Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Witchking

Σελίδες: 1 ... 54 55 56 [57]
1401
Ma pws einai dynaton?
An theleis steile proswpiko mhnyma

1402

Κατ' αρχήν φίλε parpen, o εγκέφαλος δεν επεξεργάζεται ούτε μεταφράζει συχνότητες.  Όπως και δεν επεξεργάζεται χρώματα, γεύσεις ή οσμές.  Επεξεργάζεται νευρικά ερεθίσματα τα οποία προέρχονται από τα αισθητήρια όργανα.  Αυτά αποθηκεύονται με μια διαδικασία μνήμης που υποτίθεται ότι βασίζεται σε πολύπλοκα δίκτυα νευρικών οδών, τα οποία αναπαράγουν τα ερεθίσματα σε ένα ή περισσότερα loop (ποιά είναι η ελληνική λέξη;).  Όταν ο εγκέφαλος δεχτεί ένα ερέθισμα για πρώτη φορά, δημιουργεί αυτό το loop με σκοπό να το διατηρήσει στη μνήμη.  Αν το ερέθισμα αυτό είναι συχνό ή παρατεταμένο, το loop γίνεται πιο δυνατό και η μνήμη του ερεθίσματος παραμένει πιο έντονη.  Αλλιώς το loop εξασθενεί και σταδιακά εξασθενεί και το ερέθισμα στη μνήμη.  Όμως ακόμα και αν αυτό το ερέθισμα εμφανιστεί ξανά μετά από χρόνια, είναι δυνατόν να επανενεργοποιηθεί το loop, με αποτέλεσμα να θυμηθούμε κάτι το οποίο βρισκόταν θαμμένο στη μνήμη και σχεδόν είχε ξεχαστεί.  

Ταυτόχρονα ένα συγεκριμένο ερέθισμα συνδέεται με άλλα αισθητηριακά δεδομένα (π.χ. ο ήχος μιας κιθάρας παραπέμπει στην όψη του μουσικού οργάνου) καθώς και με άλλα κέντρα των συναισθημάτων.  Αυτό πολύ απλά εξηγεί γιατί ένα τραγούδι μπορεί να μας προκαλεί μια συναισθηματική φόρτιση, λόγω συσχετισμού με καταστάσεις, πρόσωπα ή γεγονότα με τα οποία είναι συνδεδεμένο.

Όσο για τον παραλληλισμό με τη ζωγραφική συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.  Βέβαια το αν θα μπορέσει κάποιος να αναπαράγει μια εικόνα την οποία μπορεί να θυμάται πολύ καλά έχει σχέση και με την ικανότητά του στη ζωγραφική, η οποία δεν είναι αλληλένδετη με τη μνήμη ή την αναγνώριση.  Ακριβώς όπως και η σωστή αντίληψη ενός ήχου δεν προεξοφλεί την σωστή αναπαραγωγή του, είτε σε κάποιο όργανο είτε φωνητικά.

Οι διαδικασίες μνήμης και μάθησης γενικά είναι ιδιαίτερα πολύπλοκα φαινόμενα, τα οποία ακόμα και σήμερα δεν είναι πλήρως κατανοητά.  Ακόμα και αυτά που αναφέρω μάλλον είναι απλουστευμένα στοιχεία.  Αφ' ενός πολλά χαρακτηριστικά των εγκεφαλικών λειτουργιών δεν είναι γνωστά και αφ' ετέρου για να δώσω μια πλήρη περιγραφή των γνωστών και επιστημονικά παραδεκτών στοιχείων θα χρειαζόμουν πολλές σελίδες και πολλή ορολογία.


