Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
(ΥΓ: βαλε λιγο συναισθημα και στο παιξιμο σου, λιγακι! οσο μπορεις!..) >> νεκρη φυση
Δεν ψαχνουμε τον πιο ομορφο η τον πιο μπεκρη η τον πιο καλο συνθετη, αλλα αυτον που ΠΑΙΚΤΙΚΑ δεν αξιζει να ειναι διασημος...
Α ρε Ελλαδαρα με τους ξερολες σου!! Ευγε..Στο φτυαρι ολοι πρωτοι μεσα.. Εχω κατι παρτερια που θελουν δουλιτσα αν εχετε ακομα ενεργεια παιδες..Ειναι αυτο που λενε για ενα σημειο του σωματος μας και τις αποψεις..Ολοι εχουν απο μια..Να την κρατησουμε για τον εαυτο μας? Κριμα ειναι ε??Χωστε να δουμε τι θα καταλαβετε...
Παράθεση από: Garvin στις 12/01/09, 01:17φιλε λιγα για το lindstrom..εχει βγαλει κι ενα berklee... χεστηκα που πηγε και τι σπουδασε η μουσικη του ειναι της που**ας απλα αμα διαφωνεις προβλημα σου και λεω προβλημα και εννοω προβλημα γιατι εδω μιλαμε για malmsteen, romeo, clapton και santana Και συ μου υπερασπιστηκες τον Lindstrοm !
φιλε λιγα για το lindstrom..εχει βγαλει κι ενα berklee...
Κατ' αρχάς καλημέρα!!! Καιρό είχα να δω τέτοιο show...Πραγματικά δεν κατάλαβα...προσπαθώ μέσα απο αυτά που λέτε να βγάλω μία σειρά από κριτήρια....αλλά δεν βγαίνει άκρη. Τελικά Nazgul...ποιοι είναι οι κιθαρίστες που δικαιούνται να έχουν φήμη; Οι jazzιστες μόνο; Γιατί αν είναι αυτή η άποψή σου, μπορώ να σου παρουσιάσω το εξής αντι-επιχείρημα: Οι jazzιστες είναι καλοί κιθαρίστες; Που στα αυτιά ενός φανατικού μουσικόφιλου χωρίς μουσικές-θεωρητικές γνώσεις μπορεί να φανούν ότι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να αυτοσχεδιάζουν;;;Το θέμα είναι "ποιος πιστεύετε ότι είναι ο χειρότερος ΔΙΑΣΗΜΟΣ κιθαρίστας". Σωστά σου είπαν πριν ότι ο κιθαρίστας των Green Day και ο κιθαρίστας των Evanescence δεν έγιναν διάσημοι ως κιθαρίστες, αλλά ως μέλη άκρως εμπορικών συγκροτημάτων. Κοινώς...εκτός θέματος αυτό το κομμάτι της απάντησής σου. Κοινώς...spam!Όσον αφορά αυτά που λες για τον Loomis, δεν θα απαντήσω. Δεν έχω ασχοληθεί με Nevermore καθόλου, ούτε άκουσα το προσωπικό του album που έβγαλε. Αλλά, κατατάσσεις σε αυτήν την κατηγορία τον Hendrix? Και δεν είχε και μουσικές γνώσεις ο Hendrix? Η εισαγωγή του Purple Haze, ξέρεις τι ιδιαιτερότητα έχει; Ξέρεις ότι για αρκετά χρόνια θεωρείτο μία αξεπέραστη πρωτοπορία; Συμφωνώ με τον Isnogood, και στο ότι τα κριτήρια της εποχής είναι κάπως θολά, και ότι ο Hendrix αν και έχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ καιρό, θεωρητικός πρωτοποριακός για την εποχή του. Σκέψου όμως το εξής...αν όντως άνηκε σε αυτήν την κατηγορία ο Hendrix, θα τον συζητάγαμε σήμερα, σχεδόν 40 χρόνια από την μέρα που πέθανε; Όχι....άρα είναι διαχρονικός. Και επίσης, ο Vai και ο Satriani και πολλοί ακόμα της ίδιας σχολής, διαλέγουν τα κομμάτια του για jams....το βρίσκεις τυχαίο;;;Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στον τρόπο σου για να μην σπαμάρω....αλλά μπορούμε να πούμε ότι ο τρόπος σου έχει πολλά κοινά με την μουσική του Loomis όπως την σχολίασες...
