Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - faser

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 81
26
Βασικά υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες finish στις ηλεκτρικές κιθάρες. Nitro και Polyurethane. Η πρώτη δεν πολυχρησιμοποιείται πλέον, ενώ από μια γρήγορη ματιά που έριξα στα specs των κιθάρων σου, καμία δεν έχει nitro finish. Τσέκαρε το και εσύ άλλη μια φορά για να είσαι σίγουρος, αλλά κατά 99% το συγκεκριμένο recommendation δεν σε επηρεάζει στο να αγοράσεις το συγκεκριμένο stand.

27
Καλησπέρα,

Μετά από ένα ντροπιαστικά μεγάλο διάστημα απουσίας, βρήκα λίγο χρόνο και ηχογράφησα ένα instrumental έργο που αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες επιρροές μου όσον αφορά τα prog rock/metal ακούσματα και την ηλεκτρική κιθάρα εν γένει. Ούτε εγώ θυμάμαι πόσες φορές είχα πει στον εαυτό μου να κάτσω να μελετήσω αυτό το κομμάτι, αλλά πάντα κάτι τύχαινε και το έβαζα στην άκρη. Ο λόγος για το Erotomania από το Awake, τον 3ο studio δίσκο των Dream Theater, τον οποίο συνθέσανε σε μια εποχή που κατά τη γνώμη μου, οι Theater έπαιζαν λίγο πιο "γήινα" και σίγουρα ένα τικ πιο μελωδικά σε σχέση με τις τωρινές δουλειές τους. Εν πάσει περιπτώσει, ο χρόνος βρέθηκε και θα εκτιμούσα όποιος ενδιαφέρεται, να του ρίξει μια ματιά και να μου πει τα σχόλια του και κυρίως τις παρατηρήσεις του.

Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για την ποιότητα της εικόνας, καθώς έδωσα περισσότερο βάρος στον ήχο, ενώ ο χώρος που παίζω δεν έχει πολύ φως, πράγμα το οποίο δυσκόλεψε το να "βγει" καλύτερη εικόνα από την έτσι και αλλιώς χαμηλών προδιαγραφών ψηφιακή μηχανή μου.

Dream Theater - Erotomania (cover by faser)

28
World class prog.  :-X :o

Μπράβο παιδιά, συνεχίστε έτσι!!


29
Κοίταξε να δεις ηλεκτρολόγος δεν είμαι αλλά τα προβλήματα σε αυτές τις περιπτώσεις έχουν να κάνουν με την πρόχειρη δουλειά που έχει γίνει στη γείωση του σπιτιού και με τη ποιότητα των πριζών που έχει το σπίτι. Νομίζω ότι αξίζει να συζητήσεις με τον νέο σου ηλεκτρολόγο πιθανές βελτιώσεις σχετικά με αυτούς τους 2 τομείς.

Τώρα, όσον αφορά τα καλώδια ρίξε μια ματιά εδώ: http://georgelsstore.com/

Απ'ότι ξέρω δεν θα τα βρεις εύκολα Ελλάδα ή στα γνωστά e-stores της Ευρώπης, αλλά η λιγότερο χρονοβόρα λύση είναι να τα παραγγείλεις απευθείας από το site τους ή από το ebay. Προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα καλώδια ενώ επίσης το γεγονός ότι τα "φτιάχνεις" μόνο σου (πολύ απλή διαδικασία, μην σε απασχολεί) σου δίνει την ευχέρεια να έχεις το καλώδιο σου στο μέγεθος που το θες.

30
Υπάρχουν καλά και άσχημα νέα σχετικά με την περίπτωση σου:

Άσχημα νέα: Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού σου δεν είναι η καλύτερη δυνατή με αποτέλεσμα η "ποιότητα" του ρεύματος να δημιουργεί αυτά τα προβλήματα.
Καλά νέα: Ο ενισχυτής σου έχει ενσωματωμένο μετρονόμο, ο οποίος θα σε βοηθήσει στο practice.  ;D

Χωρίς πλάκα τώρα. Σε γενικές γραμμές οι βόμβοι και το φύσημα (hiss) που ακούγονται στους entry-level ενισχυτές κυρίως, έχουν να κάνουν με τη χαμηλή ποιότητα κατασκευής τους και τα υλικά που χρησιμοποιούνται με αποτέλεσμα ο θόρυβος που προκαλείται από μια κακή ηλεκτρονική εγκατάσταση ενός σπιτιού να μεγενθύνεται. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα, ενώ τα φιλτράκια που σου συνέστησαν λίγες φορές πιάνουν και πολλές δεν κάνουν απολύτως τίτοτα.

Πολλές φορές επίσης, η γειτνίαση του ενισχυτή με τηλεοράσεις, φούρνους μ/κ, ηλεκτρονικές συσκευές μεγενθύνει το πρόβλημα οπότε συνίσταται να τοποθετείται ο ενισχυτής μακριά από αυτές τις συσκευές. Επίσης το καλώδιο που χρησιμοποιείς για να συνδέσεις τη κιθάρα στον ενισχυτή σου θα πρέπει να είναι αφενός καλής ποιότητας και αφετέρου όσο το δυνατό μικρότερου μήκους, έτσι ώστε να μην δημιουργούνται "παραλληλίες" (κοινώς το καλώδιο να είναι μια ίσια γραμμή).

Όταν με το καλό μεταβείς σε ακριβότερα μηχανήματα αξίζει να επενδύσεις σε rack units όπως ένα power conditioner/voltage regulator και ένα noise reduction, αλλά μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα (αν έρθει ποτέ), το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να προσαρμοστείς/συμβιβαστείς με αυτό το θόρυβο γιατί δυστυχώς προέρχεται από την ηλεκτρονική εγκατάσταση του σπιτιού σου. Το γεγονός ότι στο φιλικό σπίτι που ήσουν δεν άκουγες αυτό το θόρυβο συνηγορεί σε αυτό. Πιστεύω ότι όταν παίζεις ο θόρυβος αυτός δεν ακούγεται, αλλά αν σε ενοχλεί τόσο πολύ, μπορείς να δώσεις 150 ευρώ για ένα πεταλάκι noise reduction το οποίο θα σου εξαφανίζει το θόρυβο αλλά θα σου επηρεάζει το sustain.

31
Υπαρχουν και αλλες εταιρειες που φτιαχουν παρομοια, νομιζω κατι Πολωνοι ειχαν φτιαξει ενα πολυ καλο που μπορουσες να αλλαξεις και σειρα στα εφε (?) αλλα δεν θυμαμαι πως τους ελεγαν.
Αν εννοεις τη GLab τοτε πιστοποιω και εγω την απιστευτη ευκολια και δυνατοτητες συνδεσιμοτητας που σου προσφερουν οι πεταλιερες της συγκεκριμενης εταιριας.. Απλα συνδεεις ολα σου τα μηχανηματα (ενισχυτες, πεταλια, rack) και με ενα πολυ απλο και γρηγορο προγραμματισμο, μπορεις να εχεις οτι συνδυασμους presets θελεις.. Επισης εχουν σκεφτει και ορισμενες ωραιες ιδεες (οπως το wah pad το οποιο γινεται engaged με το πατημα του ποδιου ενω ολη την υπολοιπη ωρα ειναι true bypass, καλωδια συνδεσιμοτητας για ειδικους ενισχυτες οπως το JSX μου :) και αλλα πολλα).. Στα αρνητικα τους βεβαια, η τσουχτερη τιμη τους..

