Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - t_c_bel

Σελίδες: [1]
1
Γεια χαρά! Όντως είναι πολύ σχετικό το τι θεωρεί κανείς ως "καθαρό". Εγώ θα προσθέσω μια ακόμα ψήφο στην Fender, για τον γνωστό χαρακτήρα που έχουν οι λαμπάτοι ενισχυτές της, και κατά κύριο λόγο μιλάω για την οικογένεια των "Reverb". Έτσι κι αλλιώς, το spring reverb δένει γάντι με αυτούς τους ενισχυτές.
Το κατά πόσο το τελικό αποτέλεσμα είναι λιγότερο ή περισσότερο καθαρό, είναι και θέμα έντασης, λυχνιών, ηχείου, καθώς και της ίδιας της κιθάρας.

Φυσικά, υπάρχουν και πολλοί άλλοι ενισχυτές, τόσο λαμπάτοι όσο και transistor, με πολύ όμορφα καθαρά - ανάλογα με τα γούστα.

Μην πέσουμε, όμως, στην παγίδα να θεωρήσουμε πως υπάρχει κάτι που μπορεί αντικειμενικά να θεωρηθεί ως "γνήσιος και αχρωμάτιστος ήχος μιας ηλεκτρικά ενισχυόμενης κιθάρας". Σαν να έβαζε κάποιος ένα καταπληκτικό μικρόφωνο στις χορδές, να τις έθετε σε παλμό, και να οδηγούσε το σήμα σε ένα ουδέτερο ηχητικά hi fi με monitor ηχεία; Μόνο και μόνο το κύκλωμα της καλωδίωσης μεταξύ των μαγνητών και των ποτενσιομέτρων να αλλάξεις, αλλάζει και ο ήχος. 'Εναν μαγνήτη με άλλα χαρακτηριστικά να βάλεις, αλλάζει ο ήχος. Υπάρχει, άραγε, ηχητικά ουδέτερος μαγνήτης; ::)  Το μοναδικό που μπορώ να υποθέσω ως ορισμό του αχρωμάτιστου ήχου, θα ήταν κάτι που θα προσέγγιζε πάρα πολύ το καθαρό ακουστικό αποτέλεσμα των χορδών της εκάστοτε κιθάρας με τα εκάστοτε χαρακτηριστικά κ.λ.π., ενισχυμένο με κάποιον τρόπο για να ακούγεται απλά δυνατότερα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, περνάμε από τον κόσμο του ηλεκτρικού ήχου στον ακουστικό... Σε αυτή την περίπτωση, θα έπρεπε να αναζητήσει κανείς κάποιο μηχανικό τρόπο ενίσχυσης των ηχητικών κυμάτων χωρίς ρεύμα :)

Συνεπώς, αυτό που μπορώ να συμπεράνω, είναι πως συνήθως όταν κάποιος μιλάει για απόλυτα καθαρά, και κατά κανόνα όχι λάμπας, μάλλον εννοεί το λιγότερο δυνατό gain, και την όσο γίνεται πιο ομοιόμορφη συμπεριφορά στα διάφορα επίπεδα του volume, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο να δημιουργήσει τον ήχο του με εξωτερικά πετάλια, και να μπορεί να κοντρολάρει εύκολα το αποτέλεσμα αυτό, τόσο σε μικρότερες όσο και σε δυνατότετερες εντάσεις. Ε, σε αυτή την περίπτωση, όντως συνήθως ένας λαμπάτος ενισχυτής δεν θα σε βολέψει και ιδιαίτερα...Για αυτό, πάρε κι απ'τα δυο να έχεις ;D

2
Καλησπέρα,

Τελικά μάλλον δεν θα προχωρήσω στην αγορά του τροφοδοτικού, γιατί κάποιος γνωστός πιθανότατα θα μου βρει ένα με ίδια χαρακτηριστικά, χωρίς να είναι Vox, και αρκετά φτηνότερα.
Προς το παρόν θεωρήστε τη συμμετοχή άκυρη. :-\

Ευχαριστώ και καλές αγορές στους υπόλοιπους :)

3
Γεια χαρά, αν δεν έχετε κλείσει ακόμα, θα ήθελα κι εγώ να συμπεριλάβω στην παραγγελία ένα τροφοδοτικό για Tonelab (43 Ευρώ).
http://www.thomann.de/gr/vox_netzteil_fuer_tonelab.htm
Μένω Αθήνα.