Παράθεση από: Alex Flouros στις 12/01/09, 06:34Α ρε Ελλαδαρα με τους ξερολες σου!! Ευγε..Στο φτυαρι ολοι πρωτοι μεσα.. Εχω κατι παρτερια που θελουν δουλιτσα αν εχετε ακομα ενεργεια παιδες..Ειναι αυτο που λενε για ενα σημειο του σωματος μας και τις αποψεις..Ολοι εχουν απο μια..Να την κρατησουμε για τον εαυτο μας? Κριμα ειναι ε??Χωστε να δουμε τι θα καταλαβετε...Φιλε Alex θελω να πιστευω πως οι συμμετεχοντες σε αυτη τη συζητηση καμια διεθεση θαψιματος δεν ειχαν.Απλα ανταλλαξαν ως ακροατες τις αποψεις τους ο καθενας με το δικο του προσωπικο τροπο... (Για μενα το ξεκαθαρισα δεν ειμαι αξιος ουτε με το Dexter Holland να συγκριθω οχι με Santana και Hendrix. Για αυτο κρινω ως ακροατης και οχι ως παικτης...)Νομιζω πως ως Ελληνες μας χαρακτηριζουν αλλα σημαντικοτερα μειονεκτηματα (περα απο αυτο που ηδη ανεφερες)...Π.χ ο σεβασμος στην αποψη-κ#λοτρυπιδα του συνομιλητη μας...Φιλικα,Γιωργος
Παράθεση από: P.D.L. στις 12/01/09, 07:42Κατ' αρχάς καλημέρα!!! Καιρό είχα να δω τέτοιο show...Πραγματικά δεν κατάλαβα...προσπαθώ μέσα απο αυτά που λέτε να βγάλω μία σειρά από κριτήρια....αλλά δεν βγαίνει άκρη. Τελικά Nazgul...ποιοι είναι οι κιθαρίστες που δικαιούνται να έχουν φήμη; Οι jazzιστες μόνο; Γιατί αν είναι αυτή η άποψή σου, μπορώ να σου παρουσιάσω το εξής αντι-επιχείρημα: Οι jazzιστες είναι καλοί κιθαρίστες; Που στα αυτιά ενός φανατικού μουσικόφιλου χωρίς μουσικές-θεωρητικές γνώσεις μπορεί να φανούν ότι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να αυτοσχεδιάζουν;;;Το θέμα είναι "ποιος πιστεύετε ότι είναι ο χειρότερος ΔΙΑΣΗΜΟΣ κιθαρίστας". Σωστά σου είπαν πριν ότι ο κιθαρίστας των Green Day και ο κιθαρίστας των Evanescence δεν έγιναν διάσημοι ως κιθαρίστες, αλλά ως μέλη άκρως εμπορικών συγκροτημάτων. Κοινώς...εκτός θέματος αυτό το κομμάτι της απάντησής σου. Κοινώς...spam!Όσον αφορά αυτά που λες για τον Loomis, δεν θα απαντήσω. Δεν έχω ασχοληθεί με Nevermore καθόλου, ούτε άκουσα το προσωπικό του album που έβγαλε. Αλλά, κατατάσσεις σε αυτήν την κατηγορία τον Hendrix? Και δεν είχε και μουσικές γνώσεις ο Hendrix? Η εισαγωγή του Purple Haze, ξέρεις τι ιδιαιτερότητα έχει; Ξέρεις ότι για αρκετά χρόνια θεωρείτο μία αξεπέραστη πρωτοπορία; Συμφωνώ με τον Isnogood, και στο ότι τα κριτήρια της εποχής είναι κάπως θολά, και ότι ο Hendrix αν και έχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ καιρό, θεωρητικός πρωτοποριακός για την εποχή του. Σκέψου όμως το εξής...