Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - RPDrummer

Σελίδες: [1] 2
1
Εγώ ακουστική παίζω, αλλά δεν ήξερα ότι υπάρχουνε τέτοιες πατέντες

2
Κάπως έτσι ήμουν και γω όταν έβλεπα την ηλεκτρική και άκουγα ακουστική :D








3
Πήγα την Παρασκευή στον Πάριο και ο κιθαρίστας ήταν ο καταπληκτικός Γιώργος Χατζόπουλος ο οποίος έπαιζε με ηλεκτρική, αλλά ο ήχος ήταν λες και έβγαινε από ακουστική κιθάρα!

Πως γίνεται αυτό ρε παιδιά; Υπάρχει κάποιο ειδικό πετάλι ή εφέ ;

4
Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι έτσι όπως τα 'χω γράψει, πες μου  :) . Το παίζω στην κιθάρα με αρπισμούς.

5
Έχω φτιάξει οδηγό για το "εγώ σ' αγάπησα εδώ" για κιθάρα αν σε ενδιαφέρει.

6
Το ξανάπιασα σήμερα μετά από τόσο καιρό και κατέληξα  ότι το ρεφρέν είναι:

Gm Bb Cm Cm7 Cm6 Eb D και η επόμενη στροφή Gm Bb Cm Cm7 Cm6 D Gm

Μπορεί να το δει κάποιος έμπειρος να μου πει αν είμαι σωστός με το Cm6 ;

Το ρεφρέν ξεκινάει στο 1:02

9
Κι όμως το πισωγύρισμα δεν είναι κακό! Το χω κανει πολλές φορές και βοηθάει.

10
Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Με είδε ένας γνωστός και μου είπε πως παίζω καλά απλά πρέπει να μελετήσω και να βρω ένα δικό μου τρόπο ο οποίος θα με βολεύει για να πιάνω διάφορες συγχορδίες πιο εύκολα.

Θα ήθελα να με δει ένας επαγγελματίας και πόσο μάλλον ένας που ασχολείται με το ίδιο ρεπερτόριο. Προς τα παρών θα ψαχτώ λίγο μόνος μου για να βρω τη δική μου μέθοδο να το πω έτσι απλά και στη συνέχεια βλέπουμε.

11
Δεν έχω ιδέα από ξύλα οπότε μου δωσες μια ιδέα  ;D  Γύρω στα 700 ευρώ μάλλον θα κινηθώ.

12
Όλες τις Yamaha που είχε ο Νάκας πάντως δε μ' άρεσε καμία. Το χέρι μου κόλλαγε πολύ στο μπράτσο, δεν ήταν "αεράτο"

13
Θα πάω όταν μπορέσω στον Ζοζέφ να λιώσω στη δοκιμή.

Το όργανο που θα παρω δε με ενδιαφέρει αν θα κάνει 1000 ή 200 ευρώ. Αν τα χέρια μου την επιλέξουν, τότε it's done!

Έχετε κάποιο καλό μάστορα να πάω την κιθάρα μου ή του τραγουδιστή (με την οποία παίζω στα live) να μου τη κοιτάξει και να μη με κοροϊδέψει στην τιμή και στην ποιότητα της δουλειάς του; Μιας και είμαι άσχετος!!!

14
Πήγα σήμερα μια βόλτα στη Χαριλάου Τρικούπη και έπαιξα με πολλές κιθάρες χωρίς να κοιτάω τιμές, απλά τις έπιανα, δοκίμαζα και μετά άλλη. Από τις 12 κιθάρες που έπιασαν τα χέρια μου ξεχώρισε μία Taylor. Δε θυμάμαι μοντέλο, αλλά είχε 2μιση χιλιάρικα.

Το χέρι μου γλίστραγε τόσο ωραία και απαλά που το παίξιμο στα ακόρντα που με δυσκόλευαν ήταν απλά γελοίο! Groov-αρα με ευχαρίστηση και ο ήχος ήταν απίστευτος. Είχε δύναμη το εργαλείο. Δεν είχα νιώσει ποτέ κιθάρα έτσι.

Τελικά μετά απ' αυτό επιβεβαίωσα ότι είμαι πολύ καλύτερος με ένα τέτοιο όργανο. Ήξερα όμως, ότι δεν ήταν η κιθάρα που πραγματικά μου ταίριαζε.


Καινούργιο όργανο θα αγοραστεί σίγουρα, αφού κατάλαβα πόσο πολύ με βοηθάει και θα προσπαθήσω θα ξεκινήσω όπως παλιά τη μελέτη.