Αν είμαστε Ο.Κ., στείλτε ένα π.μ. για το πώς μαζεύετε τα χρήματα να το κανονίσουμε.

Ευχαριστώ,
Δημήτρης

4
Άλλα όργανα / Ακκορντεόν
« στις: 09/03/08, 17:05 »
Ένα όχι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Ελλάδα όργανο (από όσο μπορώ να καταλάβω) είναι και το ακκορντεόν, το οποίο όμως εκτός του ότι είναι πολύ ενδιαφέρον στο παίξιμο και όμορφο στον ήχο του, μπορεί να έχει πραγματικά πολλές εφαρμογές για χρήση σε μια ηχογράφηση, ή και σε ένα γκρουπ, αν όχι μόνιμα, έστω για περιστασιακή χρήση, ανάλογα και με το κομμάτι.
Υπό αυτή την έννοια, και με σκοπό να εξερευνήσω το συγκεκριμένο όργανο, αγόρασα πρόσφατα ένα ακκορντεόν Hohner, που είναι πανέμορφο και με καταπληκτικούς ήχους, αλλά είναι πραγματικά παλιό, και σίγουρα μπορεί να επωφεληθεί από ένα καλό σέρβις.
Δυστυχώς, δεν γνωρίζω ποιος μπορεί να θεωρείται καλός σε αυτόν τον τομέα στην Αθήνα, και δεν θέλω να το αφήσω σε κάποιον που να μην μπορώ πραγματικά να εμπιστευτώ.
Αν υπάρχει κάποιος που να είναι σε θέση να μου προτείνει κάποιον μάστορα, ή έχει ακούσει για αυτόν, θα το εκτιμούσα να έδινε κάποια στοιχεία. Ελπίζω εκτός από εμένα να υπάρχουν και άλλοι που θα βρουν σχετικές πληροφορίες χρήσιμες.

Εκτός από το θέμα του σέρβις, τέλος, μπορούν εδώ να μπουν και άλλες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα πηγές για εκμάθηση, ιστορικά στοιχεία, περιγραφή των διαφορετικών ειδών ακκορντεόν και δισκογραφία, όχι μόνο κλασσικών δίσκων που να είναι απόλυτα χτισμένοι γύρω από το συγκεκριμένο όργανο, αλλά και δίσκων που περιέχουν ακκορντεόν υπό μια πιο εναλλακτική έννοια χρήσης.

Ως αρχάριος στο θέμα δεν γνωρίζω ακόμα αρκετά για να προσφέρω, αλλά ό,τι ενδιαφέρον βρω στην πορεία θα το προσθέσω. Όποιος είναι γνώστης, ας διαφωτίσει κι εμάς τους πιο νέους στο όργανο. :)

5
Διασκέδαση / Απ: αγαπημενη μπυρα?
« στις: 08/03/08, 19:06 »
Fraoh - από Σκοτσέζικο μοναστήρι - πολύ δύσκολο να τη βρεις, σε μια μπυραρία που έχει κλείσει την έβρισκα, και στο Θανόπουλο για λίγο, αλλά και αυτός σταμάτησε να τη φέρνει. Είμαι συνεχώς με τον καημό που δεν μπορώ να την ξαναπιώ. Αν τη βρει κανείς ας τη δοκιμάσει, και ας το πει και προς τα εδώ, να ξέρω! :)

