Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sakisarabatzis

Σελίδες: [1] 2
1
Τ΄αστέρι του βορια μια καταπληκτικη κλασικη συνθεση για Χορωδιες του μεγάλου μας συνθέτη και Μαέστρου Μάνου Χατζιδάκι. Ακουστε το για 4 φωνη χορωδια απο την [νέα παιδικη Χορωδια του Ωδειου Μπολερο Θεσσαλονίκης] στη σελίδα του Υουτυbe....=.odeio bolero,sakis arabatzis.T' ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ. =

2
DIMA BILAN.Ειχα την εξαιρετική χαρα να τον γνωρίσω απο κοντα πέρυσι τον Αυγουστο 2ΟΟ7 οταn ηρθε για συναυλία στη Θεσσαλονίκη. Αναφέρομαι σ αυτόν τον νέο καλλιτέχνη,γιατί παρα το νεαρό της ηλικίας του,την πλουσια δισκογραφία του,και τίς εμφανίσεις του σ ολο τόν κόσμο ειναι ενας προικισμένος μουσικός.Με καλεσε στη σκηνή και τραγουδήσαμε μαζί μια ιταλική καντσονέτα.Ειναι τενοροβαρύτονος.Εχει σπουδσάσει κλασικό τραγούδι,αρκετα μουσικά οργανα και λατρευει τα κρουστά. Εκανε κλασικό και σύγχρονο χορό.[σχετ.φωτ.υλικό στο τελος της ιστοσελίδας μου www.sakisarabatzis.gr.]

3
αριστη η απαντηση του μελους και φίλου Freemind

4
βλέπεις ενα μουσικο κοματι και το τραγουδας η το παιζεις στο οργανο με την πρωτη.Θελει αρκετη εξάσκηση στο σολφεζ να βλέπεις νοτες και να τις τραγουσας σ ω σ τ ά .Λέγεται και ...εκ πρώτης οψεως αναγνωση

5
θεωρω οτι η ΕΛΕΝΗ  ευγενέστατα οσο της ηταν δυνατον να καλυψει το θεμα το καλυψε και συμφωνω σε πολλα σημεια .Το καθε ειδος μουσικης οταν γινεται απο καρδιας και εξυπηρετει την ψηχη του ανθρωπου και βελτιώνει στο θετικο τη σκεψη του για τη ζωη ενεργεί θετικα..

6
ιστορικα  εχουμε το ρεμπετικο, το λαικο, το εντεχνο{αρχη γεννομένου απο Χατζιδακι]   νεο κυμα κλπ και  τελος το σύγχρονο και μοντέρνο{ και με σκηνικη παρουσία]

7
ειναι ο δρομος που πρεπει να γνωρίζει κανείς για να μην υπάρχουν παραφωνίες και μουσικα λάθη.αυτο το διδασκεται κανείς στη Θεωρία της μουσικης.

8
Ειναι η βαση  που χτιζεται το οικοδομημα των γνωσεων μας στη απεραντοσύνη της Μουσικης.Με αλλα λογια ειναι ο ΚΟΚ της μουσικης ερευνας,γραφής, μελέτης και μουσικης σύνθεσης.Υπάρχει και το σχετικο ΠΤΥΧΙΟ ΑΡΜΟΝΙΑΣ στα ωδεια και μουσικές Σχολές{3 ετη η Θεωρία και 3 ετη γαι το πτυχίο αρμονίας.

9
Ενα καλο βιβλιο για τη θεωρία μουσικης ειναι του Ι.ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΥ με 3 τευχη που ανταποκρίνονται και στα ετη σπουδων.Προσωπικα ειμαι ευχαριστημένος και αυτο διδασκω στους μαθητες μου