32
Ενισχυτές / Αγορα AXE FX II - Απο που;
« στις: 29/12/12, 16:55 »
Καλησπερα,

Τον τελευταιο καιρo ενδιαφερομαι για την αγορα ενος Axe FX II.. Για αυτο το λογο, εψαξα λιγο το website της Fractal Audio και ειδα οτι ο αντιπροσωπος της Ευρωπης ειναι μια εταιρια ονοματι g66.eu.

Παρολα αυτα, οταν κλικαρα το συνδεσμο shipping για επιπλεον πληροφοριες, δυστυχως δεν μου εμφανισε την Ελλαδα ως χωρα στην οποια στελνει.. Ισχυει οντως αυτο και αν ναι ποιες ειναι οι υπολοιπες επιλογες μου για την αγορα του; Γνωριζετε καποιον αλλον αντιπροσωπο που να πουλαει/στελνει Ελλαδα;

Ευχαριστω και καλη χρονια σε ολους!

(συγγνωμη για την απουσια τονων αλλα κατι εχει παθει το PC :( )

33
Εγώ θα σου πρότεινα (πέραν από τη λύση του freemind) εφόσον είσαι αρχάριος και φαντάζομαι ότι η ποιότητα του ήχου δεν είναι στα άμεσα κριτήρια σου, να δαπανήσεις ένα μικρό ποσό μέχρι € 100 και να αγοράσεις ένα ενισχυτή (ή φθηνότερο αν κοιτάξεις προς μεταχειρισμένα μεριά) ο οποίος εκ της φύσεως του είναι plug'n'play.. Συνδέεις τη κιθάρα σου και ξενοιάζεις.. Επίσης θα μπορείς να τον μεταφέρεις κιόλας σε κάποιο φιλικό σπίτι για να τζαμάρεις με κάποιο γνωστό σου οπότε θα καλύψεις και αυτή την περίπτωση..

Τα προγράμματα εξομοίωσης ήχων κιθάρας για υπολογιστές δεν είναι ότι πιο εύχρηστο (όταν είσαι αρχάριος) ενώ υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα να "χαθείς" στις ρυθμίσεις και στα tweaks των προγραμμάτων και να παραμελήσεις τη μελέτη της ίδιας της κιθάρας.. Επίσης μπορεί να νομίζεις ότι έχεις δυνατό σύστημα και δυνατή κάρτα αλλά συνήθως αυτές οι εφαρμογές τρέχουν σε εξωτερικού τύπου κάρτες ήχου την οποία από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω ότι δεν έχει το PC σου..

Πιστεύω ότι θα σε βολέψει περισσότερο μια λύση ενός φθηνού ενισχυτή, δεδομένου ότι μια αξιοπρεπής κάρτα ήχου κοστίζει όσο ένας φθηνός ενισχυτής.. Για βάλτο και αυτό στις επιλογές σου :)

34
Γιατί σε ενδιαφέρει τόσο πολύ να προκαλέσεις μουσική επανάσταση; Παίζεις μουσική γιατί σου αρέσει φαντάζομαι και τίποτα περισσότερο.. Αν κάτσει και αρέσει το υλικό σου σε κάποιους άλλους και είσαι και τυχερός...θα ανέβεις.. Αν όχι, το ταξίδι ήταν που μέτραγε.. Με λίγα λόγια, μη "βιάζεις" τις καταστάσεις..

35
@AlteredMind
Αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post μου δεν ήταν ακριβώς αυτό που αναλύεις.. Δεν είπα ότι όσους τους γνώριζαν πέρασαν καλύτερα από όσους δεν τους γνώριζαν αλλά με το να μαζευτεί τόσος πολύς κόσμος, πέρασαν όλοι χειρότερα από το να μαζευότανε λιγότερος κόσμος (αυτό ακούστηκε σαν τον αποχαιρετιστήριο λόγο του Μπίλμπο στην αρχή του LoTR).. Εν πάσει περιπτώσει, δεν το πήγα ηλικιακά, αλλά εννοούσα ότι ο "εκτός χώρου" κόσμος είναι εκείνος που πήγε καθαρά για το hype και επειδή είχε ακούσει 2-3 κομμάτια από το Mtv κάπου κάποτε.. Για παράδειγμα εσύ αναφέρεις ότι έχεις ακούσει τα δισκάκια τους οπότε σαφώς δεν αναφερόμουν σε εσένα..

@Archangel
Νομίζω ότι έχεις κάποιο δίκιο.. Ο Flea μουσικά/τεχνικά δεν συγκρίνεται με τον Frusciante σε καμία περίπτωση.. Το ανέφερε και ένα παιδί προηγουμένως, αλλά όντως ενώ έπαιζε ώρες-ώρες σαν λυσσασμένος, όλες του οι νότες ηταν πεντακάθαρες.. Επίσης θυμάμαι ότι σε ένα τζαμάρισμα βγήκε από την κλίμακα, καθαρά για να δημιουργήσει "ένταση" (είναι τζαζίστικη τεχνική αυτή) και πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό.. Ο Frusciante δεν πιστεύω ότι θα στα κάνει ποτέ αυτά (επιφυλάσσομαι να παρακολουθήσω το live που μας πρότεινε ο hot sauce διότι όλα όσα γράφω βασίζονται σε αρκετά live videos που έχω δει στο utube)..