6
Πλήκτρα / Απ: Ξερει Κανεις ?
« στις: 08/03/08, 16:20 »
Γεια χαρά,
Αρχικά να πως πως δεν νομίζω η ιστορία του Electrochord που περιγράφεται στο link κάποιας προηγούμενης απάντησης να έχει σχέση με τα Γιαπωνέζικα όργανα Kawai. Το συγκεκριμένο έχω την εντύπωση πως είναι 70's. Δεν έχω άποψη για τον ήχο του κ.λ.π. γιατί δεν έχει τύχει να παίξω με το συγκεκριμένο.
Σίγουρα, πάντως, θα είναι ενδιαφέρον.

Σχετικά με την τιμή του, κι επειδή εδώ και πολύ καιρό ψάχνομαι για vintage όργανα γενικότερα, θα ήθελα να σου πω οτι δυστυχώς τα περισσότερα, αν εξαιρέσεις τα Hammond και κάποια άλλα, δεν ζητιούνται καθόλου. Προσοχή - δεν αναφέρομαι στα combo organs, που οι τιμές τους κατά καιρούς πηγαίνουν πολύ ψηλά, αλλά στα όργανα τύπου "έπιπλο", που τα λέω, αν υπάρχει πιο δόκιμος όρος δεν ξέρω, πάντως καταλαβαίνεις σε ποια αναφέρομαι. Ως παράδειγμα πάρε τα δυο παράκάτω links, από δημοπρασίες του ebay που κατά πάσα πιθανότητα θα κλείσουν όπου να 'ναι χωρίς κανένα bid.

http://cgi.ebay.co.uk/Kawai-Electro-Chord-Bass-1-Electric-Organ_W0QQitemZ300203478094QQihZ020QQcategoryZ16219QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com.au/Kawai-Organ_W0QQitemZ220208430156QQihZ012QQcategoryZ16219QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Οι λόγοι για τους οποίους νομίζω πως συμβαίνει αυτό, είναι οι εξής (σε αυτούς, τουλάχιστον, κατέληξα, οπότε και στους λέω σαν καταστάλαγμα αρκετών ωρών ψαξίματος επί του θέματος):

