Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sitsanakak

Σελίδες: [1] 2
1







Οι Limpin Express, ζωντανά στην σκηνή του Music Tales, την Παρασκευή 1 Μαρτίου, σε ένα πρόγραμμα με rock & blues από την επερχόμενη δισκογραφική τους δουλειά και επιλεγμένες διασκευές.
Στα decks του Music Tales, πριν και μετά το live ο Σάββας Συνοδινός.

Έναρξη 22:30
Είσοδος ελεύθερη

Οι Limpin' Express, είναι ένα power rock & blues trio, που εκτός από το δικό τους υλικό,παρουσιάζει ένα set ξεκινώντας από τα κλασσικά blues του Son House και του Lightning Hopkins συνδυάζοντάς τα με τον τρόπο που εκφράστηκαν από σχήματα και μουσικούς σαν τους Allman Bros και J. Hendrix, φτάνοντας στο σήμερα με τους Philip Sayce, Doyle Bramhall jr. κλπ...

Τον Ιούλιο του 2012 με τον Άλεξ Κετετζιάν στην περίοπτη θέση του sound engineer και υπό την διακριτική συμβολή του Μανώλη Αγγελάκη, ξεκίνησαν να ηχογραφούν το πρώτο, ακουστικό μέρος στα Unreal Studios, με τη συμμετοχή του Michael Dotson (Willie Kent, Big Jack Johnson, Billy Boy Arnold, Homesick James) και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, το δεύτερο και ηλεκτρικό μέρος με το οποίο ολοκληρώθηκε το album.
Το mastering έγινε στα Sweetspot Studios από τον Γιάννη Χριστοδουλάτο.
Φωτογραφία εξωφύλλου & οπισθόφυλλου, Adam Slater.
Το album αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη Μαρτίου.

Δείγμα του album στο:
https://soundcloud.com/limpinexpress

Music Tales:
Προσκόπων Αϊδινίου 1Α
Νέα Σμύρνη
Στάση Τραμ Αγ.Φωτεινής – πλατεία Ν. Σμύρνης
2109337490 – 6987000119

2
Δεν μπορουσα να μην σχολιασω!
Εχουμε και λεμε.
A- / F / G
B- / G / A
E- / C / D
D- / Bd / C
C- / G# / Bb

Αν ξεχασα καποια μελωδικη δομη των Ακατονομαστων, απο αλλη τονικοτητα πειτε μου.
Απλα εφαρμοζουν την μεθοδο που λεει οτι η επαναληψη ειναι η μητερα της μαθησης.
Οι αρχαιοι ημων προγονοι ομως ηξεραν και ελεγαν οτι η επαναληψη εκτος απο μητηρ της μαθησης, ειναι και η αδελφη της ανιας...
Τεσπαν, παω να διαλυσω 5-6 φορες το σχημα μου και να ανακοινωσω οτι κανουμε το τελευταιο μας live (γι'αυτη την εβδομαδα), μπας και μαζεψουμε κοσμο την Πεμπτη...

3
Ευχαριστω πολυ ScullShot.
Αναμενουμε σχολια οχι μονο κιθαριστικα, αλλα γενικως σαν συνολο πως φαινεται.

4
Καλησπεριζω, μολις προστεθηκαν τρια καινουρια κομματια.Σε καποιες ωρες θα μπορειτε πιθανοτατα να τα κατεβασετε.
Εχουν γραφτει Live οποτε υπαρχουν λαθη.

Οποιος θελει μπορει να τα κατεβασει απο το ακολουθο link:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=497336
Αναμενουμε...

5
Κωστα και Fteo, ειλικρινα ευχαριστω.  :)

6
Καλησπερα παιδια και ειλικρινα ευχαριστω για τα σχολια και για τον χρονο σας.

θα ηθελα τα σκασιματα στις μπασες χορδες να ηταν πιο μπασα...να ειχαν πιο πολυ ογκο...

Φιλτατε D@ve καταλαβαινω τι εννοεις, αλλα ειναι λιγο μπερδεμα με αυτες τις κιθαρες γιατι ειναι αρκετα μεσαιες και μπασες και οσες φορες εχω γραψει, ποτε δεν ειχα ακριβως τον ιδιο ηχο με καποια αλλη φορα.
Τωρα, παιζει να ειναι και λογω μικροφωνου καθοτι χρησιμοποιω set .014 - .060 που οπως καταλαβαινεις εχουν καποιο "κυρος"...  :)

Σας ευχαριστω και παλι.

7
Πες το dual diaghram, γιατι μπερδευτηκα οπως το ειπες! ;D

Αυτο ειναι.
Η καψα εχει διαφραγμα με
δυο οψεις και μπορουν να λαβουν και οι δυο σημα.

8
Οριστε?! ??? Εννοεις μεγαλου διαφραγματος?


