Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22
51
Ξέρουμε κανέναν θεσσαλονίκη να ασχολείται με αλλαγή λυχνίας και service ενισχυτών?

παλαιότερα πήγαινα στον telegun αλλά πλέον δεν ξέρω αν ασχολείται
Μάστορα ψάχνω κι εγώ επειδή θέλω να αλλάξω την τελική στον Blackstar που έχω και θα χρειαστεί bias.
Έχω πάει στο Audioworks στη Τούμπα για ένα πεντάλ που είχε θέμα. Είναι το τεχνικός του Νάκα. Πιο πολύ για synth και για ηλεκτρονικά (κονσόλες κτλ) είναι αλλά είχε και ενισχυτές στο μαγαζί. Μια ερώτηση δε βλάπτει... 

52
Σε καταλαβαίνω, όμως αν δεν επενδύσεις σε γνώση είναι πολύ πιο πιθανό να απογοητευτείς από το ψάξιμο στα τυφλά και να τα παρατήσεις. Αυτό θα ήταν κρίμα, επειδή πραγματικά αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς με τη μουσική και τη σπιτική παραγωγή.

Το άλλο θέμα είναι βασικό και πρέπει να το αλλάξεις οπωσδήποτε. Στην ηλ. κιθάρα μπορείς να ηχογραφείς με monitoring από τα... μόνιτορ (ηχεία), όμως με μικρόφωνο θα γίνει ο κακός χαμός! Όταν ηχογραφείς τη φωνή το μικρόφωνο πρέπει να «διαβάζει» μόνο τη φωνή, άντε και λίγο τη διαρροή από τα ακουστικά. Εσύ ακούς από τα ακουστικά.

53
Κατά τη γνώμη μου το «κακό» με όλα αυτά τα προσιτά στον ερασιτέχνη μουσικό εργαλεία είναι ότι του δημιουργούν την προσδοκία ότι πολύ εύκολα θα βγάλει το επαγγελματικό αποτέλεσμα που του υπόσχονται. Εγώ τουλάχιστον έτσι την «πάτησα». Η αλήθεια είναι περίπου έτσι. Μπορείς να βγάλεις αποτέλεσμα ασύλληπτο για τα δεδομένα προ 30ετίας πχ όμως χρειάζεται πολύ ψάξιμο, διάβασμα, πειραματισμό και επαφή με το αντικείμενο.

Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο για σένα να εκμεταλλευτείς την τεράστια γνώση στο ίντερνετ και να αρχίσεις συστηματικά να μαθαίνεις τι και γιατί το κάνεις. Δε θα βρεις το μαγικό VST, επειδή απλώς δεν υπάρχει. Όλα ξεκινούν από την καλή ηχογράφηση. Ψάξε στο youtube για τα βασικά της ηχογράφησης φωνητικών, συνήθως έχουν και οδηγίες για ένα βασικό σετάπ της κάρτας κτλ. Θα δεις ότι όλα παίζουν ρόλο, η απόσταση από το μικρόφωνο, η γωνία από την οποία τραγουδάς, ο χώρος κ.α. Και το βασικότερο όλων, Η ΦΩΝΗ σου, που είναι μοναδική. Για όλα αυτά δεν υπάρχει τυφλοσούρτης, δυστυχώς.

Αν όλα γίνονται σωστά στην ηχογράφηση και έχεις ένα σήμα με σωστά levels (να μην υπάρχουν κόκκινα, ούτε όμως να είναι πολύ χαμηλά) μετά μπορείς να βάλεις έναν compressor κι ένα eq για να φέρεις το αποτέλεσμα εκεί που θέλεις. Λίγο βάθος και έχεις ένα στοιχειώδες κανάλι vocals. Άντε και κανένα ντουμπλάρισμα (με plugin ή νέα ηχογράφηση για να αποκτήσει όγκο). Το Cakewalk έχει όλα όσα χρειάζονται για να γίνει η δουλειά. Το θέμα είναι να μάθεις τι πρέπει να κάνεις.