Τι είναι ο Frusciante για εμένα; Είναι ένας κιθαρίστας που μπορεί να παίξει αρκετά είδη μουσικής  (funk, rock, μπαλάντες) έξυπνα.. Τι εννοώ με το "έξυπνα"; Ότι δεν θα τον ακούσεις να shredάρει σαν τον Batio (γι' αυτό και ποτέ δεν θα τον δεις να φιγουράρει στις ψηλές θέσης κιθαριστικού περιοδικού), αλλά οι μελωδίες του ορισμένες φορές είναι αρκετά όμορφες σαν ήχος.. Επίσης δεν βασίζεται τόσο πολύ στο riff και γενικά του αρέσει να παίζει μελωδίες αντί για ακόρντα.. Χρησιμοποιεί ωραία το wah, έχει καλό ήχο (ειδικά στο στακάτο παίξιμο) και έχει γράψει επίσης αρκετά από τα πιο δουλεμένα κομμάτια των RHCP.. Ε, αυτά δεν είναι και λίγα για να τον αγαπούν οι οπαδοί τους :D

36
Καταρχάς χαίρομαι που μετά από ένα όντως μεγάλο διάστημα απουσίας, βλέπω εδώ στο site γνώριμα πρόσωπα: korgy, hot sauce, freemind, gers - καθαρά με σειρά εμφάνισης :) και αρκετά καινούργια μέλη να συζητάμε για τα αγαπημένα μας θέματα με αγάπη ο ένας προς τον άλλον υπό το πρίσμα της αμοιβαίας αλληλοεκτίμησης και του απαράμιλλου... (Flea mode off)

Δεν γνώριζα ότι ο Klinghoffer έπαιζε με σπασμένο πόδι.. Respect στο ότι αυτό δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει το tour και στι ότι σε μερικά σημεία σηκώθηκε για να "χτυπηθεί".. Πάντως αν το πάει έτσι και δεν ξεκουράζει το πόδι του, το βλέπω να βγάζει το γύψο σε κανά χρόνο :)
Γενικά δεν είναι αυτό που λέμε κιθαρίστας με φαντασία.. Αυτό φάνηκε και στις κιθάρες του I'm with you, οι οποίες με εξαίρεση ορισμένα δευτερόλεπτα σε κάποια κομμάτια εδώ και εκεί, είναι ανέπνευστες.. Ακόμα και η κλασική κιθάρα της εισαγωγής του Brendan's Death Song (κομμάταρος κατά τα άλλα) ακούγεται σαν να παίζεται από αρχάριο πιτσιρικά σε κάποια παραλία.. Αν προσθέσει κανείς στο ότι χθες μοίραζε απλόχερα "πράσινες" στο κοινό, μπορεί να ισχυρισθεί κάποιος ότι ήταν η απογοήτευση της βραδιάς παιχτικά..

Δεν πολυσυμφωνώ στο ότι σε κάθε συναυλία με πολύ κόσμο γίνεται το ίδιο με την είσοδο/έξοδο των θεατών.. Καλά ο Waters ήταν σε κλειστό, αλλά οι Maiden στη Μαλακάσα (τη χρονιά που είχαν έρθει και έπαιξαν τα κλασικά τους κομμάτια έως και το Powerslave) τα logistics ήταν πολύ smooth.. Το ίδιο και με τους Bon Jovi.. Στους U2 δεν πήγα αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την οργάνωση.. Νομίζω ότι ήταν καθαρή απειρία των διοργανωτών και τίποτε παραπάνω..

Το καλύτερο το άκουσα από ένα γνωστό φίλου μου ο οποίος είπε την εξής απίστευτη ατάκα: "Εγώ επειδή δεν μου αρέσει να πολυπεριμένω, πήγα κατά τις 21:20, βλέπω τον κόσμο, πλαγιάζω ένα securitά, του δίνω ένα 20άρικο και σε 5 λεπτά ήμουν μέσα στην αρένα!!".. Χαχαχά, αυτοί είμαστε  :D

Με κάποιους συναδέλφους που μίλησα παρατήρησα το εξής φαινόμενο.. Σε όσους η γνώση των RHCP έφτανε έως το Californication (το track), άντε μέχρι το Under the Bridge, πέρασαν γ**άτα, ο ήχος ήταν τέλειος, το συγκρότημα με απίστευτη ενέργεια, κλπ.. Όσοι από την άλλη έχουν ακούσει έστω 2-3 δίσκους έλεγαν αυτά που περιέγραψα παραπάνω.. Προφανώς και κανένας δεν έχει δικαίωμα να λέει ποιος πρέπει να έρχεται σε μια συναυλία και ποιος όχι, αλλά πρέπει να παραδεχθούμε ότι το συγκεκριμένο live διαφημίστηκε σε απίστευτο βαθμό από όλα τα MME με αποτέλεσμα να έρθει κόσμος που δεν ήταν και πολύ "του χώρου" και αυτοί που ήθελαν πραγματικά να τους δουν να περάσουν χάλια.. Σωστή παρατήρηση ενός παιδιού δίπλα μου καθώς περιμέναμε να βγούμε από την αρένα που φώναξε ειρωνικά "πάμε όλοι τώρα να το κάψουμε στον Κιάμο"..

Ο Kiedis όντως είπε 2 τυπικές χαιρετούρες, αλλά μετά χάθηκε και δεν ξαναφάνηκε.. Δεν είναι πρώτη συναυλία που πηγαίνουμε.. Όποιος καλλιτέχνης σέβεται το κοινό που έχει απέναντι του, φαίνεται..  Είναι σχεδόν συνήθεια μεταξύ των συγκροτημάτων τη συναυλία να την τελειώνουν όλοι μαζί για να χαιρετάνε τον κόσμο.. Απλά χθες ο Kiedis έκανε καταναγκαστικά έργα από την μία και από την άλλη έπρεπε η διάρκεια της συναυλίας να μεγαλώσει λίγο με ένα τζαμάρισμα για να μην τελειώσουμε και από τις 11:30.. Δεν ξέρω αν είναι σνομπαρία ή έτσι είναι το στυλ του, αλλά χθες πραγματικά περίμενα κάτι πιο εκδηλωτικό βάσει του image που πλασάρει στα video clips, συνεντεύξεις, κλπ..

37
(Part 2)

 Συναυλία:
 Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα.. Ο ήχος ήταν καλούτσικος αλλά τα κομμάτια λίγα, τα τζαμαρίσματα πολλά (ΟΚ, καλοί μουσικοί είναι αλλά δεν είναι και τζαζίστες) και τα μέλη λίγο βαριεστημένα.. Ο Kiedis ούτε καν αποχαιρέτησε τον κόσμο, ο Flea που είχε αναλάβει το ρόλο ουσιαστικά του frontman μας πέθανε στο σας αγαπώ (αλά Μαρία Αλιφέρη), ενώ ο επίλογος του (είστε το καλύτερο κοινό κλπ.) έχει καταντήσει τόσο κοινότυπος που πραγματικά εμένα μου φάνηκε εμετικός.. Ελάχιστα ορεξάτος ήταν ο Klinghoffer (αν και το σκηνικό με τη καρέκλα δεν το πολυκατάλαβα) και λίγο περισσότερο ο Smith που εμφανίστηκε ο πιο επαγγελματίας από όλους..
 