Οχι, εννοω με dual διαφραγμα δυο οψεων.
Νομιζω οτι αυτο ηταν το μικροφωνο, αν οχι, τοτε το Β-2
http://www.behringer.com/B-2PRO/index.cfm?lang=ENG

9
Καλησπερα.
Αυτο γραφτηκε πριν τρια χρονια περιπου οταν ειχα αγορασει μια dobro και δοκιμαζα τις "ηχογραφηστικες" τις ιδιοτητες.
Το τραγουδι εχει γραφτει σε studio χρησιμοποιωντας ενα behringer με διπλο διαφραγμα κοντα στο σωμα τις κιθαρας
και με ενα audio-technika rod style κοντα στο neck joint για τις πιο μεσαιες συχνοτητες.
To κομματι ειναι παιγμενο με μια Dobro Style 3 "O"
σε open D+ κουρδισμα.

Δεν εχω ξανανεβασει τραγουδι και εχω περιεργεια τι νομιζουν και οι υπολοιποι...
Αυτο ειναι διασκευη απο ενα country blues θεμα του Ry Cooder.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=497336

10
Βασικα εχουν αρκετες διαφορες μεταξυ τους.
Προσωπικη μου αποψη οτι οι std ειναι καπως καλυτερες.
Οι classic εχουν πιο λεπτο μπρατσο 0.800" στο 1ο, 0.875" στο 12ο, oi std 0.818" στο 1ο, 0.963" στο 12ο.Απλο maple top ενω οι std εχουν 2Α figured.
Επισης οι classic εχουν πιο κοντο neck απο τις std, σημαντικη διαφορα...
Μετα οι μαγνητες ειναι αλλοι.
Οι classic εχουν τους 496 και 500 σε neck & bridge θεσεις αντιστοιχα, αλλα σε ceramic version, οχι alnico.
Oι std εχουν τους burstbucker που προσωπικα μου αρεσουν πολυ γιατι και alnico ειναι, αλλα και ειναι κατι επιτελους, vintage styled...
Αλλες ειναι και οι βασεις που βιδωνουν τα stop-tail & tune-o-matic.
Στις classic βιδωνουν στο ξυλο, ενω στις std, απο το 2000 βιδωνουν σε υποδοχη μεσα στο ξυλο, πραγμα
που βοηθαει πολυ στο να εχεις καλυτερο intonation και σταθεροτητα στο παιξιμο και σε overbends.
Αλλα εν κατακλειδι, οι σημαντικοτερες αλλα και εμφανεστατες διαφορες, πιστευω οτι ειναι στο παχος του neck, στο maple top και στους μαγνητες.

Τι εννοεις κοντυτερο λαιμο?

Ολα τα υπολοιπα ειναι οπως τα ειπε ο προλαλησαντας.

Στις classic το length ειναι 18.062"

11
Βασικα εχουν αρκετες διαφορες μεταξυ τους.
Προσωπικη μου αποψη οτι οι std ειναι καπως καλυτερες.
Οι classic εχουν πιο λεπτο μπρατσο 0.800" στο 1ο, 0.875" στο 12ο, oi std 0.818" στο 1ο, 0.963" στο 12ο.Απλο maple top ενω οι std εχουν 2Α figured.
Επισης οι classic εχουν πιο κοντο neck απο τις std, σημαντικη διαφορα...
Μετα οι μαγνητες ειναι αλλοι.
Οι classic εχουν τους 496 και 500 σε neck & bridge θεσεις αντιστοιχα, αλλα σε ceramic version, οχι alnico.
Oι std εχουν τους burstbucker που προσωπικα μου αρεσουν πολυ γιατι και alnico ειναι, αλλα και ειναι κατι επιτελους, vintage styled...
Αλλες ειναι και οι βασεις που βιδωνουν τα stop-tail & tune-o-matic.
Στις classic βιδωνουν στο ξυλο, ενω στις std, απο το 2000 βιδωνουν σε υποδοχη μεσα στο ξυλο, πραγμα
που βοηθαει πολυ στο να εχεις καλυτερο intonation και σταθεροτητα στο παιξιμο και σε overbends.
Αλλα εν κατακλειδι, οι σημαντικοτερες αλλα και εμφανεστατες διαφορες, πιστευω οτι ειναι στο παχος του neck, στο maple top και στους μαγνητες.

12
Δυστυχως το σκεφτομουν και εγω αυτο, αλλα ειναι πολυ δυσκολο να αναλυσεις κατι το οποιο ειναι πιο περιπλοκο απο οσο το παρουσιασα.
Και ειδικα μην ξεροντας το ποσο μπορει να εχει ψαξει εσωτερικα κυκλωματα ο καθε αναγνωστης.
Δεν μπορεις να πεις στον αλλο ο ενας εχει καλυτερο αυτο ο αλλος χειροτερο εκεινο...
Ειναι καθαρα θεμα λειτουργιας και κατα ποσο σου ταιριαζει κατι που μονο μεσα απο την δοκιμη και
των δυο πραγματων θα δεις την διαφορα.
Απλα θα ηθελα να πω οτι δεν ειναι ενδιαφερουσα η  αναλυση μου γιατι δεν ειπα κατι δικο μου.
Εξεθεσα ακριβως τον τροπο που λειτουργει η ταξη Α και η Α/Β.

