Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - gallinule

Σελίδες: [1]
1
To Πούλησα ήδη με αντάλαγμα μια μπουκάλα (νερό) στο μαγαζί του Χατζηγιάννη...

Πήρα προκαταβολή ένα ήβη λουτράκι...

2
Αλλαγμένοι στίχοι απο το (χωρίς αναπνοή) του Χατζηγιάννη...
Λίγο χιούμορ με την ιδέα του fuZZed, αν και το θέμα δεν είναι για γέλια...

Πάνε μήνες που 'χω εδώ
χωρίς καμιά βροχή
τελειώνει το νερό
στη κεντρική δεξαμενή
τερματίζεις το μοχλό
μα πέφτει η πίεση
Θεέ μου βρες μου μια πηγή....

Και αντίστροφα ο χρόνος μετράει
όπου να'ναι το νερο τελειώνει
κ' η καμίλα μου ακόμα διψάει
ουτέ και αυτή δεν επιβιώνει

Μα αφού σε λίγο εγω θα μαι νεκρός
Ας δω, τι προλαβαίνω ν' αρπάξω
και ενώ δε βρέχει πια τη γη ο ουρανός
Η ΕΥΔΑΠ φροντίζει μην τα τινάξω.
Θα εισπράξω!

3
Δεν είναι μονο αυτά, και ειδικά στο παρελθόν (εποχή Μαντω-ρακιντζή κ.λ.π) το είχαν κάνει σύστημα
Όταν η έμπνευση του έλληνα στηρίζετε στο τι είναι εμπορικό κ τι δεν είναι, παει περίπατο και έτσι δεν υπάρχει έμπνευση..
Η καλή πλευρά αυτής της αντιγραφοδιασκευαστικης τάσης είναι ότι μαθαίνουν οι έλληνες το προτότυπο που οι περισσότεροι δε ξέρουν τίποτα απο ξένη μουσική..

4
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Ποίηση
« στις: 21/03/07, 12:01 »
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού
Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας
Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης

5
Δεν είναι κακό να είμαστε καυστικοί, αρκεί να το καταλαβαίνουμε..
Γνώμη μου:
Καλό είναι να σεβόμαστε όλα τα είδη μουσικής και να κρίνουμε σαν να μας αντιπροσωπεύει το είδος ή να εξετάζουμε -όσο είναι εφικτό αυτό- τις προθέσεις του καλλιτέχνη για κάθε τραγούδι και όχι συνολικά, ώστε να απορίψουμε το συγκεκριμένο αλλα και να μη πάρει η μπάλα τα υπόλοιπα και το αντίθετο. Μπορούμε βέβαια να μην ασχοληθούμε κιολας.
Και ίσως κακώς το εστιάσαμε στο Μ.Χατζηγιάννη το όλο θέμα... Μιλάμε για διαφήμηση και μουσική.
και η ροκ έχει δώσει μουσική στη διαφήμηση και η τζάζ.. Το κακό δεν ανήκει μόνο στους μουσικούς, ανήκει περισσότερο σε μας αν πιαστούμε στη φάκα.. όπως και στο τζόγο, αν δεν υπήρχαν τζογαδόροι δε θα υπήρχαν τα καζίνο...

Έχει απόλυτο δίκιο ο Καιν ''Δεν περιμένουμε μια διαφήμηση για να κρινουμε έναν καλλιτέχνη, έχουμε ήδη σχηματίσει άποψη''
π.χ. πριν απο χρόνια μπορεί να είχε γίνει η ίδια συζήτηση σε ένα καφενείο για το Μάνο Λοϊζο και τα μακαρόνια.. όμως τώρα μετά απο τόσο καιρό ξέρουμε ποιος είναι ο Μάνος Λοϊζος και μόνο μακαρονάδα δε μας θυμίζει... Ας αφήσουμε το χρόνο να δείξει..
Μπορεί μετα απο χρόνια να ακούμε Χατζηγιάννης και να μας θυμίζει ΟΤΕ (αμφιβάλω)
Μπορεί να μιλάμε για κάποιον άλλο και ένας να αναφέρει ως παράδειγμα ανάλογο Λοϊζου (αμφιβάλω περισσότερο) .