10
θα μιλησω με τιη ιδιοτητα μου Ως Δ/ντης αναγνωρισμένης μουσικης σχολης.Τα τελευταια χρόνια  αναγνωρισθηκε η Κιθαρα ειναι 12 για πτυχιο και αλλα 2 για το διπλωμα. Για αποχτηση θεωρητικων πτυχιων εχουμε ως εξης Μετα τις 3 ταξεις θεωρίας σολφεζ με κατατακτήριες εξετασεις ενωπιθον επιτροπης με αποφαση του ΥΠ.Πολιτισμού μπαινει κανεις στο Α΄ετος ειδικο αρμονίας.3 χρονια για το ΠΤΥΧΙΟ ΑΡΜΟΝΙΑΣ.Μετα αλλα 2 για το ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΤΙΣΤΙΞΗΣ. και αλλα 2 ετη για το ΠΤΥΧΙΟ ΦΥΓΗΣ. και μετα αν θελει κανεις αλλα 4 χρονια για το ΔΙΠΛΩΜΑ ΣΥΝΘΕΣΗΣ. Αυτη ειναι η σειρα. Ομως κανεις αν ειναι στο πρωτο ετος αρμονιας μπορει αν θελει παραλληλα να παρει το ΠΤΥΧΙΟ ΩΔΙΚΗΣ{2 ετη] και το ΠΤΥΧΙΟ ΕΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΝΕΥΣΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ (2 Ετη]Δ/νση Μπάντας. Οσο αναφοιρα για το β σκελος κανεις δεν χανεται και στα σκυλαδικα εχουν ξεπηδησει συνθετες και καλλιτεχνες με αξιοπρέπεια.Δυστυχώς ζουμε  ομως σε μια χωρα που τις περισσότερες φορες αγνοεί τις αξίες πρός χαρη του θεάματος  και οχι της ουσίας. Σας ευχαριστώ. Σ.Α

11
θα ελέγα απλα ειναι ενας δρομος μουσικης μια συγκεκριμένη χρωματικη κλιμακα.Επειδη ομως η Βυζαντινη μας μουσικη εχει μεγάλο βάθος και γνωση αυτο μπορω να σου πω προς το παρον.Θελει πολυ συζητηση και μελετη το θεμα αυτό Περι ηχων της Βυζαντινης μουσικης.

12
θεωρω οτι οσοι θελουν να σχοληθούν σοβαρα με τη μουσικη σε οποιοδήποτε ειδος επιβαλλεται η γνώση της μουσικης και αυτο βεβαια το εξασφαλίζουν σε πρωτο επιπεδο οι 3 πρωτες ωδειακές ταξεις Θεωρίας και σολφέζ

13
Ειδικα για τους τραγουδιστές συμβουλευω τα εξης. Απαραιτητη η Φωνητικη με τιθς σχετικες ασκήσεις για την καλλιεργεια της φωνης και παραλληλα και η βυζαντινη μουσικη που διδασκει τα χρωματικα τριημιτονια πολυ σοβαρο κεφάλαιο για τους τραγουδιστες.Ο συνδυασμός και των δυο το πιο καταλληλο.Φθανει ο δασκαλος φωνητικης να κατεχει και τα δυο ειδη και να ειναι εμπειρος για να το διδαξει. πχ Οι μαθητες μου Βέρτης,Καλιδης,Ξανθιώτης,Βολανης κλπ εχουν διδαχθει απο μενα αυτον τον παραπάνω συνδυασμό και πιστεύω οτι αυτο τούς βοηθησε. Ας μην ξεχνουμε οτι η Βυζαντινη μουσικη και το δημοτικο τραγούδι ειναι η δικη μας εθνικη μουσική.Οι ρίζες μας.     www.sakisarabatzis.gr {DVD-Fotos]====================

14
Aγαπητέ Freemind.Σωστη η παρατηρηση σου.Φυσικα αναφερομαι στους δασκαλους φωνητικης που βλέπουν αυτο ως λειτούργημα και δεν εκμεταλλεύονται τους μαθητες οικονομικα και χωρίς αποτελεσμα.Και φυσικα η μελετη σχετικων βιβλίων και αυτο που ανεφερες προσφέρουν γνώση.Αλλα στο προκειμενο θεμα απο την εμπειρια μου 3Ο και πλεον ετων θεωρω  οτι χρειαζεται και ο ειδικος. Σ ευχαριστω που μου εδωσες την ευκαιρια να πω ποιο ξεκαθαρα τη σκεψη μου.