Οσον αφορα το θεμα τωρα, πιστευω οτι κατι κοντα στον Classic θα ειναι ισως λιγο καλυτερο.
Καθως ο MoJim ειπε οτι θελει κατι για rock k blues.
Οι περισσοτεροι Laney που εχω ακουσει "ξυριζουν" λιγο και εχουν ξεφυγει απο τετοιες χροιες.
Χωρια που πιστευω οτι ο Classic θα οδηγειται καλυτερα απο πεταλια απ' ο,τι ο Laney.

13
Αποψη μου ειναι οτι θα ηταν λιγο καλυτερος ο 30.
Σε ποσα λεφτα σου τον δινουν;

Επισης μηπως μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι η ταξη του ενισχυτη(π.χ. Α, Α/Β κλπ).

Βασικα η Α και η Α/Β ειναι ο τροπος που λειτιυργουν οι λαμπες.
ΣΤην Α/Β η λαμπα μενει "ανενεργη" καθε φορα που δεν περναει σημα απο αυτην, καθε φορα που δεν παιζεις δηλαδη, οταν παιξεις μια νοτα
τοτε περναει σημα, ανοιγει η διοδος της λαμπας και μεταφερει το σημα που βγαινει ως ηχος.
Η διαδικασια αυτη βεβαια γινεται σε λιγοτερο απο 0.000001 χιλιοστα του δευτερολεπτου.

Στην ταξη Α το ρευμα περναει μονιμως μεσα απο τις λαμπες ειτε παιζουμε ειτε οχι.
Απλα οταν παιζεις αυξανεται λιγο το response του ενισχυτη.

Στην ταξη Α/Β εχεις περισσοτερες δυναμικες και μπορεις καλυτερα να τις ελεγξεις. Επισης ειναι πιο ευκολο να δωσεις drive στον ενισχυτη.
Στην Α εχεις μεγαλυτερη λεπτομερεια και ευκρινεια στο χερι οταν παιζεις, περισσοτερο clarity, ειναι πιο γρηγοροι και πιο faster response απο οτι οι
Α/Β ενισχυτες, αλλα ειναι λιγο πιο δυσκολο να δωσεις drive σε ενα ταξης Α.
Απο την αλλη ειναι δυσκολο να βρεις true class A ενισχυτη.
Οι πραγματικοι class A ενισχυτες χαρακτηριζονται απο το γεγονος οτι ειναι single ended, εχουν δηλαδη μονο μια λαμπα εξοδου.
True class A ειναι και οι parallel single ended.
Ενισχυτες που ως κατασκευαστικο κυκλωμα εχουν δυο εξοδους με μια λαμπα στην καθε εξοδο, που καταληγουν σε ενα κοινο output σε μεγαφωνο.
Οι υπολοιποι κατασκευαστες που φτιαχνουν ταξης Α, αλλα χρησιμοποιωντας πανω απο μια λαμπα, ειτε ειναι cathode biased, δηλαδη ειναι κλειδωμενο το
output bias της καθε λαμπας, σε ενα ποσοστο που να μοιαζει με class A, ειτε κανουν ανορθωση στο κυκλωμα σε περισσοτερα volt, ωστε να
"σπρωξουν" τις λαμπες να δουλευουν σαν ταξη Α.
Αυτο ειναι και καλο και κακο.
Το Rambler της Carr π.χ. ειναι Α cothode biased ομως, αλλα εφοσον περναει συνεχως ρευμα στις λαμπες θα περιμενες να ειναι
"γρηγορος" σαν ενισχυτης.
Αντιθετως. Ειναι απο τους πιο αργους και δυσκολους ενισχυτες.
Οταν ομως ανοιγες το Volume, πανω η κοντα στη μεση, μεγαλωνε το ποσοστο ρευματος που περνουσε απο τις λαμπες
και τοτε επαιζε "γρηγορος" με μεγαλη ευαισθησια
στο χερι, αλλα δεν γινεται καθε φορα που ηθελα να παιξω, να πεφτουν και απο μερικα cd απο τα ραφια.

Επαναλαμβανω ομως οτι η true class A ειναι μονο με μια λυχνια.
Στην Α εχεις περισσοτερο high fidelity ηχο, αν σε βοηθαει αυτο.
Επισης να βρεις ενισχυτη class A πανω απο 30-35watt ειναι δυσκολο.
Στην ταξη Α οι εντασεις ειναι πολυ πιο δυνατες, λογω συνεχους ροης.
Αν ακουσεις το Coyote της Mojave π.χ. θα καταλαβεις.
Ειναι 15W και ειναι ο main amp στα live του Gibbons με τους ZZ Top.
Αυτο τα λεει ολα πιστευω...
Επειδη ομως οπως ειπα περναει συνεχως ρευμα, στην Α οι λαμπες χρειαζονται αλλαγη πιο γρηγορα απο ο,τι στην Α/Β.
Για να μην μπερδευεσαι, κοιτα με τι ενισχυτες παιζουν οι κιθαριστες των οποιων λατρευεις τον ηχο και
αν ειναι class A η A/B.
Ετσι πιστευω οτι θα βρεις πιο γρηγορα ακρη.