 Τα κομμάτια που επαιξαν (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά):
 Monarchy of Roses (πολύ καλή επιλογή για opening, ενώ στο δεύτερο ρεφραίν κατάλαβα ότι οι διπλανοί μου νόμιζαν ότι είχαν έρθει στο μέγαρο)
 Dani California
 Can't Stop (με πολύ καλή εισαγωγή που για όποιον είχε καταλάβει τι κομμάτι επακολουθούσε, η "ένταση" και η προσμονή που προκαλούσε η εισαγωγή ήταν απίστευτη)
 Scar Tissue
 Look Around (βρε παιδιά το I'm with you που ήρθατε να προωθήσετε έχει καλύτερα κομμάτια από αυτό!!)
 Strip my Mind (δεν το περίμενα, πραγματικά με διέλυσε!! αν και ο Kiedis τα ψηλά στο κουπλέ δεν τα είχε)
 Parallel Universe
 Adventures of Rainy Dance Maggie (τελικά όμορφο κομματάκι είναι αυτό!)
 Dosed (δυστυχώς μόνο η αρχή, αλλά και αυτό το κομμάτι θα με διέλυε αν το άκουγα live - βέβαια τα δεύτερα φωνητικά στο συγκεκριμένο έπος είναι απόκοσμα για να παιχτούν live)
 I like Dirt (προσωπικά κακή επιλογή, ποτέ δεν θεώρησα το συγκεκριμένο κομμάτι από τα καλά τους)
 Under the Bridge
 By the way
 Californication
 και κανά 2 ακόμη που δεν γνώριζα
 
 Encore:
 Suck my kiss
 Ethiopia
 Give it away
 
 Γενικά όπως προανάφερα δεν τρελάθηκα.. Το jamming έδινε και έπαιρνε ενώ όταν κάνεις 1ο live σε μια χώρα που σε γενικές γραμμές σε συμπαθεί, δεν παίζεις 1 ώρα και κάτι ψηλά καθαρή μουσική.. Έλειπαν κομμάτια από το Stadium Arcadium (προσωπικά ο καλύτερος δίσκος τους), ενώ τους ήθελα πιο ορεξάτους.. Πάντως ως μέτρια εντύπωση η συναυλία θαρρώ πως μου άφησε λόγω και της ταλαιπωρίας που υπέστη μέχρι να ξεκινήσει, και το γεγονός ότι δεν μπορούσα να δω τη σκηνή καθόλου λόγω του χαμηλού της ύψους..
 Αυτά από εμένα.. Περιμένω και από άλλους εντυπώσεις για να δω μήπως τελικά έχω αρχίσει και μεγαλώνω και γίνομαι γκρινιάρης..

38
(Part 1)

Μόλις γύρισα απίστευτα κατάκοπος από τη συναυλία και όπως σχεδόν πάντα συνηθίζω, ήθελα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση του live.. Υπό άλλες συνθήκες θα άρχιζα από το μουσικό μέρος αλλά αυτή τη φορά θα ξεκινήσω από κάπου αλλού:

Οργάνωση:
Το λιγότερο που μπορεί να τη χαρακτηρίσει κάποιος είναι ερασιτεχνική.. Αυτό όμως που αρμόζει στους διοργανωτές είναι ότι προφανώς μας πέρασαν για ένα κοπάδι ζώα τα οποία τα αμολήσανε σε ένα ανοικτό χώρο για να βοσκίσουν.. Και εξηγούμαι:
Κατευθύνθηκα μετά τη δουλειά κατευθείαν για το ΟΑΚΑ μιας και ευτυχώς δουλεύω εκεί κοντά.. Λόγω κάποιων έκτακτων καταστάσεων δεν πρόλαβα να φάω ένα φαγητό για να έχω δυνάμεις και η μόνη μου σκέψη ήταν μην τύχει και είμαστε στριγμωμένοι γιατί θα έχουμε λιποθυμίες.. Τι ήταν να το πω;
Ερχόμενος από την πλευρά του ΙΑΣΩ μπαίνω από τη πλευρά του πετάλου της Κηφισίας στο ΟΑΚΑ.. Ένας εθελοντής ( ;) μου δείχνει ότι για την αρένα θα πρέπει να πάω μπροστά στη Σπύρου Λούη.. Μετά από αρκετό περπάτημα (όποιος έχει πάει ΟΑΚΑ καταλαβαίνει τι εννοώ), φτάνω στη κεντρική είσοδο του σταδίου (βλέπει Σπύρου Λούη και είναι περίπου στη σέντρα του ποδοσφαίρου).. Εκεί ένας άλλος εθελοντής μου λέει ότι ήρθα λάθος και θα πρέπει να πάω από τη πλευρά της Θύρας 1 (στο μπάσκετ δηλαδή) για να μπω στην Αρένα.. Αφού γυρίζω σχεδόν τα 3/4 του γηπέδου, τελικά με τα πολλά και ακολουθώντας το πλήθος κατευθύνομαι προς το μπάσκετ όπου όντως υπήρχαν ταμπέλες προς Αρένα.. Το πρώτο κοκομπλόκο ήταν από τη πλευρά του Κολυμβητηρίου όπου είχε δημιουργηθεί μια απίστευτη μποτίλια αφού χιλιάδες κόσμου στριμώχνοντας για να περάσουν από μια στενή είσοδο.. Δεν πειράζει λέω, εδώ θα κάνουν και έλεγχο εισιτηρίων και θα περιμένω αναγκαστικά.. Τελικά δεν ήταν κάτι τέτοιο.. Αφού ανοίγει λίγο το δρομάκι που μας είχαν για να περνάμε συναντούμε μια δεύτερη μεγαλύτερη μποτίλια όπου εδώ χωρίς κάνω πλάκα, για να διανύσουμε 30 μέτρα πρέπει να κάναμε 25 λεπτά.. Τελικά γίνεται έλεγχος εισητηρίων και μετά από κάτι ζιγκ-ζαγκ μπαίνουμε μέσα στο γήπεδο.. Δυστυχώς η σκηνή φαίνονταν με κυάλια οπότε προσπάθησα να προχωρήσω λίγο μπροστά.. Δεν τα κατάφερα και πολύ, ενώ το απίστευτο ήταν ότι στη μέση του γηπέδου (σημ.: η σκηνή ήταν στο ένα από τα δύο τέρματα) ήταν μια τεράστια σκαλωσιά για τους μηχανικούς και τους φωτιστές όπου πραγματικά δεν μπορούσες να δεις τίποτα (απίστευτη έμπνευση!!).. Με τα πολλά βολεύομαι κάπου και περιμένω να ξεκινήσει η συναυλία..
Ξεκινάει 21:45 περίπου και με τα πρώτα δευτερόλεπτα καταλαβαίνω ότι δεν βλέπω τίποτα.. Η σκηνή ήταν απίστευτα χαμηλή ενώ υπήρχαν 2 "γιγαντοοθόνες" - στο σαλόνι μου βέβαια έχω μεγαλύτερη τηλεόραση :( -  όπου ευτυχώς που υπήρχαν και αυτές και βλέπαμε λίγο σκηνή.. Αφού λόγω του απίστευτου κόσμου αναγκάστηκα να κάτσω μεταξύ παρεών που προφανώς δεν είχαν παρευρεθεί σε ροκ συναυλία και ένιωθα άβολα, άρχισε τραγούδι το τραγούδι η κατάσταση να πήζει.. Λυποθύμησαν αρκετά παιδιά δίπλα μου λόγω του συνωστισμού, αλλά ευτυχώς όλα συνήλθαν σχεδόν αμέσως.. Και έρχεται το κορυφαίο:
Αφού τελειώνει η συναυλία γύρω στις 12 παρά, ανοίγουν τα φώτα για να φύγουμε.. Κάνουμε να κινηθούμε προς τις εξόδους, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ήταν κλειστές και είχαμε εγκλωβιστεί.. Κόσμος προσπαθούσε να περάσει ανάμεσα γιατί νόμιζε ότι έτσι θα έφευγε γρηγορότερα και χωρίς να σας τα πολυλογώ κάτσαμε ακίνητοι έτσι περίπου 20 λεπτά.. Το χειρότερο ήταν ότι έβλεπες τα ακριβά εισιτήρια (τις θύρες δηλαδή) να έχουν ομαλή ροή εξόδου και σκεφτόσουν από μέσα σου ότι οι διακρίσεις που κάνουνε οι διοργανωτές είναι κατάφορες.. Μετά από αυτό το μαρτυρικό 20λεπτο απίστευτου συνωστιμού και σπρωξίματος ανακοινώνεται από τα μεγάφωνα ότι υπάρχει και άλλη έξοδο δεξιά της σκηνής και κατευθυνόμαστε όλοι προς τα εκεί.. Και τι βλέπουμε; Ακριβώς μπροστά στην έξοδο, πάγκους με νερά και αναψυκτικά και κόσμος να μπλοκάρει την έξοδο για να αγοράσει νερά.. Άλλη απίστευτη έμπνευση των διοργανωτών να τοποθετήσουν τους πάγκους ακριβώς μπροστά στην έξοδο.. Αφού ξεμπερδεύουμε με τα πολλά, τα υπόλοιπα μέχρι να βγούμε στους δρόμους ήταν παιχνιδάκι (σε σχέση βέβαια με το ότι περάσαμε) και ευτυχώς που μένω σχετικά κοντά (περίπου 4 χλμ.) και το έκοψα με τα πόδια αφού τα αυτοκίνητα είχαν πραγματικά πλημμυρίσει τους δρόμους.. Λυπάμαι πραγματικά εκείνους που ήρθα με αυτοκίνητα.. Ίσως μερικοί από αυτούς να είναι ακόμα εκεί..
Κλείνοντας με τα της οργάνωσης.. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιος ευθύνεται για αυτό το φιάσκο (οι Έλληνες ή οι διοργανωτές των RHCP) αλλά πραγματικά δεν ήξεραν τι σημαίνει 40 χιλ. κόσμου (μιλάω για τους όρθιους) να προσπαθούν να μπουν σε διάστημα 1 ώρας σε μια συναυλία όλοι μαζί.. Απαράδεκτοι.. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξαναπάω σε παρόμοια συναυλία..