αν όντως άνηκε σε αυτήν την κατηγορία ο Hendrix, θα τον συζητάγαμε σήμερα, σχεδόν 40 χρόνια από την μέρα που πέθανε; Όχι....άρα είναι διαχρονικός. Και επίσης, ο Vai και ο Satriani και πολλοί ακόμα της ίδιας σχολής, διαλέγουν τα κομμάτια του για jams....το βρίσκεις τυχαίο;;;Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στον τρόπο σου για να μην σπαμάρω....αλλά μπορούμε να πούμε ότι ο τρόπος σου έχει πολλά κοινά με την μουσική του Loomis όπως την σχολίασες...δε με αφορα τι πιστευει ο καθε ασχετος.στα αυτια καποιου "φανατικου μουσικοφιλου" μπορει ο beethoven να ακουγεται "πεθαμενατζιδικος".ΧΕΣΤΗΚΑ! και επετρεψε μου να εχω μια συγκεκριμενη γνωμη για καποιον που ταιριαζει στο παραδειγμα. οι Jazz μουσικοι εχουν μια ιδιομορφη τεχνικη αλλα και η ιδια η μουσικη που παιζουν ειναι ιδιομορφη συνεπως δεν μπορεις να τους χαρακτηρισεις ξεκαθαρα καλυτερους η χειροτερους απο τους υπολοιπους. δε θα σου κανω ολοκληρο σεμιναριο αν θες περισσοτερες λεπτομερειες υπαρχουν ωδεια και βιβλια που θα σε βοηθησουν..οσο για τον hendrix ΝΑΙ τον κατατασσω στην κατηγορια ενος πρωτοτυπου-πρωτοπορου μουσικου χωρις ομως τεχνικη καταρτιση του οργανου. αν δε με πιστευεις δε θα σου ορκιστω.αν παλι τον θεωρεις τεχνικα αρτιο τοτε εχεις πολυ χαμηλα στανταρ και εισαι καταδικασμενος στη μετριοτητα...αδιαφορω για το ποσο σε "αγγιζει" μια συγκεκριμενη φραση και πρεπει να σου τονισω οτι οι μουσικες γνωσεις ειναι ενας γενικος ορος και μη γενικευεις και μετα ερχεσαι και μου λες οτι εγω ξεφευγω απο το θεμα.τωρα το αν τον συζηταμε αστο φιλαρακο γιατι πολλα συζητιουνται και δεν σημαινει οτι ολα ειναι αξια.τελος και ο laiho διασκευαζει Wasp αλλα μη γυρισεις και μου πεις οτι ο laiho ειναι υποδεεστερος τεχνικα απο τον blair ή απο τον οποιον κατα καιρο κιθαριστα των wasp γιατι θα γινει και αυτο το θεμα καταλληλο προς διαγραφη...
nazgul?.......ακους death metal??.....