Απόλλωνα γιατί εφόσον πιστεύω ότι είναι αντιληπτό τι εννοώ μένεις σε κάποιο αδόκιμο όρο ή έκφραση.Σαφώς και ο εγκέφαλος δεν επεξεργάζεται συχνότητες. Επεξεργάζεται όμως τα σήματα ( οπιασδήποτε μορφής μπορεί να είναι ) που του έρχονται από τα αισθητήρια όργανα. Αυτό που εγώ ήθελα να πώ είναι ότι το αυτί το δικό μου και το δικό σου όταν ακούσει - λάβει τον ίδιο ακριβώς ήχο ( ο οποίος ως φυσικό μέγεθος έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ) θα στείλει προς τον εγκέφαλο το ίδιο σήμα. Από κει και μετά δηλαδή από την ώρα που το σήμα έχει φτάσει στον εγκέφαλο ο χειρισμός του ώς αναγνώριση η όχι εξαρτάται από τον εγκέφαλο. Πόσο δηλαδή παιδευμένος είναι να κάνει την αντιστοίχηση με κάτι που εσύ λές έχει στην μνήμη του ( δεν έχω λόγο να διαφωνίσω με αυτό).
Όμως για να υπάρχει αυτό το κάτι στην μνήμη πρέπει να μπεί με κάποιο τρόπο και αυτός είναι η εξάσκηση-εκπαίδευση.

Το ότι κάποιος με χ ώρες θα καταφέρει κάτι που ένας άλλος θέλει ψ ώρες είναι το ίδιο με αυτό που επίσης έχω ξαναπεί.

Είμαστε όλοι διαφορετικοί με διαφορετικές δεξιότητες και άρα κάνουμε και διαφορετικά πράγματα όπως και διαχειριζομαστε διαφορετικά τις ίδιες ίσως καταστάσεις. Ολοι όμως μπορούμε επιοικώς να τα κάνουμε όλα .

1403

Parpen, o egkefalos den kanei antostoixisi tis syxnotitas se mia nota. Kanei ayto pou leei o Spyros: akouei ton hxo, ton krataei sti mnimi tou kai ton sygkrinei me ayton pou esy anaparageis (stin kithara,sto piano, stis fwnhtikes sou xordes).Otan theorisei o egkefalos sou oti exei taytisi tou hxou sti mnimi me ayton pou anaparagei, tote vriskei kai ti nota (koitontas apla se poio tasto/pliktro paizeis). Ayti i diadikasia antistoixisis einai to "mousiko ayti". Kai de nomizo oti exei diafora me ti zwgrafiki. Kai ekei o egkefalos vlepei mia eikona, tin pernaei sti mnimi tou kai prospathei na tin anaparagei me to xeri. Oso pio pista mporei. An sti thesi tis eikonas valeis hxo, kai sti thesi tou xeriou valeis ena organo(fwnitiki xordi,piano,kithara ...) exoume akrivws tin idia diadikasia.
Twra, an kapoios mporei na apofanthei poia akrivws einai h onomasia tis notas , xwris na tin paiksei se kapoio organo, ayto einai thema eksaskisis kai meletis. To mousiko ayti yparxei kai stis dyo periptwseis.


Αυγουστίνε λέμε το ίδιο πράγμα. Εσύ το ονομάζεις ταύτιση και εγώ αντιστοίχηση. Προφανώς ο όρος αντιστοίχιση θεωρώ ότι είναι πιό δοκιμος από τον όρο ταύτιση. Είναι προαφανές ότι όταν κάποιος μιλάει για  αντιστοιχία χρειάζεται τουλάχιστο δύο στοιχεία . Άρα σαφώς και το ένα είναι αυτό που ακούει και το άλλο σαφώς και υπάρχει στην μνήμη ή το αντιστοιχίζει απευθείας ακούγοντας και παίζοντας ταυτόχρονα.

Σε ότι αφορά την ζωγραφική λέω ότι δεν είναι το ίδιο διότι πολύ απλά στον ήχο μπορεί να έχουμε ( Θεωρητικά ) παθητική διαδικασία ( αναγνωρίζω χωρίς να αναπαράγω ντε και καλά) ενώ στην ζωγραφική όχι. Εκεί δεν τίθεται θέμα αναγνώρισης αλλά και ούτε θέμα μη παραγωγής ή αναπαραγωγής αν θέλεις καλύτερα.

1404
Spyro den eipa oti akoume tis syxnothtes. Eipa oti to ayti lamvanei syxnothtes oi opoies mas dinoun thn aisthish tou hxou. Safws kai kanenas apo mas den mporei na isxyristei oti twra akouse x Hz gia pardeigma . Omws kai isws then to diatypws swsta ta x ayta Hz otan einai mousikh tote antistoixoun se kapoia Nota. Thn antistoixhsh ayth tha thn Kanei o egkefalos kai mono aytos me thn proypothesh vevaia oti exei ekpaideytei se ayto.