39
Μήπως γνωρίζει κάποιος την ώρα της συναυλίας? Ακόμα δεν έχω το εισιτήριο στα χέρια μου και η ticket pro δεν αναφέρει τίποτα.. Ρωτάω γιατί η συναυλία γίνεται εργάσιμη ημέρα και θα πρέπει να γίνει σωστός προγραμματισμός..

40
Εφέ / Απ: Review DIY Pedal KITs 2009-12
« στις: 19/07/12, 23:13 »
Μπορεί να είχα πάρα πολύ καιρό να μπω και να διαβάσω κάποιο θέμα εδώ στο forum, αλλά φαίνεται ότι ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν.. Ανδριανέ πραγματικά σε ζηλεύω για την όρεξη που δείχνεις, όχι μόνο στο να κατασκευάζεις πετάλια, αλλά και να ποστάρεις φωτογραφίες, reviews και συμβουλές.. Τι να πω! Μακάρι να είχα το 1% της όρεξης και της θέλησης σου να μεταδώσεις γνώση.. Το review σου αλλά και το how to που ποστάρεις σε κάποιο άλλο thread με "έψησε" να ξεκινήσω ένα πεταλάκι που είχα πάρει από το BYOC πριν κανά 2χρονο, αλλά βρίσκεται ακόμα στο κουτί του (αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι κάποιο fuzz, ίσως και αυτό που έφτιαξες)..

Ακόμα με προβληματίζει πάντως το πως θα πετύχω το εξωτερικό decal.. Αν και έχω αγοράσει το ειδικό χαρτί, ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως ένας απλός έγχρωμος εκτυπωτής, θα καταφέρει να "δημιουργήσει" ένα decal.. Μια δοκιμή βέβαια θα με πείσει, αλλά μετά από τόσο καιρό που αγόρασα το ειδικό χαρτί, δεν θυμάμαι που το έχω βάλει :D ..

Παρεπιμπτόντως, έλυσαν το πρόβλημα με τα καλώδια εκεί στην BYOC ή ακόμα το δίνουν με το σταγονόμετρο;

41
Συγχαρητήρια Johnie, πάρα πολύ καλό παίξιμο και εξαιρετικός ήχος!

Ο Mark σου αρχίζει και με "τσιγκλάει"..  :D
Λες να τον τσίμπαγα....?

42
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 24/10/11, 22:37 »

Καλύτερα να μας διοικήσουν Γερμανοί, το αξίζουμε εφόσον μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε στο παραμικρό και δεν μιλάω μόνο για τους πολιτικούς...Όλη αυτή η ενότητα που δήθεν λένε κάποιοι οτι χαρακτηρίζει τα "κινήματα" της πλατείας είναι μια μπαρούφα, ένα ψέμα. Λίγο να ξεφύγει ο έλεγχος είναι ικανοί να σφαχτούν μεταξύ τους. Δείτε προχθές τι έγινε με το ΠΑΜΕ και τους "κουρελοφόρους", μια παρεξηγησούλα για την θέση (λες και είναι σινεμά η βουλή...) και κοντέψανε να ανοίξουν κρανία, να καούν ζωντανοί...φοβερή ενότητα κατά τα άλλα, μεγαλοιώδες κίνημα... :D ακόμα και οι μπάτσοι θα γελάγανε με το θέαμα!
Αν και είμαι από αυτούς (τους πάρα πολλούς) που δεν εμπιστεύονται καθόλου τους Έλληνες πολιτικούς λόγω δόλου αλλά και ασχετοσύνης που τους διακατέχει, εν τούτοις το να "δίνεις τα κλειδιά" στο Γερμανό πολιτικό και να του επιτρέπεις να κάνει ότι θέλει σε μια ολόκληρη χώρα ισοδυναμεί με ηλιθιότητα.. Ποιος σου εξασφαλίζει εσένα ότι ο Γερμανός θα έρθει για να βοηθήσει την Ελλάδα και όχι το ταμείο της Γερμανίας.. Όσο για την παρεξηγησούλα που αναφέρεις, τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά όσο τα παρουσιάζεις.. Ο τσακωμός και οι συμπλοκές δεν έγιναν για μια θέση στο Σύνταγμα..