1) Στον Δυτικό κόσμο ήταν πολύ σύνηθες σε ένα σπίτι να υπάρχει ένα τέτοιο όργανο, στο οποίο μπορούσαν τα παιδιά της οικογένειας να μάθουν μουσική, να παίξουν εκκλησιαστικά κομμάτια - μην ξεχνάς πως οι Καθολικοί έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση στη θρησκεία τους από εμάς -, να μαζευτεί η οικογένεια τα Χριστούγεννα κ.λ.π. - καταλαβαίνεις νομίζω σε τι αναφέρομαι. Συνεπώς, υπάρχουν πάρα πολλά παραπλήσια όργανα χαμηλής σχετικά κατηγορίας τιμής στις χώρες αυτές.
2) Στην εποχή μας τα όργανα αυτά, εκτός αν είναι απόλυτα κλασσικά και καταξιωμένα κομμάτια, θεωρούνται απλά παροχημένα, ογκώδη και γενικά, απομεινάρια μιας άλλης εποχής. Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν από το σπίτι για να μην τους πιάνουν το χώρο, τη στιγμή που και σε περίπτωση μιας πιθανής βλάβης είναι μπελάς το να τα επισκευάσεις.
3) Υπάρχουν, φυσικά, και οι κολλημένοι με κάποια κομμάτια της μουσικής ιστορίας, όπως πολλοί από εμάς είμαστε, ο καθένας και με κάτι διαφορετικό, που θα ήθελαν να έχουν διάφορα όργανα για να ψαχτούν με αυτά και να πάρουν νέες μουσικές εμπειρίες. Το πρόβλημα που έχουν τα όργανα-έπιπλα σε σχέση με ο,τι δήποτε άλλο, είναι πως είναι πολύ ακριβά στη μεταφορά τους, αν τα φέρεις από έξω. Ταυτόχρονα, κι επειδή περίμενα τρεις μήνες για να φέρω ένα όργανο από Ολλανδία, να σου πως πως θα πρέπει κανείς να κανονίσει με μεταφορική εταιρία να παραλάβει από το σπίτι του ανθρώπου. Ο άνθρωπος αυτός δεν είναι καταστηματάρχης επαγγελματίας, και δεν έχει τη δυνατότητα να το πακετάρει κατάλληλα σε ξύλινο κιβώτιο κ.λ.π., οπότε σου λέει έλα να το πάρεις από την πόρτα μου όπως είναι και βρες την άκρη. Η μεταφορική εταιρία από την άλλη, δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να πακετάρει το μουσικό όργανο, και ακόμα και για την μεταφορά του μπορεί να σου ζητήσει fax πως αναλαμβάνεις όλη την ευθύνη αν το όργανο δεν έρθει σε ικανοποιητική κατάσταση. Επειδή, δε, το δέμα είναι μη στοιβάσιμο στο φορτηγό ανεβαίνει πολύ το κόστος κ.λ.π. κ.λ.π. - μιλάμε για τεράστιο μπελά. Τι θέλω να πω με όλα αυτά - ο κόσμος αποφεύγει να μπλέξει με μια τέτοια περίπτωση. Ταυτόχρονα, σε περίπτωση βλάβης, θα πρέπει να φέρεις μάστορα στο σπίτι για να το κοιτάξει, αν βρεις κατάλληλο μάστορα στην Ελλάδα για αυτό, και αν θα μπορεί στο σπίτι σου και σε χρόνο "χ" να καταφέρει κάτι κ.λ.π. Καμία σχέση με το combo organ που το παίρνεις από το χερούλι και το πας από εδώ και από εκεί να δεις ποιος θα μπορούσε να το επισκευάσει, ή να του κάνει κάποιο service.

Με όλα αυτά δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, γιατί πιστεύω πως αξίζει τον κόπο και να ταλαιπωρηθείς ακόμα για κάτι, αν νομίζεις πως θα το ευχαριστηθείς πραγματικά. Υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν εβδομάδες για έναν πυκνωτή π.χ., και είναι μαγκιά τους το να έχουν την όρεξη να το κάνουν. Απλά νιώθω πως είναι σωστό να σου μεταφέρω κάποια πράγματα, από όσα η όση εμπειρία, μικρή ή μεγάλη - είναι πολύ σχετικό αυτό - μου έχει δείξει επί του θέματος.
Από εκεί και πέρα, η τιμή είναι κάτι πολύ σχετικό όταν αγοράζεις ένα όργανο. Αν αληθινά το γουστάρεις και πρόκειται να περάσεις ώρες μαζί του, και 1000 Ευρώ να δώσεις δεν τρέχει τίποτα. Πόσα, δηλαδή, θα έδινε ένας πληκτράς που ζητάει ένα καλό synthesizer π.χ.; Λιγότερα; Συνεπώς, δεν υπάρχει καμία διαφορά στο να δίνει κανείς χρήματα για το (Α) ή για το (Β), αν πρόκειται να το ευχαριστηθεί και να το χρησιμοποιήσει το ίδιο. Δεδομένου και του γεγονότος πως αγοράζοντας ένα τέτοιο όργανο από την Ελλάδα γλιτώνεις φοβερή ταλαιπωρία και ρίσκο(!!), η συμβουλή μου είναι πρώτα να το παίξεις, και αν σου αρέσει να πληρώσεις την τιμή που θέλει ο ιδιοκτήτης να το δώσει και μεγειά σου!
Αν, όμως, θέλεις να το δεις σαν μια ασφαλή αγορά, που άμα λάχει μετά από 6 μήνες και να μην σου αρέσει θα το δώσεις με την ίδια ευκολία και σε παραπλήσια τιμή, ξανασκέψου το, γιατί μπορεί να μην είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Πάντα θα υπάρχει άλλος ένας τρελαμένος για ένα ιδιαίτερο όργανο, αλλά μπορεί να περιμένεις δυο χρόνια για να πέσει μπροστά σου και να μπορέσει το όργανο να αλλάξει άλλο ένα χέρι και να συνεχίσει την ιστορία του σε έναν νέο ιδιοκτήτη.
Σταματάω γιατί σίγουρα σε έχω ήδη ζαλίσει. Ελπίζω μέσα από όλα αυτά να βρεις κάτι χρήσιμο. :)