14
Αγαπητοι συναδελφοι η κοπη του Honduran εχει απαγορευτει απο το '80, οχι απο το 2001.
Για την εκταση της Gibson που ανεφερα, ξερω απο φιλους που ετυχε να δουλεψουν στην Gibson, οτι ισχυει. Δεν θελω να ονοματισω ανθρωπο, γιατι ειναι και προισταμενος στον Ζοζεφ και εχει δουλεψει και στην Gibson αλλα και στην Soldano...
Αν δεν το ξερετε ως προισταμενο του Ζοζεφ, ισως τον εχετε δει ως guest σε παρα πολλα live των Blues Wire.
Αλλα και πριν το επιβεβαιωσει, υπαρχει σχετικο αφιερωμα που ειχε γινει στο ToneQuest, οταν η Gibson ειχε πρωτη αγορασει τις εκτασεις και εκανε την μεταφυτευση.
Υπαρχουν φωτογραφιες στο τευχος με διαφορους απο Gibson αλλα και αρμοδιες υπηρεσιες, αλλα και απο τον Ted McCarty.
Αλλα και πρωτη φορα να ακουγα κατι τετοιο, πιο πιθανο πιστευω πως ειναι να εχει κανει μια τετοια κινηση μια εταιρια με το οικονομικο υποβαθρο της Gibson, παρα η Tokai.

Οσον αφορα τις τρυπες. Καταρχην στο εξωτερικο, δεν τα λενε holes, αλλα, tone chambers, το "tone", πιστευω οτι προσδιοριζει κατι.
Αλλιως ειναι σαν να λεμε οτι η ES-335 ειναι ακριβως ιδια με την ES-355 και η μονη τους διαφορα ειναι το βαρος.
Επαναλαμβανω οτι Honduran εννοουσα μονο για premium plus και ανωτερα μοντελα.

Οσο για διαφορα ποιοτητας, πιστευω οτι πλεον, χαλαρα υπερτερει η Gibson.
Εβαζε ποτε τα τελευταια 20 χρονια η fender, waxed μαγνητες; alnico μαγνητες; Nitrocoluloise βαφες; Alouminium bridges; One piece bodies;
CTS ποτενσιονετρα; Η Gibson μεχρι και τους πυκνωτες BumbleBee για τα tone controls, επανεφερε που ειχε να τους χρησιμοποιησει απο το '65.
Και φαντασου οτι ειναι παρα πολυ πιο ευκολο να φτιαξει καποιος κιθαρα με βιδωτο σωμα και μπρατσο, απ'οτι set neck.
Για δες, τι εφαρμογη υπαρχει μεταξυ σωματος και μπρατσου; Καμια! Αν βγαλεις τις βιδες ο λαιμος μπορει να κινηθει, να "παιζει" μεχρι και μισο εκατοστο, ισως και λιγο παραπανω.
Φαντασου ποσο "σωστη" μεταδοση της ταλαντωσης γινεται... Και αυτο ισχυει σε οποια strat εχω δει μετα το '90 και σε πολλες '70ς.
Εχω δει, και εχω και εγω, Warmoth η Tokai, strat, που χωρις τις βιδες ειναι τοσο σφιχτη η ενωση που μπορει να κρατησει το μπρατσο το σωμα, μονο και μονο απο θεμα πιεσης.
Το εχω κανει και εγω με την δικια μου αρκετες φορες για να επιβεβαιωσω την ενωση και να δω αν θελει επισκευη.
Απλα απο 1980 μεχρι 1990-92, ηταν μια εποχη που η fender εβγαζε ακομα οργανα που ειναι πραγματικα θανατος.
Η Gibson τοτε φυτοζωουσε... εκλεισε, μετακομισε, αναζητουσε νεους dealer για resources, κλπ, κλπ... και γενικα πολλα οργανα απο εκεινη την εποχη δεν επαιζαν οπως θα επρεπε.
Αλλα και στα late '70s εχω ακουσει αρκετες πατατες Gibson, ειδικα κατι πειραματικα με maple μπρατσα κλπ.
Απο το 1990-94 ομως αντιστραφηκαν οι ρολοι καπως, μεχρι σημερα που πρεπει να τα δωσεις σε custom shop για να παρεις μια strat που θα παιζει,
ενω αντιστοιχως στην αλλη πλευρα, προσφερουν ποιοτητα που αλλες εταιρειες πουλανε σε περισσοτερα χρηματα.