Θέλετε άλλα παραδείγματα; Δείτε τους σκουπιδιαρέους, επειδή θίγονται κάποια συντεχνιακά συμφέροντά τους, αφήσανε τα σκουπίδια να πνίξουν όλη την υπόλοιπη κοινωνία, μα δεν έχουν ούτε το παραμικρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης; Λοιπόν για ποιό κίνημα και για ποιά ενότητα των εργαζομένων, των θιγόμενων από τα μέτρα μιλάτε αλήθεια; 
Δυστυχώς οι υπάλληλοι των δήμων δεν έχουν κανένα άλλο μέσο για να διαμαρτυρηθούν.. Παρόλα αυτά, ενώ ισχύει σε ένα μεγάλο βαθμό αυτό που αναφέρεις, σε αρκετούς δρόμους οι υπάλληλοι φρόντισαν να αδειάζουν τους κάδους λόγω ύπαρξης σχολείων, νοσοκομείων, κλπ.. Στο λέω από πρώτο χέρι, επειδή ευτυχώς μένω σε δρόμο με παιδικό σταθμό.. Από μόνο του αυτό δείχνει μια ανθρωπιά, δεν νομίζεις;

 
Αυτοί που πραγματικά νοιάζονται για την Ελλάδα και όχι μόνο για την τσέπη τους που έχασε μερικά ευρώ, δεν είναι στους δρόμους μαζί με τα πρόβατα, αλλά παρακολουθούν την κατάσταση σιωπηλά και ψύχραιμα και ανέχονται τα μέτρα παρόλο, που η ζωή τους γίνεται πιο δύσκολη. Ξέρουν οτι μια ισχυρή όξυνση μπορεί πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις και για την χώρα και για τους πολίτες που μπορεί να δούν ξαφνικά τα πάντα να καταρρέουν. Η περιβόητη μαζικότητα που πολλοί την χαρακτηρίζουν σαν όπλο του "λαού", ήταν και είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία των τυράννων, αυτό γιατί είναι πολύ εύκολο αυτός που έχει τα μέσα να ελέγξει τον όχλο και να τον στρέψει εκεί που θέλει. Για τον λόγο αυτό πάντα ήμουν κατά αυτών των μαζικών διαδηλώσεων και καλώ όλους όσους διαβάζουν το μήνυμά μου να κάνουν το ίδιο, να απέχουν.
Αν και όντως υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το μέλλον τους και για τον α' ή β' λόγο δεν συμμετέχουν σε αυτού τους είδους τις διαδηλώσεις που αναφέρεις, εν τούτοις δεν μπορείς να λες ότι αυτοί που διαδηλώνουν είναι σκέτα πρόβατα.. Δηλαδή δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη σκέψη σου γιατί δεν μπορώ να βρω κάποιο κίνητρο σε αυτούς τους ανθρώπους να ξημερωβραδιάζονται στους δρόμους με κίνδυνο πολλές φορές τη ζωή τους..

Και επίσης επίτρεψε μου να σου πω και κάτι άλλο.. Οι χώρες όταν δανείζονται δεν είναι το ίδιο πράγμα με το να δανείζεις ένα γνωστό σου ή να σε δανείζει η τράπεζα.. Αν σκέφτεσαι υπό το φως αυτής της αναλογίας τότε δεν πιάνεις το νόημα.. Αν εσύ πάρεις δάνειο και δεν έχεις να το πληρώσεις, λογικά θα σου πάρουν την υποθήκη που είχες βάλει για να πάρεις το δάνειο.. Όταν μια χώρα αποφασίζει να δανείσει μία άλλη με επιτόκιο 6-7%, τότε εισπράττει αυτό το υψηλό επιτόκιο επειδή έχει να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο να μην πληρωθεί.. Αλλιώς, αν οι Γερμανοί/Γάλλοι/Αμερικανοί ήθελαν σίγουρο χρήμα, ας τοποθετούσαν τα χρήματα των πλεονασματικών ισολογισμών τους στις τράπεζες τους με επιτόκιο 1-2% και όχι σε Ελληνικά ομόλογα.. Με άλλα λόγια, με τις χώρες δεν ισχύει αυτό που ισχύει με τις τράπεζες και τους ιδιώτες.. Δεν μπορείς να ζητάς από ένα έθνος να σε ξεχρεώσει σε είδος επειδή κάποιοι πολιτικοί κάποτε αποφάσισαν να ξεσκιστούν στα δάνεια.. Μπορεί να μην ακούγεται δίκαιο (π.χ. αν φέρεις τον εαυτό σου στη θέση του Γερμανού φορολογούμενου), αλλά αυτά ισχύουν μεταξύ χωρών..

43
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 21/10/11, 23:45 »
Ποσοι ηταν τοσα χρονια που δεν πληρωναν φορους και ποιοι;
Μηπως ολοι αυτοι που ΚΑΙ σημαερα αξακολουθουν να εχουν φορολογικη ασυλια με τον 1 η τον αλλο τροπο;
Το άκρως εντυπωσιακό είναι ότι παρόλη τη φοροδιαφυγή (η οποία σε ένα βαθμό συντηρούνταν από το κράτος όσο και οξύμωρο και να ακούγεται αυτό), η Ελληνική οικονομία θα μπορούσε να εμφανίζει υπό προϋποθέσεις πρωτογενές πλεόνασμα.. Αν κοιτάξει κανείς τα κονδύλια του τελευταίου δημοσιευθέντος απολογισμού (2008) τα "λειτουργικά" έσοδα της Ελλάδας (€ 51,7 δισ.) ήταν περισσότερα από τις πρωτογενείς δαπάνες της (€ 48,9 δισ.).. Παρένθεση: Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν έχει αναρτήσει πιο πρόσφατους ισολογισμούς για να δούνε όλοι τι ισχύει σήμερα..

Απλά ο άνισος χρονισμός των εσόδων-εξόδων ωθεί τις εταιρίες/νοικοκυριά/κράτη να δανείζονται.. Για παράδειγμα, όταν τελειώνει ο μήνας, ο συνταξιούχος/δημ. υπάλληλος πρέπει να πληρωθεί.. Τελεία και παύλα.. Αν το κράτος όμως δεν έχει εισπράξει ακόμα το ΦΠΑ ή τους έμμεσους φόρους από τις επιχειρήσεις για να χρηματοδοτήσει τις συντάξεις, τότε αναγκαστικά θα δανειστεί.. Και τότε αρχίζει αυτό που λένε οι αγγλοσάξονες "all hell broke loose".. Αρχίζει το γαιτανάκι με τους τόκους, με τα repos, με τις βραχυπρόθεσμες εγγυήσεις, με τα τσιμπημένα επιτόκια επειδή σε βρίσκουν στην ανάγκη και μπαίνεις σε μια δίνη που δεν γλιτώνεις.. Το θέμα είναι μην αρχίσεις.. Μετά το ποπ, δεν έχει στοπ όπως έλεγε και μια παλιότερη (εκνευριστική κατά τα άλλα) διαφήμιση...