Se oti afora to sxolio tou Apollwna den katalavainw pou einai oi yperaplousteyseis. Ti apo ta parapanw den einai akrives h peripou akrives.

Vevaia o Hxos safws kai exei kai alla fysika xarakthristika ta opoia den nomizw oti prepei ma kathisw na ta anaferw. Omws den payoun na einai fysika xarakthristika koina gia olous kai h aksiopoihsh tous eksartatai apokleistika apo ton vathmo paideyshs tou Egkefalou.

Se oti afora to Emfyto h to mh safws kai mporei na yparxei ypo thn ennoia tou oti se kathe anthrwpo o egkefalos tou exei shmantikh eykolia se kapoies leitoyrgies kai ligoterh se alles.

Ara se kapoioys hdh einai paideymenos se kapoies leitoyrgies me apotelesma na ksekinoun apo kalytero shmeio kai na ftanoun vevaia se anwtero shmeio se sxesh me allous.


1405
Gia na prospathisoume na kanoume mia pio episthmonikh prosseggish.

Hxos shmainei kyma. Kyma shmainei mhkos kymatos kai syxnothta. Ayto pou akoume emeis einai ena evros syxnothtwn apo 50 60 Hz ews 17 me 18.000 Hz an den kanw lathos. Oi notes kai aytes miraia akolouthoun ayton ton kanona.
To ayti loipon lamvanei syxntothtes kai o egkefalos me hlektroxhmikh diergasia tis kanei antiliptes se emas ws hxous me oles tou tis morfes.

Ara otan leme oti akoume Nto akoume Nto dioti o egkefalos exei antistoixhsei thn sygkekrimenh syxnothta pou lamvanei to ayti sthn enoia ths notas Nto.

Diafonw plhrws me thn ennoia "mousiko ayti ".

Einai mia yperaplousteymenh ermhneia ths ikanothtas h eykolias pou exei o egkefalos KAI OXI TO AYTI kapoiou na metafrazei se ennoies tois diafores syxnothtes.

Ara ws ek toutou einai profanes oti an o egkefalos exei mathei kai exei eksaskhthei wste otan akouei x Hz tote ayta einai Nto kai oxi La tha petyxainei. To ayti akouei ta panta. O egkefalos einai aytos pou emetafrazei h diaxwrixei to ti akouei to ayti.

Opoisdhpote parallhlismos me alla fysika talenta opws h zvgrafikh h h xeirotexnia h otidhpote allo einai to ligotero anepytixhs. Ki ayto dioti sthn zvgrafikh p.x den exei sxesh to gegonos oti mporei kapoios na exei kalytero xeri pio epideksio.
Aplws o egkefalos einai kai pali aytos poy ousiastika kanei xeirismo tou xeriou.

Gia ayto as egkataleipsoume entelws thn ekfrash " mousiko ayti " dioti den yfistatai.




1406
Απόλλων  : 100 % σωστό

1407
Για τον Μιχάλη.

Ερώτηση????

Μπορείς μήπως να μας εξηγήσεις από που τεκμηριώνεται το γεγονός ότι το " μουσικό αυτί " είναι έμφυτο?
Επίσης μπορείς να δώσεις ορισμό για το "Μουσικό αυτί " ?


1408
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μεια σειρά.

1) Πιστεύω απόλυτα ότι το να αρχίσει κάποιος να ασχολείται με το να βγάλει τις συγχορδίες από ένα τραγούδι που ακούει θα τον βοηθήσει και σε θέματα αρμονίας αλλά και θα του δώσει τα κίνητρα να ασχοληθεί και λίγο με την θωρία αν δεν το έχει κάνει ήδη. Επίσης επειδή θα αναγκαστεί να μεταφράζει σε συγχορδίες αυτά που ακούει θα τον βοηθήσει αργότερα στο να μπορεί να θυμάται να παίζει τα τραγούδια απ' έξω γιατί αυτό που θα ξέρει από μέσα του για το πώς πάει το τραγούδι θα μπορεί να το αποτυπώνει σε συγχορδίες. Άρα άσχετα με το τι μπορεί να βρεί κάποιος έτοιμο καλό είναι να ξεκινήσει να προσπαθεί και μόνος του.