15
Παρεξηγησες συναδελφε.
Δεν εννοουσα οτι ειναι ξυλο κομμενο απο τις Ονδουρες.
Ειναι η ιδια ποικιλια δεντρου, απλα εχει αναπτυχθει στην Αμερικη.Η Gibson χρονια τωρα υποστηριζε αυτη την κινηση και ξερω σιγουρα οτι μαζι με την PRS χρησιμοποιουν Honduran, αλλα οπως ειπα σε μοντελα απο premium plus και ανωθεν.
Τωρα για το Brazilian σε οποια εταιρεια εχω κοιταξει υπαρχει.
Για να ειμαι ειλικρινης δεν θυμαμαι να υπηρχε ποτε τοσος ντορος για ελλειψη Brazilian οπως με το Honduran.
Και εννοω αξιοπιστες εταιρειες οπως η US Custom Guitars η την Nash, η καποιους προμηθευτες ξυλων που δινουν στον Trussart στον Zemaitis και σε αλλους custom builders.
Το Honduran εχει καποια χαρακτηριστικα που αν το ξερεις, ειναι πολυ δυσκολο να το μπερδεψεις.
Καταρχην ειναι εξαιρετικα lightweight, εχει μια ελαφρια οσμη που παιρνει καποια χρονια για να φυγει, ως δεντρο ειναι τεραστιο, οποτε ειναι ευκολο να φτιαχτει one-piece body κιθαρα.Σε γενικες γραμμες ειναι οπως με τα νερα του ash.Αν δεις ash δυο-τρεις φορες, ειναι δυσκολο να σε γελασουν μετα.Ακριβως ετσι ειναι και με το Honduran. Αν παιξεις η εστω να πιασεις μια les paul με Honduran και την παρατηρησεις δυο-τρεις φορες, μετα ειναι ευκολο να το ξεχωρισεις απο ενα απλο.
Πιστεψε με σε αυτο που λεω, οτι μεχρι τωρα οι μοναδικες εταιρειες που λενε και οντως το χρησιμοποιουν ειναι η Gibson, η PRS και σε καποια μοντελα η Heritage, καθως εχει αποθεμα λογω Kalamazoo Gibson κλπ...
Απλα χαιρομαι που επιτελους καποιες εταιρειες ξανα-ανεβαινουν σε βαθμο μετα απο πολυετη απουσια ποιοτητας...
Ειλικρινα εχω μια '70ς η οποια ειναι καπως χειροτερη απο τις δυο τωρινες που εχω.
Ειναι θεοβαρη και με ενα 2-piece body στο οποιο απουσιαζει καπως, σε σχεση με τις αλλες, το resonance που περιμενεις απο μια Gibson. Δεν λεω οτι ειναι μαπα, η για πεταμα, απλα αν κανεις ενα Α/Β τεστ θα απορεις με ολους αυτους που εχουν κολλησει στα vintage.
Και αυτο το εχω δει σε πολλες '70ς Gibson.
Ισως λαθος που θα αναφερω ονομα, αλλα γνωστοι μου και χρονια session κιθαριστες, οπως ο κιθαριστας των Drifting Around (ονοματα δεν λεμε...), ο κιθαριστας των Texas Brothers, των Blues Cargo, οι οποιοι εχουν '70ς les paul, εχουν παραδεχτει οτι καποια καινουρια παιζουν αρκετα καλυτερα.
Επαναλαμβανω οτι μιλαω για '70ς, οχι για '50ς-60ς.

16
Twra, se sxesi me ta 3yla, oi trypes exoyn logo ypar3hw, kai aytos einai oti to fthinotero maoni einai varytero, me apotelesma na xreiazetai na elafrynei me kapoio tropo h LP gia na erthei mesa stis original prodiagrafes.

Αγαπητε συναδελφε με συγχωρεις που θα διαφωνησω, αλλα δεν ισχυει τιποτε απο τα παραπανω.
Οι δυο LP μου που αναφερθηκαν ειναι 1-piece mahogany.
Ο λογος που εβαλε η Gibson τα tone chambers, καθως και αλλες εταιριες(PRS/ESP/Fender), ειναι για να κανουν τα οργανα περισσοτερο resonant.Δεν εχει καμια σχεση με το βαρος.
Τα tone chambers σε μια LP ειναι 5 και εχουν το μεγεθος ενος κερματος 1eur περιπου.
Αρα ειναι πασιφανες οτι δεν μπορει να υπαρχει τετοια διαφορα βαρους με 5 μικρες τρυπες.
Στα std χρησιμοποιει Michigan mahogany, το οποιο ειναι καπως πιο βαρυ και στα Plus, μετα το 2003 Honduran, το οποιο ειναι εκ φυσεως lightweight.
Με τον καιρο βαραινουν οι LP γιατι το Honduran αλλα και το Michigan ειναι σχετικα πορωδη ξυλα και αποροφουν σχετικα αρκετη ποσοτητα απο την βαφη η τον ιδρωτα π.χ. οσο περναει ο καιρος.