Μου χει κάτσει όμως να δοκιμάσω την Ovation Custom Legend. Η κόκκινη ειδικά είναι μνάρα και από ήχο που έχω ακούσει (κουμπομένη,plugged) απλά έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Αν δεν την δοκιμάσω όμως δε μπορώ να ξέρω τίποτα.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 16/04/14, 07:00
Αυτό ακριβώς εννοώ. Έτσι ανάμεσα στις "πιέσεις" του αριστερού χεριού, το χέρι ξεκουράζεται... φαντάσου π.χ. το ρυθμό ενός ζειμπέκικου (ο κλασσικός ρυθμός που όλοι γνωρίζουν), εννοείται πως το αριστερό χέρι αν π.χ. παίζεις  Gm, ΔΕΝ κρατάς τη συγχορδία πατημένη και απλά κάνεις το ρυθμό με το δεξί χέρι... Όπως κτυπάς το δεξί, έτσι πατάς και χαλαρώνεις το αριστερό. Θεωρείται απ'όσο ξέρω βασική και απλή τεχνική.

Αυτό δίνει και χρώμα στο ρυθμό. Εννοείται πως το κάνω ακριβώς όπως το λες. Μου βγαίνει αυτόματα

Θα δοκιμάσω πάντως τους μπαρέδες να μην τους πιάνω με το μπροστινό δέρμα του δαχτύλου αλλά με το πλαϊνό που είναι το κόκκαλο μήπως πατιούνται καλύτερα οι χορδές.

15
Επειδή, δεν είχα ποτέ βλέψεις για κιθάρα, ώστε να πάρω νέο όργανο,η αγορά αυτού δε μπορεί να γίνει τώρα. Αν καθιερωθώ και έχω live 2 με 3 φορές την εβδομάδα, τότε σίγουρα θα πάρω καινούργια.

Επίσης οπωσδήποτε να σεταριστεί με χαμηλό action

Της δικιάς μου κιθάρας έχουν χαλάσει οι μαγνήτες και αν χαμηλώσω το action τρίζει παντού. Ήδη τρίζει το σύμπαν και γενικώς η κιθάρα με κουράζει απίστευτα. Παλιά που έκανα μαθηματα την είχε πάρει ο δάσκαλος για σέρβις και μου είπε ότι δε μπορώ να στη "φέρω" άλλο και πάλι έτριζε. Πρέπει να την πάω σε έναν καλό μάστορα να δω τι θα μου πει.

Για τους παραπάνω λόγους παίζω με το κιθαρόνι του τραγουδιστή, όπου δε μπορώ να του την πειράξω. Δε νομίζω όμως η κιθάρα του να είναι σεταρισμένη, γιατί αυτός απλά τη γρατζουνάει. Θέλω να πω ότι δεν ασχολείται τόσο..

επίσης πρέπει να αναθεωρήσεις ίσως τον τρόπο που παίζεις με τρόπο πιο "οικονομικό". Ας πούμε να χαλαρώνεις το πάτημα της συγχορδίας και να την ξαπανατάς μόνο όταν πρέπει να ακουστεί


Εδώ δε σε καταλαβαίνω. Η κιθάρα δε σταματά να ακούγεται πέρα από παύσεις και τέτοια. Όταν δεν πιάνω καλά τις συγχορδίες το διορθώνω το πιάσιμο αφότου η πένα έχει ήδη χτυπήσει τις χορδές.

16
Τα απλά ακκόρντα τα χω. σιγά το πράγμα. Αυτά που με δυσκολεύουν είναι μπαρέδες του C που πρέπει να βρω ένα τρόπο να τα πιάνω καλύτερα. Σε αυτές τις συγχορδίες ειδικά όταν κουράζομαι δεν μπορώ να πατήσω καλά τις χορδές και δε βγαίνει σωστός ήχος. Όπως επίσης και σε μπαρέδες του Α.

Εν τω μεταξύ τα δάχτυλά μου πιάνουν πολύ χώρο ανάμεσα στις χορδές και ακουμπάνε συνέχεια με τις από κάτω και το δέρμα έχει κάνει γούβα και αυτόματα η χορδή μπαίνει εκεί μέσα, ώστε να είναι αδυνατον να κουνήσω τα δάχτυλα ίσα ίσα να μην ακουμπάνε με άλλες χορδές.

17
Μπορώ να πω ότι με καθησύχασες αρκετά ύστερα απ' όλα όσα ειπώθηκαν και θα κάτσω να μελετήσω διάφορες ασκήσεις για να λυθούν τα δάχτυλα μήπως φτιάξω κάπως την "αντοχή".