Λοιπόν.. Στην αρχή διάβασα για τον Slash.. Εντάξει, λέω.. Ίσως το σταριλίκι και το παράξενο στυλάκι που πουλάει μπορεί να απωθεί μερικούς αν και αμφιβάλω αν έστω το 1/8 αυτών θα μπορούσαν να συνθέσουν solo όπως του November Rain (για παράδειγμα) και να το παίξουν με τον τρόπο που ακούγεται από τον Slash..Στην συνέχεια διάβασα για Loomis.. ΟΚ.. Δεν είναι και ο πιο συναισθηματικός κιθαρίστας που υπάρχει αλλά λίγοι κιθαρίστες στον κόσμο μπορούν να σταθούν δίπλα του.. Πραγματικά μετρημένοι στα δάχτυλα των 2 χεριών.. Το σχόλιο για τη Φα Ματζόρε θα κάνω πως δεν το διάβασα γιατί όποιος έχει παίξει λιιιιίγο κιθάρα θα έχει ήδη διαπιστώσει ότι όσες διέσεις/υφέσεις και να έχει μια σκάλα, σε αντίθεση με το πιάνο, ο βαθμός δυσκολίας της είναι ο ίδιος (δεν μιλάω για τις κλίμακες 3 θέσεων που μαθαίνουμε στη κλασική, αλλά για τις σκάλες της ηλεκτρικής των οποίων οι δαχτυλοθεσίες είναι σαφώς πιο απλουστευμένες).. Να μου λέγατε ότι είναι πιο εύκολο για ένα πιανίστα να παίξει στη Ντο μείζονα, από την Ντο δίεση μείζονα, να συμφωνήσω με τα 1000.. Θα παίζει μόνο στα μαύρα πλήκτρα και δικαιολογημένα η ισορροπία των χεριών του θα είναι σαφώς πιο δύσκολη σε σχέση με το αν έπαιζε σε μια κλίμακα μόνο με "λευκές")..Το post περί Romeo, πιστεύω ότι ήταν για πλάκα..Άκουσα και άλλους κιθαρίστες, αλλά αυτό με το Hendrix ξεπερνάει κάθε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.. O Hendrix έγινε διάσημος κιθαρίστας χωρίς να το αξίζει.. Τι άλλο θα ακούσουμε βρε παιδιά; Πραγματικά δηλαδή.. Έχετε ποτέ διαννοηθεί ποια ήταν η θέση της ηλεκτρικής κιθάρας όταν ο Hendrix έβγαζε το "Are you experienced"; Έχετε καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε; Συγκρίνετε το σήμερα όπου ο εξοπλισμός και η τεχνολογία που μας είναι διαθέσιμα είναι πραγματικά απεριόριστα με το χθες όπου αν κάποιος είχε ενισχυτή με δεύτερο κανάλι ανήκε στους πολύ λίγους και εκλεκτούς; Έχετε σκεφθεί το γεγονός ότι παίζετε σήμερα με τις ηλεκτρικές σας τίγκα στο gain οφείλεται στον Hendrix; Τα εφφέ και το controlled feedback που χρησιμοποιείτε θα είχαν ποτέ αναπτυχθεί στο βαθμό που είναι σήμερα αν ο Hendrix δεν πειραματιζόταν με αυτά; Θα είχατε ποτέ τη χαρά να ακούσετε το wah σας να κελαηδάει αν ο Hendrix δεν είχε παίξει το Voodoo Child; Είναι σαν να λέτε ότι ο Νεύτωνας δεν ήταν καλός φυσικός.. Ποιος; Αυτός που θέσπισε τους 3 Θεμελιώδεις Νόμους της Κίνησης; Αυτός που βρήκε ότι F=m*a; Σιγά την ανακάλυψη.. Αυτό το μαθαίνουμε στη Β' Γυμνασίου και πλέον η σύγχρονη Φυσική ασχολείται με σχάσεις σωματιδίων και αντιύλη.. Σύμφωνοι, αλλά σκεφτείτε ότι πριν τον Νεύτωνα καλά καλά η ανθρωπότητα δεν είχε δεχθεί ότι η γη κινείται.. Το θέμα είναι να είσαι σε θέση να συγκρίνεις όχι μόνο το τι βλέπεις, αλλά και το τι επικρατούσε την εποχή εκείνη..Γενικά δεν συνηθίζω να ποστάρω τόσο κάθετα posts.. Αλλά πραγματικα με τον Hendrix κάπου διέγνωσα όχι απλά ημιμάθεια, αλλά μια αίσθηση να ισοπεδωθούν τα πάντα.. Μπορεί πολύ λίγα μέλη από το forum (ίσως και κανένας) να πρόλαβαν τον Hendrix όσο ζούσε και συνεπώς να πρόλαβαν την μετατροπή της ηλεκτρικής κιθάρας από απλά ακορντάκια (και αυτά χαμηλά στη μίξη των τότε δίσκων) στην ηλεκτρική κιθάρα όπως την γνωρίζουμε σήμερα με την περίοπτη θέση της στη ροκ μουσική, αλλά για όλους εμάς που δεν πρόλαβαν, τα πράγματα είναι απλά.. Σε μερικά πράγματα δεν υπάρχει "η γνώμη μου".. Εδώ μιλάμε για Ιστορία της Μουσικής..