Tora to na ftia3eis mia kithara den einai rocket science,

Το να φτιαξεις κιθαρα σιγουρα δεν ειναι rocket science, αλλα δεν ειναι παιχνιδι , η κατι απλο...
Παρατηρησε οτι 5 εταιριες φτιαχνουν LP copies.Gibson, PRS, ESP, Tokai, Heritage, Lag...
Ειναι εταιριες που απαιτουν το ιδιο budget περιπου.
Η καθεμια LP απο αυτες παιζει διαφορετικα.
Και ολες υποτιθεται οτι εχουν τα ιδια specs, τα ιδια ξυλα, το ιδιο nut width, ιδιο scale length, maple tops κλπ...
Φαντασου λοιπον τι "μελετη" εχουν κανει ωστε η καθεμια να αποκλινει λιγο και να εχει τον δικο της ηχο...
Εχεις κοψει ποτε σωμα σε PNP μηχανημα;
Αν το κανεις, θα καταλαβεις τι εννοω.Υπαρχει μαθηματικη ακριβεια με προσεγγιση χιλιοστου.
Ετσι κι αλλιως ποτε οι LP η αλλες vintage κιθαρες, δεν ηταν 100% χειροποιητες.
Απο το '52 που βγηκαν υπηρχε μηχανημα κοπης. Απλα ηταν καποια μερη του production process που γινοταν απο ανθρωπινα χερια, η βαφη, το process με το nitro, το τυλιγμα των μαγνητων.
Αλλα ποτε δεν (οπως εχω ακουσει απο πολλους) πηρε ο Orville Gibson ενα πριονι και να αρχισει να κοβει ξυλο...
Αν γινοταν ετσι, καθε LP θα ειχε αλλο παχος, λιγο διαφορετικο neck, κ.ο.κ...

Tora, honduras mahogany se non-custom shop model DEN tha vreis. OUTE brasilian rosewood. Oi Gibson LP std, exoyn 2 piece african mahogany vary, poy thelei trypes gia na erthei h kithara se kanoniko

Μαονι Ονδουρας υπαρχει και μαλιστα αφθονο.
Επειδη εχει απαγορευτει η κοπη του εδω και χρονια, καποιες εταιριες, σιγουρα η Gibson και η PRS, εχουν εκτασεις με την ιδια ποικιλια δεντρου.
Μαλιστα εχουν εξελιξει το θεμα καθως τωρα στο custom shop μπορεις να επιλεξεις απο καποια "καινουρια" διαφορετικα λιγο ειδη του Honduran, οπως το quarter swon, το slab swon, το full quarter swon.
Οσο για το Brazilian rosewood, δεν νομιζω οτι εγινε ποτε ειδος υπο εξαφανιση.
Μεχρι και η Warmoth εχει, λιγο κατωτερης ποιοτητας ισως, απ' ο,τι της Gibson η της US Custom Guitars, αλλα καλυτερο απο το απλο.

17
από ποιότητα σε κάτι ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.

Οταν ειπα λεπτομερεια εννοουσα οτι σου δινει λεπτομερεια στο παιξιμο.
Αυτες που ανεφερα οτι επαιξα η εχω, εννοω οτι εχουν λεπτομερεια οσον αφορα
την ευκρινεια στον ηχο.
Δεν εννοουσα κατι οπτικο, αν καταλαβες κατι τετοιο.
Βγαζουν και την παραμικρη λεπτομερεια απ' τα χερια του παιχτη.
Αυτο ειναι κατι πολυ σημαντικο σε ολα τα οργανα που πολλοι το αγνοουν και δεν τους ενδιαφερει.

18
Καλησπερα.
Καλη επιλογη.
Ο Ellis σκοτωνει, που να ακουσεις το A quitter never wins.
Παιζει να ειναι απο το ιδιο album με το "to the devil for a dime".
Τα ακολουθα ειναι ολη του η δισκογραφια που εχω βρει στην Ελλαδα,
Δεν εχω κοιταξει στο official site να δω αν εχει κυκλοφορησει και αλλο.

 
LIVE AT THE MOONSHADOW
GEORGIA BLUE   
FANNING FLAMES
STORM WARNING   
HELL OR HIGH WATER
THE HARD WAY 
KINGPIN
TROUBLE TIME
FIRE IT UP 

Και υπαρχουν και κανα δυο με τους Heartfixers, η καπως ετσι.
Ηταν το σχημα που ξεκινησε, αλλα δεν εχω βρει τιποτα.

19
Ενδιαφερουσα προταση...
Πχ. Επιθεσεις ενος χρηστη σε εναν αλλον μεσω του feedback. Διπλοεγγραφες για να ανεβει το feedback και αλλα...

Ειλικρινα οταν εγραφα το προηγουμενο post μου για αυτο το θεμα, το σκεφτομουν αυτο.
Δυστυχως ειναι πιθανο να συμβει κατι τετοιο, καθοτι εχω δει καποιες φορες να επιτιθενται σε
καποιον χρηστη, η να τον κραζουν επειδη διαφωνουν κλπ...
Απλα αν ειναι να γινει κατι τετοιο, πρπει να γινει με καποιες δικλειδες ασφαλειας
και για τις δυο μεριες, ωστε να λειτουργουν ολα αψογα.