7
Καλορίζικο!
Πολύ όμορφος ο ήχος του - εύχομαι να βρεις χρόνο για να το ανακαλύψεις. :)

8
Ενισχυτές / Απ: VOX AC !!
« στις: 04/03/08, 00:32 »
Καλησπέρα,
Η αλήθεια είναι πως για να μπορέσει κανείς να συγκρίνει δυο-τρία μοντέλα θα πρέπει να τους έχει ταυτόχρονα διαθέσιμους για κάποια ώρα, και με τον ίδιο κατά τα άλλα εξοπλισμό να παίζει τα ίδια πράγματα και με τον ίδιο τρόπο, αν είναι δυνατόν. (ακόμα και η διαφορά στην ψυχολογία αλλάζει πολύ το αποτέλεσμα που βγαίνει όταν παίζεις και ***νεις μόνο και μόνο στην ιδέα πως αγγίζεις κάτι που γουστάρεις πιο πολύ κ.λ.π.) Εν τω μεταξύ, από τη στιγμή που οι ενισχυτές έχουν και διαφορετικά ρυθμιστικά-δυνατότητες-παραμετροποίηση στον ήχο, τι να πεις; Πως θα τους βάλω και τους δυο στο 8 και θα ακούσω τι βγαίνει; Δεν είναι και τόσο απλό.
Υπό αυτή την έννοια, δεν μπορώ με αξιοπιστία να κάνω συγκριτικό - ίσως κάποιος άλλος έχει τύχει να γνωρίζει καλύτερα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως αντικειμενικά ο 30άρης σου δίνει σαφώς περισσότερες επιλογές για να βγάλεις ανά πάσα στιγμή τον ήχο που θα έχεις στο μυαλό σου σε σχέση με τον 15άρη, και όσον αφορά στο θέμα της έντασης νά ξέρεις, επίσης, πως έχει ένα διακοπτάκη από πίσω που αρπάζει πιο γρήγορα, περίπου σαν να ήταν 20 Βαττ αντί για 30. Σε αυτή τη ρύθμιση τον χρησιμοποιώ κι εγώ.
Ελπίζω να βοήθησα :)