Αν δώσεις λεπτομέρειες μπορούμε να σε βοηθήσουμε να διαπιστώσεις αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σετάπ σου. Γενικώς πάντως όταν ηχογραφούμε φωνητικά, αυτό που ακούμε, χωρίς καμιά επεξεργασία, απέχει έτη φωτός από το λουστραρισμένο αποτέλεσμα που ακούμε στους δίσκους με αποτέλεσμα να νομίζουμε ότι υπάρχει πρόβλημα. Αυτό το «χαλάει λίγο η ποιότητα» που λες κάτι τέτοιο μου λέει! Μήπως τραγουδάς πολύ κοντά (τότε μπασάρει υπερβολικά η φωνή); Μήπως τονίζονται παραπάνω κάποια σύμφωνα; Για αυτά δε φταίει το μικρόφωνο και η κάρτα, είναι τεχνική στη φωνή (ή στην ηχογράφηση) που πρέπει να αποκτήσεις.

EDIT Υποθέτω ότι όταν ηχογραφείς φωνητικά φοράς ακουστικά και η φωνή ΔΕΝ ακούγεται από τα ηχεία σου (μόνιτορ) σωστά;

54
Καλημέρα και καλώς ήρθες.

Πολλά μπορεί να παίζουν. Τι μικρόφωνο έχεις; Με τι πρόγραμμα γράφεις; Όταν ανεβάζεις το volume τι εννοείς; Το input gain ή το monitor level (τη «γενική» έξοδο της κάρτας);

Η κυματομορφή σου σε τι κατάσταση είναι; Μπορείς να βάλεις ένα screenshot; Ιδανικά θα πρέπει να φτάνει κάπου στα -6dbFS, λίγο πιο κάτω από τα «άκρα», το πάνω και το κάτω της λωρίδας που την περιέχει. Αφού λες ότι με την κιθάρα δεν έχεις πρόβλημα, σύγκρινε τις δυο κυματομορφές. Θα πρέπει και αυτή της φωνής να έχει υπόσταση όπως της κιθάρας. Αν είναι μια λεπτή γραμμή σαν μακαρόνι που για να ακουστεί πρέπει να τερματίσεις το μάστερ της κάρτας τότε μάλλον δεν έχει σωστή ρύθμιση ή μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στο υλικό (μικρόφωνο ή κάρτα). Δοκίμασε αν έχεις τη δυνατότητα το μικρόφωνο με άλλη κάρτα και την κάρτα με άλλο μικρόφωνο. Δοκίμασε άλλο καλώδιο (υποθέτω ότι χρησιμοποιείς αυτό που είχε το bundle).

Σχετικά με τον προενισχυτή, η κάρτα έχει ήδη προενισχυτή. Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις δυο προενισχυτές στη σειρά. Υπάρχουν οι inline preamps για μικρόφωνα, όμως αυτοί χρησιμοποιούνται για «ζόρικα» δυναμικά μικρόφωνα που χρειάζονται πολύ gain για να δουλέψουν καλά. Σε πυκνωτικό δεν γνωρίζω να χρησιμοποιούνται και (πολύ περισσότερο) σε ηλεκτρική. Στην κιθάρα θα πρέπει απλώς  να ενεργοποιήσεις την επιλογή instrument στη Focusrite. 



55
Thx!  :up
H Fruit Of The Loom έκανε ντεμπούτο εδώ και έκλεψε την παράσταση:
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=92146.0  ;D

56
https://youtube.com/watch?v=oXuBG-yPcVY
Ένα ακόμα κόβερ από τη "Fruit Of the Loom" series  ;D

57
FYI ένας trial έλεγχος που έγινε στο RX έδωσε ικανοποιητικά - όχι τέλεια - αποτελέσματα.
Βέβαια το υλικό ήταν ένα παλιό λαΐκό άσμα, με τα δεδομένα παραγωγής της εποχής. Ίσως παίζει κι αυτό τον ρόλο του.

Όταν τελειώσει το «χειρουργείο» θα ποστάρω το αποτέλεσμα...