20
υποδοέστερη και κούφια-έτσι ειναι οι καινούριες.

Οι καινουριες δεν ειναι "κουφιες" ουτε ποτε ηταν.
Μαλλον εννοεις τα tone chambers.Αν ναι, τοτε αυτο σε καμια περιπτωση
δεν μεταφραζεται ως "κουφια".
Τα τελευταια δυο χρονια εχω παρει 3 LP.
Οι δυο ηταν τωρινες, μια premium plus 2004 και μια standard 2001.
Και οι δυο δεν εχουν καμια σχεση με studio η classic.

Η Gibson πλεον χρησιμοποιει lightweight one piece Honduran, η two piece Brazilian mahogany.
Οσες εχω παιξει ειναι πολυ ανωτερες απο τα αντιστοιχα std μοντελα δεκαετιας '80 π.χ.
Πλεον βαζουν παλι waxed alnico μαγνητες, το neck-body, angle radius, ειναι το ιδιο με την LP του '58/'59.
Το παχος του μπρατσου ειναι παλι οπως και στις late '50s και οχι εκεινο το '60s slim των classic...
Hint:"The ideal neck must bring to mind a baseball bat.The fat is always more tonefull..." ταδε εφη Jeff Beck
Για ολους αυτους τους λογους υπαρχει αυτη η ξαφνικη αυξηση τιμων.Δεν την δικαιολογω φυσικα,
αλλα και εγω αν ημουν ο προεδρος της Gibson και εβλεπα ενα καρο και καλα, so called, custom
κατασκευαστες οπως Τ.McNaught, McInturff, N.Huber και αλλους τοσους, να κανουν
κοπιες των μοντελων μου και να τις πουλανε 5000$, η 6000$, την μια, δεν υπηρχε περιπτωση
να κανω τον μ.......α και να πουλαω ακομη 1500$.
Η PRS ειχε ενα σωρο μοντελα επηρεασμενα απο LP, τωρα εβγαλε και την Singlecut και την
χρυσοπουλαει.Χαζοι ειναι στην Gibson να μην ανεβασουν και αυτοι τιμες;
Επειδη ομως οι καιροι ειναι λιγο περιεργοι, αν δεν εχεις μετρητα, κοιτα για used.
Καποιες φορες μπορεις να βρεις κατι σε καλη κατασταση με λογικα λεφτα.

Μετα την αποκλιση απο το θεμα, θελω να καταληξω, οτι η Tokai π.χ., μια και αναφερθηκε,
λυπαμαι που θα διαφωνησω με τον φιλτατοτατητατο math2014, δεν μπορει ποτε να εχει τον ηχο μιας Gibson...
Για πολλους λογους.Αν μη τι αλλο δεν εχει τα resources που εχει η Gibson για Honduran & Brazilian μαονια και το know how
της εταιριας που δημιουργησε το εν προκειμενου ζητουμενο...
Ειναι σαν να λεμε οτι η Fiat, θα φτιαξει καλυτερες Ferrari απο την ιδια τη Ferrari...
Δεν γινεται οπως και να το κανουμε.
Η plus που εχω, οχι να το παινευτω, αλλα εχει ενα clarity στον ηχο, απιστευτο,
μια λεπτομερεια στο παιξιμο...
Δοκιμασα μια '87 std πριν δυο μηνες που δεν ειχε καμια σχεση.
Και δευτερον, αν θελεις κατι κλασσικης LP νοοτροπιας, κοιτα για Les Paul standard η ακομα καλυτερα
Les Paul standard premium plus.Οι classic ειναι λιγο πιο low
και εχουν μεγαλυτερη ηχητικη διαφορα με μια std, απ' ο,τι χρηματικη...
Αλλα απεφυγε κατι απο '81-82 μεχρι '94-'95.
Οσο για την τιμη της studio, θα ελεγα οτι καπου εκει τριγυρω ειναι η τιμη.

21
Δεν υπαρχουν τακτικοι πωλητες και αγοραστες που να συναλλασσονται εξ αποστασεως.

περιεργο εγω κοιταζοντας τις αγγελιες ειχα την αντιθετη εντυπωση...............

+1000......000

Υπαρχουν αρκετες φορες που καποιος απο επαρχια εχει ενδιαφερθει για κατι που πωλειται στην Αθηνα, π.χ.
και αν αποστελλεται.Σε μια τετοια περιπτωση ειναι ευκολο να στειλεις αλλο απο αυτο που δηλωνεις.
Πριν απο ενα μηνα εδινα μια Taylor.
Με πηρε καποιος απο Αλεξανδρουπολη και με ρωταγε αν εχω αντιρηση να στειλω κλπ...
Πολυ ευκολα θα μπορουσα να του στειλω αλλη πιο φθηνη κιθαρα και να "ξαναπουλησω" την πρωτη.
Για τετοιες περιπτωσεις συμφωνω απολυτα με τους προλαλησαντες συναδελφους.
Αν μη τι αλλο ειναι ενας τροπος "ασφαλειας" προς τον αγοραστη και "εκφοβισμου" προς καθε
υποψηφιο, με ροπες στην απατεωνια, πωλητη.

