Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο 10ο μέτρο (|Cm7 Cm7 Cm7 Cm7|) η Cm7 αντικαθιστά την Eb7 "καμουφλάροντας" έτσι το πιο συνηθές IIm7-V7 (Am7-Eb7). Δεν την είχα ξανασυναντήσει σε αυτό το σημείο στα blues. Πολύ ενδιαφέρουσα θα έλεγα.
Παράθεση από: Harpwood στις 19/09/13, 09:31Στο 10ο μέτρο (|Cm7 Cm7 Cm7 Cm7|) η Cm7 αντικαθιστά την Eb7 "καμουφλάροντας" έτσι το πιο συνηθές IIm7-V7 (Am7-Eb7). Δεν την είχα ξανασυναντήσει σε αυτό το σημείο στα blues. Πολύ ενδιαφέρουσα θα έλεγα.Και εγώ όταν κοίταζα το progression κόλλησα σε αυτό το bar. Θεώρησα ότι η Cm7 είναι "δανεική" από την G minor τονικότητα. Η Eb7, που αναφέρεις ότι αντικαθιστά, τι αρμονικό ρόλο έχει, αν έχει? Βασικά δεν βλέπω πως σχετίζεται με την G που ακολουθεί και, σε ευρύτερο επίπεδο, με την G (major/dominant) τονικότητα.Υ.Γ.: Δεν χρειάζεται να επαναλάβω την άποψη μου για την ποιότητα των άρθρων σου...
Ευχαριστώ για την απάντηση. Για να το ξεκαθαρίσω, το progression D7 - Eb7 - G7 (V7 - bVI7 - I7) είναι κοινό στη (jazz-) blues?
... και για να μπλέξω ακόμα περισσότερο τα πράγματα στη θέση του Cm7 κολλάει πολύ ωραία ένα Ebmaj7. Δοκιμάστε το να δείτε πώς ακούγεται. Λύνεται πολύ ωραία σε G. (Αντιθέτως το Eb7 αν θυμάμαι καλά, δεν ακούγεται ωραία).
Fourier, η εξήγηση 1 που έγραψα παραπάνω σου φαίνεται ορθή?
Γράφω και ξαναγράφω για το κομμάτι και στην κιθάρα δεν το άγγιξα ακόμη. Θα τσεκάρω αύριο με κιθάρα την αλλαγή που λες, γιατί είναι τώρα είναι προχωρημένη η ώρα. Θα δοκιμάσω και όλα αυτά που έγραψα ως τώρα σχετικά. Αν έγραψα κάποια πατάτα θα παραδεχτώ το λάθος μου δημόσια εδώ και ελπίζω να με συμπαθάτε για την επιπολαιότητά μου...[size=78%] [/size]
Ξεκίνησε από actr Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από btwh Σύνδεσμοι μουσικών οργάνων
Ξεκίνησε από Υπνοβάτης... Αναζήτηση τραγουδιών
Ξεκίνησε από armagedon Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από alterego Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Harpwood Τρόποι παιξίματος, τεχνικές