Αυτό το post μιλάει για τους κιθαρίστες οι οποίοι απέκτησαν αναγνώριση αλλά είναι πραγματικά αυτό που θα λέγαμε "κουλοί".. Σαν τον Billie Joe από τους Green Day για παράδειγμα.. O συγκεκριμένος, όποιος τον έχει παρατηρήσει, δεν παίζει με το καρπό αλλά κουνάει ολόκληρο το χέρι του πάνω-κάτω.. Και επειδή έχει και signature κιθάρα θεωρείται, και δικαίως, ότι είναι υπερεκτιμημένος.. Αυτό είναι το νόημα του post και κιθαρίστες όπως ο B.J ή ο M@l@kian απέχουν πάρα πολύ από τον Hendrix.. Και μην μου πεις ότι υπήρχε και ο McLaughlin, οι Mahavishnu Orchestra και άλλοι εκείνη την περίοδο γιατί ο McLaughlin όσο πρωτοπόρος και να ήταν (έτερος τεράστιος κιθαρίστας, δεν το συζητώ) δεν έπιασε ποτέ το vibe του Hendrix.. Άλλωστε το λάθος που κάνεις ότι πρέπει να συγκρίνουμε κάποιον όχι μόνο με τους σύγχρονους του αλλά και με τους μεταγενέστερους είναι μεγάλο διότι είναι σαν να συγκρίνεις τον Schumacher που έτρεχε με Ferrari και η οποία έφτανε τις 20000 στροφές με τον Giuseppe Farina που έτρεχε με Alfa Romeo 158 που είχε κινητήρα 1500 κυβικών.. Σαφώς και ο πρώτος είναι πιο θεαματικός αλλά και ο δεύτερος για την εποχή του, τον εξοπλισμό που διέθετε και την τεχνογνωσία της περιόδου έκανε θαύματα.. Μπορείς να ισχυρισθείς ότι ο Farina ήταν άσχετος; Σε καμία περίπτωση.. Αλλά και τεχνικά να το σκεφτείς, η τεχνική του Hendrix ήταν αξιοπρεπέστατη.. Απορώ γιατί θέτεις τέτοιο θέμα..Δεν πειράζει όμως που δεν μπορείς να το καταλάβεις και θεωρείς το post μου κατεβατό.. Πιστεύω ότι με τα χρόνια, όταν δεις ότι η κιθάρα εκτός από sweeping και 4-finger tapping είναι και εξέλιξη ενός "ζωντανού" οργάνου θα έρθεις στα λόγια μου..