Ποιό είναι το τηλέφωνο του Χατζηγιάννη? το 134  ;D ;D
Αν μου τηλεφωνούσες..
Επίσης να προσθέσω, ότι τα συγκεκριμένα τραγούδια, όπως και πολλά άλλα του Μ.Χ., τα έχει γράψει η Στιχουργός: Ελεάνα Βραχάλη.. η οποία έχει ένα παρελθόν με τηλεφωνοστίχο (βλ. Αν μου τηλεφωνούσες) γι'αυτό δε ξέρουμε την ιστορία αυτής της συνεργασίας.. 

Πολλοί στιχουργοί δουλεύουν και ως διαφημηστές και είναι προτιμότερο να βγάζουν τα προς το ζειν απο κάτι που τους ταιριάζει στη δημιουργική τους τάση, απο το να κάνουν μια άσχετη δουλειά..
Μήμπως λέτε ότι και αυτούς πρέπει να τους ακυρώσουμε σαν καλλιτέχνες??
Αν γράψουν καλά ποιήματα ή τραγούδια, πρέπει να τα απορίψουμε επειδή κάποτε έγραψαν σλόγκαν για εκλογές?

Ας μιλήσει και κάποιος στιχουργός για το θέμα...

6
bassman σίγουρα τον μειώνει αλλά δεν τον ακυρώνει, όπως εσύ τον ακυρώνεις..
Αν υπάρχει κάποιος που κάνει αποκλειστικά μουσική για διαφημήσεις, τότε δεν είναι καλλιτέχνης αλλά διαφημηστής.. (αν και η διαφήμηση είναι (ή πρέπει να είναι) πολλές φορες τέχνη)
Ας πάρουμε ένα ζωγράφο.. Αν φτιάξει μερικές αφίσες για κάποιο γεγονός ή προϊόν και κατα κύριο λόγο φτιάχνει πίνακες ακυρώνεται η καλλιτεχνική του υπόσταση?
όσο για τα κάκιστα ακούσματα που ανέφερες αυτά τα λένε πολλοί για όλα τα είδη μουσικής που δεν τους αρέσουν.. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι κατηγορούν τα άλλα είδη ως ανάξια ύπαρξης..
Σίγουρα υπάρχει διαφορά ποιότητας, αλλά αυτό είναι πιο σωστό να το εστιάζουμε σε καλλιτέχνες του ίδιου χώρου και όχι να κρίνουμε ένα καλλιτέχνη επειδή δε μας αρέσει το είδος που παίζει.. είναι κρίμα..
Ας πάρουμε πάλι τη ζωγραφική και ας κάνουμε αναγωγή στη μουσική..
βλέπεις ένα πίνακα που παρουσιάζει κάτι με βαθύτερο νόημα, αφηρημένο και είναι στην ουσία αριστούργημα, θα βρεθουν δυστυχώς κάποιοι, που θα το πουν βλακεία..
Έτσι και ένα γκράφιτι, κάποιος θα ξέρει καλά αν είναι αριστούργημα για γκράφιτι ή δεν είναι... κάποιος που δε θα ξέρει και δε θα του αρέσει και αν αυτός ο κάποιος το δει ξαφνικά στο τοίχο του, θα πάρει τη μπογιά και θα το σβήσει...
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι ακριβώς θέλω να πω..
Απλά θα σου πω, να μη κρίνεις μουσική μόνο και μόνο με οδηγό τα γούστα σου...
Έχω ένα φίλο που ακούει μόνο Μέταλ, ξέρεις τι λέει για τη μουσική που ακούς εσύ ? χειρότερα απο αυτά που λες εσύ για τα σκυλοτράγουδα.. Όλα είναι σχετικά!
Όσο για τη σχέση καλλιτεχνών και διαφήμησης πάντα υπάρχει και θα υπάρχει με καλούς και κακούς καλλιτέχνες, αντικειμενικά και υποκειμενικά, όπως υπάρχει και η σχέση διαφήμηση με αθλητές..

Καλώς η κακώς, οι τέχνες και ο αθλητισμός -απο την αρχαιότητα- χρειάζοντε χορηγούς...

8
Και αν σίγουρα θα το χτίσουμε..
Σαν το στάδιο της ΑΕΚ ας πούμε... ;D ;D ;)

9
Δεν αντέχω να ακούω τις ειδήσεις μετράει?

10


 Πήγαμε μαζί σε καφετέριες, πήγαμε εκδρομές, ήρθαν σπίτι μου, πήγα στα δικά τους, κλπ.
 Και γενικά μιλώντας, όταν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος.
[/quote]

Συγχαρητήρια!!!