58
Καταρχάς ευχαριστώ που το τσέκαρες! Η αλήθεια είναι ότι επειδή δεν μπόρεσα να βρω acapela τα φωνητικά, τα απομόνωσα με κάποια εργαλεία (στα πλαίσια του δυνατού φυσικά) και από εκεί και πέρα, όπως λες έστησα όλο το backing track (κιθάρες, μπάσο, τύμπανα) πάνω σε αυτά.
Ε ναι, να τα βρεις «καθαρά», από στούντιο μάλλον δύσκολο. Ακούγεται ελάχιστα, κυρίως στις δεύτερες φωνές, η αλλοίωση από την εξαγωγή.
Θέλω να κάνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο (σε εντελώς άλλο ύφος), όμως δεν μπόρεσα να βρω κάτι που να απομονώνει τα φωνητικά με καλό αποτέλεσμα. Είχα πετύχει πριν από χρόνια έναν οδηγό για «χειροκίνητη» εξαγωγή (με χρήση μόνο ενός audio editor), αλλά δεν υπάρχει πια. Διάβασα κάτι για ένα πρόγραμμα της Steinberg (Spectral... κάτι) που υποτίθεται κάνει θαύματα. Εσύ τι χρησιμοποίησες;

59
Ωραία προσέγγιση και όμορφο αποτέλεσμα!
Να υποθέσω ότι πήρες acapela και το «έντυσες» με δική σου μουσική ή τα έβαλες από πάνω τα δικά σου;

60
Η εφαρμογή που έχει η ΥΑΜΑΗΑ δε σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις ρυθμίσεις;
Για τη δεύτερη περίπτωση ψάξε για δωρεάν βιβλιοθήκες. Ρίξε μια ματιά για Steven Slate Drums free. Αν βολεύεσαι με ένα βασικό σετ τυμπάνων θα σε καλύψει με το παραπάνω.

61
Απ' ό,τι φαίνεται στις φωτό υπάρχει μια audio έξοδος που βγάζει όλα pads μαζί (προφανώς μιξάρονται μέσα από το yamaha), σωστά; Αν είναι έτσι, τότε παίρνεις το line out (αυτό που λέει output) και το στέλνεις στο audio interface (που υποθέτω ότι έχεις). Ηχογραφείς όλο το σετ ταυτόχρονα. Εύκολο, γρήγορο, αλλά όχι το πιο «επαγγελματικό»!

Άλλη λύση να χρησιμοποιήσεις το σετ σου σαν MIDI trigger μέσω του USB. Εκεί είναι που θα χρειαστείς κάποια βιβλιοθήκη όπως το ezdrummer. Στην άλλη περίπτωση θα χρησιμοποιήσεις του ήχους του YAMAHA.

62
Α ΟΚ... Είχα δει την ταινία τότε που βγήκε.

63
Θυμίζει λίγο Stephen King.....
Γράφει στιχάκια ο King;

65
Μασίνα - Έμμετρο χαζολόγημα

Νωθρό απόγευμα ζεστό
στα μέσα του Ιούλη
βίντεο στην οθόνη μου
χαζεύω στον Γιουτούμπη

Ξάφνου προβάλλει τρομερή
εμπρός μου μια μασίνα
που να μασήσει προσπαθεί
κίτρινη λαμαρίνα

Μάταια το αυτοκίνητο
να λυτρωθεί πασχίζει
γρανάζι αδυσώπητο
τα μέταλλά του σχίζει

Καθρέφτες, τζάμια θρύψαλα
το ατσάλι σερπαντίνα
το αδηφάγο έργο της
τελείωσε η μασίνα

Θλίψη μονάχα ο σωρός
που απόμεινε γεμίζει
και τίποτα αυτοκίνητο
τώρα πια δε θυμίζει