θεωρω και τον hendrix αν οχι απλοικο τεχνικα..τουλαχιστον οχι βιρτουοζο αρκετα για τη φημη του
Μην το εκλάβεις σαν αδυναμία αλλά δεν θέλω να εμπλακώ σε περαιτέρω post war.. Αυτά που ήθελα να σου πω, σου τα είπα.. Ας αναλάβουν άλλα μέλη με περισσότερη υπομονή από εμένα.. Απλά επειδή με τα δύο τελευταία posts σου σε ψυχολόγησα, το θέμα είναι ότι προσπαθείς να μελετήσεις κιθαρίστες με κριτήρια τεχνικά και προσπερνάς εκείνους που δεν ικανοποιούν τα κριτήρια που έχεις θέσει.. Μέχρι εκεί σωστά.. Αυτό κάνουν όλοι και αυτό κάνω και εγώ άλλωστε.. Αυτό όμως από το να θεωρείς ένα κιθαρίστα άμπαλο επειδή δεν έχει εσένα προσωπικά να σου δώσει τίποτα απέχει πάρα πολύ.. Δυστυχώς δεν μπορώ να στο "βάλω" στο κεφάλι το γεγονός ότι αν ο Hendrix εμφανιζόταν σήμερα δεν θα είχε συγκινήσει κανέναν αλλά την περίοδο που εμφανίστηκε γέμιζε αρένες με sold-outs άνετα.. Κάνω μια πρόβλεψη ότι σε 20 χρόνια θα έχουν αναπτυχθεί τεχνικές στην κιθάρα όπου μπροστά τους ο Govan θα μοιάζει κουλός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τότε θα πρέπει να πετάγονται τα πιτσιρίκια της εποχής και να λένε ότι "Ποιος Govan; Εδώ έχουμε τον Klain-Mainsteen ο οποίος παίζει 10 φορές πιο τεχνικά από τον Govan.. Άρα ο Govan είναι για τα μπάζα".. Είναι κατά τη γνώμη σου σωστός τρόπος σκέψης αυτός;Τέλος απλά αναφέρω ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αν διαβάσεις συνέντευξη του Satriani θα δεις τουλάχιστον 10 φορές το όνομα Hendrix διάσπαρτο στις απαντήσεις του..Παράθεση από: Nazgul στις 13/01/09, 10:44θεωρω και τον hendrix αν οχι απλοικο τεχνικα..τουλαχιστον οχι βιρτουοζο αρκετα για τη φημη του Αυτή είναι σωστή οπτική.. Αν εσύ με αυτό το statement εννοείς την "αμπαλοσύνη" (γίναμε και λεξοπλάστες) τότε..
Μην το εκλάβεις σαν αδυναμία αλλά δεν θέλω να εμπλακώ σε περαιτέρω post war.. Αυτά που ήθελα να σου πω, σου τα είπα.. Ας αναλάβουν άλλα μέλη με περισσότερη υπομονή από εμένα.. Απλά επειδή με τα δύο τελευταία posts σου σε ψυχολόγησα, το θέμα είναι ότι προσπαθείς να μελετήσεις κιθαρίστες με κριτήρια τεχνικά και προσπερνάς εκείνους που δεν ικανοποιούν τα κριτήρια που έχεις θέσει.. Μέχρι εκεί σωστά.. Αυτό κάνουν όλοι και αυτό κάνω και εγώ άλλωστε.. Αυτό όμως από το να θεωρείς ένα κιθαρίστα άμπαλο επειδή δεν έχει εσένα προσωπικά να σου δώσει τίποτα απέχει πάρα πολύ.. Δυστυχώς δεν μπορώ να στο "βάλω" στο κεφάλι το γεγονός ότι αν ο Hendrix εμφανιζόταν σήμερα δεν θα είχε συγκινήσει κανέναν αλλά την περίοδο που εμφανίστηκε γέμιζε αρένες με sold-outs άνετα.. Κάνω μια πρόβλεψη ότι σε 20 χρόνια θα έχουν αναπτυχθεί τεχνικές στην κιθάρα όπου μπροστά τους ο Govan θα μοιάζει κουλός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τότε θα πρέπει να πετάγονται τα πιτσιρίκια της εποχής και να λένε ότι "Ποιος Govan; Εδώ έχουμε τον Klain-Mainsteen ο οποίος παίζει 10 φορές πιο τεχνικά από τον Govan.. ’ρα ο Govan είναι για τα μπάζα".. Είναι κατά τη γνώμη σου σωστός τρόπος σκέψης αυτός;Τέλος απλά αναφέρω ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αν διαβάσεις συνέντευξη του Satriani θα δεις τουλάχιστον 10 φορές το όνομα Hendrix διάσπαρτο στις απαντήσεις του..Παράθεση από: Nazgul στις 13/01/09, 10:44θεωρω και τον hendrix αν οχι απλοικο τεχνικα..τουλαχιστον οχι βιρτουοζο αρκετα για τη φημη του Αυτή είναι σωστή οπτική.. Αν εσύ με αυτό το statement εννοείς την "αμπαλοσύνη" (γίναμε και λεξοπλάστες) τότε..