11
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αφού έχετε πρόβλημα και σας εγκλοβίζει το άγχος της ύλης γιατί δε προτείνετε κάτι γι'αυτό στα αιτήματά σας, όταν κάνετε απεργία?
Δε τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι αλλά καλό θα ήταν και εσύ να κάνεις την κριτική στους συναδέλφους σου που έχουν κατρακυλίσει το κύρος το δικό σου και οποιουδήποτε είναι ικανός να κατέχει τον τιμητικό τίτλου του καθηγητή-παιδαγωγου-δασκάλου...

Freemind είναι φιλοσοφικό το θέμα, αλλά με τις πολλές φιλοσοφίες χάνουμε τη ''ταπακερα''...

12
+1000 King Lui

Το κράτος το διαμορφώνουμε εμείς, δεν το ψηφίζουμε μόνο...

13
όσο έγραφα δεν είδα το ποστ του witchking..
Έχεις δίκιο ότι δεν είναι το ίδιο ένας μαθητής με 20, αλλά αυτοί οι 20 είναι ενωμένοι σχεδόν πάντα...
άρα αν κερδίσεις το ενδιαφέρον του ενός θα ακολουθήσουν άλλοι αλυσίδα, το ίδιο και αν χάσεις το ενδιαφέρον του ενός.. Γνωρίζω ότι όλα αυτά είναι δύσκολα.. αλλά λόγω αυτής της δικαιολογίας και ρίχνοντας ευθύνες στα παιδιά και τους γονείς, οι καθηγήτες αποποιούνται των ευθυνών τους και πέφτουν στη λογική του...

 ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ


''Εγώ θα τους βάλω μυαλό όταν δεν ενδιαφέρονται οι γονείς τους?'' δεν είναι όμως έτσι...
Στη Γ΄ Λυκείου είχαμε την ίδια καθηγήτρια και στη Χημεία και στη Βιολογία... Στην αρχή πηγαίναμε αργά και φτάσαμε σε σημείο να ανησυχούμε... ήρθε Σάββατα και τη καλύψαμε... ποιός το κάνει αυτό?

Όχι μόνο δε βρίζω αλλά στη Χημεία έγραψα 20 και στη Βιολογία 18.8
Με τέτοιους βαθμούς αν είχα καλύτερο μέσο όρο στα άλλα χτυπούσα ιατρική φίλε μου

Ξέρεις ποιον βρίζω? την ιστορικό που έβγαλε την ύλη πριν το πάσχα... 14 έγραψα..

14
Καλά είναι αυτά που λέτε αλλά μην το ρίχνουμε στη φιλοσοφία και ξεφεύγουμε απο το θέμα..

Όσο για την ύλη που συνέχεια λέτε ότι πρέπει να βγεί..
Εγώ αγάπησα τη χημεία απο μια καθηγήτρια, η οποία βρισκόταν πάντα μισή ύλη σε σχέση με άλλους καθηγητές.
υπήρχε χημεία στη χημεία...
και επειδή είχε τόσο όρεξη γι'αυτό που έκανε, μας το μετέδιδε. Διάβαζα παντα τα παρακάτω (ενώ σε άλλα μαθήματα δεν ήξερα ούτε τα προηγούμενα) σε σημείο, πολλές φορές να μου δίνει το δικαίωμα να κάνω εγώ παράδοση!! εγώ ήμουν ένας απλός μαθητής, και έκανα παράδοση.. αυτή την ενέργεια και αυτή τη θέληση δε θα τη ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Μια ζωή πλέον που στηρίζετε στην επιστήμη της χημείας και της βιολογίας, επιστήμες που μπορεί ποτε μου να μην είχα αγγίξει χωρίς το αυτό το έναυσμα..
Άρα μη λέμε δικαιολογίες για ύλη κ.λ.π. ακόμα και αν βγεί γρήγορα η ύλη είναι σαν να μη βγήκε αν τη κάνουμε όπως όπως...