9
Ενισχυτές / Απ: VOX AC !!
« στις: 03/03/08, 02:35 »
Καλησπέρα,
Σκέψου και τον AC30 CC1 με το ένα 12άρι, που είναι έτσι κι αλλιώς πολύ καλύτερο από τα αντίστοιχα stock του CC2 στην απλή του έκδοση (όχι με τα Blue). Προφανώς και για αυτό το λόγο η τιμή τους είναι σχεδόν ίδια, αν και είσαι με ένα ηχείο μείον. Αλλά είναι και λίγο πιο μικρός, και πιο βολικός γενικότερα, και όσον αφορά στις εντάσεις - όχι πως δεν ακούγεσαι σε όλη την περιοχή αν τον ανοίξεις, αλλά φαντάζομαι πως ο διπλός θα είναι ακόμα δυνατότερος, άρα και πιο δύσκολο να τον τσιτώσεις πραγματικά. Βασικά, με αυτό το σκεπτικό τον είχα επιλέξει κι εγώ, σαν μια μέση λύση. Σαν χαρακτηριστικά είναι πραγματικά πολύ ευέλικτος (εξίσου και στις δυο εκδόσεις cc1/cc2), σε σχέση με τον 15άρη. Δύσκολα τα αφήνεις στην άκρη. Ειδικά αν blendάρεις το normal με το top boost κανάλι μαζί, και βάλεις και το bright. Όσον αφορά στα πιθανά προβλήματα, είχα ακούσει κι εγώ διάφορα, αλλά ο δικός μου δεν έχει δείξει να πτοείται! Το κακό σε σχέση με τους Fender είναι πως δεν βλέπω το ηχείο να είναι συνδεδεμένο με jack, οπότε σε μια πιθανή αγορά ενός attenuator, που το προγραμματίζω κάποια στιγμή, μάλλον θα χρειαστεί κάποια βοήθεια. Γενικά, για εμένα, ο συγκεκριμένος (AC 30 CC1) μαζί με έναν Fender Deluxe Reverb, που τον ποθώ ;D είναι ο κορυφαίος συνδυασμός. Μου αρέσουν πάρα πολύ και κάποια μοντέλα JTM της Marshall που έχω δει, με προδιαθέτουν δηλαδή καλά, αλλά δεν έχω παίξει ή ακούσει κάποιο από αυτά. Αν τύχει να γνωρίζεις κάτι, θα με ενδιέφεραι να ακούσω κάοια άποψη...  :D

10
Αν μου επιτρέπεις, θα σε προέτρεπα να δοκιμάσεις μια Stratocaster. Μπορείς να βρεις σε αυτά τα χρήματα μια μεταχειρισμένη Αμερικάνικη, αρκεί να προσέξεις το ξύλο να είναι ash και το βερνίκι νιτροσελουλόζη αποκλειστικά και μόνο! Διαφορετικά, καλύτερα να την ξύσεις. Από αυτά που καταλαβαίνω από το post, δεν ψάχνεις για πραγματικά Telecaster-ίσιο ήχο, ο οποίος είναι πολύ ιδιαίτερος και δεν έρχεται σε αυτά τα χρήματα. Αν θέλεις να ακούσεις τι εννοώ, προσπάθησε να παίξεις σε μια Vintage Reissue του '52, με swamp ash σώμα, maple παχύ μανίκι και το vintage wiring (όχι κάποιο από τα μοντέρνα που βρίσκεις, πλέον, στις υπόλοιπες). Θα πάθεις πλάκα, μεν, αλλά είναι μονομπλόκ πράγμα, όχι ευέλικτο, δυο ήχοι στην ουσία, αλλά καθηλωτικοί - η κιθάρα είναι απλά plug and play σε έναν καλό λαμπάτο και δεν θέλεις τίποτα άλλο!
ΟΜΩΣ, αυτό είναι κάτι ιδιαίτερο και πολύ πιθανόν να μην σου κάνει κι όλας. Ενώ με μια καλή Stratocaster έχεις μια πάρα πολύ έυκολη στο παίξιμο και καλοστημένη κιθάρα, με πολλές επιλογές στον ήχο, και αν δεν διαπράξεις το σφάλμα να πάρεις μοντέλο με humbucker στη γέφυρα, ή κάποια μπερδεμένη καλωδίωση από αυτές που πλασάρει η Fender για να προσφέρει και μερικές επιλογές παραπάνω και να ανοίξει τεχνητά τη γκάμα στις κιθάρες τις που είναι στην πράξη κατά βάση σταθερές για πολλές δεκαετίες, θα έχεις και Tele twang με λίγη προσπάθεια.
Πολλοί μπορεί να διαφωνίσουν, και όντως αυτή είναι μια υποκειμενική μου γνώμη, αλλά μια και ρωτάς σου την είπα. Το τι θα κάνεις εσύ το ξέρεις καλύτερα για τον εαυτό σου από όλους τους υπόλοιπους. Δοκίμασε, όμως.
Πραγματικά έχε στο νου σου να αποφύγεις κάποιο ξύλο τύπου basswood πνιγμένο σε μισό πόντο ασφυκτική μπογιά. Τουλάχιστον έχε αυτό στο νου σου.
Κι εγώ για να αποκτήσω άποψη για τον ευατό μου, βρέθηκα ταυτόχρονα με δυο Tele και μια Strato στο σπίτι και έκανα battle of the Fenders, συν αυτά που θυμόμουν έχοντας παίξει και στο παρελθόν με άλλη μια Tele και άλλη μια Strato, όλες αυτές διαφορετικές μεταξύ τους. Και κατέληξα πως παρότι το σχήμα της Tele το λατρεύω, όπως και το κόψιμο του ξύλου της κ.λ.π., ενώ η Stratocaster ποτέ δεν μου είχε γεμίσει το μάτι, αν δεν πας για hardcore Telecaster πράγμα, η Stratocaster είναι πολύ καλύτερη λύση!
Καλή αναζήτηση! :)