44
Μεσημέρι Σαββάτου.. Μπαίνω στο kithara.gr μετά από πολύ καιρό και βλέπω πρώτο θέμα πάνω-πάνω "Where the streets have no name (acoustic cover)".. Κλικάρω ψιλογελώντας σκεπτόμενος ποιος καημένος θα προσπαθήσει να διασκευάσει αυτό το κομμάτι με ακουστικό τρόπο ενώ το 80% της μαγείας αυτού του κομματιού οφείλεται στo "spiky" riff που παίζει ο The Edge στην εισαγωγή (ο ορισμός του delay effect) και στο απίστευτο "ηλεκτρικό" strumming των verses.. Δεν υπάρχει περίπτωση, λέω μέσα μου, αποτυχία θα είναι..

Εντωμεταξύ το videακι έχει αρχίσει ήδη να παίζει και ακούγονται κάτι "χριστουγεννιάτικα" πλήκτρα στο βάθος.. Ενώ είμαι έτοιμος να το κλείσω και να ασχοληθώ με άλλα θέματα του forum, μπαίνουν τα φωνητικά και η πρώτη αλλαγή του ακόρντου.. Δεν μπορώ να πιστέψω στα αυτιά μου.. Μεστή φωνή με ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ αγγλική προφορά (πρέπει να κρατάς κάπως από Αμερική, σωστά;) και εν τέλει πανέξυπνη ενορχήστρωση.. Άκουσα και αρκετές από τις άλλες διασκευές στο channel σου και πάντοτε το επίπεδο που συναντούσα ήταν απίστευτα υψηλό.. Συγχαρητήρια..

Σε μια περίπτωση (αυτή του Trooper) για ακόμη μια φορά σκέφτηκα και μίλησα πριν ακούσω.. Είπα μέσα μου "το παιδί το έχει, αλλά τι πάει να κάνει τώρα με το Trooper; θα ξεφτιλιστεί".. Για ακόμα όμως μια φορά εντυπωσιάστηκα από το αποτέλεσμα.. Πολύ chill-out version και τα βιολιά στη θέση του solo προς το τέλος του κομματιού είναι πραγματικά αληθοφανή και εμπνευσμένα.. Νομίζω ότι φίλε μου έχεις αυτό που λείπει από πολλούς μουσικούς που μπορεί να παίζουν παπάδες και 16έκτα στα 240bps αλλά αυτά που φτιάχνουν δεν ακούγονται.. Κατά τη γνώμη μου έχεις τρομερά αναπτυγμένη αισθητική, δηλαδή είσαι σε θέση να γνωρίζεις εκ προοιμίου τι θα αποτελέσει ωραίο άκουσμα για τη πλειοψηφία των ακροατών (κάτι σαν τον Steve Jobs όταν σχεδίαζε τα ipods).. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις και δικά σου πράγματα ενώ αν χρησιμοποιήσεις τα ίδια μέσα και την ίδια αισθητική, νομίζω ότι θα ξεχωρίσεις εύκολα.. Keep it up!!

Τέλος, μια παρατήρηση αν μου επιτρέπεις.. Σε πολλά σημεία η φωνή σου ακούγεται πάρα πολύ ίδια με αυτή του Daniel Gildenlow (τραγουδιστής/κιθαρίστας των Pain of Salvation).. Αν τα ονόματα Daniel και P.O.S. δεν σου λένε τίποτα, τότε δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνεις.. Αν όμως αποτελούν επιρροή σου (σε κάποιο βαθμό) νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να προσπαθήσεις να αποβάλεις λίγο τα σημεία εκείνα που ακούγεσαι σαν τον Daniel (όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μην ακούς συνέχεια το ίδιο σχόλιο)..

45
Πραγματικά συγκλονισμένος.. Η συγκεκριμένη κοπέλα είχε πολλά ακόμα να δώσει στη μουσική..

Κρίμα γιατί τελικά αποδείχθηκε ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.. Αν ισχύουν αυτά που ακούγονται για θάνατο από ναρκωτικά, οι κοντινοί της άνθρωποι δεν έπρεπε να την αφήσουν μόνη της..

46
Πραγματικά απίστευτη συναυλία.. A dream came true.. Όνειρο ζωής που περίμενε καρτερικά 15 χρόνια για να εκπληρωθεί.. Δεν έχω λόγια να περιγράψω τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου πονήματος ίσως της πιο εφευρετικής μπάντας στο γαλαξία μας και επίσης δεν περίμενα ποτέ ότι θα άκουγα αυτό το δίσκο live με τον Waters μπροστά μου, στα 10 μέτρα να ουρλιάζει στο Don't leave me now.. Εντωμεταξύ, πίστευα ότι χωρίς τον Gilmour θα έχανα το μισό feeling του δίσκου αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι ο κιθαρίστας κάλυψε επάξια το κενό του.. Αν μου έλεγαν ότι αυτός που έπαιζε χθες ήταν ο Gilmour δεν θα είχα πρόβλημα να το πιστέψω..

Στιγμές που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μου:
  • Προσωπικά, η κορύφωση του δίσκου έρχεται στο Bring the boys back home.. Χθες, απλά με έπιασε ανατριχίλα..
  • Το Another Brick in the wall, θεωρώ ότι είναι το πιο αδύναμο κομμάτι του δίσκου, ίσως λόγω του γεγονότος ότι έχει υπερπροβληθεί από τον κάθε πικραμένο (μέχρι και σε μπλούζα διαφήμισης φροντιστηρίου έχω δει γραμμένο το ρεφραίν του).. Χθες όμως αποδόθηκε με πολύ ενέργεια και μπορώ να πω ότι δεν περίμενα να το χαρώ τόσο πολύ..
  • Η σκηνή που έπαιξε στο projector με το κοριτσάκι να κλαίει στην αγκαλιά του στρατιώτη στο Vera ήταν πραγματικά ανατριχιαστική.. Δεν ντρέπομαι να πω ότι δάκρυσα..
  • Θα προτιμούσα στο Hey You, να έβλεπα την μπάντα.. Τρομερό κομμάτι να το ακούς βλέποντας μόνο ένα τοίχο..
  • Απίστευτη έμπνευση οι μάσκες στο Empty Spaces.. Σε μια στιγμή γύρισα πίσω μου και το θέαμα των χιλιάδων οπαδών με τις βουβές μάσκες με καθήλωσε.. Το What shall we do now? ήταν το κερασάκι στη τούρτα και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν συμπεριλήφθηκε στο studio δίσκο..
  • Τα απίστευτα σκηνικά και ιδιαίτερα το εφφέ με το ελικόπτερο και τον τεράστιο προβολέα του, τις μεγάλες κούκλες του καθηγητή, της μάνας και της κοπέλας, ο καπνός που κύκλωσε το στάδιο με το που έπεσε ο τοίχος και τα χαρτάκια που έπεφταν σε όλο το Outside the Wall..
  • Και φυσικά το τρομερό μήνυμα στον "τοίχο" που εμφανίστηκε όταν ο Waters απήγγειλε στο "Mother, should I trust this government?" στο Mother.. Όσοι είσασταν στη συναυλία, καταλάβατε τι εννοώ ;)

47
Συμφωνώ με YmiRLinG και προτείνω το να υπάρχει μια ένδειξη στην αρχή κάθε post μέλους που πρόκειται να μιλήσει για τη συναυλία (για παράδειγμα "SPOILER" ή "ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ" ή κάτι παρεμφερές) γιατί εδώ δεν πρόκειται για μια απλή συναυλία αλλά για ένα πολυδουλεμένο οπτικοακουστικό show..