15
Συνυπογράφω και εγώ με τη σειρά μου, τη τοποθέτηση από ''συνεφάκι''.
Ειδικά για την ηλικία θέλω να πω, ότι όταν το παιδί είναι μικρό έχει και (συνήθως) μικρούς
παπούδες και γιαγιάδες, και καλό θα ήταν να τους εμπιστευόμαστε λίγο χρόνο αφού εμας δε μας περισσεύει λόγω απασχόλησης. Σε μικρές ηλικίες, ένα καλό οικογενειακό περιβάλλον δημιουργεί τη κριτική σκέψη, γιατί το παιδί τότε ''ψήνει το ενδιαφέρον του''
φυσικά όλα τα παραπάνω είναι σχετικά και όχι απόλυτα.

16
Νίκο συμφωνώ με αυτά που λες, και αν διαβάσεις αυτά που λέω πέρι οικογένειας θα δείς ότι κάπου οι απόψεις μας συνδέονται.

Αυτά που λέω και εγώ και ο freemind είναι λίγο ρομαντικά, αλλά που είναι το πρόβλημα?
Κατά τη δική μου άποψη η δουλειά του δασκάλου θα έπρεπε να έχει περισσότερο κύρος απο αυτή του γιατρού στη κοινωνία, αλλά δυστυχώς όχι μόνο δεν έχει αλλά κοντεύει να εξισωθεί με τη γραμματέα του σχολείου
(στο μισθό ήδη έχει επέλθει ισορροπία)
Σε αυτή όμως τη πτώση δεν μπορώ να πω ότι φταίει μόνο το σύστημα. Κύριως υπεύθυνος είναι ο ίδιος ο δάσκαλος για τη πτώση του.

Αν η πρόταση ''ο εκπαιδευτικός *πρεπει να* ξέρει τρόπους να ξυπνά το ενδιαφέρον..'' είναι ρομαντική.
Η πρόταση ότι ''απο αυτό ξεχωρίζει ο καλός δάσκαλος απο τον κακό'' είναι πραγματικότητα. 

17
Δε συμφωνώ ''πως ένας κακός δάσκαλος ενός καλού συστήματος είναι 10 φορές προτιμότερος από ένα καλό δάσκαλο ενός κακού''. Το κακό σύστημα γίνετε κακό και απο τους ίδιους τους δασκάλους.

Ένα μεγάλο πρόβλημα του συστήματος είναι ότι δεν αξιολογεί τους κακούς και τους καλούς.
Αλλά ακόμα και αν τους αξιολογούσε για πείτε μου το πως?
Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενός δασκάλου κακού ή καλου, είναι τα δικά του προβλήματα, τα οποία τα μεταφέρει στη τάξη με τη ψυχολογία του και τη νευρικότητα του. Ένα προσόν που θα χαρακτήριζε έναν καθηγητή καλό, είναι να κάνει το μάθημα του ανεπηρέαστος απο τα δικά του προβλήματα.
Μη ξεχνάμε ότι οι καθηγητές είναι και άνθρωποι, αλλά πρέπει να θυμούνται και αυτοί ότι και τα παιδιά είναι καθήκον τους, εκτός απο το να τα εκπαιδεύσουν, να τα ψυχαγωγήσουν (με τη κυριολεκτική έννοια)
Δε θα ξεχάσω ποτέ αυτή τη ψυχολογική αστάθεια, που παρουσίαζαν οι καθηγητές απο μέρα σε μέρα. Τη μία νεύρα, την άλλη βαρεμάρα, την άλλη αφηρημάδα, την άλλη κεφάκια, κ πολλά αλλά που ξεκινούν απο καθημερινές καταστάσεις του μέχρι και κόμπλεξ. Το σημαντικότερο από όλα είναι ο καθηγητής να έχει ψυχολογική σταθερότητα και όταν κάνει μάθημα να σκέφτεται μόνο την υπεύθυνη διδασκαλία του.
Έχει πολλές ευθύνες ένας δάσκαλος, και με μισθό ίδιο με αυτό που πέρνει η γραμματέας, οι περισσότεροι τις εκμηδενίζουν.

18
Ναι αλλά όσοι είναι μέσα στο χωρό, χωρεύουν για να χωρεύουν.