11
Οι συνευρέσεις αυτές είναι πάντα κάτι ωραίο, ειδικά αν οι συμμετέχοντες το ευχαριστιούνται κιόλας!  Για εμένα θα υπήρχε η ίδια αξία ανεξάρτητα από το πόσο καλά παίζει ο καθένας. Γούστα υπάρχουν πολλά, αλλά η αξία του να βρίσκεσαι με φίλους και να παίζεις είναι σημαντική σε κάθε περίπτωση. Επισης σημαντικό είναι το να αναγνωρίζει ο ένας στον άλλο την καλή φρασεολογία και το παίξιμο γενικότερα, ώστε να υπάρχει εκατέρωθεν η ώθηση για βελτίωση. Εύχομαι να πρόκειται για αποχαιρετισμό μόνο στη συγκεκριμένη κιθάρα και όχι στο θέμα κιθάρα γενικότερα!
Επί τη ευκαιρία να ευχηθώ και καλή Ανάσταση σε όλους.

12
Τα καλύτερα... / Απ: Thomann Vs Music-Store
« στις: 13/03/07, 22:13 »
Πάντως, έψαξα από περιέργεια κάποια κομμάτια και στα δυο e-shops και κατάλαβα πως οι τιμές είναι πάνω-κάτω οι ίδιες (π.χ. τα Cooltron πετάλια της Vox έχουν ακριβώς την ίδια τιμή, ενώ σε κάποιες κιθάρες Gretsch της τάξης των 3000+ Ευρώ είδα διαφορές των 10 Ευρώ).
Από όσο καταλαβαίνω, το ζουμί είναι να ψάχνει κανείς παντού πριν αγοράσει, και ίσως να πέσει πάνω στην περίπτωση που το ένα ή το άλλο μαγαζί θα έχουν κάποια ευκαιρία, ώστε να την εκμεταλλευτεί. Αυτό είναι, μάλλον, τυχαίο και περιστασιακό. Και λογικά να το πάρει κανείς, δεν θα μπορούσε κάποιο κατάστημα που απευθύνεται στην ίδια αγορά να επιβιώσει αν ήταν κατά κανόνα ακριβότερο από ένα άλλο...
Από αγορά σε αγορά, βεβαίως, υπάρχουν διαφορές. Άλλη η αγορά των Ευρωπαϊκών e-shops, άλλο το κέντρο της Αθήνας, και ίσως άλλο και μια τοπική αγορά στην επαρχία κ.ο.κ. Ανάλογα με τον άμεσο ανταγωνισμό διαμορφώνονται και οι τιμές.
Τέλος πάντων, όσο περισσότερες επιλογές υπάρχουν και γνωστοποιούνται και στους υπολοίπους τόσο το καλύτερο! ;)

Σελίδες: [1]