Ευχαριστώ πολύ, καλό σου βράδυ :)

18

* Ετσι λοιπον εν κατα κλειδι, μην εχεις μεγαλες απαιτησεις εσυ ο ιδιος απο τον εαυτο σου, οταν δεν τις εχουν οι αλλοι, ακροατες κλπ που το μονο που τους ενδιαφερει σε τετοιυς χωρους  ειναι, ή ποσο νοστιμη ειναι η μπριζολα (στις ταβερνες) ή ποσο ωραιο κωλο εχει η τραγουδιστρια και πως θα κανουν το κομματι τους με τα λουλουδια (στα σκυλαδικα)


Σε αυτό θα διαφωνήσω. Όταν οι ακροατές μας λένε ότι ήμασταν πολύ ωραίοι  και γω δεν αποδίδω αυτό που θέλω, ξέρω ότι για μένα δεν είμαι καλός. Ως ακροατής και μουσικός θέλω τα πάντα να είναι άψογα. Είμαι πολύ αυστηρός με τον εαυτό μου για να μπορώ κάθε φορά να βελτιώνομαι.

Με τα παιδιά που παίζω τώρα (μπουζούκι-κιθάρα-φωνή) έχουμε εμφανιστεί σε 2 μαγαζιά και μόλις κλείσαμε σταθερή δουλειά στο μεζεδοπωλείο και όλοι είπαν τα καλύτερα λόγια, αλλά αφού ξέρω ότι δεν παίζω τέλεια αυτό δε μου αρκεί.


Αυτό που παρατήρησα μέχρι στιγμής είναι ότι έχω άγχος επειδή δεν είμαι σίγουρος στις ικανότητές μου πάνω στο όργανο πχ βλέπω ένα Eb και λέω <<θα το πιάσω σωστά ή θα ακουστεί κατσαρόλα;>> και όλο αυτό με κάνει να χάνω τη μπάλα σιγά σιγά.

Αισιοδοξώ να τα πάω καλύτερα με την πάροδο του χρόνου.

19
Είμαι πολύ μικρός ακόμα σε εμπειρία και ικανότητα να πιάσω το "στουντιακό" ήχο και πόσο μάλλον για τις 4 ώρες που παίζω. Τώρα το "σκυλάδικο" παίξιμο όπως αναφέρεις δε μ' αρέσει να το εφαρμόζω (αν κατάλαβα καλά πως το εννοείς).


Σύμφωνα μ' αυτά που λες αγαπητέ Σπύρο, τότε αυτό που ζητάω από μενα είναι ακατόρθωτο. Ποτέ δεν είχα μπροστά μου έναν επαγγελματία κιθαρίστα, να τον ρωτάω για ώρες διάφορα που με απασχολούν πάνω στο όργανο. Απλά βλέπω και ακούω σε live τους κιθαρίστες να παίζουν άψογα και αναρωτιέμαι πως το πετυχαίνουν.

Σαφώς και δε μπορώ να  συγκρίνω τους επαγγελματίες με εμένα και θεωρώ πως δε θα αλλάξω ύστερα από τόσα χρόνια, λόγω της συνήθειας.


Το capo δε μπορώ να πω ότι με βολεύει ιδιαίτερα, γιατί τα κομμάτια ανά 5-6 αλλάζουνε τόνο. Δε μπορώ να σταματάω και να το βγάζω και με περιορίζει αρκετά, διότι θα παίζω μόνο στο κάτω μέρος της ταστιέρας.

Δε νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι άλλο, είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, απλά έχω απογοητευτεί και γι αυτό έγραψα εδώ το πρόβλημα μπας και παρηγορηθώ :)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

20
Το χέρι του terminator δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, αλλά δε θέλω να σπάσει το μπράτσο της κιθάρας  ;D

Το όργανο μου είναι χάλια για μένα και όπως είπα δε ξέρω πόσο καλύτερα θα παίζω με ένα σωστό όργανο για να μπορώ να συγκρίνω.


 @XoLiDoxos
σίγουρα χρειάζομαι κάποια μαθήματα και έχω ένα γνωστό που ίσως να μπορεί να βοηθήσει.





21
Τώρα μόλις γύρισα από ένα live που είχα σε ένα μεζεδοπωλείο και έχω απελπιστεί γι' αυτό και θα μπω κατευθείαν στο ψητό.

Είμαι ερασιτέχνης στην κιθάρα και παρ' όλο που παίζω 4 με 5 χρόνια δε μπορώ να παίξω καθαρά σε ένα πρόγραμμα. Το οργανό μου δεν είναι καλό και μετά από 4-5 ώρες πρόγραμμα τα δάκτυλά του αριστερού χεριού είναι "νεκρά".Πεθαίνω!!

Εκτός του ότι γίνονται πιο αργά, ακουμπάνε μαζί άλλες χορδές και μπουκώνει η νότα, δεν πατάνε καλά τις χορδές στην ταστιέρα και ακούγεται ο ήχος σα κλ@νι@ κτλ.