Ήρεμη αναπαύεται
στο πλάι η μασίνα
παραμονεύει σιωπηρή
το επόμενό της θύμα

66
Γεια χαρά

Το συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο. Μερικές παρατηρήσεις, αν μου επιτρέπεται, εντελώς καλόπιστα (κι ελπίζω να εκληφθούν έτσι):
Στην αρχική σελίδα εμφανίζονται κι επεξηγούνται τα 4 μουσικά μονοπάτια. Τα μονοπάτια εμφανίζονται και στο μενού και δίνεται η εικόνα ότι βρίσκονται στο επίκεντρο της εφαρμογής. Αμέσως παρακάτω θα περίμενα το περιεχόμενο να είναι ταξινομημένο με βάση αυτά τα 4 μονοπάτια. Ωστόσο είναι ταξινομημένα διαφορετικά. Στα δικά μου μάτια δεν είναι ξεκάθαρο πώς σχετίζεται πχ το Εργαστήριο Ελληνικής Μουσικής ή η Παιδική Χορωδία Κυνοπιαστών με τα μονοπάτια.

Επιπλέον, στα τεκμήρια που παρατίθενται, στο κυρίως περιεχόμενο δηλαδή, η πρώτη εικόνα είναι τα Μεταδεδομένα, δυσνόητα αν όχι ακατανόητα για την πλειοψηφία των αναγνωστών. Η δεύτερη καρτέλα έχει ένα χάρτη με τετριμμένη πληροφορία μιας και σε όσα έλεγξα τουλάχιστον είχε τον παγκόσμιο χάρτη και μια κουκκίδα στην (πού αλλού;) Κέρκυρα. Μήπως θα έπρεπε να είναι εστιασμένη σε μεγέθυνση η Κέρκυρα και η κουκκίδα να είναι πιο ενημερωτική (το χωριό ή ακριβώς ο χώρος στον οποίο γίνεται η αναφορά).

Επιπλέον η μορφοποίηση του κειμένου δεν είναι ιδανική πχ το ξενόγλωσσο περιεχόμενο δεν ξεχωρίζει κάτω από το ελληνικό. Μια δυο γραμμές κενό ή μορφή λίστας θα βοηθούσε. 

Τέλος στην αρχική σελίδα ο τίτλος είναι στα αγγλικά και το κείμενο στα ελληνικά. Η επιλογή στα αγγλικά αλλάζει τη γλώσσα σε μόνο μερικά πεδία της σελίδας, ενώ το κυρίως περιεχόμενο παραμένει το ίδιο.

Εν κατακλείδι, πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια να περισωθεί ο πολιτιστικός θησαυρός της Κέρκυρας. Έχοντας υπηρετήσει 2 χρόνια στο νησί (με εξαίρεση την αφόρητη βροχή τον χειμώνα) έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν οι στιγμές που περπατώντας στα καντούνια άκουγα από τα παράθυρα τις φιλαρμονικές να κάνουν πρόβα και πιάνα, τρομπέτες, βιολιά και άλλα όργανα να κελαηδούν.

68
Μου 'βαλες μεγάλο φόρο κι εισφορά
πού να βρω να ξεχρεώσω τόσα δανεικά
Δε μου έμεινε στην τσέπη ούτε ένα ευρώ
Πώς να τον αντέξω τέτοιο σοσιαλισμό

Αχ! Κλαίω και ρωτώ!
Ω! Πού 'ναι τα ευρώ

Εξακόσια για το σπίτι πού να βρω;
Έξι ευρώ πληρώνω κάθε τετραγωνικό
Για τους άνεργους χαράτσι δυο τοις εκατό
Και τρομάζω αν κοιτάξω τον λογαριασμό

Αχ! Κλαίω και ρωτώ!
Ω! Πού 'ναι τα ευρώ

Μαύρη είν' η ώρα κι η στιγμή
Αχ! Το ΔΝΤ που ήρθε.
Μας πήρε τα ευρώπουλα, αμάν, αμάν!
Μας πήρε τα ευρώπουλα,
το γέλιο μας το πήρε αμάν, αμάν!