2) Σε ότι αφορά το " μουσικό αυτί " δεν ξέρω τι είναι αυτό , αν το έχω ή αν δεν το έχω. Ίσως να δώσω μια απάντηση στον εαυτό μου αργότερα. Για την ώρα αυτό που μπορώ να πω είναι ότι σίγουρα μετά από 20-30-50-100 απόπειρες να βγάλω συγχορδίες σε τραγούδια , αν υποθέσουμε ότι τώρα έχω μια επιτυχία 10% μετά θα έχω 50% και γιατί όχι κάποια στιγμη 80%.

Τι σημαίνει αυτό? Πολύ απλά ότι αδιαφορώ για το αν έχω ή όχι μουσικό αυτί ή για το αν είναι έμφυτο ή όχι εφόσον με πείσμα υπομονή και εξάσκηση θα μπορώ να έχω ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα για τον εαυτό μου. Ίσως πιο εύκολα ή δύσκολα από κάποιον άλλο , αλλά θα το έχω και το αποτέλεσμα μετράει διότι όλοι είμαστε διαφορετικοί και σίγουρα έχουμε και διαφορετικές έμφυτες δεξιότητες ή αν θέλετε σε διαφορετικό βαθμό ανεπτυγμένες.

Έπομένως καλύτερα να συζητάμε για το πόσο χρήσιμο είναι να γίνεται ή να μην γίνεται κάτι και όχι για το αν κάποιοι διαθέτουν ταλέντο σε αυτό το κάτι και κάποιοι άλλοι όχι.
Ακόμη και αυτοί που δεν διαθέτουν ταλέντο μπορούν μέχρι ενός σημείου να το αναπτύξουν.

1409
Τα καλύτερα... / Re:niotho pono ston antixira
« στις: 08/08/02, 00:37 »
Tha symgwnhsw me ton Portis. Kamia sxesh h Tenontitida pou prosvalei palious kai kyriws eppagelmaties kitharistes.
To provlima me ton antixeira einai thema kathara eleipshs askhshs. Me ton kairo tha perasei. Kai egw opws kai oloi osoi ksekinane exoun ayto to provlima. Tha perasei

1410
Mallon o titlos " Mathousalix " tha mou tairiaze!!!!

1411
Τα καλύτερα... / Re:ti kithares paizete..??
« στις: 02/08/02, 09:03 »
Ακουστική Yamaha F310 και Ηλεκτρική Ibanez GX 70
Καλή η F310 για τα χρήματά της. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να βρώ καλύτερη με 70-80.000.
Για την Ibanez επιφυλασομαι. Η Sol της μου ακούγεται απαίσια.

Και μια ερώτηση. Ας απαντήσουν οι παλιοτεροι και ποιο έμπειροι να μας πούν πια ηλεκτρική κιθάρα είναι καλύτερη για γενικότερη χρήση. Εννοώ π.χ. ότι άλλες είναι καλύτυερες για Metal π.χ. Ibanez, Jackson άλλες για Jaz-Blues π.χ. Gibson.

Έχει σχέση με τους μαγνήτες? Διπλός Μονός.


1412
Τα καλύτερα... / Re:ti kithares paizete..??
« στις: 31/07/02, 09:22 »
M ia akoustikh Yamaha F310
kai mia Hlektrikh Ibanez Gx 70

Se oti afora thn Yamaha den mporw na katalavw thn apopsh pou ekfrasthke gia to sygkekrimeno montelo.

Den kserw an yparxoun kai poia montela pou einai kalytera kai kostizoun konta stis 70.000 drx.
Dioti einai thema kostous.
Pantws apo mia mikrh ereyna agoras prin th parw akoustika mou arese perissotero apo antistixhs timhs alla montela.

Se oti afora thn Ibanez h xordh Sol akougetai athlia.

Ayta

Σελίδες: 1 ... 54 55 56 [57]