Συμφωνώ απόλυτα με τον freemind. Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι, με τη σιγουριά του δημοσίου, έχουν ξεχάσει το ρόλο τους -για να μη παρεξηγηθώ μιλάω για τη πλειοψηφία-.
Το παιδί δεν είναι μηχάνημα που ο καθηγητής εύκολα μπορεί να το καθοδηγήσει.
Το παιδί για να ενδιαφερθεί για κάτι πρέπει να του κινεί τη περιέργεια, δε μπορεί να σκεφτεί οτι πρέπει να το κάνει για να ζήσει σωστά στη κοινωνία, γιατί δραστηριοποιήτε βάσει των συναισθημάτων του και όχι της λογικής του.
Γι'αυτό ο δάσκαλος λέγεται και παιδαγωγός, γιατί ξέρει τρόπους να ξυπνά το ενδιαφέρον των παιδιών για μάθηση.
Καλός δάσκαλος δεν είναι ούτε ο παντογνώστης, ούτε αυτός που θα βγάλει περισσότερη ύλη σε λιγότερο χρόνο.
Καλός δάσκαλος δεν είναι αυτός που έχει τη γνώση, αλλά αυτός που έχει το τρόπο να τη μεταδώσει αυτή ή το ενδιαφέρον γι'αυτή.
Πόσα μαθαίνουμε με τη θελησή μας χωρίς δασκάλους και πόσα με δασκάλους χωρίς αυτή;
Εδώ πρέπει να πω, ότι μεγάλη ευθύνη έχει και η οικογένεια. Μην τα ρίχνουμε όλα στους καθηγητές.
Αυτή πρέπει να είναι το κρυφό σχολειό καθενός και αυτή πρέπει να αφυπνίστει να ασχοληθεί με τη παιδεία με τρόπο καταλυτικό για τον καθηγητή και το δάσκαλο.
Να βοηθάει το δάσκαλο με επισημάνσεις και πληροφορίες για το χαρακτήρα του παιδιού, και όχι να του κάνει τσαμπουκά επειδη του έβαλε 12 ενώ έπρεπε να του βάλει παραπάνω, ενώ στη πραγματικότητα μπορεί και το 12 να είναι πολύ. Αυτά είναι τα προβλήματα της μονομερής αξιολόγησης.

Για μένα το θέμα είναι λίγο αστείο, ''κρυφό σχολειό'' . Ακόμα και αν γίνει κάτι τέτοιο, οι μαθητές που θα συμμετέχουν σε αυτό, θα χαρακτηρίζονται γραφικοί απο το περιβάλλον τους και ίσως μπουν στο περιθώριο.
Καλό μεν, αλλά περιθώριο...

19
Γειά χαρά και σε σένα..
Σίγουρα εξανεμίζεται η καλλιτεχνική του αξία, και απογειώνεται η εισπρακτική του αξία.

Αυτό που αναφέρεις, περί αναμνήσεων, παίζει σημαντικό ρόλο στις εταιρίες επικοινωνιακού χαρακτήρα.
Δε σου έχει τύχει να σου κάνουν ερωτηματολόγιο για εταιρίες κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείς?
Αν σου έκαναν ποτέ, θα βρήκες σίγουρα μια ερώτηση τύπου ''με ποιά εταιρία έχετε τις καλύτερες αναμνήσεις'' ή
''πόσο σημαντικό είναι, να σας προσφέρει ευχάριστες αναμνήσεις το κινήτο σας?'' κ.λ.π.
Και στο τέλος σου δείχνουν διάφορες εικόνες, να τις αντιστοιχίσεις με την κάθε εταιρία.
Κατά τη γνώμη μου όλα αυτά με το τραγούδι και τις εικόνες έιναι μια φάκα του μυαλού, που σε εγκλοβίζει ώστε να συνδέεις τις ευχάριστες στιγμές με ένα νουμερο ώστε να μην το αλλάξεις ποτέ σου ή να το προτιμήσεις. Επικοινωνιακά παιχνίδια στο μυαλό μας. Άλλωστε αυτό είναι διαφήμηση, η παραπλάνηση του μυαλού μας και η πειθώ με πλάγιες μεθόδους.. Επικοινωνιακά τρικ χωρίς επιχειρήματα.
Σπάνια (δυστυχώς) το αποτέλεσμα μιας διαφήμησης, είναι καλλιτεχνικό, με την έννοια της αλήθειας και της ενημέρωσης.
Όσο για το συγκεκριμένο τραγούδι μη ξεχνάς, ότι κάπου λέει ''με ένα τηλέφωνο αγκαλιά'' (ΟΤΕ)
και όσον αφορά τη φράση ''μη με ξυπνάτε τώρα'' τα συμπεράσματα δικά σας...

Σελίδες: [1]