Αχ! Κλαίω και ρωτώ!
Ω! Πού 'ναι τα ευρώ
Δε σε λησμονώ - Στ. Καζαντζίδης

Μού `βαλες μεγάλο πόνο στην καρδιά
έφυγες και μαραζώνω κούκλα μου γλυκιά
Τα δικά σου μαύρα μάτια δεν τα λησμονώ
κι αν με κάνανε κομμάτια
λειώνω και πονώ

Ωχ δε σε λησμονώ
αχ λειώνω και πονώ
Μαύρη η ώρα κι η στιγμή
π’ αγάπησα εσένα
και είμαι πάντα στη ζωή
με μάτια δακρυσμένα

Μακριά μου πώς αντέχεις πώς βαστάς
Και γι’ αυτόν που αγαπούσες τώρα δεν ρωτάς
Τόσα χρόνια με κερνούσες χάδια και φιλιά
και απόψε ίσως είσαι σ’ άλλη αγκαλιά

https://www.youtube.com/watch?v=cOUSKMc02yc
Ένα πόνημα από τα παλαιά μου, που ξέθαψα πρόσφατα.
Χάλια ο ήχος και η παραγωγή αλλά η ουσία είναι στους στίχοι έτσι κι αλλιώς!  ;D

69
χεχε... πολύ καλόοοο! :up
Αυτά είναι τα πραγματικά δράματα στη ζωή, να μην μπορείς να έχεις ούτε αυτήν την μικρή ευχαρίστηση του ρουφήγματος φραπέ από πλαστικό καλαμάκι...

Προτείνω να δημοσιεύσεις τις παρωδίες σου (μαζί με τους στίχους) και εδώ: Παρωδίες τραγουδιών
Thx Βραζίλη!
Το επόμενο θα πάει (και) στις παρωδίες.

70

 Υ.Γ. Ωραίο to auto-tune... ;)
Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα η φωνή one take και ό,τι βγει. Και τόσο, πάλι πολύ είναι...

71
Μετά την τεράστια επιτυχία του παγουρίνου, πριν έναν χρόνο,
είπα να ξαναδιασκευάσω (παρωδήσω) Χατζιδάκι!  ;D
https://youtube.com/watch?v=oL30AtV2gWk

72
Η Focusrite βγάζει μηχανήματα που γενικά είναι αξιόπιστα και δεν έχουν θέματα με latency (καθυστέρηση). Αν διαθέτεις το 100άρικο που κοστίζει είναι καλή επιλογή. Βέβαια σε αυτές τις τιμές ποτέ δεν ξέρεις αν και πότε θα σου κάτσει στραβή πχ ελαττωματικό μηχάνημα (μικρό το κακό, πας για αντικατάσταση) ή ασυμβατότητα με το σύστημά σου.
Και με Behringer μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Ό,τι Berhinger μηχάνημα πέρασε από τα χέρια μου (και ήταν αρκετά) ήταν αξιοπρεπέστατο ειδικά αν σκεφτούμε την τιμή. Επίσης καλή επιλογή θα ήταν και μια Native Instruments.

Υπόψη ότι αυτές οι κάρτες θα δείξουν τις δυνατότητές τους ιδανικά με ένα ζευγάρι καλά ηχεία (που είναι εξτρά κόστος) ή ένα καλό ζευγάρι ακουστικά.

73
Υπάρχουν εξωτερικές κάρτες ήχου (audio interfaces, μιας και ουσιαστικά δεν είναι κάρτες) με είσοδο instument, ειδική για να συνδεθούν όργανα όπως ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα. Οι τιμές τους αρχίζουν κάτω από τα 100 ευρώ.

Μπορείς βέβαια να συνδέσεις την κιθάρα και στην κάρτα ήχου ενός λάπτοπ (με έναν αντάπτορα μεγάλο καρφί -->μικρό) αλλά συνήθως ο ήχος γίνεται «λεπτός», όπως όταν συνδέεις την κιθάρα σε κονσόλα ήχου. Όχι ότι δεν κάνεις δουλειά, έτσι κι αλλιώς θα έχεις simulation, αλλά γενικά η λύση της κάρτας με είσοδο instrument θεωρείται καλύτερη.

