτα που ανεφερες ( σε USB ) εχει τα καλα και τα κακα της. Και συνηθως σε αυτη την κατηγορια, οι προενισχυτες εχουν την ιδια μετρια ποιοτητα, με εξαιρεση υλοποιησεις που συνδυαζουν τη τεχνογνωσια με χαμηλης ποιοτητας πρωτες υλες ( οπου εκει κερδιζεις σε "ακουστικη" ποιοτητα, αλλα ενδεχομενως σε ενα συμβιβασμο στο THD και στο S/N ).Θα σου προτεινα να αποφυγεις υλοποιησεις τυπου Komplete Audio 6, γιατι εχουν συγκεκριμενο σκοπο και ειναι υπερ-κοστολογημενες για τη "δουλεια" που προσφερουν. Οπως επισης και τις MBox κατατασεις, απο τη στιγμη που εσενα δεν σε ενδιαφερει τοσο το DAW, οσο η υπαρξη SPDIF και το οριο που θετεις ως τιμη.
3) Τo Latency δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο της καρτας. Ειναι ενα συνολο παραγοντων που θα καθορισουν το latency. Πχ, μπορει το ονομαστικο latency μιας καρτας να ειναι στα 7ms, ομως το πρακτικο να εκτοξευεται και στα 10ms λογω hardware, εισαγωγη plug ins, κλπ.Οι συγχρονες καρτες ( και οι πιο ενημερωμενες απο drivers ) τα πανε καλα με το ASIO πρωτοκολο. Εαν ομως σε ενα project βαλεις 20 δυναμικους επεξεργαστες real time ενω ηχογραφεις, ειναι λογικο το latency σου να φαινεται μεγαλο .Οποτε, καλες οι κριτικες του διαδικτυου, αλλα καποια πραγματα ειναι try and pray . Μια καρτα στο δικο σου συστημα μπορει να παιζει τελεια και στο δικο μου να σερνεται. Ιδιαιτερα σε περιβαλλον Windows, οοοολα ειναι πιθανα
Δεν προκειται να σου προτεινω συγκεκριμενη καρτα, αφου αυτο ειναι προσωπικο θεμα.
Προσωπικα περιμενω ποτε θα γινει η παρουσιαση στην Ελλαδα της FCA της Behringer, ομως με τον αντιπροσωπο να ειναι αγνωστος, δεν ξερω ποσο ευκολα μπορει να γινει αυτο. Τα χαρακτηριστικα της ειναι απιθανα, ομως με τις μετρησεις ποτε δεν τα πηγαινε καλα η Behringer και δεν θελω να δω μονο ενα φυλλαδιο ( που ειναι ηδη στο διαδικτυο ) αλλα και real time χρηση.
Ξεκίνησε από Πέτροc Νέα και όχι μόνο
Ξεκίνησε από ogyon21 Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από apressas Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από bassman(4 String Suicide!) Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Kostas Laiho Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από nikoslykos Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Stel Andre Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από LiveToPlayLive Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από TheEnd Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από tolarosla98 Ηχογραφήσεις και Στούντιο