Αποστολέας Θέμα: BUGERA V22 Ή BUGERA V22 INFINIUM ?  (Αναγνώστηκε 13896 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Romanos1000

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 22
    • Προφίλ
BUGERA V22 Ή BUGERA V22 INFINIUM ?
« στις: 27/03/16, 23:06 »
Μαλλον θα παρω τελικα τον Bugera  αλλα δεν ξερω πιον απο τις τρις εκδωσεις . Tον παλιο συγουρα οχι γιατι εβγαλε προβληματα. Ειμαι ομως αναμεσα στην δευτερη εκδωση με το ηχειο  bugera και στην τριτη εκδωση με το συστημα INFINIUM και διαφορετικο ηχειο. Ποια ειναι η γνωμη σας?

Αποσυνδεδεμένος mouz

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: BUGERA V22 Ή BUGERA V22 INFINIUM ?
« Απάντηση #1 στις: 28/03/16, 07:41 »
Καλημέρα. Θα ήθελα να ακούσω και τη γνώμη των πιο έμπειρων αλλά επειδή είμαι ψιλοάσχετος με λάμπες, προσωπικά (αγόρασα και εγώ bugera) προτίμησα το infinium γιατί κρατάει τις λάμπες σε καλύτερη κατάσταση και σου λέει πότε να αλλάξεις (αν το έχω καταλάβει σωστά χεχε)
...αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν πολύ εμάς που τα ξέρουμε!

Αποσυνδεδεμένος Romanos1000

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 22
    • Προφίλ
Απ: BUGERA V22 Ή BUGERA V22 INFINIUM ?
« Απάντηση #2 στις: 28/03/16, 09:26 »
Μιας και τον εχεις παρει δεν μας λες λιγα για αυτον. Βασικα με ενδιαφερει πως τον δουλευεις (με πεταλακια ή οχι) , πως τον ακους στο σπιτι μεχρι τη ενταση τον βαζεις στο σπιτι και αν τον εχεις δουλεψει εκτος σπιτιου πως ακουγετε εκει.

Αποσυνδεδεμένος mouz

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: BUGERA V22 Ή BUGERA V22 INFINIUM ?
« Απάντηση #3 στις: 28/03/16, 16:52 »