74
Μπράβο!  :up

75
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...
Νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με δυο διαφορετικά πράγματα:
Από τη μια είναι κάποια όργανα που συνεχίζουν να θεωρούνται φετίχ για μεγάλη μερίδα αγοραστών. Πόσο μεγάλη είναι η μερίδα; Αρκετά, ώστε να επιτρέπει στις εταιρείες να βάζουν τις τιμές που βάζουν. Ο Beato νομίζω είχε παραπονεθεί ότι Gibson πλέον παίρνουν μόνο οι γιατροί και οι δικηγόροι! (Βέβαια για τη Gibson δεν είναι βέβαιο αν τελικά θα της βγει σε καλό αυτό τελικά...). Εκεί ξοδεύονται μεγάλα ποσά, αλλά με τη λογική «αγοράζω μια κιθάρα σαν του/της [], Made in USA, με μεγάλη μεταπωλητική αξία και...».

Από την άλλη είναι οι καινοτομίες που φιλοδοξούν να αποκτήσουν πρόσβαση στα πορτοφόλια των μουσικών. Αν βάλουμε πλάι πλάι μια Nocaster των 50's πχ με μια super strat τελευταίας εσοδείας θα δούμε ποιες καινοτομίες έγιναν αποδεκτές. π.χ. Floyd Rose, ενεργά κυκλώματα, κλειδιά που... κλειδώνουν (no pun intended  ;D  ) κτλ... σίγουρα όχι πολλές σε σχέση πχ με ένα ELKA αρμόνιο κι ένα σημερινό Keyboard workstation αλλά υπαρκτές. Γιατί περπάτησαν; Νομίζω επειδή ικανοποιούσαν υπαρκτές ανάγκες των μουσικών. Στις αρχές των 80' (και υπό την επίδραση των πρώτων διδαξάντων) η εξέλιξη στην τεχνική της κιθάρας (ακραία χρήση του τρέμολο, ανάγκη για περισσότερο gain) υπαγόρεψε την εφεύρεση των τρέμολο που κλειδώνουν ή των ενεργών ηλεκτρικών.

Ό,τι δεν περπάτησε είτε δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες, αλλά ανάγκες που το ίδιο το προϊόν προσπαθούσε να πλασάρει με σκοπό να τις καλύψει στη συνέχεια, κατά τα γνωστά διαφημιστικά κόλπα, ή δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες τόσο καλά όσο υποσχόταν. Απορώ ακόμα γιατί δεν περπάτησαν οι Variax. Κανονικά θα έπρεπε να σαρώνουν. Βρίσκεις μια Variax με το μπράτσο που σε βολεύει κι έχεις τα πάντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα σου! Αμ, δε!

Κι ας πάμε στα του θέματος. ΟΚ, άλλαξα στο πιτς φιτίλι τον μονοπήνιο με humbacker. Έχω ήχο LP; Το ξύλο; Το hardware; Η κλίμακα του οργάνου; Το αποτέλεσμα που παίρνω είναι κάτι που δεν μπορώ να πάρω πχ με λίγο πείραγμα στον ενισχυτή, στα πετάλια ή στα tone control της κιθάρας; Αξίζει να δώσω πολλά χρήματα για κάτι που δεν ξεκινάει με τις καλύτερες προοπτικές ως προς την εκπλήρωση αυτών που υπόσχεται; Να τα δώσω επειδή κάποιοι αγοράζουν πανάκριβες Gibson με μέτρια ποιότητα κατασκευής; Και τι με νοιάζει εμένα; Εγώ δε σκέφτομαι έτσι... εγώ μια all in one λύση θέλω.

Νομίζω ότι ξεκάθαρα μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικά σκεπτικά ανάμεσα στις δυο ομάδες αγοραστών. Πολύ φοβάμαι ότι παρά την προσπάθεια και την καλή (όπως φαίνεται) δουλειά του κ. Reddick το αναπόφευκτα ψηλό κόστος δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μαζική εξάπλωση. Μακάρι να τα καταφέρει να παραμείνει βιώσιμο το εγχείρημα.   

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22