15
  Εσυ να προσεχεις μην φαλτσαρεις.Μια λεξη που ειναι σε ολους μας γνωστή

16
Την απάντηση θα σου δώσει μονο εμπειρος καθηγητης φωνητικης οταν σε ακουσει για να δει και πως  και με ποιο τροπο τραγουδας και αν χρειασθεί....φωνίατρος.

17
Επειδη παραδεχεσαι την απειρια σου και αυτό σε τιμα αν σε ενδιαφέρει περισσότερο κοντα σε εμπειρο δασκαλο φωνητικης θα λύσεις τις αποριες σου.

18
Τα καλύτερα... / Απ: Περι φωνής...
« στις: 25/07/07, 19:55 »
δεν ειναι το θεμα στο ημιτονιο αλλα σε ολοκληρη τη δομη της φωνης καποιου ανθρωπου και εμπειρου δασκαλου φωνητικης να τον κατευθύνει

19
Τα καλύτερα... / Απ: 2η Φωνή
« στις: 25/07/07, 19:53 »
 Καλυτερα να συζητήσεις με κάποιον εμπειρο κοντα σου δασκαλο φωνητικης. Βασικα η μια φωνη εχει τη μελωδια και η αλλη τη συνοδεια της με μια αποσταση τριτης.

20
ερασιτεχνικα ισως ναι. Ομως ακομη και στούς μαθητες μου που κανουν καριερα τους τονιζω μουσικές σπουδες και φωνητικη και βυζαντινη μουσικη. Απαραίτητα για οσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικα στο χώρο..

21
Η τεχνολογικη εξέλιξη συντελεί τα μεγιστα. Ομως οπως λέω και στούς μαθητές μου να εχουν αυτοπεποίθηση στις φωνητικές τους δυνατότητες .δηλ.να μπορούν σε μια προβα να τραγουδήσουν συνοδεία ενος πιάνου και να ακουγεται η φωνη τους και στον τελευταίο θαμώνα του κεντρου. Να ειναι τοτε σιγουροι για καλυτερο αποτέλεσμα και με την συγχρονη τεχνικη υποστήριξη

22
Συγχαίρω το VOCAL STUDIO για τις απόψεις και τούς προβληματισμούς του.Εχω μαθει οτι κανει πολυ καλη δουλεια και προσεγμένη στον τομέα της φωνητικης μουσικης και βγαζει...αστέρια. Με χαροποιεί ιδιαίτερα οτι υπάρχουν ανθρωποι που πιστεύουν στη σωστη διδασκαλια της φωνητικης μουσικής, και ξερουν να διδαξουν σωστα το τραγούδι,εχοντας στο ενεργητικο τους σπουδες,ερευνα και χρονια διδασκαλιας.Ειναι ευθύνη των τραγουδιστών να διαλέγουν σωστούς δασκαλους μετα απο ερευνα γιατι απλα τους εμπιστεύονται οτι πολυτιμότερο για αυτούς...την φωνή τους και την ψυχή τους{αυτα πανε μαζί]...             Με εκτιμηση  ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  Σάκης Αραμπατζης

23
συγχαρητηρια. ΣΑΚΗΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ Καθηγ Φωνητικής Τενόρος==www.sakisarabatzis.gr {DVD-FOTOS]

24
αυτο δεν γινεται με αλληλογραφία μονο με την συνεργασία εμπειρου καθηγητου φωνητικης

25
καθε φωνη εχει το δικο της τονο. στο εντεχνο και λαικο τραγουδι θα ελεγα εχουμε τους λαικους τραγουδιστες με ενισχυμενο το μπασο της φωνης τους και  την κατηγορία αυτων με ενισχυμενες τις ψηλες νοτες. Αρα εφοσον κανεις γνωρίζει μουσικη, κλιμακες,αλλοιωσεις και μετατροπίες που ιδιαίτερα διδάσκονται και θεωρητικά στην Αρμονία με τρανσπόρτο αναλογα με   τη φωνη  ξεκιναει απον αναλογο τονο στην κιθαρα.

Σελίδες: [1] 2