Πιστεύω ότι φταίει το όργανο ως ένα βαθμό, γιατί όπως και να το κάνεις άμα πρέπει να σπάσω το δάκτυλό μου από τη δύναμη για να ακουμπήσει η χορδή στο τάστο τότε δε νομίζω να μπορώ να κάνω κάτι.

Βέβαια, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κιθάρες των 800 ευρώ και πάνω για να μπορώ ακριβώς να κρίνω αν ένα ακριβό (καλό) όργανο αποδίδει καλύτερα.

Πάντα όσα χρόνια ασχολιόμουν έπαιζα κομμάτια και κάποιες ασκήσεις για την ταχύτητα του αριστερού χεριού για σόλα, αλλά δεν είναι το οργανό μου η κιθάρα. Εγώ ντράμμερ είμαι απλά τώρα εμφανίστηκαν κάποιες ευκαιρίες - δουλειές,μαζευτήκαμε 3 άτομα και εγώ είμαι ο κιθαρίστας.

Δεν υπάρχει τραγούδι που να παίξω πεντακάθαρο. Η λύση να πάρω κομμάτια και να παίζω για εξάσκηση δεν υφίσταται αφού τόσα χρόνια αυτό έκανα και πόσο μάλλον τώρα που έχω βγάλει 8 ώρες πρόγραμμα για λαϊκό. Θέλω να πω ότι πλέον ασχολούμαι αρκετά με το όργανο.

Μέχρι τώρα δε με ενδιέφερε η κιθάρα γιατί έπαιζα μόνο στο σπίτι, αλλά πλέον τη χρειάζομαι για να παίρνω ένα χαρτζιλίκι και πρέπει να βελτιωθώ, ώστε το συνολικό αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο.

Σίγουρα υπάρχουν διάφορες συμβουλές του τύπου <<μην πιάνεις το Am σε μπαρέ, αλλά πιασ' το στα πρώτα τάστα>> τα οποία τα έχω λύσει, αλλά ακόμα κι αυτές οι αλλαγές των τοποθεσιών της δαχτυλοθεσίας όταν κουράζομαι δε μπορώ να τις εκτελέσω σωστά.


Οι επαγγελματίες πως παίζουν τόσες ώρες και τόσο καθαρά; Δε μπορώ να καταλάβω! Έχετε κάτι στο νου που μπορεί να με βοηθήσει; Μήπως πρέπει να ξεκινήσω να μελετάω αυστηρά με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο; Μήπως δε μπορώ να μπω στον ίσιο δρόμο; Δε ξέρω τι να κάνω..

Τέλος, ξέχασα να αναφέρω ότι η κιθάρα μου είναι μια: stagg sw206ce-tr
 [size=78%]http://www.sonovente.com/stagg-sw206ce-tr-p10275.html[/size][/size][size=78%] [/size]
[/size]


[/size]και στα live παίζω με μια : Yahama APX 500-BL γιατί τη θεωρώ καλύτερη από τη δικιά μου[size=78%]
[/size][size=78%]http://www.grothmusic.com/p-6420-yamaha-apx500-bl-acoustic-electric-guitar-black.aspx[/size]


Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας :)

22
Ο Βαρδής φταίει!! ;D

Να σε ρωτήσω κάτι άλλο; Δε μπορεί το Emadd2 να ειναι και add9 ;

23
Τώρα που ξύπνησα το έπαιξα και μπερδεύτηκα και τελικά ήταν F#.

Μπήκα εδώ να διορθώσω το πόστ μου και είδα το μήνυμά σου. Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια :)

24
Καλησπέρα σας αγαπητοί φίλοι :)
 
Αυτή τη στιγμή μελετάω το "Όλη η ζωή μου" του Πάριου και ακούω ότι η νότα ΣΟΛ του Em παίζεται στο 5ο τάστο της 4ης χορδής.

Αν καταλαβαίνω καλά απ' αυτό που ακούω έχουμε τις νότες  ΜΙ(ανοιχτή) - ΣΙ(2 τάστο 5ης χορδής) - ΣΟΛ (5ο τάστο 4ης χορδής) - ΣΟΛ(ανοιχτή) - ΣΙ (ανοιχτή) - ΜΙ (ανοιχτή)

Το Em αυτό γράφεται κάπως διαφορετικά; Δηλαδή όταν θα ξαναπαίξω το κομμάτι πως θα θυμάμαι ότι η ΣΟΛ παίζεται στην 4η χορδή και όχι στην 3η;

25
Θέλω την αγάπη σου - Πάνος Κιάμος



Σελίδες: [1] 2