22
Θα συμφωνησω για τον Nick Drake.
Επειδη ρωτησε καποιος, δυο Album του που ξερω ειναι
το Bryter Layter και το Five Leaves Left.
Στο Metropolis προσφατα (επιτελους...) βρηκα και το Pink Moon.

Ενας αλλος αδικημενος πιστευω ειναι και ο Derek Trucks.
Νυν Allman Bros και εχει κυκλοφορησει δυο σολο album με συνθεσεις
απιστευτες.
Επισης και ο Duanne των Allman για τον λογο, οτι δεν πιστευω οτι
πηρε εν ζωη αλλα και πλεον, την αναγνωριση που του αρμοζει.

23
Τα καλύτερα... / Απ: Aλλαγή λυχνιών
« στις: 30/12/05, 03:45 »
Απ ο,τι θυμαμαι Ο Μιχαλης ειναι.
Καλο παιδι, εφυπηρετικοτατος οταν
δεν γινεται panic βεβαια, αλλα πρεπει να κανει επειγον και
εντατικο φροντιστηριο.

24
Καλησπεριζω.
Καταρχην οι καμπινες δεν εχουν EQ.
Δευτερον αφου θα σκασεις λεφτα για κατι, δωσε τα να εχεις κατι που αξιζει
και οπως σου ειπα να αξιζει.
Θα επαιρνες ποτε καμπινα με μεγαφωνα "begura";;;
Κατα δευτερον ο αρχαριος δεν εχει αναγκη, εκτος απο προσωπικη "παυλα",
την 4x12, εκτος αν εχει βλεψεις μετα το μαθημα να παιζει στο Marracana, η να
κατεδαφισει το σπιτι.
Προσωπικα δεν ξερω κανεναν που να εχει για home use 4x12.
Εγω ειχα μεχρι προσφατα ενα VHT και σπιτι επαιζα με 1x12" καμπινακι κ για live ειχα
παρει κ μια fat bottom 2x12 κ πιστεψε με ηταν υπεραρκετο.
Δεν μας νοιαζει η ποσοτητα, η ποιοτητα πιστευω πως μετραει.

Οσο για το digital, συμφωνω πως δινει μια γενικη εικονα για το τι παιζει κ εξυπηρετει
καποιες αναγκες ενος αρχαριου, αλλα απ'την αλλη πιστευω πως απ'την αρχη
πρεπει να εχουμε σωστες βασεις.
Βλεπω σε προβαδικα ανθρωπους 30 και 40 χρονων, που αγοραζουν τη μια πεταλιερα κ
πουλανε την αλλη κ τουμπαλιν...
Μετα ερχονται κ παραπονιουνται γιατι δεν εχουν τον ταδε ηχο...
Γιατι κανεις, η μαλλον η μειοψηφια των γνωστων κιθαριστων παιζουν με εντελως
digital περιφερειακα.
Αλλα οταν λεμε μειοψηφια, μιλαμε για πολυ μειοψηφια...
John Mayer κλπ.

25
Μαλλον δεν κατακαβες τι εννοω.
Δεν ειμαι υπερμαχος των γνωστων κατασκευαστων (marshall, Fender, κλπ.)
Αλλα αυτου που αξιζει.
Τωρα μη μου πεις οτι δεν σε νοιαζει το φτηνο και ο,τι να'ναι...
Καμπινα Behringer;?;???
Απο ποτε εφτιαχνε καλα οργανα η ενισχυτες η behringer για να φτιαξει και τωρα.
Και μη μου πεις για V-Amp, V-ampire και αλλα παρομοια digital σκουπιδακια.

Και να σου παραθεσω και σ'αυτο την αποψη μου.
4 original Bugera12"speakers , λεει το site.
Ποιος; Τι;  bugera; Τι ειναι αυτο; Χωρα της Αφρικης;
Δηλαδη θεωρει οτι τα "bugera" ειναι τοσο γνωστα και καλα που βγαινουν και απομιμησεις;;;

featuringextremely low resonance
Συγνωμη αλλα ειναι για γελια...!!!
Την καμπινα την παιρνεις για resonance.
Την 4x12 για μεγαλυτερο resonance και αυτοι σου λενε με υπερηφανια οτι
αυτες εχουν extremely low resonance.

Εχω αγορασει κι εγω απο Thomann αλλα μαλλον τρελλαθηκε το αφεντικο.
Bugera???
Και διαφημιζουμε οτι οι καμπινες μας εχουν χαμηλη ακουστικη αντηχηση???

Δεν σου λεω οτι οι Marshall ειναι οι καλυτερες της αγορας, αλλα απο κατι τετοια, ειναι πολυ πιο πανω.

Σελίδες: [1] 2