Εν τούτοις θα ήθελα να ρωτήσω τα παιδιά που πήγαν χθες τι έγινε τελικά με τα κινητά και το κάπνισμα.. Προσωπικά το κινητό δεν με απασχολεί (διότι θα πάω κατευθείαν από τη δουλειά με συναδέλφους) αλλά σίγουρα απασχολεί πάρα πολλούς άλλους που θα ήθελαν να επικοινωνούν με τους φίλους τους σχετικά με το που θα συναντηθούν, που βρίσκονται ακριβώς, κλπ.. Οι περισσότεροι από εμάς έχουν πάει σε συναυλίες και γήπεδα και γνωρίζουμε ότι πλέον το κινητό έχει γίνει απαραίτητο αν θέλεις να συναντήσεις το γνωστό σου χωρίς να ψάχνεις μέσα σε εκατοντάδες ή χιλιάδες κόσμου.. Προσωπικά έχω πολλή αγωνία να δω πως το οργανώσανε γιατί αποκλείεται παιδιά από την επαρχεία να έρθουν στο ΟΑΚΑ χωρίς τα κινητά τους ή να δεχθούν να τα αφήσουν κάπου για να τα πάρουν μετά.. Έπειτα ήθελα να ρωτήσω αν στο διάλλειμμα υπάρχει η δυνατότητα για να βγούμε από το γήπεδο εμείς οι καπνιστές ή θα είμαστε όλοι την ώρα μέσα στο κλειστό..

48
Φίλε Δημήτρη, άκουσα με προσοχή το video και ενώ μπορώ να πω ότι τα έκανες όλα αρκετά ικανοποιητικά, εν τούτοις η διασκευή στο σύνολο της δεν με διασκέδασε.. Ίσως κάποιο ρόλο να παίζει το γεγονός ότι δεν επέλεξες την αυθεντική κλίμακα του κομματιού (C+) αλλά έκανες transpose σε ψηλότερη κλίμακα με πιο μπάσα όμως φωνητικά.. Επίσης η γνώμη μου είναι ότι σε ένα τέτοιο κομμάτι είναι λίγο πέραν της φύσεως του κομματιού να βάζεις street χροιά στη φωνή σου.. Είναι σαφές ότι το αυθεντικό κομμάτι ασκεί τεράστια "επιρροή" σε οποιοδήποτε καλλιτέχνη αποπειραθεί να κάνει cover οπότε νομίζω ότι σε κρίνω λίγο αυστηρά.. Κατά τα άλλα, οι κιθάρες ήταν στο ύψος τους με εξαίρεση το εισαγωγικό άρπισμα το οποίο δεν το βρήκα πολύ του γούστου μου, αλλά αυτό είναι κάτι το υποκειμενικό.. To σολο μου άρεσε πάντως (από άποψη tone)..

Η φωνή σου (όπως ακούστηκε στο video και ηχογραφημένη με τα μέσα που είχες) δεν μπορώ να πω ότι ακούγεται εντόνως ενδιαφέρουσα, αλλά σίγουρα είναι πάνω από το μέσο όρο.. Προσπάθησε λίγο να "διατηρείς"τη προφορά σου σε όλη τη διάρκεια του κομματιού (π.χ. σε κάποια στροφή ακούγεται σωστή προφορά και στην αμέσως επόμενη καταλαβαίνεις ότι ο τραγουδιστής δεν είμαι native speaker).. Κατά τα άλλα, αν θέλεις να κυνηγήσεις μια καριέρα στη μουσική και θέλεις να τραγουδήσεις επαγγελματικά, δεν νοείται να συνεχίσεις την εξάσκηση μόνος σου.. Είναι πολύ βασικό να ξεκινήσεις μαθήματα φωνητικών με κάποιο δάσκαλο, ο οποίος θα σου μάθει σωστό breath control (άλλωστε η σωστή αναπνοή είναι το 80% του τραγουδιού), πως να μην καταπονείς τις φωνητικές σου χορδές, ιδιαίτερες τεχνικές που θα σου φανούν χρήσιμες (π.χ. belting, falsetto, head voice, κλπ.)..

Αυτά από εμένα.. Συγγνώμη αν κάπου σε στεναχώρησα, αλλά φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι το κάνω για καλό σκοπό.. Keep it up!

49
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 16/06/11, 00:16 »
Εγώ πολύ απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι άνθρωποι έχουν το μαγικό και θεόσταλτο χάρισμα να καταλαβαίνουν την ψυχολογία ενός όχλου από 3-4 ανθρώπους που θα δουν δίπλα τους σε μία συγκέντρωση.. Και αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές.. Ιδιαίτερα όμως αυτούς που βλέπουν 2-3 τρελόγερους δίπλα τους και χαρακτηρίζουν την όλη συγκέντρωση "ευκαιρία για χαβαλέ"..

50
Χαχαχαχα ;D .. Εκεί γύρω στο link που πόσταρε ο vrachnoprofiter βρήκα αυτό το video:



Είναι και καλά κάποιο leak από το νέο album των DT.. Εντωμεταξύ το κομμάτι που ακούγεται είναι το inanimate-animate από το προσωπικό δίσκο του Petrucci (btw, πότε θα βγάλει και δεύτερο προσωπικό ρε γμτ???).. Αν δείτε τα σχόλια από κάτω, έχουν αρχίσει ήδη και παίρνουν φωτιά τα φτυάρια για τον Mangini.. Ανέμπνευστο, απλοικό, λίγο, κλπ., ενώ ο drummer που παίζει είναι ο Dave DiCenso, καθηγητής στο Berkeley και γενικά χεράς όσον αφορά τα time signatures and stuff.. Προσωπικά αν και δεν έχω ακούσει άλλη δουλειά του, εν τούτοις όταν πρωτοβγήκε ο δίσκος, ορκιζόμουν ότι είχε παίξει drums ο Portnoy.. Δεν νομίζω ότι ο DiCenso έχει να ζηλέψει τίποτα από τον τελευταίο..

Τόσο fanboyism για τον MP ρε παιδιά?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 81