Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα το ποιές νότες περιέχονται σε κάθε κλίμακα είναι άλλο μανίκι αλλά η λογική είναι αυτή που αναφέρει ο Τρύπιος. Δηλαδή οι ματζόρε κλίμακες ακολουθούν την λογική τόνος-τόνος-ημιτόνιο-τονος-τόνος-τόνος-ημιτόνιο,αλλά οι μινόρε είναι τόνος-ημιτόνιο-τόνος-ημιτόνιο-τόνος-τόνος-τόνος
2. Οι modes έχουν κάποιες χαρακτηριστικές νότες (διαφορετικές για τον κάθε ένα) τον οποίων ο τονισμός προσδίδει στο κομμάτι το χαρακτηριστικό ηχόχρωμά του. Ο εντοπισμός τους αποτελεί μία επιπλέον (δευτερεύουσα) ένδειξη του mode. Για παράδειγμα, στον oπλισμό του C major, ένα κομμάτι γραμμένο σε F Lydian, πέραν της παρουσιάς της F νότας/συγχορδίας ως τονική, τυπικά θα τονίζει και τον φθόγγο Β στην μελωδία ή/και θα το περιλαμβάνει ως συστατικό των συγχορδιών (ο φθόγγος B είναι ο χαρακτηριστικός αυτού του mode).
Μπορεις να μου εξηγησεις γιατι η B ειναι χαρακτηριστικος φθογγος για το F Lydian ;
Και τα δύο ερωτήματά σου, αν τα κατάλαβα καλά, μπορείς να τα συνοψίσεις σε ένα:Με ποια κριτήρια λέμε ότι ένα κομμάτι που έχει τις νότες μιας major κλίμακας είναι στην ουσία γραμμένο σε κάποιο mode αυτής;(Η φυσική μινόρε που αναφέρεις είναι ο Aeolian mode).
Ξεκίνησε από kopaniamento Αρμονία και θεωρία της μουσικής
Ξεκίνησε από mleo « 1 2 » Αρμονία και θεωρία της μουσικής
Ξεκίνησε από kappa Αρμονία και θεωρία της μουσικής
Ξεκίνησε από Und3ad Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από GEO_ZZZZ Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από RON14 Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από STEFANOS604 Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από general656 Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από AlteredMind Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από Sardanapalos2016 Εκμάθηση – Πρώτα βήματα